http://obrazki.elektroda.pl/3063448500_1... S52 to włącznik awaryjnych. A tak w ogóle to w linku poniżej masz wszystkie schematy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Tryb Awaryjny Dachu Składanego : Dokument z TISa
co już sprawdziłem?
128 to środek. Screen jest dla błędu sondy, czyli podstawione wartości domyślne. Nic z niego nie wynika. /żałosna udręka/ Środek ok ale to znaczy że ECM przeszedł na program awaryjny.
Tryb awaryjny.
nic się nie stanie zamien przekaznik R5 z kierunkiem prawym i jezdzić, w praniu wyjdzie czy to jest to
Ta opcja wydaje się być najlepsza.
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Sam zniknie.
Sam nic nie zrobisz. Musisz wymienić sterownik SRS na taki bez zapisanego błędu o stłuczce. Inaczej mówiąc musisz pozbyć się informacja o stłuczce która jest zapisana w sterowniku od poduszek.
Diagnoza obd i wszystko wiadome w tych wozach,czy pompa siadla czy tez nie.
Sprawdź włączniki drzwiowe, lubią padać. Kolega lut.ek - uwalić multitimer to trzeba być zdolnym, i w większości oplów, które widziałem, oświetlenie bagażnika było niezależne od świateł awaryjnych.
Witam nie mogę otworzyć bagażnika w Opel Astra K czy awaryjnie można otworzyć bagażnik ?
Miga kontrolka i awaryjne cały czas. Jakiś dołożony alarm się uzbroił i blokuje rozruch. Masz dodatkowego pilota ?, zacznij od wymiany w nim baterii.
po wymianie akumulatora alarm się uzbroił i odciął rozrusznik. Syrena pewnie została wcześniej wymontowana. Szukaj centralki gdzieś pod wykładziną podłogową , chyba bez specjalisty od zabezpieczeń sobie nie poradzisz.
Radio ani sterownik poduszek niema wpływu jeśli są wywalone to tylko awaryjne po zapłonie będziesz miał
Tak trzeba wymienić włącznik awaryjnych,typowa usterka opli.P
Czasem pomaga opięcie akumulatora na noc ale na 90% crashdata do usunięcia.
Bo to nie jest stary TDI, komputer silnika widzi że zawór nie pracuje i przechodzi w tryb awaryjny to tak w skrócie.
Muszę jakoś obliczyć jaką diodę potrzebuję? P = 2*21W+5W=47W U = 12V I = P/U = 47/12 = ok.4A 2x Dioda 5A jak bym podłączył bez diód to jaki efekt bym uzyskał? Uzyskasz "efekt" świateł awaryjnych
Czarny przewód w wiązce biegnącej do wyłącznika świateł awaryjnych.
Muszę sprawdzić, ale wg mnie nie spala. Ma moc, jeździ normalnie. Turbo "ciągnie". Powiedział bym, że idzie trochę więcej paliwa, ale nie jest to tryb awaryjny.
Jak się skończyła historia z światłami awaryjnym? Mam ten sam problem vectra c z alarmem hpb mop4. Proszę o pomoc i pozdrawiam Grzegorz Przycisk świateł awaryjnych nie jest przyczyną problemu. Syrena w alarmie jest sprawna. W wyżej opisanej sytuacji wyłączam światła awaryjne za pomocą przycisku od awaryjnych.
Znalazłem coś takiego. ECN050074- Czujnik prędkości własnej pojazdu ECN210870-magistrala can brak komunikacji z ABS ECN007071 -Czujnik temperatury powietrza otoczenia dysfunkcji B-024 ECN05007F -czujnik prędkości własnej pojazdu ECN21397F -coś znalazłem i wydaje mi się ze chodzi tu o zawór ERG ECN009056- Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia...
Zrób test błędów metoda gaz-hamulec trochę zabawy ale jak nie masz skanera OBD..... może coś znajdziemy Zajrzyj do tego EGR, mało pracy a ten zawór należy czyścic co jakiś czas. Sprawdziłbym również ECU bo jest w słabym miejscu (nad nadkolem ale nie pamiętam z której strony... chyba od kierowcy) i może jakiś brud podszedł ..... wiem ze to połączenie...
od razu popsułeś. opel astra 1.7 td 68 KM. Jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś dane to piszcie.
W 99% tych aut uszkodzenie jest w wyłączniku awaryjnych.
Powiem więcej-w polonezie na multecu,czy oplu na C16NZ możesz Techem wymusić tryb awaryjny.:)
To trzeba odpytać moduł nadwozia poczytaj np. tu: http://forum.opel24.com/topic/4945-astra...
Najlepiej podpiąć pod diagnostykę stawiam na zacinający się zwór EGR
Czyli wypiąć i sprawdzić co będzie?
Jak masz autoalarm to jak napięcie spadnie poniżej jakiej wartości (jakiej nie wiem) to u mnie uaktywnia się alarm i migają światła awaryjne i wyje syrena. W takiej sytuacji, alarm mogę wyłączyć tylko wyłącznikiem awaryjnym.
:))
Z tych informacji wynika, iż nie będzie tu możliwe zastosowanie tylko samego przekaźnika. Jak sama nazwa mówi przekaźnik tylko przekazuje czyli włączony np w momencie zamknięcia drzwi będzie przekazywał napięcie na kierunkowskazy do momentu jego rozłączenia. Czyli otwarcia drzwi. Coś lub ktoś musi go rozłączyć. Myślę, że tu jest jeszcze potrzebny element...
nie ma niestety nic fajnego do tej ceny, przynajmniej mi sie nic nie podoba ale dzieki ;)
.Chodzi mi gdzie najblizej znajde kabel czarno-biały i kabel czarno- zielony. Masz go w włączniku świateł awaryjnych, a następnie w włączniku kierunkowskazów w kierownicy.
To proste .Załączył się pseudo alarm który odciął zasilanie czegoś i załączył awaryjne. Teraz wyłączysz to pilotem lub specjalnym kluczykiem albo wywalisz ten układ z auta.
139-----hazard light switch włącznik świateł awaryjnych 138---direction indicator switch przełącznik kierunkowskazów 77----multitimer multitimer 140---direction indicator relay przekaźnik kierunkowskazów
No właśnie niby przeszukane wszystko. Wężyki podciśnienia nowe czujnik podciśnienia nowy.. DPF u nie ma EGR zaślepiony. Dlatego założyłem temat może ktoś coś miał podobnego
Tak,najczęściej pojawia się błąd P0170 (dotyczy regulacji mieszanki). Świecenie nie zawsze oznacza przejscie w tryb awaryjny.
Coz jednym przewodem mozna podpiac sie pod... wlacznik swiatel awaryjnych. Czesto tak robilem... Pozdrawiam
Udało sie zdiagnozować problem?
Mam taki problem z Astrą G - otóż po rozgrzaniu zaczynają mrugać dwie kontrolki od skrzyni i skrzynia zaczyna falować, występują tzw. uślizgi i po jakimś czasie wchodzi w tryb awaryjny i jedzie normalnie, tylko że na 3 przy zatrzymaniu nie ma mocy, ale jak się rozbuja to jedzie. Po wyłączeniu silnika, odczekaniu z 15 minut wszystko działa normalnie,...
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
bardzo dziekuje za podpowiedź ale jakby mozna dookreslić co to jest trzdziestka byłabym bardzo wdzęczna ...jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie a jesli chodzi o astry i to w benzynie to brak mi nawet podstawowej wiedzy
Bankowo sterownik naprawiaja takie sterowniki w 1.8 są awaryjne.
zadzwon do mnie 608175906
Błąd odczytywałem 3 interfejsami, opis troszeczkę się różni ale nr błędu jest ten sam, a raz mi przy tym błędzie pojawił się P0400 błąd EGR jak dobrze sprawdziłem.
A co z egr? Sprawdzałeś?
Alarm dokładany najprawdopodobniej powoduje takie cuda, fabryczny alarm to raczej nie, pewno kiedyś ktoś założył alarm z odcięciem i teraz wychodzi wszystko na jaw zajrzyj pod kierownicę to znajdziesz centralke.
Raczej zostawił ci go w pozycji zamkniętej, nikt normalny nie zostawia otwartego EGR. Miałbyś wtedy co najmniej duże problemy z rozruchem silnika, a nawet niemożliwość jego odpalenia. Zawór działa odwrotnie niż opisałeś ;) Na zimnym i gazie w podłodze zamkniety, otwiera się na ciepłym w warunkach średniego obciążenia. Jeśli jeździ ok, check ci nie przeszkadza...
Na przewodach wychodzących ze sterownika centralnego zamka (dołożonego). Zazwyczaj ze sterownika wychodzi jeden przewód na kierunkowskazy i jest rozdzielony na dwa z czego do każdego włożona jest dioda prostownicza.
Tam są poduchy dwustopniowe - to raz. Dwa sterownik zapisał dane wypadku i jest zablokowany. Same oprniki nic nie dadzą.
Witam, mam pytanie odnośnie Pana schorzenia w astrze g 1.7 dti ten błąd 1125 jaki był powód ostatecznie jego występowania ? Czy nadal przechodzi w tryb awaryjny powyżej 120 ?
Walnięty sterownik skrzyni biegów. Kupiłem za 100zł. używany i skrzynia biegów działa bez zarzutu.
A może samochód wchodzi w tryb awaryjny?
chwalisz kolega dobrze wytlumaczyl wiec sie nie wcinaj
Tak to jest ten kod, ale nie dawki podawanej jak już. Dziwne, że samo się rozkodowalo... Przypisz ponownie i błąd i tryb awaryjny zniknie.
Witam.Na kolektorze dolotowym jest czujnik cisnienia doladowania, na poczatek wyszczysc go.
Przy okazji włączenia zapłonu przypadkiem nie włączają się awaryjne ? Problem może wynikać z faktu zadziałania poduszek powietrznych podczas wypadku . W części modeli skutkowało to otwarciem centralnego zamka i zaświeceniem światełka w środku i świateł awaryjnych .
astry som malo awaryjne silniki robiom bez remontu120 tysiec tylko trohe gnijom i zawieszenie majom miekie jak kondon
Nie rozwiązałem, bo kompletnie nie miałem czasu, i pojechałem na studia. Wrócę, to zabiorę się za Asterkę, póki co stoi w garażu. Podaj mi jakiś kontakt na PW, bo kilka rzeczy posprawdzałem to Ci powiem co i jak.
No to problem rozwiązany. Winny był bezpiecznik od awaryjnych .
Wyjąłem przekaźniki i wtedy awaryjne się wyłączają całkowicie co to oznacza?
może ale włącznik od awaryjnych łączy też obwód migaczy (nie pamiętam tylko w którym miejscu...) w Astrze często psuje się właczik od awaryjnych ALE... wydaje mi się mało prawdopodobne żeby przez zwarcie dwu przewodów w włacziku od awaryjnych można było odpalić auto... ;)
witam,mam taki sam problem z awarią Astry G1.7D silnika jak ty kolego. Czy mógł byś mi powiedzieć co to to była za awaria w twoim przypadku??Z góry dziękuje za odpowiedź.
mam problem z astra 3 1.3 dth samochód był po wypadku jest naprawiony ale po kazdym uruchomieniu właczaja sie awiatla awaryjne jak to usunąć ?
Witam. Poszukuję odpowiedzi na problem mojej Astry. Chodzi o to że przy włączeniu kierunków lub awaryjnych migają też pozycyjne. W przypadku kierunków jak włączę prawy to lewa strona też działa. Do tego na desce pali się kontrolka od przeciwmgielnych. Druga sprawa jest taka że po wrzuceniu wstecznego też zapala się kontrolka od przeciwmgielnych. Ktoś...
Wrzuc screen błędu to bedzie coś wiadomo. Tylko nie pisz że bŁędu nie ma a opel ma tryb awaryjny proszę.
Witam, dwa dni temu kupiłem astrę h 1.3 cdti 90km. I mam oto taki problem szarpie przy zmianie na niskich biegach i załącza tryb awaryjny, byłem u mechanika i miał dużo błędów które usunął i kazał pojeździć 2, 3 dni i wrócić na ponowną kontrolę komputerem, czytając o problemie EGR (jeżeli to jego wina) mam dylemat czy zaślepienie egr i wgranie nowej...
Dziękuję. Ale czy z tego powodu może mieć problemy z odpalaniem, tzn musi trochę "pokręcić". I co może być przyczyną trybu awaryjnego?
Witam, czy to jest silnik Isuzu? miałem podobny problem.
Ok a Astra J 140 km? Warto czy awaryjne?
Poszukaj astry J 1.4T. Jednostka mało awaryjna i na gazie śmiga jak złe.
Kierunkowskazy podpiąłem pod przycisk awaryjnych i wszystko działa jak należy.
Nie jest na 24 ale niech sprawdzi włącznik świateł awaryjnych
najbardziej to jest zasilane z włącznika awaryjnych
NIe Y17DT a ASTRA II jeśli ma klime to ma moduł sterowania wentylatorami. Psujny awaryjny, są 2 producenci tego ustrojstwa.
Ma palić bez czujnika wału w trybie awaryjnym.
1.8 to najbardziej awaryjne sterowniki. MAsz LPG?
Opel astra h 2005r po wlaczeniu zaplonu wlaczaja sie awaryjne swiatla i tak za kazdym razem. Auto po wypadku,wystrzelily SRS.
Witam. Ten czerwony przycisk to ukryty awaryjny wyłącznik.Pozdrawiam.
Wymiana alternatora
Witam! Mam astrę II 2.0 z silnikiem DTL (2.0 -turbo, intercooler) 100KM silniczek moge polecić z czystym sumieniem. Spisuje sie dobrze. Mój brat ma astrę 1 kombi z silnikiem 1,7 Isuzu też nie narzeka, części faktycznie są dośc drogie ( droższe niz do oplowskiego diesla) ale niezawodnośc i kultura pracy jest :D Odnośnie asterek II były silniki DTL i...
Proponuję się dolutować pod kable od stacyjki - podanie + symulując włożenie kluczyka lub pierwszą pozycję coś spowoduje, trzeba sprawdzić co. Pobawiłem się astrą i najłatwiej będzie użyć przycisku świateł awaryjnych, działa zawsze i steruje modułami kierunków i deski, może po can?
Musi odpuszczać nadmiar ciśnienia bo inaczej silnik jest przeładowany i błąd, a następnie przechodzenie w tryb awaryjny.
Tylko wchodzi w tryb awaryjny czy słychać jakieś dodatkowe odgłosy?
jak kontrolka mruga to nie odpalisz auta, jak świeci w trakcie jazdy to masz tryb awaryjny.
sprawdź wężyk od kolektora ssącego do MAP-sensora i stan styków we wtyczkach. Elektryka tu jest prosta i mało awaryjna.
Pewnie 3.8 bar , bo to nie ciśnienie. Biczowałem się nad taką astrą 3 miesiące....:cry:
Witam. Ja bym wziął Astrę mi się podoba. Tania i ekonomiczna, mało awaryjna.
Ecu do naprawy, są ludzie co to robia dobrze.
Kolego sam komputer to 500-800zł i szalenie awaryjny. Po drugie musiał byś kupić cały silnik ze skrzynią i wiążkami, to byłby sens przekładać. Silnik ze skrzynią mam z astry 2 ale bez komputera.
Jak się nie ma pieniędzy na naprawy to się kupuje mało awaryjny samochód, a nie Astrę z najgorszym silnikiem jakie miały.
Auto ponownie trafiło do mechanika na reklamacje ponowna wymiana przepływomierza oraz prawdopodobnie przepustnicy (koszt ponowny 300zł) . Wiem z tego co mówił mechanik pewność mam co do przepływomierza bo zrobiłem fotkę . Auto odebrałem nie było problemów przez dwa miesiące i znów zaczął wyskakiwać błąd miałem dość ,obiecałem sobie że więcej tego mechanika...
wewnętrzne świeci normalnie? awaryjne nie świecą ciemniej? lub szybciej?
Może mu chodzi o to że w trybie awaryjnym nie idzie wkręcić silnika powyżej 3tyś a na pedał gazu reaguje bardzo mułowato.
Witam. Posiadam opla astrę g z 2000roku. Silnik to 1.7dti isuzu y17dt. Problem polega na tym, że męczę się juz ok 2 miesięcy nad jedną usterką. Auto wchodzi w tryb awaryjny gaz nie działa, obroty stoją na 1400 1500obr. Po odlaczeniu akumulatora wszytko wraca do normy lub po odlaczeniu kostki od pedalu gazu. Zapala się wtedy chceck engine. Błędy dotyczą...
Najczęstsza przyczyna złego odpalania tego silnika to zapowietrzenie układu paliwowego. Czujniki oczywiście do sprawdzenia na kompie bo są 2 jeden na zegary drugi do sterownika (najważniejszy) , a świece to ostateczność (najmniej awaryjne).
sprawdz dokładnie bezpieczniki i połaczenie kostki włacznika awaryjnych
awaryjny aster kierunkowskaz awaryjny aster aster światła awaryjny
renault scenic gaśnie wariuje klawiatura magneśnic wirnik
Dodge Nitro 2.8 CRD – opis pinów przepływomierza MAF Bosch HFM 5.5 Samsung – ustawienia tunera DVB-T2, DVB-S2, DVB-C w telewizorach Smart TV