Jeżeli dobrze rozumiem, alternator w dalszym ciągu niesprawny. Nie naprawiałeś na gorąco? Diod takich chyba w handlu nie ma. Może jakieś specjalistyczne hurtownie. Popatrz w necie, na allegro. Kiedyś można było kupić na targu od ruskich. Ewentualnie z rozbiórki gdzieś w warsztacie. Pytasz o podmianę regulatora. To może się udać, kiedyś takie rzeczy...
A może tak parametry alternatora. Przy 12 woltowym napięcie 12V i prąd w granicach 3 Amper
Uwazam ze dla wiekszosci samochodow to wystarczy .
Jeżeli sprawny to na luzie . na obudowie powinno być napisane jaki prąd maksymalnie może oddać alternator.
Bsm steruje alternatorem. W parametrach swojego profesjonalnego testera masz podgląd zapewne napięcia jakie widzi ECU, bsi możesz sprawdzić podczas jazdy.
Są dostępne nawet na alledrogo.. szukasz „Szczotki Alternatora 4,6x6,35x15,4 PX60” (4oferty) Do alternatora raczej nie nadadzą się szczotki z elektronarzędzi..;)
żadnych
Może są ta parametry przedstawiane od alternatora. Np typ producent, temperatura, prędkość obrotowa itp. Pewności nie mam ale gdzieś w blokach mierzonych rzuciło mi się to w oczy.
Wolne obroty silnika to nie są obroty umożliwiające osiągnięcie znamionowych parametrów przez alternator.
Powolutku panowie, ciągłość kabli sprawdzona? Chodzi o sygnał wzbudzenia , obciążenia alternatora? Sprawdzone parametry akumulatora ?
Sprawdź żarówką i bateryjka płaską.W jedną stronę świeci,w drugą nie. I tu się można oszukać, bo dioda może świecić, ale być niesprawna. Jak dobierać diody przy pomocy żarówki, aby miały zbliżone parametry?
... Niestety, to są ogólniki, których chciałem uniknąć.Interesuje mnie rozpływ prądów przy spięciu równoległym czterech żródeł prądu ( 2 aku i 2 altern.) Jak napisał (at)DriverMSG Ty podałeś ogólniki bez konkretnych danych. Wszystko zależy od parametrów akumulatorów, alternatorów i obrotów silnika poszczególnych pojazdów. W zależności od nich "rozpływ"...
Temat zamknięty, wgłębiając się w działanie całego układu ładowania aku, nie jest on zero-jedynkowy. Alternator jest wzbudzany tylko gdy potrzeba, a ja sprawdzałem napięcie praktycznie bez obciążenia ze strony odbiorników i z w pełni naładowanym akumulatorem, który w tym układzie nigdy nie jest ładowany do 100%. Jazda próbna z podpiętym vcds'em i podgląd...
Cześć.Powinien pasować one mają zbliżone parametry.
Hucul wg Ciebie to przy moim silniczku 3,8 KM otrzymam moc 3kw(4,05KM) odejmując nawet 20% strat otrzymam 3,24KM. Tz. jeżeli wrzucę silnik 1600cm3 i mocy 130 KM to z alternatora będę miał 130KM i odejmę te straty 20% to otrzymam 104KM. Zakładając oczywiście że obroty obu silników są takie same w 1 jak i w 2 przypadku np.3500obr/min. To po co te parametry...
Akumulator litowo polimerowy w początkowej fazie ładowania wymaga ograniczenia prądu (faza ładowania prądem o stałej wartości ang. CC) a w końcowej wymaga ograniczenia napięcia do wartości 4,2V (4,2V na jedno ogniwo w baterii akumulatorów połączonych szeregowo). Bateria trzech akumulatorów lipo osiągnie maksymalne napięcie 3x4,2=12,6V. Bateria czterech...
Nowy komplet 2x 165Ah jakieś 300zł. Używka z busa np. lublin 110Ah jakieś 50zł (szrot)+ kabel masowy (u mnie działa od poldka 2 lata) + altrenator polonez.+prostownik mocny 10A na zimę . Jeździłem tak 2 lata i kupiłem orginały Centry:D 300-50 = 250 zł zysku
Taki jest oryginalny w tym modelu i nie powinno być problemu,jak ładowanie będzie rzędu powyżej 14V .P
Może nie najnowsze te informacje, ale jednak: http://obrazki.elektroda.net/86_12283470... źródło: M.Konopiński Elektronika w technice motoryzacyjnej WKiŁ Wa-wa 1979 str.127
Jeszcze należy rozważyć inny aspekt. Każda maszyna elektryczna ma takie parametry jak moc chwilowa, moc godzinna i moc ciągła. Alternatory samochodowe (a wydaje mi się, że o czymś takim kolega myśli) nie są konstruowane do ciągłej pracy z pełnym obciążeniem.
Witam . Pytanie to czy można zamienić alternator innej marki (BOSCH) oczywiście o takich samych parametrach ładowania
Pierw byś musiał zobaczyć w parametry alternatorów to ze jeden ma 70A a drugi 120A nie wiele mówi wszystko zależy jakie parametry maja na jałowych.
Cały alternator kupi za 150zł, a maszyny budowlane stać nie mogą.
Te parametry nie są ze sobą w żaden sposób powiązane, 55A, to max prąd, który może dostarczyć alternator, nie ma to związku z pojemnością akumulatora
Wszystko to co napisałeś jest potwierdzeniem tego co ja napisałem. 2-3min od odpalenia na wolnych włączone ksenony, klima i wszystko elektryczne bez długich - napięcie startowało od 13.37V i spadało aż do 12.17V po 1 minucie. Ta 1 minuta to jest czas nagrzania się stojana, a od niego regulatora napięcia. Jak dotknąłem ręką obudowy alternatora to po...
Mam pytanko. Czy parametry alternatora od renault 19 silnik 1.8 benzyna rok 93 roznia się czymś od alternatora w oplu astrze 1.4i benzyna rok 92? Bo posiadam opla i zastanawiam się nad wymiana alternatora bo już jest zużyty a akurat posiadam alternator o renówki.
W tajemnicy utrzymujesz parametry alternatora. Nie piszesz także jakie parametry ciebie interesują. Generalnie to taki alternator wytwarza prąd prawie od zerowych obrotów (praktycznie kilkadziesiąt obr/min). Przypuszczam, że w urządzeniu jest wbudowany jakiś regulator, który martwi się o odpowiednie parametry na wyjściu a te nastąpią przy takich obrotach...
Jeśli jest jest z odpowietrznikiem , to na pewno całą aparaturę trzeba schować w hermetycznych puszkach- opary paliwa+ wodór z akumulatora tworzą niebezpiecznie wybuchową mieszankę w połączeniu z powietrzem, szczególnie w lato- instalacja ma być wykonana kablami używanymi do budowy instalacji samochodowych. Jakie są parametry alternatora w twoim silniku,...
Trzeba odczytać z tabliczki na alternatorze jaka jest jego moc.Wymiana silnika spalinowego spowoduje stabilną pracę alternatora i brak spadku obrotów w trakcie ładowania.Staraj się w trakcie postoju urządzenia doładowywać akumulatory prostownikiem małym prądem przedłużając tym sposobem dłuższą exploatację akumulatorów.Jeżeli akumulatory po użyciu urządzenia...
Witam kolegów mam pytanie morze ktoś zna parametry diody na fotce prawdopodobnie to dioda Zenera bocznikująca prąd ładowania. Alternator Lucas nie znam modelu http://obrazki.elektroda.net/51_12316738...
Parametry alternatora są w porządku, ten przewód jest od odmy. Lewe powietrze, błąd składu mieszanki i wadliwa informacja dla czujnika pochłaniacza spalin. To możliwe przez nie dopięcie tego przewodu.
Przy rozruchu napięcie spada pobieżnej 10V To jest akceptowalne. Bez podglądu parametru stanu naładowania akumulatora zachowanie alternatora jest dla mnie jak najbardziej prawidłowe. Odpal silnik z zapiętym miernikiem , włącz nawiew i zostaw tak na 5-10 minut . Zobacz czy nie podniesie napięcia .
Witam, Proszę o informacje czy dobre mam parametry ładowania po regeneracji alternatora o nr A13N110. Wszystkie pomiary były wykonywane na akumulatorze na biegu jałowym bez obciążenia 14,08V na włączonych światłach 13,6V Na włączonych światłach i dmuchawie i dodane obroty 13,95V Czy podane parametry są dobre dla alternatora który podobno miał wymieniane:...
Witam. Jestem nowy na forum. Mam taki oto alternator zamierzam go użyć do pojazdu marki sam pojazd do lasu ale to nieistotne parametry alternatora są idealne dla tego zastosowania. Jakiego regulatora użyć, jak podłączyć. Nigdy się z takim nie spotkałem. Serdecznie dziękuję za pomoc. Dołączam zdjęcia, regulator na zdjęciu jest od jumza nada się do tego...
Mam Opla Astre H 1.4 90km. Na alternatorze nie zauważyłem niestety żadnej naklejki itp. informującej o parametrach tego alternatora ale moim zdaniem będzie to alternator dający maksymalnie 70-90 Amperów.
Auto to ford mondeo combi mk1 1.8DT.Nie jestem w stanie określić parametrów alternatora bo silnik jest strasznie zabudowany instalacją od klimy i ogólnie alter. jest bardzo schowany. A co do tego wzmacniania to nie kupowałem go specjalnie do tego głośnika, porostu już go wcześniej miałem a teraz chce go wykorzystać.
Chce wymienić diody w alternatorze w passacie b3 tylko nie wiem jakie i o jakich parametrach, dodam że to alternator Valeo.
Od japończyka byłby najlepszy,ma wewnątrz regulator no i jest zdecydowanie najmniejszy.Od 126 p odpada-kłopotliwe mocowanie i słabe chłodzenie,gdyż wałek napędza dmuchawę,a część tego powietrza wlatuje do środka alternatora.Licz się jednak z tym,że ten niewielki silnik będzie miał dodatkowe obciążenie-pasek i opór alternatora przy oddawaniu prądu.
Stawiam na pełny pobór prądu przy wyższych obrotach. Takie rupiecie jak naprzykład polonez był wiele razy mierzony i poniżej 1500 obr nigdy nie ładował co jest winą konstrukcji i jego parametrów. Nie mamy parametrów alternatora skody, więc podałem opis ogólny. Bez obciązenia żadnego, faktycznie alternator powinien mieścić się w tych wartościach. 13,8...
Kilka to znaczy ile i jakiej pojemności? moim zdaniem gra nie warta świeczki. Ale wszystko zależy od ilości (patrz pojemności) akumulatorów i parametrów alternatora. Piszesz że chcesz zasilać komputer, oświetlenie itp. no to chyba komputer tylko żeby go włączyć i wyłączyć a oświetlenie... jeżeli masz LED'y to możesz się pobawić, zwykłe żarówki za dużo...
To też już od dawna nieaktualne, tak było do Euro4, od około 2006-2009 roku w zależności od marki, każdy alternator ma wbudowany moduł sterujący i po CAN albo LIN komputer CEM nim zarządza. Tam już nie ma takich prądów po rozruchu. Nieskromnie spytam: co ma prąd rozruchu pobierany z akumulatora do parametrów alternatora? Alternator ma za zadanie zadbać...
Osobiście wolał bym go normalnie doładować do pełna prostownikiem. Prostownik ma trochę inne parametry ładowania, niż alternator. ;)
Przecież silnik i alternator w sumie są agregatem prądotwórczym - tylko trzeba się zorientować, czy parametry alternatora są odpowiednie. Według [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Altern... (automotive)#Field regulation najsłabszy powinien dawać 30A, typowy ze dwa razy więcej.
Podaj parametry obydwu alternatorów, wtedy będzie można sprawdzić. Zazwyczaj na obudowach znajdują się tabliczki znamionowe.
To są diody BYY57-700 i BYY58-700 http://www.mouser.com/ds/2/115/BYY57_58-... (obudowa wciskana jak popularne diody do alternatorów), tu - zaprasowana w reduktor z gwintem M8
I na koniec najciekawsze: wszystkie aku z dodatkiem Ca mają końcowe napięcie ładowania 16.2V w odróżnieniu od startych z Sb gdzie koniec ładowania następował przy 14.4V (mowa o aku 12V) Wszyscy te Silvery zachwalają ale proszę mi powiedzieć, w którym samochodzie (ja znaqm tylko Mercedesa) można bezkarnie zamiast Pb/Sb wstawić aku w technolgii Pb/Ca-Ag...
To muszę złożyć ten alternator no i wymienić tą diodę. Nawet nie wiem o jakich parametrach.
W BMW stabilizator był całościowy, mówie na przykładzie dwóch alternatorów. Zgaduję że u Ciebie jest tak samo. Aby go przetestować najpierw musisz zrobić pomiar oporności uzwojenia. Jak znajdziesz jaka powinna być katalogowa to dowiesz sie czy jest sprawne. Potem to tylko pomiar napięcia i prądu przy pracy aby stwierdzić sprawność stabilizatora i parametry...
Układ działa tak po przekręceniu stacyjki leci napięcie, na kontrolke i do wzbudzenie alternatora. Po napędzeniu kontrolka powinna gasnąc a świeci caly czas. niestety nie ma + na obudowie. dodam ze po kilku rozbiórkach tego alternatora zdemontowałem także swój alternator z traktora który jest taki sam i porównałem parametry obu alternatorów i są prawie...
Pytanie do autora - Napisałeś, że instalacja orginalna (alternator) ma wydajność 65A, interesuje mnie jaką ma wydajność prądową dostawiony alternator? Przydałby się jakiś namiar na parametry takiego alternatora. PS naprawdę świetna konstrukcja, wykonanie i pomysł! Szacunek się należy!!! :-)
566 jest błędem wewnętrznym pompy.Możesz odpiąć czujnik i diagnozować wtedy.Pompa raczej do wymiany.Podejrzyj jeszcze parametry tak jak radził kolega,
Pobór wynosi jakieś 0,6A.Wszystko wygląda na to że to licznik jest winny albo alternator.Bo,ak odepnę D+ albo główny B+ pobór spada do 0.085 czyli by było ok.Jak odepnę licznik (złącze niebieskie)to samo .Przewód niebieski d+ jak i ten co idzie do ecu ok.Ładowanie około 14v ,licznik wygląda dobrze przejrzałem płytę błędy i parametry .Alternator też...
Wielu producentów oferuje dedykowane regulatory alternatorów z wbudowaną kompensacją temperatury - maja tę zaletę że mają gwarantowane parametry w pełnym przedziale temperatur spotykanych w samochodach.
Temat zamknięty. Alternator wymieniony na taki o lepszych parametrach i jest OK.
Jeśli dobrze ustawisz cały sprzęt to nie ma szans na uszkodzenie. Poza tym łatwiej uszkodzić głośnik słabszym wzmacniaczem niż niewiele mocniejszym. Masz niewielki zapas mocy, więc jeśli z marek, które wymieniłem wcześniej nic nie ma w określonym budżecie i o określonych parametrach, to skłaniałbym się właśnie do tego Stega.
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
Pomiar względem masy, przy pracy silnika. Zacisk B+ alternatora 12,45V połączenie D+ 12,39V masa alternatora względem korpusu silnika 0,3V. Aktualnie zamontowałem nowy alternator, który przy pomiarach wykazuje takie same parametry jak stary alternator i chyba będę musiał podjechać do elektryka, wirtualnie gdybanie i podawanie pomiarów mija się z celem....
nie tyle drugi akumulator jest potrzebny ile alternator wydajniejszy. aku wtedy dasz większą pojemnosć. Zorientuj sie jakie są parametry Twojego alternatora. Jak dasz 2 aku pod seryjny alternator a jeździsz głownie po mieści to i tak będziesz miał niedoładowane. Najpierw pomyśl nad alternatorem.
Regulatory napięcia w samochodach od ~2000 roku mają zaprogramowane parametry takie jak: napięcie ładowania, czas opóźnienia po uruchomieniu silnika, czas reakcji na obciążenie, soft-start, obroty startu pracy alternatora. Jeśli ktoś ma informacje takie, że Toyota w swoich alternatorach zaprogramowała czas opóźnienia startu ładowania na 2 minuty, to...
Dziewięć aż :)
akumulator jest dostosowany do rozrusznika i alternatora, musi się zgadzać z fabrycznymi parametrami, jeśli zastosujesz większy, musisz liczyć się z niedoładowaniem akumulatora, lepiej zainwestować w porządne kable oraz kondensator, jak napisał wyżej kolega
witam Mam wątpliwości co do ładowania akumulatora w moim samochodzie. jest to Punto 75sx, napięcie na akumulatorze przy gęstości 1,26 wynosi 13,9 - bez włączonych odbiorników, a po włączeniu świateł i wentylatora spada do 13,6V W książce auta wyczytałem parametry alternatora z regulatorem i powinno napięcie wynosić 14,3-14,6V niezależnie czy z obciążeniem,...
A po co ci aż tak dokładne dane? Jeśli się już upierasz, to najwięcej znajdziesz chyba o polskich alternatorach. I zawsze możesz zapytać ich producenta. W książce "Elektrotechnika samochodów polski fiat i polonez" wydawnictwa WKł, znajdziesz charakterystyki alternatorów stosowanych w fiatach, polonezach (starszych) i im podobnych pojazdach. Dane odczytasz...
trzeba by zajrzeć do jakiś starych książek o motoryzacji, czy instrukcji samochodów. Tam były czasem podane takie parametry jak typ diod w alternatorze, parametry drutu, odporność na przebicie przy 220V (do pomiarów). może i coś rodzaju emalii też by sie znalazło. Albo spytać o jakieś dane w zakładzie, który przewija silniki.
Jakie diody wzbudzenia zastosować do alternatora magnetti marelli w seiucento, chodzi mi konkretnie o ich parametry, 2A 200V wystarcza?
Diody bym się nie czepiał. Sprawdził bym w pierwszej kolejności szczotki, i pierścienie. Kiedy tam wszystko w porządku, udał bym się do zakładu regenerującego alternatory, i poprosił o sprawdzenie parametrów pod obciążeniem, a dopiero wtedy, sięgnął bym po tester i sprawdził jak wyglądają parametry obciążenia alternatora ze strony ECU.
o gat jak dla mie to już będzie za duzo :( a jakie powinien miec parametry nowy alternator?? moze wyjdzie taniej?
Mam prośbę. Potrzebuje namiar gdzie dostane części do tych alternatorów (mitsubishi). Podaj coś więcej na temat tego alternatora, najlepiej zdjęcie z tabliczki znamionowej lub numer katalogowy Mitsubishi, parametry alternatora itp... Numer Mitsubishi może się zaczynać: MB..., MD..., MR..., MZ..., ME...+zawsze 6cyfr. Początkowe numery literowe mogą...
a dlaczego w tym innym egzemplazu nie zrobiles podobnych prob? moze upozadkujmy jakie napiecie masz bez obciazenia i z obciazeniem np.swiatla na wolnych obrotach i jakie napiecia na obrotach ok 2000 / tutaj jest wazny typ silnika/ bez obciazenia a jakie z.obciazeniem no i podaj w koncu typ silnika Dodano po 2 w berlingo wystepuje 7 rodzajow silnikow...
Chcieć to nie znaczy móc . Napięcie wyjściowe alternatora zależy m/in. od obrotów. Przy pełnym wzbudzeniu jest ściśle związane z obrotami. Nie znam parametrów tego alternatora,ale może być tak ,że przy tych obrotach więcej się nie da.
Witam, auto jak w temacie. Przyjechało z usterką alternatora. Alternator wymieniony, po paru godzinach powtórka ponowne uszkodzenie drugiego alternatora. Podjęta decyzja o regeneracji starego alternatora wymieniony mostek (był pęknięty), wymieniony regulator. Części AS. Założone wszystko do auta. Alternator ładuje. Nie dawało mi to spokoju więc zacząłem...
Witam buduje prądnice z alternatora. Mam pytanko jak dobrać wielkość łopat do tego urządzenia. Będę robił duże 1/10 przełożenie bo potrzebuje obrotów żeby alternator coś wyciągał sensownego. Co po kolei muszę zmierzyć w prądnicy. Jakie parametry są potrzebne żeby oszacować ile i jakie skrzydła są potrzebne.
Może wyjaśnij do czego zmierzasz. Bo chyba jasne, że na wstępie trzeba zrezygnować z regulatora lub sporo zmodyfikować. Uzwojenia oczywiście można połączyć szeregowo tylko zależy od układu uzwojeń co uzyskasz. Nie spodziewam się potrojenia napięcia a nawet poważny jego spadek i grzanie uzwojeń. Przyznaję, że nigdy nie próbowałem takiej zabawy. Jeśli...
znalazłem zamiennik alternatora dokładnie odpowiadający parametrom elektrycznym i wymiarom montażowym.
Jak dla mnie coś mało informacji. Czy oba alternatory pracują na instalację samochodu w tym akumulator? Czy grzanie odbywa się cały czas? Generalnie zastosowanie dwóch alternatorów trochę pogarsza sprawność układu. W grę może wchodzić niedopasowanie parametrów urządzeń.
a ten zasilacz to ojakich parametrach wyjściowych ?
w oryginalnym silniku była prądnica ale nie mogę dobrać się do jej parametrów alternator jest pewnie 55A dzisiaj sprawdzę, w razie czego dam większy poborem lodówki i ogrzewania się nie przejmuję ,martwi mnie kiedy i jak ma się ładować ten drugi aku bo oryginalna instalacja jest niekompletna brakuje akurat kabla który załącza ten cholerny przekaźnik...
Bo są różne moce, raczej powinno być ile WAT niż napięcia. Jakiej mocy wstawiłeś? Wymieniając żarówki w radiach samochodowych po pierwsze zwraca się uwagę na napięcie pracy. W starszych Alpinach do podświetlenia wyświetlacza stosowano żarówki 9V/85 mA (wg SM). Klawisze podświetlały żarówki 6V łączone szeregowo po dwie. W każdym z obwodów był dodatkowo...
D+ mają alternatory 9 diodowe. 6 diodowy ma wyjście ze środka uzwojeń stojana. Napięcie jest o połowę niższe i steruje przekaźnikiem kontrolki ładowania. Tutaj jest woltomierz dla którego nie ma znaczenia czy wskazuje napięcie alternatora sześcio czy dziewięciodiodowego.
Parę Ah nie zrobi różnciy, ważny jest prąd rozruchowy. Jak stanowczo za mało Ah to szybko się zużyje (prądy rozruchowe bardziej mu szkodzą). Po odpaleniu alternator ma wyrobić, ale nawet jak wyrobi aku w zimie, zanim przyjmie ten prąd to oddał na rozruch to mija 15 min i więcej - niezależnie od nadwyżki. Wszelkie podgrzewacze i ogrzewane fotele dadzą...
Tam jest jeden od dołu 4 pin i jeden z boku od strony alternatora?
Witam !! W zasadzie powinien wystarczyć zasilacz regulowany w zakresie 10V - 16V i żarówka 12V / 21W. W przypadku regulatora zespolonego (wszystkie zachodnie) żarówkę podłączyć do szczotek, minus zasilacza do śrubki masowej a plus do "języczka" który styka się z blaszką wewnątrz alternatora. Przy regulacji napięcia w zasilaczu żarówka powinna zapalać...
Teoretycznie tak. Muszą to być alternatory o idealnie jednakowych parametrach (moc, napięcie przy okreslonych obrotach) Przy przypadkowych alternatorach to nici z tego. Ponadto pamiętaj, że izolacja uzwojenia i diody prostownicze mają swoje parametry dot. przebicia. W sumie ten eksperyment może się udać najwyżej na dwóch altermatorach.
Z tego co napisałeś wydaje mi się, że chodzi Ci o regulator napięcia alternatora/prądnicy. Takie cudo można kupić od dowolnego pojazdu, przy uwzględnieniu parametrów prądnicy/alternatora. Chyba, że układ prądnica/alternator regulator napięcia nie ma pracować w pojeździe a stanowić oddzielne źródło o napięciu 12V buforowo ładujące akumulator (jaki?).
O! Od czego ten zestaw? Masz jakieś jego parametry techniczne? Choćby moc tego alternatora? Jeśli masz to w ręku, to podaj średnicę koła magnesowego.
Widze, ze kolega zrezygnowal z alternatora, ale mimo to musze sie nie zgodzic co do wlasciwosci ruchowych alternatora jako silnika. Wlasnie taki silnik (jesli sterownik jest wykonany tak ja sie nalezy) ma calkiem przyzwoite parametry. A sprawnosc jest nawet wyzsza (przy wiekszych obrotach) niz przy silnikach asynchronicznych indukcyjnych. Wlasnie taki...
Ale w tym sęk że nie znajdzie nigdzie indentyczne dwa alternatory (parametrami). Bo też jest ważny spadek V co do mocy, może minimalny ale zawsze to dyskwalifikuje do podłączenia bez niczego. A podłączając prze jakiś opornik mija sie z celem.
A jakie parametry ma takie alternator od wsk, a z jednym wymiarem w opisie się pomyliłem 20mm a nie 22. Juz prawie wszystko mam przygotowane tylko musze zamówić i wkleić magnesy w wirnik.
Nie wiem jak przytoczone auto, ale francuskie samochody mają często dodatkową nagrzewnicę elektryczną pozwalającą na nieco szybsze ogrzanie powietrza. Nie wiem jaki jest mechanizm załączania-czy tylko przy nawiewie na szybę czy niezależnie od kierunku. Na pewno wyłącznie po uruchomieniu silnika i osiągnięciu właściwych parametrów ładowania alternatora...
Silnik rozgrzany, ogrzewanie wyłączone? Jakie obciążenie alternatora pokazuje w parametrach?
nałąduj prostownikiem, podłącz go w aucie zapal i zmież ładowanie na światłach i bez świateł, musi być conajmniej 13.8V, następnie jak go zostawiasz na noc albo na dłużej to ściągaj kleme i powiesz mi czy problem po 2 dniach znowu jest. jak nie ma to jakie to auto ? Autko to kadett 1.3e 86'. Dziś znajomy elektryk zrobił tak jak mówisz, zmierzyliśmy...
Witam ptrzebuję informacji na temat Alternator Denso A115I CL7, jaki prąd i czy ktoś miał jakieś problemy i podzieli się doświadczeniami. Posiadam Saxo jeśli macie inne alternatory to proszę o info: producent itp.
Problem polega na tym, że nie mam jak wykorzystać D+ z Alternatora. Jak zmienić parametry by działało tylko z zasilania po stacyjce we wnętrzu samochodu? Napięcie w samochodzie i tak zmieni się po wzbudzeniu Alternatora.
Witam. Mam zamiar kupić wzmacniacz który będzie będzie miał najbardziej optymalne parametry do alternatora. Samochód jakim jeżdżę to audi b4 1.9tdi gdzie mamy alternator 120A myślę że taki wzmacniacz jest wystarczająco mocny żeby nie było konieczności zmiany alternatora. Padło na wzmacniacz impulse SD 500 co o nim myślicie? Alternator sobie z nim poradzi...
Z pewnością lepiej, tylko może nie całkiem małą - jeśli to ma być porządny trening, to parędziesiąt watów nie zawadzi. Może mały alternator?
Np. alternator spełnia twoje parametry, sprecyzuj oczekiwania.
Szanowny Panie Moderatorze.Ten sam alternator zabudowany w samochodzie pracuje z przedziałem prędkości do około 5000 obr/min w zależności od obrotów silnika.Regulator wpięty szeregowo w uzwojenie wirnika ma za zadanie utrzymać określone parametry i utrzymać odpowiedni poziom magnetyczny wirnika aby napięcie na akumulatorze nie było wyższe od 14.5V Alternator...
Próbowałem z krajowymi. Od Komela nie mogę się doczekać oferty i karty tech od ponad roku. Falownikiem jestem zainteresowany. poproszę parametry. pozdrawiam
Mam jeszcze takie pytanie jakiego regulatora użyć do tego alternatora ? Ma lądować 2 akumulatory połączone szeregowo.Jeden akumulator ma parametry 6 V 165 Ah.
A... to wiele nie nasprawdzasz. A nie wystarczy sprawdzić parametrów po modelu?
alternator parametr parametr dioda alternator parametr techniczny alternator
wysokość pompowania pralka wentylator kabel laptop błąd amica
sterownik zgrzewarki amplituner yamaha
Alstom RTX 133 – wartość rezystora R1 w przekaźniku czasowym, warianty napięciowe RTX-133 230V Schneider – wartość rezystora R1, typ, zamienniki, objawy uszkodzenia