Standard. Mam to samo - cuda się dzieją. Obrotomierz pada, głupoty pokazuje stan paliwa a nawet potrafi nie działać centralny zamek. Kolego sympatyczny - najprawdopodobniej CIM szajbuje - pada. Nie biorę tego do głowy jeżdżę i mam gdzieś . Niemiecka technologia. Dziś padło jutro wstanie. Dodano po 9 Poczytaj na Astra Klub Polska.
Zgniłe same złącze modułu lub przekaźnik wewnątrz.
Aby to zrobic musisz miec specjalny miernik, ktory ma niekazdy nawet elektryk, tzw cengowy i to jeszcze do pomiaru pradów stałych. prady plyna natyle duze ze zwykly miernik ulega uszkodzeinu. Jesli juz wymieniles alternator to nie jestes w stanie nim obracac tak jakby to robil silnik samochodu co wyklucza jakikolwiek pomiar pradu ladowania. mozna przemierzyc...
Witam.Zawór sterowania turbiną sterowany jest sygnałem PWM.W twoim przypadku zacina się zawór. Pozdrawiam
wygląda na to, że znów poszedł mostek. Możesz relamować, ale tego nikt nie uwzględni, wg mnie nierozważnie użytkujesz auto, isuzu ma to do siebie, że mostki mogą siadać co pół roku. Musisz wiedzieć, że po zapaleniu świece grzeją tu do kilku minut, co za tym idzie, nie powinno się włączać od razu świateł, dmuchawy na wysokie biegi lub co gorsza ogrzewanej...
http://lmgtfy.com/?q=p1105+opel
To informacja dla kierowcy o gołoledzi i tylko tyle
EGR - sterownik 1 - - B60 2 - - B10 3 - - B34 4 - - B96 6 - - B72
Te powinny pasować: http://www.maritex.com.pl/pl/shop/produc...
Witam. Potrzebuje pomocy przy diagnozie niskiego ciśnienia na listwie cr w mojej astrze układ wtryskowy bosch . Opisze co juz zrobiłem na poczatku dałem wtryski do sprawdzenia są ok kolejna sprawą było czyszczenie zaworu regulującego dawkę paliwa na pompie , posprawdzane czujniki położenia wału , wałka rozrządu , czujnik temperatury . Zostało mi jeszcze...
Przy wysoko podniesionych strunach niestrojenie na niskich progach występować może w gitarach które nie mają progu zerowego - struny źle się układają w rowkach siodełka - to się podpiłowywuje iglakami. Tyle, że jak uregulujesz gryf i obniżysz - znowu nie będzie stroić, siodełko wtedy do wymiany. Takie problemy bywają nawet przy zwykłej zmianie rozmiaru...
To jest silnik krokowy bipolarny, poszukaj sobie w jaki sposób się takim steruje i nie wymyślaj głupot. Jakby coś było nie tak z jego sterowaniem to w żadną stronę by nie zrobił nawet jednego obrotu.
Jedz do warsztatu zajmujacego sie instalacjami gazowymi tam ci pomoga,koszt regulacji niewielki nawet jesli trzeba bedzie wymienic filtr gazu, a sam jesli sie znasz to mozesz wiecej zepsuc niz naprawic. Nie polecam porad kolegi OZZY88, chyba nie bardzo wiedzial co pisal. Pozdrawiam.
Być może nie trzeba wymieniać koła pasowego bo jak pisałeś że pasek jest naciągnięty to myślałem że to wina zużytych kół ( koła ). Ale skoro nowy pasek jest luźny to został zamontowany za długi i trzeba założyć taki jak ma być.
Na razie nic nowego się nie dowiedziałem, po za tym analiza z automatu mnie nie interesuje na tyle by nie podejmować tutaj jej z żywymi osobami. Żaden automat nam nie dorówna.
Błąd DTC P2598 Charakterystyka położenia łopatek turbosprężarki - pozycja niska , ECM wykrywa, że czujnik położenia łopatek turbosprężarki jest poza zakresem lub utknął w położeniu niskim...
sprawdz swiece zarowe czy sa wszystkie takiej samej firmy i czy grzeja a odnosnie tego przekaznika to podlacz zarowke do kabla zasilania swiec i zerkni jak dlugo je zagrzewa i czy wogule grzeje pozdro
Zdarzają się. Płukanke zrób i nowy olej
pod sprzęt diagnostyczny i dowiedzieć się jaki błąd występuje, a dopiero potem pytać na forum o konkrety. Po co? Już mówię-będzie wskazanie P0400 (5) -usterka układu krytycznego numer 2. I co dalej?
Masa idzie ze sterownika silnika jak kręci. Wyciągaj pompę, i nie przestrasz się jak będzie roztopiona, normalka jak się jeździ z niskim poziomem paliwa.
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
Zajrzyj elektrotanya.hu
w tej cenie lepiej samemu sobie coś sprowadzić i mieć pewność co stanu licznika, chociaż jak trafisz na turasa to licz sie z tym że to auto niespodzianka w niskiej cenie...
Jednopunktowe wtryski nie strzelają,jeżeli jest to parownik ZAWOLI-nad kolankiem wodnym jest wkręt regulacyjny wolnych obrotów na płaski śrubokręt-wyłącz silnik,wykręć wkręt-iglicę,oczyść go,odpal auto,przejdż na gaz-przedmuchasz gazem kanał wkreta iglicy,wyłącz silnik,wkręc wkręt iglice z czuciem do lekkiego oporu,odpal-wyreguluj wkrętem wolne obroty.Dolnym...
1, Astra J nie ma sterownika wentylatora pod nadkolem. 2, Termostat jest sterowany elektrycznie , więc nie masz pojęcia czy dla sterownika silnika jest sprawny. 3, Często się zdarzało ,że grzałka termostatu łapała przerwę i trzeba wymienić termostat.
Pochwal się co było przyczyną problemu
Jeszcze coś mi się rzuciło na oczy, że to błąd zaworu jakiegoś. To jest błąd zbyt niskiego ciśnienia.
czy to oznacza ze jeden czujnik widzi inną wartość powodując za działanie systemu? Tak.
Trzeba brać po uwagę stopień zużycia silnika. Zalewanie jednostki napędowej gęstszym olejem jest częstą praktyką, która pozwala na jego dłuższą eksploatację. Jedyny mankament, to trochę cięższy rozruch silnika w niskich temperaturach.
Nie masz pod ręką analizatora spalin?
Wiem, że zadaje dużo pytań ale... :) Jakie napięcie ma akumulator po nocnym postoju ? Może warto zainteresować się również jego stanem ? W jakim momencie mierzysz napięcia ? Zaraz po odpaleniu silnika płynie spory prąd ładowania i w zależności od stanu akumulatora może chwile potrwać zanim się naładuje akumulator. Dość spory spadek napięcia, dodatkowy...
Silnik to 1.7cdti
Tylko te silniki nie mają kół zmiennych faz :-(
Z tego co odczytałem z Twojego filmiku to kody: 14 i 95 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód, niskie napięcie 95 Zawór gorącego rozruchu lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic)
Dlaczego wymieniłeś komputer, napisz coś więcej od czego się to zaczęło, opis objawów itd...
Temat rozwiązany wyczyściłem klemy od środka pilnikiem na w aku też spiłowałem i napiecie 14,1 przy światłach i z nadmuchem, dopiero na ful klima jak jest włączona to spada. Jest ok !
Pamiętaj sczytanie błędów to nie jest diagnostyka.
Witam. W Astrze F odcięcie pompy paliwa jest najczęściej wpięte w wiązce progowej koło siedzenia kierowcy.
To sprawdź czy nie ślizga pas.
Wszystko wskazuje raczej na koniecznośc wymiany akumulatora - utrata pojemności. Po uruchomieniu silnika napięcie ładowania jest niskie, bo zużyłeś energię na grzanie świec i pracę rozrusznika. Jak zauważyłeś, im dłużej jedziesz tym wyższe napięcie ładowania, bo mniejsze obciążenie alternatora (doładowuje sie akumulator). Napięcie ładowania powinno...
Panowie w mojej asterce padł zawór na pompie :) dzięki za pomoc powodzenia:P
Co innego obciążać taki silnik a co innego pokręcić z niskim obciążeniem/bez obciążenia. Nic mu nie będzie od tego.
Witam mam Asterke f i pojawił się nastepujacy proble podczas rozruchu zimnego silnika zachowuje się tak jakb by nie palil na jeden gar jak sie przytrzyma gaz to jest ok ale gdy go sie pusci spadaja obroty na jakies 500 to się dzieje na zimnym silniku ,a gdy jest rozgrzany to jest ok wspomne ze silnik krokowy jest ok czujnik temp też ok wiec co to moze...
Zamontuj czujnik ze starego zbiornika, nowy czujnik jest uszkodzony.
Witam zobacz sobie ten programin, może się na coś przyda Pozdrawiam
Silnik zgaduje że opla a nie isuzu bo oplowski ma taka przypadłość... Z tego co można wyczytać na forach ludzie próbowali wszystkiego i wychodzi że ten typ tak ma ja się już przyzwyczaiłem do tego szarpania mojej astry...
płunu hamulcowego się nie dolewa chyba ze był przeciek , mala ilosc płynu to efekt zcierania klocków , płyn przezroczysty to dot4 pozdrawiam płyn hamulcowy się dolewa ! istnieje jednak mozliwosc ze jak stan plynu zeszedl ponizej minimum to uklad mogl sie zapowietrzyc !
Witam, mogę się dowiedzieć jak się skończyło z tym problemem? Bo ostatnio z dnia na dzień pojawił mi się dokładnie taki sam problem, gdy jechałem do domu po pracy i było ok, a jak chciałem jechać następnego dnia rano już był p obym, szampana na wstecznym i gaśnięcie na biegu jałowym, też stracił moc. Przeczyściłem przepustnicę, sprawdziłem i wyczyściłem...
Witam mam taki problem z tą Asterką (Silnik 14XE )! Zauważyłem że na zimnym silniku np. po nocy czasami jak odpale, ssanie jest a czasami tak jakby go nie było ma za małe obroty i wtedy gaśnie ! Czasami zaświeci się na chwile kontrolka silnika (rzadko się zapala) ale jak dodam gazu to kontrolka gaśnie. Jest to dziwne ponieważ zauważyłem to już w zeszłą...
Witam. Zaczeło się od tego że zgasła mi asterka w czasie jazdy i nie chciała odpalić, podniosłem maskę i z "mądrą" miną poruszałem przewodami co trwało jakąś minutę i ... odpaliła, po miesiącu czasu (ostatnie 5 metrów po ponad 150 km) sytuacja się ppowtórzyła tyle że wtedy skończyło się na wymianie: przewodów, świec, kopułki i palca. Wszystko było ok...
To zwykle nie jest pływak tylko czujnik temperatury lub lepkości. Albo czujnik uszkodzony albo olej przegrzany, o zbyt niskiej lepkości lub zużyty.
Kupiłem kolejny komputer z innej astry i krokowy i to samo na 3 komputerach i 4 silniczkach krokowy czy może to byc zawór ssący ? Że falują obroty czasem na niskich
A które to P0130? Niskie czy wysokie?
Podłączałem ją przez korektor graficzny diory tak, że wskaźniki wysterowania już na czerwono dochodziły świecił się protect (tzn. tu jest inaczej opisana dioda, ale to protect) i i tak nie grała ta końcówka głośniej niż Sharp SX8800h. Kondensatory w baterii zasilacza są na 63V.
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
W tym aucie jest specyficznie rozwiązane doprowadzenie spalin z EGRa do kolektora ssącego , warto ściągnąć kolektor ssący i zobaczyć czy nie pozatykało kanalików pod nim (pod częścią z klapami wirowymi - na 99% pozatykane a wtedy są takie kwiatki) ...
Witam. Moja asterka z niskich obrotów w ogóle nie jedzie, na każdym biegu. Lekka górka, trzeci bieg 1700 obrotów a mi prędzej zgaśnie samochód nim się rozpędze... ciągle trzeba pilnować żeby być te 2000+ obrotów. Wygląda to tak, szczególnie na 1 i 2 biegu, że samochód rozpędza się bardzo powoli z wciśniętym choćby pedałem do połowy i tak do 2600 obrotów...
Problem nie jest w jakichkolwiek ustawieniach, czy to bazy czy też słuchawki gdyż po podłączeniu do linii TPSA jest wszystko OK. Widocznie sygnał z modemu Aster ma za niski poziom i jedynym rozwiązaniem jest zmiana konkretnego elementu (np. kondensatora) tak aby sygnał dochodzący do układu odpowiedzialnego za detekcję dzwonka miał większą wartość. Oczywiście...
No faktycznie ktoś wcześniej majstrował :) Chłodnica jest z astry F (ztąd ten drugi zawór HP) Krótko mówiąc Baran nie serwisant. Podłączył się do tego co widział a nie chciało już się obejrzeć rurek po stronie LP. Jedź do nich niech sprawdzą ciśnienia po obu stronach podaj je na forum albo niech Ci postawią jakąś diagnozę.
Witam! Założyłem ten post, ponieważ nie znalazłem odpowiedzi na mój problem w internecie, a samemu wyczerpałem już wszystkie pomysły. Posiadam samochód Opel Astra F z silnikiem 1.7D bez modyfikacji. Ostatnio kolega zauważył że "magiczne oczko" na akumulatorze jest aby tylko lekko zielone. Na początku myślałem że uległo uszkodzeniu, ale mierze napięcie...
Rozregulowane dawkowanie paliwa. Jaką masz tą instalację?
Czytanie tego topicu to czysta i niezmącona perwersyjna przyjemność.
Mam problem z czujnikiem ciśnienia atmosferycznego. Jakie by nie były obroty zawsze pokazuje 81kPa i 3,75V (a według mnie powinno być ok 100kPa i 4,8-4,9V). Przekłamany odczyt z czujnika nie jest sygnalizowany kontrolką Check Engine, kontrolka świeci się dopiero po odłączeniu barometru i pojawia się błąd P1105. Po podłączeniu kontrolka znika ale ciśnienie...
Silnik ma już swoje przejechane- 265 tysięcy. Rozumiem, że mam zajechać do mechanika i poprosić o diagnozę kompresji? A czy Astrę 1994/5 można podłączyć pod komputer, czy nie ma takiej opcji?
niekoniecznie wina w samym potencjometrze
Może bezpiecznik?
Serwery Emule i pochodnych wyliczają tzw. numer ID, robią to głównie w oparciu o twój adres IP, przy czym adresy prywatne mają otrzymują niske ID, przez co duża grupa serwerów odrzuca takich userów, a w logu pojawia się komunikat o LOWID. Jezeli cie jakiś serwer nawet nie odrzuci to i tak otrzymujesz niski priorytet przy ściąganiu, więc wszystko idzie...
1. mogą grac w przeciwfazie i dlatego tak charczy 2. nie oczekuj z tego basu i przy glosnym sluchaniu oczekuj znieksztalcen
Zobacz na dolocie powietrza przed filtrem jest taki zawór ciepłe- zimne powietrze może się blokowac. Zobacz jeszcze map sensor.
Witam gaśnie bo ECU ma za niskie napięcie pracy ,proponuje wymienić cały regulator pod warunkiem że diody sprawne.Pozdrawiam
Witam, Problemy, 1. podczas jazdy Astra F gaśnie i nie chce zapalić; 2. Po holowaniu, i dłuższym postoju z astrą jest wszystko wporządku. Zgaśnięcie astry występuje w losowych odstępach czasu (silnik zimny, ciepły). Astra-F|Silnik|X 16 SZ 1995 r Typ :KOMBI. Błędy na kompie jakie wyskakują w sterowniku : 00025 - Za niskie napięcie zaworu wtryskiwacza...
A co w tym połączeniu ma być nie tak?
Kolego,jaki jest temat (pytanie)__opel astra f 1.4 60km - niskie ładowanie, mniejszy aku czy mocniejszy alternator?_________Odpowiedź . Sprawny alternator ..Pozdrawiam wszystkich.
Tak może być że zawory w wyniku przestawionego rozrządu podgieło zawory. Robiłem matiza takiego z takim samym problemem. Wymiana zaworów ssacych tam była i uszczelniaczy zaworowych oraz jednej prowadnicy , oraz docieranie zaworów
A wtryski na przelew ile puszczają?
Zaczeły się niskie temperatury(witamy toluen oraz inne rozpuszczalniki w paliwie)A zatem żegnamy tanie stacje.
Witam. Mam bardzo dziwne objawy przy niskich temp, mianowicie totalny brak mocy do ok 3500tyś/obr. Jakiś czas temu wywalało błąd wskazujący na walnięty przepływomierz i po małych rozpoznaniach na forach, zainwestowałem w oryginalny BOSCH-owski, lecz niestety nie na wiele się to zdało. Niby jest delikatna poprawa, ale na pewno nie w przepływomierzu leżał...
W aucie zostało wymienione. -blok silnik -panewki -Napinacz łańcucha rozrzadu -uszczelka pokrywy łańcucha rozrzadu -uszczelka glowicy -popychacze hydrauliczne -slizg łańcucha rozrzadu Inny mechanik zmierzył cisnie i jest na wysokich obrotach ok na niskich jest połowa z tego co powina bydz.nowy mechanik musi rozebrać silnik żeby stwierdzić co tam jest...
ładowanie masz za niskie!
mialem podobny problem w astrze 1,4 niski poziom oleju i stare samoregulatory ale nie elektryka gdyby to był czujnik wału auto zgasloby ponownie, cyklicznie
też mam ten problem po założeniu gazu do 1.6 75 KM po nagrzaniu sie nie utrzymywała asterka wolnych obrotów, gość montujący gaz stwierdził że wydech nieszczelny na połączeniu za sondom Lambda zrobiłem było pęknięcie i dalej to samo patrze dalej hmmm kolektor popękany, wymiana kolektora załatwiła wszystkie problemy;-)
a powiedz mi jak od nowa ustawić zapłon tak krok po kroku z góry dziękuje;) jak odpalę na zimnym to na benzynie ma tak 300 do 500 obrotów na lpg odrazu gaśnie
Zrzuć rurę za filtrem powietrza i na poczatek oczyść okolice przepustnicy, potem czujnik położenia przepustnicy itd. Spróbuj wyświetlić kody błędów naciskająć oba przyciski TID'a na włączonym zapłonie. Podrawiam pilota ASTEROIDY!
Podaj jaka to Astra, jaki silnik, który rok, pojemność. Bo dla przykładu Astra 1.6 monowtrysk ma emulator na jeden wtryskiwacz i wówczas jest łatwiej lokalizować usterkę ponieważ odcięcie wtryskiwacza jest realizowane przez jeden przekaźnik. Wiedząc gdzie jest umiejscowiony łatwo zmierzyć napięcia i sterowanie. W innych systemach wtrysku jest to nieco...
zrobiłem przed chwilką tą ,,domową diagnostykę'' wyskoczyło mi: Czujnik przebytej drogi- brak impulsów. czy to ma coś wspólnego z moim problemem?????? Trzeba było tak odrazu, ma i to dużo.
Niby co namieszałem bartez844? Po wymianie wałka mam ten problem. Wszystkie inne przyczyny niskiego sprężania wyeliminowalem. Zostaje tylko to ze krzywki na tym wałku są źle zrobione. Niewiem może zamyka lub otwiera zawory nie w tym czasie co powinien. Pozatymtym to jest wałek od lanosa.Wiec pytam się o rade czy to wina wałka bo innej przyczyny nie...
Szykuje się remoncik silnika :)
witam. Sprawdzone zostało u mnie ostatnio ciśnienie w cylindrach w moim oplu astra bertone 1.8 i okazuje się że w trzech cylindrach jest po 16 a w czwartym jest 12.5 . po wykonaniu próby olejowej cisnienie wzrosło do 14. czy wszystko wskazuje na zużyte pierscienie które puszczają olej i spala sie on w tym cylindrze? kolejne pytanie czy jest koniecznosc...
miałem astrę II tylko 1.6 16V. Objawy były te same. był bardzo słaby przy starcie niskich obrotów potem rakieta. nie robiłem z tym nic. Może dlatego że jeździłem służbową astrą z takim samym motorem i zachowywał się tak samo. Ale może w obydwóch było coś zepsute a może ten typ tak ma..
Jaki rocznik? W samochodach tych były do 2008RM montowane bardzo słabe rozruszniki (niski moment obrotowy), po zmianie na nowy "ulepszony model" znika problem z odpalaniem na zimnym.
22 to niskie napięcie.
szarpać tak "skacze" To skakanie jest w rytm obrotu kół?
Wkrecalem przewód w miejsce świecy. Auto na benzynę
Mam problem z autem - Opel Astra III H 2005 1.6 benzyna. Gdy silnik się rozgrzeje i przejadę nim kilka km, to zapalają mi się kontrolki i auto gaśnie, a dokładniej zapalają się one, jak hamuję i są niskie obroty (około 10 km/h), to wtedy to się dzieje. Mogę odpalić bez problemu, ale jak nie ruszę, to znów gaśnie. Komputer nic nie wykrywa, a mechanik...
Nasmaruj odszarpiacz.
Brak ładowania ? albo zbyt niskie ciśnienie oleju
Jakie Ty masz ładowanie na postoju? Główny problem astry po latach to gnijąca wiązka elektryczna. Sprawdź ładowanie bezpośrednio na alternatorze i dopiero na akumulatorze. Jest różnica? Pamiętaj, że elektronika nie wyłącza się tylko od zbyt niskiego napięcia, ale też przez zbyt duże napięcie.
Szarpanie pojawiło się po tych robotach?
ciężko jest to wymienic?
Ciśnienie paliwa jakie masz? Sprawdź.
aster niski temperatura niski obrót aster aster niski obrót
biblioteka borland ustawić regulator buderus zakodowany kanał
nierównomierne ogrzewanie tulejek fiorino schemat elektryczny
Schemat elektroniczny wzmacniacza Audiocenter VA601 - gdzie szukać? Tranzystor Q101 w zasilaczu LG 32LN536B - identyfikacja