To informacja dla kierowcy o gołoledzi i tylko tyle
sprawdz swiece zarowe czy sa wszystkie takiej samej firmy i czy grzeja a odnosnie tego przekaznika to podlacz zarowke do kabla zasilania swiec i zerkni jak dlugo je zagrzewa i czy wogule grzeje pozdro
1, Astra J nie ma sterownika wentylatora pod nadkolem. 2, Termostat jest sterowany elektrycznie , więc nie masz pojęcia czy dla sterownika silnika jest sprawny. 3, Często się zdarzało ,że grzałka termostatu łapała przerwę i trzeba wymienić termostat.
Trzeba brać po uwagę stopień zużycia silnika. Zalewanie jednostki napędowej gęstszym olejem jest częstą praktyką, która pozwala na jego dłuższą eksploatację. Jedyny mankament, to trochę cięższy rozruch silnika w niskich temperaturach.
Silnik ma już swoje przejechane- 265 tysięcy. Rozumiem, że mam zajechać do mechanika i poprosić o diagnozę kompresji? A czy Astrę 1994/5 można podłączyć pod komputer, czy nie ma takiej opcji?
Witam. Mam bardzo dziwne objawy przy niskich temp, mianowicie totalny brak mocy do ok 3500tyś/obr. Jakiś czas temu wywalało błąd wskazujący na walnięty przepływomierz i po małych rozpoznaniach na forach, zainwestowałem w oryginalny BOSCH-owski, lecz niestety nie na wiele się to zdało. Niby jest delikatna poprawa, ale na pewno nie w przepływomierzu leżał...
Zaczeły się niskie temperatury(witamy toluen oraz inne rozpuszczalniki w paliwie)A zatem żegnamy tanie stacje.
Z tego co odczytałem z Twojego filmiku to kody: 14 i 95 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód, niskie napięcie 95 Zawór gorącego rozruchu lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic)
Ciśnienia sprawdzane? U mnie też przy tej pogodzie pracuje cyklicznie, ale normalnie odparowuje, nie trzeba włączać i wyłączać czy zmieniać obroty silnika. Zacząłbym od sprawdzenia ciśnień.
Dzisiaj trochę poeksperymentowałem z autem. Wywaliłem ten dodatkowy wynalazek, od silniczka obiegu zewnętrznego i wewnętrznego. Niestety nic to nie pomogło. Ale co zauważyłem. Po odpięciu akumulatora i ponownym wpięciu, pobór prądu wynosi 15mA. Jak zamknę auto i je otworzę to pobór wynosi 160mA i tak jest już cały czas. Jakby się jakiś sterownik od...
UEC czy BSI, nie wiem jakie to ma znaczenie skoro wskazałem lokalizację. Jakichkolwiek podpowiedzi potrzebowałem pół roku temu a nie teraz.
Może być walnięty termostat i jest cały czas otwarty przepływ co powoduje wychłodzenie silnika i stosunkowo niską temperaturę płynu w chłodnicy.Układ chłodzenia powinien być szczelny. Sprawdz czy w wyniku ubywającego płynu nie zapowietrzyła się chłodniczka.
Panowie w mojej asterce padł zawór na pompie :) dzięki za pomoc powodzenia:P
To zwykle nie jest pływak tylko czujnik temperatury lub lepkości. Albo czujnik uszkodzony albo olej przegrzany, o zbyt niskiej lepkości lub zużyty.
tak jest lampka od świec zapala się dopiero przy niskich temperaturach
Jeśli nie ma różnicy, to raczej nie problem adaptacji. Tak czy siak, do rozwiązania na forum potrzebny jest podgląd parametrów pracy - czyli konieczność podłączenia komputera. Organoleptycznie zostaje jeszcze możliwość sprawdzenia czy nie zalewa - zobacz jaki jest zapach spalin. Ma być intensywny na zimny i szybko zanikać w miarę rozgrzewania. Zobacz,...
Na pewno bym go w zimie nie składał czy rozkładał nawet w niskich temperaturach niekoniecznie zerowych.
Jeżeli wariuje wskażnik to albo jest uszkodzony czujnik temperatury albo przewód od czujnika łapie zwarcie.
napisz coś więcej - jaki licznik masz na myśli ?
na początek przeczyść wszystkie styki,klemy od akumulatora,końcówki przy alternatorze itd.. posprawdzaj czy nie ma poułamywanych przewodów przy końcówkach sprawdź połączenie masy i w razie konieczności wyczyść
Spróbuj odpiąć na chwilę klemy powinien wrócić do normalnego stanu . A co się dzieje jak na włączonym zapłonie wciskasz guzik od gazu , zero reakcji ? , nie słychać klikania zaworu od gazu.?
Zimny lut to by raczej zauważyli w serwisie w Redzie. Sterownik był otwierany u nich. Zastanawiam się, czy nie wysłać go do innego serwisu.
Podobny problem miałem w Astrze J 1.6 turbo. Od czasu do czasu wywalało trochę płynu ze zbiorniczka i co kilka, kilkanaście dni trzeba było go uzupełniać. Nowy termostat, płyn i na życzenie klienta nawet zbiornik wyrównawczy z korkiem. Tester obecności dwutlenku węgla w układzie nic nie pokazywał. Problemem okazała się uszczelka pod głowicą. Przy niskiej...
Wymieniałeś kiedyś filtr paliwa?
Mistrzu, temperaturę jaką widzi sterownik?
Filtr i tak chcę wymienić na przeglądzie - jeżdżę tylko na gazie i układ paliwowy ma małe przebiegi - może faktycznie woda z paliwa zamarza w filtrze. Nie tłuamczy to jednak zadyszki przy niskich temperaturach powyżej zera.
Tu raczej obroty za dużo nie zmieniają. Tylko znaczenie ma temp. Otoczenia. Czy to może byc oznaką zużytego kompresora? Tak stwierdziło dwóch Panów. Dlaczego wiec w niskiej temperaturze kompresor sobie radzi? A może coś z zaworem rozprezajacym?
Czujnik temperatury, tego gościa w pierwszym rzędzie bym obadał.
Hp czy mam rozumiec wysokie cisnienie? Przed zaworem rozpreznym jest goroce, a niskiego cisnienia letnie temperatura wyjsciowa z kratki 20 stopni.
Tu opis kodów. Piny A i C w złączu diagnostycznym. 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / brak błędów 17 - Elektromagnes 1-2 / 3-4 - za niskie napięcie 21 - Potencjometr przepustnicy - za wysokie napięcie 22 - Potencjometr przepustnicy - za niskie napięcie 25 - Zawór elektromagnetyczny 1-2 / 3-4 - za wysokie napięcie 26 - Zawór elektromagnetyczny...
Dzieki, za rade. Sprawdze filtr paliwa i pompke czy podaje paliwo. Ale ten sam problem mialem rowniez przy niskich ale dodatnich temperaturach np. +2 stopnie.
Witam wszystkich! Panowie w silnikach opla 1,7 ważne jest: szczelność układu paliwowego szlaufy.Filtr paliwa,sprawny akumulator i rozrusznik. Jeśli to jest ok.! to przyczyn można szukać dalej. Swiece żarowe czy wszystkie grzeją,jak tak to, czy urządzenie przyśpieszenia kątu wtrysku działa. No i ostatnia żecz,czy równy jest stopień sprężania na wszystkich...
Witam! Przy niskich temperaturach moja astra 2.0 DTI 101KM model 2000 z dużym problemem odpala-zwłaszcza z rana gdy dłużej postoi. Po przekręceniu kluczyka silnik kręci szarpiąc ale nie chce odpalić za pierwszym razem. Dopiero po dłuższym czasie kręcenia zazębi i odpali. Może to świece żarowe lub paliwo? Proszę o radę co może być tego powodem - może...
A jaką temperaturę ma reduktor w momencie przełączania przy gaśnięciu silnika - może ma tak niską, że zamarza. To według mnie świadczyłoby o za niewystarczającym przepływie czynnika grzewczego przez reduktor i przy niskiej jego temperaturze nie zdąży wystarczająco podgrzać reduktora.
Sprawdź czujnik temperatury- zmierz jego oporność przy różnych temperaturach.
a moze czujnik temperatury chłodzenia- ten dla kompa. jak jest walniety wtedy dzieja sie cuda.
a według mnie to może być czujnik temperatury odpowiadający nie tylko za załanczanie świec w niskich temperaturach ale za zwiększenie dawki paliwowej w chwili rozruchu zimnego silnika
A czy może być walnięty czujnik ciśnienia klimatyzacji? Ewentualnie jak go sprawdzić, dodam jeszcze że wentylator od klimatyzacji się nie włącza nawet na chwile chyba że jak przekracza temperatura cieczy 90 stopni to załącza się razem z wentylatorem od chłodnicy
Najprawdopodobniej padł sterownik silnika, drogi interes. Są mocowane za blisko silnika (dokładniej są do niego dokręcone) i temperatura je wykańcza.
Siemka! Także mam Astrę II(G kombi) i jest problem; -grzeje dopiero po ok 4 km(po mieście), -szyby strasznie parują nawet na IV prędkości nadmuchu kiedy silnik zimny oczywiście i muszę jeździć z uchylonym oknem co jest niewygodne, -szyby myłem płynem anty-mgłowym(od parowania) i nic, -wymieniłem filtr kabinowy-był cały czarny ;), -płynu czasami dolewam-czyli...
To musiałbyś zasymulować niską temperaturę i wtedy sprawdzić czy "prąd" dochodzi...lub skorzystać z usługi warsztatu...
Temperatury jakie podales są jak najbardziej prawidłowe. Nie wiem o co Ci chodzi.
Kontrolka od świec zaświeci przy niskiej temperaturze,a z tą drugą coś nie tak trzeba podpiąć pod komputer i go zdiagnozować.
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Witam. Potrzebuje pomocy przy diagnozie niskiego ciśnienia na listwie cr w mojej astrze układ wtryskowy bosch . Opisze co juz zrobiłem na poczatku dałem wtryski do sprawdzenia są ok kolejna sprawą było czyszczenie zaworu regulującego dawkę paliwa na pompie , posprawdzane czujniki położenia wału , wałka rozrządu , czujnik temperatury . Zostało mi jeszcze...
Nie wiem jak w twoim aucie ale w Astrze mojego ojca kontrolka świec zapala się tylko przy niskich temperaturach, chyba poniżej 5*C, czyli praktycznie tylko zimą. Wiem też, że silnik zapalał nawet gdy działała już tylko jedna świeca, tylko w tedy po zapaleniu bardzo dymił i nierówno pracował.
1) instalacja przełącza się na gaz po osiągnięciu wymaganej temperatury i na biegu jałowym, bez zwiększania obrotów Nie widzę problemu, wg. mnie tak nawet lepiej. 2) czasem dławi go na wolnych obrotach np. przy ruszaniu powoli albo cofaniu 3) wskaźnik poziomu gazu wskazuje zawsze jedną kropkę Niech gamoń poprawia skoro popsuł. Wtryskiwacze faktycznie...
Czujnik temperatury odepnij i sie przekonasz, z przodu silnika niebieski.
Sprawdź czujnik temperatury, niebieski 2 pinowy. Jest na kolektorze ssącym od strony grodzi przedziału pasażerskiego.
Błąd był czujnik temp. cieczy za niskie napięcie, ale to dopiero po chwili gdy temp. wskazywał 140 stopni.
Witam! czyli włączający się wentylator przy nawet niskich temperaturach otoczenia i silnika jest częstym objawem po wymianie termostatu ? I po skasowaniu błędów komputerem w ASO problem znika?
Astra F miała kilka różnych silników. Napisz coś więcej - jaki to silnik?. W niektórych silnikach rzeczywiście przyczyną takiego stanu może być obwód wysokiego napięcia, ale również: fałszywe powietrze i niesprawny zawór recyrkulacji spalin, a i o kiepskich stykach na czujniku temperatury też trzeba wspomnieć.
https://obrazki.elektroda.pl/6816406100_... No właśnie płyn się trochę sączy pod czujnikiem, jutro sprawdzę go miernikiem czy rezystancja zmienia się wraz ze zmianą temperatury i sprawdzę czy kat jest na miejscu Edit: dzisiaj skasowałem błędy i wymieniłem czujnik temperatury wody i jak narazie wszystko ok
Co to za instalacja ? W autach na wtrysku powinno sie automatycznie zapalac na benzynie i przy okreslonych obrotach ( lub zadziej przy temperaturze) automatycznie centralka zmienia sobie z benzyny na gaz.
Należało by sprawdzić czy termostat nie jest ciągle otwarty i czy płyn krąży po dużym obiegu, tzn. sprawdź wszystkie węże od chłodnicy ( szczególnie te u dołu ) czy nie są ciepłe jakąś chwilę po uruchomieniu zimnego auta, nie powinny się grzać do momentu otwarcia termostatu (powyżej ok. 80 stopni ). Podczas jazdy pęd powietrza mocno wystudza chłodnice,...
Proszę o pomoc przy Astrze II 2001 2.0 DTI.Gdy zapalę silnik rano to po 10 sek. zapala się kontrolka sterowania silnika i po ok.30 sek.gaśnie. Po podłączeniu komputera wyświetla komunikat:przekażnik żarowy.Czy koś orientuje się o jaki przekażnik chodzi?Pali bardzo dobrze, lampka świec żarowych przy niskiej temperaturze się zapala,tylko ta pomarańczowa...
Na początku też myślałem że to od temperatury ale auto gaśnie nawet przy niskich temperaturach. Zorbie 2 km stanę na rondzie i zgaśnie. Wymieniłem cały wtrysk wraz z silniczkiem krokowym
Witam, mam problem z Astrą, przy zimnym silniku traci moc po przejechaniu kilku metrów i gaśnie a gdy się ją odpali żeby chodziła na biegu jałowym, silnik pracuje bardzo nierówno, tak jakby go zalewało. Próbowałem już wymieniać kable zapłonowe, świece, cewkę, czujnik temperatury, sondę lambda, silnik nie pokazuje żadnych błędów. Zastanawiam się, czy...
Właściwie to chyba już dokonałeś wyboru więc dyskusja bezprzedmiotowa. Ja pozwolę sobie zauważyć, że regułą ma być aby silnik był na tyle sprawny aby uruchamiał się przy pierwszej próbie. Wówczas obecny akumulator też poradzi. Chociaż przy bardzo niskiej temperaturze może być problem.
Albo po prostu sprawdzić świece (jedna uszkodzona może powodować problemy z uruchamianiem silnika w niskich temperaturach) ps zablokowanie czujnika nie wpłynie dobrze na żywotność świec.
z tego co wiem przekaznik daje prąd 12V. i świce sa też na 12V a dodatkowe podgrzewanie? to jest jeszcze czujnik dodatkowy który w razie niskiej temperatury otoczenia przedłuża czas podgrzewania świec wysyłając sygnał do sterownika
Ogólnie miałem podejrzenia do wtyczki ale wygląda dobrze, tak samo nie ma żadnych przecięć na kablach itd. Zacząłem sprawdzać jak mogłem bo mam problem z obrotami pod odpaleniu. Gdy jest ciepło odpalam auto to obroty 2tys i trzyma tak długo jak nie nacisne lekko gazu W zimę było tak że po odpaleniu obroty 1,5 tys i normowało się na 1tys po naciśnięciu...
proponuję sprawdzic szczelnośc układu paliwa ,najlepiej w przewodzie zasilającym wstawic kawałek przezroczystego wężyka ,zeby można było obserwowac czy nie ciągnie powietrza,przy tak niskich temperaturach paliwo gęstnieje a przewody twardnieją co może byc przyczyną rozszczelnienia
Witam Już nie wiem co mam myśleć. Auto nie chce zapalać. Wymieniłem czujnik temp. na komputer i nic się nie zmienilo.Założyłem jeszcze inny - to samo. Jak odepnę wtyk od tego czujnika auto zapala bez problemu. Zmierzyłem omy zarówno na starym jak i nowym czujniku i wszystko jest tak jak powinno być. Z podpiętą wtyczką do czujnika jak zapodam mu samostarta...
Sprawdż cewkę zapłonową może mieć niską sprawność, pękniętą głowicę,lub ścieżki przewodzenia prądu, sprawdż też czujnik temperatury cieczy chłodzącej ten do komputera
witam Po nocy na zimnym silniku odpali ale obroty są niskie i gasnie. Pytanie czy to moze byc wina tego czujnika temperatury???filtry wymienione ,kopułka , palec, swiece i kable równiez . PROSZE O POMOC
przymarza bendix pewnie, mi też w Astrze przymarza, pewnie trzeba by wyjąć rozrusznik i przemyć benzyną i naoliwić rzadkim olejem silnikowym elementy ruchome, ale komu by się chciało jak tak zimno... więc pykam po kilkanaście razy aż zaskoczy
Nie znam wewnętrznej architektury ECM. Ale domyślam się ,że jest jeden stabilizator,więc spadek napięcia na sondzie wywołany przez ECM,wystąpi również na innych czujnikach. Dodano po 1 Temperatura powietrza wlotowego,temp. cieczy, ciśnienie klimatyzacji,itp. :idea:
Problem rozwiązany. Przyczyną nieszczelności była chłodnica klimatyzacji. Ciągła praca sprężarki w Astrze F po włączeniu klimatyzacji to normalne. Sprężarka nie może pracować cyklicznie jak w nowszych samochodach bo nie ma w tym modelu czujników temperatury, oszronienia itp. Są tylko trzy presostaty. Jeden zabezpiecza układ w razie zbyt niskiego ciśnienia,...
Witam . Kolega miał bardzo podobny problem w Astrze na sekwencji , powodem był wadliwy czujnik temperatury na parowniku/reduktorze i po prostu przy niskim odczycie przełączał na benzynę - może to coś pomoże a przede wszystkim podpiąć pod komputer z odpowiednim oprogramowaniem na pewno pokarze błędy. Pozdrawiam
dymi na biało ale to raczej przez niską temperaturę na dworze dziwi mnie to, że nagrzewnica i parownik są zimne a chłodnica i węże górny i dolny ciepłe i nie załącza sie wentylator
To już sprawdziłem przed testem obraca sie kompresor i po przyjeździe zaraz maske otworzyłem i też się obracał ale rurki ciepłe. Wiało mi zimno w środku ale to dlatego że na zewnątrz było dość zimne powietrze. Czy przy niższej temperaturze na zewnątrz mimo niskiej temperatury na zewnątrz kompresor powinien mieć jedną rurkę zimną podczas pracy skoro...
Mierzyć spadek napięcia w trakcie uruchamiania.Na zimnym i przy niskich temperaturach silnik ma duże opory wewnętrzne a więc słabszy akumulator ma duże spadki napięcia.To co sprawdziłeś nie świadczy o dobrej kondycji akumulatora.
https://obrazki.elektroda.pl/1538948400_... Astra h 1.7 CDTI 100km zaczęła wariować raz odpala a raz nie po podłączeniu kompa błąd P2105 -71 brak komunikacji sprawdzone kostki sterownika czyste suche potraktowane isolem auto losowo odpala można jeździć a po zgaszeniu nie odpala ktoś miał taki przypadek ? Cim wygląda na wymieniany auto...
mam pytanie Mam problem z silnikiem 1.6 16v rozruch jest prawidłowy i praca na wolnych obrotach jest prawidłowa przy wciskaniu pedłu gazu silnik nie wchodzi na obroty(jakby sie dławił) przy zwlanianiu pedału gazu silnik zaczyna prawidłowo pracować po podłaczeniu do komputera komputer nie wykrywa żadnych usterek Po wymianie cewki wysokiego napiecia bez...
Witam, W mojej astrze jest złodziej prądu. W niskich temperaturach przy odpalaniu rano auto czasem ledwo daje radę. Jeżeli dzień wcześniej zostawię otwarte drzwi przez zbyt długi czas to lampa w kabinie pobierze tyle prądu że auto czasem nie odpali i mowa tu o jakichś 2 minutach. Często po starcie wspomaganie kierownicy wysiada na chwilę i jak auto...
Nie chodzi mi o obniżanie temperatury wewnątrz, tylko zniwelowanie efektu dmuchania gorącego powietrza z nawiewu. Czytałem o ludziach którzy chcieli robic na nich klimę - faktycznie tutaj potrzeba jest naprawdę duża moc. Jednak mnie interesuje tylko obniżenie temperatury wlatujacego powietrza przy niskiej prędkości obrotowej dmuchawy, bo nie mam juz...
Za wysokie nie ale za niskie tak,robilem dwa takie alternatory ktore ladowly napieciem na poziomie 11,5-12,2v i po pewnym czasie kllienci musieli doladowywac akumulatory bo brakowalo juz pradu w obu astrach na tak uszkodzonych regulatorach wlasnie oszukiwaly wskazniki temperatury cieczy.
na 1,2 i 3 biegu sprawdzałem czy obroty dochodzą do czerwonego pola i dochodzą, na 4 i 5 już nie, Vmax to tylko 160km/h a gaz w podłodze. pb95 spala około 6l/100km ciekawi mnie to ssanie, przy niskich temperaturach błyskawicznie schodzi na obroty jak na ciepłym silniku czyli na 700-moze nad tym sie głębiej zastanowić???co jest odpowiedzialne za ssanie...
Przy niskiej temp. silnika dawka rozruchowa paliwa zaczyna się od 0 rpm, a przy wyższej temperaturze silnika od np. 400 rpm (w zależności od modelu autra). Mylisz się. Jemu przelewa wtryskiwacz i tyle.
Witam Wszystkich i prosze o porade. Mam małe problemy z moją astrą 2 1.6-16V ecotec benz.+gaz.Po pierwsze pali mi w miescie ok 15 litrów gazu (dawniej miescił sie w 9). Po drugie na biegu jałowym (po przejechaniu kilku kilometrów)spadają obroty i silnik gaśnie po czym jest problem żeby go z powrotem uruchomic -czasami czuc gaz i dodam że dzieje sie...
Witam , ostatnio miałem problem z wyciekiem płynu chłodnicy. Co ciekawe żadna lampka nie świeciła się "temperatury płynu chłodzącego ". Przejechałem bez płynu ze 50 km i tylko wentylator chodził głośno. Zastanawia mnie to ,że przy uruchamianiu silnika nie świeci mi nawet na sekundę Lamka "temperatury płynu chłodzącego" ani poziomu płynu. Co myślicie...
ok. ale dopiero w czwartek będę mógł bo nie zapisalem tych ustawień a chwilowo nie mam laptopa. W programie bingo S jest zakładka przełączanie na gaz przy minimalnej temperaturze zaznaczylem ta opcje i temperaturę ustawialem różną. Pomyślałem ze jeśli zmniejsze obroty przełączenia na niskie to przełaczy sam gdy temp. będzie taka jak ustawiona,ale w...
Witam mam taki problem z tą Asterką (Silnik 14XE )! Zauważyłem że na zimnym silniku np. po nocy czasami jak odpale, ssanie jest a czasami tak jakby go nie było ma za małe obroty i wtedy gaśnie ! Czasami zaświeci się na chwile kontrolka silnika (rzadko się zapala) ale jak dodam gazu to kontrolka gaśnie. Jest to dziwne ponieważ zauważyłem to już w zeszłą...
Witam Pacjent jak w tytule Przy niskiej temperaturze tj poniżej 20 stopni auto po nocnym postoju odpala ale jak wcisnę gaz wtedy kicha i nie wkręca się potrafi nawet zgasnąć Jeśli nie dotknę gazu auto pracuje normalnie. Jeśli auto popracuje ok 30 sek wszystko się normuję i jest ok.( nic nie strzela auto normalnie się wkręca ) Wymienione -wtryski używane...
Witam mam taki problem z astra a mianowicie wskazówka temperatury na zimnym silniku jak przekręcę kluczyk na zapłon to ruszy do 80 stopni i opadnie dzieje sie tak tylko na zimnym silniku bo gdy ciepły to pokazuje normalnie temperaturę przy czy zeby odpalic pierwszy raz musze dlugo krecic az zaskoczy i odpali to ma niskie obroty zgasze go i odpale drugi...
Czy to się dzieje przy każdej temperaturze otoczenia tzn od -20 do +20 te same objawy. Jeśli przy niskich temperaturach to czy przez te 2 sekundy rozrusznik kręci "ciężko". Napisałeś że za drugim odpaleniem szybko odpala. Może masz gęsty olej bądź słaby akumulator i za pierwszym razem ciężko mu ruszyć zimny silnik.
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
Sam wiatrak jest dobry bo na krótko działa. Dodam jeszcze że przed wymianą sterownika wszystko było dobrze. Dodano po 5 Sterownik silnika wymieniłem bo miałem problem ze zbyt niskim napięciem biegu jałowego błąd P0505. a teraz nie świeci się żadna kontrolka , no ale wiatrak mimo maksymalnej temperatury się nie włącza.
Dzień dobry. Astra 2003r. 1.4 Z14XE Brak wskazań temperatury na desce. Sam wskaźnik działa przy testowaniu go np OPcom-em. W ECU temperatura widziana jest normalnie czyli trzyma 90 stopni, po podgrzaniu silnika wentylator startuje. W zegarach jest błąd stały - czujnik temperatury zbyt wysoki sygnał, pokazuje temp. 135 stopni. Można założyć , że czujnik...
W tych astrach zastosowano podwójny system grzania świec najpierw sa grzane do rozruchu silnika a potem grzeja do temperatury 60 stopni i tutaj jest pobierany duży prąd podczas jazdy autem poszukaj w układzie pomiaru temperatury bo byc może w ogóle sie nie wyłączają. ja sobie przerobiłem ten układ na grzanie tylko do zapłonu a potem sie już nie włączają...
I co jest lub było ciężko stwierdzić, nie zdążyłem wymienić czujnika temperatury bo jak na razie odpala już ponad tydzień bez problemu, jak nie ma objawów to sama podmianka raczej nic nie wyjaśni. Za nowy objaw można by było zaliczyć wzrost spalania (tak dużego nigdy nie miałem) mianowicie 18 litrów gazu / 100. Gdzie przy niskich temperaturach dłużej...
Heh, kiedyś czytałem że np. Fiaty na włochy są mniej odporne na niskie temperatury, bo aż takie niskie tam nie występują, ale nie wiem jak z Oplem. Jeśli wszystko będzie ok, to chyba zakup nie jest zły, zawsze uważałem Opla za stosunkowo tani samochód w eksploatacji.
Witam mam podobny problem po 7-letniej jeździe na LPG silnik na benzynie zaczął falować na niskich obrotach a na wysokich tracić moc, po sprawdzeniu ciśnienia paliwa, wtryskiwaczy, sondy, przepływomierz i czujnika temperatury silnika oraz wymianie świec w vectra B Z18XE 1,8 16V automat stwierdzono, że sterownik (EKU) się uszkodził. Po wymianie na nowy...
Opel astra g 1.6 8v 75 km pb + lpg, przebieg 170 tys. objaw występuje tylko na benzynie. W niskich temperaturach (poniżej ok. 5 st.) zaraz po odpaleniu przez ok. 30 sek max do 1 minuty obroty falują, po dodaniu gazu wchodzi na obroty ale przy schodzeniu z nich i na biegu jałowym czuć wyraźnie falowanie. Po max 1 minucie, czasem już po 30 sek lub po...
Witam. Posiadam Astrę F 1994r 1.4 8V C14NZ . Auto posiada instalacje LPG od 5 lat. Mam taki problem ze auto gaśnie na zimnym silniku gdy spada z obrotów powyżej tak 2,5-3 tyś czyli gdy jadę i wcisnę sprzęgło z właśnie takich obrotów to auto zgaśnie lecz gdy dochowuje na biegu a obroty spadną do ok.1,5 tyś to auto nie zgaśnie lecz obroty spadną do ok.500...
Witam , mam problem , od poczatku zimy. Gdy auto stoi przynajmniej 3 godziny na dworze, przy temeraturze poniżej 15 stopni, trzeba je rozgrzewać przynajmniej 10 min poniewż na początku jazdy , jedzie powoli i szarpie , a przy chamowaniu gaśnie. Jak już się nagrzeje to jedzie normalnie . Wymieniony rozrząd , uszczelka pod głowicą , czujnik teperatury,...
Oczywiście, na początku trzeba sprawdzić świece żarowe. Układ pomiarowy działa w 2 parach więc gdy świece będą walnięte na 1 i 3 lub 2 i 4 cylindrze to układ nie wykaże usterki lub gdy wszystkie będą walnięte to też nie wykaże. Po tak długim postoju i małej nieszczelności może dochodzić do zapowietrzania się układu. Jak wiemy astra 2 1,7 isuzu nie posiada...
Witam po raz kolejny. Dzisiaj sprawdziłem jakie mam błędy i jedyny jaki jest to 0115-czyli za niskie lub za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego. Czy ktoś wie jakie powinno być napięcie w kostce która przychodzi do czujnika? A jeśli ktoś może to niech mi opisze o co chodzi z tym błędem. Dziękuję z góry i proszę o wyrozumiałość.
To tylko teoria (ale potwierdzona praktyką w moim samochodzie) - sprawdź po wystąpieniu tych objawów na gazie temperaturę parownika. Jeśli masz uszkodzony układ podgrzewania parownika (np. zbyt niski poziom płynu chłodzącego), to parownik po pewnym czasie jazdy na gazie wychłodzi się. I gaz do cylindrów dociera schłodzony - powodując niepoprawną pracę...
niski temperatura silnik aster aster niski temperatura aster
mondeo alternator visteon pabel umifon plamy ekranie
radio internetowe zepsuty moduł
Błąd adaptacji przepustnicy w Fiat - przyczyny i rozwiązania Jak zresetować kino domowe AIWA AV-D58?