witam podaj numery alternatora,taki regler jest do kupienia nówka max.100zł dam ci adres to sobie zamówisz i przyslą.Jak nie chces nowego to można zaadoptować taki jak jest w maluchu lub polonezie orginał elmot kosztuje 19 zł.Ten typ alternatora jest wzbudzany masą pozdrawiam
Sprawdzałes alternator?
Zobacz bezpieczniki, zobacz czy jest napięcie na syku S alternatora.
Diody w mosty prostowniczym alternatora padły.
Od napięcia ładowania! Nie sugeruj się kontrolka ładowania , zmierz ładowanie na klemach akumulatora , a następnie na PLUSIE alternatora!
Problem z alternatorem.
Ładowanie za duże wymień regulator napięcia w alternatorze i powinno być ok
Alternator prądu nie pierze, masz zwartą jedną z diod plusowych, poprzez wzbudzenia prąd zamyka się na wirnik.
Powiedział ci, że uszkodzony wtrysk, bo albo cie nie słuchał, że na wyłączonym silniku, albo chce cię skroić na kasę. Tym bym sobie głowy nie zawracał tak generalnie, bo we wielu autach jest taki dźwięk. Gorzej, że auto nie przyspiesza, tutaj już diagnostyka się kłania.
Sprzęgło jednokierunkowe na alternatorze sprawdzone?
Zrób foto tego alternatora, najlepiej tył. Jak sądzę jakiś Mitsubischi, ale ten kabelek jest zastanawiający.
wymien ten mostek lepiej
Widac ze na śruby mocowany. Zwarcie na głównej wiązce lub alternatorze
Problem ani w PCM ani w alternatorze.
Zacznij od alternatora. Szczotki, regulator.
prawdopodobnie alternator
alternator jest Mitshubishi 70A , mazda jest z 1989 roku.
w instrukcji od mazdy 323 piszą że zakres napięcia alternatora to14.1-14.7 na biegu jałowym przy prętkości obrotowej silnika 2500...3000 obr/min a jeżeli jest większe to regulator do wymiany w maździe 323 moc alternatora 60-65A, przy max. napięciu 14V daje to moc 840 lub 910 W
Odkręć gruby ( plusowy ) kabel od alternatora, podepnij go przez żarówkę np od przedniego reflektora ( szeregowo ) do alternatora, podepnij klemę, jak żarówka będzie się świecić, to świadczy o uszkodzeniu alternatora.
https://as-pl.com/en/u/OK30C18300 Niestety zdarza się że jest to mando lub Valeo Korea i części nie są dostępne. Trzeba kupić inny alternator.
Witam. Sprawdź napięcie między obudową alternatora a zaciskiem prądowym. Jak są takie same jak na zaciskach akumulatora a naciąg paska jest dobry to reklamuj alternator.
ja wsadzam od malucha.Mocuję go z tyłu obudowy alternatora.
Uszkodzony regulator napięcia który zespolony jest ze szczotkami alternatora.
Sprawdź ciągłość przewodu kontrolki ładowania,czy jak przewód zmasujesz to kontrolka świeci?.Ile ciękich przewodów dochodzi do alternatora.
Włączanie dodatkowych odbiorników i krótkie zwiększanie obrotów nie powodowało wzrostu, ani spadku napięcia. Tyle, że akumulator był właśnie odłączony od prostownika. Na 90% steruje ECU Pewnie tak, bo nie mogę znaleźć regulatora napięcia do tego samochodu - nie istnieje. Napięcie reguluje np. tranzystor wbudowany w alternatorze.
Sprawdz ładowanie i alternator.
Żarówki te 100 w chyba nie są oryginalne hehe., bez świateł będzie pewnie tak jak przykazano czyli 14.4V Wydaje mi się, że mogą się zawieszać szczotki podczas jazdy dlatego pali się kontrolka. Przy tych żarówkach 100w napięcie na akumulatorze oraz w instalacji ma za małą wartość stąd wariacje. Pisałeś, że gdy wyłączysz światła przy zapalonej kontrolce...
Co to jest normalny regulator, a w BMW jest nie normalny?
Alternator do sprawdzenia.
Niestety, moja mazda jest z przedziału 94-98, chyba, że obie generacje maja takie same mechanizmy alternatora.
Jakiej pomocy oczekujesz ?, trzeba wyjąć i naprawić alternator
Jakim miernikiem i gdzie mierzone. Zmierz napięcie na wyjściu z alternatora.
Sprawdż mase alternator - silnik - akumulator
Sprawdź: - Ładowanie na wolnych pod obciążeniem. - u masowanie silnika i alternatora - układ prostowniczy alternatora.
Sprawdż wszystkie bezpieczniki w kabinie i pod maską silnika. Rozruch idzie przez przekażnik, może masz szczeście i nic tragicznego się nie stało.Miałem z czymś takim do czynienia, tylko w SEACIE a spalił się tylko prostownik w alternatorze.
Jakiś czas temu miałem identyczny przypadek! Mazda 626 2,0D alternator Mitsubishi. Ładowanie było do 18V, kontrolka ładowania nie świeciła wcale. Przyczyną był ugnity przewód od kontrolki (jakieś 20cm od alternatora) Po zlutowaniu kabla wszystko wróciło do normy. Jeśli masz taki sam alternator to dochodzą do niego 2 cienkie kable. Do wyjścia R(S) dochodzi...
Schemat podłączenia masz tutaj . Jeżeli masz rozebrany alternator to tez diody możesz sprawdzić
Jeszcze dwie sugestje: Brak masy lub słaba masa na silniku i karoserii, Słabe połączenie zasilania na rozruszniku lub alternatorze.
Kolego, razem z uszczelką robiony był kompletny rozrząd oraz pompa wody, paliwa. A pasek alternatora?
Miały 2 rodzaje, jeden zwykły, a drugi sterowany z ECU. Wymienić na zwykły, a ten sterowany wywalić w cholerę. Jakie masz wyjścia na alternatorze?
To LS, patrz co masz na styku S, i jak jest zgodnie to wymieniaj regulator i mała uwaga- nie trzeba oryginału za parędziesiąt zeta a wystarczy regulator od malucha, Jezpol najlepiej. I to śmiga.
podobno sprawny Numery takie same? Chodzi o numer katalogowy A2Txxxxx A3Txxxxxx
skoro nie zamknięty a nie będe zakładał nowego tak więc podepnę się pod temat ponieważ alternatory są prawie identyczne mój alternator mazda http://obrazki.elektroda.pl/8564213100_1... rozumiem że: B - bezpośrednio do akumulatora L - lampka ładowania S sensor akumulatora, bezpośrednio do akumulatora Czy mogę pominąć L ? po prostu nic...
A więc masz alternator MITSUBISHI. Wszystko wskazuje , że to on splajtował co się zdarza szczególnie kiedy kończą się szczotki. Napewno trzeba wymienić. A cena zależy od okoliczności. Koniecznie na nowy. Tylko musisz przed montażem zapoznać się ze specyfiką tego montażu. Jeśli zrobisz coś na siłę szczotki przegrane. Ale swoją drogą to po takiej historii...
Alternator do roboty.
Silnik 1.5 benzyna czy Diesel? Masz opis z alternatora tych przewodów?
Wiązka do przejrzenia. I alternator też.
Brak na wyjściu sygnału sterującego pracą alternatorów typu SIG - Ford, Mazda P-D - Mazda L-RVC - GM LRO - Toyota. Dodano po 1 Brak na wyjściu sygnału sterującego pracą alternatorów typu SIG - Ford, Mazda P-D - Mazda L-RVC - GM LRO - Toyota.
Reklamować naprawę alternatora. Pozdrawiam.
Witam ,jak w temacie ,jak oszukać instalację w przypadku zamiany alternatora z takiego kontrolowanego przez pcm na zwykły wzbudzany kontrolką ? ,chodzi głównie o to :jaki sygnał z regulatora gasi kontrolkę w przypadku tych inteligentnych alternatorów ,czy w ogóle jest możliwość jakiegoś prostego rozwiązania ?
Nie wiemy jaki masz tam alternaor a nawet jaki silnik. Czy przypadkiem nie uszkodziłeś szczotek przy montażu regulatora? Pytanie także, czy na tym grubym przewodzie jest napięcie a także czy zapewniona masa. W tytule napisano "brak kontrolki" więc co ma świecić? I wreszcie wymiana stojana i regulatora jest chyba droższa od całego alternatora?
Witam. Mam ten sam problem z tym że zauważyłem jak opuszczam szyby lub podnoszę lub włączę światła to te kontrolki czerwone się zaświecą lecz gasną po dodaniu gazu albo po czasie ok 2min. Napięcie jest dobre 14,3V na moje oko to gdzieś słabo łączą styki od głównego przewodu ,który zasila deskę rozdzielczą tylko nie wiem od którego bo nie mam schematu,...
Witam potrzebuję pomocy, w mojej maździe 323f 98' 1.5 co 2 tygodnie pali mi żarówki w światłach drogowych. Zaznacze że przy zakładaniu nie dotykam żarówki, ani nie jest obrysowana (H1). Sprawdzałem prąd i na żarówkę dochodzi ok 14.2, ale jak np. wyłącze radio to podskakuje momentem do 14.8. Czy może to być powodem szwankowania regulatora napięcia alternatora??
Dzieki wszystkim za istotne podpowiedzi, pasek rozrzadu zmienilem, nie wiem jak napina sie pasek alternatora. Jak poluzowac napiecie w napinaczu paska alternatora, prosze o podpowiedz
Jeżeli kontrolka po włączeniu zapłonu się pali i po zapaleniu gaśnie to prawdopodobnie albo spalony pasek i słaby naciąg albo spalony bezpiecznik głównego zasilania alternatora/ gruby kabel/.P
sprawdź alternator lub kable od alternatora do akumlatora
Naładuj akumulator na max-a i sprawdź, czy to "miałczenie" nie przycichnie. Albo rozładowałeś akumulator podczas wymiany/robocizny (np. słuchaniem radia, włączona lampka sufitowa przez dłuższy czas, etc...), albo po prostu dźwięk ze szczotek dochodzi - nic poważnego. Tak czy inaczej, taki dźwięk, to nic groźnego, wkurza ucho, ale wszystko działa jak...
Może coś robi zwarcie i alternator się grzeje.
Ja to mówią - nieszczęścia chodzą parami. Dziś zadzwonił do mnie znajomek że w altei odkręciło mu się "kółeczko". Auto z 2009 roku, kupione w salonie, alternator nigdy nie dotykany.
Nie da się. Trzeba go wymontować i rozpołowić.
Koledzy mam taką prośbę ;) czy mógł by ktoś kto posiada mazda 6 przed liftem 1,8 lub 2.0 w benzynie i ma jakiś interface diagnostyczny elm 327 lub jakikolwiek albo choćby multimetrem, sprawdzić jakie ma napięcie ładowania na wolnych obrotach czy utrzymuje stałe napięcie czy jest zmienne ( jeśli jest zmienne to jakie to są wartości ) czy się zmienia...
Czyli jednak możliwe.[/spoiler]
samochód mazda RX8 ze swapem silnika z hondy civic type R K20z4 Załóż alternator od mazdy, jeśli nie problem.
Z tego co widziałem pasek szedł od koła prasowego z silnika przez pompę wody i alternator. Ten potrzebuje
Ten alternator powinien być już dawno wymieniony. Maksymalne napięcie w samochodzie to około 14V. Nie ma się co dziwić że akumulator się zepsuł. Napraw alternator i wtedy dopiero myśl nad odpalaniem.
Pasek napędu alternatora i innych urządzeń ?
ładowanie bez świateł to 14,2 po załączeniu świateł spada do 13,5 po włączeniu nawiewu i klimy nie ma ładowania ... alternator to ja1515
Wykonaj pomiar na alternatorze,jeżeli jest ok. to szukaj na połączeniach, jeżeli nie to trzeba kopać w alternatorze Pzdr. a może pasek napiąć ?
A co ma czujnik temperatury do tego, pytam bo nie wiem co mam w nim sprawdzić i gdzie go znaleźć.
Miernik w ręce i podłącz na odpalonym aucie. Odpalasz i miernik i mierzysz, włączasz światła i patrzysz czy jest spadek. Jeśli nie to ok, jeśli spada napięcie to szukał bym winy po stronie alternatora bądź regulatora.
Witam. 2.6 A w sposób ciągły ? Jeśli tak to usterki proszę szukać w alternatorze, regulator napięcia lub co bardziej prawdopodobne przebita lub przebite diody prostownicze. Cała reszta stacyjką jest odcinana poprzez przekaźnik.
krzycho123, jakbyś wyciągnął alternator z alfy 156, albo z mondeo 2,5 v6, albo z vectry 2,5v6 to byś nie pytał po co, jeszcze lepsza jest mazda 323 turbo
Wymiana regulatora pomogła? Pozdrawiam.
Witajcie. "enricofatal" - piszesz bardzo chaotycznie i niezrozumiale. Prośba -- pisz z sensem bo na prawdę nie wiem o jakiej "szajbie koło alternatora piszesz ?? Poza tym alternator (moim zdaniem ) dostarczy tyle prądu, ile włączymy odbiorników. Kolego "gimak" - pięknie to przedstawiłeś. Zależność na pewno jest spora. Jeśli chodzi o różnicę napięć między...
Nie trafiła mi sie awaria regulatora wToyocie. Mazda, Ford tylko i rzadko. Ten sam typ alternatora.
No to rozbierz i sprawdzaj diody, co za problem?
To nie bateryjka, to niestety alternator się zbiesił. Ostatnio miałem bardzo podobny przypadek w BMW. Falowanie obrotów spowodowane wadliwym alternatorem. Co ciekawsze, oddali alternator do papraka, wrócił z testów jako 100% sprawny. Postawilem wszystko na jedną kartę, kazałem zdemontować i założyć nowy. Koszt niemały ale klient ma, po roku walki, stabilnie...
Opcja nr 2 oczywiście że by działała. Pytanie tylko jaki prąd będzie pobierać nowy wirnik, o ile jest większy od starego, i czy w dłuższym (lub bardzo krótkim ;) ) czasie nie upali fabrycznego regulatora. Inną opcją jest dopasowanie alternatora od diesla. W większości marek diesle mają mocniejsze alternatory. Ew zbudowanie jakiegoś "składaka". Sam kiedyś...
Ale bzdura z tym katalizatorem :D Ktoś kiedyś rzucił taki tekst i wszyscy to powtarzają. Z paskiem rozrządu, też jest grubo przesadzone, bo rozrusznik i tak nim kręci. Pasek na pewno łatwiej się zerwie przy odpalaniu na pych, niż przy normalnym, ale to oznacza, że już dawno trzeba go było zmienić (wcześniej czy później i tak by pękł). Wszystkie swoje...
Witam Jakie łożyska znajdują się w alternatorze do mazdy 626 gf 2.0 16V oznaczenia: MITSUBISHI FP34 A2TB0191 Pozdrawiam
w trakcie jazdy spada napiecie pradu do tego stopnia ze gasna lampy , a wycieraczki praktycznie sie zatrzymuja. Czy to alternator czy regulator napiecia?
Zobacz co się stanie, kiedy odłączysz wtyczkę z alternatora. Tą z dwoma pinami.
Odłącz przewód + od alternatora i sprawdź wtedy pobór prądu.
Rozumiem że sprawdzałeś alternator miernikiem? Jeżeli alternator nie ładuje to należy oddać go do regeneracji. Koszt to około 150 zł w zależności co poszło. Sprawdź przewody jeszcze od alternatora i napięcie na samym alternatorze oraz czy pasek na miejscu
MAZDA CX-9 (TB) 3.7 AWD (TB10A) silnik ford
To na początek prosimy o pomiary napięć ładowania.
W sklepie z częściami samochodowymi lub sklepie gdzie zajmują się regeneracją alternatorów,rozruszników ja taki kupowałem.
Kontrolka akumulatora zapala się na czerwono, ale po zgaśnięciu silnika. Mazda CX-5 rocznik 2017. Mam problemy z zapalaniem (na przycisk, nie z kluczyka). Czasami jest tak, że po wciśnięciu zapalania auta musi minąć kilka sekund, aby się uruchomił. Pilot wariuje i raz zamknie auto, raz nie. Jakiś banał czy poważniejsza sprawa? Czytałam tu o alternatorach...
czy może być to alternator ?? elektryk sprawdzał i nie ładuje
Czy dobrze rozumie, chcesz wymienić sam stojan na ten z alternatora większej mocy, pozostawiając rotor ze starego mniejszej mocy?
Zwarcie w obwodzie alternatora na głównym zasilaniu,albo alternator albo przewód zwarty do masy.P
Sprawdź ładowanie alternatora powinno być około 14,5 V.
Panowie.W temacie jak wyżej.Radyjko uniden 510 i jakaś tam antena na magnesie(jestem totalny laik w elektronice) i samochód mazda 323.Trzeszczy mocno.Napewno alternator ale jak dotykam ręką do anteny to trzaski znikają .O CO CHODZI ? Pan od montarzu radyjka coś kombinuje i mam wrażenie że chce mnie naciąć na kase. Pomocy !!!
Żartujesz z tym ładowaniem? Powinno być 14.2V - 14.4V. Aku masz niedoładowane. Jedź do elektryka niech sprawdzi alternator, regulator ładowania. Podładuj aku prostownikiem.
Prośba o szczegóły, co może z tego wynikać?
ciężko coś podpowiedzieć, z opisu wynika że jednak sam alternator będzie do roboty - koniec szczotek, alternator Mitsubishi. Gdy zapali się kontrolka alternatora stuknij w niego kijem od szczotki - gdy silnik odrazu zmieni prace i napięcie skoczy będzie odpowiedź.
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Witam Bardzo glosno pracuje mi alternator, chce go wyciagnac i wymienic lozyska - tylko mam taki problem: do alternatora jest podlaczona pompa podcisnienia. Jak odepne rurki od niej to czy cos mi sie nie zapowietrzy? Przy ponownym zalozeniu czy powinienem cos wyregolowac, odpowietrzyc itd jesli chodzi o ta pompe? W ksiazce przy rozdziale omawiajacym...
Witam w mazda 626 2.0 diesel comprex '94 po uruchomieniu samochodu delikatnie migają 4 kontrolki (filltr, cisnienie oleju, ladowanie, światła) przy przygazowaniu migaja słabiej. Czy mam szukać słabej masy, czy problem moze tkwić w regulatorze ładowania i jaka wartość powienien być prąd ładowania. Pytam, ponieważ w tym modelu mazdy problematyczne jest...
Auto to mazda mx3 1.8 v6 alternator 90a dwa aku po 50ah
mazda alternator mazda alternator ładować alternator wymiana mazda
windows becker panele dachy płaskim pulpit ikony
falownik sofar winda inwalidzka
Citroen C5 nie reaguje na kluczyk - przyczyny Zatrzaśnięte drzwi - jak je otworzyć?