Przy 20°C powinien mieć około 6,2KOhm, raczej nie znajdziesz termistora o takiej charakterystyce więc tak jak wyżej napisane nowy czujnik, najlepiej oryginał bo nie są drogie.
tak zamienne.
Sprawdź ciśnienie sprężania przy zimnym silniku. Jaką temperaturę pokazuje czujnik w parametrach silnika?
Skoro zapala się kontrolka, można też odczytać błąd. Pomiar, który wykonałeś jest zgrubny i na jego podstawie nie możesz ocenić, że czujnik jest na 100% dobry. Potrzeba zerknąć w parametry, jakie prędkości są widziane na poszczególnych kołach. Jednym słowem, na diagnostykę komputerową czas.
To podłączyć kontrolkę silnika i chociaż kody błyskowe. Tak jest diagnostyka po lini K i potrzeba interfejsu i programu. Może to być OpelScanner albo OpCom. Wtedy można podglądać parametry z czujników na żywo. PS C16SE to właśnie OBD teraz obecnie mamy OBD-2 (a dokładniej EOBD)
W Zafirze z taką samą nagrzewnicą nie ma tego czujnika, nie jest zamontowany. W parametrach też można zobaczyć taką temperaturę
Witam. Jak w temacie - szukałem w archiwum, ale nic konkretnego nie znalazłem. Silnik nie chce zapalić, w serwisie stwierdzili błąd czujnika obrotów wału, 350zł za czujnik (można kupić za 120), ale dla pewności czujnik sprawdziłem osobiście miernikiem i oscyloskopem: 2,4kΩ, sygnał p-p 4V przy kręceniu rozrusznikiem. W różnych książkach znalazłem,...
parametry w porzadku Tak? No to pokaż te parametry na zapłonie z tego czujnika.
Dajcie sobie spokój. Jak na plaku gadał to problem z paliwem. Jak nie pali podać wartość ciśnienia na CR ,a jak by rozłączało to manometr albo pomiar napięcia na czujniku. To podstawowy parametr. Odczytać, potem wrócić na forum.
Opcom powinien temat ogarnąć.A w parametrach widać jak pracuje czujnik?
KOlego do sprawdzenia Przeplywka , czujnik cisnienia na dolocie , Geometria turbiny moze sie zacierac dodakowo sprawdz doładowanie jakie jest. Bez kompa ciezko bedzie wywnioskowac co mu jest bo trzeba sie oprzec na parametrach bierzacych
Witam, mam pytanie odnośnie Opla Astry G 2.0 DTI Y20DTH. Co sądzicie o tych parametrach? Czujnik MAF ma mieć taką wartość??? I też inne parametry??? https://obrazki.elektroda.pl/6994863700_... https://obrazki.elektroda.pl/9273819700_...
Podejrzyj parametry czujników podczas złej pracy silnika kiedy gaśnie,jaką temperaturę pokazują czujniki płyny chłodzącego i powietrza zasysanego no i tak jak kolega napisał co się dzieje z czasami wtrysków.
Co się dzieje z czujnikiem ciśnienia klimatyzacji? Okablowaniem ? Parametrami?
No ale to chyba nie problem podpiąć choćby miernik i obserwować zachowanie czujnika temperatury, nie przez komputer tylko zwykły miernik. Da to podpowiedź czy faktycznie jest problem z silnikiem czy elektryka głupieje. JESTEM LAIKIEM JEZELI O TO CHODZI, ALE ZOORGANIZUJE SOBIE MIERNIK. DODAM JESZCZE ZE PO ODPIĘCIU KOSTKI Z CZUJNIKA TEMPERATURY WSKAZÓWKA...
Wtryski to raczej nic nie mają do zapchanego DPF, pewnie zbieg okoliczności i jak mechanik zobaczył podwójny stan oleju to stwierdził, że wtryski i poszły do weryfikacji. Wężyk pewnie od czujnika ciśnienia bo gdzieś musiały te spaliny się wydostawać :) - być może uszkodziło ten czujnik i teraz tak to się zachowuje, ale bez sprawdzenia parametrów pod...
Zgodne ze wskazówką "artek776" sprawdziłem pod kolektorem ssącym i jest tam czujnik temperatury. Pomiary wskazują, że jest dobry. Pod cewką WN jest rownież jakiś czujnik, ale innej budowy i nie wiem jakie powinien mieć parametry?
W x16szr adaptacja przepustnicy ????? czego linki gazu ???? ew można zrobić reset bloku o2 i nastaw silnika krokowego , do sprawdzenia dolot - szczelność (często uszczelka kolektora ssącego ) wszystkie wężyki podciśnienia , spr czy egr się domyka , ew parametry potencjometru przepustnicy , czy czujnika podcisnienia ..
mam do kolegów pytanie patrzebuję ustawic kąt wtrysku w mojej asterce z silnikiem x17dtl z 95 pompa bosch czy ktos może mi pomóc i przesłac jaki powinien byc pomiar na czujniku zegarowym kąt wtrysku dodam że pompa jest bez sterownika z góry dzieki
W Delco mt35e sps tylko na odpowiedzialność klienta, w razie uszkodzenia komórek we flash po SPS nie wstanie (błędne sumy kontrolne), z tym sterownikiem jest ciężki temat, źle prowadzenie masy w ecu, kondensatory filtrujące nie trzymające parametrów, wadliwe fabrycznie kości flash (podobny temat do edc16u1).
Sprawdź czujnik ciśnienia to najczęstszy przypadek. Zobacz na parametrach jakie jest ciśnienie.
Ja mam podobne objawy jak sterownik złapie błąd P0236/7 ale Ty sprawdź jeszcze czy sterownik widzi załączenie biegu, czujnik sprzęgła (o ile w Astrze te parametry występują) i prędkość pojazdu.
wymieniłem jeszcze czujnik temperatury silnika/powietrza dolotowego Wymień ponownie na stary czujnik. Zrób diagnostykę, podglądnij parametry rzeczywiste z czujników w chwili gdy są problemy.
przedzwoń przewody od ECM do Sondy :pin40 do pinu B i pin57 do pinu D. Taki spadek napięcia może powodować chwiejny styk. ECM tym stabilizatorem zasila też inne czujniki ,popatrz na parametry pracy -odchyłki wskazań innych czujników .
dobrze, ale co mam sprawdzić? Program diagnostyczny powinien mieć możliwość odczytu parametrów tych czujników. Zarówno temperatury powietrza jak i płynu chłodzącego. Sprawdź, czy parametry są właściwe, realne. Nie muszą pojawiać się błędy.
W tym silniku nie ma pompy wbaku lub poza - to pompa wtryskowa 'ciągnie' paliwo z baku. Dlaczego nie odpala, to niestety może być wszystko, od uszkodzonej pompy wtryskowej, brak jej napędu (pasek rozrządu) po coś elektrycznego - immo lub czujnik wału, czujnik ciśnienia na listwie. Trzeba podłączyć pod komputer, szybki odczyt błędów i parametrów i będzie...
Pytanie czy jest i gdzie S51 Czujnik oblodzenia parownika siedzi na parowniku i nie ma nic do zasilania presostatu. Diagnozowałeś moduł chłodzenia, w parametrach widać było ciśnienie w klimie?
Hm, 1.8 benzyna w astrze G to mogą być następujące silniki: X18XE, X18XE1 i Z18XE. Montowane były kolejno w różnych latach, ale nie pamiętam który kiedy. Z18XE ma tzw. "elektroniczną przepustnice", czyli nie ma linki gazu. Przy pedale jest czujnik położenia a przepustnica ma stosowny silniczek. Tutaj tempomat jest elementem składowym sterownika silnika....
każdy parametr z z czujników i urządzeń jest w normie
Błąd p0243 w tym silniku może być wygenerowany przez wiele czynników. Poza ewidentnymi przypadkami typu nieszczelność układu czy uszkodzenie turbiny , najczęstszą przyczyną z mojego doświadczenia jest zapchanie substancjami smolistymi układu dolotowego a w szczególności zaworu egr, klap zawirowań, czujnika ciśnienia i tej rury metalowej idącej do kolektora...
Problemem okazał się zamontowany przez mechanika tani chiński zamiennik czujnika podciśnienia który rozkleił się i podawał zbyt niskie parametry.
ABS jakie widzi prędkości? Jakie błędy w samym ABS? Czujnik przepustnicy, jakie widzi parametry? Podejrzałbym jego sygnał oscyloskopem.
Wiele pomp ma tzw wtórny czujnik obrotów. Auto będzie jeździło, ale na ograniczonych parametrach.
ojeku jaki problem a parametry napięcie posprawdzał
Ciśnienie 3.8 BARA ,podepnij pod jakiś tester i zobacz w parametrach bieżących silnika obroty (sygnał idzie z czujnika walu).
Trudno powiedzieć, ale dość szybko to rośnie. Odczyt parametrów ma słabe odświeżanie. Mogę zapisać jutro przebieg z czujnika ciśnienia oscyloskopem.
Parametry czujników? na zimnym, na ciepłym, no i szczelność kolektora ssącego.
Czy wtórne to trudno powiedzieć. Zawór odpowietrzania ma zaraz koło filtra powietrza i może na szybkiego sprawdzić, czy wtyczka nie spadła. Na rurze ssącej ma czujnik temperatury powietrza. Usterka powstaje najczęściej jak ktoś musi zdemontowac rurę ssącą z puszką filtra powietrza (np żeby się dostać do paska rozrządu albo alternatora) i włączy w tym...
z czujnikiem się już wstrzymałem a różnica na znakach jest około 1,5 ząbka a wiecie może jakie powinien mieć parametry ten czujnik gdy jest ok a w ogóle dzięki za podpowiedż
Już to odkręcasz ? To uważaj bo przeważnie jedna sie ukręca i jest to lewa górna. Także jak jeszcze nic nie urwałeś to wiedz o tym. To wcale nie musi pomóc ale nie zaszkodzi. Na początek tak jak ci pisałem diagnoza parametrów potem robota. A głupoty to mi chodziło o to by nazywać czujniki poprawnie.
Możesz zamiast czujnika wstawić na chwilę potencjometr o podobnych parametrach i sam sterować wartością temperatury...i obserwować reakcję obrotów
Generalnie po włączeniu zapłonu zawór powinien się otworzyć, a tak się nie dzieje. Otwieranie EGR po zapłonie ? Gdzie to wyczytałeś? Sprawdź zasilanie ,masę czujnika na wtyczce i parametry w programie z czyjnika. Ze zgadywanek to pewnie trzeba będzie wymienić EGR. Także albo diagnostyka albo podmiana w ciemno.
Błędy to nie wszystko, podejrzyj parametry rzeczywiste. Ciśnienie na listwie i czujniki wału i wałka co pakazują. Jak na kompie nic nie będzie widać trzeba zapiąć oscyloskop.
zostawiłem pracujący silnik, żeby zobaczyć czy załączy się może wentylator, ale się nie załączył Silnik pracujący na biegu jałowym nie jest praktycznie w ogóle obciążony. Wentylator jest załączany przekaźnikami, więc to że w ogóle się włącza - czy to po włączeniu klimatyzacji, czy poprzez test diagnoskopem - świadczy o tym, że całe sterowanie i zasilanie...
- Podstawione dwa czujniki wałka rozrządu - na oscyloskopie jest sygnał - czujnik wału działa, w testerze widać obroty silnika Ma ktoś jakiś pomysł ?? Pokaż oscylogram .Jesteś pewny tego czujnika wału?Podmień go.
Chodzi o TPS? Otwarcie przepustnicy? Proszę o wsparcie z mierzeniem sobie poradzę, natomiast nie znam dokładnie wszystkich parametrów. Czyli sprawdzić czujnik położenia przepustnicy?
pokazuje błąd położenia wału.. A więc doprowadź to do porządku.Potem reszta parametrów do kontroli.Ciśnienie na szynie itd.
W zależności czym to było odczytywane to błąd P0130 z identyfikatorem 04 ma znaczenie : P0130 Obwód sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 1) lub P0130 Sonda lambda O2 1 rząd 1 do sondy lambda O2 2 rząd 1 Dane nieprawdopodobne i p0136 z identyfikatorem 04 P0136 Obwód sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 2) lub P0136 Sonda lambda...
DTC P0236 Działanie czujnika wspomagania turbosprężarki Warunki ustawień DTC •Moduł ECM wykrywa że sygnał czujnika ciśnienia doładowania nie mieści się w przedziale modelu uzyskanego prędkości obrotowej czujnika, czujnika BARO, czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (MAP), czujnika pozycji przepustnicy oraz czujnika ciśnienia...
Jak na schemacie pisze, fioletowy podłączyć pod TPS - to jest pod potencjometr czujnika wychylenia przepustnicy a nie silnika krokowego. Po podłączeniu dawką sterownik będzie sterował na podstawie wychylenia przepustnicy oraz sygnału sondy Lambda. Jeśli instalacja będzie poprawnie zamontowana to zamiana na inny sterownik nie powinna mieć sensu ekonomicznego....
Witam, Jeżeli masz możliwość wymiany samego czujnika ciśnienia to go wymień - czasami tracą one swoje parametry. Pozdrawiam
Jutro sprawdzę dane z czujnika. Jakie powinien , odczytać wartości? Masz sprawdzić nie tylko dane z czujnika, ale wszystkie inne parametry odpowiedzialne za AC.Napisałeś że nie ma sterowania przekaźnika.Czy sprawdziłeś czego brakuje?Zasilania czy sterowania z ECM?
Witam!Mam taki czujnik ale jest on przykręcony do prędkośiomierza.Czy ktoś wie jakie parametry powinien on posiadać?
Witam przecież wyraźnie masz wadliwe działanie układu krytycznego 1 te zaworki to masakra w oplach a co do czujnika doładowania to pewnie padnięty podłącz np.opcom a i zobacz czy działa jakie parametry
Cisnienie w kolektorze i temp.powietrza i dlatego.Jak go odepniesz to ecu przyjmuje dane awaryjne i dlatego jest poprawa. Musisz sprawdzic co on pokazuje w parametrach.
co pokazuja parametry ? sprawdz jakie prędkości pokazuja koła i będzie widać do czego sie przyczepić.
Dzięki, ale czy on ma az taki wpływ na pracę klimy? Sprawdzałem w parametrach ECU i sterownika chłodzenia wskazuje dobrze.
Kolektor szczelny, sprawdzone odtłuszczaczem, nigdzie nie zasysa powietrza. Po odpaleniu samochodu na zimno auto pracuje prawidłowo i może tak chodzić 2 h i można gazować na postoju i jest ok. Natomiast kiedy zaczniemy jechać po przejechaniu ok. 300 m zaczyna delikatnie wypadać zapłon a jak będziemy jechać ok. 100 km/h na 5 biegu i odpuścimy gaz i znowu...
Zobacz w parametrach położenie tps-u i podciśnienia trzeba by było dobrze posprawdzać .
Więc jak podasz i wskaźnik ruszy, będziesz wiedział, że problem z ECU albo z kablem między nim a zegarami bo ECU podaje sygnał temperatury na wskaźnik. Czujnik jest ok. bo w parametrach ECU jest prawidłowa wartość
Ale jak widzisz w parametrach licznika np.80 stopni i rośnie a wskaźnik nie wstaje to to jest uszkodzony właśnie wskaźnik lub sam licznik.Możesz jeszcze test elementów wykonać.
Sensor jak zadziała - można go otworzyć ale najczęściej dostaje tak że coś pęka z el. plastikowych. Szukać musisz sensora o identycznych numerach, montujesz poduszki na swoje miejsca (nieodpalone oczywiście), potem odblokować sterownik poduszek i po kłopocie. Jak wsadzisz o innych numerach też będzie działał ale wymaga już wiedzy magika aby dokodować...
op-com -> parametry -> szukasz czegoś co ciebie interesuje -> jazda z oczami w laptopie. Czy okazji sprawdź dane z przepływomierza i czujników temp.
Asterka jest na przerywaczu? Miesiąc temu przerabiałem temat swojej astry 1.6 60km... Wymieniem czujnik temperatury, sondę lambda, świece, kable, kopułkę, palec, czujnik halla sprawdziłem był ok... został tylko moduł zapłonowy który jest pod cewką. Po jego wymianie astra nawet na lpg pali w takie mrozy jak teraz są:) możesz spróbować go wymienić ale...
A to ciekawy przypadek. To jakby efekt niewłaściwej dawki paliwa, zalewa się albo ma za mało. Parametry z czujników mierzyłeś czy podglądałeś w Tech2 ? Bo może w danej chwili cz.t. płynu albo dolotu "oszukuje". Trzeba by podejrzeć przebiegi.
trzeba w podglądzie parametrów zobaczyć jak sterownik "widzi " prędkość samochodu.Niepamiętam czy czujnik VSS jes tu w liczniku czy w skrzyni.Moim zdaniem tu jest problem.Sprawdze.
Witam. Mam pytanie czy w silniku (jak w temacie) znajduje się czujnik temperatury powietrza dolotowego? pytam ponieważ ostatnio sprawdzałem parametry (powód - nieco zawyżone spalanie) i odczytałem wartość: temperatura powietrza zasysanego - 31 stopni. Wartość była stała a temp na dworze 24 st. Jaki element silnika podał taką wartość? (reszta parametrów...
Mea Culpa :oops: Kolega ma rację, znamionowo ciśnienie powinno być 0.76 ± 0.1 BAR P.S. Kto mówi o podłączaniu na serwisie. Na 100% można odczytać parametry bieżące, na każdym KTS-ie
sądzę że trzeba rzucic okiem na parametry zmierzone w mod.chł.sil. No i kabelki łączące moduł chł.sil. ze sterownikiem multeca
To jest kontrolka modułu chłodzenia silnika , trzeba podpiąć jaki skaner i przyjrzeć się parametrom czujnika temperatury. generalnie trza sczytać usterki i będzie wiadomo gdzie go boli.
Na czym polega to zdiagnozowanie To znaczy sprawdzić parametry i ewentualnie wykryć usterke
To może spróbować podłączyć się z komputerem i zobaczyć co widzi... Będzie wiadomo co odstaje w parametrach. Może to nie koniecznie problem z czujnikiem a z sygnałem który trafia do ECU. Wiązka jest cała?
Wtyczki podłączone. Złącza bez korozji. Okablowanie czujników bez uszkodzeń mechanicznych. Dziś zwróciłem uwagę na jeden parametr a mianowicie ciśnienie doładowania. Interfejs wskazuje napięcie na czujniku doładowania 1.4V, oraz ciśnienie na biegu jałowym 96 kPa. Lekka przy gazówce do 1500 rpm, ciśnienie wg czujnika 92-93 kPa, Przejechałem się wkręcając...
Nic nie weryfikuje, jest wbudowany mechaniczny regulator i tyle, jak w starszych autach. Po włączeniu zapłonu pompa dobija do nominalnego ciśnienia i się wyłącza. Po uruchomieniu silnika pracuje cały czas ze stałą wydajnością. Te silniki które mają czujnik ciśnienia paliwa, mają dodatkowy sterownik i pompa sterowana jest PWM. Głównie silniki 1,4 turbo...
Hej, Myślę, ze bez oscyloskopu sie nie obejdzie, w czasie krecenia to z czujnika ok 2Vpp musi wychodzić. (jesli czujnik jest indukcyjny, jesli Hall to 5 V) Czy patrzyłeś w kompie taki parametr jak synchronizacja (chodzi o synchronizacje wał-wałek) ? Moze jednak przy wymianie paska coś się przestawiło ???
Witam serdecznie. Chciałbym zapytać, czy możecie zerknąć na te parametry i sprawdzić, czy wszystko jest tak, jak być powinno? Astra G COUPE Z18XE 2000r Główne pytanie, jakie mam, to czy czujnik powinien pokazywać od 8 stopni skalę wahającą się? Wygląda to tak, jakby temperatura nie była stabilna, tylko skacze od załóżmy 20 stopni do 12 itd. losowo....
Auto przez cały czas jest podłączone pod komputer .Na komputerze wyświetla wszystkie parametry,są one prawidłowe .Mechanik podejrzewa uszkodzenie pompy wtryskowej próbą odpalania samochodu przy uszkodzonym czujniku
Nie Znasz problemu.To jest Opel Omega z silnikiem 1.8 na gażninku Pierburg 2 EE..Sterowany komputererm ALDL. Nietypowowe autko ale parametry z Astry 2.0 powinny byc takie same
Wtrysk na pewno nie leje,tylko elektronika gupieje bo nie pasują parametry z czujników to charakterystyki zapisanej w sterowniku (chodzi o czas wtrysku w stosunku do ciśnienia paliwa).
Witam.Jak w temacie , jak dobrze silnik zagrzany to po wyłączeniu nie idzie go zapalić ,trzeba poczekać z godzinę i w tedy odpala . op-com nie rejestruje żadnych kodów usterek . Wymieniona została czujka położenia wału , czujnik temperatury i nic to nie dało .Może ktoś napisze jakie parametry op-comem można sprawdzić i jak powinny wyglądać prawidłowe
Jaki przepływomierz został zamontowany.Sprawdź rano przed odpaleniem auta parametry silnika (temperatury czujników powinny mieć podobną wartość). Podaj więcej danych auta ( najlepiej kod silnika ). Pozdrawiam
Na zimnym silniku moja Astra chodzi cudnie, ma odpowiednia moc jednak jak silnik się nagrzeje do 80-90 stopni to staje się zamulona. Słyszałem, że w ty astrach czujnik temperatury, który wysyła sygnał do kompa jest innym czujnikiem niż ten, który daje odczyt na deskę. Czy może to być wina właśnie tego czujnika? Przez jego błędne działanie, komputer...
Teraz musisz wykonać diagnostykę, zwróć uwagę na masę powietrza w momencie bujania obrotami, ilość kroków regulatora wolnych obrotów oraz sygnału z czujnika TPS, zweryfikuj, ewentualnie zrzut parametrów wrzuć na forum w momencie wystąpienia usterki.
Tutaj nie ma nad czym myśleć tylko zrobić diagnozę. Bo podmiana na pałę jak to robi większość to nie naprawa. Dokładnie. Nie widzę np związku między nieodpalaniem a wymianą przepływomierza.Jakiś bezsens totalny. Odpinasz przepływkę,ECU przechodzi w tryb awaryjny,podaje sobie wartość zastępczą na szywno,wywala błąd,ale pali. Zawsze można popatrzeć w...
Samo to że check zapala się po kilku kilometrach mówi już że to nie sam czujnik stuków, ten świeciłby od razu. Czy była robiona próba zagrzania silnika na postoju, bez jazdy? Tak jak robokop napisał - trzeba popatrzeć na parametry - dawkę paliwa, wyprzedzenie zapłonu, pracę sondy lambda. Może również temperaturę silnika czy czujnik nie daje jakichś...
dzień dobry diagnoza obu tych czujników powinna być wykonana na pracującym silniku, poza tym można sprawdzić parametry i porównąc z danymi, moż trzeba wziąśc pod uwagę układ rozrządu Dodano po 31 dzień dobry diagnoza obu tych czujników powinna być wykonana na pracującym silniku, poza tym można sprawdzić parametry i porównąc z danymi, moż trzeba wziąśc...
Witam mam problem z oplem Astra k 1.6 turbo 200 koni zapala się chcek engine wywala następujące błędy P0101 miernik masy powietrza P0299 ciśnienie doładowania P1101 system zasysający w odnoszac się do punktu pierwszego w parametrach przepływomierz pokazuję 2.8 na wolnych obrotach i w momencie dodania gazu zmienia się więc wykluczył bym go ciśnienie...
Jedyne co moge podowiedzieć to : czujnik temperatury silnika. Sprawdz jeżeli możesz na komputerze w parametrach na zimnym silniku. A skoro check się zapala więc coś musi tam zapisac w sterowniku. a jak nie to miernikiem sprawdz czujnik na zimnym silniku. pozdrawiam
Wykrecilem zawor ( byl nagar sadzy... ), wyczyscilem, optycznie wygladal dobrze, ale po zalozeniu bez zmian. Dodano po 11 Wykrecilem zawor ( byl nagar sadzy... ), wyczyscilem, optycznie wygladal dobrze, ale po zalozeniu bez zmian. Dodano po 2 ....a wracajac do czujnika temp. powietrza zasysanego, czy te obiawy moga byc powodem niesprawnosci tego czujnika...
No to jak masz Techa2 to funkcja lista danych (klawisz F1) , patrzeć na parametr pulsy stukania. Nagle dodajesz gazu i patrzysz czy są zliczanie kolejne pulsy. Po to jest funkcja "lista danych" aby z niej korzystać.
Ja bym stawiał na moduł zapłonowy lub na czujnik halla w aparacie.Mam w warsztacie średnio taki jeden przypadek na tydzień,wstawiamy wtedy na próbę nowy moduł lub czujnik halla.Piszesz że na diagnostyce pokazuje ci 200 stopni a czym przeprowadzasz diagnostykę?.Np. mega macs przy parametrach tego silnika też pokazuje głupoty.
Parametry jest wszystko ok. Czyli konkretie jakie. Ciśnienie zadane, ciśnienie rzeczywiste, napięcie na czujniku, przepływ powietrza. Znałem juz takich co brali komputer na kolana i przeladali parametry podczas jazdy tylko ze nie wiedzieli na co patrzą i nie potrafili wyciągnąć wniosków. To nie jest jakaś typowa usterka, to jest zaadka i bez konkretów...
Oddaj do elektryka i niech naprawi jakby co to jego kieszeni 800zł pójdzie. Ot albo się jest pewnym i kupuje albo szczela w ciemno. W parametrach widać jasno że jest przetarta scieżka i nieciągłość tylko że elektyk musi być elektrykiem a nie ''złotą rączką koniobijką''.
Robiłem niedawno pomiar kompresji około 14,2 na ciepłym.Rozrząd też był wymieniany(nadszedł jego czas) i żadnych zmian.Ciśnienie paliwa ok0,8 bara,po wył silnika trzyma 0,6.Żadnych błędów nie pokazuje, kontrolka się nie zapala.Zrobiłem analizę spalin;CO-0,01 CO2-14,96 HC-0,0 O2-0,320 Lambda-1,010 to pomiar na wolnych,na podwyższonych jest podobnie.Załatwiłem...
No, P0115 to problem z czujnikiem temp silnika. ale to jest blad z silnika a nie ze sterownika wiatrakow tak czy owak do zbadania obwod czujnika temp. A w zasadzie obu czujnikow, bo drugi z nich to temp paliwa. Czujniki podlaczone sa do sterownika silnika i maja wspolne zasilanie (albo mase...) A to jaki kod silnika tak w zasadzie ? A co oba z nich...
Dziękuję za zainteresowanie. Dostęp do parametru Vehicle Acceleration mam tylko poprzez ECU. W ABS (a dokładniej ESP) jest czujnik przyśpieszenia bocznego, oraz czujnik skrętu kierownicy i one są w porządku. Opcje kalibracji w ABS mam: "Steering Angle Sensor Calibration" - to na pewno nie to "Sensor Cluster Calibration" - o to Ci chodzi? Jak wygląda...
Gaz sekwencyjny? Jeśli tak i na benzynie silnik chodzi poprawnie, to do poprawki inst. gazowa. Prawdopodobnie może być albo zbyt uboga mieszanka, albo kwestia regulacji parametrów sterownika LPG. Cewce daj spokój, jej uszkodzenie objawia się inaczej. Jeśli nie zapala "checka", kupiłbym jeszcze lepsze świece.
cisnienie w układzie na dzien dzisiejszy ok 5,5bar kasowałem bład ze sterownika silnika P1540 bo tylko taki tam jest,w sterowniku wentylatorów jest czysto zadnego błedu w zaleznosci od cisnienia parametry sie zmieniaja,jak wypne czujnik załanczaja sie wentylatory czyli objaw prawidłowy,sterownik taki sam o oznaczniu FR
Jakie szczytowe ciśnienie doładowania przy gwałtownym dodaniu gazu? Pomiar ciśnienia doładowania bez obciążenia jest bez sensu. Fajnie jest kiedy sterownik silnika w parametrach pokazuje jakie powinno być , albo różnicę miedzy tym co powinno być a jest. Pomiar najlepiej robić w dwie osoby w czasie próby drogowej przy przyspieszaniu.
Nagrałem parametry podczas jazdy ale recorder zapisał w niewłaściwym formacie, muszę je przeconwertować. Jedno co zwróciło moją uwagę a czego nie umieściłem w zamieszczonych parametrach to krótkoterminowa korekta czasu wtrysku rząd 1 czujnik 2 która bez względu na obroty silnika i obciążenie pozostaje na poziomie 99,2 %. Po odłączeniu EGR nie widzą...
aster parametr parametr aster satelita aster parametr
wiertarka kinzo plastik przekładnia serwer minecraft
telefunken czarny ekran mikrokomputer cobra1
Harman Kardon HS 200 – wymiana diod LED podświetlenia pokrętła głośności krok po kroku Silnik SMUN-1 MERA-PAFAL 230V 375 obr/min – typowe usterki, zamienniki, naprawa rożna Predom-Selfa