... nigdzie nie umie znaleźć minusa,... znajdziesz tylko sterowanie [+]. Konieczny będzie inwerter +/- lub zwykły przekaźnik. Czerwono/niebieski w54 polowym czarnym złączu za schowkiem, po stronie pasażera.
Jaka separacja, jakie diody że się grzeje???, ludzie.... Nie zakładaj druciarstwa, wymień tylko wadliwy czujnik, lub poszukaj innej przyczyny pojawiania się impulsu na krańcówce. A najlepiej zmień elektryka!
Dodatkowy kabel od krańcówki alarmu, nie ma wpływu, przyczny trzeba poszkać gdzie indziej.
Wszystkie informacje o 15:10 wysłałem na PW, więc po co to pytanie?
Ma sygnalizować otwarcie drzwi Czyli zwykły kontaktron, dodatkowo gdzieś ukryty przełącznik do blokowania działania modułu. Jaki akumulator by się nadał? Zależy od tego jak długo taki system miałby czuwać bez konieczności doładowywania akumulatora(należałoby znać pobór prądu przez moduł w stanie gotowości i w momencie wysyłania wiadomości). Co do układu...
Dziękuję za błyskawiczną pomoc! na schemacie dwie zielone linie od przekaźnika rozumiem że to styki robocze. Między stykiem A1 przekaźnika a syreną jest zaznaczone linia przerywana, zastanawia mnie ona, zielona która idzie na syrenę to prąd po załączeniu przekaźnika, ale ta przerywana? należy podpiąć pod sterowanie jak na załączonym obrazie? http://obrazki.elektroda.pl/6604968600_1...
Krańcówki drzwiowe sprawdzone? jeśli jest dokładany alarm ,to krańcówka maski/bagażnika.
Tylko syrenka WFS. Czwarty przewód w syrence, to wejście krańcówki maski.
prawdopodobnie syrenka cyfrowa tylko dla alarmów dog, czarny krańcówka maski
To pod maska to jest krańcówka od alarmu. Jak dla mnie to przyczyną będzie IMMO. Tu masz procedure testu oraz opisane błedy: http://www.mazda6info.net/on_board_diagn...
Po prostu miernik ci piszczy bo macasz w obwodzie bez zasilania za to z podłączoną elektroniką centralki. Daj spokój z tymi "pomiarami" bo wszystko dobrze z krańcówkami, nie ma tam się co psuć . Masę (minus) konwertera podłączyłeś oczywiście do masy centralki?
Krańcówki - potoczna nazwa włączników krańcowych. W tym przypadku chodzi o włączniki drzwiowe, które załączają oświetlenie sufitowe kabiny po otwarciu drzwi. Podłączenie alarmu do linii krańcówek zapobiega ponownemu, samoczynnemu uzbrajaniu alarmu.
Jakiś czas temu też miałem to auto na warsztacie, miałem podobny problem (u mnie oprócz tego nie zawsze działał komfort, raz działał a raz nie). W końcu wpiąłem się w kontrolkę otwarcia na desce, trochę zabawy z wyjęciem zegarów, ale do zrobienia.
... Ale przynajmniej ma support potrafiący doradzić co się spartoliło :) Owszem , support na elektrodzie ;) Taka jest niestety jakość chińskich alarmów. Twój schemat jest OK, Krańcówki podłączasz, seperując diodami w niebieskim 17-pinowym złączu w skrzynce bezpiecznikowej. Pin3-szary, pin6-szary, pin11-brązowy.
Mały przekaźniczek wysterowywany sygnałami z krańcówek (diody pozostaw), podający na wejście alarmu "żywą masę". Minus tego rozwiązania - zwiększony pobór prądu przy otwartych drzwiach (pracująca cewka przekaźnika)
Sygnalizacja niedomkniętych drzwi będzie działała tylko wtedy gdy krańcówka tych drzwi będzie zwarta w momencie uzbrajania alarmu. W niektórych samochodach jest tak, że krańcówka się zwiera dopiero wtedy gdy drzwi są uchylone. Są to auta które mają krańcówki w okolicy zawiasów drzwi przy przednim błotniku. Musisz sprawdzić czy jak nie domkniesz drzwi...
z ta wiazka jest dokladnie tak jak napisal norbert.s 4 przewody nie podlaczone nigdzie ani z jednej ani z drugiej strony. do wykozystania. pod maska wychodza w tej obudowie gdzie bsm pod sterownikiem silnika przytwierdzone do wiezki. nieraz na pierwszy rzut okiem nie widac. trzeba troche pogmerac i wydobyc.
Tak to ma wyglądać, ważny jest kierunek włączenia diod, powinieneś użyć diod prostowniczych np. 1N4001: http://obrazki.elektroda.net/25_11993824... Jeśli pod maską masz osobną krańcówkę do alarmu (dorobioną) i włączysz ją jak narysowałem, to tam nie musisz mieć diody, jeśli masz oświetlenie komory silnika i podłączasz się pod jego krańcówkę to powinieneś...
Podczas kliknięcia przekaźnika , na zielonym i niebieskim z centralki musi pojawić się napięcie , jak będzie to pozostają siłowniki.
Sprawdź przewody w przepuście drzwiowym kierowcy .podejrzewam że instalator alarmu z krańcówką drzwiową podłączył się pod lampkę wewnętrzna (na podsufitce ). Jeśli uzbrajasz alarm a drzwi się nie zamykają i nie ryglują lampka nie gaśnie
Instalacja, do tego czujniki, złącza, krańcówki do których może być alarm podpięty.
Witam, parę dni temu moja Polówka wzbogaciła się o centralny zamek i alarm. Wszystko ładnie pracuje, działa i współgra, lecz zostało mi jeszcze podłączenie się do kierunkowskazów i krańcówek drzwi. Mógłbym poprosić o jakąś wskazówkę skąd mogę wziąć sygnał z kierunkowskazów (l i p) do centralki alarmowej oraz gdzie są podłączone krańcówki drzwi? Szukałem...
alarm jest pewnie sprawny lepiej poszukaj przyczyny typu krańcówka ,może czujnik wstrząsowy za czuły -najczęsciej gdy alarm wyje to jest wina peryferii
Od alarmu fabrycznego. To zwykła krańcówka.
Krańcówka pod maską.
Podepnij tylko minusowy do krańcówek
Podstawa to sprawdzić w instrukcji czy ma samo uzbrojenie Każdy ma. Nie widzi krańcówki drzwi(źle podpięty alarm), traktuje otwarcie jako przypadkowe i uzbraja się ponownie.
Panie Dawidzie, Bardzo dziękuję za radę. Już przy odkręcaniu kabelków z obecnie zamontowanej krańcówki alarm wykrył sabotaż. Okazuje się za zamontowana krańcówka jest uszkodzona. Nie brałem tego pod uwagę z racji że zestaw był nowy. Temat do zamknięcia.
Zobacz może jakaś z krańcówek
Wygląda na uszkodzoną krańcówkę alarmu, informującą o otwarciu maski.
Jeszcze raz posprawdzaj połączenia, tu może być problem. Parę dni temu też mieliśmy problem z super fortecą, niby wszystko działało ok tylko nie można było wyłączyć blokady. Masz sprawne krańcówki w drzwiach?
czyli nowy model,ciekawe jak podłączone są krańcówki?
Może krańcówka drzwi ci dobrze nie łączy i alarm widzi to jako następne otwarcie drzwi i zapala diodę.Proponuje zacząć od sprawdzenia krańcówek.
Spróbuj całkowicie odłączyć czujniki dodatkowe i sprawdź ewentualnie krańcówki.
witam mam taki problem ze nie moge znalezc przewodow od krancowek drzwiowych wszystkie sa odseparowane ,znalazlem od kierowcy , wie moze ktos gdzie te przewody ida albo jakie sa kolory
Witam. Było już gdzieś na forum, ale ogólnie zasada jest taka, że zwykła diody prostownicze wlutowywujesz w przewody od krańcówek(w stronę "kreseczką na diodzie do lampki oświetlenia") i do alarmu podłanczasz osobne przewody za diodą, czyli po stronie krańcówek. Zresztą zobacz też: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
Szukaj w dokumentacjach alarmów MAXICAR,MAGICAR, to jedna z tych chińskich wydumek
Witam. Zakładam alarm do galaxy 99r tdi i mam problem z podłączeniem krańcówek drzwi . Nie mogę znaleźć wspólnej masy wszystkich drzwi , a muszę to zrobić , ponieważ mam kontrolki otwacia drzwi w liczniku . Jeżeli zepnę równolegle krańcówki to po otworzeniu jednych drzwi wszystkie kontrolki się zapalą. Odgrzałem już nawet kotleta na forum , ale widzę...
można dać tam,a można pod deską rozdzielczą,jak ci będzie łatwiej,ja daję pod deską bo centralny łapię z przodu a pod siedzenie idę tylko pod krańcówki.
Witam mam problem z montażem alarmu. Poradzę sobie ze sterowaniem centralnym zamkiem , z dodatkowymi czujnikami kierunkami i innymi pierdołami ale problem sprawiają mi krańcówki. Alarm ma jeden przewód na krańcówki. Jak mam je podłączyć? otwarcie drzwi z przodu powoduje zaświecenie lampki z przodu. Otwarcie drzwi z tyłu analogicznie - lampki z tyłu....
To jest alarm M351 lub M357.
Pika inaczej, bo to jest pamięć alarmu. Poszukaj pod maską wyłacznika (krańcówki )-pewnie dokładanej -pas przedni i ją odłacz na próbe; przyczyna mogą być jeszcze czujniki dodatkowe (wstrząsowe, ultradźwiękowe ).
witam.mam pytanie.jak podłączyć krańcówki w tym autku?.do czujnika dochodzą dwa przewody,czarny i inny,ale nie działa podłączenie z alarmem.dołożony czujnik przy klapie jest o.k.,.alarm to exus v5,a auto jest z 98 r.po podłączeniu dioda od alarmu szybko miga.nie działana otwarcie dzwi.może potrzeba coś dołożyć?proszę pomóżcie:cry:
Problem z podłączeniem krańcówek drzwi , z alarmu wychodzą trzy kable 1.+door sw 2.-door sw 3.pin sw.neg. trigger Jak mam to podłączyć , czy tylko jeden kabel zalerzności od wyzwalania - czy + . A co zrobić z pozostałymi nie podłaczać
centralka-syrenka biało pomarańczowy-czerwony biało czarny-białym czarny-czarny (stała masa) zielony-krańcówka alarmu w masce brązowy- izolować?
Silicon Ultimate CD ma dokładnie wszystkie te funkcje. Przy naruszonej krańcówce daje cykl szybkich piknięć i nie uzbraja alarmu, ma osobny przewód komfortu, sterowanie zamkiem klasyczną masą, plus dodatkowo wbudowany interfejs przekaźnikowy, no i funkcję safety lock. Dodatkowo masz ciche i głośne uzbrajanie z pilota, oraz blokadę klawiszy pilota. Poza...
Sprawdziłbym jeszcze krańcówkę pod maską, bo taka powinna występować.
prawdopodobnie krańcówka pod maską ma zbyt mały skok,podnieś ją trochę,przeczyść i posmaruj wazeliną techniczną,woda z deszczu i z myjni rozpuszcza różne sole z otoczenia i tworzy mieszankę łączącą styk krańcówki z masą samochodu i stąd problem.
Moduł GEM(za schowkiem od strony pasażera) -szara kostka---czarno-pomarańczowy(drzwi tylne pasażera) -zielona kostka---czarno-czarno-pomarańczowy(drzw... tylne kierowcy) -biała kostka---czarno-czerwony(drzwi przednie kierowcy) -biała kostka---czarno-zielony(drzwi przednie pasażera) -niebieska kostka---niebieski,niebiesko-czerwony(ki...
Krańcówka drzwi kierowcy posiada 2 kabelki reszta po 1 ten dodatkowy jest do piszczyka swiatel jutro opisze ci kolory
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
W krańcówce. Ewentualnie w przewodach w przelotce.
Nie rozumiem w czym masz problem z ta krańcówką. Wiercisz otwór, montujesz krańcówkę i ciągniesz do niebieskiego kabelka od alarmu. Jak ktoś otworzy drzwi to krańcówka masuje i alarm zaczyna wyć. Podstawy elektryki.
robus_cz dobrze kombinuje, sygnał el anteny podłącz prze inwerter do krańcówki w alarmie. Przy włączaniu alarmu i włączonym radiu będzie stała masa na krańcówce, o czym alarm "zatrąbi".
instalator alarmu podłączył krańcówkę alarmu pod lampkę podsufitową , objaw jest taki że jak wyłączysz alarm to możesz go ponownie włączyć , a jak otworzysz drzwi to napięcie na lampce delikatnie przygasa i seo świruje i nie reaguje na pilota , ja zastosowałem przekaźnik z kondensatorkiem i diodą prostowniczą efekt był taki że jak napięcie delikatnie...
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
Nadal źle .Podłączasz plus syreny do plusa przez wyłącznik ,minus syreny do wyłącznika w drzwiach. Tylko przy takim podłączeniu będzie alarmować tylko jeśli drzwi będą otwarte,trzeba dodać przekaźnik,który będzie podtrzymywał nawet po zamknięciu drzwi.
Możesz spróbować przeciąć przewód od mikrostyk i dać dwie diody. Tak jak np. podłącza się krańcówki alarmu we fiacie ducato. Katody diod w stronę zamka, jedna anoda w stronę LEDów, druga w stronę komfortu.
Kolega pablojablo lekko się pomylił Exus V10 nie ma ustawianego czasu na krańcówkę. Alarm czeka aż sygnał zniknie z wejścia krańcówki i ją dozbraja co jest sygnalizowane szybkim mruganiem diody - po zaniku sygnału(czyli np zgaśnięciu lampki) alarm uzbraja wejście i dioda zaczyna migać wolno.
Taki system alarmowy za czasów PRLu pod nazwą Cerber można nabyć było w niektórych sklepach. Całość składała się z kilku elementów.Jego wadą było iż jak zostały otwarte drzwi i została uruchomiona krańcówka alarm pracował cały czs aż do wyłączenia zasilania. Schemat tego alarmu zamieściłem na Elektrodzie
Otworzyć skrzynkę, niech wyje i szybko krańcówkę zneutralizować np. owinąć kawałkiem drucika. Skasować alarm i wtedy już na otwartej spokojnie wejść w tryb serwisowy z kołków.
Najlepiej odczytaj markę alarmu inaczej jest to bardzo trudne, prawie każda firma stosuje swoją kolorystykę kabli.Można kombinować ale jest to ryzykowne. Najważniejsze jest zasilanie i masa(najczęściej czerwony i czarny),znajdź +12V po stacyjce(różnie to oznaczają pomaranczowy,różowy,cienki czerwony).Jak to ci się uda znaleźć próbuj z wyjściem syreny.Jeżeli...
1. wykorzystaj tylko (-), a (+) należy obciąć; 2. dobrze kombinujesz; 3. tak jak piszesz, a biały do tego grubego na którym pojawia się zasilanie po stacyjce; 4. muszę coś więcej na ten temat zobaczyć - może schemat
Jeśli zamki się zamykają i dioda pulsuje to alarm się uzbraja, może krańcówki są niepodłączone/uszkodzone, poza tym z tego co pamiętam te alarmy długo się uzbrajają, ok.30s. Załącz poczekaj ok.1min. dla pewności, dopiero sprawdź otwierając drzwi z klucza, jak się nie włączy to sprawdź czy zareaguje na załączenie zapłonu. Mały przycisk wywołuje funkcję...
Zamek założony, dzięki za dotychczasową pomoc. Mrugają nawet kierunki:) Teraz następna sprawa, wie ktoś gdzie się wpiąć najłatwiej do krańcówek drzwi? Miałbym wtedy alarm.
Kolejny scyzoryk się w kieszeni otwiera... Weź chłopie zmierz pobór prądu na wyjętym kluczyku i pozamykanych drzwiach beż żadnych swiatełek jeśli masz jakieś cuda alarmy to wciśnij krańcówkę maski i wtedy mierz bo inaczej to tołku nie dojdziemy.
Alarm chińszczyzna.Napisz jaki to golf.Po drugie sprawdź w instrukcji alarmu jak sygnalizowane są(jeśli są)niedomkniete drzwi.Jesli jest to sygnalizowane to tak jak wspomniał kolega wyżej podłączony do masy na stałe przewód od krańcówek.
Pewnie masz alarm z serii TBL777. Wystarczy zastosować mały patent i po problemie. Pomiędzy przewód krańcówki > alarm wpinasz układ różniczkujący na kondensatorze elektrolitycznym 100uF/25V z dobranym rezystorem ( z tego co pamiętam ok 10kOhm). Działa na 100% pozdrawiam
A dlaczego trzeba odseparować krańcówki - mam alarm który może rozróżnić tylko dwie krańcówki (drzwi i bagażnik). Jeżeli mi nie zależy na np. otwieraniu bagażnika przy uzbrojonym alarmie to mogę wszystkie krańcówki połączyć ze sobą??? Dzięki Pozdrawiam Daniel
Uszkodzona centrala(przekaźnik kierunkowskazów). Co do samoistnego wzbudzania alarmu - czujnik ruchu, krańcówki do posprawdzania.
Rozkminiłem to już ;) Problem polega na tym, iż jest na odwrót niż powinno być. Tzn. kiedy drzwi są zamknięte pojawia się masa! Kiedy drzwi są otwarte masa znika. W alarmie wyzwalanie jest masą. I co teraz powinienem zrobić? Znowu zabawa z przekaźnikiem? Czy można to podłączyć w inne miejsce? Wolałbym podłączyć gdzieś indziej, niż zakładać przekaźnik....
podłącz się pod lampkę oświetlenia wnętrza plusem i minusem do cewki przekaźnika, koniecznie oba prądy z lampki bo tam plus zanika i będzie walić alarmy
A może poprostu poszła krańcówka i alarm nie widzi otwartych drzwi??
Witam, Czujnik DS18B20 montuje w samochodzie, pasowałoby mi kabel z DS-a puścić jednym peszlem z dwoma innymi kablami +12V (od świateł i krańcówki alarmu) - 2-3metry by to miało - czy nie będzie zakłóceń? Czy kabel od DS-a lepiej osobno w innym peszlu?
Czyli ten sam problem. Zewrzyj na stałe ze sobą przewody fabrycznej krańcówki pod maską przy zamku. Alarm widząc niby otwartą maskę, nie będzie się uaktywniał, przy zamknięciu z pilota dokładanego. Nie ma też żadnej sygnalizacji otwartej maski na desce rozdzielczej. Do przewodów dostaniesz się zdejmując czarną plastikową osłonę dookoła zamka.
1999 Porsche Boxster Security Information Constant 12V+ Red/White Ignition Switch Harness Starter Yellow Ignition Switch Harness Ignition Black Ignition Switch Harness Trunk Pin Brown/Red (-) Trunk Light Parking Lights Gray/Black Gray/Red at Light Switch Door Trigger Brown/Yellow (-) Driver's Kick Panel Door Lock Brown/White (-) Driver's Kick Panel...
ale pod licznikiem jest podobno dobry dostęp do podzielonych kierunków i krańcówek.
prawdopodobnie masz podłączone wejście krańcówek w alarmie do lampki samochodowej ,znajdź przewody od krańcówek w aucie i podłącz je zamiast przewodu od lampki .
Przy pokrywie silnika też jest gdzieś krańcówka od alarmu ? Odłączyłem krańcówkę bagażnika póki co. I sprawdzę czy przestanie się sam włączać. Bo rozumiem że odłączenie krańcówek też załatwia sprawę tak ? Odłączyłem już 2 krańcówki bagażnika i pokrywy silnika. Zobaczymy co dalej. A żeby zdjąć krańcówki drzwi bocznych wystarczy wyjąc tylko same boczki...
W żadnym z tych napędów nie ma wyjść sygnalizujących położenia krańcowe. Musisz do Zamela dołożyć dodatkowe krańcówki - np. zwykłe najtańsze kontaktronowe czujki od alarmów, kontaktrony mocujesz na szynie, magnes na wózku.
Do niebieskiego od krańcówki maski, po zaprogramowaniu anty napadu krańcówka staje się przewodem do anty napadu
Witam serdecznie! Mesiek Vito V-klasse rok 98, stara buda. Centralny zamek otwiera normalnie, kierunki migną raz. Zamyka dopiero za 3 razem, trzeba raz po razie zamykać pilotem. jak wcisnę zamykanie raz to drzwi się zaryglują i po pół sekundy wszystko znowu się otwiera. Czy problemem może być krańcówka? Alarmu brak, przednie krańcówki działają, jedynie...
Każdy alarm CAN uzbroi się dopiero po zamknięciu wszystkich drzwi samochodu. Ja bym zainstalował dodatkowy sterownik z pilotem, który zamykałby wyłącznie kabinę w czasie załadunku oraz alarm CAN, który dozorowałby całe auto na postoju.
po co ktoś po wybiciu szyby miałby przez nią wsiadać? Po to aby nie otworzyć drzwi i nie uruchomić ewentualnego alarmu wyzwalanego z "krańcówki drzwi" bez czujnika ruchu. Podłącz pod czerwono/niebieski przewód (18pin) w 54-pinowym czarnym złączu za schowkiem po stronie pasażera.
Witam może i trochę zawile napisałem ,a więc tak po naciśnięciu 7 razy krańcówki alarm dopiero zaczyna działać mrugną światła i klakson zadziała ale nie zamknie się centralny, jak odczekam jakieś około 30 sek. to alarm się uaktywni kierunki się zapalą i zadziała klakson w bagażniku. Po tym już nie da się nic z pilota zrobić aż do tego momentu z krańcówką...
Sprawdź czy alarm ma masę bo wygląda to tak jak by masę brał tylko z "krańcówek" drzwi.
Nie wiem jak tam masz wszystko wpięte ale może być tak że będziesz miał za słabą masę.
ja zawsze w Fabii na krańcówki zakładam przekaźnik, bo mimo separacji diodami co ok 20-25 min na przewodzie od krańcówek pojawia się jakaś szczątkowa masa i wypala alarm.
Dokładnie tak kupujesz krańcówkę drzwiową wiercisz dziurkę i ciągniesz przewód. Koszt nie wielki a będzie działało. Co do twojego problemu to krańcówka maski na pewno jest źle ustawiony i dlatego alarm wyje i nie działa automatyczne uzbrajanie. POZDRAWIAM
Alarm "dragon" nie wiem gdzie wpiąć się z przewodem do krańcówek drzwiowych. Na razie podłączony do oświetlenia wnętrza ale to nie jest dobrze bo reaguje na czasówkę lampki. W module komfortu też jest opóźnienie. Proszę o pomoc.
odłącz alarm od krańcówki bagażnika i po problemie i nie piszcie o 2, 5 itd minutach całość usypiania to około 15-20 minut zależne od modelu z tym że odbywa się to wieloetapowo tzn co jakiś czas prąd maleje pozdrawiam
Owszem, elektronika centrali fałszuje odczyt oporności na krańcówce. Sytuacja w drugą stronę (w zależności od konstrukcji obwodu wejściowego alarm) też jest możliwa - tzn podłączenie krańcówki pod alarm będzie fałszowało jej działanie i zakłócało pracy bramy. Ze 2 razy założyłem AKZ i działa - jednymi stykami dubluje toto dla centrali stan krańcówki,...
Przetnij kabel od krańcówki, wlutuj diodę prostowniczą (paskiem od strony krańcówki) i zielonym kablem z alarmu wlutuj się między diodą a krańcówką.
Lepiej zamiast "odcinania" zasilania brelokiem (Jack) użyć ADC i zrobić wejście parametryczne (jak w prawdziwych alarmach). ADC zmierzy napięcie z dzielnika (rezystor w układzie do np. +5V i drugi przylutowany do Jack'a) i tylko w przypadku prawidłowego wyłączy alarm. https://obrazki.elektroda.pl/4440265300_...
A cirrostrato jak zwykle z kosmosu... Kurna czy tak ciężko zielonemu gościowi wytłumaczyć? Przecie na 200mA to w każdym aucie bezpiecznik multimetru uwali bo musi, prąd na starcie będzie sporo większy. Nie rozłączać żadnych kabli, i nie kombinować czy to rozrusznik czy inna cholera... tomiqu - masz w punktach: 1) wyjmujesz kluczyk ze stacyjki i zamykasz...
Nie ma krańcówki pod maską. Póki co nie widziałem jeszcze alarmu realizującego blokadę po canie. Odcięcie znajdziesz na przykład w wiązce stacyjki.
Brązowo biały na nim są krańcówki. Minusem !!
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
jeżeli jakoś udało ci sie wyłączyć alarm to spróbuj zewrzeć krańcówkę pod maską, alarm będzie widział otwartą klapę i sie nie uzbroi
Podłącz tylko przewód drzwi(-) do krańcówki drzwi lub do przewodu idącego do lampki oświetlenia wnętrza.
alarm krańcówka dioda alarm krańcówka krańcówka drzwi alarm
grzałka prostownica scenic skrzynia automat sensor uderzenie
radmor diody poziomu sygnału stacja lutownicza
Pezal PMC275C-PG420 – brak pracy pompy, diagnostyka i typowe usterki myjki ciśnieniowej Samsung SyncMaster T220HD – brak obrazu, działa podświetlenie, obraz zanika