Nie nadaje się. To regulator 3,5 amp. Delco pobiera ponad 4amp. Musi być 5.5 amp.Pozdr.
Przewód zasilający lampkę kontrolną jest połączony z uzwojeniem wzbudzającym WEWNĄTRZ alternatora, co oznacza, że D+ powinno być podłączone TYLKO do żarówki.
Wszystkie alternatory firmy Delco mają regulator zabudowany w środku.
Wirnik to ciekawy trop, jeśli np. po nagrzaniu dostaje jakichś zwarć to może uszkadzać regulator napięcia.
Jeżeli alternator Delco regulator nie do pary z mostkiem.P
Witam. Czy orientuje się ktoś gdzie można znaleźć numery katalogowe zamienników regulatora napięcia do tegoż alternatora? Zobacz to ale to nie bosch tylko DELCO po nr które podałeś http://www.as-pl.com/p/ARE1001 Podał regulator do Delco.
Witam gaśnie bo ECU ma za niskie napięcie pracy ,proponuje wymienić cały regulator pod warunkiem że diody sprawne.Pozdrawiam
Tam są regulatory 14.7 V wszystko w porządku.P
tak jak wyzej sprawdz opornosci wirnika, czy nie ma zwarcia. tak samo stojan no i diody a regulatora raczej samemu w domu nie sprawdzisz....
Ja bym nie ryzykowal i wymienil bym obie rzeczy czyli regulator i mostek. pozdr.
Witam. Jest to alternator właśnie od autobusu AUTOSAN. To duże wyprowadzenie z prawej to +, a z lewej -. Te mniejsze u dołu: -od lewej DF do regulatora napięcia -w środku W połączony z jednym z uzwojeń stojana (ten czerwony przewód z prawej strony zdjęcia) do obrotomierza -z prawej D+ do regulatora napięcia Żeby alternator dawał napięcie wystarczy połączyć...
Alternator Bosch czy Delco?
Raczej nie, ale to łatwo sprawdzisz. Musisz miec zasilacz o wydajności prądowej 5A i napieciu regulowanym przynajmniej 17V. Masę zasilacza na korpus alternatora. Srubę wyjściową prądu łączysz z tym zlutowanym zaciskiem łaczącym mostek z regulatorem ( połaczyć kawałkiem przewodu) i podpinasz plus zasilacza. Ustawiasz na zasilaczu powiedzmy 12V i ,łapiesz...
Witam. Jaka powinna być poprawna wartość napięcia ładowania akumulatora w oplu astrze I przy alternatorze Delco-Remy i regulatorze też tej firmy. Byłem u kilku elektryków i każdy mówi co innego, a nie mam książki serwisowej. z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.
A skąd masz 9-cio diodowy jak zarówno w Espero jak i Lanosie są mostki 6-cio diodowe jakiego typu masz alternator typowy Delco Korea.P
Pewnie źle z regulatorem połączyłeś.
Nigdzie nie napisałeś jaki to alternator /Delco, Bosch, Valeo/ a jest to bardzo istotne i nie wiem dlaczego wszyscy się uczepili regulatora napięcia bo masa to owszem ma sens bo to jeden z problemów tych samochodów.P
Opel, alternator na simmerlbokach, masowany kablem. Coś mi się widzi, że skopałes sprawę izolacji ( grzybki ) terminala B+ lub odgiął ci się łacznik sruba->regulator
Witam , sprawa dotyczy opla astry II z silnikiem X16SZR - wczoraj po wycieku oleju umyłem silnik preparatem Akra i spłukałem ciepłą wodą pod niskim ciśnieniem , po odpaleniu silnika nie zgasła kontrolka ładowania i brak było wspomagania , świeciła kontrolka ABS i nie było świateł mijania. Dziś odpaliłem , kontrolka zgasła ale po chwili obrotomierz na...
Jeśli diody będą sprawne i wirnik to większość alternatorów które miałem okazje naprawiać to miały uszkodzone regulatory .
W tych alternatorach słabym punktem był tylko regulator i oczywiście zdarzały się pęknięcia połączeń lutowanych.P
W alternatorach Delco-Remy z dużą plastikową pokrywą osłaniającą regulator napięcia często padały mostki diodowe. Trzeba też sprawdzić połączenia na kablach akumulator - rozrusznik - alternator
wiem że nic nie wiem ale to chyba inny alternator bo Delco ma osobno szczotki i osobno regulator, podaj typ to Ci powiem.P
Mam problem z ładowaniem , mam alternator bosha i na wyjściu powinno być 14V a mam 13,2v co moze być tego przyczyną ? Czy jest wadliwy regulator napięcia ? i nie wiem jak sprawdzić regulator :(
Te elektroda to lamernia jak 155gwizdków. Mostek do tego alternatora kosztuje ( najtaniej) 38zł ( typ DER 2000), regulator pół stówy. Regulator od malucha się nie nada, bo nie wytrzyma-rezystancja wirnika to tylko 2,3 oma. Nigdy nie widziałem "krótkich szczotek" w Delco-rozbierałem takie altki po przebiegu 300 kkm i szczotki były żużyte może 3-4 mm.
Dziękuję wszystkim za posty - alternator wczoraj naperawiłem => wymieniłem szczotki na nowe i przeczyściłem wszystkie styki od regulatora i zaczeło działać :) . Nadmienię , że regulator był sprawny Pozdrawiam
Jest jeszcze inna możliwość żle kontaktuje regulator napięcia , ma odczyt że napięcie jest za niskie i daje prąd wzbudzenia na maxa.
Jakie szczotki, regulator kupić do alternatora w Mitsubishi Pajero III 2,5 TD 115 KM 2001 ? Alternator taki jak tutaj (MD371144): http://www.autopartoo.com/oem/delco-remy... 105 Ah
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Jeśli Delco Remy to pewnie 12 V 100 A.Zdemontuj, rozbierz go miernik w dłoń i zmierz parametry wirnika,stojana,diod.Moim zdaniem powinieneś wymienić regulator i mostek prostowniczy(diody).
Witam jestem nowy na forum. Szukałem podobnego problemu na forum jednak nie znalazłem. W moim oplu usterka wygląda następująco: alternator nie ładuje wogóle, napięcie wynosi ok 10.4V zależy od naładowania akumulatora, nie świeci wogole kontrolka od ładowania po włączeniu zapłonu a jeżeli dam dodatkowa masę z alternatora do silnika to zapala sie kontrolka...
Po pierwsze masa alternatora na brązowym kablu musi być Ale tak było w silniku C16NZ, zaś w roczniku 1995 nie był juz taki stosowany. Modzi też śpią chyba, bo temat nadaje się w kosz, nie podany typ silnika (samo 1,6 nie wystarczy), i nie podany typ alternatora, czy Delco Remy czy Bosch.
Witam.Wymieniłem regulator (28 zł. ) i wszystko OK.Dziękuję za pomoc.Pozdrawiam.SKORBI
Ja kupowałem alternator boscha do astry na giełdzie za 80 zł - więc nie drogo. Pamiętaj tylko nie kupuj alternatora delco remy do astry bo to straszny shit. Pozdrawiam
Chce,niechce,jeszcze się ktoś obruszy że piszę epopeje na forum. Katalog Transpo,gdzie wszystko jest wyjasnione,w zalączniku przykład (regulator delco,daewoo nexia)/
Jeszcze jedno-co tam masz-Delco-Remy,Bosch,czy Valeo,bo tez widziałem.
Zamienniki: CA1627IR ORAZ: CA1661, koło CG234994 CA1645 28-3891, 283891 28-4614, 284614 437208 DELCO REMY: DRA4148 934148 LUCAS LRA01990 MITSUBISHI: MW30638577 NISSAN: 23100-00Q0A, 2310000Q0A 23100-00QAK, 2310000QAK 23100-00QAM, 2310000QAM 23100-00QAL, 2310000QAL OPEL: 4403540 4411316 4430591 9111540 93160665 93161425 93198179 RENAULT: 7700426849 7711134316...
A ja myślę, że to nie wina regulatora, tylko mostka prostowniczego lub zbędnych spadków napięć. Jaki masz alternator Bosha czy Delco? Sprawdź różnicę napięć między diodami dodatnimi, a wzbudzenia (czyli między zaciskiem B+ a D+ alternatora, między minusem akumulatora, a obudową akumulatora, między plusem akumulatora, a zaciskiem B+ alternatora.
Na temat tych alternatorów ( delco-remy) napisano na tym forum wiele, kto wie czy nie więcej jak o hitachi. Niech jakiś mod to zamknie.
ptaszek1975, dobrze wiesz, że ma tam alternator kompaktowy Delco Remy. Powinieneś wiedziec tez, że awaria mostka w nim, a najczęsciej diody plusowej powoduje to, że alternator ładuje "ile mam tyle dam". Na 1 przypadek na 20 trzeba łącznie z mostkiem wymieniać regulator, jeżeli kierowca długo tak jeździł. Regulator łatwo się sprawdza, wystarcza zasilacz...
mhteg-mógłbys nie opowiadać....no wiesz czego? Akurat zasilanie tego termometru jest stabilizowane, a gośc ma albo uszkodzony czujnik, albo wylutowane piny wielozłacza. Racja nie przeczytalem dokladnie,zasugerowalem sie czujnikiem temp plynu chlodzacego,co do alternatora delco-remy to produkt amerykanski,i przy pewnym uszkodzeniu regulatora w tych...
100A jest wymagany.A w tym co masz zmień mostek i regulator. Chyba że padł wirnik to sie już nie opłaca.
Witam. Miałem do wymiany regulator napięcia w alternatorze Delco Remy w samochodzie Opel Vectra A 2.0 8v c20ne z 1995r. Niestety przy wyciąganiu natknąłem się na problem z odkręceniem nakrętki z przewodu B+ i kręcenie w miejscu spowodowało uszkodzenie pewnego elementu wewnątrz, nie mam jednak bladego pojęcia co to jest i do czego służy. Jest to taka...
Właśnie o wzbudenie chodzi. Kolego, alternatory na szrocie do Opel-Delphi ostatnio za 40zł kupiłem - śmiech. Gdzie nowy mostek- 70zł.
Do wymiany mostek prostowniczy,typowa awaria alternatorów Delco-Remy. Jak napisalem wyzej mostek z regulatorem wymienilem. Mam nadzieje ze nie kupilem uszzkodzonego :( Moze jakis inny pomysl ?? Pozdrawiam
Podaj który rocznik i jaka pojemnośc silnika, były stosowane różne rozwiązania. Podaj jaki typ typ alternatora. Przepraszam za odświeżenie tematu. Mam dokładnie taki sam problem, tylko w astrze 1,4 v8 60KM z 92r alternator Delco Remy. Czy tez muszę wymienić mostek i regulator napięcia?? Pozdrawiam
Jak podłączysz próbówkę do cieńkiego kabelka ale odłacz go od altka,i będzie kontrolka to wyjmikj alternator i zmień płytkę i regler w kpl od razuhttp://allegro.pl/alternator-opel-re... np. ,koszty nie są kosmiczne a ew.nerwy i robota 2x.Płytke posmaruj pastą silikonową od spodu.Alternator Delco Remy?
Dołączę się do tematu. Mam problem z tym alternatorem ale u mnie sprawa wygląda następująco: 0. Wymieniłem szczotki w altku 1. Po wymianie na jałowym biegu zimny silnik napięcie wynosi 14,5. Włączenie świateł powoduje spadek napięcia aż do 12,5V i cały czas spada. Włączenie wentylatora powoduje spadek napięcia do 11,8V. 2. Wyłączenie odbiorników powoduje...
Witam Walnięte były diody. Wymieniłem cały ukłąd prostowniczy i regulator napięcia, wszystko za ok 100 zł (zamienniki) i śmiga że ho ho Dziękuję wszystkim i zamykam temat Pozdrawiam
Cześć, problem wygląda tak. W aucie migają żarówki i LEDy, ładowarka samochodowa nie chce ładować telefonu (komunikat o używaniu nieoryginalnej ładowarki, w innym autach działa wyśmienicie), a wskazania przepływki to totalna loteria. Dzieje się tak tylko po odpaleniu auta. W tym celu wymieniłem mostek prostowniczy i regulator w alternatorze DELCO 140A,...
Dziekuję za szybkąodpowiedź. Czy w takim układzie łatwiej mi będzie kupić mostek bez widocznych diod wzbudzenia do mojego alternatora (w sensownej cenie), czy skazany jestem na dokupienie do nowego chińskiego mostka, również nowego regulatora napięcia i szczotkotrzymacza? Lub wyjściem w takim układzie jest poprostu wylutowanie diod pomocniczych?
Ja osobiscie tez jestem podobnego zdania co zetorek. Powim Wam tak. W mojej C360 mam taki od Omegi to jest DelcoRemy 70A max. Nabylem za ok 50 zl i tylko dla pewnosci zmienilem lozysko. Co do alternatorow od PF125, czy polonezow. Nie mam nic przeciwko. Wydajnoscia na poziomie ok 50A tez dzialaja bez prpoblemu. Jednak sasiad robil generalny remont swojej...
Dzień dobry Testuję dostawę alternatorów będących zamiennikiem Delco Remy DRA0897 Pomiędzy 5500 a 6000 RPM krzywa wydajności zrywa się. https://obrazki.elektroda.pl/5150523100_... https://obrazki.elektroda.pl/7454105600_... Nie obserwuję tego na żadnym innym typie alternatorów. Wszystkie inne w tych okolicach zachowują...
Witam Sprwadz napiecie ladowania na akumulatorze.Przy obrotach 2000rpm napiecie powinno wynosic 14v (+- 0,5v) pod obciazeniem swiatla(tj.ok150W lub ogrzewanie tylnej szyby ok.120W).Jezeli nap.pow.15V to regulator napiecia( do alternatora Delco koszt ok 35.PLN italiano),jezeli nap. ponizej 13,5V to dioda w ukl.prostowniczym(koszt calego ukl. prostowniczego...
wielkie dzięki możesz mi wytłumaczyć co znaczy Delco-Remy? i regulator napięcia też mógł się uszkodzić? jaki może być koszt tych części jeszcze raz bardzo dziękuję.
Regulator napięcia niesprawny, akumulator ugotowany. A dlaczego tak sądzisz tam ma na pewno alternator Delco i to jest prawidłowe napięcie.P
Siano : Jest to alternator DELCO REMY 65A 12V. Jest nawiniete nowe uzwojenie stojana.Regulator napiecia który jest sprzezony z szczotkotrzymaczem ( ten biały element ) został ominiety i wstawiony został inny regulator. Wirnik wyglada na oryginalny o oporonosci uzwojenia 3 ochmy.
Hola! Ja w Oplu Astrze '95 miałem alternator Delco Remy i miałem napięcie coś 13,8V przy włączonych światłach. W nowych autach gdzie jest dużo elektryki jest faktycznie 14,4V. W maluchu miałem zaś ciekawy regulator 14,8V. Mierzyłeś na włączonych światłach? Pozdro S.
Witam, Przeszukałem dużo postów, jednak nie znalazłem w żadnych z nich pomocy na nurtujący mnie problem. Mam następujące objawy, co jakiś czas jadąc moim autkiem zapala się kontrolka ładowania. Ostatnio świeci się dość długo. Byłem u elektromechanika wymienił mi szczotki i przez pierwsze 300km wszystko było ok. Może to przypadek, bo byłem w trasie....
Przypuszczam, że regulator jest z jakiegos alternatora la t 80 lub 90 XXwieku ? tak to alternator opla stare delco Dodano po 13 Ja myślałem że mówimy o tym SMD zaznaczonym kółkiem :| tak o tym mówimy, ale to tranzystor wykonawczy, a nim steruje inny układ, zwany ogranicznikiem napiecia
Sprawa wygląda tak. Oryginalnie mialem AC Delco, ale w ciągu 1,5 roku 2 x coś padło, łożyska, diody i postanowiłem zmienić alta na inny - w tym regulator był wbudowany Dostałem NIPPONDENSO i po przełożeniu wszystkiego - mocowanie itp okazało się, że ten alt jest nowszy, ale bez regulatora - w tym modelu regulator był w ECU - komputer samochodowy. Wyciągnęłem...
Witam Jak każdy użytkownik tego auta mam problem z niedoładowanym akumulatorem. Jako, że obecnie jeżdżę się ciągle na światłach mijania, krótkie trasy i długie przestoje to akumulator poddał się już kilka razy. Postanowiłem wymienić kiepskiej jakości regulator na inny. W ręce mi wpadł regulator z Calibry Delco 55A. Mam więc kilka pytań. Jak bardzo nagrzewa...
Potrzebuję pomocy w odnalezieniu jakiegoś namiaru na części do alternatora KIA 0K30C18300, jakieś numerki które pomogą znaleźć trop czy coś, mianowicie poszukuję całego zestawu mostka prostowniczego, regulatora napięcia, nie mogę znaleźć nic co pasuje, alternator jest tego typu że trzeba go całego rozpoławiać żeby dostać się do regulatora i mostka,...
Witam,potrzebuje tych informacji bo męczę się z takim alternatorem w którym były popalone diody wymieniłem je i nic ,chciałem sprawdzić regulator ale nie wiem jak(nawet założyłem temat z zapytaniem jak sprawdzić ten regulator,ale nie dostałem żadnej konkretnej odpowiedzi)więc kupiłem nowy ,poskładałem i ładowanie było ale bardzo wysokie 14-18v,a potem...
Witam!!!! To jest mój pierwszy post na elektrodzie (chyba lamerski ale sie dopiero ucze).Mam problem z alternatorem firmy delco remy astra f 1.6.po sprawdzeniu napięć na alternatorze multimetrem w zakresie dc brak na pięcia a na zakresie ac 19 v czy to wskazuje na uszkodzenie diod prostowniczych czy można to tak zmieżyć.Po zdemontowaniu alternatora...
Wymień prostownik i regulator.Na pewno masz alternator Delco.
Praktycznie każdy alternator 12v zdolny jest wytworzyć 24 v to tylko kwestia regulatora napięcia. Przy podłączeniu wirnika bezpośrednio do"+"z ominięciem regulatora napięcie wytwarzane mieści się w granicach 50-70 volt. mimo że sam alternator,jego uzwojenie wirnika,stojana i diody prostownicze są fabrycznie 12 voltowe. Należy pamiętać jedynie że alternator...
Refleksja z Trzeciego Świata. :D ..Pare dni temu musiałem kupić nowy akumulator do samochodu, bo z dawnym zaczęły dziać się dziwne rzeczy - nie ładowal się w samochodzie powyżej 13,2 V, ledwo kręcił rozrusznikiem, a na małym prostowniku 2 amperowym, po 12 godzinach dochodził do 14,1 V. Co się stało ? Prawdopodobnie ,,Elektrodowicze" :D zalecili by mi...
Witam! Ostatnio zauważyłem, że w mojej Astrze (1,6 8v X16szr) po uruchomieniu zimnego auta czasami nie ma wspomagania, dopiero ponowne uruchomienie samochodu rozwiązuje problem. Zauważyłem również, że podświetlenie zegarów słabiej świeci tak samo światła. Po przejechaniu jakiegoś kilometra kontrolka od ładowania zaczyna migać i nagle wszystko wraca...
Cześć! Opel Astra 1,6 8V MPI(C16SE Mulctec M) 1993r. Czasem gdy przekręce kluczyk w celu odpalenia silnika to zapalają się światła pozycjne.Oczywiście włącznik świateł jest w pozycji wyłączonej a jednak pozycyjne niemrawo świecą i całe podświetlenie licznika także. Gdy się samo rozmyśli to gaśnie. Natomiast czasem na zgaszonym silniku i wyjętym kluczyku...
Kółko i pasek zmień. I nowa masa alternatora. Pasek wymieniony 2 tygodnie temu, kółko pewnie nikt dawno nie wymieniał Czyli nie jest to usterka regulatora, diód bo nie słychać ani nie widać aby pasek ślizgał się ? Dodam jeszcze, że wczoraj auto na takich skokach ładowania 13.3-13.8-14.4-13,3 działało z 5 min. (po 4 godzinnym postoju) i obudowa alternatora...
Witam, jestem użytkownikiem Calibry V6 w który oryginalnie był zamontowany alternator delco remi, po awarii zespołu prostowniczego kupiłem regenerowany alternator boscha, po zamontowaniu jednak nie ładował. Wyjąłem go i zbudowałem prosty stolik do testów okazało się, że aby zaczął ładować musiałem wzbudzić go aż 12voltami, gdzie w instalacji pojazdu...
Witam mam taki sam problem jak na początku postu, po naprawie alternatora [diody z mostkiem i regulator napiecia] zostały wymienione kosztowało mnie to 220 zł z naprawą. teraz po tyg jazdy znowu to samo, alternator padł i wspomaganie po przekręceniu na pierwszy stopien zapłonu kluczykiem zaczyna[rozpędzać sie] wydaje taki dzwięk i pracować, co jest...
PICIA przedstawil ci to tak , ze chyba juz lepiej ni emozna :) Obrazek pierwsza klasa. Troche z praktyki: Od stacyjki na zarowke i z zarowki idzie kabelek do regulatora pradnicy, Ten kabelek bedzie ci potrzebny!!! Nie ucinaj go!! Odkrec go od regulatora pradnicy( to takie metalowe pudelko onok zbiornika paliwa po prawej stronie traktora) Jeden z zaciskow...
Są produkowane w GB. Dobre i tańsze są zamienniki z Cargo, ale masz rację-tak awaryjnego regulatora to ja jeszcze nie widziałem. Zastanawiam się, czy nie dało by się zaadaptować tego z Delco z Astry G, co nie masz diod wzbudzenia a łącznik z drutu zamiast jedne z nich.
Prace wykonane. 1. Pompa podeszła tip top 2. Alternator z 2.0 okazał się francuski DELCO, wyjąłem go od góry, natomiast w 1.6 ze wzgledu na to ze auto nie stalo na kanale - nie ryzykowalem wyciagania od gory. W x20xev to sporo roboty a w 1.6 stwierdzilem ze nie dam rady od gory - z reszta był tam 70A (okazalo sie po umyciu). Ostatecznie kupiłem mostek,...
Też mi sie wydaje że kontrolka powinna się spalic o czym pisałem pare postów wcześniej. Raczej się nie spali, kilkanaście razy spotkałem się z takim uszkodzeniem, ostatnio człowiek w oplu wygotował dwa akumulatory i wymienił kilka żarówek w reflektorach zanim się zorientował, że coś jest nie tak. I tak zawsze walnięty był regulator napięcia, to chyba...
Witam, Szukałem podobnych tematów, ale wszystkie odnalezione różniły się co najmniej jednym objawem, więc pora i na mój. Tuż po nowym roku, po bodajże drugim ataku zimy, miałem problem z odpaleniem auta. Jeśli udało się za pierwszym, drugim razem, było wszystko w miarę ok. Jeśli odpalenie wymagało więcej "wysiłku" od rozrusznika, po 4-5 kręceniu, akumulator...
mam problem nastepujacy ladowanie bylo w okolicach 17 V wiec wymienilem regulator . Po wymianie ladowanie jest 14,4- 14.6 V ale zarowka ladowania pali mi sie i to dosc intensywnie sprawdzilem jakie napiecie wychodzi na punkcie D+ i jest tam ok 18V przy ok 3000 obr. Alternator DELCO REMY w czym jest problem ze kontrolka ladowania pali sie tak mocno i...
Echhh koledzy,czasami mnie zastanawiacie. A co do pytania-zobacz na alternator.Jeżeli jest produkcji "Delco-Remy"-napis na przedniej tarczy łozyskowej,niejako naokoło koła pasowego-na 100% uwalony mostek prostowniczy,i prawopodobne że i regulator. Odepnij od altka cienki niebieski kabelek i dołacz go do masy.Jeżeli po włączeniu zapłonu kontrolka się...
Chyba sknociłeś. Bo co ma regulator do żarzącej się kontrolki to nie wie nikt poza tobą. Poza tym: Zwarcie uzwojenia stojana z masą - zlikwidować widać jaki z ciebie praktyk. Przy zwartym do masy uzwojeniu alernator się nie wzbudzi. A pytanie o typ alternatora nie było bezzasadne, bo praktyk będzie już wiedział po typie co jest uszkodzone. Poza tym...
Witam, prosze o pomoc w ogarnieciu tematu alternatorow Denso 120A i 150A montowanych w Focusach II z silnikami PSA(francuzy) 1,6 i 2,0 TDCI. Sa takze montowane w Mazdach i Volvo. Cena tych urzadzen jest kosmiczna, a dostepnosc podzespolow mizerna. Padaja jak muchy po malych przebiegach. Sprawe dodatkowo komplikuje zastosowanie multiregulatora('gada'...
Czy do regulatora dochodzą 2 czy 3 przewody i zmierz na nich napiecie. Do alternatora dochodzą 2 przewody pomarańczowy i szary. Napięcie na pomarańczowym: 1,3V gdy jest przykrecony kluczyk, gdy odepne wtyczkę przy alternatorze zmienia się na 4,5V, na odpalonym silniku 3,2V. Napięcie na szarym: po odpaleniu silnika skacze pomiędzy 4,4-4,8V Dodano po...
Ja miałem coś podobnego z przygasaniem świateł wszystkich jakie tylko są. Podczas jazdy czy przegazowania wzystko przygasało. Działo się to zupełnie "ni stąd ni z owąd". Coś wpadło pomiędzy szczotkę i ślizgacz(czy jak to się nazywa :|) i porysowało jedno i drugie. Pomógł papier ścierny "500" i polerowanie filcem ślizgacza, wymiana szczotek i na wszelki...
Zobacz jaki masz alternator.Jeżeli Delco-Remy (napisane na przedniej obudowie,nad kołem pasowym) to na 100 % do wymiany mostek prostowniczy-uszkodzona dioda prostownika głównego. Absolutnie wykluczone dalsze korzystanie z samochodu-napięcie instalacji moze siegnąc ponad 17V. Efekt dodatkowy-może sie zapalać kontrolka systamu ABS i Airbag. Wskazane też...
Jeżeli to alternator Delco to diody są małym problemem ponieważ spalenie 3A diod wzbudzenia jest równoznaczne ze spaleniem wirnika i regulatora.P
Spalona dioda w mostku ,zrób to szybko bo pójdzie regulator.Mostek 50zł , a alternator na 99% delcoremy
Powinien być nr 1S7T-BC z czarnym regulatorem.P Powiedz viper555 skąd masz pewność że na 100% to jest ten nr. Klient przywiózł takie dwa, ponoć od TDCi chodzą w trybie awaryjnym na 13.10V wywala P1246. Kable do PCM sprawdzone gruby B+ również, dawałem nawet na próbe dodatkowo inny kabel od B+ do aku i nic. Czy po montażu oryginału, 100% sprawnej instalacji,...
delco alternator alternator delco regulator delco
zmywarka amica silnik medion telefon świateł focus
Dwa routery w jednym pomieszczeniu: konfiguracja i porady Zębatka do pilarki Metabo KGS 255 - Wybór i wymiana