Jeżeli sprawny to na luzie . na obudowie powinno być napisane jaki prąd maksymalnie może oddać alternator.
Bsm steruje alternatorem. W parametrach swojego profesjonalnego testera masz podgląd zapewne napięcia jakie widzi ECU, bsi możesz sprawdzić podczas jazdy.
Tyle by wystarczyło mocy , tylko nie wiem czy znajdę taki alternator. FAVORIT99 a w jaki sposób zwiększasz obroty
Uwazam ze dla wiekszosci samochodow to wystarczy .
Powolutku panowie, ciągłość kabli sprawdzona? Chodzi o sygnał wzbudzenia , obciążenia alternatora? Sprawdzone parametry akumulatora ?
Są dostępne nawet na alledrogo.. szukasz „Szczotki Alternatora 4,6x6,35x15,4 PX60” (4oferty) Do alternatora raczej nie nadadzą się szczotki z elektronarzędzi..;)
Jeżeli dobrze rozumiem, alternator w dalszym ciągu niesprawny. Nie naprawiałeś na gorąco? Diod takich chyba w handlu nie ma. Może jakieś specjalistyczne hurtownie. Popatrz w necie, na allegro. Kiedyś można było kupić na targu od ruskich. Ewentualnie z rozbiórki gdzieś w warsztacie. Pytasz o podmianę regulatora. To może się udać, kiedyś takie rzeczy...
Wszystko znjdziesz na wikipedii albo na google .Na lin chodzą w aucie ukkłady komfortu , dzrzi , zamiki , okna , lampy , alternator , czasem moduł nadzorowania akumulatora . Czasem jeszcze układ klimatronika i webasto .
Od japończyka byłby najlepszy,ma wewnątrz regulator no i jest zdecydowanie najmniejszy.Od 126 p odpada-kłopotliwe mocowanie i słabe chłodzenie,gdyż wałek napędza dmuchawę,a część tego powietrza wlatuje do środka alternatora.Licz się jednak z tym,że ten niewielki silnik będzie miał dodatkowe obciążenie-pasek i opór alternatora przy oddawaniu prądu.
Witam . Pytanie to czy można zamienić alternator innej marki (BOSCH) oczywiście o takich samych parametrach ładowania
Sprawdź żarówką i bateryjka płaską.W jedną stronę świeci,w drugą nie. I tu się można oszukać, bo dioda może świecić, ale być niesprawna. Jak dobierać diody przy pomocy żarówki, aby miały zbliżone parametry?
Jeszcze należy rozważyć inny aspekt. Każda maszyna elektryczna ma takie parametry jak moc chwilowa, moc godzinna i moc ciągła. Alternatory samochodowe (a wydaje mi się, że o czymś takim kolega myśli) nie są konstruowane do ciągłej pracy z pełnym obciążeniem.
Tam jest jeden od dołu 4 pin i jeden z boku od strony alternatora?
Wolne obroty silnika to nie są obroty umożliwiające osiągnięcie znamionowych parametrów przez alternator.
Hucul wg Ciebie to przy moim silniczku 3,8 KM otrzymam moc 3kw(4,05KM) odejmując nawet 20% strat otrzymam 3,24KM. Tz. jeżeli wrzucę silnik 1600cm3 i mocy 130 KM to z alternatora będę miał 130KM i odejmę te straty 20% to otrzymam 104KM. Zakładając oczywiście że obroty obu silników są takie same w 1 jak i w 2 przypadku np.3500obr/min. To po co te parametry...
Wszystko to co napisałeś jest potwierdzeniem tego co ja napisałem. 2-3min od odpalenia na wolnych włączone ksenony, klima i wszystko elektryczne bez długich - napięcie startowało od 13.37V i spadało aż do 12.17V po 1 minucie. Ta 1 minuta to jest czas nagrzania się stojana, a od niego regulatora napięcia. Jak dotknąłem ręką obudowy alternatora to po...
Może nie najnowsze te informacje, ale jednak: http://obrazki.elektroda.net/86_12283470... źródło: M.Konopiński Elektronika w technice motoryzacyjnej WKiŁ Wa-wa 1979 str.127
Ale w tym sęk że nie znajdzie nigdzie indentyczne dwa alternatory (parametrami). Bo też jest ważny spadek V co do mocy, może minimalny ale zawsze to dyskwalifikuje do podłączenia bez niczego. A podłączając prze jakiś opornik mija sie z celem.
Te parametry nie są ze sobą w żaden sposób powiązane, 55A, to max prąd, który może dostarczyć alternator, nie ma to związku z pojemnością akumulatora
trzeba by zajrzeć do jakiś starych książek o motoryzacji, czy instrukcji samochodów. Tam były czasem podane takie parametry jak typ diod w alternatorze, parametry drutu, odporność na przebicie przy 220V (do pomiarów). może i coś rodzaju emalii też by sie znalazło. Albo spytać o jakieś dane w zakładzie, który przewija silniki.
... Niestety, to są ogólniki, których chciałem uniknąć.Interesuje mnie rozpływ prądów przy spięciu równoległym czterech żródeł prądu ( 2 aku i 2 altern.) Jak napisał (at)DriverMSG Ty podałeś ogólniki bez konkretnych danych. Wszystko zależy od parametrów akumulatorów, alternatorów i obrotów silnika poszczególnych pojazdów. W zależności od nich "rozpływ"...
Chce wymienić diody w alternatorze w passacie b3 tylko nie wiem jakie i o jakich parametrach, dodam że to alternator Valeo.
To są diody BYY57-700 i BYY58-700 http://www.mouser.com/ds/2/115/BYY57_58-... (obudowa wciskana jak popularne diody do alternatorów), tu - zaprasowana w reduktor z gwintem M8
Taki jest oryginalny w tym modelu i nie powinno być problemu,jak ładowanie będzie rzędu powyżej 14V .P
akumulator jest dostosowany do rozrusznika i alternatora, musi się zgadzać z fabrycznymi parametrami, jeśli zastosujesz większy, musisz liczyć się z niedoładowaniem akumulatora, lepiej zainwestować w porządne kable oraz kondensator, jak napisał wyżej kolega
Z pewnością lepiej, tylko może nie całkiem małą - jeśli to ma być porządny trening, to parędziesiąt watów nie zawadzi. Może mały alternator?
Temat zamknięty. Alternator wymieniony na taki o lepszych parametrach i jest OK.
Cześć.Powinien pasować one mają zbliżone parametry.
Silnik rozgrzany, ogrzewanie wyłączone? Jakie obciążenie alternatora pokazuje w parametrach?
Nowy komplet 2x 165Ah jakieś 300zł. Używka z busa np. lublin 110Ah jakieś 50zł (szrot)+ kabel masowy (u mnie działa od poldka 2 lata) + altrenator polonez.+prostownik mocny 10A na zimę . Jeździłem tak 2 lata i kupiłem orginały Centry:D 300-50 = 250 zł zysku
Naprawiałem kiedyś taki alternator w jakimś ciągniku i tej diody w ogóle nie było.
znalazłem zamiennik alternatora dokładnie odpowiadający parametrom elektrycznym i wymiarom montażowym.
żadnych
Witam, Proszę o informacje czy dobre mam parametry ładowania po regeneracji alternatora o nr A13N110. Wszystkie pomiary były wykonywane na akumulatorze na biegu jałowym bez obciążenia 14,08V na włączonych światłach 13,6V Na włączonych światłach i dmuchawie i dodane obroty 13,95V Czy podane parametry są dobre dla alternatora który podobno miał wymieniane:...
Witam ptrzebuję informacji na temat Alternator Denso A115I CL7, jaki prąd i czy ktoś miał jakieś problemy i podzieli się doświadczeniami. Posiadam Saxo jeśli macie inne alternatory to proszę o info: producent itp.
Np. alternator spełnia twoje parametry, sprecyzuj oczekiwania.
Wielu producentów oferuje dedykowane regulatory alternatorów z wbudowaną kompensacją temperatury - maja tę zaletę że mają gwarantowane parametry w pełnym przedziale temperatur spotykanych w samochodach.
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
566 jest błędem wewnętrznym pompy.Możesz odpiąć czujnik i diagnozować wtedy.Pompa raczej do wymiany.Podejrzyj jeszcze parametry tak jak radził kolega,
Moje pytanie: czy alternator o parametrach 190 AMP, 12 V, w Mercedesie ML nie jest zbyt duzy jak do tego auta i akumulatora 45 Ah?
Pierw byś musiał zobaczyć w parametry alternatorów to ze jeden ma 70A a drugi 120A nie wiele mówi wszystko zależy jakie parametry maja na jałowych.
Przy rozruchu napięcie spada pobieżnej 10V To jest akceptowalne. Bez podglądu parametru stanu naładowania akumulatora zachowanie alternatora jest dla mnie jak najbardziej prawidłowe. Odpal silnik z zapiętym miernikiem , włącz nawiew i zostaw tak na 5-10 minut . Zobacz czy nie podniesie napięcia .
Problem polega na tym, że nie mam jak wykorzystać D+ z Alternatora. Jak zmienić parametry by działało tylko z zasilania po stacyjce we wnętrzu samochodu? Napięcie w samochodzie i tak zmieni się po wzbudzeniu Alternatora.
Układ działa tak po przekręceniu stacyjki leci napięcie, na kontrolke i do wzbudzenie alternatora. Po napędzeniu kontrolka powinna gasnąc a świeci caly czas. niestety nie ma + na obudowie. dodam ze po kilku rozbiórkach tego alternatora zdemontowałem także swój alternator z traktora który jest taki sam i porównałem parametry obu alternatorów i są prawie...
Jakie diody wzbudzenia zastosować do alternatora magnetti marelli w seiucento, chodzi mi konkretnie o ich parametry, 2A 200V wystarcza?
Cały alternator kupi za 150zł, a maszyny budowlane stać nie mogą.
O mocy alternatora decydują parametry konstrukcyjne takie, jak uzwojenia twornika i wzbudzenia, obwód magnetyczny. Na moc uzyskiwaną z altenatora ma wpływ regulator napięcia i prędkość obrotowa wirnika alternatora. Diody prostują uzyskiwany prąd trójfazowy - wstawienie diod o większym prądzie znamionowym nic nie daje. pozdrawiam
W tajemnicy utrzymujesz parametry alternatora. Nie piszesz także jakie parametry ciebie interesują. Generalnie to taki alternator wytwarza prąd prawie od zerowych obrotów (praktycznie kilkadziesiąt obr/min). Przypuszczam, że w urządzeniu jest wbudowany jakiś regulator, który martwi się o odpowiednie parametry na wyjściu a te nastąpią przy takich obrotach...
Regulatory napięcia w samochodach od ~2000 roku mają zaprogramowane parametry takie jak: napięcie ładowania, czas opóźnienia po uruchomieniu silnika, czas reakcji na obciążenie, soft-start, obroty startu pracy alternatora. Jeśli ktoś ma informacje takie, że Toyota w swoich alternatorach zaprogramowała czas opóźnienia startu ładowania na 2 minuty, to...
Jak powyżej napisano to dławik, a dławik to 'kawałek drutu na rdzeniu' . Możesz zdjąć zewnętrzną koszulkę i obejrzeć w jakim stanie jest ów 'drucik' (-czy nie spalony na węgiel ?) . Zawsze można coś tam odwinąć, dolutować i przynajmniej do uruchomienia wystarczy. Można chyba (?,!) też na 'krótko połączyć' ten dławik bo umiejscowienie sprawia wrażenie...
D+ mają alternatory 9 diodowe. 6 diodowy ma wyjście ze środka uzwojeń stojana. Napięcie jest o połowę niższe i steruje przekaźnikiem kontrolki ładowania. Tutaj jest woltomierz dla którego nie ma znaczenia czy wskazuje napięcie alternatora sześcio czy dziewięciodiodowego.
Jeśli dobrze ustawisz cały sprzęt to nie ma szans na uszkodzenie. Poza tym łatwiej uszkodzić głośnik słabszym wzmacniaczem niż niewiele mocniejszym. Masz niewielki zapas mocy, więc jeśli z marek, które wymieniłem wcześniej nic nie ma w określonym budżecie i o określonych parametrach, to skłaniałbym się właśnie do tego Stega.
To muszę złożyć ten alternator no i wymienić tą diodę. Nawet nie wiem o jakich parametrach.
Witam buduje prądnice z alternatora. Mam pytanko jak dobrać wielkość łopat do tego urządzenia. Będę robił duże 1/10 przełożenie bo potrzebuje obrotów żeby alternator coś wyciągał sensownego. Co po kolei muszę zmierzyć w prądnicy. Jakie parametry są potrzebne żeby oszacować ile i jakie skrzydła są potrzebne.
Mam Opla Astre H 1.4 90km. Na alternatorze nie zauważyłem niestety żadnej naklejki itp. informującej o parametrach tego alternatora ale moim zdaniem będzie to alternator dający maksymalnie 70-90 Amperów.
Temat zamknięty, wgłębiając się w działanie całego układu ładowania aku, nie jest on zero-jedynkowy. Alternator jest wzbudzany tylko gdy potrzeba, a ja sprawdzałem napięcie praktycznie bez obciążenia ze strony odbiorników i z w pełni naładowanym akumulatorem, który w tym układzie nigdy nie jest ładowany do 100%. Jazda próbna z podpiętym vcds'em i podgląd...
Teoretycznie tak. Muszą to być alternatory o idealnie jednakowych parametrach (moc, napięcie przy okreslonych obrotach) Przy przypadkowych alternatorach to nici z tego. Ponadto pamiętaj, że izolacja uzwojenia i diody prostownicze mają swoje parametry dot. przebicia. W sumie ten eksperyment może się udać najwyżej na dwóch altermatorach.
Po pierwsze szczotki. Po drugie przewód z alternatora do akumulatora nie zieleniał na końcówkach i śruby?
Pytanie do autora - Napisałeś, że instalacja orginalna (alternator) ma wydajność 65A, interesuje mnie jaką ma wydajność prądową dostawiony alternator? Przydałby się jakiś namiar na parametry takiego alternatora. PS naprawdę świetna konstrukcja, wykonanie i pomysł! Szacunek się należy!!! :-)
Pomiar względem masy, przy pracy silnika. Zacisk B+ alternatora 12,45V połączenie D+ 12,39V masa alternatora względem korpusu silnika 0,3V. Aktualnie zamontowałem nowy alternator, który przy pomiarach wykazuje takie same parametry jak stary alternator i chyba będę musiał podjechać do elektryka, wirtualnie gdybanie i podawanie pomiarów mija się z celem....
Chciałbym prosic o pomoc w identyfikacji po fotografii wirnika ,modelu alternatora , jego parametrów i pojazdu w którym miał zastosowanie.Dla ścisłości podam że wirnik waży ponad 8kg. https://obrazki.elektroda.pl/1499711200_... https://obrazki.elektroda.pl/9691994600_...
Parę Ah nie zrobi różnciy, ważny jest prąd rozruchowy. Jak stanowczo za mało Ah to szybko się zużyje (prądy rozruchowe bardziej mu szkodzą). Po odpaleniu alternator ma wyrobić, ale nawet jak wyrobi aku w zimie, zanim przyjmie ten prąd to oddał na rozruch to mija 15 min i więcej - niezależnie od nadwyżki. Wszelkie podgrzewacze i ogrzewane fotele dadzą...
Powiedzmy że u mnie potrzeba około 15A do 'słuchania' radia. Co do akumulatora - w tej chwili mam wrzucony nowy, 55Ah(od 2 dni jakoś) i w sumie wczoraj po rozwiezieniu po mieście tego co miałem (1500obrotów przy 50km/h) aku zaczął się zachowywać podobnie. Ale nikt nie odpowiedział na moje pytanie - od razu podaliście przyczynę - akumulator, którą chciałem...
Witam Typowa usterka starszych leciwych samochodów.Przyczyną lekkiego świecenia się kontrolki łądowania podczas obciążenia instalacji najczęściej jest zła masa /duży opór / na przewodach ,lub uszkodzona dioda wzbudzenia na alternatorze lub starte szczotki .Należy srawdzić napięcie łądowania bez obciążenia powinno być około 14,3V oraz podczas obciążenia...
Osobiście wolał bym go normalnie doładować do pełna prostownikiem. Prostownik ma trochę inne parametry ładowania, niż alternator. ;)
Trzeba odczytać z tabliczki na alternatorze jaka jest jego moc.Wymiana silnika spalinowego spowoduje stabilną pracę alternatora i brak spadku obrotów w trakcie ładowania.Staraj się w trakcie postoju urządzenia doładowywać akumulatory prostownikiem małym prądem przedłużając tym sposobem dłuższą exploatację akumulatorów.Jeżeli akumulatory po użyciu urządzenia...
Jak dla mnie coś mało informacji. Czy oba alternatory pracują na instalację samochodu w tym akumulator? Czy grzanie odbywa się cały czas? Generalnie zastosowanie dwóch alternatorów trochę pogarsza sprawność układu. W grę może wchodzić niedopasowanie parametrów urządzeń.
Witam !! W zasadzie powinien wystarczyć zasilacz regulowany w zakresie 10V - 16V i żarówka 12V / 21W. W przypadku regulatora zespolonego (wszystkie zachodnie) żarówkę podłączyć do szczotek, minus zasilacza do śrubki masowej a plus do "języczka" który styka się z blaszką wewnątrz alternatora. Przy regulacji napięcia w zasilaczu żarówka powinna zapalać...
Widze, ze kolega zrezygnowal z alternatora, ale mimo to musze sie nie zgodzic co do wlasciwosci ruchowych alternatora jako silnika. Wlasnie taki silnik (jesli sterownik jest wykonany tak ja sie nalezy) ma calkiem przyzwoite parametry. A sprawnosc jest nawet wyzsza (przy wiekszych obrotach) niz przy silnikach asynchronicznych indukcyjnych. Wlasnie taki...
Podaj parametry obydwu alternatorów, wtedy będzie można sprawdzić. Zazwyczaj na obudowach znajdują się tabliczki znamionowe.
Rozruszniki i Alternatory, sporo części wyszukiwanie numer marka lub parametry Link nieaktywny.
Z tego co wiem silnik kosiarki ma koło zamachowe w postaci noża. Czy w tej konstrukcji moment bezwładności koła pasowego i wirnika alternatora jest wystarczający do stabilnej pracy a przede wszystkim do rozruchu? Odnośnie łożysk do alternatora to ważnym parametrem jest luz. Ze względu na nagrzewanie się powinny mieć zwiększony luz. Jest on wyczuwany...
Akumulator litowo polimerowy w początkowej fazie ładowania wymaga ograniczenia prądu (faza ładowania prądem o stałej wartości ang. CC) a w końcowej wymaga ograniczenia napięcia do wartości 4,2V (4,2V na jedno ogniwo w baterii akumulatorów połączonych szeregowo). Bateria trzech akumulatorów lipo osiągnie maksymalne napięcie 3x4,2=12,6V. Bateria czterech...
aku do sprawdzenia pod obciazeniem i prad ladowania jaki daje alternator ,bardzo wazny parametr dla nowoczesnych dieslow .
Diody bym się nie czepiał. Sprawdził bym w pierwszej kolejności szczotki, i pierścienie. Kiedy tam wszystko w porządku, udał bym się do zakładu regenerującego alternatory, i poprosił o sprawdzenie parametrów pod obciążeniem, a dopiero wtedy, sięgnął bym po tester i sprawdził jak wyglądają parametry obciążenia alternatora ze strony ECU.
Mam jeszcze takie pytanie jakiego regulatora użyć do tego alternatora ? Ma lądować 2 akumulatory połączone szeregowo.Jeden akumulator ma parametry 6 V 165 Ah.
Moc alternatora nie jest krytyczna. I tak większość mocy powinna wydzielać się w uzwojeniach alternatora! Pod warunkiem, że rezystancja przewodów/złączek nie jest zbyt duża i uzwojenia mają identyczne parametry (rezystancja i indukcyjność). Asymetria może prowadzić do przeciążenia jednej fazy. Poza tym regulator też musi być przygotowany do swojej roli...
Szanowny Panie Moderatorze.Ten sam alternator zabudowany w samochodzie pracuje z przedziałem prędkości do około 5000 obr/min w zależności od obrotów silnika.Regulator wpięty szeregowo w uzwojenie wirnika ma za zadanie utrzymać określone parametry i utrzymać odpowiedni poziom magnetyczny wirnika aby napięcie na akumulatorze nie było wyższe od 14.5V Alternator...
Może wyjaśnij do czego zmierzasz. Bo chyba jasne, że na wstępie trzeba zrezygnować z regulatora lub sporo zmodyfikować. Uzwojenia oczywiście można połączyć szeregowo tylko zależy od układu uzwojeń co uzyskasz. Nie spodziewam się potrojenia napięcia a nawet poważny jego spadek i grzanie uzwojeń. Przyznaję, że nigdy nie próbowałem takiej zabawy. Jeśli...
A po co ci aż tak dokładne dane? Jeśli się już upierasz, to najwięcej znajdziesz chyba o polskich alternatorach. I zawsze możesz zapytać ich producenta. W książce "Elektrotechnika samochodów polski fiat i polonez" wydawnictwa WKł, znajdziesz charakterystyki alternatorów stosowanych w fiatach, polonezach (starszych) i im podobnych pojazdach. Dane odczytasz...
Ten, który masz w zupełności wystarczy. Napisz post, dopiero w ów czas, jeśli FAKTYCZNIE alternator będzie "nie wyrabiał" - oczywiście podając odpowiednie parametry...
nie tyle drugi akumulator jest potrzebny ile alternator wydajniejszy. aku wtedy dasz większą pojemnosć. Zorientuj sie jakie są parametry Twojego alternatora. Jak dasz 2 aku pod seryjny alternator a jeździsz głownie po mieści to i tak będziesz miał niedoładowane. Najpierw pomyśl nad alternatorem.
Witam. Jestem nowy na forum. Mam taki oto alternator zamierzam go użyć do pojazdu marki sam pojazd do lasu ale to nieistotne parametry alternatora są idealne dla tego zastosowania. Jakiego regulatora użyć, jak podłączyć. Nigdy się z takim nie spotkałem. Serdecznie dziękuję za pomoc. Dołączam zdjęcia, regulator na zdjęciu jest od jumza nada się do tego...
Z twojego opisu wnioskuje że na 95% masz uszkodzony regulator napięcia, na twoim miejscu poszukałbym oryginału albo zamiennika przeznaczonego do tego alternatora, regulator przeważnie projektowany jest pod dedykowany alternator o określonych parametrach. Za wysokie napięcie doprowadziło do uszkodzenia poprzedniego akumulatora.
Było sprawdzone wszystko przed wymianą Tak a niby co?Bo napisałeś tylko to: No to oddałem do mechanika. Sprawdzamy napięcie - alternator nie ładuje, do wymiany. Sprawdzanie napięcia to za mało.A gdzie kontrola jego sterowania ,odczyt błędów ze sterowników czy parametrów?
Nie tylko alternator. Popatrz dobrze jak masz Clipa w parametry w czasie rozruchu. Pewnie nawet obrotów wału nie zobaczy.
vectraB to w w 95% delco remy. Do wymiany mostek.
a ten zasilacz to ojakich parametrach wyjściowych ?
nie znam szczegółów konstrukcyjnych nortona ale raczej skłaniam się ku przypuszczeniu że posiadały prądnicę a nie alternator a to inna bajka, ewentualnie układ z "magnetem" i to teżrealizowało się raczej budową cewki prądowej o odpowiedniej wydajności, a i instalacja el działała na zupełnie innej zasadzie.Ale odbiegamy od tematu.... Autora poprosiłbym...
Pomysł z alternatorem jest bardzo dobry. 4 KM to tylko 3 kW, minus sprawność alternatora. Potrzeba alternatora rzędu 250 A (at) 12 V, 212 A (at) 14 V. Potrzeba by ci było tylko sporo drutu grzejnego który by to zniósł. Dosyć tanie, proste w budowie i proste w pomiarach (pomiar prądu cęgówką i napięcia prawie czymkolwiek) Używany alternator 200 A to...
emperatura oleju -39 stopni, i mimo, że bryka stoi na placu to wskazanie "pojazd jest w ruchu" jest na tak. Jeżeli diagnozujesz to czymkolwiek innym niż tester serwisowy, nie wierz parametrom. Miałem kilka z uszkodzonym BSI (nie napisałeś rocznika, ale w peugeocie to właśnie on odpowiadał za wzbudzenie) na ładowanie, działo się to po tym, jak ugotował...
Mam pytanko. Czy parametry alternatora od renault 19 silnik 1.8 benzyna rok 93 roznia się czymś od alternatora w oplu astrze 1.4i benzyna rok 92? Bo posiadam opla i zastanawiam się nad wymiana alternatora bo już jest zużyty a akurat posiadam alternator o renówki.
Przecież silnik i alternator w sumie są agregatem prądotwórczym - tylko trzeba się zorientować, czy parametry alternatora są odpowiednie. Według [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Altern... (automotive)#Field regulation najsłabszy powinien dawać 30A, typowy ze dwa razy więcej.
Witam. Chcę zlutować prostownik do mz-tki i mam pytania: Jakie parametry powinien mieć mostek trójfazowy i diody prostownicze aby było małe ryzyko awarii? Czy 100V 50A wystarczy? I jakie diody byście polecili do tego? Motor ma instalcję 12V i wydajność alternatora 180W.
Parametry alternatora są w porządku, ten przewód jest od odmy. Lewe powietrze, błąd składu mieszanki i wadliwa informacja dla czujnika pochłaniacza spalin. To możliwe przez nie dopięcie tego przewodu.
(at)Hektar Zahler Czy konieczny jest pomiar mocy alternatora znając jego parametry - 14V 40A? Chodzi Ci o to, że alternator może mieć mniejszą wydajność ze względu na zużycie? Mam taki alternator firma Denso https://obrazki.elektroda.pl/3911236900_...
Hej. Chciałem podłączyć taką grzałkę do grzania wody w samochodzie (załącznik). Parametry grzałki to 12V i 300W. Grzałka byłaby uruchamiania tylko w trakcie jazdy na około 1h +/-. Alternator w samochodzie ma około 90A. Akumulator 45aH.Czy taka grzałka będzie sprawnie działać w trakcie jazdy czy jej moc jest zbyt duża i będą jakieś problemy? Dzięki z...
O! Od czego ten zestaw? Masz jakieś jego parametry techniczne? Choćby moc tego alternatora? Jeśli masz to w ręku, to podaj średnicę koła magnesowego.
Awaria nie ma bezpoeśredniego związku. Po prostu podczas wymiany alternatora odłączyłeś akumulator i wykasowały się wyuczone parametry w DDE.
Bo są różne moce, raczej powinno być ile WAT niż napięcia. Jakiej mocy wstawiłeś? Wymieniając żarówki w radiach samochodowych po pierwsze zwraca się uwagę na napięcie pracy. W starszych Alpinach do podświetlenia wyświetlacza stosowano żarówki 9V/85 mA (wg SM). Klawisze podświetlały żarówki 6V łączone szeregowo po dwie. W każdym z obwodów był dodatkowo...
parametr alternator parametr dioda alternator parametr techniczny alternator
cylinder simsona huawei sterowniki windows keeway gaśnie
sterownik zgrzewarki amplituner yamaha
Zamienniki fotorezystora RPP121: GL5516, GL5528, GL5537, LDR03 Zamienniki triaka BCR10KM: BTA10-600CRG, BT139-600E i inne