Jak widać orłem nie jestem dlatego pytam osoby takie jak Ty :) które mogą coś podpowiedzieć. Dobra to ja się zlituję.:) W starych dieslach obrotomierz był sterowany sinusoidą z specjalnego styku alternatora.
Jak można na pałę wymienić alternator dlatego, że nie ładuje? Przecież on jest sterowany elektronicznie, to nie Polonez.
Po odpięciu wtyczki od alternatora powinien ładować ok 14v awaryjnie tj kontrolka ładowania się świeci a napięcie jest prawidłowe. Jeśli tak nie jest szukaj problemu np. z napinaczem paska, kołem pasowym wału lub sprzęgłem alternatora. Warto sprawdzić masę na silnik, czy główny prąd po bezpieczniku na akumulatorze. Alternator sterowany LIN więc regulator...
Idziesz w koszta, ja obstawiam sterowanie, wszystko na to wskazuje. No ale zobaczymy.
Wystarczy po odpaleniu wypiąć wtyczke. DFM to info dlae ecu nie sterowanie
Renault Modus 1,4 ma alternator 14V/120A czyli 1680 W mocy maksymalnej. Renault Modus 1,2 ma alternator 14V/90A czyli 1260W mocy maksymalnej. Dane te a także dla innych silników można znaleźć w internecie. Oczywiście dla ciągłej , długotrwałej pracy nie powinieneś pobierać pełnej mocy. W sytuacjach awaryjnych jak najbardziej mógłbyś z takiego źródła...
Witam Wszystko będzie jasne jak podepniesz Clipa i zobaczysz co dzieje się w bloku UPC, blok po lewej stronie w komorze silnika, on steruje pracą alternatora. Pozdrawiam
To normalne napięcie przy słabym akumulatorze. Alternator sterowany LIN przez ECU dopóki nie zapali kontrolka ładowania nie ruszać. Jedynie na próbę podmień akumulator.
Panowie, skończcie pisać bzdury, auto ma pół roku, alternator ma nieco bardziej złożone sterowanie niż Polonez. Polecam wizytę w innym serwisie, gdzie zechce się panom ogarnąć problem. Pierwsza sprawa, to jaki pobór prądu ma Webasto?
pamiętaj, że elektronika w SCIII to już wyższa jazda i np. komp sam steruje ładowaniem alternatora (napięcia wyższe niż 14,4V), więc... :)
Witam czy mogby mi ktos podpowiedziecjak jest sterowane automatyczne sprzeglo w tym autku bo podczas jazdy blokuje sie mi i nie moge zmieniac biegow stalo to sie porzy uszkodzeniu alternatora Pozdrawiam Andrzej
Wg tych danych alternator w pełni sprawny. Pozostaje jeden kabelek sterujący i sterowanie alternatorem. Jeszcze jedno - gdy zaświeci kontrolka akumulatora lub komunikat to wtedy sprawdź napięcie na klemach. Na początek możesz zrobić tymczasowy by-pass kabelka sterującego i "jeździć i obserwować".
Nie byłoby problemu gdybyś miał alternator samowzbudny natomiast w tym przypadku musisz zastosować do załączenia przekaźnika układ sterowany napięciem alternatora. Zobacz temat jazdy na światłach.P
Każdy regulator bez sterowania cyfrowego ma ograniczać napięcie do 14,3-14,4 V i bez żadnego znaczenia jest, jaki to samochód.
Plus za stacyjka, plus stały.... Podobnie jak w renault.
Nie pokaże dopóki czujnik podaje wartości mieszczące się w zakresie pracy, ale nieprawdziwe. Znaczy to, że np. czujnik temp będzie pokazywał 15⁰C, a rzeczywiście będzie 80⁰C - błędu nie będzie. Trzeba komputerem popatrzeć w parametry tzn widzieć to co widzi ecu silnika. Tu głównie podciśnienie, temperatury i sondy lambda. Przepustnica powinna być zaadoptowana...
Nic po wymianie nie trzeba programować. Można podpiąć pod clip-a A typ alternatora nie jest ważny :?: Będzie prawidłowo sterował ładowaniem akumulatora jak będzie ustawiony na inny typ alternatora niz jest w pojeździe :?:
Jak jest sterowany cyfrowo to proszę o sprawdzenie błędów testerem.
Można na próbę to sterowanie odpiąć... Do sprawdzenia tez spadki napięcia między alternatorem akumulatorem, po kablu plusowym i po masie.
Jak podłączyć obrotomierz (ciągnik renault 9514)?. Przy obrotomierzu są 4 piny . W alternatorze jest "pin czy też wyjście" oznaczony "R". Czy owe wyjście " R"(dodam iż jest na nim napięcie ładowania" steruje jakoś obrotomierzem?? Jeśli tak to jaki jest to sygnał?? Może orientuje się ktoś??
Dostałem go wraz z uciętą wtyczką, do dolutowania. To nie kombinuj tylko dolutuj, tak się robi. Sterowanie COM. Prosiłbym jeszcze o potwierdzenie, czy rolka paska jest na pasek PK7? Jeżeli masz pasek 6PK to spoko założysz (pasek od wewnątrz), wolny rowek zostaje na zewnętrznej stronie. Możesz też przełożyć koło pasowe, trzeba mieć pneumatyczny klucz.
Od tego nic się nie stanie oprócz szybszego rozładowania akumulatora. Tam przekaźnikiem wspomagania steruje sterownik silnika podając na niego masę. Plus na cewkę przekaźnika jest ze stacyjki. Alternator nie ma tu nic do tego. Wygląda na to że elektryk nie grzebał po stronie plusa a po stronie minusa. Szara wtyczka sterownika silnika, pin C1. Sterownik...
sprawa dziwna alternator sterowany na lin nie powinien sie sam wzbudzić bynajmniej ja sie jeszcze z tym nie spotkałem To normalne.
Wkladasz drugi aku i do niego podlaczasz sprzet CA. Ciagniesz kabelek np.8- 10mm2 (w vw multivanie jest fabrycznie tylko 4mm2 i dziala ) laczacy plusa aku pod maska i plusa aku w bagaznku jednak na nim montujesz 30-40A zwykly samochodowy przekaznik w taki sposob zeby sterowany kabelkiem idacym od alternatora ( w VW niebieski) laczyl oba akumulatory...
Nie znam samochodu, a ta generacja miała trzy liftingi. Który to rocznik? Czy instalacja elektryczna jest wyposażona w inteligentne ładowanie (alternator sterowany po LIN, czujnik na klemie akumulatora)? Jeśli tak, to przy hamowaniu silnikiem może wzrastać napięcie na instalacji, do poziomu którego żarówki nie lubią, ale miałbyś problemy także z przepalaniem...
Przepraszam może źle opisuje aktualnie są 3 mocowania gruby do ładowania akumulatora jest podłączony i jest podłączone wzbudzenie kablem fioletowo żółtym zacisk prubowałem dostępnych rozwiązań jest w opisie wyżej z zaciskiem - są w opisie wyżej Dodano po 2 Wzbudzenie jest podłączone do zacisku + w czasie pracy silnika jest na nim troché ponad 9V mierzone...
P0443 - DTC $7A - ECV Obwód zaworu sterującego oczyszczeniem układu sterowania oprowadzaniem par paliwa - wadliwe działanie a to nie jest błąd odnośnie tego układu?
Jeśli chodzi o sam alternator to wymontowany został z pojazdu w którym na obudowie(karoserii) był minus akumulatora. Wtyczka została odcięta i wiem, ze do alternatora dochodził tylko i wyłącznie jeden kabelek koloru szaro białego(jeśli dobrze pamiętam). Wtyczkę gdzieś jeszcze mam i jestem pewien, że ten kabelek wchodził na któryś z środkowych pinów(chyba...
Mam takie pytanie. Zamontowalem alternator z innego samochodów, konkretnie renault w swojej audi. Regulator napięcia jest inny niż oryginalny, nie ma sygnału l i dfm jest jedynie com. Moje pytanie brzmi czy da się zaprojektować układ sterowania napięciem ładowania za pomocą tego wejścia com? Zamiast 14,4v ładowanie na poziomie 14,7v? .
I ja ma problem z Renówką tyle że 160.94 TZ W czasie jazdy nagle zgasł cały panel sterowania. Nie pali się żadna dioda przy joystikach i traktor stanął. Silnik pracuje, przyciski blokad działają ale jazdy nie ma (panel zgasł). Po wstępnych oględzinach okazało się że ładowanie skoczyło na 18,5 V w alternatorze wypaliła się kostka, Alternator naprawiony...
Najlepiej zastosować mocny przekaźnik sterowany z kabiny Sterownie może być i bluetooth z czarnej dziury , ważne żeby zasilanie silnoprądowe było brane z alternatora.
Nie będzie to typowy magazyn energii ale kilkugodzinne wsparcie na wypadek braku prądu w okresie grzewczym. Dzisiaj bez prądu piec nie ruszy. Instalacje c.o. mają pompki obiegowe i sterowanie elektryczne. Dawne kotły gazowe miały świeczkę, która zapalała główny palnik przy spadku temperatury w zładzie. Zapewne przetwornica samochodowa DC/DC 12V ZOE...
Takie objawy daje alternator z regulatorem sterowanym po LIN — inteligentne ładowanie załącza się po upływie kilku sekund od uruchomienia silnika i to jest prawidłowe zachowanie. W zwykłym regulatorze napięcia nie ma tak długiego czasu soft-startu, ładowanie pojawia się z pełną wydajnością i stałym napięciem praktycznie od uruchomienia silnika. Problemy...
Witam, Posiadam samochód Renault Kangoo 1.2 z 1998 r. Podczas jazdy zaczął tracić moc i zapaliła się kontrolka ładowania akumulatora, po czym za chwilę zgasła, a następnie znowu co jakiś czas "mrygnęła". Powiedziano mi że to może być alternator, więc kupiłem regenerowany alternator, ale sytuacja powtarzała się. Pomyślałem, że może szczotki w alternatorze...
Istnieje szansa, że alternator zes..ł się ze szczęścia po zdjęciu klemy i podał napięcie które uszkodziło sterownik. Pasuje zdemontować wydech i postawić na pionowo, żeby zlać olej. Niegłupim pomysłem byłoby zdemontowanie interkulera albo najniżej położonego przewodu, żeby zlać ewentualny olej. Pasuje też połączyć się w końcu jakimś testerem. Wydech...
Alternator jest częścią niezależna. Tzn. jego pracą steruje tylko regulator napięcia w nim zamontowany. Spada napięcie w instalacji to regulator podnosi prąd wzbudzenia alternatora i napięcie rośnie do wartości ustalonej fabrycznie. Jak napięcie rośnie to ten prąd powinien malec i napięcie maleje. Ważna rzecz. Nie mylić prądu wzbudzenia z prądem jaki...
Panowie , nie tak szybko. Idę o zakład z każdym z Was że żaden stary BOSCH 9 diodowy nie ulegnie awarii gdy odepniemy jedną z klem. To czy napięcie urośnie ponad normatyw zależy tylko od konstrukcji danego alternatora, czyli sterowania. Natomiast przy większości japończyków czy koreańczyków chwilowe podniesienie klemy grozi wzrostem napięcia do kilkudziesięciu...
marinn Wiem ze jest problem z paleniem kangoo po wiekszych pracach typu wtryski , głowica, nie raz nawet wymiana paska alternatora spowoduje ze nie zapali. Ale zamiana wtryska miejscami, jego nie zakodowanie nie ma prawa powodować ze nie zapali.
Jesteś wielki widzę że jesteś osobą która ma duże pojęcie na temat tego auta mogę cię jeszcze pomęczyć ?. Powiedz mi czy ta usterka(poducha) może mieć związek z włamaniem do auta uszkodzili mi sterownik zamka centralnego z tego co już co się dowiedziałem to steruje innymi podzespołami . Wcześniej przed włamaniem żarówki jeszcze nie było.W ogóle całe...
Witam. Moi drodzi - temat dotyczy ładowania w Espace 4 3.5 V6. Jest masa tematów poruszanych "w internetach" na temat ładowania w tym silniku. Silnik jest produkcji Nissana i jesli się nie mylę to oznaczenie VQ35DE. Po uruchomieniu zimnego silnika ładowanie wynosi około 14.5 V. Po nagrzaniu go ładowanie spada do 13.5V. Po uruchomieniu xenonów jest dodatkowy...
Najlepszym sposobem na sterowanie jest : włączenie podgrzewacza sygnałem z alternatora , a wyłącznie czujnikiem termicznym w takim zestawie , przykładowe nr: topran 103 323, topran 111 217 i naap.pl nr 123 http://obrazki.elektroda.pl/7418268200_1... http://obrazki.elektroda.pl/1850712200_1... http://obrazki.elektroda.pl/4914000100_1...
Witam Samochód jak w temacie kod silnika K4M-830. Ładowanie na wolnych obrotach powyżej 15V. Napięcie spada chwilowo do 13V i przygasają swiatła. Błąd w sterowniku UPC DF034-Typ alternatora. (Trzeba coś clipem programować??) Zmieniony został regulator napięcia. Niestety ten sam objaw. Podmieniony został alternator z takiego samego wozu, bez efektu....
Użyj EcuTweaker i zmień sobie parametr C_B_UbattManu_req w UPC z manual na auto (albo odwrotnie - nie pamiętam). Ładowanie wtedy stoi jak wryte na 14,3V niezależnie od czegokolwiek czyli można stosować normalne akumulatory. Grzebanie z regulatorem napięcia nic nie da, bo on jest sterowany przez UPC i tak na prawdę nie decyduje o napięciu. Jak odłączysz...
tą masę podaje panel "klimatronik" po włączeniu manualnej klimatyzacji po (sprawdzeniu warunków załączania kompresora) pojawia się masa na pin15 (napięcie między + a pin15 około 14V, czyli napięcie alternatora. Klimatyzacja się nie włącza. Błędów brak na CLIP-ie. Czy sterowanie silnika po włączeniu klimatyzacji niezależnie od włączenia/wyłączenia sprzęgła...
troche zamieszalem , ale co do kontrolki to zawsze swieci inieswieci poprawnie tzn. po perzkreceniu kluczyka swieci a przy pracujacym silniku nie swieci. Przy pracujacym silniku jesli kabelek sterujacy alternatora jest wpiety lub wypiety to nic sie nie zmienia - instalacja ma wszedzie napiecie akumulatora co z czasem spada od 12.8 V w dol. Jeszcze...
Bo myślę że nie tylko ja byłbym zainteresowany ? Zwykłe 3 lub 4 świece żarowe w obudowie, z Focusa , Peugeot Citroen Renault HDI , volvo. Kupujesz to do tego 2 przekaźniki i sterujesz z tego termostatu. Ja to montuje ku szybszemu nagrzewniu LPG. Mointaż przed reduktorem LPG na wężu. Do 3 świec starcza 90A alternatora, do 4świec 110-120A, ja mam we...
Najbliższa kontrola policji i dowód zabrany. Badania techniczne - nie przejdzie. Lampa nie ma homologacji na źródło światła LED. Potem lament, płacz i zgrzytanie zębów bo policja powinna ganiać piratów drogowych, a nie za żarówki się zabierać. Jak tak bardzo przeżywasz przełącznik i 12V zamiast 14V, to przerób instalację. Daj 14V z akumulatora/alternatora...
Dużo zależy od samego regulatora napięcia bo to on steruje kontrolką braku ładowania. W alternatorach wzbudzenie oraz regulacja napięcia jest realizowane na wirniku poprzez ślizgacze i szczotki z regulatora napięcia. Alternator ma 3 fazowe uzwojenie twornika oraz 3 fazowy mostek prostowniczy.
Alternator wymieniony Dodano po 4 Jak się ktoś zna tak jak ja to na tym forum nie otrzymam informacj w jaki sposub brotomierz dostaje sygnał pozdrawiam. Dodano po 2 Jaki moduł steruję obrotomierzem
Jedź do gościa co się zna a nie po serwisach Dla mnie to nie naprawa a druciarstwo. Jak można wymienić coś nie wiadomo po co. Przecież coś tam padło ,albo sterowanie jakiegoś przekaźnika albo coś na lini CAN Nie wrzucaj wszystkich do jednego wora . Serwis serwisowi nie równy . Nie komentuj sposobu naprawy skoro nie znasz jej aspektów . W samochodzie...
Witam. Jakiś czas temu w Clio I z 95-94 w 1.2 benzyna, wujowi padł alternator. Po odpaleniu go przy pomocy kabli i mojego auta podczas pracy stwierdziłem ładowanie rzędu 19V i więcej. Wuja przyznał że od miesiąca jakoś strasznie mocno mu reflektory świeca - rzecz normalna przy takim napięciu. Gdy próbowaliśmy go odpalić na jego aku było słychać tylko...
Sprawdź połączenia kablowe,może byc przerwa przy połączeniu,rozrusznik-alternator.Z tego co piszesz ,to regulator powinien być dobry,nie odłączaj tego przewodu,gdyż nie można jeżdzić mając ład. 18V.skoro takie napięcie daje,to alternator jest napewno dobry,ale sterowanie na ślizgach wirnika może przerywać.,tzn. może robić sie przerwa w połączeniu uzwojenia...
W końcu dorwałem trochę czasu rozebrałem licznik tam niestety sama elektronika lampka to dioda ledowa sterowana tranzystorami . Sprawdziłem miernikiem kabelek dochodzący do licznika ale nie było połączenia do alternatora, zacząłem przeglądać instalacje. Po wykręceniu lampy przedniej od kierowcy poniżej skrzynki z bezpiecznikami znalazłem złącze gdzie...
Renówka zaczęła dzisiaj mieć zwłokę po naciśnięciu START do rozpoczęcia kręcenia silnikiem. Na moment pokazywał się jakiś komunikat, ale nie zdążyłem odczytać. Zacząłem obstawiać baterię, ponieważ obecnej leci już 9 rok pracy. Na szczęście mam CLIPa ale po podłączeniu nic nie wykazał oprócz zapisanych błędów wyłącznika STOP (hamulca nożnego), który...
Megane II Funkcja obwodu ładowania polega na: Zapewnienie dostarczania energii elektrycznej w pojeździe, przy jednoczesnym przestrzeganiu ograniczeń osiągów dynamiki zespołu napędowego: momenty hamujące alternatora oraz gradienty pobieranych momentów obrotowych muszą być pod kontrolą. Sterowanie dociążeniem i odciążaniem alternatora zgodnie z zezwoleniem...
W związku z kolejna awarią pompy paliwowej (upalone konektory itp, wlutowane kable i kleje). Coś to chyba źle naprawiasz . :cry: Nie wrócił do mnie żaden pojazd po wymianie pompy paliwa na NOWĄ i wtyczki na NOWĄ . :D A już tym bardziej NIE UWIERZĘ że ci upaliło przewody przylutowane bezpośrednio do złącza w pompie :?: :!: W poliftowych przeszli na...
(...) odobny problem ? (at)ElektrodaBot AI: Czy sprawdzałeś już bezpieczniki lub przekaźniki związane ze światłami i kierunkowskazami? Jeszcze nie AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś komunikaty błędów lub ostrzeżenia? Nie ma błędów na desce normalnie odpala się kontrolka świateł jakby działały Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej...
Witam mam Kia Sportage 2.0 LPG zabudowałem takie coś z renault sterownik kupiłem na portalu znanym :D Sprzedający dostroił mi go do temperatur wyłancza się coś ok 40*C a na ciepłym nie załącza jak jest więcej ja 20*C. Sterownik w formie przekaźnika samochodowego. Owy przekaźnik steruje 2 przekaźnikami a każdy z nich osobną grzałką. Wykorzystuje tylko...
Witam wszystkich, Mam problem z diagnozą auta Renault Megane 1.6 II 2003 rok (VF1BM0C0H28151871). Kiedy jeżdżę intensywnie przez np 3 dni to następnego dnia bateria jest rozładowana. Z diagnozowałem, że przyczyną rozładowania baterii jest zbyt niskie napięcie ładowania. Wymieniony został używany alternator, który został później dodatkowo sprawdzony...
Rozumiem, że nie pojawił się błąd w sterowniku wtrysku? Sprawdziłem też sprzęgiełko, które załącza się z clip-a. Rozumiem że dałeś komendę w elementach wykonawczych w UPC - kompresor klimatyzacji i sprzęgiełko na kompresorze nie kliknęło? Zamiast kompresora wepnij żarówkę w wtyczkę i włącz ponownie komendę - kompresor klimatyzacji - czy żarówka zaświeci?...
mam problem z masterem 3 Nie ma komunikacji z komputerem. Obd2 nie dziala, jest tylko zapłon, rozrusznik nie kreci. Wszystkie kable, sterowniki sprawdzone, napięcie wszedzie powyzej 12 Dodano po 4 Wprowadzenie Masz problem z Renault Master 3, który objawia się brakiem komunikacji z komputerem pokładowym (OBD2), brakiem reakcji rozrusznika oraz komunikatem...
ja mam pięć przewodów cienkich na przekaźniku i wszystkie sygnały do niego są ok co prawda nie próbowałem rozpędzać do 3000 ale dogrzewanie jest ciągle takie samo autko ogólnie dobrze pali i nie jest nowe więc zastosowałem przekaźnik lucas z peugota 206 i włącznik do sterowania a kontrolka diagnostyczna silnika nie świeci bo elektronika oryginalnego...
termostat sprawny, ale optymalną temperaturę złapię dopiero po 20-25 jazdy w mieście (około zera na zewnątrz), zaczyna dmuchać ciepłym powietrzem po 2-3 km dopiero. Czyli wszystko ok. Wszystkie grzałki nie są sterowane od razu na 100%, zakładając że jedna pociągnie na dzień dobry 20A, pomnóż razy 4... Alternator jest chyba 120A, a światełka, a wentylator,...
Zmierz omomierzem rezystancje sekcji grzałki. Nie muszą być identyczne. Może być jedna mocniejsza i dwie słabsze. Sterownik powinien je uruchamiać w zależności przynajmniej od dwóch parametrów: - Napięcie zasilania. Czym mniejsze od nominalnego gdy pracuje alternator, to włączona jest mniejsza moc. Brak ładowania, oznacza brak grzania. Mało odbiorników,...
Witam! Wpadłem na dość ciekawy, choć pewnie nie nowy pomysł. Przez dużą część roku musimy jeździć w ciągu dnia na światłach. Częstym problemem jest "skleroza", która prowadzi wielokrotnie do mandatu. Ludzie wymyślają różne urządzenia, piszczące, dzwoniące, migające, ale ogólnie za każdym razem należy i tak samodzielnie włączyć światła. Poprzednio miałem...
Składałem Renault 5 z innym silnikiem ale to nieistotne. Miedzy innymi założyłem Elektryczno-hydrauliczną pompe wspomagania kierownicy. Od tego czasu mam problem Po włączeniu (do momentu) świateł mijania (zwykłe żarówki żadnych kombinacji) daj się odczuć drżenie spowodowane spadkiem napięcia. Spowodowane to jest brakiem informacji z komputerka mającym...
Witam. Być może napisze coś co było już opisane w tym wątku, ale postaram się zabrać dostępne mi informacje na temat sterowania tego regulatora. Widok wtyczki regulatora: __--__ / \ -| - - - |- \______/ 1 2 3 1 - S 2 - SIG 3 - FR
Witam. Pacjent to Renault Master I z roku 94' silnik to 2,5 TURBO DIESEL o mocy 95 KM. Używam go jako lawety, lecz ze względu na to, ze ktoś zrobił platformę o szerokości ponad 2,5m nie mam możliwości wjechania nim do garażu i wszelkie prace wykonuje tylko w słoneczne dni. Na początku były 2 problemy z którymi już sobie poradziłem, ale nie wiem czy...
Instrukcja Montażu AP500 Poniżej przedstawiamy instrukcję do montażu tempomatu AP500 (mechaniczne sterowanie przepustnicą): 1. Zamontowad manetkę w obudowie kierownicy. Po zamontowaniu manetki umieścid przewody w obudowie złączki zgodnie z kolorami umieszczonymi na tej obudowie. Należy pamiętad, że zabronione jest sterowanie manetką po przez wkładanie...
Cześć. czytając wasze wypowiedzi tylko się potwierdza, że fachowcy od gazu głównie stawiają na świece i przewody. Totalne buraki. Tylko w moim przypadku dałem im 4 nowiótkie kpl. świec i przewodów i nic im z tego nie wyszło. Instalację do sierki na wtrysku mi spłodzili jak do gaźnika i strzelało, bo następowało odcięcie benzyny i puste komory spalania...
Pacjent to : Renault Twingo 1998r Silnik 1.2 Benzyna Katalizator VIN: VF1C0660517354288 Otóż główna sprawa wygląda tak: Nie działają następujące kontrolki: ładowania, ciśnienia oleju, ręcznego, oraz temperatury (przy czym wydawało mi się że od temperatury powinna świecić po włączeniu zapłonu - chyba że się mylę) I teraz tak: Sprawdziłem żarówki w "desce...
Czy ty nie masz inteligentnego ładowania? Ma inteligentne. Na logikę zaraz po uruchomieniu powinien dostawać te 14,5...a jak już się trochę podładuje to powinno zmniejszyć. Ale może jest odwrotnie...? Ładowanie jest uruchamiane po kilku sekundach od uruchomienia silnika nawet do 10 sekund. I kolejna sprawa to dlaczego bateria po 5 rozruchach spada...
9341-Drzwi elektryczne - odblokowane - zwarcie do masy 406C-System stabilności C073-Moduł sterujący - magistrala danych wyłączona 50C3-Zasilanie pompy elektrycznej ABS C129-Magistrala danych: moduł sterujący układu hamulcowego - brak komunikacji Czy to z CLIPa ? , jakieś dziwne te kody. Poddaj kontroli wiązkę Aku alternator i przetestuj alternator
a może samochód posiada jakiś przekażnik sterujący praca kontrolki lub jakiś traznzystor w zegarach i to on nawala
Np to dorzucę coś o Renaul Espace 3 1. Świece w podszybiu ( specjalny klucz przegubowy/łamany) 2. Filtry kabinowe w zamkniętych zaślepkami wnekach łożysk telekopów 3.Żarówki w lewej lampie ( przeszkadza komputer i akumulator) 4.Skrzynka przekażników i bezpieczników w kabinie silnika obok akumulatora 5.Żarówki podświetlenia wskażników - demontaż: głośników,...
Ciekawa sprawa, gdyby każdy elektronik sprawdzał diodę żarówką.... Od tego ma miernik. A w nim opcja sprawdzania półprzewodników (nie mylić z omomierzem). Masz pełną racje - jak tylko ktos ma ODPOWIEDNI miernik do mierzenia diód pod dużym prądem to tak. Ale zazwyczaj ... Najlepiej jest poprostu pomyśleć. :) Tak sądze A z ciekawostek - dioda świecąca....
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich.Jak w tytule zle działa mój obrotomierz ale od początku,w moim E3 nie było obrotomierza . W trakcie użytkowania padł mi alternator w czasie gdy był naprawiany nabyłem obrotomierz od E3 2,0 16v z 2000r . Gdy wszystko zmontowałem do kupy okazało się że obrotomierz pokazuje 3,5tyś obr./min na postoju.Wymieniłem alternator na inny z benzyny...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
sterować alternator alternator sterować renault alternator
excel makro syntax error parametr maszynowy zasięg telewizji naziemnej
galmet wyswietlacz galmet wyswietlacz
Brak wyświetlania prędkości i świecenie kontrolek w Citroen C3 Przeróbka butli nurkowej na techniczną - bezpieczeństwo i przepisy