Przy akumulatorze.
sprawdź bezpieczniki główne, powinny być w okolicy akumulatora.
Sprawdź bezpieczniki w kabinie oraz również te za akumulatorami.
Sprawdz bezpieczniki które są za akumulatorami.
Kolego zobacz czy ten na dole jest wpięty w instalację . I spróbuj odłączyć klemę z akumulatora .
nie znam sie bardzo na duzych mobilach, ale regulator moze sie zepsuc to raz, a dwa najczesciej zamontowany jest w alternatorze pozdrawiam
Witam mam problem z renault Premium 2011 dx1 460. Stanąłem na pauze, po pauzie nie mogę uruchomić, nie działa rozrusznik, kierunkowskazy, światła awaryjne, na dachu wyświetla brak zasilania, na tablicy wyświetla się ikonka immediante stop, kody błędów MID140SID250FMI11, jeszcze znalazłem wywalony bezpiecznik 60 przy akumulatorze co jest zasilanie 12w...
Sam błąd oznacza przerwę w dozowaniu AdBlue. U Ciebie pojawia się tylko ten błąd, czy jakieś inne? Jakaś diagnostyka była robiona? Bezpieczniki sprawdzałeś? Te za akumulatorami również?
Proponuję ci sprawdzić masę (rama- silnik),a na początek weź grubszy przewód i połącz minus akumulatora z masą rozrusznika.Jeżeli będzie dobrze kręcił to masz odpowiedź i musisz sprawdzić gdzie on tą masę traci.
Dzieki za info. Zawór juz naprawiłem.
A jaka może być przyczyną jak odpalasz obkreci do połowy i rozlaczy prądy i dajej odnowa trzeba kręcić i wtedy kręci jak głupi a nie zapali dopiero za trzecim razem zapali od strzała nie zawsze tak robi A sprawdziłeś do tej pory? Akumulatory , przewody , punkty masowe.
Próbowałeś podpiąć radio bezpośrednio pod akumulator nie używając do tego gniazdka zapalniczki?
Wygląda na to że nie masz zasilania na desce wskaźników. Sprawdź w stanach " deska rozdzielcza MID140-PID158 "czy masz pokazane napięcie zasilania. Zrób zdjęcie skrzyni bezpiecznikowej być może jest taka sama jak w Renaulcie Premium/ Midlum dxi. Jeśli tak to będę mógł ci pomóc.
CA472 CENTRA FUTURA CB442 CENTRA PLUS CC412 CENTRA STANDARD EA472 EXIDE PREMIUM EB442 EXIDE EXCELL EC412 EXIDE CLASSIC JENOX 050612 Bosch 0 092 S40 020
dominikkat masz padnięty czujnik poziomu oleju w misce tomek39w ty masz padnięty zawór hamulcowy ten duży za akumulatorami który steruje hamulcami w naczepie w obu przypadkach może być też winna wiązka elektryczna.....
powiem tak, kupilem jakies chinskie gowno z opoltrans biedronka (alternator) i napiecie bylo mierzone i bylo takie samo jak na komputerze w aucie (23-24). Teraz ten oryginał i wlasnie 26-27. W dodatku dodam ze po zgaszeniu go dwa, trzy razy jest problem z odpaleniem, tak jakby akumulatory siadly. Akumulatory sprawdzone i sa ok.
Nie łączy sie kolego bo jest emulator . Sprawdź bezpiecznik 59 w kabinie on zasila czujnik NOX 10a i bezpiecznik w skrzynce akumulatorów ta jest 25a on jest od zasilania pompy ad blue .
MID 130 PID 37 FMI 0 Ciśnienie powietrza, skrzynia biegów. FMI 0 Dane prawidłowe ale powyżej normalnego zakresu roboczego. Warunki wygenerowania kodu usterki: Wartość z czujnika jest za wysoka, ale nie ma zwarcia do napięcia akumulatora. Możliwa przyczyna: Ciśnienie powietrza jest za wysokie. Usterka czujnika. Trzeba by zmierzyć ciśnienie na zasilaniu...
wyłącz hebel i włącz Przekaźnik za akumulatorami nie działa Nie wiem czy dobrze rozumiem ale jemu hebel nie działa.
Witam.W Renault premium 450dxi przy akumulatorach i instalacji jest napiecie 26,2v do 26,7v ,czyli trochę za niskie. Przy alternatorze jest 28,3 v .Wyczyściłem wszystkie połączenia na przewodzie prądowym od alternatora przez rozrusznik do akumulatorów ,wszystkie punkty masy i nadal bez zmian.Dodam że sytuacja trwa już od 3 miesięcy.Nie ma żadnych błędów,autko...
Witam najprawdopodobniej ten największy zawór za akumulatorami do wymiany Najlepiej podaj kod błędu jaki ci wyświetla
Witam. Problem jak w temacie. Samochód nie jedzie, po przełączeniu na pozycję Drive, myśli przez chwilę tak jakby "zamierzał" ruszyć jednak nic się nie dzieje. Błąd widoczny jest od razu po odpaleniu. Drugi błąd dotyczy tachografu; mid 220 psid 6 fmi 9 Nie wiem czy ma to coś wspólnego z tym, że samochód długo stał i padły akumulatory. Dzięki z góry...
Wszystko sprowadza się do sprawdzenia wiązki przy akumulatorach w ramach 2 bezpieczników, które to są odpowiedzialne odpowiednio za światła i kolejny z ogrzewanie.
Jak wszystkie połączenia masz ok. to możesz zrobić taki myk . Wyłącz główny wyłącznik prądu przy akumulatorach i włącz go po minucie . Jeśli masz ADR to włącznik aku znajdziesz w kabinie na desce i robisz to samo .
witam, może ktoś mi pomoże MID 128 SID 39 FMI 7, po wystąpieniu tego błędu nie uruchamia się rozrusznik (Premium 450DXI 2007r), po odłączeniu akumulatorów na jakiś czas, wszystko wraca do normy. Po podaniu prądu "na krótko" na rozrusznik, rozrusznik kręci, auto odpala.
jeżeli radio masz na 12v to do radia musi iść stały + .To ze radio działa po kluczyku to jest dodatkowy 2 przewód.Wyjmij radio i sprawdz miernikiem w kostce radia żółty lub czerwony przewód musi tam być stały + 12v.Z tego mozesz wziąść zasilanie na centralkę i nie będzie rozładowywało akumulatora. Robiłem tak już w paru ciężarówkach.
Czasem nawet przez zaśniedziały styk na kablach alternator się nadmiernie wytęża. Sprawdzałeś napięcie ładowania na akumulatorze? Akumulatory w dobrym stanie? Coś je mocno rozładowuje? Auto często jest gaszone i odpalane?
Wymieniałeś baterię w pilocie? Czy przed tym jak auto się zablokowało odłączłeś akumulator? jak miałem to samo w premiumce jak rozładowała się bateria od pilota, a drugi raz jak odłązcałem akumulatory, trzeba później zamknąć i otworzyć auto pilotem i powinno grać... pozdro
Witam, w Renault Premium DXI brak ładowania, naprawiany był rozrusznik, ściągnięta była klema i ładowanie zginęło, czy może to być wina ADR? Ma przełącznik i przekaźnik koło akumulatorów taki czarny, ale nie działa. I jeszcze który to przekaźnik i bezpiecznik od ładowania, oraz od czego są te przewody (kostka na alternatorze) i gdzie idą: Siwo-czarny...
Jak akumulator.sprawdz masę i zasilanie rozrusznika.
pojawia się symbol akumulatora i później defekt200. najgorsze jest to, że nie działa stacyjka tzn zapłon wszystko jest przekręcam na start i nic cisza totalna.
(at)januszkk Wiem o tym. Kilka lat temu, zostałem poproszony o uruchomienie Renault Premium dCi (chłodnia, solówka) stojące kilka lat pod chmurką. Gdyby nie próba urychomienia z "prostownika z rozruchem" przy całkowicie niesprawnych akumulatorach, to bym odpalił i pojechał. Niestety, padła większość sterowników (wzrost napięcia w instalacji powyżej...
cały wybierak mam załozony nowy jakieś 1,5 roku temu.Przy właczonym zapłonie i podpiętej tej wtyczce blokuje się dżwignia zmiany biegów,raz jest górna skrzynia innym razem dolna gdy odłaczona wtyczka Dodano po 2 stawiasz na przerwę w obwodzie elektrycznym ? Dodano po 22 dziękuję za pomoc. W tym samym aucie dxi 450 2007 rok mam też inny problem,który...
A wcześniej były ściągane klemy z akumulatorów?
(at)HADŻI odłączałem akumulatory na około 10 min. do rozrusznika muszę dostać się jutro bo jest osłonięty. bezpieczniki wszystkie sprawdziłem i są ok. tylko ten błąd jest widoczny.
Filtr byl wymieniony jakies dwa miesiące temu,ale właśnie zastanawiam sie nad wymianą wiazki bo juz mi to jeden mechanik doradzil,(mialem kilka komunikatów z czujnika kola i nadajnik skrzyni biegów do tacho),problemy zaczęły się jak zanikla mi masa z ramy na silnik i trochę go pomeczylem przy odpalaniu i po wymianie akumulatorów dalej bylo to samo,moze...
Witam serdecznie kolegów. Potrzebuję pomocy ponieważ mam problem w ciągniku siodłowym Renault Premium 2003r 420 dci, podczas kiprowania nagle zgasł i zaśmierdziało paloną elektroniką. Na desce rozdzielczej pojawił się napis defekt 200 i symbol akumulatora. Po głębszych oględzinach okazało się iż zapach spalenizny wydobywał się z modułu VECU. Najgorzej...
Wita proszę o pomoc jesli ktoś wie co może się dziać R Premium 450 2007 -przy włączeniu świateł awaryjnych od czasy do czasu ginie zasilanie tachografu oraz światła pozycyjne i mijania, gdzie szukać przyczyny. Masa OK przy akumulatorach też ok.
Sporo zależy od samego akumulatora i tego jak są one traktowane i jak głęboko je rozładowujesz Są bardzo dobrze traktowane. Jak w typowym UPS. Żaden chłam, porządna europejska produkcja (choć nie marka premium). W samochodzie jeden miałem 9 lat. Nie rozładowywane głęboko. Taki już jest urok ciągłego doładowywania przez UPS akumulatora kwasowego. Żadne...
Witam , mam taki sam problem z tym alternatorem na pin 3 zasilanie po stacyjce jest puszczone przez opornik 2,2 k ohma i dlatego próbówka nie swieci a na multimetrze jest 24v. Jak podam 24v na ten pin alternator ładuje ale na desce (zegarach) nie pokazuje napiecia akumulatorów i jest błąd MID 140 PID158 FMI4. Sprawdziłem regulatory dostępne do tego...
7,5 to nie jest mało. Norma to 8,5 ale i tak większość hamowań to ciśnienie na poziomie 3-4 bar. Na zaworze czteroobwodowym w premium raczej nie nie reguluje się redukcji tylko ciśnienia otwarcia i odcięcia obwodów. Reduktor jest obok akumulatorów. Ja skupiłbym się na zgraniu ciągnika z naczepą bo tu chyba jest problem .Jeśli naczepa jest z EBS i kabel...
Witam, Zamierzam kupić Premium 460 DXI z 13r i też gaśnie po kilku minutach bezruchu , na desce pojawia się komunikat z symbolem akumulatora tak jak przy gaszeniu awaryjnym . Jest to normalne przy opcji oszczędzania paliwa? Da się to wyłączyć?
Zrobiłbym to tak: akumulator --> maxifuse 30 - 50A --> przekaźniki (2 szt) --> bezpieczniki 10 A (osobny na każdą lampę) --> lampy dodatkowe <-- masy. Można wtedy dołożyć dwa reflektory jednego rodzaju i dwa innego. A przełączniki skonfigurować tak, by zapalały się oddzielnie lub razem, bądź z innymi światłami.
Witam, Nie chciałem zakładać nowego tematu, gdyż moje pytanie też dotyczy Air Top 2000. Mam problem z wystartowaniem ogrzewania. Sprawdzając dlaczego nie załącza się wentylator podałem mu minusa bezpośrednio z akumulatora (na drugi pina na fioletowym polu) i ogrzewanie wystartowało (grzeje, wyłącza się, robi przedmuch, wszystko ok) lecz wiatrak kręci...
Kod usterek: MID 128 - SID 1 - FMI 5 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID1 Elektrozawór wtryskiwacza cylindra nr 1 FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V101 Elektrozawótryskiwacza cylindra nr 1 Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania kodu usterki:...
Witam, problem z autem Renault Premium DCI 420 Euro 3. Sprawa wygląda tak: auto nie miało mocy i po nawet niedługim przestoju wymaga kilku dobrych sekund kręcenia rozrusznikiem, aby odpaliło, natomiast jeżeli zgasimy, to po paru sekundach da się jeszcze odpalić "od strzała". Dla pewności sprawdziłem akumulatory "maszynką", prąd rozruchowy niewiele mniejszy...
A ja tak i jest to scania HPI- kopci jak cholera na szaro. Pompa comon daje ciśnienie, więc co tu ustawiać. W silnikach wykorzystujących system Common Rail zamiast sekwencyjnej pompy paliwa wykorzystywana jest pompa wysokociśnieniowa, która tłoczy paliwo do akumulatora zasilającego (zwanego również listwą lub szyną) wspólnego dla wszystkich cylindrów....
witam mam problem stalem ostatnio 3 dni na warsztacie wymienili jeden wylacznik (ten w kabinie)drugi wylacznik(poza kabina ) kasete sterujaca wylacznikami ( ta co jest tam przy akumulatorach) przejechalem 300 km wszystko bylo ok/ stanalem na weekend i dzis zapalilem pochodzila z 30 sec i zdechla / slychac ze wylacza prad w tej kasecie kolo akumulatorow...
Mam takowy problem. Akumulator ma równy rok - exide premium 77ah. Ostatnio rozładował się sam do prawie 11V. Byłem sprawdzić w IC i tam człowiek z magicznym przyrządem stwierdził że jest zasiarczony. Pytałem o przyczyny tego stanu, odpowiedział że "duży pobór prądu na wyłączonym silniku i słabe ładowanie". Nie wdawałem się w dyskusję, bo i po co, wracam...
Dzięki za zainteresowanie ! No tak błędy, a więc tak jak błędy się wyświetlają na wyświetlaczu to z komputerem silnika nie da się skomunikować a po przeskanowaniu systemu wyszło tak : MID136 SID254, MID136 PSID200 oraz z końcówką 201,227,202,210,208 MID163 SID224, MID163 SID1 MID140 SID200 oraz z końcówką 204,210,201 MID185 SID246 oraz z końcówką 84,245,200,204,205,201...
Reanault Premium 2012 460 DXI Witam mam dziwny przypadek z Renówką a mianowicie auto trafiła na różne drobne naprawy i czasem problem z odpalaniem. To czasem działo się zawsze po zgaszeniu pojazdu nigdy błędy się nie wyświetlały w czasie jazdy tylko gdy auto został zgaszone, kierowca do odpalania a tu ząk. Na desce bardzo wiele błędów, wtrysk,adblue,vecu,zawieszenie,air,klucz...
Jak w temacie. Wszystko zaczęło się od tego, iż w przerwie między Świętami a nowym rokiem postanowiliśmy naprawić usterkę Naszego auta. Mianowicie kiedyś stłukła się szyba czołowa i odłamki szkła dostały się pod przedni kokpit. Nie mogłem sterować nawiewem szyba/nogi/środek. Po demontażu deski roździelczej, odpięciu radia i paru wtyczek od sterowania...
witam w starszych modelach był potencjometr do regulacji oświetlenia tablicy w "nowszych " nie mogę tego wypatrzyć , jest taki rezystor na pewno bo: 1 sprawny akumulator ( nowy) 2 właściwe napięcie ładowania więc nie ma możliwości przygasania żarówek. Spróbuje rozebrać jakąś deskę na szrocie dam znać o ile coś znajdę ps mam podobną sytuacje w większym...
Kod usterek: MID 185 - PSID22 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 A63L - Calculateur de gestion de la production d air (APM) PSID22 Kompresor FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A63L Moduł elektroniczny sterujący wytwarzaniem sprężonego powietrza (APM) Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania...
Echch... Dlaczego ? :) Poprostu jest to coś nowego, i jest to elektryczne :) Nie będzie to tak mocno brzęczało jak silnik spalinowy :) Chodzi mi poprostu o hałas, wiem że rozrusznik też go robi ale mniej niż spalinówka :) Miałem Quada Trx'a 300, ja przejechałem na takim jednym "zadupiu" z asfaltem, na drugi dzień, mnie policją straszyli, że za głośny...
Zamiast opowiadać głupoty należy się zastanowić. Tesla S to samochód premium i porównywanie spalania z Skodą Citigo to nieporozumienie. 2000USD to 2000litrów przy spaleaniu 10l/100km tak dużego auta jak Tesla wychodzi iż benzyniakiem za dopłate do biednej wersji Tesli mozna przejechać 20tys kilometrów. Co kto lubi. Wersja Tesli P85 ma w cenie. Testy...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam wszystkich mam problem z hamulcami w premiumce 420dci 2003r, mianowicie ciagnik hamuje pierwszy od naczepy, naczepa reaguje na hamulec z opóźnieniem i w ogole słabo, na wyświatlaczu mam komunikat defekt pilota naczepy zazwyczaj pojawia się po zaladowaniu samochodu, dodam ze naczepa nie ma abs i jest na resorach. Co radzilibyście mi zrobić, czy...
Witam, proszę o pomoc w odnalezieniu przebiegu kabla 632. Jest to zasilanie oświetlenia dodatkowego, w moim przypadku obrysu kontenera. Kabel ma wyjście w gnieździe przy akumulatorach, oraz przy końcu ramy. Mój problem polega na tym, że nie wiem którędy przebiega i z jaką wiązką się łączy, bo w centralce go nie ma i we wiązce głównej z prawej strony...
akumulator premium renault premium premium renault
laser bufor błędu sekcja próbnik naprawa programatora samsung
porównać tranzystor porównać tranzystor
Autosan H7: Plus czy minus na masie? Kopiowanie pilota Pulsar do bramy Wiśniowski: instrukcje i porady