Powinien łapać od około 900 obr/min. Obrotów silnika czy alternatora? Zobacz średnice kół pasowych silnika i alternatora - to nie jest 1:1
Łatwo nie było i trochę to trwało ale piny wyjęte i wiązka naprawiona/przerobiona/zamontowana. W końcu pali się kontrolka braku ładowania. Może się komuś przyda: Zastosowałem 4 kolorowe przewody 1mm2 i dodatkowo nałożone termokurcze. Wszystko wciągnięte w oryginalną osłonę razem z przewodem + alternator/akumulator. Dodatkowo nałożona czerwona siateczka...
Prąd po kluczyku najbezpieczniej z wycieraczek lub z czujnika śwateł cofania jak nie ma pod maską bezpieczników.
Tak kostka w górnym rogu.Na alternatorze powinna być na pokrywie naklejka z oznaczeniami pinów.Przekaźnik może być od rozrusznika ,lub świec żarowych jeżeli silnik takie posiada(myślę że raczej od świec ,lub świecy płomieniowej).
Cześć. Oprócz wymienionych przez Ciebie narzędzi, konieczny będzie jeszcze akumulator. Bez niego alternator się nie wzbudzi. Podłączenie: Oczywiście minus akumulatora do obudowy alternatora, a plus do śruby prądowej na alternatorze. W kostce IG do plusa akumulatora L do żarówki, a drugi koniec żarówki do plusa akumulatora. Wiertarka na maksa i wtedy...
Według mnie, masz gdzieś zwarcie. Może to być na przewodzie wzbudzeniowym do alternatora, bo według Twojego opisu pasuje do problemu (zazwyczaj podłączają DRL do wyżej wymienionego przewodu). Odepnij kostkę z alternatora i sprawdź, czy nadal się dzieją te cyrki.
Witajcie, dzisiaj po otwarciu maski zobaczyłem, że jedna z kostek przy alternatorze ma tylko jeden kabelek. Drugi jakby był urwany, ale go nigdzie w wiązce nie ma. Nie mam schematu aby prześledzić, jak powinno być, więc liczę na Waszą pomoc. Załączam zdjęcie jak to wygląda. Dodam, że silnik to 2.0 benzyna. https://obrazki.elektroda.pl/7998293500_...
Witam . Jeżeli kontrolka ładowania się nie pali,mogą być trudności ze wzbudzeniem alternatora.Sprawdź przewody przy alternatorze(czy przykładowo przewody nie urwane ),sądzę że może jest to tradycyjny alternator z regulatorem bez COM.Musisz podać ilu pinową ma kostkę zasilającą alternator(oznaczenie pinów),lub podać typ alternatora to dużo wyjaśni.
pozdrawiam ! jeszcze nie widziałem układu ładowania z bezpiecznikiem po drodze akumulator - alternator -------> przepalenie tego bezpiecznika powodowałoby uszkodzenie alternatora (alternator nie może pracować bez obciążena) jesli jest tak jak wyżej opisane to proponuje podłączyć zacisk prądowy alternatora z + akumulatora jeżeli pojawi się ładowanie...
Witam! W jeepie spalił się alternator. Poprzedni alternator miał kostkę taka na zdjęciu https://obrazki.elektroda.pl/3724577000_... Właściciel auta kostkę zniszczył i teraz wiszą dwa luźne przewody. Niebieski i brązowo niebieski. Teraz właściciel zamontował nowy Alternator ale kostka jest inna https://obrazki.elektroda.pl/3434615500_...
Jeśli nie ma testu kontrolki ładowania (nie świeci się na nieodpalonym silniku) to problem jest z przewodami do alternatora. Konkretnie z cienkimi przewodami idącymi na kostkę dwupinową alternatora. Objawami typowymi to brak ładowania alternatora po odpalaniu do momentu przekroczenia 3000 RPM na silniku wtedy ładowanie się pojawia i utrzymuje się do...
Co oznacza napięcia na kostce alternatora? Gdzie znajduje się owa kostka? Trzeba do tego wykręcić alternator ? Co do regulatora napięcia to założony został nowy firmy AS ARE 3052 więc wątpię żeby był zepsuty.
Na L 24V w odłączonej kostce. Normalnie jak ładowania nie ma albo jest włączony tylko zapłon, regulator "zwiera" L do masy i wtedy jest tan ze 2V. Ciekawostka jest taka że te alternatory potrafią się wzbudzić bez tej kostki - trzeba tylko na chwilę docisnąć prawie do końca obrotomierza.
Witam Standard w tym modelu. przetarty przewodzik w kostce od alternatora, cieniutki najczęściej biały. przeciera się o plastikową osłonkę. napraw tam dziurę i po problemie. Dodano po 19 Witam Standard w tym modelu. przetarty przewodzik w kostce od alternatora, cieniutki najczęściej biały. przeciera się o plastikową osłonkę. napraw tam dziurę i po problemie.
Francuzy mają często czujnik w bloku i biorą z koła zamachowego szara potrójna kostka, ale alternator to standard.P
Po pierwsze przewód o oznaczeniu 61 (żółty) to sygnał powiedzmy do kontrolki ładowania( tak naprawdę jest wykorzystywany też do pary innych rzeczy jak blokada rozrusznika po zapłonie, włączenie zasilania do osuszacza, podgrzewanie lusterek....) natomiast sygnał obrotomierza to przewód o oznaczeniu W (pomarańczowy). przewód 61 idzie od alternatora do...
Weź sobie żarówkę 5W, taką jak do pozycyjnych, przylutuj do niej kabelki i podłącz pomiędzy śrubę na elektrozaworze pompy wtryskowej a niebieskim, cienkim kablem wychodzącym z alternatora
Niebiesko-biały leci do sterownika silnika (na pin 42 jednej z kostek).
Kabelek może się trzymać już tylko na izolacji. Trzeba by sprawdzić czy wzbudzenia po zapłonie jest na kostce do alternatora. Najlepiej małą żarówką 5W 12V. Bo to może być alternator (dokładnie regulator w nim lub szczotki regulatora) albo przewód wzbudzenia. Dodatkową podpowiedzią że raczej przewód jest przerwany jest brak kontrolki ładowania (czerwony...
Po awarii alternatora w e39 i wymianie na drugi, brak ładowania. Kontrolka nie świeci na desce. Posprawdzane niemalże wszystko: masa, przewód ładowania i nici, bezpieczniki ok. Sprawdzony alternator na stole. Kostka dwupinowa. Po odpaleniu silnika napięcie na aku 12.1V, a na altku tak samo. W aucie wszystko sprawne, oprócz ABS-u i przełącznika BC na...
Witam. Mam problem z ładowaniem. Auto fiat ducato 2007r 2.3 jtd 120 km Dokładnie chodzi ze świeci się kontrolka od ładowania. Ładowanie 14.3v. Co zostało zrobione i sprawdzone. - alternator ... nowy regulator napięcia. - wymienioną skrzynka z bezpiecznikami i przekazniki kolo silnika - nowy kabel żolty od alternatora - kostki szare ok . - wyczyszczone...
Sterownik silnika nie ma info o obciążeniu alternatora. Najczęściej urwany przewód przy kostce pod rozrusznikem.
Będzie w wiązce z zasilającym grubym zasilającym alternator. Często jest łączony obok rozrusznika(kostka).Musisz po długości tego kawałka co został sprawdzić dokąd sięga, tam szukać reszty przewodu. Kolor przewodu masz.
tak mam taki fajny plakat skontaktuj sie z firma cargo zajmujaca sie czesciami do alternatorów, przy zamawianiu czesci napewno doloza do paczki
Nie była to wina regulatora,problem rozwiązany :)
Problem polega na tym, że na nowym nie mam żadnego oznaczenia prócz B+, masę ogarnąłem sam No i zostaje kwestia tej kostki. U mnie z silnika jeden przewód niebieski a w nowym alternatorze kostka na dwa.
https://filmy.elektroda.pl/68_1735483091... dobra, jednak jak jakiś czas temu mierzyłem w moim Passacie to albo coś miernik źle wskazywał albo nie wiem... Jednak w sprawnym moim Passacie dokonując pomiaru na obudowie alternatora I przykładając miernik do tego "dzyndzla" plusowego pokazuje tylko 1.37v (dziwne, czemu tak mało? ) dodam, iz ladowanie...
Witam kolego Do wymiany regulator alternatora pozdrawiam
Kolego Kolego.Kolega poszedł o wiele dalej i zgłasza, ze na pinie "15" w kostce do alternatora ma 9 volt a nie jest pewny, czy powinno być 24v bo to 9 volt wyglada mu podejrzanie o ile się nie mylę.
Sprawdź alternator kostkę przy nim i czy masz ładowanie rano
Witam, mam problem z Seatem Alhambra 1.9 TDI PD 2007, rozładowuje się akumulator. Po pomiarach pobór wynosi 0,27 A, spada po odłączeniu kostki regulatora do 0,09 A. Po wyciągnięciu bezpieczników oraz kostki stacyjki pobór nie spada. Spada jedynie po odłączeniu kostki przy alternatorze oraz jednej kostki w module BSI. Napięcie na wyłączonym zapłonie...
Sprawdź połaczenia na alternatorze-kostkę co dochodzi kabelek niebieski i czerwony
Witam. Samochód jak w opisie. Mój problem polega na tym, że nie zrobiłem sobie zdjęć jak były powpinane kostki w okolicy skrzyni biegów przed jej demontażem. Po poskładaniu wszystkiego mam problem z ładowaniem, mianowicie; podłączyłem kostki kolorami i pali mi się kontrolka ładowania. Po wypięciu niebieskich kostek kontrolka znika, alternator ładuje...
Witam mam pytanie pacjent renault trafic 2.5 dci 2007 rok alternator z kostką na dwa piny. Może mi ktoś podpowiedzieć jakie zasilanie powinno być na tych dwóch przewodach? Nowy alternator ładowanie dalej się pali z góry dzięki !
Najczęściej przyczyną tego błędu są przerwane przewody przy skrzyni w czteropinowej kostce od alternatora
Więc... Połączyłem kostkę L z alternatora z L na wtyczce i zrobiłem Mostek. Jak jest mostek to zanim odpalę auto kontrolka ładowania nie świeci. Połączyłeś nie te przewody co trzeba.P
I ja ma problem z Renówką tyle że 160.94 TZ W czasie jazdy nagle zgasł cały panel sterowania. Nie pali się żadna dioda przy joystikach i traktor stanął. Silnik pracuje, przyciski blokad działają ale jazdy nie ma (panel zgasł). Po wstępnych oględzinach okazało się że ładowanie skoczyło na 18,5 V w alternatorze wypaliła się kostka, Alternator naprawiony...
Więc sprawdź czy na postoju coś Ci nie pobiera prądu z akumulatora. Bo i skąd prąd miał by płynąć, jak nie z akumulatora? Jak masz multimetr w domu, to bierz go w dłoń i sprawdź czy nie masz w aucie "złodzieja prądu" Zmierz też multimetrem kostkę od alternatora, czy na wyłączonym zapłonie coś nie podaje na nią prądu przypadkiem. Jak nie masz multimetru,...
sprawdź masę od akumulatora do nadwozia zastanawia mnie jak możesz mieć ładowanie skoro po zapłonie nie świeci kontrolka alternatora - ona wzbudza alternator jaeżeli masa ok sprawdź kostki w liczniku
To chyba musisz pokombinować coś z jakimiś kabelkami.
http://obrazki.elektroda.net/12_12652003... D+ -kontrolka B+ -akumulator
D+ regulatora - zasilanie po zapłonie DF regulatora- szczotka 18 D- regulatora- masa alternatora 10 19 alternatora- główne zasilanie /akumulator/ ?- w kostce alternatora - wyjście na przekaźnik kontrolki ładowania ?- wyjście obrotomierza.P
Witam autko jak w temacie w alternatorze padło ładowanie ale kontrolka gasła normalnie . Zakupiłem alternator po tzw. kompleksowej regeneracji po zamontowaniu jest ładowanie 13,8-14,0 v jednak kontrolka ładowania nie gaśnie ,na alternatorze kostka 3 pinowa ,na pierwszym pinie 12 v czyli ok . Co może być przyczyną za pomoc dzięki z góry .
Witam! To wyjście DF- co to jest? Na alternatorze mam kostkę na jeden przewód niebieski i przewód prądowy.
Kolego sprawdź alternator,odłącz kostkę z alternatora i zobacz wtedy.Wiem że komuś może wydawać się to bzdurą.
Dajcie spokój opornikowi który nie ma żadnego znaczenia.Po pierwsze coś tu nie gra z instalacją.Po wypięciu kostki z alternatora kontrolka musi świecić ponieważ z przekaźnika dostaje masę a przekaźnik jest dwuobwodowy i rozłącza styki po podaniu napięcia z wzbudzonego alternatora i wtedy gaśnie.Po drugie jeżeli z alternatora wychodzi na styku kontrolki...
Ja też mam w ciapku alternator od poloneza i laduje od samego początku czyli od 400 i jest dobrze. Może wymień ten regulator napięcia który znajduje się przy alternatorze taka mała kostka ja od malucha mam takich ze trzy i pasują ;-)
Dzięki za odpowiedź. Czyli, od w169 nie podejdzie? Szukać od w168 Diesla tylko zwykły ? Z tym że ja mam dwu pinową kostkę.
Obok rozrusznika jest złącze (kostka), od przewodów alternatora. Być może tam jest problem.
kontrolka z ładowania świeci !!!! jest już wszystko ok.Między alternatorem a akumulatorem na dole jest wiązka przewodów!!! Do alternatora dochodzi kostka z dwoma kabelkami niebieski i brązowy.Drugi kabel jest gruby ten jest ok!!!sprawdzając kabel od wtyczki dalej dochodzi się do kostki tam właśnie była przyczyna" WYRWANE OBA PRZEWODY"NAJCZĘSTSZA WADA...
Sprawdź czy uzwojenia alternatora mają przejście do masy. Motocykl stary, dokładna kontrola wszystkich połączeń elektrycznych wokół regulatora. Regulator 4 piny? Musi być dobrze przykręcony do masy, sprawdź kostkę w regulatorze i złącze alternatora z silnika (3 piny, żółte, albo białe kable)
Chłodnica,jak nie wyciągniesz to nie zobaczysz jaki jest jej stan Czujnik ciśnienia oleju Sprawdź też szczotki alternatora i kostkę cewki gaszenia czy dobrze łączy
Alternator A3TB0291 i nie widzę żeby był sterowany z ECU .
Po pierwsze pomiary, ładowanie na słupkach akumulatora i na alternatorze, porównać wyniki. Po drugie, odpiąć przewód wzbudzania i podać tam stały plus przez kontrolkę np, 5W. Obserwować kontrolkę, sprawdzić ładowanie. Po trzecie spadki napięć pomiędzy słupkami akumulatora a zaciskiem dodatnim i masą alternatora. I wszystko będzie jasne. Dodano po 1...
Pewnie skończyła się kostka w stacyjce albo przewody na alternatorze nie łączą. Pozdrawiam.
tak wymieniłem nic nie dało Co może być przyczyna że na odpiętych przewodach alternatora i odpiętej kostce o stacyjki kontrolka ładowania dalej świeci na wyłączonym zapłonie ?
Numeru alternatora nie mam bo już ktoś kiedyś włożył regenerowany ale mostek z diodami jes ośmiodiodowy , uzwojenie ma cztery druty a regulator cztery piny w kostce
To znaczy tak: ten pin nr. 6 szarej/niebieskiej kostki odpowiada za lampkę od akumulator. Jeżeli odepnę ten pin to licznik, obrotomierz, wszystko działa lecz nie świeci się lampka aku i nie ma ładowania, ale też nie pobiera prądu, jeżeli przypnę to i kontrolka i ładowanie jest ale pobiera prąd. Co to może być? Alternator, kostka stacyjki, jakiś przekaźnik,...
Zmierz ale zapewne dwa grube konektory to B+ a jeden cienki to D+. Ten alternator przystosowany jest pod podłączenie kostki.
Na alternatorze jest kostka dwupinowa. Napięcie masz prawidłowe bo tyle wychodzi z jednej fazy alternatora a tak jest podłączone wyjście obrotomierza.P
Witam sprawdź czy masz kondesator na alternatorze przeciwzakłóceniowy taka mała czarna kostka z przewodem .Jeśli go tam niema to załóż jeśli to nie pomorze pozostaje ci zastosować dławik w szereg z plusem zasilania niektóre radia samochodowe posiadały taki dławik taka czarna mała puszka . Pozdrawiam 73!
Nowe wiesci z pola bitwy: -Alternator po wymiania niby wszystko ok 14.6V bez obciążenia - Opory na przewodach Alternator-kostka ok 1.2ohma kostka - akumulator podobnie prąd na światła ok 8A (po wymianie instalacji i puszczeniu przez przekaźnik) a alternator jest gorący????? i nie mam poęcia co może być nie tak i ewentualnie jak szukać usterki i tu moja...
Przez kilka dni nie będę miał okazji wyskoczyć do auta, więc minie trochę czasu, zanim tam cokolwiek zrobię. Proszę o cierpliwość, na pewno się odezwę. Aha, na kostce alternatora nie znalazłem żadnych oznaczeń, więc mam pytanie - który pin to linia L? Nie chciałbym ,,przy okazji" uszkodzić czegokolwiek w alternatorze - nie należy do tanich.
Standardowo, sygnal z alternatora, zasilanie, sygnal z czujnika predkosci no i osobna kostka z czujnika skrętu (ale to jest juz wbudowane w kolumne).
... Na tym małym kabelku przy alternatorze pojawiło się napięcie 14 V, gdy tylko kontrolka ładowania świeci jest tam napięcie 3 V . I prawdopodobnie tutaj tkwi twoj problem. Sprawdz kabel 1072 miedzy alternatorem i pinem 14 na zoltej kostce BSI. Wystarczy, ze masz kiepski styk np na okraglej czarnej zlaczce na podluznicy (pin 9) i zamiast 12V na alternatorze,...
Problem rozwiązany-przerwa przewodu alternator-rozrusznik[4-pinowa kostka przy alternatorze. TEMAT uważam za zamknięty.
Stator kupiłeś nieoryginalny, tzn. przeznaczony do chińskich skuterów 2T. Nawet nie zastanawiałem się że mogą mieć inny pinout w kostce od alternatora. Zamień miejscami przewody w kostce od strony statora: biały oraz zielony. Przewód biały ma łączyć się z przewodem pomarańczowo-biały instalacji elektrycznej. Przewodu zielonego od statora nie potrzebujesz,...
Witam potrzebuje opisu kostki przyłączeniowej regulatora napięcia do alternatora zamieszczam stronę kostki http://195.125.241.148/cgi-win/product.e...
do alternatora wchodzi kostka z jednym czy dwoma przewodami, sprawdz je. W polo miałem wlaśnie taki przypadek, jeden przewód był złamany w wiązce
Dokładnie tak, bez podłączonej kostki sterowania alternatora podaje identyczne napięcie. Dodano po 1 Co prawda teraz wyjechałem na dwa tygodnie, ale jak wrócę to sprawdzę dokładnie i dam znać
Co ma akumulator do tego faktu,jak w momencie pracy silnika z definicji prąd z akumulatora nie płynie. Co do usterki to proponuję odczepić wielozłącze kabli idących do alternatora(kostka 3-pinowa) i dogiąć te dwa szersze konektory. Sprawdziś stan konektorów (te listki) w alternatore-korozja i ślady nadpaleń.
Na wstępie wszystkich witam. Mam problem z motocyklem Kawasaki er6, otóż pod koniec sezonu straciłem ładowanie, okazało się, iż spaliło 3 cewki uzwojenia. Oddałem stator do regeneracji po czym złożyłem wszystko i zacząłem szukać przyczyny. Bardzo dziwne wydaje mi się ładowanie, które na wolnych obrotach wynosi około 14,2-14,5V czyli tak jak deklaruje...
Wszystkie sygnały w kostce od alternatora są? Ilu pinowa jest kostka? Jakie jest napięcie jak zgaśnie kontrolka?
W fordzie alternator sterowany z zewnątrz. To dlaczego po odpięciu tej kostki ładowanie alternatora spada do "normalnych" 13,8 Dzisiaj sprawdzaliśmy błędy komputerem i właściwie po wykasowaniu starych nie pokazywał żadnych związanych z ładowanie - nie wiemy co teraz robić ?? Myślimy nad podmianką sterownika ale to strasznie dużo zachodu. Może macie...
Przekaznik nr 5 nr na nim 373. Zwiększenie obrotów nic nie daje. Na starym alternatorze wszystko było ok zaczęło się po rozrządzie i wymianie alternatora. Jakie napiecia powinny być na kostce od alternatora? Z tego przekaźnika jeden przewod idzie na sygnał do rozrusznika a drugi do alternatora. Teraz wyjelem przekaznik i jeżdżę bez wszystko wydaje mi...
W liczniku jest tylko dioda, którą jest w stanie zaświecić byle co - alternator ma kostkę na 3 piny, opisane kolejno M, Ig,L?
1/ 59101 - sygnał obrotomierza 2/ 59000 - sygnał L 3/ 15006 - zasilanie po zapłonie w typie TGA występuje 15021 ostatni to 30077 Zasilanie permanentne (stałe) w typie TGA występuje 30074 ale to jest przewód B+ na oczko a nie do wtyczki W kostce mam tylko na 1 pinie po zapłonie 24v,2 pin 5v,3i4 nic nie pokazuje. a jaki masz numer tego 4 ? Jak dla mnie...
Alternator w Fordzie sterowany jest z BSI sygnałem PWM zależnym od obciążenia instalacji. Czasami jak założy się po taniości regulator to długo czasami nie pochodzi. Ale trzeba przeglądnąć całego altka jak jest już na stole. I lubią też ugnić przewody przy kostce połączeniowej i nie będzie ładowania.
Perspektywa zdjęcia poprostu, ekran od żyły jest odseparowany, po połączeniu ekranu wyciagnalem stary biegnący z alternatora do kostki, okazal się być 2 żylowym przewodem LGY w kruchej izolacji :) Edit. Oczywiście jestem w trakcie montażu odpowiedniego przewodu i izolacji naruszonych elementów :) Edit 2. Przewod położony na nowo 2x1.0mm LGY, zauważyłem...
częst pomaga dodatkowa masa do korpusu alternatora . Szczotki masz razem z regulatorem napięcia -tam gdzie wchodzi kostka .Pozdrawiam
KOLEGO CZUJNIK TEMP ZNAJDUJE SIE W KOL SSĄCYM DOKŁADNIE ZA ALTERNATOREM KOSTKA 2 PRZEWODOWA JAK PISALI WCZEŚNIEJ KOLORU NIEBIESKIEGO LUB ZIELONEGO TEGO DOKŁADNIE NIEPAMIETAM. WARTOSCI CZUJNIKA napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2 500 - 3 500 omów / 20 °C opór: 300 - 350 omów / 90 °C
Konczymy temat Pod lewą lampą gdzie jest ta skrzynka z kostkami itp był problem. W środku w skrzynce była woda, i właśnie przez nią przewód idący do regulatora napięcia na alternator wyparował.Przy samej kostce. Dziękuje za pomoc wszystkim END
Przerwany przewód niebieski pod aku. Przewód biegnie z D+ alternatora do zegarów kostka B-16
Sygnal df jest dostepny na zewnatrz alternatora,dwupinowa mala kostka na altku. Trzeba sprawdzic ciaglosc przewodu pomiedzy alternatorem a sterownikiem silnika.
żadnej filozofii nie ma z podłączeniem alternatora jest jedna kostka która idzie do alternatora i masa na śrubkę .Nie idzie się pomylić ..
Zapewne masz model po zmianie. Dla licznika z 2x kostka 32-pin, zielona i niebieska: sygnał lampki alternatora to: pin 12 w kostce niebieskiej. Dla wersji przed 05.2000, licznik z kostkami: 2 x 28-pin, kostka czerwona i czarna: sygnał lampki alternatora: pin 16 w kostce czerwonej.
Przewód grzeje sie tylko na tej kostce. No to jest zapewne problem z kostką (styk do wymiany)
Witam, mam problem z peugeot 208 z 2015 roku. Brak odpowiedniego ładowania. Wymieniłem już akumulator, bo myślałem, że to jego wina. Później został sprawdzony alternator i zostały wymienione szczotki, ale problem niestety nie zniknął. Prąd ładowania ok 12V. Po odpięciu kostki od alternatora, zaczyna ładować normalnie. Czy ktoś miał taki problem z tym...
witam wszystkich mam nastempujący problem w aucie jak wyżej przy alternatorze jest okrogła kostka na 4 przewody pryjechał do mnie klient któremu ta kostka sie stopiła i wyleciały przewody a ja nigdzie nie moge znależc jak je tam po wtykać wiec jak ktos pamieta to niech napisze albo najlepiej narysuje wtyczke i co gdzie przychodzi z góry dziekuje
Szanowny kolego, jak zrobisz zdjęcie gniazd znajdujących się w na obu alternatorach po wypięciu kostek to będę w stanie Ci pomóc.
Ta szara kostka u góry po lewej. Na klemie.
Czarne masz stała masa pin1 zielona kostka, pin 1 szara kostka. Dwa grube czerowne w kostce na środku dwa główne prądy z bezpieczników 60a obok, LIN z alternatora biały kabel / czarna kostka / pin12.
Jak masz czym to zmierz napięcie na pokładzie, na wyłączonym i włączonym silniku. A jak zapala? Usterka ładowania akumulatora to najczęściej uszkodzenie alternatora, jego regulatora lub przewodów ( kostka ma alternatorze. Pozdr. J.
Tak hebel nie działa i jest problem a gdzie idzie ten biało czarny przewód ( kostka przy alternatorze) czasami nie do hebla? No i od czego są pozostałe gdzie idą?
Witam Odepnij kostkę od alternatora i zapal silnik ,czy wtedy dasz radę zgasić?
Witam , otóż borykam się z rozładowywaniem akumulatora w passacie b5 tdi 110 koni.Szukałem ,kombinowałem i dziś zauważyłam taką sytuacje z alternatorem. Cały czas pokazuje mi 0,55 do 0.67 poboru , jak odłączę kostkę od alternatora to spada poniżej 0,2 A .No i zauważyłem że w alternatorze , oczywiście przy wyłączonym zapłonie coś w środku brzęczy ,po...
kable od alternatora do kostki regulatora są nowe trochę grubsze niż te oryginalne, po podłączeniu regulatora i odpalaniu ten odcinek oryginalnych kabli regulatora grzeje się i to bardzo tak jakby były zbyt słabe... alternator pomierzony według serwis....
Ja bym podmienił przewód od alternatora do tylnej kostki,może mieć za dużą rezystancję,to może być powód spadku napięcia.Należało by również przeczyścić wszystkie połączenia mocnoprądowe.
Ten alternator na kostce ma styki: L i DFM. Pytanie ile volt ma docierac na kazdy z nich na zaplonie? Gdzies trafilem ze na kazdym ma byc po 12V, jesli tak to ten jeden mam uwalony kabel, bo tam skacze miedzy 30-70mV tylko. Moze mi ktos to potwierdzic lub powiedziec jak ma byc naprawde? To bede prul te wiazke az znajde gdzie przerwa.
Dokładnie, niech naprawią kabelki, Ty za to dopłać. Gwarancja ma być. Dogrzewanie też bym odłączył. Poza tym powinni zobaczyć przekaźnik w słupku, uwielbia się wypalać po uszkodzeniu alternatora.
alternator denso kostek kostek alternator ładować alternator suzuki alternator
wymiana śmigła awaria netia ładowarka litowo polimerowych
gramofon daniel obroty diora bluetooth
Renault Master DF1830, Ford P1830, Canon TS702 1830 – interpretacja kodu błędu 1830 Magneti Marelli RT3-N3-02 – schemat elektryczny, pinout, zasilanie, CAN, typowe usterki