http://obrazki.elektroda.pl/3063448500_1... S52 to włącznik awaryjnych. A tak w ogóle to w linku poniżej masz wszystkie schematy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
128 to środek. Screen jest dla błędu sondy, czyli podstawione wartości domyślne. Nic z niego nie wynika. /żałosna udręka/ Środek ok ale to znaczy że ECM przeszedł na program awaryjny.
Tryb awaryjny.
Tryb Awaryjny Dachu Składanego : Dokument z TISa
Sprawdź włączniki drzwiowe, lubią padać. Kolega lut.ek - uwalić multitimer to trzeba być zdolnym, i w większości oplów, które widziałem, oświetlenie bagażnika było niezależne od świateł awaryjnych.
co już sprawdziłem?
Czarny przewód w wiązce biegnącej do wyłącznika świateł awaryjnych.
nic się nie stanie zamien przekaznik R5 z kierunkiem prawym i jezdzić, w praniu wyjdzie czy to jest to
Muszę jakoś obliczyć jaką diodę potrzebuję? P = 2*21W+5W=47W U = 12V I = P/U = 47/12 = ok.4A 2x Dioda 5A jak bym podłączył bez diód to jaki efekt bym uzyskał? Uzyskasz "efekt" świateł awaryjnych
Muszę sprawdzić, ale wg mnie nie spala. Ma moc, jeździ normalnie. Turbo "ciągnie". Powiedział bym, że idzie trochę więcej paliwa, ale nie jest to tryb awaryjny.
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Sam zniknie.
Witam nie mogę otworzyć bagażnika w Opel Astra K czy awaryjnie można otworzyć bagażnik ?
Sam nic nie zrobisz. Musisz wymienić sterownik SRS na taki bez zapisanego błędu o stłuczce. Inaczej mówiąc musisz pozbyć się informacja o stłuczce która jest zapisana w sterowniku od poduszek.
Z tych informacji wynika, iż nie będzie tu możliwe zastosowanie tylko samego przekaźnika. Jak sama nazwa mówi przekaźnik tylko przekazuje czyli włączony np w momencie zamknięcia drzwi będzie przekazywał napięcie na kierunkowskazy do momentu jego rozłączenia. Czyli otwarcia drzwi. Coś lub ktoś musi go rozłączyć. Myślę, że tu jest jeszcze potrzebny element...
W 99% tych aut uszkodzenie jest w wyłączniku awaryjnych.
Radio ani sterownik poduszek niema wpływu jeśli są wywalone to tylko awaryjne po zapłonie będziesz miał
Bankowo sterownik naprawiaja takie sterowniki w 1.8 są awaryjne.
Bo to nie jest stary TDI, komputer silnika widzi że zawór nie pracuje i przechodzi w tryb awaryjny to tak w skrócie.
Ta opcja wydaje się być najlepsza.
Diagnoza obd i wszystko wiadome w tych wozach,czy pompa siadla czy tez nie.
Udało sie zdiagnozować problem?
A może samochód wchodzi w tryb awaryjny?
Jak się skończyła historia z światłami awaryjnym? Mam ten sam problem vectra c z alarmem hpb mop4. Proszę o pomoc i pozdrawiam Grzegorz Przycisk świateł awaryjnych nie jest przyczyną problemu. Syrena w alarmie jest sprawna. W wyżej opisanej sytuacji wyłączam światła awaryjne za pomocą przycisku od awaryjnych.
Tak,najczęściej pojawia się błąd P0170 (dotyczy regulacji mieszanki). Świecenie nie zawsze oznacza przejscie w tryb awaryjny.
To trzeba odpytać moduł nadwozia poczytaj np. tu: http://forum.opel24.com/topic/4945-astra...
Miga kontrolka i awaryjne cały czas. Jakiś dołożony alarm się uzbroił i blokuje rozruch. Masz dodatkowego pilota ?, zacznij od wymiany w nim baterii.
Dziękuję. Ale czy z tego powodu może mieć problemy z odpalaniem, tzn musi trochę "pokręcić". I co może być przyczyną trybu awaryjnego?
Jak masz autoalarm to jak napięcie spadnie poniżej jakiej wartości (jakiej nie wiem) to u mnie uaktywnia się alarm i migają światła awaryjne i wyje syrena. W takiej sytuacji, alarm mogę wyłączyć tylko wyłącznikiem awaryjnym.
Można się tam dostać nierozbierając kokpitu?Bliżej są awaryjne.
Przy okazji włączenia zapłonu przypadkiem nie włączają się awaryjne ? Problem może wynikać z faktu zadziałania poduszek powietrznych podczas wypadku . W części modeli skutkowało to otwarciem centralnego zamka i zaświeceniem światełka w środku i świateł awaryjnych .
Musi odpuszczać nadmiar ciśnienia bo inaczej silnik jest przeładowany i błąd, a następnie przechodzenie w tryb awaryjny.
Najczęstsza przyczyna złego odpalania tego silnika to zapowietrzenie układu paliwowego. Czujniki oczywiście do sprawdzenia na kompie bo są 2 jeden na zegary drugi do sterownika (najważniejszy) , a świece to ostateczność (najmniej awaryjne).
Powiem więcej-w polonezie na multecu,czy oplu na C16NZ możesz Techem wymusić tryb awaryjny.:)
No to problem rozwiązany. Winny był bezpiecznik od awaryjnych .
Tak to jest ten kod, ale nie dawki podawanej jak już. Dziwne, że samo się rozkodowalo... Przypisz ponownie i błąd i tryb awaryjny zniknie.
Walnięty sterownik skrzyni biegów. Kupiłem za 100zł. używany i skrzynia biegów działa bez zarzutu.
Zrób test błędów metoda gaz-hamulec trochę zabawy ale jak nie masz skanera OBD..... może coś znajdziemy Zajrzyj do tego EGR, mało pracy a ten zawór należy czyścic co jakiś czas. Sprawdziłbym również ECU bo jest w słabym miejscu (nad nadkolem ale nie pamiętam z której strony... chyba od kierowcy) i może jakiś brud podszedł ..... wiem ze to połączenie...
Tak trzeba wymienić włącznik awaryjnych,typowa usterka opli.P
Znalazłem coś takiego. ECN050074- Czujnik prędkości własnej pojazdu ECN210870-magistrala can brak komunikacji z ABS ECN007071 -Czujnik temperatury powietrza otoczenia dysfunkcji B-024 ECN05007F -czujnik prędkości własnej pojazdu ECN21397F -coś znalazłem i wydaje mi się ze chodzi tu o zawór ERG ECN009056- Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia...
Nie jest na 24 ale niech sprawdzi włącznik świateł awaryjnych
Wiesz co, jak teraz przeczytałem to co napisałeś, to tak się zastanawiam czy nie jest to czasami realny scenariusz. Na odczytach diagnostycznych pojawiały się jakieś błedy zwiazane z obwodem świec żarowych i kolektorem dolotowym. Wszyscy to lekceważyli i te błedy składali na nastepstwo awarii sterownika. Pytanie tylko takie czy gdyby rzeczywiscie się...
najbardziej to jest zasilane z włącznika awaryjnych
Ma palić bez czujnika wału w trybie awaryjnym.
sprawdź wężyk od kolektora ssącego do MAP-sensora i stan styków we wtyczkach. Elektryka tu jest prosta i mało awaryjna.
Wrzuc screen błędu to bedzie coś wiadomo. Tylko nie pisz że bŁędu nie ma a opel ma tryb awaryjny proszę.
Niby najczęściej pada ten aparat zapłonowy bo to jeszcze ten starszy typ i jest dość awaryjny. Astra ma już 135 000 więc chyba ma prawo. Jeśli aparat to tylko wymiana na nowy tak? Już za 80zł upatrzyłem na allegro taki jeden tylko chcę mieć pewność czy to jest to. Jak mogę sprawdzić czy moduł jest dobry czy nie przy założeniu że cewka jest sprawna?
jak kontrolka mruga to nie odpalisz auta, jak świeci w trakcie jazdy to masz tryb awaryjny.
139-----hazard light switch włącznik świateł awaryjnych 138---direction indicator switch przełącznik kierunkowskazów 77----multitimer multitimer 140---direction indicator relay przekaźnik kierunkowskazów
Coz jednym przewodem mozna podpiac sie pod... wlacznik swiatel awaryjnych. Czesto tak robilem... Pozdrawiam
Witam, mam pytanie odnośnie Pana schorzenia w astrze g 1.7 dti ten błąd 1125 jaki był powód ostatecznie jego występowania ? Czy nadal przechodzi w tryb awaryjny powyżej 120 ?
sprawdz dokładnie bezpieczniki i połaczenie kostki włacznika awaryjnych
Witam. Ten czerwony przycisk to ukryty awaryjny wyłącznik.Pozdrawiam.
Mam ten sam problem, astra 1,4 16v ecotec z 97 roku. Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi, świece wymienione, spalanie w normie ale podejrzewam katalizator bo z tego co słyszę to już jest w rozsypce, może coś przytyka :-)
sprawdzałem świece miernikiem i dochodzi do nich 12V ale ok 3s a potem ginie.co to moze być????? Przekaznik lub czujnik temperatury podajacy sygnał do przekaźnika. Zdejmij na czas odpalania kabelki z czujników temperatury, wtedy, jezeli przekaźnik jest sprawny, powinien grzać długo[w trybie awaryjnym].
To proste .Załączył się pseudo alarm który odciął zasilanie czegoś i załączył awaryjne. Teraz wyłączysz to pilotem lub specjalnym kluczykiem albo wywalisz ten układ z auta.
Raczej zostawił ci go w pozycji zamkniętej, nikt normalny nie zostawia otwartego EGR. Miałbyś wtedy co najmniej duże problemy z rozruchem silnika, a nawet niemożliwość jego odpalenia. Zawór działa odwrotnie niż opisałeś ;) Na zimnym i gazie w podłodze zamkniety, otwiera się na ciepłym w warunkach średniego obciążenia. Jeśli jeździ ok, check ci nie przeszkadza...
komp zapalil by lampke na desce i przeszedł w stan pracy awaryjnej
Czasem pomaga opięcie akumulatora na noc ale na 90% crashdata do usunięcia.
Napięcie napięciem będzie takie same, EGR jest sterowany impulsem. Co do zaślepki to od razu po odpaleniu auta sterownik czyta z przepływomierza ilość zasysanego powietrza, (zawyżoną przez zaślepkę) i wyrzuca błąd oraz tryb awaryjny.
Czyli wypiąć i sprawdzić co będzie?
W moim przypadku wydaje mi się że silniczek krokowy odpada ponieważ na gazie czy na benzynie silnik krokowy jeżeli byłby zepsuty powinien pracować tak samo źle. Tytus_2010 czy ty masz gaz? czy tak pracuje tylko na benzynie? jezeli tak to sprawdz silniczek ... zgadza się zapala mi sie kontolka ale dlatego ze egr jest zaślepiony i komputer wykrywa to...
Witam! Z tego co słyszałem i czytałem na różnych forach to silniki DTH miały pompy dość awaryjne. Pozdr.
Witam ja posiadam opla z silnikiem 1,6 16V X16XEL i trzeba przyznać że w mieście zimą dosięgam 10L/100km na trasie 6-6,5 L/100km silnik powyżej 3000 obr/min nawet się zbiera. Wcześniej miałem w astrze F 1,6 8V 75km i był dużo słabszy - takie moje odczucia (ale uważam że silniki 8v opla są mniej awaryjne ).
Fajny pomysł zaślepiać EGR w dieslu,przecież od razu MAF to wykryje i ECU wejdzie w tryb awaryjny.
:))
1.8 to najbardziej awaryjne sterowniki. MAsz LPG?
Przy oberwanej wtyczce od klimy jest właśnie tak że załączają się wentylatory.Moduł chłodzenia wykrywa usterkę i załącza awaryjnie wentylatory.
A może sterownik. Wentylatora. Popsuty. I komputer. Odpala wentylator awaryjnie Niwiem
po wymianie akumulatora alarm się uzbroił i odciął rozrusznik. Syrena pewnie została wcześniej wymontowana. Szukaj centralki gdzieś pod wykładziną podłogową , chyba bez specjalisty od zabezpieczeń sobie nie poradzisz.
Jak się nie ma pieniędzy na naprawy to się kupuje mało awaryjny samochód, a nie Astrę z najgorszym silnikiem jakie miały.
mam problem z astra 3 1.3 dth samochód był po wypadku jest naprawiony ale po kazdym uruchomieniu właczaja sie awiatla awaryjne jak to usunąć ?
Zacznij od czytania błędów komputera, bo może być wszystko - kable, świece, czujnik położenia wału, i nie wiadomo co jeszcze. Na pocieszenie, jak wchodzi powyżej 4500 to nie pracuje w trybie awaryjnym (jeszcze :)).
Musisz wyjąć alternator i go przemierzyć. Moze być padnięta jakaś dioda w mostku albo za krótkie szczotki albo trzecia możliwość regulator napięcia. To jest alternator Hitahi bardzo awaryjny.
Osobiście wziął bym pioneera bez zastanowienia jvc jakoś nie przypadło mi do gustu mało tego są awaryjne.
Najlepiej podpiąć pod diagnostykę stawiam na zacinający się zwór EGR
może ale włącznik od awaryjnych łączy też obwód migaczy (nie pamiętam tylko w którym miejscu...) w Astrze często psuje się właczik od awaryjnych ALE... wydaje mi się mało prawdopodobne żeby przez zwarcie dwu przewodów w włacziku od awaryjnych można było odpalić auto... ;)
od razu popsułeś. opel astra 1.7 td 68 KM. Jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś dane to piszcie.
Kierunkowskazy podpiąłem pod przycisk awaryjnych i wszystko działa jak należy.
Witam szukałem ale nie znalazłem rozwiązania więc proszę o pomoc. W oplu astra f kombi nie działają mi światła - żadne (przód, tył, pozycyjne, jezdne długie) a bezpieczniki są OK chyba że jest jakiś główny odpowiadający za wszystkie te światła a o nim nie wiem. Podejrzewam że to po prostu włącznik ale może się mylę. Gdzie mogę szukać przyczyny usterki....
Wyjąłem przekaźniki i wtedy awaryjne się wyłączają całkowicie co to oznacza?
NIe Y17DT a ASTRA II jeśli ma klime to ma moduł sterowania wentylatorami. Psujny awaryjny, są 2 producenci tego ustrojstwa.
No właśnie niby przeszukane wszystko. Wężyki podciśnienia nowe czujnik podciśnienia nowy.. DPF u nie ma EGR zaślepiony. Dlatego założyłem temat może ktoś coś miał podobnego
Mam taki problem z Astrą G - otóż po rozgrzaniu zaczynają mrugać dwie kontrolki od skrzyni i skrzynia zaczyna falować, występują tzw. uślizgi i po jakimś czasie wchodzi w tryb awaryjny i jedzie normalnie, tylko że na 3 przy zatrzymaniu nie ma mocy, ale jak się rozbuja to jedzie. Po wyłączeniu silnika, odczekaniu z 15 minut wszystko działa normalnie,...
Witam.Na kolektorze dolotowym jest czujnik cisnienia doladowania, na poczatek wyszczysc go.
Co zrobic i w jaki sposob by awaryjnie nie wlaczaly sie same?
Tam są poduchy dwustopniowe - to raz. Dwa sterownik zapisał dane wypadku i jest zablokowany. Same oprniki nic nie dadzą.
Nie rozwiązałem, bo kompletnie nie miałem czasu, i pojechałem na studia. Wrócę, to zabiorę się za Asterkę, póki co stoi w garażu. Podaj mi jakiś kontakt na PW, bo kilka rzeczy posprawdzałem to Ci powiem co i jak.
Dużo zmienili, nie ma już osobnego modułu, wszystkim steruje ECU poprzez proste, tanie i mało awaryjne przekaźniki.
Błąd odczytywałem 3 interfejsami, opis troszeczkę się różni ale nr błędu jest ten sam, a raz mi przy tym błędzie pojawił się P0400 błąd EGR jak dobrze sprawdziłem.
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
Crash w sterowniku blokuje rozruch w nowych oplach. Trzeba wyczyscic crasha (albo wymienic sterownik he he) Co ciekawe, w Astrze H z poczatku produkcji nie bylo tego, tylko awaryjne sie wlaczaly.
Alarm dokładany najprawdopodobniej powoduje takie cuda, fabryczny alarm to raczej nie, pewno kiedyś ktoś założył alarm z odcięciem i teraz wychodzi wszystko na jaw zajrzyj pod kierownicę to znajdziesz centralke.
A co z egr? Sprawdzałeś?
Niby z jakiej racji? Sterownik przechodzi w tryb awaryjny i tyle. Właśnie ten tryb awaryjny na moment powoduje zachwianie pracy jednostki.
bardzo dziekuje za podpowiedź ale jakby mozna dookreslić co to jest trzdziestka byłabym bardzo wdzęczna ...jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie a jesli chodzi o astry i to w benzynie to brak mi nawet podstawowej wiedzy
Na przewodach wychodzących ze sterownika centralnego zamka (dołożonego). Zazwyczaj ze sterownika wychodzi jeden przewód na kierunkowskazy i jest rozdzielony na dwa z czego do każdego włożona jest dioda prostownicza.
Tylko wchodzi w tryb awaryjny czy słychać jakieś dodatkowe odgłosy?
Może rzeczywiście coś mu stuka cały czas i dlatego nie wykrywa spalania stukowego Myślę że raczej wykrywa tylko sterownik nie może sobie poradzić żeby je wyeliminować dlatego wywala błąd i przełącza się w tryb awaryjny.
Kolego sam komputer to 500-800zł i szalenie awaryjny. Po drugie musiał byś kupić cały silnik ze skrzynią i wiążkami, to byłby sens przekładać. Silnik ze skrzynią mam z astry 2 ale bez komputera.
aster awaryjny kierunkowskaz awaryjny aster aster światła awaryjny
naprawa medion intel chipset device software bezpiecznik wysokiego
światła dzienne podłączenie polonez kierunkowskazy centralny
Przycisk w prędkościomierzu Kia Picanto 2006 - funkcje i usterki Jak wyjąć rolkę papieru w HP LaserJet 3020?