trzeba wyciągać,ale prosto i łatwo się wyciąga
A124-14V-44A A125-55k-14V-55A polonez 1,9disel producent Paris Rhone typ A13N 12V50A polonez rover Magneti-Mareli A 12765 12V 65A
Świecenie lampki ładowania bez włączonego zapłonu wskazuje na uszkodzenie diody w mostku prostowniczym(do wymiany).Powodzenia.
Oj Romoo, to chyba tylko układ Leonarda ratuje...
W maluszku wyszło troszkę za mało - oryginalnie miałem 6mm2. Polonez 900W 60A 10mm2, Opel astra 1000W 70A 10mm2, Rover 400 950W 65A 10mm2.
u nas byla to jedna dioda we wloskim badziewnym alternatorze Magneti Marelli
Polonez z silnikiem Rovera ma alternator produkcji Lucas (Magneti Marelli).Nie myl z Polskim Elmotem
mechanicznie zamienne.
chodzi o główną diodę w alternatorze
Powiedział Ci jasno i wyrażnie, a Ty kup nowy alternator i wymień i będzie ok.
Nie ma takiej opcji by kontrolka podłączona prawidłowo do d+ świeciła pełną mocą a alternator się wzbudzał i ładował 13,9V.
Witam. Jezeli jest to Polonez z silnikiem Rover 1.4, nalezałoby sprawdzć wyjście połączenia prądowego, ta wersja Polonezów miała przewody prądowe łączone do alternatora za pomoca konektorów /a raczej powinno byc na kabeloczku, zwłaszcza ze jest na alternatorze odpowiednie wyjście/. Konektory przegrzewały się i korodowały, co zwiekszalo opór i częstym...
Na 99% w samochodzie uległ uszkodzeniu mostek prostowniczy.Typowa usterka alternatorów Lucas.Problem zresztą poruszany na forum. Sigi-styki w kostce o której wspominasz się przeplają,owszem,ale nie w polonezie MPI 16V,a w GLD ( dieslu).Polonez-Rover takowej kostki nie ma,ale raz miałem zdarzenie ze była wypalona kostka ze stykami,ta która nachodzi bezpośrednio...
Czy dałoby to radę z seryjnym alternatorem? Da sie byle byś non stop, nie kręcił do oporu. aby podłączyć pompę elektryczną ( np. z Astry G Ja mam podo rover i wspomaganie elektrycze i działa. Alternator nawet słabszy. Ale trzeba załozyć dzienne lampy.
hmm miałbym z poloneza silnik (i chyba skrzynia) 1.6 ale obecnie bez alternatora - więcej szczegółów mogę podać wieczorem po skontaktowaniu z bratem (do ostatniego dnia na chodzie, polonez był bity z boku) - silnik nam na pewno został
Witam.Może to być słaby styk na klemie akumulatora lub alternatora.Można spróbować poruszać klemami na akumulatorze czy nie są luźne,a nawet zdjąć je,przeczyścić papierem ściernym(od wewnątrz).To samo zrobić można z akumulatorem.Sprawdz też przewody na zacisku alternatora,czy nie są luźne lub oberwane.Myślę,że nawet dla blondynki nie jest to trudne...
hmmm.... dowiedziałem się dziś że alternator ten można zastąpić mocniejszym ale od forda escorta, czy orientuje się ktoś z Was od jakiego modelu escorta pasuje alternator do poldka z silnikiem rovera 1.4 16V
przypadkiem trafiłem na ten temat chodzi mi po glowie podobna rzeźba silnik rover najlepiej turbo skrzynia z poloneza 1.4 most od fiata 132/argenta a nawet + samonośna rama o nadwoziu na razie nic nie piszę bo to nie wiąże się z tym tematem wał trzeba będzie zamówić skrzynia i most powinny wytrzymać nową moc bo pojazd będzie lekki :twisted: więc odpowiadając...
Fordoski Srowski! Nie ma alternatorów "fordowskich", jasne? Może tam być abo Lucas albo Bosch. I jak nie potrafisz ich odróżnić od siebie to się nie bierz za ta robotę. Acha, Lucas z Forda pasuje do np. Rovera 214 albo poloneza z silnikiem Rovera, więc jaki jest, fordowski czy polonezowski? Tak to jest z wami lamerki....
Mam zbliżony problem u mnie w Polonezie z silnikiem Rovera. Gdy silnik jest zimny wszystko jest ok. Zapala bez najmniejszego problemu, nawet po dłuższym postoju. Nigdy nie miał i nie ma instalacji gazowej. Po rozgrzaniu silnika nagle zaczyna tracić całą moc (obroty powoli spadają, konieczna staje się redukcja biegu). Spadkowi mocy towarzyszy jednoczesny...
Wbrew opiniom różnych mądrych inżynierów polecam im większa pojemność tym lepiej. Alternator ma tak potężny zapas mocy, że naładuje każdy nawet największy akumulator .Do tego samego napięcia czyli 13,8-14,2wolta. A gdy kręcimy rozrusznikiem to większy akumulator ma lżej,i wytrzyma dłużej. A nawet gdy jest już słaby, to jeszcze ma tyle mocy żeby sobie...
Witam, Posiadam Poloneza 1.4 z silnikiem Rovera. Chciałbym założyć wspomaganie kierownicy. Nie wiem jak zamontować koło pasowe do napędu pompy. Na wale głównym jest koło na pasek wielorowkowy, które napędza alternator. Przestrzeń między tym kołem a ramą nie pozwala na założenie dodatkowego koła potrzebnego do napędu tej pompy. Czy trzeba zmienić koło...
Jaki polonez?To że Caro nic nie znaczy. Były tam trzy typy alternatorów,a jeżeli weźmiemy pod uwagę model z silnikiem Rovera lub citroenowski diesel to więcej. Może napisz kolego który rocznik,i jaki to caro,ok?
W caro był na alternatorze. Ale nie napisał jaki silnik, bo może mieć polonezowski, 1,9 diesel (XUD9) albo K16 Rovera,
Dzień dobry! Chcę dziś przedstawić swoją konstrukcję agregatu 12V z niewielkiego silnika spalinowego i alternatora samochodowego. https://obrazki.elektroda.pl/9360359700_... Wstęp/założenia Przyczyną powstania konstrukcji była bardziej chęć ciekawego wykorzystania starych silników Honda G100 które posiadam i sprawdzenia swoich umiejętności...
Witam, od niedawna posiadam Poloneza Caro 95 rok, silnik Rover 1,4 + LPG. Auto posiadało uszkodzoną elektrykę, której objawy wyglądały następująco: jednego dnia auto rano nawet nie kręciło, a po południu odpalało bez większych problemów. Bywały dni, że cały dzień nie chciał odpalić, oraz takie dni ze nawet rano odpalał bez problemu, ale przeważały te,...
Następujący problem polonez 1,4 16V silnik rovera na zimnym silniku wszystko OK natomiast po nagrzaniu żarzy się lekko kontrolka ładowania - po dodaniu gazu (około 2500obr/min) gaśnie. Ładowanie na ciepłym silniki i biegu jałowym 13,95V i sie waha 0,5V - kontrolka się żarzy. na zimnym 14,36V kontrolka nie pali się. wyjąłem regulator - szczotki OK, poczyściłem...
Roverek daje rade na zwykłym mikserze, ale przy jego niesymetrycznym kolektorze ssącym ostatni cylinder zawsze będzie miał uboższą mieszankę niż pierwszy. Oj dobrze, że przy ohv nie ma plastykowego dolotu, moje Atu ostatnio się "rozstrzelało" jak CKM... ogur3k: Codziennie dojeżdzam Polonezem 1.6 Gli do pracy 45km. Raz tylko nie dojechałem - zatarł się...
Jeśli na Astrze Y1.7dti 165tyś 350zł alternator, 2x28zł (bez wymiany) szczotki rozrusznika 2x550zł rozrząd i teraz dojdzie sprzęgło ok. 600zł z wymianą to dużo? Podam przykład w Polo 1.4 (przejechałem na założonym gazie 60tyś) 2500zł głowica rozrząd 500zł 2x wymiana świec po 80zł i nie wspominając że 3x 200zł serwisowanie gazu (regulacje i wymiana filtra....
polonez rover alternator rover polonez polonez rover
passat ssanie pasta termoprzewodzaca onkyo pilot standby
turbina wiatrowa turbina wiatrowa
Podłączenie sterowania z kierownicy do radia Vordon HT76023060170 w Fordzie C-Max MK1 2010 Lexus IS 220d – brak ogrzewania po stronie kierowcy, serwomotor klapy air-mix, naprawa HVAC