Witajcie mam pytanie, będę instalował u siebie alarm, który będzie zawierał około 15 czujek dymu oraz 15 czujek PiR oraz kilka czujek stłuczenia szkła, wiadomo, że zasilanie z płyty głównej alarmu takiej ilości urządzeń nie wchodzi w grę. Więc moje pytanie jak to obliczyć? W notach katalogowych mamy pobór prądu w spoczynku w stanie gotowości przykładowo...
2 przewody przy przekaźniku.Ale skoro piszesz prawdopodobnie alarm, to zmierz pobór prądu i wtedy będziesz pewien.
Bo akumulator będzie odlaczony.
Alarm w standby pobiera 40mA. Czyli teoretycznie na akumulatorze 7Ah powinien pracowac 175h. Gdyby taki alarm pobiera 0,5A przez caly czas ty by byla zgroza.
Panowie - pobór prądu 60 -80mA to zdecydowanie za dużo. Jeżeli alarm tyle ciągnie to znaczy że z nim coś jest nie tak - na marginesie odłacz syrenę od alarmu i wtedy sprawdź pobór pradu.
Jak najbardziej OK.
Nic się nie bój :) Moja ładowarka do nokii jest włączona codziennie od roku a druga od Sony-Ericsson pracuje jako zasilacz do alarmu już ~5lat. Pobór prądu zawsze jakiś będzie ale nie odczujesz tego na rachunkach. (chyba, że jesteś bardzo skąpy :D)
zmierz pobór prądu samego alarmu w stanie czuwania
głównym bohaterem a za razem głównym problemem jest alarm Skad wiesz, że problem jest w alarmie, mierzyłeś pobór prądu/ile bierze go zamknięte i uśpione auto?
Odsyłam do wymagań stawianych przez PN-EN 50131-6. Poczytaj sobie instrukcję SATELA, tam znajdziesz przykłady bilansu energetycznego np. taki: INTEGRA 24 – akumulator 7 Ah Dysponowany prąd na 30 godzin dla akumulatora 7 Ah wynosi: I30h = 7 Ah / 30 h ≈ 0,233 A (233 mA) Średnie prądy pobierane przez elementy przykładowegosystemu alarmowego...
Witam! Mam problem z samochodem. Mianowicie gdy nie będę nim jeździł 2-3 dni akumulator się rozładuje prawie do zera. Prawdopodobnie coś nie tak jest z autoalarmem. Zmierzyłem pobór prądu. Przy wyłączonym alarmie pobór jest stabilny i wynosi 25mA, gdy włączę alarm pobór skacze od 38mA do 50mA i nie jest stabilny. Nie wiem co może być tego przyczyną....
Dzisiaj mam 0.08A na wpiętym alarmie i po wypięciu bezpiecznika nr 16 w skrzynce ppor maską, pobór spada do 0.02A. Alarm zostawiam w spokoju, co zjada prąd z 16 Bezpiecznika ?
Panowie w autach często za większy pobór prądu odpowiada oświetlenie bagażnika. Miałem taki przypadek oraz kilku moich znajomych, że po zamknięciu auta (nikt przecież nie zagląda do bagażnika) świeci się lampka w bagażniku, która po kilku dniach potrafi rozładować akumulator. Dobrze jest mieć dodatkowy wyłącznik, gdyż te automatyczne, montowane w zamkach...
W osobowym po zazbrojeniu alarmu i gdy on uśnie to pobór wynosi około 20 mA do 50 mA czyli 0,02 A do 0,05 A.
Mam spory pobór mocy na hali . Marzy mi się duży wyświetlacz z aktualnym poborem i Ew alarmem jeśli przekroczę zadany próg . Mam teraz 900KW mocy i zdarza się ja przekroczyć . Plan jest aby zejść do 700KW optymalizując pobór i dokładając PV ale monitorowanie online byłoby pomocne . Czy ktoś zna takie urządzenie lub jest w stanie pomoc w budowie takiego...
Mały przekaźniczek wysterowywany sygnałami z krańcówek (diody pozostaw), podający na wejście alarmu "żywą masę". Minus tego rozwiązania - zwiększony pobór prądu przy otwartych drzwiach (pracująca cewka przekaźnika)
2. Jak sprawdzic miernikiem ile pradu pobiera uzbrojony alarm (jesli mozna prosze o instrukcje jak dla laika). Włączyć miernik w szereg z alarmem.
Podane przez ciebie wartości są w miarę ok. Przy zamknietym aucie mogło by być trochę mniej np 0,03 ale ogólnie jest ok. Przy otwartym to normalne że wzrasta bo moduły się wybudzają , plus światła w kabinie i drzwiach. Jest w aucie alarm ?
Łatwo sie naprawic nie da , jest troche zabawy z miernikiem:)
Można. Nie należy tylko przekroczyć prądu w obwodzie, który dla diody przewidziany jest znikomy. Poza tym prąd diody to dość znaczący procent poboru prądu przez alarm w czasie czuwania.
Zmierzony pobór sugeruje że po wyłączeniu alarmu jest zasilany jakiś przekaźnik(standartowy przekaźnik pobiera ok 110mA)-może alarm posiada funkcję confort albo tak dziwnie podpięte jest odcięcie zapłonu.Sprawdź pobór przy rozpiętym alarmie.
0,09A na wlaczonym alarmie to niejest za duzy pobor.zreszta 140mA dla akumlatora to nie tragedia.poprostu konczy sie akumlator.na wylaczonym alarmie ciagnie wiecej bo zasilany jest przekaznik.
Golf 3 to nie jest jeszcze taki stary paździesz i nie możesz mu zabrać zasilania całkowicie. Jest radio, może być centralny zamek, może być alarm.
Wpinasz bezinwazyjnie w gniazdko takie coś: https://obrazki.elektroda.pl/6141564600_... A w to , wtyczkę od pralki.Pojawi ci się mnóstwo sposobów konfiguracji załączania i wyłączania.Aplikację do tego pobierzerz że sklepu Play.Hasło: Tuya Żeby taniej to na WiFi nie Zigbee.Ustawisz w parametrach zero poboru i alarm czy co tam chcesz.
Witam Jeśli coś w aucie jest dołożone (alarm, gaz, inne radio itp.) będzie większy pobór prądu. Generalnie nie ma tragedii jak jeździsz regularnie. Zobacz do ile spadnie np po 3-4dniach.
Masy przy silniku. Nawet jeśli masz pobór 100mA to raczej dieslowskiego akumulatora nie jest ten prąd w stanie przez noc rozładować. Jeszcze takie trochę dziwne pytanie nie włącza Ci się przez noc alarm?
" Co kradnie prąd w aucie" Komputer i alarm.
Przecież pisałem że po dwóch, trzech minutach jest 0,00 więc gdzie tutaj jest pobór? Jeśli samochód ma autoalarm to po zamknięciu samochodu pilotem i odczekaniu aż alarm uśnie to pobór nie może być zerowy. Typowy pobór prądu to około 50mA (0,05 A ). Ja bym zweryfikował sprawność miernika.
Witam Chciałbym zrobić układ który podtrzyma mi zasilanie w alarmie. Pobór układu do 200-300mA. Jak najlepiej to wykonać żeby działało długo i sprawnie? Myślałem o zastosowaniu Aku 18650 i układu ładowarki TP4056, która posiada ochronę przed przeładowaniem i rozładowaniem baterii. Tylko jak to się ma do cykli doładowań Aku, bo ilość cykli doładowań...
Poza alarmem jeszcze musisz wziąć pod uwagę inne stałe pobory- - jakieś diodki mrugajace - układ pamięci radia - zegar -coś z elektroniki w tablicy wskaźników - doładowanie akumulatorka syreny ( jęsli taki ma ) - inne nieznane pobory w aucie - łącznie z ew upływami w instalacji - niewiele ale zawsze coś tam płynie. sam prąd alarmu możesz zmierzyć na...
Pobór w tym alarmie mierzysz po minucie?
Witam Coś Ci wciąga prąd aż miło . Musisz kolejno odłączać odbiorniki i sprawdzać jaki jest pobór aż dojdzie do max 50mA . Odłącz centralkę alarmu, radio itd . Czas "wygaszenia" to około 20 sekund . pozdrawiam
Uzbrajasz raz, odczekujesz, sprawdzasz. Zresztą , alarm po uzbrojeniu powinien pobierać prąd niezauważalny na amperomierzu ustawionym na zakres 20A. Więc myśle że możesz sobie darować uzbrajanie alarmu. Sprawdz czy bez uzbrajania masz nadal pobór większy od 0.05A.
Pisałem Ci o tym w 8 poście. do tego bilansu prądowego musisz doliczyć jeszcze prąd ładowania akumulatora i pobór prądu przez płytę centrali.
Dwa dni grzebałem po całej elektrodzie i nie znalazłem wcześniej tego postu. W najbliższą sobotę wypróbuję - dziękuję.
Wymień elektrolity w alarmie poloneza.
Zrób dokładny pomiar poboru prądu na postoju przy zamkniętym samochodzie i uzbrojonym alarmie.
Prościej będzie ci sprawdzić na wyjściu czy w momencie kiedy ma pobierać wode jest zasilanie elektrozaworu, niz rozbieranie go. Sprawdz też ewentualnie czy czujnik na dnie jest ok(czasami potrafi się zaciąć, sprawdz blokade drzwi(mikrostyki), oraz wężyk hydrostatu czy jest drożny czasami potrafi skroplić się w nim woda, na końcu moduł i jeśli brak napięcia...
Impuls nie wchodzi w grę (to nie brama), a praca ciągła do ok. 1-2h a moc po stronie 230V do opcjonalna, np. tylko 100W, albo 1kW. Oczywiście pewnie bez dodatkowego przekaźnika większej mocy się nie obędzie, bo nie chciałbym zakłócić pracę alarmu dużym poborem prądu przez np. aż 2h, ale pytam bo może są takie rozwiązania? :) No chyba, że impuls na specjalnie...
Podałeś zupełnie nieinteresujące dane, a nie podałeś istotnych. 1. Jaki jest pobór prądu 15 minut po zamknięciu auta i uzbrojeniu alarmu (jeśli posiada)? Pobór mierzymy w amperach. 2. Jakie jest napięcie w instalacji elektrycznej przy włączonym silniku i przy wyłączonym?
https://www.youtube.com/watch?v=gIoCBcOb... http://www.wiringdiagrams21.com/2012/07/... Z tego co widzę, to w tym modelu jest wymyślona jakaś kombinacja z układem stycznika rozrusznika. Trzeba o tym dobrze poczytać, jak to działa i po co zostało wprowadzone. Jeśli "na krótko" rozrusznik kręci jak szalony,...
Zacznij od odłączenia jej od alarmu i instalacji auta. Wtedy zmierz pobór prądu.
Radio fabryczne czy dokładane? Podobnie alarm, centralny zamek...
Ciekawy sposób sprawdzania (iskrzy), proponuję wziąść amperomierz, zmierzyć prąd i napisz jakiego rzędu są wartości, wtedy spróbuję ci odpowiedzieć. Mały pobór prądu zawsze jest (radio, alarm itd)
W jednym z aut mam alarm scorpiona. Ostatnio nie uzywam tego auta i za kazdym razem gdy zostawie go na dluzej niz kilka dni rozladowuje sie akumulator :( Wymienilem na nowy i wciaz jest to samo. Wczoraj sprawdzilem ze przy zalaczonym alarmie pobor z akumulatora to az 0.5A. Jaki powinien byc prawidlowy pobor mocy przez alarm scorpiona ??? waflo
wczoraj dobrałem się do alarmu (OPL-150 odpowiednik Prestige APS-150MX) i po wyjęciu bezpieczników alarmu prąd spadł z 200mA do 3 czyli OK. zamykam otwieram zamki i OK, odpaliłem silnik zgasiłem i znowu 200mA z wypiętym alarmem. Po podłączeniu alarmu pobór znowu 250mA i spada czasami po zamknięciu do 30-40mA a czasami 200-300mA. Gdzie szukać dalej?
Miałem podobny problem. Okazało się, ze jest strzelona dioda na alternatorze i co najdziwniejsze raz pobierało wiecej prądu z aku na postoju, raz mniej..... Odłącz przewód "30" od alternatora, zabezpiecz przed zwarciem, podłącz w szereg amperomoerz (moze być i ten z taniego multimetru), wyciagnij kluczyk ze stacyjki pozamykaj wszystko- drzwi, maskę-...
Moim zdaniem, masz za duży pobór prądu na postoju. Osobiście dopuszczam maksymalną wartość 0,05A.Odepnij alarm, zmierz pobór i sprawdź czy to pomoże?
Prawdopodobnie akumulator jest uszkodzony - niestety tak bywa z nowymi chinolami które stały na sklepie z zalanym i podłączonym akumulatorem. Aby sprawdzić instalację należałoby sprawdzić pobór prądu na postoju (przy wyłączonej stacyjce) - połączyć miliamperomierz w miejscu bezpiecznika. Jeśli nie ma alarmu to powinno wskazywać zero, z alarmem pobór...
20mA to jest jedna dioda LED... to tyle co nic. Czy motocykl ma alarm?
Sp7kh zrobiłeś błąd. Spójrz na to i pamiętaj, przekaźnik o poborze ok. 30 mA.
Witam, a jaki miniaturowy gps byście polecali żeby działał u nas? Może jest coś jeszcze mniejszego? Niestety też kupiłem 07 model i właśnie go wyrzucam do kosza... Pojawiło się coś takiego jak: GF-09 i jest już droższy, w opisie ma AGPS - cokolwiek to znaczy?: - zdalny odbiór, - zdalne nagrywanie, - zwrotne sterowanie głosowe, - nagrywanie sterowania...
Może alarm, który nie ma optymalizacji poboru energii ? Nie mam żadnego alarmu, to auto robocze odpalane raz w czas jak coś trzeba przewieźć.
Witam A jaki to samochód? Pomiar zarejestrowany od razu po podłączeniu amperomierza, czy odczekałeś przynajmniej minutę? Próbowałeś wyciągać bezpieczniki i obserwować kiedy ten pobór prądu spadnie? PozdrawiaM
jaki akumulator wybrać tak by zasilił alarm który pobiera 12v oraz router na sim kartę także 12v. jaka powinna być pojemność aku aby starczyło na około miesiąc bez doładowywania ? Nie znam poboru prądu podanych urządzeń ale licząc alarm 10-20 mA i oszczędny router 250, niech całość wyniesie 300mA. To 300x24x30=216000 mAh czyli 216Ah. Ponieważ akumulatory...
W takim razie coś rozładowuje baterię, choć jak zrozumiałem na wstępie to wykluczyłeś tą możliwość podając pobór na postoju jako 30 mA. Trzeba jeszcze raz sprawdzić po zamknięciu wozu, uzbrojeniu alarmu jaki jest pobór.
Troche za duzo ale jezeli mierzyles na klemach to taki pobór jest mozliwy.Słyszałem od serwisanta Daewoo ze Nubirki tak do 300mA biorą.Jezeli te 400mA mierzyles na bezpieczniku od alarmu to sporo za dużo
Witam Dzięki za zainteresowanie. Znalazłem przetarty kabel w instalacji gazowej i w instalacji centralnego zamka. Pobór prądu spadł do 170-180mA, a po całkowitym uzbrojeniu alarmu jest na poziomie 90-100mA.I taki pobór utrzymuje się przez cały czas. Chociaż to chyba i tak jeszcze jest za duży. Akumulator sprawdzałem aerometrem i reflektometrem-jest...
Jaki ma być pobór prądu?
Wszystko jest napisane: POWER - zasilanie 9-16V DC pobór prądu do 15 mA ALARM - styki przekaźnika włączającego się po wykryciu ruchu. Parametry styków: max 30V DC, obciążenie max 500 mA. TAMPER - styki mikroswitcha antysabotażowego. Pozostałych wyprowadzeń nie znam. Mikroprzełączniki najlepiej ustawić lewy i środkowy na dół, prawy do góry - wtedy LED...
Taki układ nie jest sensowny. Koszt nowej centralki alarmu jest niższy od kosztu budowy takiego układu. Zmierzyłeś amperomierzem jaki jest pobór prądu z zamontowanym alarmem i po jego odłączeniu? Zmierz pobór pradu samej centralki alarmowej - uzbrojonej i rozbrojonej?
Jak alarm to raczej normalny pobór.
Niefabryczne alarmy mają taki pobór, bo nikt przy zdrowych zmysłach nie wstawi takiego czegoś bo by na returnach nie wyrobnił. To tak jakby zostawić włączoną żarówkę w bagażniku.
Szukam wykonawcy systemu alarmowego opartego na Arduino - ze względu na niski pobór prądu. Prealarm ma wykryć przerwanie linii (przewód oraz sygnał z kontaktronu), ma się bezprzewodowo dogadać z modułem MP3 i głośnikiem: zapowiedź: wykryto próbę wejścia - spadaj, bo uzbroję alarm) oraz włączają się dwie lampy LED - też uruchamiane bezprzewodowo. Jak...
uchyl skrzynkę, wyjmij taki duży szary przekaźnik z czerwoną literą R na nim i zobacz czy pobór prądu spadnie, i zgaśnie kontrolka.
Odłączenie centralki alarmu X-SAFE 01 uniemożliwi uruchomienie samochodu (blokada zapłonu).
Witam. Zależy, co masz wpięte jako stałe odbiorniki. Nie jest to dużo i może być suma poboru np. przez alarm , zegarek... Raczej normalne. Pozdrawiam
Test akumulatora ? To znaczy mam go sprawdzać co ileś czasu gdy nie jeżdżę czy szybko spada napięcie czy chodzi o coś innego, jestem trochę zielony w tym temacie. Akumulator kupiłem około pół roku temu ma bodajże 65Ah. Co do wersji sterownika nie mam pojęcia w książeczce serwisowej od alarmu nie jest napisane. Pobory prądu alarmu:
A jaki jest pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i uzbrojonym alarmie?
Rozkręć obudowe centralki i posprawdzaj miernikiem, czy nie ma na przekaźnikach jakiegoś zwarcia. Tam sa dosyć marne przekaźniki i przy sporym poborze prądu mogły się uszkodzić styczniki.
Oba marne ale lepszy ten PIROTEC jest szansa że podziała, ten drugi przy tak rozładowanym akumulatorze może nie dać rady, widziałem go w środku nadaje się do ładowania akumulatorów w skuterach. Gdyby napięcie było poniżej 11V wtedy można się martwić. Dziwne jest że po tygodniowym postoju nie zakręcił mimo że jak mówisz nie ma roku, także albo był niedoładowywany...
To jest klasyczny przypadek: komputer auta + alarm na czuwaniu Jeszce nie widziałem takiego klasyka w sprawnym aucie.Sam alarm to maks 20 mA. Sterownik zaś nie pobiera na czuwaniu 120mA.
właściwie to nie ma reguły, wszytsko zalezy czy masz dotatkowo czujniki udarowe, czy czujniki ultradźwiękowe. Na każdy dodatkowy moduł musisz liczyć ok 5-10mA poboru, sama uzbrojona centralka to 25-50 mA, zalezy jak silnie świecącą diodą dysponuje alarm i co ma w sobie. Ogólnie przy takiej kombinacji możesz liczyć się z poborem rzędu 50 mA przy założeniu...
Musisz odczekać kilka minut bo niektóre samochody dopiero po czasie wchodzą w tryb pełnego uśpienia. Jeśli nadal będziesz miał taki duży pobór to zacznij wyciągać po kolei bezpieczniki i zobacz kiedy pobór spadnie. Masz w samochodzie jakieś niefabryczne urządzenia, instalacje LPG, radio, alarm itp.?
Branie prądu przez akumulator na poziomie 0,14A jest w granicach normy uwzględniając granicę błędu miernika. Może to być podtrzymanie zegarka, alarmu lub immo jeśli jest. Kolega chyba żartuje. Taki pobór prądu na postoju jest co najmniej 3x za wysoki.A jeśli miernik ma taka granice błędu to lepiej go oddać do utylizacji a w najlepszym wypadku bateria...
Witam. Samochód Mazda 323F 1.6 rocznik '92, gaz. Problem zauważyłem, gdy po krótkim czasie używania, rozładował mi się nowy akumulator. Ładowanie jest w porządku 14,4V. W stanie spoczynku z akumulatora był pobierany prąd 1,2A, zacząłem odłączać bezpieczniki. Okazało się, że po odłączeniu bezpiecznika odpowiedzialnego za światło wewnątrz samochodu i...
Masz świadomość, że w tych czujkach kryterium alarmu to zwiększony pobór prądu?
Jeżeli jest radio to odłącz je i sprawdź ponownie. Radia mają podpięty + do potrzymania pamięci. Bywały przypadki nadmiernego poboru prądu. Poza tym przy wyłączonym zapłonie odłączaj klemę dodatnią i przysłuchaj się czy nie klepocze jakiś przekażnik (pozostałość po alarmie). Pozdrawiam.
Odepnij wszystkie wtyczki od alarmu i wtedy sprawdż pobór prądu. Z drzwi pasażera też nie działa?
Mam pytanie. Jaki jest pobór prądu w zamkniętym samochodzie? Jest alarm? Po prostu czy zmierzyłeś pobór?
Może jest alarm , który ma duży pobór prądu i po załączeniu spada napięcie poniżej 8V i radio się resetuje , może coś w instalacji ,zmień radio i zobacz czy jest tak samo. albo 2 w jednym :) słaby aku. i alarm z dużym poborem. lub masz jakiś imobilizer źle podpięty , i + w kostce idzie nie z tego miejsca skąd powienien :) plus stały ( nie po stacyjce)
P.oldking pomysł prosty i skuteczny Zakładam że ładujesz aku w samochodzie przez gniazdo zapalniczki. Tu uwaga - są auta które po wyjęciu kluczyka gniazdo zapalniczki odłączają. A teraz info dla wszystkich poprzedników którzy wierzą w super akumulator do samochodu. Jak mało używasz auto to głównym winowajcą rozładowania aku jest spoczynkowy pobór prądu...
Może być Sprawdź spadek napięcia przy rozruchu
Pobór prądu przez alarm mierzy się przy zapiętych klemach i najlepiej na bezpieczniku alarmu:)
a skąd wiesz że to alarm skoro nie wiesz gdzie jest centralka?? 8A to trochę dużo,sprawdź czy nie masz zwarcia w rozruszniku bądź na alternatorze,bo pewnie mierzyłeś pobór na klemach
pobór pradu na postoju (wyłączony kluczyk/swiatła/radio ...... ewentualnie uzbrojony alarm) to \są miliampery czyli jeden kabelek do COM a drugi do mA, a pokrętło w sekcji A na 200mA a gdyby było za dużo na 20mA Niby dobrze, tylko zasada odwrotna (zawsze zaczynamy od największego zakresu).
Ja mam to rozwiązane poprzez centralkę alarmu, w razie zwiększonego poboru prądu przychodzi powiadomienie.
Uważam, że to nie z powodu alarmu rozładowuje się akumulator przez noc. Pobór prądu przez centralę alarmu do 20mA to norma. Twój alarm przez godzinę pobiera 35mAh = 0.035Ah (wartość prądu w A * czas w h) Na dobę pobiera ok. 0.84 Ah Dalesze obliczenia pozostawiam Tobie Odłącz fizycznie centralkę alarmu od instalacji samochodu i zmierz wtedy pobór prądu...
Wyciągaj po kolei bezpieczniki i mierz pobór prądu zaczynając właśnie od alarmów, radia oświetlenia itp.
Tym bezpiecznikiem oprócz immo,jest zabezpieczony układ alarmowy i zdalne sterowanie. Szukaj w alarmie.
mam za duży pobór prądu Za duży czyli jaki? podczas pomiary auto zamknięte, alarm zazbrojony?
Witam. Wprawdzie nie znam tej centralki, ale jest kilka ogólnych zasad, które postaram się przybliżyć. 1. Odradzam stosowanie syrenek z własnym zasilaniem. Dość szybko padają akumulatory, a potem są z tym problemy. 2. Żółty to naczęściej wyjście PREALARMU, a biały wyjście wyzwalające alarm właściwy. 3. Ustal na podstawie opisu do centralki jaki może...
Właśnie spojrzałem na sam tytuł Twojego posta. Prosty alarm, o małym poborze prądu. Prosty alarm - są prostsze od bariery nad, którą tak się uparłeś o małym poborze prądu - to też chyba je zdyskfalifikuje pierwsza pobiera: 100mA nadajnik, 50mAodbiornik ,druga 300mA. Tak więc zasilanie bateryjne odpada.
A alarm też oryginalny?
to kiepsko :( czyli zmiana alarmu nie pomoże :( nie uśmiecha mi się być cały czas napromieniowywany przez mikrofalę. Pozatym drugą strefę czujnika planowałem podłączyć do klaksonu, ale to bez sensu skoro cały czas miałby być aktywny. Pozatym co z poborem energii? przecież alarmy samochodowe powinny pobierać jak najmniej prądu, co za problem aby konstruktorzy...
Może być alternator, rozrusznik, chyba że masz tak jak mój znajomy, dodał światła dzienne i musiał co dzień ładować akumulator, też mu klemy iskrzyly
Czy samochód ma jakieś nieoryginalne akcesoria - np. hak holowniczy, nieoryginalne radio, alarm, instalację LPG? Można spróbować namierzyć winowajcę poboru prądu poprzez wyciąganie kolejnych bezpieczników do czasu, aż pobór prądu zmaleje.
Macie racje to sygnał minus moje niedopatrzenie , dobrze że teraz. Dokładnie w instrukcji jest napisane tak przewód możemy wykorzystać do podłączeń otwierania klapy bagażnika Pojawia się na nim przez 1 sekundę sygnał minusowy po naciśnięciu przycisku "B" ,na dwie sekundy przy rozbrojonym alarmie .Uwaga Podłączenie wykonujemy przez przekażnik celem uniknięcia...
Przy radiu nie było grzebane? Fabryczne? Jakieś wzmacniacze? Alarm sprawdzony? Zamki czasem nie szwankują?
Więc na którym bezpieczniku wykazało ci duży pobór prądy. Podaj nr. Może masz podłączone jakieś dodatkowe alarmy, centralki.
pobór prądu alarm pobór prąd alarm sprawdzić pobór prąd alarm
pralka brzydki zapach volvo przerywa wariuje klawiatura
Toyota Starlet 1998 – kody błędów TOBD i OBD-II, procedura odczytu, typowe usterki Kod błędu P063872 - problem z przepustnicą w Renault