... nigdzie nie umie znaleźć minusa,... znajdziesz tylko sterowanie [+]. Konieczny będzie inwerter +/- lub zwykły przekaźnik. Czerwono/niebieski w54 polowym czarnym złączu za schowkiem, po stronie pasażera.
Wszystkie informacje o 15:10 wysłałem na PW, więc po co to pytanie?
Sygnalizacja niedomkniętych drzwi będzie działała tylko wtedy gdy krańcówka tych drzwi będzie zwarta w momencie uzbrajania alarmu. W niektórych samochodach jest tak, że krańcówka się zwiera dopiero wtedy gdy drzwi są uchylone. Są to auta które mają krańcówki w okolicy zawiasów drzwi przy przednim błotniku. Musisz sprawdzić czy jak nie domkniesz drzwi...
Problem z podłączeniem krańcówek drzwi , z alarmu wychodzą trzy kable 1.+door sw 2.-door sw 3.pin sw.neg. trigger Jak mam to podłączyć , czy tylko jeden kabel zalerzności od wyzwalania - czy + . A co zrobić z pozostałymi nie podłaczać
Podstawa to sprawdzić w instrukcji czy ma samo uzbrojenie Każdy ma. Nie widzi krańcówki drzwi(źle podpięty alarm), traktuje otwarcie jako przypadkowe i uzbraja się ponownie.
Krańcówka drzwi kierowcy posiada 2 kabelki reszta po 1 ten dodatkowy jest do piszczyka swiatel jutro opisze ci kolory
Jeszcze raz posprawdzaj połączenia, tu może być problem. Parę dni temu też mieliśmy problem z super fortecą, niby wszystko działało ok tylko nie można było wyłączyć blokady. Masz sprawne krańcówki w drzwiach?
Najlepiej odczytaj markę alarmu inaczej jest to bardzo trudne, prawie każda firma stosuje swoją kolorystykę kabli.Można kombinować ale jest to ryzykowne. Najważniejsze jest zasilanie i masa(najczęściej czerwony i czarny),znajdź +12V po stacyjce(różnie to oznaczają pomaranczowy,różowy,cienki czerwony).Jak to ci się uda znaleźć próbuj z wyjściem syreny.Jeżeli...
Witam, parę dni temu moja Polówka wzbogaciła się o centralny zamek i alarm. Wszystko ładnie pracuje, działa i współgra, lecz zostało mi jeszcze podłączenie się do kierunkowskazów i krańcówek drzwi. Mógłbym poprosić o jakąś wskazówkę skąd mogę wziąć sygnał z kierunkowskazów (l i p) do centralki alarmowej oraz gdzie są podłączone krańcówki drzwi? Szukałem...
Rozkminiłem to już ;) Problem polega na tym, iż jest na odwrót niż powinno być. Tzn. kiedy drzwi są zamknięte pojawia się masa! Kiedy drzwi są otwarte masa znika. W alarmie wyzwalanie jest masą. I co teraz powinienem zrobić? Znowu zabawa z przekaźnikiem? Czy można to podłączyć w inne miejsce? Wolałbym podłączyć gdzieś indziej, niż zakładać przekaźnik....
Możesz mieć włączoną funkcję samouzbrajania alarmu po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu drzwi. Możliwe też, że działa u Ciebie funkcja ReArming - rozbrojony pilotem system ponownie się uzbraja po 20s jeżeli centralka nie zobaczy otwarcia drzwi lub przekręcenia stacyjki. Otwarcie każdych innych drzwi nie wyłącza alarmu. Instalator podłączył wejście drzwi...
Podłącz tylko przewód drzwi(-) do krańcówki drzwi lub do przewodu idącego do lampki oświetlenia wnętrza.
Zamek założony, dzięki za dotychczasową pomoc. Mrugają nawet kierunki:) Teraz następna sprawa, wie ktoś gdzie się wpiąć najłatwiej do krańcówek drzwi? Miałbym wtedy alarm.
Sprawdź czy alarm ma masę bo wygląda to tak jak by masę brał tylko z "krańcówek" drzwi.
Witam Mam następujący problem, podączałem wczoraj alarmik Shark V2 do swojego mondeo, przewód który ma być podłaczony do krańcówek w drzwiach podłączyłem do przwodu niebiesko czarnego w skrzynce bezpieczników (wg opisu krążocego po forum). Problem związany jest z opóźnieniem wyłączenia oświetlenia, ponieważ na przewodzie do którego się wpiłem po zamknięciu...
po co ktoś po wybiciu szyby miałby przez nią wsiadać? Po to aby nie otworzyć drzwi i nie uruchomić ewentualnego alarmu wyzwalanego z "krańcówki drzwi" bez czujnika ruchu. Podłącz pod czerwono/niebieski przewód (18pin) w 54-pinowym czarnym złączu za schowkiem po stronie pasażera.
Szukaj w dokumentacjach alarmów MAXICAR,MAGICAR, to jedna z tych chińskich wydumek
Mały przekaźniczek wysterowywany sygnałami z krańcówek (diody pozostaw), podający na wejście alarmu "żywą masę". Minus tego rozwiązania - zwiększony pobór prądu przy otwartych drzwiach (pracująca cewka przekaźnika)
Krańcówki - potoczna nazwa włączników krańcowych. W tym przypadku chodzi o włączniki drzwiowe, które załączają oświetlenie sufitowe kabiny po otwarciu drzwi. Podłączenie alarmu do linii krańcówek zapobiega ponownemu, samoczynnemu uzbrajaniu alarmu.
witam. chciałbym dowiedzieć się jak podłączyć w bmw e36 96r do alarmu( niebieski kabel- krańcówki drzwi) jeden sygnał masy z lampki oświetlenia wnętrza. co trzeba wstawić aby alarm dostał normalny sygnał a nie powolny co powoduje ściemniacz oświetlenia...
Więc czemu się dziwisz jak masz niepoprawnie podpięty alarm? Możesz podpiąć do przewodu, który idzie do lampki. Pojawia się na nim masa w momencie otwarcia drzwi. Radzę od razu wymienić tą krańcówkę w drzwiach na nową i dołożyć z prawej strony.
Witam Jestem w trakcie montowania alarmu i mam problem z podłączeniem krańcówek drzwi do alarmu, znalazłem tylko drzwi kierowcy przewód to brązowo żółty w pierwszej kostce z lewej strony pod przekaźnikami. Ale potrzebuję ogólnego kabelka od wszystkich drzwi i tu mam problem :( Audi jest z roku 1999r/2000r. Znalazłem kilka opisów ale do modelu 95r. lub...
Komfort jest w 46.Nie zalany wodą?Pod dywanem nóg kierowcy się znajduje.I pootwieraj drzwi i sprawdz czy krańcówki rabotne.Zalane zamki w drzwiach i też wyje.
podłączać i nie sugerować się,te 12V przy zamknietych drzwiach to przepyw prądu przez włókno żarówki,krańcówki sterują masą i tak masz łączyć.
Nie rozumiem w czym masz problem z ta krańcówką. Wiercisz otwór, montujesz krańcówkę i ciągniesz do niebieskiego kabelka od alarmu. Jak ktoś otworzy drzwi to krańcówka masuje i alarm zaczyna wyć. Podstawy elektryki.
jak wyjdę z samochodu to nikt nie może zostać w samochodzie bo alarm sam się uzbraja Sprawdź, czy "krańcówka" drzwi kierowcy jest sprawna i podłączona do wejścia "drzwi" centralki alarmu. (przewód brązowy dla krańcówki drzwi kierowcy sterowanej masą)
W fordach lampka, z tego, co pamiętam, jest załączana plusem. Przynajmniej w tych, które mają czasowy wyłącznik oświetlenia. Same krańcówki oczywiście załączają masę. Jak chcesz się wpiąć w krańcówki, to trzeba zsumować obwody drzwi kierowcy i pozostałych drzwi poprzez diody na wejście alarmu. bo drzwi kierowcy oprócz lampki załączają jeszcze buzzer...
Brązowo biały na nim są krańcówki. Minusem !!
podłącz się pod lampkę oświetlenia wnętrza plusem i minusem do cewki przekaźnika, koniecznie oba prądy z lampki bo tam plus zanika i będzie walić alarmy
Silicon Ultimate CD ma dokładnie wszystkie te funkcje. Przy naruszonej krańcówce daje cykl szybkich piknięć i nie uzbraja alarmu, ma osobny przewód komfortu, sterowanie zamkiem klasyczną masą, plus dodatkowo wbudowany interfejs przekaźnikowy, no i funkcję safety lock. Dodatkowo masz ciche i głośne uzbrajanie z pilota, oraz blokadę klawiszy pilota. Poza...
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
Jak najbardziej CAN i nie potrzebujesz dostępu do krańcówek drzwi.
Instalacja, do tego czujniki, złącza, krańcówki do których może być alarm podpięty.
pewnie masz skorodowane krańcówki drzwi i alarm nie wie kiedy je otwierasz
Lepiej zamiast "odcinania" zasilania brelokiem (Jack) użyć ADC i zrobić wejście parametryczne (jak w prawdziwych alarmach). ADC zmierzy napięcie z dzielnika (rezystor w układzie do np. +5V i drugi przylutowany do Jack'a) i tylko w przypadku prawidłowego wyłączy alarm. https://obrazki.elektroda.pl/4440265300_...
Sprawdź przewody w przepuście drzwiowym kierowcy .podejrzewam że instalator alarmu z krańcówką drzwiową podłączył się pod lampkę wewnętrzna (na podsufitce ). Jeśli uzbrajasz alarm a drzwi się nie zamykają i nie ryglują lampka nie gaśnie
Dziękuję bardzo!!! Podłączyłem . Teraz tylko problem z samouzbrajaniem - problemem jest oświetlenie wnętrza , które ma zwłokę 25s i alarm uznaje to jako otworzenie drzwi Podłączasz masę z krańcówki od drzwi do alarmu więc jak masz drzwi zamknięte to nie będzie masy i alarm się uzbroi.
Witam. Walczyłem dziś z Hyundaiem Coupe rocznik 99. Schematy z forum nie pomogły, żaden kolor przewodów się nie zgadzał. Znalazłem wszystko poza krańcówkami drzwi. Obecnie alarm jest wpięty stale pod masę, żeby nie głupiał. Gdzie szukać tego przewodu? Pozdrawiam.
Może krańcówka drzwi ci dobrze nie łączy i alarm widzi to jako następne otwarcie drzwi i zapala diodę.Proponuje zacząć od sprawdzenia krańcówek.
Krańcówka podaje masę po otwarciu drzwi. Alarm w ten sposób wykrywa otwarcie drzwi. Jeżeli na przewód oznaczony "krańcówki drzwi -" podasz masę po uzbrojeniu alarmu to wzbudzisz alarm. Chyba, że uparcie podłączasz do krańcówki przewód "krańcówki drzwi +" i dziwisz się, że działa odwrotnie. Poza tym, podany sposób z diodą prostowniczą będzie poprawnie...
Witam Po ostatnich deszczach zaczela wyć syrena od alarmu i alarm przestał reagować na pilot (już mi się to raz zdażyło i także było po opadach). Za pierwszym razem nie znalazłem przyczyny - odłączyłem alarm, podłączyłem po paru dniach i było wszystko w porzątku. Teraz doszedłem do przyczyny - na przewodzie idącym od krańcówki z drzwi przednich jest...
-Prawą 4-pinową wtyczkę podłączam według opisu, lecz jak podłączyć światła? Po przetłumaczeniu wynika aby podpiąć do pozycyjnych/postojowych, lecz nie mam pewności. Podłączasz pod '+' lamp. Masa w każdej lampie jest na stałe. lecz od znajomego dostałem inne i tu siłownik od strony kierowcy ma ich już 4, jak w takim razie to podłączyć? Chcesz wymieniać...
alarm jest źle skonfigurowany lub brak podłączenia do krańcówki w drzwiach
Carrier Ci napisał, że w BSI. BSI to ,,skrzynka bezpieczników"(umownie). Moim zdaniem lepszy będzie inwerter (brak przepięć). Inwerter 4 przewody zsilanie +/-/wej+zBSI/wyj - do alarmu.
Co do przewodu blokującego to tak jak kolega wyżej napisał pod przełącznik wewnątrz auta. Większość zestawów alarmowych ma w komplecie krańcówkę pod maskę, oryginalnie auto nie posiada krańcówki maski. Montujesz i podłączasz pod krańcówkę w drzwiach.
Jak masz zamiar wybrać pkt. 1 to lepiej poszukać w instalacji drzwi. Nowsze mają już krańcówki w zamkach a więc i przewody do nich muszą być. Aby do alarmu była informacja, że drzwi zostały otwarte, co powoduje zapalenie się lampki w podsufitce zupełnie wystarczy.
(at)rozpalacz Masę słuchawek by kolega musiał rozciąć i podpiąć pod krańcówkę, gdy drzwi zamknięte słuchawki wykrywa, gdy otwarte nie wykrywa.
zaczęły mi się same zamykać drzwi Dokładany alarm nie widzi krańcówki drzwi kierowcy i samoczynnie się uzbraja zamykając centralny zamek
Krańcówki. Białe 40 pinowe złącze w BSI Pin 4 drzwi kierowcy Pin 5 drzwi pasażera Pin 33 drzwi tył Pin 34 drzwi boczne przesówne, podłączać jeśli są. Wszystkie podłączenia przez diody.
Seat Toledo 1L 92 rok Alarm podłączony pod przewód brązowo-biały (krańcówka drzwi) w wiązce przewodów w lewym progu. Według tego co pisze na forum powinno być dobrze ale nie jest. Alarm reaguję tylko na drzwi kierowcy. Domyślam się, że każde drzwi są od siebie odseparowane - gdzie szukać przewodu, który jest połączony z wszystkimi krańcówkami?
Witam. Było już gdzieś na forum, ale ogólnie zasada jest taka, że zwykła diody prostownicze wlutowywujesz w przewody od krańcówek(w stronę "kreseczką na diodzie do lampki oświetlenia") i do alarmu podłanczasz osobne przewody za diodą, czyli po stronie krańcówek. Zresztą zobacz też: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
Sprawdziłeś, czy w 100% sprawna jest "krańcówka" w drzwiach kierowcy?
W tym modelu chyba nie ma możliwości wyłączenia funkcji autouzbrajania.Podłącz impuls otwierania centralnego zamka pod przewód wyzwalania alarmu z krańcówki drzwi.
Sprawdź czy działa krańcówka drzwi. Możesz załączyć alarm, poczekać aż się uzbroi i otworzyć drzwi kierowcy. Jeżeli pojawi się alarmowanie to działa krańcówka (alarmowanie może się pojawić w tym przypadku z czujnika ruchu jeśli takowy zamontowano trzeba by odłączyć czujnik ruchu lub włączyć alarm bez tego czujnika).
Programować musisz przy otwartych drzwiach kierowcy (tzn. centralka musi dostać masę na przewodzie od krańcówek). Miałem przypadki, że w wiązce alarmu zamienione były przewody krańcówki drzwi - krańcówki maski. (zielony i niebieski)
Witam Forumowiczów mam takie małe pytanko a mianowicie chodzi mi o schemat Alarmu cobra 8265 podpoiłem się pod instalacje kobry z nowym alarmem lecz nie mogę znaleźć krańcówki drzwi w tej instalacji Gdzie w reno master mogę znaleźć przewód podpowiadający krańcówka w drzwiach Pozdrawiam PS:szukałem na elektrodzie ale nigdzie nie mogłem znaleźć schematu...
Sprawdź wiązkę która idzie przy zawiasach drzwi i krańcówki w zamkach, w tych golfach często gniły. Mogą to powodować również wcinki od alarmu w krańcówki drzwi.
Sprawdź na początek krańcówki,drzwi ,maska
Gdzie tyle biorą?
Musisz się dostać do podłączenia alarmu z krańcówką drzwi.Tam myślę jest problem.Alarm ma jedną linię drzwi i są odseparowane diodami.Może zimny lut?
Alarm fabryczny czy dołożony do instalacji przez serwis ? Sprawdziłeś zamek i wiązkę przewodów drzwi kierowcy ? W przypadku alarmu fabrycznego - wykonałeś diagnostykę - podgląd parametrów bieżących. Jaki stan krańcówek drzwi widzi sterownik ?
Mam problem z połączeniem krańcówek drzwi maski i kalpy bagażnika, w połączeniu ich z alarmem i oświetleniem wnętrza tj. osobnym oświetleniem bagażnika , wspólnym oświetleniem wnętrza (1 lampka na 4 drzwi) podświetlenie podłogi kierowca i pasażer osobno po otworzeniu drzwi kierowcy podświetlenie tylko podłogi kierowcy i na odwrót. ze wspólną kontrolką...
Widze że kolega marcin troszkę filozofuje :) Diody separujące ( zwykła dioda prostownicza), stosowane są w systemach alarmowych w celu odseparowania od siebie przewodów podłączonych od alarmu do instalacji samochodowej. Chodzi oto że np. światła kierunkowskazów podłącza się jednym przewodem z alarmu do dwóch przewodów w aucie, jeśli się niezastosuje...
do zielonego podłączamy krańcówki drzwi (wyzwalanie alarmu sygnałem masy) natomiast fioletowy służy do wyzwalania sygnałem +12V (najprawdopodbniej wersje amerykańskie) należy go poprostu odciąć. Alarm założyłem i podłączyłem wg swoich rozwiązań w razie czego służę pomocą. Naprawdę posiada kupę mozliwości
Sterownik ma z krańcówki masę czy +? Światło w lampce sterowane masą czy +? Ja bym podpinał się pod lampkę. Jeżeli na lampce pojawia się masa po otwarciu drzwi, a alarm na krańcówce wymaga masy to masz prosty montaż. 1 przewód rozdzielasz na 2 i podpinasz pod 2 lampki (przednie i tylne drzwi). Na przewodzie zakładasz zwykłą diodę 1N4007 w kierunku do...
Nie wiem jaki masz moduł komfortu. Sprawdz sobie czy nie pajawiają sie na nim jaies masy albo prądy po otwarciu drzwi jeśli nie to musisz rozbierac drzwi i podłączać sie do krańcówek.
Podłącz pod ten przewód na którym po otworzeniu drzwi pojawia się masa.Na pewno będzie ok.Rafał.
oszukać krańcówkę dowolnych drzwi, załączyć alarm zamykając central, "otworzyć drzwi. Jak z czujnikiem wstrząsowym, z kopa w koło.
Diody podłączam między alarmem a krańcówkami. Jedna na drzwi a druga na klapę.
Z sterowaniem zamka już znalazłem.Natomiast jakie kolory i gdzie szukać krańcówek drzwi.?
Mam prośbe o schemat gdzie sie wpiąć z alarmem w corsie rok 2003 3 drzwiowa. Chodzi mi o podpięcie alarmu do centralnego zamka i domykania szyb oraz gdzie znajde przewody od krańcówek drzwi
krańcówkę i namierzyłem przewód czarno/fioletowy tylko nie wiem gdzie go wpiąć w centralce, aby reagowała alarmem na otwarcie drzwi Niebieski - sterowanie drzwiami minusem
Skoro szukasz "krańcówki" drzwi to montowałeś zwykły alarm - NIE CAN ?
Chcę Ci pomóc ,ale nie mogę zroumieć tego co napisałeś.(co znaczy jak sygnał w bagażniku działa).Sprawdż i napraw krańcówki.Jeżeli alarm się uzbraja sam przy otwartych drzwiach to znaczy napewno ,że jest uszkodzona krańcówka.
Alarm info podpinasz pod przewód sygnałowy z krańcówki klapy,lub drzwi. Po włączeniu alarmu powinien wyć ,gdy ktoś wypnie wtyczkę przyczepy.
Wygląda na brak informacji z krańcówek drzwi, albo uszkodzona krańcówka, albo nie podlączona.
A dlaczego trzeba odseparować krańcówki - mam alarm który może rozróżnić tylko dwie krańcówki (drzwi i bagażnik). Jeżeli mi nie zależy na np. otwieraniu bagażnika przy uzbrojonym alarmie to mogę wszystkie krańcówki połączyć ze sobą??? Dzięki Pozdrawiam Daniel
Witam. Przeszukałem 14 stron związanych z Passatem B6 i nie znalazłem odpowiedzi (wszystkie omijające i opisujące Passata B5). Mam problem z podłączeniem krańcówki. Czy mogę się podłączyć do lampki w podsufitce tam, gdzie raz pojawia się masa, a przy zamkniętym aucie napięcie? W instrukcji alarmu Inferno (link do strony, rys 5,2) jest opisane wejście...
Czarna magia dla mnie trochę. Chciałbym po prostu go bez inwazyjnie odłączyć. Da się ? Dodano po 3 Dzięki za podpowiedzi wysłane z wiadomych względów na PW :). Czy takie zachowanie alarmu może mieć coś wspólnego z krańcówkami w drzwiach? Dziś alarm samoczynnie uaktywnił mi się po otwarciu drzwi kierowcy. Krańcówka wydaje się pracować poprawnie. Ale...
Większość autek z kompami posiada już moduly odpowiadajace za połozenie czujników, silników ,krańcówek itp.Moduły wysyłaja sygnały do kompa a ten już robi swoje.Autko posiada wtedy złacze can i za pomocą tego realizowane są pewne funkcje.Napięciowo tego nie sprawdzisz.Np taki Vw.Z drzwi wychodza 4 czy sześc kabloszy a w drzwiach głośniki elektryczne...
Kolejny scyzoryk się w kieszeni otwiera... Weź chłopie zmierz pobór prądu na wyjętym kluczyku i pozamykanych drzwiach beż żadnych swiatełek jeśli masz jakieś cuda alarmy to wciśnij krańcówkę maski i wtedy mierz bo inaczej to tołku nie dojdziemy.
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
Witam Założyłem do mojego polonezika centralny z alarmem. niestety mam problem z podłączewniem tego do kierunków. Probowałem podłączyć się awaryjne ale świeci tylko jedna strona. Jak podłączyłem się pod drugą to po włączeniu któregoś kierunkowskazu wlączały się awaryjne :/ 2 pytanie dotyczy podłączenie pod drzwi. Z centralki wychodzą 2 kable + i -....
Wykonaj następujące czynnosci:wyłącz alarm pilotem i otwórz drzwi .Jeżeli krańcówka w drzwiach jest dobra to się nie uzbroi.Jeżeli się uzbroi to napraw wyłącznik krańcowy.
W Magicar 440 poprostu są dwa wejścia od krańcówek drzwi. Jeżeli podpinasz się pod krańcówki to tam jest "-" i wtedy używasz przewodu zielonego, fioletowy wtedy olewasz. Natomiast jak bys nie chciał podłączac się pod krańcówki a np pod lampkę (po otwarciu drzwi na lampce pojawia sie"+") to wtedy podpinasz sie pod fioletowy a zielony olewasz. Podsumowując:...
Myk w tym, że jestem podpięty do lampki. Lampka jest uruchamiana masą, więc inwerter niepotrzebny. Mimo tego, (że jestem podpięty do lampki a nie do krańcówek drzwi) fałszywy alarm 'door open' jak w zegarku 30 minut po wyjściu z wozu :) Chyba dam mechaniczny układ całkująco-opóźniający (przekaźnik) :p Będzie ładnie wyglądał w przedziale centralki i...
Podstawowe pytanie, jakie auto? Większość nowych samochodów ma krańcówki drzwi w zamkach i przy otwarciu zamka centralnego krańcówka podaje impuls do oświetlenia wnętrza automatycznie (rozbraja rearming). SEO to świetny wybór, swego czasu zamontowałem ich wiele i wszystkie chodzą bez błędnie (a jeżeli jak już opisywałem masz krańcówke w zamku to każdy...
Jeżeli alarm nie ma wejścia na klapy i bagażnik to podłącz go przez zwykłą diodę (paskiem do lampki oświetlenia bagażnika) do kabelka który podłączyłeś do krańcówek w drzwiach.
czy jest jakis problem z podłączeniem alarmu do vw polo 2003 bo słyszałem ze kłopot jest z krańcówkami w drzwiach i zamkiem centralnym
Twój problem związany jest z krańcówkami drzwi.Stąd ten problem z alarmem i centralnym zamkiem.Posprawdzaj sygnały z krańcówek a wszystko sie wyjaśni. Bardzo często "guzik" krańcówki się wyciera i mimo że drzwi są zamknięte to krańcówka nie jest dostatecznie wciśnięta (możesz spróbować coś tam nakleić)
witam mam pytanko gdzie podłączyć wejście alarmu do włącznika drzwi w Renault 19, w drzwiach przy krańcówce są dwa przewody czarny i pomarańczowy i oba przewody po otwarciu drzwi są na potencjale masy i i nie wyzwlają alarmu, a lampka świeci prawidłowo, nie mam pojęcia gdzie to podłączyć, auto ma krańcówki w wszystkich drzwiach.
no i sprawa załatwiona,wszystko hula,ten alarmik ma taką samą przypadłość jak chyba magicary,mruga przez pewien czas po naruszeniu krańcówki i Mariusz_80 zasugerował się tym nie mająć jeszcze podpiętej syreny i myślał,że to alarm wzbudza się po otarciu drzwi,mimo tego,że jest rozbrojony.
A może poprostu poszła krańcówka i alarm nie widzi otwartych drzwi??
tak zapytam z innej beczki,czy masz w alarmie ustawiona reakcję opóźnioną na krańcówki drzwiowe?
najprawdopodobniej tak zwana krancówka dzrwi szwankuje musisz je posprawdzac ,a jesli autko ma alarm to moze być krańcówkazmostkowana z pod maski samochodu z drzwiami i dlatego będzie się świeciła kontrolka drzwi
Kolego sprawdź krańcówki w drzwiach kierowcy może alarm nie widzi że ktoś wsiadł do auta i dlatego wariuje. aha co to za auto ??
Akumulator jest sprawny i naładowany. Czujnik spadku napięcia jest wyłączony. Alarm jest podłączony pod krańcówki z drzwi i bagażnika + czujnik wstrząsowy.
Witaj proponuje ci sprawdzić wszystkie krańcówki w drzwiach pod maską i tylną klapą może jedna z krańcówek jest uszkodzona . Pozdrawiam
A masz czujniki alarmu w listwie nad drzwiami ?? Możliwe ze padła centralka alarmu i nie chciało się naprawiać bo jest trochę pracy przy tym . I koleś wywalił pilota i alarmu nie ma . a Krańcówka pod maska została .
Jeśli od wody to krańcówka drzwi na nią reaguje. Alarmy montowane przez dealerów są nieskuteczne, złodzieje dobrze znają nazwy alarmów i sposób ich ulokowania, dlatego lepiej montowanie zabezpieczeń oddać profesjonalistom.
odseparować krańcówka drzwi alarm alarm krańcówka dioda alarm krańcówka
przygasa płomień bieguny głośników kominiarz wymaga
fotopułapka hc801a sterowanie silnikem jednofazowym
Schemat balansera dla ogniw Li-Ion 2S: pasywny i aktywny Jak zmierzyć długość świetlówki? Praktyczne wskazówki