Tak jest od tego alternatora.P
Golf 4 i pochodne miały Boscha 120 A z regulatorem wbudowanym, można je nabyć nawet za 50 PLN, tylko koło pasowe do zmiany bo tam były na pasek 6pk. Z doświadczenia z montażem alternatora w C360 jest problem z obrotami niestety te silniki pracują normalnie na obrotach około 1600 RPM a to są za małe obroty aby uzyskać nominalne prądy z alternatora. Czasem...
Jeśli dobrze ustawisz cały sprzęt to nie ma szans na uszkodzenie. Poza tym łatwiej uszkodzić głośnik słabszym wzmacniaczem niż niewiele mocniejszym. Masz niewielki zapas mocy, więc jeśli z marek, które wymieniłem wcześniej nic nie ma w określonym budżecie i o określonych parametrach, to skłaniałbym się właśnie do tego Stega.
Możesz, o ile mechanicznie pasuje.
Ostatnia regeneracja była 80tys temu. Jakieś 3 lata temu. Niemożliwe żeby po trzech latach tak pierścień wyglądał. Może tylko był papierem potraktowany. Chyba że trzy lata pracy non-stop. :-). Ostatnio jak wymieniałem, to było auto z 2007 roku z przebiegiem grubo ponad 1200000km(ciężarowe Volvo z oryginalnym alternatorem i trzecim kompletem szczotek...
Więcej niż taki schemat chyba nie potrzeba żeby wiedzieć jak się zabrać za sprawdzenie tego alternatora. http://obrazki.elektroda.pl/5024045000_1...
DO tego alternatora sa zestawy mostek z regulatorem , bo pali się przeważnie komplet. Regulator zawsze przeżywa, ale sam mostek brał bym z 12 diodami a nie sześcioma. A dokładnie mostek do Nissana Pathfinder. ;)
Ale co ty piszesz że nie naładuje alternator? 100A alternator nie da rady? To ta samo nie da tego słabego naładować a do tego słabszy mniej pokręci. Zawsze się bierze największy jaki cię stać/wejdzie a nie jeszcze mniejszy bo mniejszego lepiej nie naładujesz.
Śliczny :D Przerabiałem kiedyś forda taunusa 15m na 12V, rozrusznik zostawiłem 6V, kręcił jak wściekły i samochód odpalał zanim zdążył się nagrzać, założyłem tylko kable z linki 35mm², bo prąd na niego szedł zacny
Najtańszy golf 4 ,passat B5 ,skoda octavia 1 , ibiza 3 , polo , fabia 1 coś z Opla można by zastosować (Astra G , Signum Vectra C) . Wystarczy zmienić kółka na pasek 19mm. Dorobić lub zmodyfikować uchwyt (tak by kółko było w osi). Najprostsze w montażu są te z opla. Tzn obudowy te same praktycznie. Tylko w tych z VAG jest wzbudzenie na dwuliniowej wtyczce...
Opel Vectra z silnikiem Isuzu,Opel Corsa,Combo także z silnikiem Isuzu. Alternator Hitachi 100A.
Siedemdziesiątka z Caro Plus.
Witam. Jest to alternator właśnie od autobusu AUTOSAN. To duże wyprowadzenie z prawej to +, a z lewej -. Te mniejsze u dołu: -od lewej DF do regulatora napięcia -w środku W połączony z jednym z uzwojeń stojana (ten czerwony przewód z prawej strony zdjęcia) do obrotomierza -z prawej D+ do regulatora napięcia Żeby alternator dawał napięcie wystarczy połączyć...
Słuchaj, tu problemem jest za duża szczelina pomiędzy pazurem wirnika a nabiegunnikami jarzma magnetycznego. Ale nie będziesz spęczał wirnika...
http://obrazki.elektroda.net/35_12726491... http://obrazki.elektroda.net/35_12726491...
Alternator Hitachi 100A z pompą vacuum. Regenerowany ok 200zł.
Napięcie w sieci jest sinusoidalne natomiast taka przetwornica pewnie nie za bardzo ma sinus na wyjściu. Pozostaje jeszcze kwestia zsynchronizowania fazy prądu i napięcia. Obawiam się że nie jest to takie oczywiste i proste. Przedstawiona przez Ciebie koncepcja nadaję się do zastosowania jako zasilanie tzw. wyspy wydzielonej (w tym przypadku wysepki),...
Panowie, mam nowy (fabrycznie nowy) alternator 100A z Alfy Romeo. Zamontowany dwa lata temu. Skoro on przez krótki czas pobiera max 75A to zostaje mi 25A. Myślę, że wtryski aż tyle nie pobierają prądu.
Wydawało mi się, że to zalecane działanie w przypadku posiadania bardziej ambitnego sprzętu audio w aucie. jeśli mylę się poprawcie mnie :) Auto to Mitsubishi z 2002 roku. jeśli chodzi o masę od akumulatora do karoserii, wyczyszczona i zakonserwowana, przewód 35m2 linka LGY żółto zielona. Pozdrawiam, Michał
Witam na pewnej stronie odnośnie ładowania akumulatorów znalazłem taką informacje. Jakim napięciem ładować akumulator? Prostownik musi być 12 voltowy do akumulatorów 12 voltowych. Jeśli jest taki, to nie dbać o napięcie lecz tylko o amperaż. Natomiast w samochodzie ważne jest tylko napięcie - od 13,8 do 14,4 V, amperaż w tym przypadku jest nieistotny....
Witam, Mam pytanie o łożyska alternatora (podobno 100A) w astrze h kombi 1.3cdti 90km VIN w0l0ahl35a2001565. Naklejki niestety nie ma . Pozdrawiam.
skoro nie zamknięty a nie będe zakładał nowego tak więc podepnę się pod temat ponieważ alternatory są prawie identyczne mój alternator mazda http://obrazki.elektroda.pl/8564213100_1... rozumiem że: B - bezpośrednio do akumulatora L - lampka ładowania S sensor akumulatora, bezpośrednio do akumulatora Czy mogę pominąć L ? po prostu nic...
Czy alternator standardowy około 100A Kup 150A z laguny albo wieśwagena.
Witam. Według mnie nie. Po rozruchu silnika wszystkie odbiorniki w aucie zasilane są właśnie z alternatora a jest ich mnóstwo alternatory rzędu 100A - 200A są standartem, a w "mesiu" wszystko jest elektryczne np. podgrzewanie siedzeń, lusterek i wiele pierdoł które pobierają prąd. A akumulator pośrednio ma znaczenie.
gratuluje mechanika który twierdzi że alternator jest ok jeżeli daje 19V :lol:
W samochodach nie ma bezpiecznika pomiędzy alternatorem a akumulatorami. Są w wielu. W co niektórych nawet przed rozrusznikiem jest bezpiecznik. W tym modelu alternatora nie dawał bym mniejszego niż 100A, i lepiej żeby on się przypadkiem nie przepalił bo alternator na 90% się uszkodzi jak będzie pracował bez akumulatora.
Witam! Mam zamiar kupić taki zestaw. Czy alternator 100A i akumulator 60Ah wytrzyma takie obciążenie? z góry dziękuję za odpowiedzi.
W skrzynce bezpiecznikowej jest bezpiecznik 100A od zasilania alternatora więc od tego trzeba zacząć.P
Tak zgadza się, wiem co się dzieje jak na D+ jest napięcie.Tu jednak kolega nie pisze czy po odołączenie kontrolki jest napięcie na D+, gdyż jak sam przyznał kontrolka była podłączona do tego zacisku.Proste sprawdzenie co wyjaśni nasze wątpliwości, odłaczyć kontrolkę od zacisku D+, do tego zacisku podłączyć kontrolkę , wykonaną z żarówki.Jeden koniec...
Ja w polonezie Plus 1,6GSI z klimatyzacją montowałem alternator 100A z alfy romeo bo fabryczne 80A latem przy włączonej klimie nie dawało niestety rady.
Silnik jest, rama jest. Alternator 100A, inwerter od VOLTa, będzie cud malina ;)
Czyli kolega ma słabszy silnik i alternator nie 100A. Powodzenia we wnerwiającym składaniu alternatora. Lubi też obrobić gniazdo na łożysko- warto sprawdzić i założyć na kleju do łożysk.
Obciążenie elektryczne - np grzałka, lub inny drut oporowy, kilkanaście tranzystorów 2N3055, itd.
Moc alternatora podaje się dla 14V czyli dla alternatora o wydatku nominalny 100A czyli masz 1,4kW. Dodaj jeszcze sprawność alternatora jakieś 70-80% i przekładni. Do tego zapas na zużycie silnika. Alternator rozwija pełną moc od jakiś 5,5-7 tyś obr/min. Pełnej mocy pewnie dużo razy nie wykorzystała, a jak wzrośnie obciążenie ponad miarę to silnik zwolni...
Witam. Czy ktoś może się orientuje jakie są numery łożysk w alternatorze BOSCH 100A w samochodzie opel Vectra B 1998r silnik X20XEV?
Witam, chcę wymienić alternator w swojej Astrze 2.0DTI 101KM, 2001r z klimatyzacją. Był tam włożony alternator 100A BOSCH. Dzwoniłem do sklepu i powiedzieli mi, że w wersjach bez klimatyzacji był montowany alternator 100A a w wersjach z klimatyzacją był montowany alternator 120A. Czy jest to prawda? I gdzie mogę sprawdzić takie informacje?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v... A ja się zastanawiam czy zmienić 75Ah na 100Ah, wbrew temu co tu pisze co z tego że mam alternator 100A skoro to wcale nie jest dobrym rozwiązaniem i lepiej doładować akumulator prostownikiem. Ja tu widzę jedynie tą przewagę większego nad mniejszym taką że na wyłączonym silniku można dłużej...
Witam Kiedyś znalazłem coś takiego w "goglach"
Oczywiście.P
Witam. Odkopuję temat bo zastanawiam się nad takim podgrzewaczem. Dojeżdżam do pracy 5km w jedną stronę i silnik w temp otoczenia ok 0 z ledwością daje radę na tym odcinku rozgrzać się do tych 90C. Ogrzewacz miał by w tym pomagać. Mam dwa pytania w związku z tym: 1. O ile taki zestaw przyspiesza rozgrzanie silnika do temp. optymalnej (90C)? 2. Czy alternator...
Witam! Trzeba wzbudzić alternator żarówką lub opornikiem! Wszystko sie zgadza - ruszył i ładuje! Nie ma to jak elektroda! Dzięki Panowie za pomoc! Pozdrawiam.
A jak założe alternator 100A to wystarczy na zasilenie tych dwóch wzmacniaczy?
Witam serdecznie. Zostawił bym ten przekaźnik z małą modyfikacją. Możesz go załączać ręcznie jak będzie mniejszy pobór prądu ( wyłaczą się podgrzewacze i doładuje się akumulator rozruchowy) lub dorobić prosty układzik sterowany napieciem. Szczotki nie miały prawa się zużyć wskutek przeciążenia alternatora. W kość mogły dostać diody i uzwojenie i nic...
Fabrycznie był elmot A133-80p czyli 80 amper a ja mam A127IR-100A z alfy romeo. Łożyska pracują cichutko tylko napięcie po nagrzaniu silnika wzrasta, żadnych innych usterek nie ma
Poszukuję schematu wewnętrznego alternatora HITACHI 14V 100A kod 93175799.
12V to napięcie znamionowe. 100A to znamionowa wydajność prądowa tyle że przy 14V. Z alternatora da się pociągnąć trochę więcej. Tyle że współczesne alternatory nie są konstruowane do max mocy ciągłej przez długi czas. A sprawność alternatora to jakieś 50% więc żeby wziąć z niego kilowat trzeba włożyć dwa.....
W takich przypadkach odłączam alternator i podłączam duzy zasilacz z amperomierzem (100A).
Witam. Zdało by to egzamin w 2.0 benzyna?? Chodzi mi o szybsze nagrzanie sie parownika od gazu sekwencyjnego. Alternator 100A.
Kolego Bronek22 - upss przepraszam, CYRUS2 - skończ Waść z tymi rewelacjami, wstydu oszczędź! Prostowniki samochodowe (urządzenia do ładowania akumulatorów samochodowych) w postaci transformatora sieciowego i prostownika (nie pisze "Graetz'a" bo były stosowane również calofalowe dwuelementowe-selenowe czy diodowe, a nawet jednodiodowe) były produkowane...
Tu masz prawie 45A jakie biorą silniki .Alternator gdyby był 80-100A.
Mam alternator 100A i 6 wyprowadzeń na mostek prostowniczy, zeszlifowałem połączenia które były zgrzewane i pytanie czy połączenia wystarczy zagnieść czy lutować koniecznie bo mam problem bo transformatorowa lutownica nie wtapia cyny w blaszki
75A- 100A Z zależnośći czy jest klima czy nie.
Witam, chciałbym wymienić fabryczny alternator (100A) który jest zdecydowanie za mały do terenówki, na większy z prądem co najmniej 200A. Czy mocowania alternatorów mają jakieś oznaczenia, standardy wymiarów - czy każdy samochód ma inaczej i trzeba przymierzać? Z jakiego samochodu szukać alternatora, żeby miał dużą moc i dobrą cenę?
A może tak. Silnik 1,5kW /lub 2,2kW/ Alternator 100A, 12V Mały akumulator. Z odzysku może być tanio. Dodano po 48 Wieczne i odporne na wszystko.
Nie wiem co oznacza ten skrót , z Angielskiego może to być Central Iluminations Generator (C.I.G.) co może po maszemu oznaczać centralny lub automatyczny włącznik świateł.Dzięki za informację. Problem został rozwiązany , przyczyną grzania się alternatora było niewielkie zwarcie uzwojenia stojana do masy. Wiem podałem, że stojan w stosunku do masy nieskończoność...
okazalo sie ze wszystkiemu winien jest regulator napięcia,po wymianie na nowy i przy okazji przejrzeniu całego alternatora wszystko jest ok
Jeżeli błędnie to proszę o skarcenie i usunięcie posta. Czemu błędnie? Akumulator pobiera tyle, ile mu potrzeba do naładowania, jak osiągnie szczytowe 14,4V to pobierany przez niego prąd jest praktycznie żaden. W tym samym czasie mamy włączoną klimę, światła itd i to one obciążają alternator. Fabryka tak dopasowuje alternator i akumulator, by pokryć...
Poleciał regulator napięcia tak jak myślałem. Wstawiłem alternator 100A i po kłopocie silnik trzyma na obrotach przy użyciu naraz kilku urządzeń elek. :D Temat rozwiązany
Może by tak założyć alternator 200A?? 90A -100A to max co pasek klinowy 10mm uciągnie. Nie problemem jest prąd alternatora tylko jego sprawność w niższych zakresach obrotów. Kolego jak byś chociaż liznął poloneza to byś wiedział że alternatory 70 i 80 A mają mniejsze koła pasowe niż te 55A. I po drugie mają inne większe stojany i wirniki i większą...
Hej, sprawdź skrzynkę bezpieczników paskowych nad akumulatorem. U mnie takie same objawy. Zgrzał i nadpalił się bezpiecznik 100A od alternatora.
Regulator tutaj nie pomoże. Aby regulować prąd musiałbyś użyć tyrystorów o prądzie minimum 100A. Regulator w alternatorze reguluje prąd wzbudzenia wirnika rzędu maksymalnie kilku amper. Ty musisz regulować prąd 100A.
Prad jest - dodatkowy alternator 100A + akumulator niestety jeszcze zwykla samochodowka. Musze gdzies dopasc jakiegos stingera albo optime i bedzie ok. Wczoraj podczas testow przy Sla-1500, EXT i dwoch Alpinach 3544 napiecie tak siadalo, ze pasek od alternatora dymil czasami aly tylko przy dzwiekach z generatora. Aku ma tylko 350 max pradu ale fajnie...
Jeżeli masz sprawną instalację to wystarczy taki alternator.
Nie ma jednej diody wzbudzenia jest to wyprowadzenie z jednej fazy.P No dokładnie tak mam oryginalnie w tym 100A alternatorze :) Więc jako, że regulator jaki kupiłem był dedykowany do tego alternatora to poskładałem go i działa prawidłowo :) Bez obciążenia 14,6V przy max poborze prądu (audio i światła) nie spadło poniżej 13,7V Dodam, że mam 2 alternatory...
AVE... Ja spaliłem zero multimetrów, bo najpierw myślę, a potem mierzę. Mój ojciec spalił sondy do mojego pierwszego miernika, bo próbował mierzyć prąd ładowania z alternatora (~50-100A) na zakresie 10A. Sondy się stopiły...
Doctore. Nikomu się nie spalił ponieważ dostarczenie mocy 1kW z akumulatorów modelarskich jest krótkotrwałe i nierealne. Gdyby tak mogły dostarczyć takich mocy to dawno bym już jeżdził rowerem elektrycznym na długim dystansie. Alternator 100A jez uzwojony drutem fi 1,7 i ma określone wymiary, jakim drutem uzwojony jest silnik 200g 1 kW, 12V
Tylko w tych wszystkich zalorzeniach pamietajcie ze gdy silnik jest wlanczony to nie akumulator a alternator zasila wzmaka , j mam 50A akumulator i alternator 100A i nie ma problemu , tobie radze kable powyzej 20mm2 i problem nie powinien wystepowac a jezeli podlaczysz i jednak bedzie nie tak to wtedy bedziemy radzic
Nie, altek traci na sprawności ale nie na wydajności. Tak samo z cywilnym silnikiem spalinowym wraz ze wzrostem obrotów traci na sprawności ale zyskuje moc. A z tym dzisiejszym projektowaniem to.... Porównaj stary alternator 100A, a dzisiejszy. Stary cały dzień ci da te 100A a nawet więcej. A nowy nie wiem czy 1h wytrzyma.
Można. Ale jeśli nie budowałeś jeszcze prądnic, a chcesz dobrą prądnicę mieć koniecznie, to lepiej kupić gotową: http://eurotrafik.republika.pl/oferta.ht... - nie oferują lipy!!!. Pamiętaj jednak, że najpierw wiatr musi przynieść tą moc, od wiatru musi ją odebrać wiatrak, a wiatrak musi ją oddać prądnicy (przez przekładnię!). Prądnica z kolei im wolniejsza,...
Regulator rn15 nie zniesie rezystancji wirnika. Wszystko da sie zrobić, tylko Trzeba ruszyć portfelem. Dodano po 2 Po drugie temat dziwny, o maszynie służącej do pracy traktowanej jak zabawka. Kolego byle pierdułka w tym ciągniku kosztuje parę stówek a ty DYI uprawiasz nie mająć pojęcia o elektryce samochodowej. Dodano po 1 W ogóle czemu ogrzewania...
Cargo 136595
Nie ma ktoś pozyczyć 7200zł? :lol: http://allegro.pl/perpetummobile-na-dwoc... Zrzut ekranu, na przyszłość: http://obrazki.elektroda.pl/2517734200_1...
Witam Do 300W masz szansę zrobić, 1kW jest trudny do zrobienia nawet dla zaawansowanych elektroników. Czy twój samochód ma alternator 100A? Nie wiem dlaczego większość upiera się robić grzałki do samochodu, jak zależy Ci na mocy to zainstaluj głośniki o efektywności przekraczającej 100dB. Każde 3dB to podwojenie mocy wypromieniowanej.
Alternator Delphi 100A/95A lub zamiennie Bosch 100A. http://allegro.pl/opel-vectra-b-1-8-16v-...
Czy założenie 100A alternatora w tym modelu wpłynie na jego trwałość,czy nie ma to sensu?
Nie powiązałem tego z regulatorem. Nawet o nim nie pomyślałem, bo oba alternatory zachowują się tak samo, tj. przysiada napięcie. Z tym, że ten 100A miał spadek do 11,6V, więc tam była tragedia. Tu też przysiada, ale już akceptowalnie. Mój pierwotny alternator 100A był już raz regenerowany, dwa lata temu, wtedy też zmieniałem przewody na nowe. Bez tej...
Witam. Volvo S70 98r 2.5t alternator 100A. Borykam się z problemem pulsowania świateł. Wymieniłem wirnik (używany) , komutator, regulator, łożyska nic nie pomogło. Przewody masowe wyczyszczone/dołożone. Dodatkowy o odpowiednim przekroju przewód plusowy od alternatora do akumulatora oraz inny używany akumulator, dalej to samo. Ostatnio wymieniłem diody...
Popraw wszystkie luty w alternatorze (te na diodach) Pozdrawiam.
SynDmx ! Wierzę, że Ty nie masz problemów - dysponując akumulatorami 2 x 200Ah = 400Ah i alternatorem 160A. Nasz kolega lagunista ma do dyspozycji ok. 80Ah i alternator 100A - czyli znacznie mniej, niż Ty. Pewnie jak doda akumulatorów (aby też mieć 400Ah) to również nie będzie miał problemów, ale pewnie najpierw musi "wykopcić" to, co ma.
Zasilanie gazem nie za bardzo, kłopotliwa, droga i skomplikowana instalacja. Alternator do Catterpilar, Scania maja po 100A.
Przy takim stanie instalacji, zrobiłbym nowy fragment do ładowania. Grubym przewodem łączysz alternator z plusem akumulatora, ideałem byłoby zastosowanie bezpiecznika 100A. Następnie cienkim przewodem, łączysz wyprowadzenie alternatora z żarówką kontrolki, drugi przewód od żaróweczki podłączasz do plusa pojawiającego się po przekręceniu stacyjki w pozycję...
Tak tak- oba grube na stałe podpięte są / były :) Podpięcie pin1 po zapłonie daje to lekki podniesinie poboru prądu + dostaje na pin2 napięcie 3V co daje podświetlenie żarówki. I tyle się dzieje. Co do dłubania to nawet zacząłem z grubsza ale nie wiem czym to zrobić sensownie bo dobrze zalane a dopiero conieco płytke odkryłem a gdzie jeszcze dojście...
Zwykły akumulator?dobre :) na pewno nie kwasowy,oczywiście bateria AGM 95ah i alternator min 100A.
Ale grzeją dalej z mniejszą mocą aż temp płynu osiągnie 60 stopni. gdy mechanik dał bardzo duże obciążenie (tak mówił) to alternator prawie całkowicie sie zatrzymywał I nie powiedział przy jakim prądzie sprawdzał? Alternator masz 100A
Witam ponownie A mam pytanie czy to alternator 70A czy 100A bo jednak będe musiał kupić nowy.uszkodzony wirnik Opelek jest bez klimy ma wspomaganie.
Słyszałeś coś o czymś takim jak moment elektromagnetyczny ( hamujący)? A wyobraź sobie, że alternator ma oddać moc powiedzmy 300W, zaś jego globalna sprawność wynosi 70%, to jaką moc musi pobrać z napędu? A akumulator może sobie zazyczyć i 100A, jak wyładowany...
Fiat Brava 105 JTD Chciałem dobrać prostownik z rozruchem... tylko nie wiem jaki... ceny są różne i różne parametry Jaki maksymalny prąd rozruchu w A ??? W instrukcji podane parametry: zasilanie 12V akumulator 60Ah 380A(prąd rozładowania szybkiego -18 stopniC) alternator 100A (prąd znamionowy maksymalny) rozrusznik 1,8 kW (moc) Jak to się liczy, ojciec...
Witam zamontowałem w alternatorze (100A) magnesy neodymowe N 42 . Spodziewałem się ze będę miał pewien opór wywołany oddziaływaniem pola magnetycznego. Lecz ku mojemu zdziwieniu opór przy rozruchu jest bardzo duży czy jest to normalne??? Trudno jest mi nawet sprawdzić jak się kręci na większych obrotach kręcąc wiertarką. Za mocne magnesy???Gdybym wykonał...
"PERPETUMMOBILE na dwóch alternatorach" Aukcja 3582957232 Witam, mam na sprzedaż urządzenie samo napędzające sie 48V/100A, w zimie może zasilać ogrzewanie, w lecie chłodnie lub klimatyzatory. Zasilanie zewnętrzne (akumulator 24V)tylko do rozruchu. Urządzenie do dopracowania, silnik elektryczny 24V sie grzeje za mała moc, przydał by sie mocniejszy, najlepiej...
Jestem nowym użytkownikiem i na początek chciałbym wszystkich powitać. Jestem posiadaczem Opla Astry H z silnikiem Isuzu. Mój problem polega na tym,że bardzo często naprawiam alternator w tym samochodzie. W tym roku alternator był raz regenerowany, a pózniej jak się zepsuł to wymieniłem na nowy. Elektryk tłumaczył mi ,że winną za uszkodzenie alternatora...
Wypnij duży bezpiecznik FL-4/100A/ ,powinien spaść pobór prądu!
Miałem napięcie w instalacji podczas jazdy na poziomie 12,5-12,8V. Pod dużym obciążeniem - włączone grzanie obu foteli - 0k. 15-16A, potrafiło spaść do 10,5V i obserwowałem żarzenie kontrolki ładowania. Uznałem napięcie za zbyt niskie i wymieniłem alternator na inny (używany). W tej chwili podczas jazdy mam ok. 13,3-13,5 (mierzone we wnętrzu, a nie...
Alternator to "docenił", przewody też to odczuły, więc te 800W to może być prawda. Na wszelki wypadek, alternator powinien być na >1000W (na średnich obrotach). Jeśli Ci się uda zamontować taki alternator (Imax=100A), to przewody powinny być >10mm2. Być może, że pasek klinowy pojedynczy też nie wytrzyma.
Kolego kilogram Cu nawojowego to ok 65zł , a gdzie lakier, szkłoflex, praca? Przeważnie palą się wysilone alternatory ponad 100A a tam wchodzi dużo materiału. Opłaca się przewijać osobliwe jednostki zwłaszcza maszyn budowlanych, ciężarówek, motocykli bo ceny używanych zaczynają się powyżej 1kPLN.
Gdzieś wyczytałem że niby to dobrze się sprawdza jako generator. To będzie urządzenie na sprzedaż także musi być to robione jak na masówkę. Znalazłem alternator 48V 100A ale jednak tamta firma stosuje dokładnie te silniki jako generator. Sądząc po obudowie bo się trochę różnią to dokładnie ten 72V
Idź na szrot i wymontuja z jakiegoś diesla mocniejszy altek około 100A
Ostatecznie wymieniłem alternator na nowy 100A i problem ustąpił.
Mam 100A alternator i 72 akumulator. A kable dam grube. Myślę jeszcze wstawić elektrozawór przed nagrzewnicą żeby szybciej nagrzewało.
Furas1609 . Witam mam dokładnie taki sam problem , nowy aku , zrobiony alternator wymieniony bezpiecznik 100A No i nadal brak rozwiązania, może tobie się udało i jesteś w stanie pomóc :)? Bo nadal brał ładowania :/
Może być wspomaganie elektryczne na kolumnie kierowniczej nad nogami kierowcy - jak w punto/panda. Jak to elektryczne wspomaganie to sprawdź pasek alternatora - potrafiło takie wspomaganie nawet ~100A pobierać w wersji z silnikiem bezszczotkowym. Dla testu możesz wyjąć bezpiecznik zasilania dla wspomagania i zobaczyć czy dalej będzie hałasować.
alternator suzuki alternator dymiący alternator alternator lublin
rozlać bateria telefon pianka klimatyzacja ustawienie taśmociągu
mikrofalówka przestała grzać traker sloneczny
Zamienniki tranzystora G4PC50U: IRG4PC50W, STGP40V60F, HGTG40N60A4 Czujniki ciśnienia w rekuperatorze Vitovent 300-W - naprawa i wymiana