W rurze dolotowej pomiędzy filtrem powietrza a przepustnicą
Tak, to . Naprawia się to łatwiutko.
Okolice wtrysku, kolektor ssący, na jednym przewodzie, wsuwany konektorek. Bzdura!!! W silniku X14XE czujnik temp silnika znajduje się koło termostatu od strony rozrządu ,przy filtrze powietrza!
Bo żeby prawidłowo wywalić klapy trzeba mapę powietrza i zapłonu zmodyfikować, w mt35e lepiej kolektor wymienić.
chłopaki mam prośbe czy mógłbym ktoś dać mi namiary na jakiś dobry sklep internetowy z częściami do opla bo szukam czujnika temperatury powietrza zasysanego (IAT) do astry F z silnikiem C14SE (82KM)
Przyczyna tkwi w module chŁodzacym silnika,a znajduje sie pod zderzakiem z lewej strony.
Podejrzyj parametry czujników podczas złej pracy silnika kiedy gaśnie,jaką temperaturę pokazują czujniki płyny chłodzącego i powietrza zasysanego no i tak jak kolega napisał co się dzieje z czasami wtrysków.
Czy AstraF C14NZ ma czujnik temp powietrza i gdzie on jest. Za wszystkie odpowiedzi wielkie dzięki.
Diagnostyka komputerowa wykonana? Ma jakieś błędy? Jeśli tam jest, to sprawdź też czujnik temperatury zasysanego powietrza.
W tym silniku nie ma czujnika ciśnienia w przewodzie dolotowym,test tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego.
Czujnik zasysanego powietrza.
Kolego pancerny MAP z corsy ,astry z wtyczką uciętą na szrocie z 30 dychy.Czarny przewód 5V,brązowy masa, zielony sygnał 0-5V.
Pewnie zgniłe piny lub kable od czujnika tam za zderzakiem, ja tą wtyczkę w Astrze ucinałem i przylutowywałem inną (typowa wtyczka), łatwo o taką na złomie skądś sobie uciąć.
Uszkodzić komputer - super mało proawdopodowne. Zrobić klasyczne zwarcie - raczej nie. Wtyczki czujników powinny być zabezpieczone przed wodą. Za to woda pięknie spowoduje upływ wysokiego napiecia, ale to po wyschnięciu powinno wrócić do normy. Wszystkie przewody i połączenia związane z zasilaniem cewek i świec odłączyłbym i poczekał w ciepłym garażu,...
Witam. Mam pytanie czy w silniku (jak w temacie) znajduje się czujnik temperatury powietrza dolotowego? pytam ponieważ ostatnio sprawdzałem parametry (powód - nieco zawyżone spalanie) i odczytałem wartość: temperatura powietrza zasysanego - 31 stopni. Wartość była stała a temp na dworze 24 st. Jaki element silnika podał taką wartość? (reszta parametrów...
Sonda Lambda lub czujnik masy powietrza :)
To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
Witam, kupiłem czujniki i mam przyrząd do ich aktywowania i patrzyłem na internecie to w komputerze ustawiają na ciśnienia w oponach i przy kierunkowskazie takim kółkiem na końcu przytrzymują i się im wyświetla żeby aktywować, zaś u mnie to nie chodzi. Wie ktoś jak aktywować te czujniki ciśnienia powietrza?
zasilanie pod pin 1i2 na 3 pinie przy otwatej przepustnicy 5V przy zamkniętej 0V Dodano po 6 jeszcze jedna sugestia ,kolega na forum miał ''falujące obroty'' w astrze i przyczyną był przestawiony pasek rozrządu o dwa zęby.Parametry czujnika temp.wody i powietrza to ok.2000-3000 ohm przy 20 stopniach .
Jesli falują obroty to zalecam sprawdzic: - sondę lambad - czujnik powietrza, - czujnik położenia wału - hamulec zapowietrzony - wymienic filtr powietrza sprawidzić sprawnośc przepływomierz powietrza.
Tak rozumie ale ssania nie trzyma po chwili na zimnym obroty spadają a pompa powietrza sie wyłancza więc chyba czujnik tem. ok
Silnik Z16XEP nie ma przepływomierza , w tej rurze jest tylko czujnik temperatury powietrza wlotowego
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
jest możliwość ale czyjniki przy chłodnicy wysyłają sygnał kiedy maja się załaczyć wętylatory pierwszy i drugi bieg więc skoro szczelność jest i z czy bez termostau dzieje sie to samo stawiał bym na te czujniki. ale sprawdz jeszcze czy gdzies nie czągnie powietrza lewego naprzykład przy zbiorniczku.
Jeśli chodzi o wtyczki pierwsza z nich to prawdopodobnie wtyczka czujnika temp. powietrza .Druga to wtyczka elektrozaworu oparów paliwa . Aby to ustalić dokładnie musiałbym widzieć dokładniejsze zdjęcie.
Ale który? takiego typu kiedyś wymieniałem bo źle pokazywał temperaturę[url=http://allegro.pl/czujni... jest jeszcze taki ale nic nie wiem na jego temat i gdzie on jest [url=http://allegro.pl/czujnik-temperatu...
Auto jest na wtrysku gazu nie ma , a gdzie dokładnie znajduje się czujnik od temperatury powietrza pozdrawiam
Witam. Panowie czy jest jakaś opcja wyłączenia silnika klapki obiegu wewnętrznego? Na postoju włącza się co 15 minut i rozładowuje akumulator. A może czujnik jakości powietrza steruje tą klapką?
Sprawdź złącza pompy paliwowej, przepływomierza oraz czujnik temperatury powietrza dolotowego.
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
Czy wtórne to trudno powiedzieć. Zawór odpowietrzania ma zaraz koło filtra powietrza i może na szybkiego sprawdzić, czy wtyczka nie spadła. Na rurze ssącej ma czujnik temperatury powietrza. Usterka powstaje najczęściej jak ktoś musi zdemontowac rurę ssącą z puszką filtra powietrza (np żeby się dostać do paska rozrządu albo alternatora) i włączy w tym...
Czujnik temp. mierzy ilość powietrza... hmm...
Przepraszam pomyliłem typ silnika w tym występuje czujnik temperatury powietrza zasysanego.
Nie,osyloskop w dłoń i patrz na impulsy z czujnika.
Ja poruszam się Asterką z motorem 1,7 TD prawie od nowego i do tej pory mnie nie zawiódł mam przejechane 120 tyś km lecz problemy stwarzają czujniki które są pomontowane przy silniku. Wymieniałem już dwa razy przepływomierz powietrza i raz czujnik prędkości obrotowej wału korbowego.
A gdzie niby w X16SZR masz czujnik temperatury powietrza dolotowego????? To nie Z16SE
Geneza błędu P0100 P0100 Za wysokie napięcie przepływom. powietrza P0100 Za niskie napięcie przepływom. powietrza P0100 Niewłaściwy sygnał w obwodzie czujnika przepływu powietrza. Podejrzanego już masz, sprawdź dolot pod kątem nieszczelności.
Pomiary których czujników? 1) Przepływomierza? 2) Czujnika temperatury powietrza? i jeszcze jakiś?
Wszystko co związane z pracą silnika (nie jestem mechanikiem i nie znam tego interface), a najlepiej nagrać filmik przy rozruchu i podczas rozgrzewania i nagrać tabele z: prędkości obrotowej, temperatury powietrza i płynu (tu może być więcej niż jeden czujnik), przepływu powietrza, ciśnienia paliwa, czasu otwarcia wtrysków, pracy sondy lambda, EGR jeśli...
Znalazłem coś takiego. ECN050074- Czujnik prędkości własnej pojazdu ECN210870-magistrala can brak komunikacji z ABS ECN007071 -Czujnik temperatury powietrza otoczenia dysfunkcji B-024 ECN05007F -czujnik prędkości własnej pojazdu ECN21397F -coś znalazłem i wydaje mi się ze chodzi tu o zawór ERG ECN009056- Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia...
Astra postała na słońcu i nie odpala wcale... czujnik powietrza wlotowego pokazuje 60 stopni, ale chyba nagrzała się przepływka. Po od pięciu wtyczki spada do 30 i też nie odpala. Obroty ponad 250 ciśnienie 11.
czujnik temperatury z tyłu silnika ponizej wlotu powietrza
z tego wynika kod 0110 , czujnik temperatury powietrza zasysanego
Jakie błędy w ECU? Zrób wykres z ciśnieniem paliwa, ciśnieniem doładowania i przepływem powietrza, może będzie możliwe sprawdzić przepływem powietrza żądany i rzeczywisty.
Może coś bliżej kolego gdzie się znajduje ten czujnik jak on wygląda??
Witam, wyntylator chłodnicy w tych silnikach załancza na sie dopiero przy temp 100C a wyłancza przy 95C , w opelku mam ukł. cisnieniowy dlatego korek zakrecamy zacznij od odpowietrzenia ukł. chłodzacego, musisz poluzowac czujnik temperatury przed dolewka płynu dolewamy płyn, jak juz przez oplyn bedzie nam leciec bez powietrza przez odpowietznik zbiorniczka...
Sprawdź czy "lewego powietrza" nie bierze. Sprawdź czujnik temperatury. Wielokrotnie poruszano temat jak to zrobić.
sprawdz czujnik temperatury powietrza zasysanego i czujnik płynu chłodzącego w kolektoże dolotowym być może podają błędne informacje
Witam. Szczerze mówiąc jeśli czujnik temp silnika ( zimny płyn chlodzący najlepiej po nocy), Paliwa i powietrza mają wartosci zliżone do temperatury zewnętrznej to te -50st nie maja znaczenia. Pozdrawiam
zobacz kolego czujnik tem. powietrza ewentualnie potencjometr ptzepustnicy-pozdrawiam
Niee, sondy nie odpinałem, nic nie kombinowałem przy sondzie. Błąd sondy może powstał przez wypadanie zapłonu, albo to zapłon wypada przez sondę? A kod P0170 ma może jakieś powiązanie z czujnikiem między filtrem powietrza a przepustnicą? Bodajże jest tam czujnik temperatury, tak?
Czujnik temperatury do sprawdzenia , sprawdź czy lewego powietrza nie ciągnie
w Astrze F czujnik jest w zegarach a zegary są na linkę, jednakże on niema wpływu na gaśnięcie, choć obniża obroty po zatrzymaniu, więc może obniża Ci za bardzo, choć ja tam podejrzewam że masz np poparciałe wężyki pod zespołem przepustnicy, albo ten do mapsensora, ten od mapsensora MUSI być dobry i szczelny, a te pozostałe co tam pod przepustnicą są...
to raczej EGR radzę go przeczyścić, sprawdź też jeszcze raz czy wszystko jest OK z przepływomierzem powietrza
Odłączyłem czujnik temperatury zasysanego powietrza. Jest jakby lepiej. Sprawdzę jutro na autostradzie
W astrze F mam taki i jest ok termistor NTC o wartości 4,7kΩ
I co w końcu brojiło bo mam ten sam próblem auto traci moc, nie pokazuje obrotów i dziwnie chodzi, przeczyściłem egr, czujnik wału. Wymieniłem filtr paliwa i powietrza i nadal tak samo
Mam tak samo od roku walczę i nie znalazłem przyczyny chevrolet Nubira a koledze się udało proszę o info brak lewego powietrza wymieniane czujnik map sensor, silniczek krokowy 3razy ,czyszczona przepustnica nic nie pomaga
Witam, mam pytanko czy wie ktoś może gdzie (dokładnie) znajduję się czujnik temperatury (ten od termometra cyfrowego nad radiem ;) w Oplu Astra z 99r. Bo niestety mój wskazuje 65 stopni powietrza i nie wiem gdzie indziej szukać usterki jak nie wczujniku. Moze ktoś wie jak to naprawić. Pozdrawiam.
Ile kabli ma wtyczka od tego dynksa na rurze od filtra powietrza, 2 a reszta to zaślepki? Jak 2 to map masz zaraz obok wejścia tej rury od filtra do przepustnicy
Gdyby chodziło tylko o jazdę na LPG, to bym obstawiał źle ustawioną temperaturę załączania gazu, a że i na samej benzynie takie efekty, to możliwe, że uszkodzony jest czujnik temperatury silnika, czujnik temperatury zasysanego powietrza lub sonda lambda. Najlepiej przeprowadzić diagnostykę komputerową podczas jazdy - obserwować wskazania czujników.
czujnik temp. silnika, powietrza dolotowego ( chcrakterystyka rezystancji w funkcji temperatury, to sa czujniki NTC ), napiecie z czujnika cisnienia MAP, jesli masz inne to tez, a skad to mozna sciagnac
Wiem, że czujnik temperatury zewnętrznej również nie domaga, ponieważ na CID jest brak temperatury zewnętrznej - [F]. Jednak nie przemawia do mnie aby czujnik za zderzakiem był równocześnie odpowiedzialny za pomiar temp. powietrza zasysanego do silnika, chociaż jest możliwe że tak jest. To w końcu Opel ;) Nigdy nie miałem takiego przypadku.
W tym modelu czujnik uderzeniowy poduszek podobno jest tylko jeden, gdzieś z przodu z lewej strony. Po wypadku akurat ta strona sie trochę zniszczyła. A przy okazji to oderwał się też czujnik termometru wskazujący temperaturę powietrza na zewnątrz -może ktoś wie jaki to czujnik lub zna zamiennik i gdzie najlepiej go zamocować?
Wykonane czynności: - wykasowanie błędów - przeczyszczenie wtyczek i gniazd elektrycznych od czujników - wymiana świec zapłonowych - wymiana filtra powietrza - wymiana filtra kabinowego Błędy się nie pojawiły. Zamykam temat
wymieniłem jeszcze czujnik temperatury silnika/powietrza dolotowego Wymień ponownie na stary czujnik. Zrób diagnostykę, podglądnij parametry rzeczywiste z czujników w chwili gdy są problemy.
pierwsza sonda byla uniwersalna druga wstawilem orginal Delco jak odpale to po jakies 1min. samochod gasnie na wolnych obrotach i musze go trzymac na obrotach az sie silnik nagzeje Dodano po 3 dodam ze juz wymienilem przewody wn,swiece,czujnik tem. do kompa i czujnik przeplywu powietrza
Błąd jest kasowany automagicznie po 20 (30?) poprawnych uruchomieniach silnika, jak również po odłączeniu zasilania (akumulatora). Przepływkę możesz spróbować podmienić na próbę. Masz do sprawdzenia - czujnik temperatury powietrza, czujnik temperatury silnika, przepływomierz, czujnik położenia przepustnicy, silnik krokowy, szczelność wężyków podciśnienia,...
wymieniłem filtr powietrza i czujnik temperatury jak narazie bez efektu
Kolego ona chyba nie ma przepustnicy. Ma czujnik ciśnienia kolektora ssącego i czujnik temperatury powietrza dolotowego. Nie mam pojęcia jakie powinny być prawidłowe wartości
Takie skakanie nie jest prawidłowe. Generalnie silnik nagrzewa się równomiernie, stopień po stopniu, zawahanie może być w momencie otwarcia termostatu, potem grzeje się aż do włączenia wentylatora. Zobacz na to że temp płynu jest niższa niż powietrza. Wiarygodność tego "testera" jest porażająca. 🤣 Poza tym diadnozowanie po statycznych obrazkach?
Jakie ciśnienie masz w kolektorze ssącym na wolnuch obrotach? Sprawdź szczelność kolektora ssącego i egr, czasem uszczelka pod egr przepuszcza, i jeszcze jedna sprawa, ten zaworek na filtrze powietrza czy działa poprawnie?
nie. Znajduje sie on za puchą filtra powietrza? Jak spr czy jest on sprawny? Tylko poprzez podmianke na inny?
ten czujnik temp cieczy to wymieniłem jako pierwszy i nie było zadnej zmiany. boję się naprostowywać ten platynowy drucik z czujnika temp powietrza zasysanego bo może się ułamać a cięzko dostac taki nowy z odpiętym czujnikiem temp powietrza zasysanego już jeździłem i powiem ze na niższych obrotach lepiej się zbiera i rzadziej poszarpuje ale warczy nadal...
Mam opla astrę II (rocznik 2003). Od jakiegoś czasu na wyświetlaczu komputera (tam, gdzie jest godzina, data), nie pokazuje się, albo krótko jest widoczna, temperatura powietrza zewnętrznego. Gdzie się znajduje czujnik powietrza zew. (chyba tak się nazywa) i czy możliwa jest samodzielna jego naprawa?
Mam pytanko.mam astre 1.4 94 r. jak się nagrzeje tak do 70 s. to po zgaszeniu nie moge nie raz jej odpalić.Wymieniłem już kable wn,kopułke z palcem,czujnik przepustnicy,czujnik temperatury,pompe paliwa ,filtr paliwa,powietrza,świece.zastanawiam sie nad czujnikiem halla w aparacie zapłonowym.Prosze o podpowieć .POZDRAWIAM.
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Sprawdź filtr powietrza. W jakim stanie świece- jak stare? Uszkodzony czujnik temperatury. Zła praca regulatora ciśnienia i daje za duże dawki na wtrysku.
X 16 SZR nie posiadaja czujnika temperatury powietrza zasysanego. Wiec cos ten mechanik faktycznie mial cuda
Jeśli zapala się check, to komp musi coś zapamiętać-wymigaj sobie kody. Też tak miałem, a winnym był przepływomierz powietrza, ale zacznij od czujnika temperatury silnika(ten przy alternatorze) sprawdź oporność
Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Ja miałem takie sam problem w Kadecie z takim samym silnikiem. U mnie przyczyną okazał się brak ciśnienia na drugim cylindrze. Popękane pierścienie i dziurawy tłok. Co w konsekwencji dawało powrót spalin do kolektora ssącego. Po prostu silnik miał za dużo powietrza.
dzięki bardzo !!! a gdzie mogę znaleźć kody do omegi - bo mam tylko że do astry (motronic 1.5.2 i 2,5) a pasowało by mi do 4.1
spawdz wtryski, czujnik temp chlodziwa ECT poprawnie dziala, wyczysc przepustnice, sprawdz czujnik przepustnicy, rowniez sprawdz czujnik temp. zasysanego powietrza IAT, moze gdzies zasysa lewe powietrze ew jeszcze czujnik wstrzasowy KS Pozdr. Procekkk i powodzenia
Lewego powietrza nie ma, krokowy jest ok, przepustnica chodzi dobrze, TPS jest ok, przepływomierz również, zapłonu nie gubi. Więc co?
mozliwe ze krowie suty siadaja-cewka zaplonowa, czesta usterka w atrach g, moze tez byc zawór egr -ale to trzeba spojrzec w parametry- pytanko czy autko delikatnie poszarpuje lekko przerywa. silnik x16xe czy z 16xe Dodano po 15 tam niema przeplywki ani w x16xe ani w z16xe tam jest tylko czujnik zasysanego powietrza
Odpala normalnie na zimnym i ciepłym silniku. Ale co ja mam diagnozować skoro nawet jak mi się świeci check to wszystko jest w normie. Tak jakby ona się nie świeciła. Które czujniki przeczyścić? Samo zaświecenie sie tej kontrolki to już sugestia że jest coś nie tak ze sterowaniem . A że pracuje ok to znaczy że ma defekt czujnika który nie wpływa w...
witam !!! podłącz oscyloskop i zmierz czas otwarcia wtryskiwacza przy rozruchu . porównaj wynik z dobrym autem , sprawdż też napięcie na MAP sensorze i czujnik temp silnika.. pozdrawiam "altronik"
0100-czujnik masowego przepływu powietrza -usterka , 0400-układ recyklingu spalin- błędny przepływ, 0409- nie znam. Podładuj aku.
ECU wykrywa niedziałanie EGRu na podstawie sygnału przepływomierza. Otwarcie zaworu EGR jest wyraźnie widoczne na sygnale przepływu powietrza. Dla pewności warto sprawdzić jaki błąd jest wykrywany.
Podjedz gdzieś na diagnozę komputerowa i będzie wszystko jasne. To może być naprawdę wszystko. Turbinę sprawdzałeś tylko wzrokowa a nie wiesz czy nie daje za mało lub za dużo powietrza. Równie dobrze czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym.
Witam, Szukam w swojej Astrze G 1.7 dti ISUZU Y17DT przyczyny szarpania na zimnym silniku oraz falowania obrotów na biegu jałowym w granicach 1800-2200 obr. Dodam również, że przy diagnozowaniu OP-COM EGR pokazuje takie same wartości z podciśnieniem jak i bez niego. Podczas diagnostyki OP-COM zauważyłem, że temperatura zewnętrzna jest cały czas taka...
Witam mam problem z oplem Astra k 1.6 turbo 200 koni zapala się chcek engine wywala następujące błędy P0101 miernik masy powietrza P0299 ciśnienie doładowania P1101 system zasysający w odnoszac się do punktu pierwszego w parametrach przepływomierz pokazuję 2.8 na wolnych obrotach i w momencie dodania gazu zmienia się więc wykluczył bym go ciśnienie...
filtr powietrza nowy, czujnik temp, kable. Nie zaobserwowałem żadnego "psyknięcia" Co Jeszcze może być przyczyną? Jak sprawdzić pompe
Jest czujnik temp. parownika, niestety troszkę zakamuflowany. Żeby się do niego dostać, trzeba zdjąć tunel środkowy i kanały powietrza pod panelem klimy (te kierujące powietrze na tył). Potem zdemontować osłonę pod nagrzewnicą i wtedy zobaczysz po lewej stronie przewód (fioletowo-żółty i czarny), który idzie do czujnika. Sam czujnik jest mniej więcej...
Lewego powietrza nie ciągnie, filtry OK, świece i przewody WN też OK. Wszystkie wężyki na swoim miejscu. Dzisiaj sprawdzę czujnik temperatury.
Pisze ponownie, bo pojawiła się nowa, ciekawa i śmiesznie prosta opcja naprawy większości problemów z ww błędem. Wymaga posiadania jakiegoś interfejsu, czy to elm czy opcom, cokolwiek co pokaże nam napięcie na czujniku położenia klap. Zaznaczam, że opisane postępowanie dotyczy kolektorów sprawnych mechanicznie, tzn. dźwigienki na miejscach, klapy poruszają...
Witam. Może to być: a) silnik krokowy regulujący dopływ powietrza na wolnych obrotach, b) czujnik temperatury silnika c) potencjometr przy przepustnicy Mam a Astrze F C14NZ takie same objawy, a ww komponenty mam sprawdzone więc może to być coś jeszcze. :cry:
Witam 1. Filtr powietrza sprawdzony? 2. Czujnik położenia wału sprawny? 3. Świece i przewody wysokiego napięcia sprawdzone i sprawne? 4. Błędy odczytałeś?
Witam. Od jakiegoś czasu mam dziwny objaw w mojej asterce. Mianowicie na zimnym silniku jest wszystko ok: obroty 700, trzyma obroty na biegu jałowym, w trakcie jazdy po naciśnięciu sprzęgła ładnie spadają do 500-600. Wszystko zaczyna się dziać po osiągnięciu 80-90 stopni. Auto samo sobie podnosi obroty do 1200-1300, obroty trochę falują i w trakcie...
Taki efekt może dawać przekłamany odczyt z czujnika MAF (przepływomierza powietrza). Identyczny problem miał ojciec w swojej Astrze (X20DTL) po założeniu przepływomierza marki "MTM" (jakaś chińszczyzna), po wymianie na oryginalnego Boscha na IV biegu auto "idzie" do odcięcia. Przekłamanie widać w odczycie parametrów bieżących na wolnych obrotach, odczyt...
czujnik temperatura powietrza aster ciepłego powietrza aster filtr powietrza aster
premier instrukcja schemat migacz tranzystor antena lesie
deskorolka elektryczna hoverboard deskorolka elektryczna hoverboard
Inwertery hybrydowe Huawei a niskie napięcie Obniżenie obrotów a zmniejszenie poboru mocy