Sprawdź akumulator pod obciążeniem . Takie przyrządy do sprawdzania mają w sklepach z akumulatorami.
Dużo za małe. Alternator->połączenia elektryczne z akumulatorem.
Skoro kontrolka klimatyzacji gaśnie na innych biegach wentylatora to masz uszkodzony panel lub opornicę. Czy wentylator w kabinie kręci się na każdym biegu z inną prędkością? Czy po uruchomieniu klimatyzacji załączają się wentylatory na chłodnicy? Jaki jest czujnik ciśnienia czynnika w układzie klimatyzacji - 3 czy 4 pionowy? Czujnik powinien być przy...
Kolego Viper, lektóra dla ciebie (oczywiście każdy ma swoją teorię) nie chce nikogo pouczać, ale motywują swoją wypowiedź http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic39... a do Kolegi roman763 Będzie dobrze, Lpg nic nie ma znaczenia,
Auto na gwarancji zakupione w lutym. Ciekawe co teraz powiedzą. Skoda była już trzy razy w serwisie na aktualizacji. Po ostatniej padł akumulator.
Problemem okazała się przetarta wiązka pod akumulatorem.
Pod lewą podłużnicą, mniej więcej pod akumulatorem
Dziękuję za sugestie. Samo odpięcie zegarów od zasilania nie wystarczyło, natomiast pomogło wyjęcie zegarów i przeczyszczenie wtyczki i gniazda z użyciem środka do czyszczenia połączeń elektrycznych. Na wszelki wypadek zabieg wykonywałem przy odpiętym akumulatorze.
Połączenie masy od akumulatora sprawdź. I plus od akumulatora
Wiązka przeciera sie koło rozrusznika i pod akumulatorem .
Powinno się adaptację robić w module sterowania akumulatora/moduł zarządzania energią.
Zmierz napięcie na akumulatorze
Zrób zdjęcie i dodaj. Jeden z przewodów to przewód do ładowania akumulatora.
rano on pali ciężko a jak go raz już odpalisz to dalej pali ok nie wiem co to może być jak przychodzę rano do garażu muszę pokręcić chwilę i też słabo kręci i chyba jest do wymiany rozrusznik i akumulator
Nie masz jakichś urządzeń/obwodów podpiętych na "lewo" do klem akumulatora?
Sprawdź nie + i bezpieczniki tylko masę, tam gdzie jest przykręcony kabel od klemy - akumulatora
Podłącz miernik a się przekonasz.
Ja mam podobny błąd, ale odwrotne objawy. Mianowicie silnik pompy ABS chodzi nieprzerwanie, nie zatrzymuje sie nawet po wyjęciu kluczyka. Zatrzymuje go jedynie wyciągnięcie bezpiecznika przy akumulatorze. :) (Skoda Octavia Combi 2000r.) To uleczalne ?
To sprawdź kable o których pisałem wcześniej, to zasilanie modułu sterującego(pod akumulatorem) wentylatorami i klimą.
W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Widzę, że zbiorniczek jest winny przy różnych komunikatach nie związanych bezpośrednio z nim. U mnie w O2, w zimie wyświetlał się czerwony komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Dolanie płynu chłodzącego lekko ponad maks likwidowało ten problem. Tu też można spróbować dolać płynu lub przeczyścić elektrody i dodatkowo podładować akumulator.
Olej ? Akumulator ?
Pomiar napięcia na bezpieczniku nr14
Witam. Dzisiaj przeleciałem cały sterownik kontaktem do czyszczenia styków oraz złącza. Okazało się też, jak ściągnąłem półkę na akumulator, to okazał się całkiem innym parownik, jak myślałem, lSE98-LI10. Ale niestety wszystkie moje czyszczenia poszły chyba na marne, bo dalej jest efekt na zimnym silniku, jak przełączy się na gaz, to gaśnie. Już wiem,...
Zanim zaczniesz wyjmować rozrusznik to zdejmij jedną z klem akumulatora.
Pewno będzie trzeba podladowac akumulator i powinien odpalić bez problemu.
To kowal a nie elektryk że przy podłączaniu radia spalił bezpiecznik.Aby to zrobić to trzeba naprawdę się postarać.Dał chociaż kostki przejściowe?Druga sprawa da się podłączyć aby grało po kluczyku a tak podłączone może rozładować akumulator
Nie ładowałem akumulatora .
Nie zmienia to faktu, że prąd w stanie uśpienia jest 10x za duży. P.S. U mnie w Octa jest 7mA po uśpieniu. To jest bardzo dobry wynik, bo w przeciętnym samochodzie jednak jest ze 2-3x więcej. Dodano po 3 Kupię nowy aku i sprawdzę. Po naładowaniu prostownikiem stała dwa dni, przejechałem około 10km i postawiłem z wypiętym F29 (od piątku do środy), wpiełem...
Wiele materiałów oglądałem i podobno te nowe samochody przy postoju ciągną prądu i zalecane są te akumulatory AGM.
Udało się naprawić, wymiana skrzynki bezpieczników pod maską bo była zalana wodą po przez mycie silnika i naprawa instalacji za podstawa akumulatora.
Bezpiecznik f19 w skrzynce obok akumulatora.
Przekaźnik rozrusznika powinien mieć 4 bądź 5 wyprowadzeń, dwa od cewki czyli sterowanie (86-85) i trzy bądź dwa od styku (30-87-87a). Jak zewrzesz przez żarówkę H4 tyk 30 i 87 rozrusznik powinien się odezwać i po tym można namierzyć który nim steruje bez ruszania strony sterowania nim. https://obrazki.elektroda.pl/5914649300_...
Przewód od alternatora do skrzynki bezpieczników na akumulatorze
vag wyjaśni ci wszystko czyli diagnostyka spróbuj odpiąć jeszcze raz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie może pomorze.
Bardzo dziwna usterka, wszystko wskazuje na brak zasilania. Spróbuj jeszcze tak że podaj plus na rozrusznik bez stacyjki. Włącz zapłon i na krótko plus. Masa na silnik nie ginie? Może sam akumulator
A czym w takim razie wytłumaczyć niemożność odpalenia auta? Uzbrojony alarm, usterka samochodu, słaby akumulator,....
Chyba, że jest juz specjalny zacisk pod to przygotowany. Nie ma czegoś takiego. Co stoi na przeszkodzie, aby odstraszacz podłączyć bezpośrednio do zacisków akumulatora .
Jeśli jesteś pewny ze drugi siłownik jest sprawny, i wszystkie bezpieczniki są całe, szukaj uszkodzenia w okablowaniu. Sprawdź czy siłownik klapy jest poprawnie zasilany. Hej Domex, dzięki za odzew Zasilanie idzie do niego, sprawdzałem miernikiem i jest 12v. Czy te klapy powinny się poruszać przy dodawaniu gazu? Nie sprawdzałem bezpieczników w kabinie...
Do sprawdzenia również bezpieczniki w komorze silnika nad akumulatorem :D
Być może został uszkodzony styk w drzwiach kierowcy. Mój szef tak załatwił zamek tez przyczynił się mróz wilgoc. A czy odlaczales akumulator?
O i właśnie o to mi chodziło. Chciałem żeby wypowiedziała się osoba która miała styczność z podobnym silnikiem. Największy problem to jest z uruchomieniem z rana. Muszę strasznie długo kręcić aż czasami akumulator pada.
Zasilanie bezpośrednio z żarówki nie zawsze zdaje obecnie egzamin. Prąd bardzo często nie jest "stały", tylko są na niego nałożone jakieś dodatkowe "przebiegi sprawdzające" ciągłość obwodu i właśnie często się zdarza, że kamera nie działa tak, jak powinna. W związku z tym zalecane jest zasilanie kamery przez przekaźnik uruchamiany prądem z żarówki....
Zamarzniety akumulator to trup
Bezpieczniki w skrzynce nad akumulatorem też sprawdzałeś?
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Wstaw swoje zgrane do pliku z układu.
Pomyślcie, jeśli to autko eksploduje, to was też naruszy. Widziałeś kiedyś eksplodujące auto? Tak sobie poczytałem i delirium tremens mi tu podjeżdża. Auto było u mechanika, odjechało, zapaliło się, forum winne, że nikt z gaśnicą nie pomógł. Co się zapaliło, gdzie się zapaliło, jak się zapaliło? Żeby przypisać winę mechanikowi, trzeba wykazać, że zapalenia...
Wadliwe połączenie wtyczki poduszki. Odpinamy akumulator, a następnie myjemy piny wtyczki.
Witam Ja bym sprawdził ECU. Ten brak komunikacji. Sprawdź czy masz drożne kanały odpływowe na podszybiu i w jakim stanie są wtyczki od ECU. Dla pewności odłącz przedtem akumulator. Pozdrawiam.
Najszybciej i pewniej będzie na rozrusznik wraz z cewka na ukryty przełącznik. Jak będą chcieli i tak odpalą. najpewniej to akumulator wyciągać
Skoro ruszałeś akumulator to może tam czegoś nie podłączyłeś?
Jak masz rozwaloną obudowe filtra to ją wymień, a jeszcze jedno czy masz przepływomierz raczej w modelach 1,6 VW było to ustrojstwo i jest trudne do zdiagnozowania, czy jest rozwalone czy nie. Jak bedziesz miał to wtedy rada, załatwiś kodoś kto ma auto z tego koncernu i taki sam wyglądem przepływomierz a wtedy zmień na chwile potrzymaj autko na 3000...
Pierwsza jazda właśnie była bez, ale później dokładnie się przyjrzeliśmy i ja podłączyliśmy, ale to nic nie dało. Nawet próbowałem "resetowania błędów" akumulatorem, również nic się nie zmieniło.
Jeśli po ponownym uruchomieniu znikła, to naładuj akumulator, bo pewnie kończy swój żywot.
Super bo właśnie nie mailem wspomagania i nie gasla mi kontrolka od akumulatora Bezpieczniki wyjęte sprawdzone i spalone
W mojej skodzie miałem tak samo , wymiana baterii nic nie dała . wpadłem na genialny sposób -odłączyłem akumulator na parę minut i pomogło, wszystko działa
Przewód na akumulatorze ,minus
i jak wymiana pomogła? Jak stary był akumulator powodujący kłopot? MIałem podobną sytuację w Golfie MK7 z 2019. Słaby akumulator powodował miliony błedów na komputrze....
Kolego wydaje mi siē że schemat jest czytelny i wszystko na nim jest . Po akumulatorze jest bezpiecznik w komorze silnika 52(50A), potem złącze T2a na sterowniku bordnetz i wewnątrz niego zasilenie przekaźnika.
Akumulator jest nowy To nie znaczy że nie ma uszkodzonej celi. Dodano po 4 Ja u siebie odłączałem wszystkie urządzenia fizycznie jak radio itp aż zminimalizowałem pobór prądu do min i potem został już tylko akumulator pod lupę. Zrób to co ja. Dwa razy mierzyłem go przyrządami w sklepach było ok aż cela spuchła i zmieniłem na nowy. Pożycz na próbę akumulator...
Naprawiłes to bo mam identycznie i nie wiem co jest ;/
Ja najpierw naladowalbym akumulator lub wymienil na nowy i wtwdy przetestuj.
kody błędów: 01314 00741 18008 17946 17978 Muszę dodać że nie były kasowane blaedy od dawna a jeszcze między czasie były wymieniane klemy na akumulatorze bo pękły.
Witam, mam problem z klimą w Skodzie Octavii 1.9 TDI 1U5 z 2006 roku. Co wymienię, bezpiecznik 50 na akumulatorze, to po włączeniu klimy go pali. Co to może być???
No a jak to nie pomoże to może sprawdź tak umyj auto jak jest mokre to odłącz jedną kleme akumulatora i sprawdź pobór prądu
Akumulator jakie ma napięcie podczas rozruchu?
Po przekreceniu kluczyka na zaplonie, wystepuje następujący dźwięk. Co to może oznaczać? Mimo zapięcia pasów nadal się tak dzieje. Olej wymieniony ,akumulator nowy. Paliwo jest.
zależy Kolego na jaki obwód i co chcesz podłączyć. Najpewniejszą opcją jest przeciągnięcie nowego obwodu prosto od akumulatora z odrębnym bezpiecznikiem.
Główne punkty masowe: Komora silnika -główny pod akumulatorem -w okolicach zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego(w stronę przegrody) Kabina -pod kolumną kierowniczą -w okolicach zawiasów drzwi kierowcy i pasażera Bagażnik Okolice świateł
Schematu nie znalazłem jeszcze. Czy na podszybiu w tym miejscu gdzie przechodza one przez dwa otwory w scianie grodziowej w kierunku juz akumulatora ? Czy moze blizej ecu ?
Śruby spryskaj penetrantem i powinny puścić. Drugi akumulator podłączysz i powinieneś zapalić. Klemy w nowym możesz zabezpieczyć np. smarem miedziowym.
Aha jeszcze jedno po zamknięciu wszystkich drzwi odczekać około 15 - 20 min aż auto się uśpi. W Skodach uśpienie może trwać do 30 minut, taką odpowiedź otrzymałem w ich serwisie. Nie sprawdzałem.
Skoda Octavia I rocznik 2002 2.0 Benz/Gaz po przekręceniu kluczyka jest cisza, silnik nie kręci, słychać cykanie pod maską, po wielu próbach odpalenia nadal to samo, akumulator jest sprawny, trzyma napięcie.
Moja skoda mimo wymiany akumulatora, rozrusznika dalej ciezko odpala. Podczas odpalania słyszę dzwiek jakby szorowania niewiem jak to opisac. Filtr paliwa wymieniony. Świece żarowe sprawdzone.
z pominięciem stacyjki, poprowadziłem kabel od rozrusznika, żeby odpalać prosto z akumulatora, bo miałem nadzieję, że to rozrusznik jest walnięty
Nie pisał, że nie może uruchomić tylko, że ma sporadyczny problem z uruchomieniem - i to jest właśnie różnica. Dla czego przekaźnik przy mrozach miałby pracować dobrze a przy temp silnika dodatniej, gdzie obciążenie prądowe akumulatora jest mniejsze, szwankować? np na tej stronie (w połowie strony) film z rezultatem http://diesel-tuning.pl/cennik.php
Sprawdziłem , normalnie jest 12,6V przy włączonym radiu po jakimś czasie 12,5V a przy odpalaniu 11,9V wiec z ładowaniem i akumulatorem jest wszystko okej xd
Naładuj akumulator. To podstawa do uruchomienia auta jak i diagnostyki
Witam. Chciałbym zamontować miernik napięcia w kabinie samochodu (Octavia 2). Aby nie ciągnąć przewodów aż od akumulatora łatwiej i prościej było by ze skrzynki bezpieczników. Proszę o poradę z którego bezpiecznika najlepiej pociągnąć kabelki? Domyślam się, że jeden będzie podłączony do masy, natomiast gdzie podłączyć drugi? Czy dobrym miejscem by był...
Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze pod kątem wytopień czy upaleń podstawki.
Temat zamknięty. Problem rozwiązany. Wymiana akumulatora. Kręcił lecz akumulator przy rozruchu nie dawał ostrego kopa.
Masz uszkodzony bendix w rozruszniku. Rozrusznik do naprawy, akumulator do naładowania lub wymiany.
pewnie rozrusznik umiera
Do iej moizesz podlaczyc praktycznie kazdy alarm tylko zasilanie go wez bezposrenio z przewodu przychodzacego z akumulatora
Dla mnie brak masy,ale dziwi mnie jak sprawdzasz akumulator?Może miernikiem,bo chodzi o rozruch.
Nie pamiętam czy w octavi I w ostatnich latach, czy w octavi II pierwszych rocznikach często nadtapia się podstawa bezpieczników i bezpieczniki od klimatyzacji na akumulatorze, potrafi wtedy losowo nie działać.
Akumulator do góry i wszystko będzie jasne.
Jaką prędkość obrotową osiąga silnik na rozruszniku Jak jest temperatura na minusie to kręci ale nie tak żwawo jak przy plusowej. Naładuje akumulator i zobaczę jak będzie zapalał.
Zasilanie idzie prosto z akumulatora. Tak jak zasilanie instalacji gazowej...
109-tka do przelutowania. Czyli ???
gdyby to nie to to bym brał w gazie, ale tam trzeba tankować dwa paliwa Mylisz się 3 paliwa - w takim gruzie akumulator też trzeba doładowywać. A swoja droga słyszałeś o dieslach z gazem? To poczytaj.
Octavia 1 czy 2? W obu przypadkach zasilanie brane jest z dużego, 40 lub 50 amperowego bezpiecznika, zasilanego wprost z akumulatora. Natomiast zasilanie cewki przekaźnika z osobnego bezpiecznika, który z kolei zasilany jest przekaźnikiem głównym.
ok jeszcze jakaś rurką naciskać do dołu na sworzeń . Musiałbym cały przód podnieść by kołami skręcić, bo akumulator wyciągnąłem, ale to jest do zrobienia.
Hej, mam problem polegający na rozładowywaniu akumulatora na postoju w Skoda Octavia II 2004. zmierzony pobór prądu na klemie + akumulatora to ok 0,70A skaczące co chwilę na 0.90A. Co do diagnostyki komputerowej w silniku są tylko dwa błędy - klapy gaszącej i jeszcze jakiegoś czujnika. Reszta modułów wygląda, że brak błędów: bordnetz, gateway, radio,...
Skoda Octavia I 2005 1.9 TDI 110 KM 74 kW - nie odpala. Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Nie jest to raczej kwestia akumulatora, bo go wymieniłem ok. miesiąca temu, dla pewności go naładowałem i nadal nic. Dodam, że zdarzało się, że w trakcie jazdy auto traciło moc, co odczuwałem jako nagłe szarpnięcie (przyhamowanie), a nawet w trakcie jazdy...
błędy które się pojawiły to od słabego akumulatora , żarówka z tyłu ma być 3w
Prawidłowe ładowanie w tdi 14,2-14,4
Bezpieczniki masz jeszcze pod maską, na akumulatorze i przy skrzynce bezp. pod maską
Skoda Octavia 2.0 140 koni Gaśnice podczas jazdy, po odłączeniu akumulatora odpala i jeździ tydzień, dwa i gaśnie, i ponownie odłączam akumulator i jedzie dalej. Bywa i tak, że tego samego dnia zgaśnie ze trzy razy. Podłączamy pod komputer, brak błędów. Udało się podłączyć kontroler, akurat jak zgasła, przypadkiem niedaleko mechanika. Komputer pokazał...
skoda octavia akumulator skoda octavia rozładowuje akumulator skoda octavia rozładować akumulator
sterownik ducati komora rezonansowa różnicowy regulator temperatury
kupowanie unitra kupowanie unitra
Podłączenie uziemienia w tunerze Marantz 2050 Czerwone kropki na czarnym tle w telewizorze - przyczyny