wina w mostku, na bank.
6203ZZ
Spadek napięcia na instalacji, po prostu na D+masz 14V a z drugiej strony kontrolki powiedzmy 12 i to 2 wystarcza aby się żarzyła. Nie chrzań się z tym, przetnij cienki niebieskobiały kabel od D+ i wstaw w szereg diodę, katoda w stronę alternatora. Pd-to są dziewięciodiodowe alternatory.
Jaki jest dokładny model tego alternatora? Masz tam 2 rodzaje alternatorów Delco 55A symbol 03 453 604 Bosch 55A symbol K1 14V 55A 20 Te alternatory były też montowane w Corsie przy silniku 1.4 symbol C14NZ
Witam. Jest to alternator właśnie od autobusu AUTOSAN. To duże wyprowadzenie z prawej to +, a z lewej -. Te mniejsze u dołu: -od lewej DF do regulatora napięcia -w środku W połączony z jednym z uzwojeń stojana (ten czerwony przewód z prawej strony zdjęcia) do obrotomierza -z prawej D+ do regulatora napięcia Żeby alternator dawał napięcie wystarczy połączyć...
Wpis omyłkowy, usunąć.
Jeżeli masz rzeczywiście mieć mostek bez diod wzbudzenia to tak je wylutować i zrobić tylko mostek z ostatniej fazy.P
Przewód zasilający lampkę kontrolną jest połączony z uzwojeniem wzbudzającym WEWNĄTRZ alternatora, co oznacza, że D+ powinno być podłączone TYLKO do żarówki.
Nie nadaje się. To regulator 3,5 amp. Delco pobiera ponad 4amp. Musi być 5.5 amp.Pozdr.
To nie wina alternatora tylko instalacji.P
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4... kup na ebay typowy, po co psuć klasyka. Na siłę Delco z Opla starego podejdzie. albo A1003 z AS.
Witam Kontrolka ładowania świeci? Jeżeli tak ,to sprawdziłbym stojan,mostek prostowniczy i diody wzbudzenia,które też widać na zdjęciu.Izolator też musi być jak napisał kolega Non e vero italiano.
Łożysko od strony koła pasowego 6203 , tył -łożysko igiełkowe 56769 rozmiar 11/17.5×16.5.P
Zapalasz samochód na 20 sekund, gasisz, i dotylasz koła pasowego. Jak jest wyraźnie ciepłe to znaczy pas po nim slizgał. Druga metoda- silnik zgaszony, ty ciągniesz za wentylator (na alternatorze). Jak obrócisz nim tak, że nie obróci sie koło pasowe silnika to masz drudi dowód na to. Trzeci- oglądasz koło, jak ma zarys przypominający literę U to koło...
W oplu paski nie piszczą ,nie pytaj czemu po prostu tak jest. Pasek,koło ,masa.
cześć! wymiana lub naprawa alternatora powinna załatwić Twoje problemy pozdrawiam
A dlaczego nie sprawdziłeś mostka diodowego i regulatora jak miałeś wszystko rozebrane.Czy sprawdziłeś oporność wirnika?Jak wpadła nakrętka to mogła coś zewrzeć ,a nie tylko urwać.
To jest Motorcraft, wątpię, że mu to robi delco.
Witam. Czy orientuje się ktoś gdzie można znaleźć numery katalogowe zamienników regulatora napięcia do tegoż alternatora? Zobacz to ale to nie bosch tylko DELCO po nr które podałeś http://www.as-pl.com/p/ARE1001 Podał regulator do Delco.
Przekaznika w benzynie chyba niema w prawym słupku,miały takowy ople ale diesle isuzu.Jak masz alternator Delco to dioda wywalona w mostku prostowniczym.
Zmierz napięcie ładowania na aku, następnie spróbój na samym alternatorze na śrubie B+ wykluczy to przerwę na przewodzie alternator- akumulator. Przewód ten może posiadać bezpiecznik przy samym akumulatorze który mógł się przepalić. Jaki typ alternatora, Bosch czy Delco?
No ale bu jeszcze pasowało wiedzieć czy to jest alt. f-my Bosch czy Delco -Remy.
Tyle napisałeś i nic z tego nie wynika. Po pierwsze co to za alternator Bosch czy Delco , po drugie ile wynosi napięcie na samym alternatorze, po trzecie ewidentnie niedoładowywany akumulator, po czwarte albo strata na instalacji albo słabe diody główne i wszystko.P
Nigdzie nie napisałeś jaki to alternator /Delco, Bosch, Valeo/ a jest to bardzo istotne i nie wiem dlaczego wszyscy się uczepili regulatora napięcia bo masa to owszem ma sens bo to jeden z problemów tych samochodów.P
Nie masz racji. Generalnie w Oplach były i są montowane alternatory firmy Delco.
To nie będą pierścienie ,bo krzywa przyrostu jest gładka . Ten rodzaj alternatora może sie tak zachowywać ponieważ urządzenie którym to badasz na pewno nie ma pełnej mapy sterowania napięciem ładowania ,takiej jaka ma silnik .
Tam są regulatory 14.7 V wszystko w porządku.P
Ile kabli miałeś w Delco? Jak go wzbudzasz na stole?
ARS1006 To chyba ten.
Mam problem z ładowaniem , mam alternator bosha i na wyjściu powinno być 14V a mam 13,2v co moze być tego przyczyną ? Czy jest wadliwy regulator napięcia ? i nie wiem jak sprawdzić regulator :(
Jest jeszcze inna możliwość żle kontaktuje regulator napięcia , ma odczyt że napięcie jest za niskie i daje prąd wzbudzenia na maxa.
Masz do wymiany mostek prostowniczy.Notoryczna usterka w tych Delco-Remy.
Witam.Wymieniłem regulator (28 zł. ) i wszystko OK.Dziękuję za pomoc.Pozdrawiam.SKORBI
Albo mam zaropiałe oczy, albo rzeczywiście nie ma czy alternator Bosch albo Delco-Remy.
opel astra napiecie ładowania Znalazłem u kolegi w książce o oplu astrze, że dla aternatora DELCO-REMY ta wartość wynosi od 14,2V-15,2V, a dla BOSCHA 13,7-14,5V. I jak to traktować, kiedy wszystkie instrukcje obsługi akumulatorów podają napięcie ładowania z przedziału BOSCHA, a co gdy jest w aucie DELCO-REMY.
które delco-z wentylatorm wewnętrznym,czy zewnetrznym?
B+=stały + W=obrotomierz D+=kontrolka opis DELCO alternator Dodano po 6 Jak nie masz obrotomierza W luzny zostawiasz i po temacie.
ptaszek1975, dobrze wiesz, że ma tam alternator kompaktowy Delco Remy. Powinieneś wiedziec tez, że awaria mostka w nim, a najczęsciej diody plusowej powoduje to, że alternator ładuje "ile mam tyle dam". Na 1 przypadek na 20 trzeba łącznie z mostkiem wymieniać regulator, jeżeli kierowca długo tak jeździł. Regulator łatwo się sprawdza, wystarcza zasilacz...
Które delco- z wewnętrznym czy zewnętrznym wentylatorem?
ale on ma delco z wentylatorem zewnątrznym raczej.... Nie siatkowca...
Do srobki "bat" podlanczasz gruby plus z akumulatora. Do wtyczki przychodzi cienki kabelek z lampki ladowania.
Witam. Poszedł mi alternator Delco Remy w oplu astra 1,6 16v rok 95 hatchback. Chcę kupić używany ale nie wiem jaki 55A, 70A. Silnik ecotec z kimą. Proszę o pomoc.
Hitachi,a Delco Remy to inna para kaloszy.Zupełnie inna konstrucja mostka,o ile w mostku hitachi idzie coś pokombinować,w delco nie. Nie ma sensu,astra G to pojazd "żarłoczny w prąd". Czasami pobór prądu z alternatora osiąga 90A (wspomaganie kierownicy!),stąd naprawa mostka jest dzialaniem krótkoterminowym.
Tak tylko jaki typ alternatora Delco,Valeo a może co innego.P
Cargo 136595
A to ty tam masz alternator Delco Remy, to inaczej sprawdzasz
no ok tylko jaki? bo ja sie na tym nie znam jakis na alternatorze jest na obudowie tylko nigdzie nie moge go dostac
Daj masę na obudowę alternatora. Jak żarzy to równie dobrze regulator mogł paść. Delco najpewniej z Opla Vectra A/Astra F.
Wirnik to ciekawy trop, jeśli np. po nagrzaniu dostaje jakichś zwarć to może uszkadzać regulator napięcia.
Jeśli diody będą sprawne i wirnik to większość alternatorów które miałem okazje naprawiać to miały uszkodzone regulatory .
Wpisz sobie w alledrogo "opel alternator bosch" i "opel alternator delco" Obejrzyj zdjęcia, poczujesz różnice ;)
Alternator Bosch czy Delco?
Witam. W mojej spycharce CAT D6 N LGP jest instalacja 24V. Siadło mi ładowanie. Alternator mam założony Delco 12V 130A. Czy to możliwe, żeby w instalacji 24V był taki alternator? Może ktoś go kiedyś przełożył (spycharka jest z Florydy)? Żarówki są 24V. Tomek
Żarówka spalona w liczniku normalne przy alternatorze Delco. Dotknij przewód kontrolki od alternatora do masy na włączonym zapłonie.P
ciekawe co to za astra z silnikiem Isuzu i altkiem Delco.
Ale jaki alternator? Bosch, Delco Remy?
Witam Właśnie zepsuł mi się alternator Delco remy w opel astra II,99r, 1.6 8V. nic na nim nie pisało jaki ma amperarz, tylko firma. dodam że prawdopodobnie spalił się w nim regulator napięcia, ale nie jestem pewien tego. Może ktos wie co nie co o nim? prosze o pomoc.
Czyli ??? wyszperałem w necie że diody to 1N5400 do 1N5408 czy tak ?? Alternator to Delco remy made in france
żadnych
Musisz wylutować uzwojenia przynajmniej 2 koncówki. Prostym miernikiem z testerem diod sprawdzi. W jedną stronę wskazuje 3 cyfry w drugą wskazuje 1. Sprawdz tak wszystkie 9 diod . Alternator Delco Czy inny?
To stare Delco. Piny to L -kontrolka i plus po zaplonie. https://www.yesterdaystractors.com/cgi-b...
Fajnie że jest instrukcja. Ale myślę ze warto by jeszcze dopisać żeby odłączyć akumulator aby przypadkiem nie nastąpiło zwarcie przewodu plusowego do minusa ewentualnie nie zewrzeć kluczem podczas odkręcania. Jeszcze jedno mniej istotne w instrukcji wymiany napisałeś (masa - cienki, ładowanie - grubszy) w tym alternatorze przewód cienki raczej nie jest...
Witam. Posiadam auto opel astra F, pojemność 1,6, rok produkcji 1994, oznaczenie silnika X16SZ. Proszę o pomoc w doborze alternatora, ten który był posiadał tylko jeden napis Delco remy.
nie, jak dam ta dodatkowa mase to rowniez nie laduje, pasek jest prawidlowo naciagniety, nie mam jak sprawdzic na sprawnym alternatorze czy laduje bo tak to bym kupil go tylko wole sie upewnic czy nie ma usterki w jego polaczeniu lub czyms w samochodzie:(
Do wymiany mostek prostowniczy,typowa awaria alternatorów Delco-Remy.
Witam uszkodził sie alternator Vectra 1.8 16V 98r. Alternator firmy Delco-Remy 17V na wolnych elektronika szalala kontrolka akumulatora swiecila bardzo ostro z jednego uzwojenia dioda do minusa przerwa a do plusa zwarcie diody do regulatora ok. moze mi ktos doradzic jakie sa szanse na to czy ten regulator jest dobry,jest jakas mozliwosc pomiaru ? Czy...
Na temat tych alternatorów ( delco-remy) napisano na tym forum wiele, kto wie czy nie więcej jak o hitachi. Niech jakiś mod to zamknie.
Warto sprawdzić czy alternator dobrze masuje z blokiem silnika, jeżeli alternator Delco, to jest to bardzo prawdopodobna ewentualność. Oczywiście naciąg paska do sprawdzenia.
Działa. Pierścienie toczyłeś i nasadzałeś, czy podebrałeś z innego? Wyglądają jak z Delco.
Wymień prostownik i regulator.Na pewno masz alternator Delco.
silnik 16i benzyna alternator DELCO REMY MADE IN FRANCJA
może krótko-jaki opel (diesel,benzyna),i jaki alternator-Delco-Remy lub Bosch z wentylatorem wewnątrznym,jak wcześniej z wentylatorem zewnetrznym,a może Hitachi?
Ja kupowałem alternator boscha do astry na giełdzie za 80 zł - więc nie drogo. Pamiętaj tylko nie kupuj alternatora delco remy do astry bo to straszny shit. Pozdrawiam
Jeżeli alternator Delco regulator nie do pary z mostkiem.P
90% uszkodzony prostownik. Jeżeli to alternator Delco-Remy to 99%. A nie było czasem takiej sytuacji, że lampka ładowania zaświecała się coraz mocniej im większe obroty miał silnik, aż w końcu przestała się świecić, i nie zapala się przy unieruchomionym silniku?
Vectra ma pewnie alternator Delco więc napięcie faktycznie może być wyższe niż w większości samochodów, ten typ tak ma.
taka jest norma podobno dla alternatora delco remy a co do aku to trzyma i wydaje się że jest ok poza tym wyciekami
Niekoniecznie ,ale trzeba dokładnie wiedzieć jaki się ma alternator ponieważ szły Delco. Valeo i Deawoo najlepiej nr alternatora.P
A skąd masz 9-cio diodowy jak zarówno w Espero jak i Lanosie są mostki 6-cio diodowe jakiego typu masz alternator typowy Delco Korea.P
sprawdzalem na 2 alternatorach delco i tez sa to identyczne wartosci. Co do wartosci to na 2 gim mierniku jest 1100 ten mnie troche przeklamuje
Często przygrzewa się łączenie kabla b+ na rozruszniku Idź ty bojcorzu. Wpierw sprawdził bym bezpieczniki KL15, jak sprawne, to zobaczył bym czy uszkodzony alternator nie popalił żaróweczek. Częste przy alternatorach Delco, przy usterce mostka ładował "ile mam tyle dam"
W alternatorach Delco-Remy z dużą plastikową pokrywą osłaniającą regulator napięcia często padały mostki diodowe. Trzeba też sprawdzić połączenia na kablach akumulator - rozrusznik - alternator
Jaki alternator Bosch czy Delco. Jak Bosch słabe diody.P
Zapomniałem napisać, jest to hyundai lantra z 93 r czyli koreańskie cudo. Marka alternatora o ile dobrze pamiętam to delco ale symbolu nie znam.
Tzn jaki problem? Bo jeśli chodzi tylko o napięcie ładowania to normalne o ile masz alternator Delco, im bardziej nagrzany będzie tym niżej spadnie.
Jak podłączyć alternator bo nie dostałem zgodnego z fotką na allegro, mój stary miał 3 wyjścia na bakelicie: http://img842.imageshack.us/img842/3714/... W tym przypadku zielony szedł koło śruby na ładowanie akuma(czerwony bat - największa śruba) a biało-niebieski obok zielonego najmniejsza śruba. teraz ma 2 : http://a.imageshack.us/img709/5053/delco...
Masa albo zawieszone szczotki. Masz alternator Bosha czy Delco ?
Sądzę, że masz alternator Delco. Po co wymieniać łożyska i szczotki to nie wiem. Apropo-skoro nie miałeś zamiaru tego robić sam, to po co zakładałeś temat?
Przepraszam za wprowadzenie w błąd alternator faktycznie może być firmy Delco Remy (wcześniej próbowałem odczytać w samochodzie za pomocą lusterka miałem bardzo ograniczoną widoczność), właśnie dlatego że alternator jest w aucie nie bardzo mam jak zrobić zdjęcia ale znalazłem podobny:[url=http://i570.photobucket.com...
Alternator Bosch, Delco Remy, czy Valeo (był też taki w V-B). Jak Delco to na start do wymiany mostek.
A jaki alternator, Bosch czy Delco?
Ja tu widze dwie mozliwosci: 1. Tak jak kolega wyzej opisal - slaba masa. 2. Jesli masz alternator Delco-Remy to jest to bardzo typowe i moze sie wiazac z kosztami. Mialem podobny problem i po pewnym czasie alternator padl - konkretnie musialem wymienic regolator napiecia i prostownik. W alternatorach Delco-Remy nie da sie zmienic poszczegolnych diod...
To odłącz aku bo ci zdechnie. Padła ci dioda w altku, standandardowy objaw. Jak masz alternator delco to ci tanio sprzedam dobry bo mi zawadza. Odezwij się na priv.
To jakiś VW golf 1 jub 2. Bzdura. Opel. Alternator Delco-Remy Grubsza śrubka na akumulator, cieńsza na kontrolkę. Duża śruba M8 Mała śrubka M6 Nieprawda. M6 i M5
tematy poscalałem. A skąd tam Delco-Remy? Na 100% uszkodzony prostownik, typ zastępczy DER2000 Przy zakupie nowego zwrócić uwagę aby był z miedzianą dolną wkładką radiatorową.
Regulator napięcia niesprawny, akumulator ugotowany. A dlaczego tak sądzisz tam ma na pewno alternator Delco i to jest prawidłowe napięcie.P
Te elektroda to lamernia jak 155gwizdków. Mostek do tego alternatora kosztuje ( najtaniej) 38zł ( typ DER 2000), regulator pół stówy. Regulator od malucha się nie nada, bo nie wytrzyma-rezystancja wirnika to tylko 2,3 oma. Nigdy nie widziałem "krótkich szczotek" w Delco-rozbierałem takie altki po przebiegu 300 kkm i szczotki były żużyte może 3-4 mm.
Po pierwsze masa alternatora na brązowym kablu musi być Ale tak było w silniku C16NZ, zaś w roczniku 1995 nie był juz taki stosowany. Modzi też śpią chyba, bo temat nadaje się w kosz, nie podany typ silnika (samo 1,6 nie wystarczy), i nie podany typ alternatora, czy Delco Remy czy Bosch.
Szczotki się tam nie zużywały praktycznie. Masz tam alternator Delco Remy z wewnętrznym wentylatorem, bo w tym modelu praktycznie innego nie widziałem. Masz w nim uszkodzony prostownik, bo to standardowa usterka.
Tu masz alternator Valeo lub Delco(Gm). Raczej nie robią takich problemów z pobór prądu. Skłaniałbym się jednak w kierunku akumulatora zrób jego test, najprostszy to włączony zapłon na 20minut jak przysiądzie napięcie to wymiana.
alternator delco dioda alternator delco alternator astra delco
odpowietrzenie pompki instrukcja kodowania pralka whirlpool bęben ociera
klimatyzacja galanz device sleep
Silnik nie odpala po wymianie czujnika wału, rozrusznika i silniczka krokowego Kontrolka "Cruise" w samochodzie - co oznacza?