Numeru alternatora nie mam bo już ktoś kiedyś włożył regenerowany ale mostek z diodami jes ośmiodiodowy , uzwojenie ma cztery druty a regulator cztery piny w kostce
czy jak przetne kabel idący do 4 pinowej kostce alternator będzie ładowal stałym prądem ? I który kabel przeciąć KOlego jak przetniesz to albo nie będzie w ogóle ładowania albo wywali ci w kosmos 18V i popali. Znajdź usterkę .!!!!
W fordzie alternator sterowany z zewnątrz. To dlaczego po odpięciu tej kostki ładowanie alternatora spada do "normalnych" 13,8 Dzisiaj sprawdzaliśmy błędy komputerem i właściwie po wykasowaniu starych nie pokazywał żadnych związanych z ładowanie - nie wiemy co teraz robić ?? Myślimy nad podmianką sterownika ale to strasznie dużo zachodu. Może macie...
Jeśli nie ma testu kontrolki ładowania (nie świeci się na nieodpalonym silniku) to problem jest z przewodami do alternatora. Konkretnie z cienkimi przewodami idącymi na kostkę dwupinową alternatora. Objawami typowymi to brak ładowania alternatora po odpalaniu do momentu przekroczenia 3000 RPM na silniku wtedy ładowanie się pojawia i utrzymuje się do...
Witam, mam problem z peugeot 208 z 2015 roku. Brak odpowiedniego ładowania. Wymieniłem już akumulator, bo myślałem, że to jego wina. Później został sprawdzony alternator i zostały wymienione szczotki, ale problem niestety nie zniknął. Prąd ładowania ok 12V. Po odpięciu kostki od alternatora, zaczyna ładować normalnie. Czy ktoś miał taki problem z tym...
I ja ma problem z Renówką tyle że 160.94 TZ W czasie jazdy nagle zgasł cały panel sterowania. Nie pali się żadna dioda przy joystikach i traktor stanął. Silnik pracuje, przyciski blokad działają ale jazdy nie ma (panel zgasł). Po wstępnych oględzinach okazało się że ładowanie skoczyło na 18,5 V w alternatorze wypaliła się kostka, Alternator naprawiony...
pozdrawiam ! jeszcze nie widziałem układu ładowania z bezpiecznikiem po drodze akumulator - alternator -------> przepalenie tego bezpiecznika powodowałoby uszkodzenie alternatora (alternator nie może pracować bez obciążena) jesli jest tak jak wyżej opisane to proponuje podłączyć zacisk prądowy alternatora z + akumulatora jeżeli pojawi się ładowanie...
Ta szara kostka u góry po lewej. Na klemie.
Czy można dobrać jakiś inny alternator, bez sterowania z ECU? Wystarczy prawdopodobnie sam regulator dobrać albo zaadaptować. Alternator raz wzbudzony powinien ładować już cały czas. Żeby wzbudzić go, wystarczy nawet nie żarówka, ale zwyczajna probówka, którą łatwo jest wetknąć w pin od tyłu kostki.
Witam . Jeżeli kontrolka ładowania się nie pali,mogą być trudności ze wzbudzeniem alternatora.Sprawdź przewody przy alternatorze(czy przykładowo przewody nie urwane ),sądzę że może jest to tradycyjny alternator z regulatorem bez COM.Musisz podać ilu pinową ma kostkę zasilającą alternator(oznaczenie pinów),lub podać typ alternatora to dużo wyjaśni.
Na L 24V w odłączonej kostce. Normalnie jak ładowania nie ma albo jest włączony tylko zapłon, regulator "zwiera" L do masy i wtedy jest tan ze 2V. Ciekawostka jest taka że te alternatory potrafią się wzbudzić bez tej kostki - trzeba tylko na chwilę docisnąć prawie do końca obrotomierza.
Witam. Samochód jak w opisie. Mój problem polega na tym, że nie zrobiłem sobie zdjęć jak były powpinane kostki w okolicy skrzyni biegów przed jej demontażem. Po poskładaniu wszystkiego mam problem z ładowaniem, mianowicie; podłączyłem kostki kolorami i pali mi się kontrolka ładowania. Po wypięciu niebieskich kostek kontrolka znika, alternator ładuje...
Alternator w Fordzie sterowany jest z BSI sygnałem PWM zależnym od obciążenia instalacji. Czasami jak założy się po taniości regulator to długo czasami nie pochodzi. Ale trzeba przeglądnąć całego altka jak jest już na stole. I lubią też ugnić przewody przy kostce połączeniowej i nie będzie ładowania.
Witam . Na pierwszym zdjęciu to jest przekaźnik dużej mocy 75A. Alternator ma dwa wejścia ; -kontrolka ładowania -zasilanie (+12V)po kluczyku.
Zobacz napiecia na kostce alternatora jakie masz.
sprawdź masę od akumulatora do nadwozia zastanawia mnie jak możesz mieć ładowanie skoro po zapłonie nie świeci kontrolka alternatora - ona wzbudza alternator jaeżeli masa ok sprawdź kostki w liczniku
częst pomaga dodatkowa masa do korpusu alternatora . Szczotki masz razem z regulatorem napięcia -tam gdzie wchodzi kostka .Pozdrawiam
Witam. BMW E90 2.0D 2010r silnik N47D20. Podjechał kolega co by mu sprawdzić ładowanie gdyż pulsują mu światła. Zmierzyłem, napięcie wynosi 15,35 V. Odpiąłem kostkę od alternatora i ładowanie 14,3 V. Czy w tym aucie jest już dwie usterki; uszkodzony alternator oraz uszkodzony moduł świateł? Pozdrawiam Ambroży.
Odłącz kostkę by nie ładował alternator ,włącz światła i zobacz czy falują,jeżeli nie to coś jednak z alternatorem lub regulatorem
Jak najbardziej jest to alternator nie prądnica. Z magnesami trwałymi. Na wyjściu masz prąd zmienny więc przestaw miernik na zmienne i zobacz czy generuje prawidłowo napięcie. Potem sprawdź regulator. Jest typowy dla tego układu czyli stratny. Nie ruszy bez kl15 i kl31. A jak spojrzysz od spodu na regulator to zobaczysz schemat podłączenia. Jest nad...
Po pierwsze pomiary, ładowanie na słupkach akumulatora i na alternatorze, porównać wyniki. Po drugie, odpiąć przewód wzbudzania i podać tam stały plus przez kontrolkę np, 5W. Obserwować kontrolkę, sprawdzić ładowanie. Po trzecie spadki napięć pomiędzy słupkami akumulatora a zaciskiem dodatnim i masą alternatora. I wszystko będzie jasne. Dodano po 1...
Jest to typowy alternator z Stara mam nadzieję że jest to 12V. Podłączenia to `10 -masa pociągnięta do regulatora, 18 -to szczotka do regulatora na67, 19- to przewód zasilający przeważnie od rozrusznika, plastikowa kostka - wyjście na przekaźnik do kontrolki ładowania ponieważ to są alternatory obcowzbudne.P
Działa, ładowanie jest ? Tak może być.
Do plusowej klemy. Chodzi o to, że niektóre alternatory, jak ten właśnie, mają pin S nie połączony wewnetrznie z złączem B+, a wyprowadzony na zewnatrz, po to, żeby po prawidłowym podłaczeniu niwelować spadek napięcia na przewodzie prądowym (czasem dość długim, albo biegnacym przez skrzynkę bezpieczników), między alternatorem, a akumulatorem.
a dokładnie uszkodzenie diod
Zobacz czy napięcie zanika również na alternatorze. Ale to chyba trzeba odpiąć regulator ? Bo skoro są połączone a on by zwierał to odczyt byłby taki sam . Czy odpalić silnik bez regulatora i czekać czy raczej odpalić normalnie a jak pojawią się problemy i zniknie ładowanie wyłączyć silnik rozpiąć kostkę z alternatora i dopiero mierzyć ? Zrobiłem pomiary...
Ja też mam w ciapku alternator od poloneza i laduje od samego początku czyli od 400 i jest dobrze. Może wymień ten regulator napięcia który znajduje się przy alternatorze taka mała kostka ja od malucha mam takich ze trzy i pasują ;-)
Witam mam problem z ciągle świecącą kontrolką ładowania, problem pojawił się po wymianie alternatora na regenerowany. Ładowanie jest ok a kontrolka swieci czy kostka jest podpięta czy też nie. Przewody do alternatora sprawdzone. Doszedłem do przekaźniki na górze nr5 po wyjęciu wszystko wraca do normy. Bez tego przekaźnika wszystko raczej działa. Od...
Problem jest z alternatorem w Hyundai ix 35 2.0 CRDi, pobiera prąd. Po odpięciu grubego plusa nie rozładowuje. Dodano po 2 Po odpięciu kostki od regulatora też rozładowuje. Na odpiętej kostce ładowanie 14.3 V. Czy mogę jeździć z odpiętą kostką?
Kabelek wygląda na D+ alternatora, lampka ładowania się zapala ? Sprawdź czujnik temperatury, ale nie ten widoczny na zdjęciu, tylko z 2 pinową niebieską kostką
D+ regulatora - zasilanie po zapłonie DF regulatora- szczotka 18 D- regulatora- masa alternatora 10 19 alternatora- główne zasilanie /akumulator/ ?- w kostce alternatora - wyjście na przekaźnik kontrolki ładowania ?- wyjście obrotomierza.P
Witam autko jak w temacie w alternatorze padło ładowanie ale kontrolka gasła normalnie . Zakupiłem alternator po tzw. kompleksowej regeneracji po zamontowaniu jest ładowanie 13,8-14,0 v jednak kontrolka ładowania nie gaśnie ,na alternatorze kostka 3 pinowa ,na pierwszym pinie 12 v czyli ok . Co może być przyczyną za pomoc dzięki z góry .
Alternator, który miałeś zamontowany ma w sobie wbudowany regulator napięcia, ta srebrna kostka koło szczotek. Dlatego działała lampka kontrolna ładowania. Chcąc teraz ją ożywić musisz zastosować zewnętrzny przekaźnik
Przepraszam że dokładam zapytanie w ten sposób. Golf 3 1.9 tdi alternator Bosch 120 A do alternatora przychodzą 2 przewody czerwony i niebieski. Chciałem z kolegą zmierzyć napięcie na nich, odpięliśmy niebieska kostkę która jest przymocowana do rozrusznika, pomiary wykonywaliśmy ok. 15 min. W czasie pomiaru nagle alternator przestał ładować, założyliśmy...
Więc... Połączyłem kostkę L z alternatora z L na wtyczce i zrobiłem Mostek. Jak jest mostek to zanim odpalę auto kontrolka ładowania nie świeci. Połączyłeś nie te przewody co trzeba.P
Problem jest taki: montowane były światła do jazdy dziennej i potrzebne było zasilanie po kluczyku. Zasilanie zostało podpięte pod kostkę 3pinową alternatora. Było wszystko ok. po czym padło ładowanie. Zaglądnąłem do alternatora i okazało się, że kostka nie została wpięta do gniazda altka. W alternatorze padł regulator i układ prostowniczy. Czy to zbieg...
Witam Odgrzeje trochę temat żeby nie zakładać następnego a mianowicie samochód to Ford Focus ST225 2,5l 2006r W tamtym tyg. dostałem z powrotem alternator wymieniony został mostek prostowniczy i regulator napięcia, po zamatowaniu z powrotem do samochodu po odpaleniu po ok 20 s zapala się kontrolka akumulatora czyli gdzieś coś jest nie tak. Napięcie...
Wszystkie sygnały w kostce od alternatora są? Ilu pinowa jest kostka? Jakie jest napięcie jak zgaśnie kontrolka?
Wtyczka do regulatora: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9G...
G107R z informacji jakie podałeś i ja jeśli dobrze odczytałem rysunek to muszę wyjąć plus z kostki która wychodzi z alternatora. Nie, nie wyjmujesz, a podpinasz się do tego przewodu, jak alternator będzie ładował, na przewodzie pojawi się plus. Bez ładowania alternator "wystawia" masę, a że żarówka dostaje z licznika plus - więc świeci. Gdy alternator...
Ładowania nie było po uruchomieniu, gdy dodałem gazu to ładowanie wróciło. Okazało się że kostka od alternatora była nie wpieta i stąd moje problemy
Alternator po naprawie,na stole ładowanie ok,w samochodzie 15,5V,potrzebna rozpiska pinów 4 pinowej kostki alternatora,tam na jednym pinie chyba ma być ACC,na drugim +30,a tego mi brakuje w schematach
Sprawdź alternator kostkę przy nim i czy masz ładowanie rano
Witam mam pytanie pacjent renault trafic 2.5 dci 2007 rok alternator z kostką na dwa piny. Może mi ktoś podpowiedzieć jakie zasilanie powinno być na tych dwóch przewodach? Nowy alternator ładowanie dalej się pali z góry dzięki !
jest to przewód żółto czerwony na 5 miejscu w kostce licznika przed opdpaleniem jest masa po odpaleniu pojawia sie plus oddiel sygnał dioda i możesz wysterować np. przekażnik
Zamówię ofpowiedni regulator, ale ładuje od razu po odpaleniu. Druga usterka szumy radia kilka sekund po odpaleniu samochodu mimo odłączonej kostki od alternatora... Gdzie szukać przyczyny ?
Sprawdź czy uzwojenia alternatora mają przejście do masy. Motocykl stary, dokładna kontrola wszystkich połączeń elektrycznych wokół regulatora. Regulator 4 piny? Musi być dobrze przykręcony do masy, sprawdź kostkę w regulatorze i złącze alternatora z silnika (3 piny, żółte, albo białe kable)
tak wymieniłem nic nie dało Co może być przyczyna że na odpiętych przewodach alternatora i odpiętej kostce o stacyjki kontrolka ładowania dalej świeci na wyłączonym zapłonie ?
Kabelek może się trzymać już tylko na izolacji. Trzeba by sprawdzić czy wzbudzenia po zapłonie jest na kostce do alternatora. Najlepiej małą żarówką 5W 12V. Bo to może być alternator (dokładnie regulator w nim lub szczotki regulatora) albo przewód wzbudzenia. Dodatkową podpowiedzią że raczej przewód jest przerwany jest brak kontrolki ładowania (czerwony...
Witam wszystkich mam pytanko czy miał ktoś kiedyś taki problem z ładowaniem w takim silniku mam ładowanie 15.1V odłączyłem kostkę z trzema przewodami od alternatora i nie mialem wogle ładowania 12,5V, wymieniłem regulator na używany ale sprawny w 100% pózniej wyciągnełem regulator i układ prostowniczy okazało sie że jest uszkodzona dioda(+)wymieniłem...
WItam mam problem z mazda 2 z 2005 r 1.4 silnik alternator jest wymieniony na nowy i zachowuje sie tak samo jak na starym ładowanie ponad 16v po wyjeciu kostki z alternatora z cienkimi przewodami ładowania wraca do normy do 14v a kontrolka ładowania nadal świeci , chciałem sie odwiedziec przez co przechodzi kontrolka ładowania i co może być przyczyną...
Przepustnica była czyszczona. Też zastanawiałem się nad regulacją biegu jałowego. Zrobiłem test i jeden dzień jeździłem z odpiętą kostką alternatora. Akumulator nie był ładowany i przy włączonych obciążeniach obroty biegu jałowego były normalne, nie spadały i silnik pracował normalnie. Nie wiem czy na takiej podstawie można wykluczyć źle wwyregulowane...
Pozostała kostka stacyjki.
Po awarii alternatora w e39 i wymianie na drugi, brak ładowania. Kontrolka nie świeci na desce. Posprawdzane niemalże wszystko: masa, przewód ładowania i nici, bezpieczniki ok. Sprawdzony alternator na stole. Kostka dwupinowa. Po odpaleniu silnika napięcie na aku 12.1V, a na altku tak samo. W aucie wszystko sprawne, oprócz ABS-u i przełącznika BC na...
Witam nawiązując do tematu ,mam problem z ładowaniem w nissanie almera n15 , pali się bezpiecznik od liczników ,np jadę samochodem nagle liczniki przestają działać ,spalony bezpiecznik poz 9 ,od liczników ,samochód nie gaśnie jedzie dalej lecz nie mam ładowania,żadna kontrolka się nie zapala ,zakładam bezpiecznik i znów to samo .po podłączeniu bezpośrednio...
Witam Standard w tym modelu. przetarty przewodzik w kostce od alternatora, cieniutki najczęściej biały. przeciera się o plastikową osłonkę. napraw tam dziurę i po problemie. Dodano po 19 Witam Standard w tym modelu. przetarty przewodzik w kostce od alternatora, cieniutki najczęściej biały. przeciera się o plastikową osłonkę. napraw tam dziurę i po problemie.
Nie założyłeś przypadkiem chińskiego alternatora? Czasami nieoryginalne regulatory napięcia, które mają wyjście COM bądź LIN, nie chcą współpracować ze sterownikiem, pomimo że napięcia ładowania jest ok. Wyjmij regulator ze starego alternatora i włóż do nowego alternatora. A jak masz oscyloskop, to sprawdź jaki masz sygnał na odpiętej kostce regulatora...
Aku ma nowe ładowanie 13.9V-14.0V Jakie kostki pod alternatorem?od alternatora czy jakieś łączące wiązkę bo nie kojarzę o które dokładnie chodzi? Dodano po 6 Sprawdzałem kostkę z tyłu silnika zaraz za pompą paliwa CR i było ok to jakby patrzył to nad alternatorem chyba że jeszcze którąś pominąłem
Witam, mam problem z Iveco Daily 2.8 2000 r. Nie działają zegary: obrotomierz, wskaźniki, wycieraczki. Ładowanie jest, ale po wzbudzeniu. Nowy alternator założony. Do alternatora wchodzi jeden gruby przewód i kostka, która ma wejście na dwa przewody cienkie. Z peszli instalacji elektrycznej wychodzi jeden czerwony przewód. Czy powinien być jeszcze drugi...
Po pierwsze przewód o oznaczeniu 61 (żółty) to sygnał powiedzmy do kontrolki ładowania( tak naprawdę jest wykorzystywany też do pary innych rzeczy jak blokada rozrusznika po zapłonie, włączenie zasilania do osuszacza, podgrzewanie lusterek....) natomiast sygnał obrotomierza to przewód o oznaczeniu W (pomarańczowy). przewód 61 idzie od alternatora do...
Na przewodzie, przy samej kostce wychodzącej z uzwojeń. Na zdjęciach widać. Okolice rozrusznika.
Kolego Kolego.Kolega poszedł o wiele dalej i zgłasza, ze na pinie "15" w kostce do alternatora ma 9 volt a nie jest pewny, czy powinno być 24v bo to 9 volt wyglada mu podejrzanie o ile się nie mylę.
Jeśli jesteś pewien akumulatora, to sprawdź, to co sugeruje Piotrek. Z uwagi na wiek auta (jak sam przyznajesz), sprawdź dokładnie klemę minusową, szczególnie podłączenie do nadwozia, musi być "czyste" tj. bez korozji. Ponadto dla pewności sprawdź ładowanie akumulatora tj. czy alternator właściwie ładuje akumulator oraz kostkę stacyjki, bo pewnie "pracuje"...
... Na tym małym kabelku przy alternatorze pojawiło się napięcie 14 V, gdy tylko kontrolka ładowania świeci jest tam napięcie 3 V . I prawdopodobnie tutaj tkwi twoj problem. Sprawdz kabel 1072 miedzy alternatorem i pinem 14 na zoltej kostce BSI. Wystarczy, ze masz kiepski styk np na okraglej czarnej zlaczce na podluznicy (pin 9) i zamiast 12V na alternatorze,...
Jak słusznie zauważył autoelektryk, spadek napięcia nie możwe być efektem obciążenia, lecz słabego styku, np w którymś przekaźniku, jak ktoś wcześniej wspomniał, albo kostka stacyjki. Spadek napięcia do wartości napięcia aku jest wynikiem pełnego obciążenia alternatora, a nie braku ładowania. Nie wiem czy dotykałeś którykolwiek przekaźnik, bo onich...
Akumulator nie pierwszej młodości ma juz z 4 lata i pojawia mi się biały nalot na klemie + jakby elektrolit. Kostki wyczyszczone alternator rok po regeneracji i ładowanie okolo 14.2v. I topi mi się już powoli obudowa plastikowa głównego bezpiecznika 500a na klemie +
Prawdopodobnie regulator jest do wymiany, bo obecnie jest "cyfrowy" a powinien być "analogowy". Stąd różnica kolorystyki przewodów we współpracującej kostce.. u Siebie przeszedłem z bosch 70A na valeo 180A bez większych komplikacji. Kontrolka ładowania gaśnie normalnie. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Słuchaj-te renówki cierpią na taką przypadłość że nagminnie się przecierają przewody w okolicach łaczenia silnik-skrzynia biegów.Sprawdź to.Następne-nie zamieszałeś kabli na regulatorze?Jest tam niby taka kostka,ale często popękana.Na L idzie przewód kontrolki,na + kabe z prądem za stacyjką.W jakim stanie są pierścienie na wirniku?Maja wytarte głębokie...
1/ 59101 - sygnał obrotomierza 2/ 59000 - sygnał L 3/ 15006 - zasilanie po zapłonie w typie TGA występuje 15021 ostatni to 30077 Zasilanie permanentne (stałe) w typie TGA występuje 30074 ale to jest przewód B+ na oczko a nie do wtyczki W kostce mam tylko na 1 pinie po zapłonie 24v,2 pin 5v,3i4 nic nie pokazuje. a jaki masz numer tego 4 ? Jak dla mnie...
Taki mały update po 2 dniach walki. Był testowany alternator i bateria oba na 100% sprawne . Były osoby z wiedzą które mierzyły napięcia efekt taki ze po wpięciu kostki do alternatora gdzie jest regulator napięcia ładowanie jest 12.34 v. Po wypięciu skacze do 14.1 14.3 i ładuje baterie wsadziliśmy rozładowana i ładnie naładowało. Teraz tak po wpięciu...
Jak jeżdżę krótko to akumulator nie zdąży się rozładować dlatego jest ok. Sprawdzałeś chociaż pobór prądu na postoju? Ładowanie jest ok, przy w pełni naładowanym akumulatorze UPC ogranicza ładowanie z alternatora. Pobór prądu ok. Podejrzewam, że kalkulator wtrysku ogranicza ładowanie. To normalne jest, że jak się odłączy kostkę 2 pinową od alternatora...
Witam! Auto z roku 2005, ładowanie na poziomie 17V. Po wymianie regulatora napięcia brak ładowania do czasu odłączenia kostki alternatora. Podłączenie kostki znów brak ładowania. Na jednym przewodzie z kostki cały czas masa, na drugim co jakieś 30 sek impulsy napięcia dodatniego (nie zmierzono wartości napięcia ponieważ multimetr cyfrowy nie nadąży...
powinien byc tak wkręt albo dwa wykręcasz i zdejmujesz obudowę. jak się tam dostaniesz to odłącz aku i wyczyść wszelkie kostki przy stacyjce potem możesz przejrzeć całą instalkę w maluchu.poczyścić plus i minus na akumulatorze masę na karoserii przejrzeć kostki w bagażniku. Poprawić mase na alternatorze plus na alternatorze. Zerknij sobie też na kostki...
Sprawdź napięcia na 3 i 4 pinie przy kostce alternatora najlepiej żarówką jeśli nie będzie na 4 pinie ładowanie może być za wysokie. Sprawdzaj na włączonej stacyjce
Tak zrobie, może poprawi się ładowanie. A ten przewód w kostce 2 pinowej może być przyczyną tak niskiego ładowania, podłączyć go do skrzynki bezpieczników?
Miałem dokładnie taki sam przypadek kilka lat temu również w Premium DXi i również z ADR. Nie mogę sobie przypomnieć co trzeba było zrobić aby alternator znów ładował.
DZIEŃ DOBRY sygnał df w nowszych rozwiązaniach alternatora(grupaVW) wychodził z regulatora(kostka z dwoma pinami)porada w jednym z postów o sprawdzenie ładowania lub jego częstsze sprawdzanie jest bardzo ważna
Temat do zamknięcia... Na kostce co wchodzi do alternatora na jednym pinie nie było napięcia co powodowało ze ładowanie było za duże przyczyna: jeden z kabelków dochodzących do alternatora tak zaśniedział ze aż się przerwał.
Czyli prąd jest w normie, teraz wypadało by sprawdzić ładowanie alternatora.
Do regulatora w alternatorze idzie d+ d- dwie śrubki do szczotek i jeden dodatkowy lutowane co to jest? Z zewnątrzwydzielniczej kostce jest plus Aku . Sygnał ze sterownika i drugi sygnał powrotny z alternatora prawda ?
Witam Sorki ale nie rozumie o jaką kostkę ci chodzi...A co do alternatora naprawde dobrze ładuje...regulator napięcia był wymieniony na nowy bo właśnie był padnięty...Dzięki za sugestie
Witam alternator ładuje 14.5V,wszystkie masy,kostki przeczyszczone i niewiem co dalej robić??może to wina sterownika silnika i potrzebuje mocne napięcie aku co??prosze o pomoc i z góry dzięki
Konczymy temat Pod lewą lampą gdzie jest ta skrzynka z kostkami itp był problem. W środku w skrzynce była woda, i właśnie przez nią przewód idący do regulatora napięcia na alternator wyparował.Przy samej kostce. Dziękuje za pomoc wszystkim END
Witam! Do tego alternatora powinien być inny regulator napięcia z wyjściem 67 i 19 Do 19 podłącza się napięcie zasilania po przekręceniu kluczyka. Styk 67 regulatora napięcia podłączamy do szczotek alternatora. do kostki obok szczotek podłączamy przekaźnik,który sygnalizuje ładowanie. Jak nie będzie w instalacji przekaźnika to łączymy z żaróweczką wskaźnika...
Jeśli chodzi o kostkę(C9) sprawdzasz kontrolką to na pierwszym powinien być stały plus na drugim powinien być plus po przekręceniu zapłonu nie musisz odpalać auta wystarczy że zapalą się wszystkie kontrolki na zegarach na czwartym podając masę zapalasz kontrolkę ładowania w zegarach trzeci to sygnał do komputera.
Co do wycieraczek ro masz uszkodzony sterownik wycieraczek siedzi pod nogami kierowcy na listwie przekaźników taki duży podwójny w środku będzie wypalony styk na przekaźniku a co do ładowania to sprawdź instalacje Piszesz że kabel od alternatora masz wymieniony na nowy ale nie chodzi nam o ten gruby co idzie do akumulatora lecz cienkie na kostkę sprawdź...
Mierzyłeś z podpiętym reg. czy na samej kostce?
Pin jest tylko jeden , żarówka nie świeciła co do obrotów wiertarki nie wydaję mi się żeby były zbyt niskie próbowałem na 2 biegu obroty max modelu wiertarki nie pamiętam , jakaś metabo . Nie jestem właśnie pewnien wbudzenia czy przy takim alternatorze wsytarczy wzbudzenie poprzez żarówkę . Choć czytałem gdieś że ktoś zakładał podobny alternator z jednym...
Po odpaleniu auta nie gasnie kontrolka od ladowania, mimo ze ladowanie jest. Alternator z 4 pinami w kostce. Czy ktos ma jakis pomysl?
Czarne masz stała masa pin1 zielona kostka, pin 1 szara kostka. Dwa grube czerowne w kostce na środku dwa główne prądy z bezpieczników 60a obok, LIN z alternatora biały kabel / czarna kostka / pin12.
witam , sprawdz kostkę obok rozrusznika tam złączane są dwa cienkie przewody od alternatora, niebieski jest od kontrolki ładowania , lubią na tej kostce przegnić
Pomiar napięć międzyfazowych na wyjściu z alternatora, jeśli są właściwe to wycięcie kostki i polutowanie przewodów na stałe, przewody z regulatora pod akumulator. Jeżeli się nie poprawi to regulator do wymiany - nowy oczywiście również polutować
Witam, w Renault Premium DXI brak ładowania, naprawiany był rozrusznik, ściągnięta była klema i ładowanie zginęło, czy może to być wina ADR? Ma przełącznik i przekaźnik koło akumulatorów taki czarny, ale nie działa. I jeszcze który to przekaźnik i bezpiecznik od ładowania, oraz od czego są te przewody (kostka na alternatorze) i gdzie idą: Siwo-czarny...
Witam. Nie będzie dobrze dopóki po włączeniu zapłonu nie pali się kontrolka ładowania. Sprawdź bezpiecznik i kostkę stacyjki. Pozdrawiam.
Jeden drut, to przewód kontrolki - wymagany, żeby było ładowanie. Drugi to zacisk obrotomierza - bez niego powinno wszystko działać, za wyjątkiem obrotomierza. Wszystkie odbiorniki funkcjonują po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon tylko ten brak kontrolek i nie kręci. Ubita kostka stacyjki, bądź jeden z przekaźników w skrzynce.
Problem rozwiązany-przerwa przewodu alternator-rozrusznik[4-pinowa kostka przy alternatorze. TEMAT uważam za zamknięty.
Witam. Panowie sorki ,że wracam do tematu. Otóż mam podobny przypadek pacjent to yaris 2 1,0 b,ładowanie 14,4wolt ,kontrolka się pali alternator sprawdzony na stole jest ok,zaś na pinie nr 4 kostki c9 cały czas jest minus nawet po zdjęciu kostki. Gdzie szukać przyczyny,ma ktoś jaki pomysł
Witam. Mam jazdę demio 2000r 1.5 . Pali się cały czas kontrolka ładowania , dodam że sprawdzając ładowanie miernikiem jest na poziomie 14.30v. Alternator został wymontowany i zawieziony do naprawy. Firma zajmująca się regeneracją wymieniał elektronikę łożyska, zrobili testy i miła być sprawny. Po zamontowaniu alternatora sytuacja bez zmian, nadal kontrolka...
Rozumiem że sprawdzałeś alternator miernikiem? Jeżeli alternator nie ładuje to należy oddać go do regeneracji. Koszt to około 150 zł w zależności co poszło. Sprawdź przewody jeszcze od alternatora i napięcie na samym alternatorze oraz czy pasek na miejscu
Dajcie spokój opornikowi który nie ma żadnego znaczenia.Po pierwsze coś tu nie gra z instalacją.Po wypięciu kostki z alternatora kontrolka musi świecić ponieważ z przekaźnika dostaje masę a przekaźnik jest dwuobwodowy i rozłącza styki po podaniu napięcia z wzbudzonego alternatora i wtedy gaśnie.Po drugie jeżeli z alternatora wychodzi na styku kontrolki...
alternator kostek alternator denso kostek mazda alternator ładować
nadajniki łodzi instrukcja webasto wideodomofon brama
Dahua IPC: automatyczne wyłączanie DST i NTP – konflikt z NVR, firmware, konfiguracja czasu Audi Q7 – tylne lampy klapy nie działają, brak świateł, przewody przelotki, BCM, LED