Astrę G Z silnikiem 16szr nie da zjechania wół roboczy, jeszcze dorzucił bym audi80 b4 z silnikiem ABT też wół roboczy części tanie i łatwość napraw.
Proponuję się dolutować pod kable od stacyjki - podanie + symulując włożenie kluczyka lub pierwszą pozycję coś spowoduje, trzeba sprawdzić co. Pobawiłem się astrą i najłatwiej będzie użyć przycisku świateł awaryjnych, działa zawsze i steruje modułami kierunków i deski, może po can?
Jak się nie ma pieniędzy na naprawy to się kupuje mało awaryjny samochód, a nie Astrę z najgorszym silnikiem jakie miały.
Witam. Ja bym wziął Astrę mi się podoba. Tania i ekonomiczna, mało awaryjna.
Pewnie 3.8 bar , bo to nie ciśnienie. Biczowałem się nad taką astrą 3 miesiące....:cry:
Może masz jakąś aplikacje w systemie, która ciągle wysyła na serwer jakieś dane, np. dane statystyczne itp. Sprawdzałeś kompa pod tym kątem? Sprawdzał w trybie awaryjnym z obsługa sieci, wiec sprawdził bo w trybie awaryjnym działają tylko podstawowe usługi systemowe
To są wysoce awaryjne auta i dlatego takie tanie. Za takie pieniądze lepiej kup jakąś Astrę albo Golfa3.
Nie można. Przy okazji przypomniałeś mi co miałem w swojej naprawić. :D http://www.astra.auto.pl/content/view/21...
A jaki rocznik i silnik Cię interesuje możesz kupić np. OPLA ASTRĘ I, benzyna 1,6, lub 1,6+LPG, albo 1,7TD. Tanie części mało awaryjny ;D
Mój kolega jeździ astrą f z silnikiem isuzu i jak na razie nie narzeka trochę w niego zainwestował zrobił to co trzeba i teraz chodzi pięknie Nawet na mrozie pali od strzała w porównaniu z astrą g 2,0 V8 co jeździ taki jeden to rewelacja Jak chcesz bez awaryjnego diesla to kup sobie poloneza z silnikiem 1,9GLD[silnik citroena-poprzedni wózek kolegi...
Daj log z sdfix z trybu awaryjnego. Zrob tez skan przy pomocy AVPtool oraz Dr.Web Cureit.
Witam! Mam astrę II 2.0 z silnikiem DTL (2.0 -turbo, intercooler) 100KM silniczek moge polecić z czystym sumieniem. Spisuje sie dobrze. Mój brat ma astrę 1 kombi z silnikiem 1,7 Isuzu też nie narzeka, części faktycznie są dośc drogie ( droższe niz do oplowskiego diesla) ale niezawodnośc i kultura pracy jest :D Odnośnie asterek II były silniki DTL i...
Ta migająca lampka świadczy o błędzie w układzie sterowania. Trzeba podłączyć narzędzie diagnostyczne i odczytać błedy. Nie jestem pewien ale z tego automatu można chyba wyczytać błedy metodą "kodów błyskowych". Tu masz opisane jak http://www.astra.auto.pl/content/view/25...
Ja bym ci polecił Astrę g Blacha ocynk,nie skomplikowana konstrukcja tanie części,silnik 1,7 dość bez awaryjny ,ja na swoich zrobiłem prawie po 300 tys bez żadnych problremów
Puść parę pingi jednocześnie - do 1szego routera aster 62.121.87.254 - do innych serwerów www, np onet.pl, google.com, asus.com obserwuj, jak w danym momencie ping do router1 ok a gdzie indziej za duży to coś u nich lub u nich dostawcy. Zrób to w trybie awaryjnym + obsługa sieci jak da rady aby wyeliminować że to muli tobie łącze do astra jakiś robal...
Polecam Golden Interstar - "mało-awaryjne" śmigają lata i niezłe parametry. Jak nie ruszysz anteną to w zasadzie nic się nie zmieni...
Mam taki problem z Astrą G - otóż po rozgrzaniu zaczynają mrugać dwie kontrolki od skrzyni i skrzynia zaczyna falować, występują tzw. uślizgi i po jakimś czasie wchodzi w tryb awaryjny i jedzie normalnie, tylko że na 3 przy zatrzymaniu nie ma mocy, ale jak się rozbuja to jedzie. Po wyłączeniu silnika, odczekaniu z 15 minut wszystko działa normalnie,...
Mam Opla Astrę rocznik 93 i mam bardzo dziwny problem, mianowicie nie mam świateł z tyłu, z przodu postojówek, światła wewnątrz pojazdu i awaryjnych. Bezpieczniki są w porządku bo sprawdzałem. Co może być? Proszę bardzo o pomoc. Cokolwiek się przyda. Angeelo
Witam, dwa dni temu kupiłem astrę h 1.3 cdti 90km. I mam oto taki problem szarpie przy zmianie na niskich biegach i załącza tryb awaryjny, byłem u mechanika i miał dużo błędów które usunął i kazał pojeździć 2, 3 dni i wrócić na ponowną kontrolę komputerem, czytając o problemie EGR (jeżeli to jego wina) mam dylemat czy zaślepienie egr i wgranie nowej...
Zamienniki są i dobre i całkiem do d. Niemniej bez nazwy tego co pokazałeś nadal nie wiem co to może być, no nic. Ze swej strony raczej nie polecę 159, choć są ładne to raczej jest to auto dla filigranowych ludków. Nie wiem jak Insignia (nudne to to jak flaki z olejem), ale miałem kiedyś Astrę F i to był bardzo tani w utrzymaniu samochód. Umarł oczywiście...
Albo zamiast tego monitora kupić inny z wbudowanym tunerem TV. Samsung i LG mają duży wybór. Polecał bym samsunga bo LG niestety jest awaryjne. np taki http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/3...
Witam, posiadam Opla Astrę H 1.9 CDTI z 2008 roku. Wyskoczył błąd przepływomierza, wymieniłem go, ale nie można go usunąć. Wiecie może, czemu tak jest, co się mogło stać? AI: Czy po wymianie przepływomierza został skasowany błąd z komputera samochodu? Nie można go usunąć. AI: Czy zauważyłeś jakieś inne objawy lub problemy z samochodem oprócz błędu przepływomierza?...
Znajomy kupił taką astrę, co okazało się porażką bo silnik bardzo awaryjny a koszt części nie tani. CDTI pomieszanie OPLA z silnikiem ISUZU, jeśli jeździsz w trasy po 100 KM do pracy polecam w mieście się nie sprawdzi, lepiej wybrać wersję ASTRY Z 1.6 16V jeśli ma jeździć na krótkich kilkukilometrowych odcinkach. A spali w mieście w granicach 8/9 litrów...
Może tak, może nie. Może sprzedający jeździł delikatnie, wsiadł inny kierowca, mocniej przycisnął i auto złapało "notlaufa". Pamiętam Astrę mojego ojca - jemu jeździła normalnie, a jak ja wsiadałem za kierownicę, zawsze wywalało błąd silnika i wchodziła w tryb awaryjny. W sumie dużo nie zszedł z ceny, wiadomo że te 10% zawsze zostawia się na negocjacje.
Witam kolegę. Mam taki problem z astrą G 1.7 isuzu. Błąd P1515 opis pedał gazu. Jak zapalę auto i bardzo delikatnie dodaje gazu to jedzie do 2500 obrotów a jak gwałtownie depnę to od razu błąd i tryb awaryjny, brak reakcji na pedał gazu. pedał wymieniony instalacja sprawdzona, w blokach pomiarowych op-com wskazuje płynnie przejście od zera do 100 pedał...
Antena przynajmniej 70cm. Jeśli pod HB i Astrę, to 80 cm wraz z konwerterem Monoblock. Ciekawym tunerem jest Opticum X10 lub Opticum X11. Mniej awaryjne od Technisata Digit S2CD. Opticum też łatwiej się konfiguruje. Najlepiej czaszę i konwerter kupić osobno, a tuner z kartą w sklepie zwykłym.
Witam. Szukam jakiegoś samochodu powiedzmy w budżecie 10 max 13k. Myślę nad benzyną i lpg, ponieważ do pracy mam 12km w jedną stronę i od października będę jeździł w weekendy na uczelnię co dwa tygodnie jakieś 60km w jedną stronę, dlatego potrzebuję coś kupić jeszcze w tym miesiącu. Teraz pojawia się kwestia czego szukać. Głównie jeżdżę sam, ale od...
Witam, kupiłem Astrę H kombi po lekkim strzale w tył. Wywaliły napinacze, i świeci się poduszka (poduszki,kurtyny całe). Do tego po każdym odpaleniu auto włącza awaryjne światła i non sto świeci się lampka wewnętrzna z przodu. Dziś mi przyszły napinacze pasów niestety ktoś się pomylił i przysłał mi z vectry c (obcięta wtyczka) zamiast z astry H . Fizycznie...
Witam.Posiadam Astrę G 1.7dti z silnikiem Isuzu i problem polega na tym ze autko po przekroczeniu 3000 obrotów przechodzi w tryb awaryjny i spada moc na czwartym i piątym biegu gdzie są największe obciążenia.Wyskakuje błąd P1125 jakiś tam brak obwodu zaworu turbiny lub podobnie. Zaznaczam że przewody podciśnienia sprawdzone i szczelne, czujnik ciśnienia...
Witam posiadam astrę I 1.4 kat 16v i mam założony alarm legend ford. Problem polega na tym ze, jeśli otworze drzwi na zgaszonym silniku światła awaryjne migaj mi około 15 sek. może troszkę dłużej, to samo dzieje się, jeśli włączę oświetlenie w samochodzie. Samochod nabyłem już z tym alarmem. Prosze o pomoc, bo mnie dobija jak jadę i chce zapalić światło...
Witam, posiadam Astrę G 1,4b 1998r. Mam problem z tym autkiem taki, że jadę sobie jadę i nagle auto przechodzi w tryb awaryjny, obroty mu spadają i chodzi na wolnych obrotach. Nie reaguje na pedał gazu. Dopiero jak go zgaszę i odpalę na nowo to auto jeździ normalnie. Po podpięciu pod komputer nie ma żadnych błędów. Co może być objawem takiego dziwnego...
Witam, Mam problem z moją Astrą G, od pewnego czasu zaświeca mi się kontrolka immobilizer'a i auto przełącza się w tryb awaryjny. Co ciekawe, gdy samochód jest zimny wszytko jest w porządku, dopiero po rozgrzaniu pojawia się problem który opisałem wyżej . Byłem u mechanika , podłączył komputer diagnostyczny który wykazał że problemem jest czujnik wałka...
Wyczytałem że od 3 do 3,5 litra mam astrę f 1,6 8V. Kupiłem trzy litry oleju oryginalnego GM DEXRON 2 [czerwony] na allegro w cenie 21zł za litr + koszty przesyłki oczywiście, wymieniłem olej i przez pierwsze dwa dni problem właśnie z "migającym "s"czyli z trybem awaryjnym ustąpił ale na trzeci dzień znów to samo.
ja chyba jednak zdecyduje się na tą astrę III. nie wiem tylko jaki silnik wybrać. myślałem nad 1.3 diesel ale ponoć to najbardziej awaryjna jednostka w tym modelu. Jak sądzicie duża będzie różnica w zużyciu paliwa między 1.3 a 1.7 (oczywiście diesel). Alternatywą jest zakup auta z silnikiem benzynowym 1.4 lub 1.6 i władowanie tego w gaz. Proszę o Wasze...
Jeśli chcę aby w czterech pokojach była np : tv "n" z nagrywarka rownież w każdym, to prowadzę z konwektera do multisvitcha 8 kabli ? Z konwertera do multischwitcha zawsze tylko 4 kable (i 1 awaryjny) - to multischwitch dzieli dalej sygnał. Do anteny TV/Radio też jeden kabel (i 1 awaryjny) - a więc w sumie na dach od multischwitcha prowadzimy 7 przewodów...
Poszperaj w necie za klubem Bestiales tam będziesz miał wiarygodne informacje o wszelkich Omegach. Z tego co pamiętam już od połowy rocznika 96 poprawiono nieco blachy. Z eksploatacji silników wiadomo że 2.5 do 3.0 koszty porównywalne a mocy przy 2.5 mniej. Omega to auto spore że tak powiem przewymiarowane co daje się odczuć przy wymianie wszelkiego...
Nie rozwiązałem, bo kompletnie nie miałem czasu, i pojechałem na studia. Wrócę, to zabiorę się za Asterkę, póki co stoi w garażu. Podaj mi jakiś kontakt na PW, bo kilka rzeczy posprawdzałem to Ci powiem co i jak.
Witam Podłączyłem Astrę do komputera, który wykazał że czujnik temp. oleju pokazuje -50 st. Czy jest to możliwe że przez tę usterkę może mieć problem z odpalaniem, i w czasie jazdy wchodzić w tryb awaryjny(tak jakby nagle się wyłączyła turbina)?
Witam, mam taki problem, że mam w samochodzie założony centralny zamek na pilota ale nie jest podłączony pod kierunki a ja bym chciał tak zrobić ze jak zamykam drzwi na centralny to mignął mi kierunki. Mam Opla Astrę I 92r 1,4 B+G. czy może mi ktoś pomóc jak mam to podłączyć??? . Gdzie mam się podłączyć najlepiej pod awaryjne ale mogą też być pod kierunki....
Witam wszystkich mam p problem z astrą którą doprowadza mnie do szału , mianowicie : Brak mocy , kręci tylko do 3000 I nie da się jechać w ogóle jak by turbo się nie włączyło (tryb awaryjny) czek się świeci ale . Zawór EGR został wymieniony i chodzi bez problemu Na następny dzień po naprawie zaworu EGR wymieniłem jeszcze sztywny przewód paliwowy gdyż...
Miałem to samo walczylem z tym ze 2 miesiące czyscilem egr itp i nic zdobylem program do wypalania dpf i poszło ale to nie załatwia na dłuższa metę jeżeli jeździsz tylko po miescie. Dpf wyrzucilem i jak ręką odjąć rakieta nie samochod olej jest o wiele czysciejszy i nie rośnie w silniku. Bylem na diagnostyce spalin i przeszedł na 5.Jezdze Vectra c 150...
Można coś kupić w tej cenie, ale kupując dobrze zabrać ze sobą mechanika lub kogoś kto się na tym zna. 3 lata temu kupiłem vectrę A 2.0 za 3000zł miała przebieg 350 tys. Teraz ma 450 tys i mam zamiar przejeździć przynajmniej do 500 tys. Koszty napraw niewielkie, mało awaryjny, wygodniejszy niż Punto itp. Ostatnio szukałem taniego samochodu dla znajomego...
Witam wszystkich na forum:) Mam pytanie: Czy polecacie Opla Astrę III 1.9 CDTI 101KM KOMBI.... Jestem właśnie na kupnie jakiegoś samochodu w oko wpadła mi to Astra mechanik (rodzina) co był ze mną mówił że to autko oglądane jest dość dobre czyli nie malowane itp .... Czy jest on awaryjny itp?
Co do części to najlepiej sprawdź bezpośrednio na Alledrogo. Typowe to np. wahacze, komplet sprzęgła,chłodnica, termostat,amortyzatory,pompa wody, komplet rozrządu itp. Opinie kierowców znajdziesz na:http://www.autocentrum.pl/ . Ja z tych co podałeś to bym brał pod uwagę: Opla astrę - dużo ich po naszych drogach jeździ i stąd części mogą/są/ być tanie...
To kup Astrę za 60 tys. zł... albo chociaż weź wsiądź do takiej i się przejedź, a potem wsiądź do 5-6 letniego Audi czy Mercedesa za podobną kwotę i wtedy zrozumiesz wybór Autora ;) Katalogowo najtańsza Astra kosztuje 66 tys. zł i dostajesz za to wersję z silnikiem 1.0T i 5-cio biegowym manualem, bez żadnego wyposażenia, które nie jest prawnie wymagane.
opel i ford z silnikiem 1.4 bym sobie odpuścił, chyba że jeździsz tylko po mieście. wszystkie auta mają problemy z rdzą więc szukaj w najlepszym stanie. różnica między astrą, fordem a hondą jest potężna pod każdym względem. w tej cenie możesz kupić hyundaia elantrę 1.6. dobry silnik 115 koni i niezłe spalanie. jak dobrze poszukasz to trafisz z klimą...
U mnie wymiana czujnika położenia wału pomogła. Bynajmniej na razie - 3dni działa jak należy :) Mam Astrę II G 2.0DTI 2001r. 101KM Objawy, które wystąpiły: - podczas jazdy obrotomierz spadł do 0, zaświeciły się dwie pomarańczowe kontrolki - spadek mocy, silnik pracował w trybie awaryjnym - na wolnych obrotach podczas postoju oraz przy wciśniętym sprzęgle...
Za tą kasę to widzę lagunę II FL 2,0T 170KM z górnego pułapu cenowego i w jak najlepszym stanie + 3 tys. min na instalację gazową. Mam takie auto 2006 r i jest w idealnym stanie blacharki, podłoga zdrowa, silnik FR4T bardzo trwały i względnie oszczędny. Przy normalnej jeździe na drogach krajowych auto pali poniżej 10 l LPG, krótkie odcinki 12-13 LPG,...
Witam Kupiłem niedawno Astrę kombi 1.6 16V w automacie, była całkiem zdechła, nie odpalała, więc kupiłem okazyjnie za 800zł a buda jest bardzo ładna to zaryzykowałem, silnik uruchomiłem (były świece do wymiany i pozamieniane kable od świec i brak paliwa) Natomiast do rzeczy - automatyczna skrzynia z początku na zimnym silniku nie bardzo chciała zmieniać...
Astra II ma ocynkowane nadwozie i jeżeli nikt nie przyłożył palnika to nie zgnije. Osobiście posiadam Astrę II od 3 lat i nie mam powodu do narzekania.Kupiłem ją przez przypadek bo pojechałem obejrzeć inne auto a właśnie ona też była do wzięcia.Wcześniej uważałem przedstawicieli opla za autka korodujące.Co do tego modelu jednak w tym względzie-żadnych...
awaryjny aster moduł awaryjny oprawa awaryjny aster wycieraczka aster
ściszyć domofon wkrętarka zasilanie mastercook kuchenka
sterowanie tyrystorem sterowanie tyrystorem
Melex – słaba reakcja na pedał przyspieszenia, przyczyny, diagnostyka, akumulatory, kontroler Ładowanie UPS APC – czas, procedura, diagnostyka, modele Back-UPS, Smart-UPS, Li-Ion