Witam, odgrzeję stary temat, ale na pewno przyda się co niektórym chcącym uruchomić zablokowane/ukryte opcje w swoich Oplach, parę tych funkcji zwykle jest dostępnych w naszych autach a są po prostu nieaktywowane, bo pierwszy właściciel nie dopłacił w salonie. Do niektórych opcji jak domykanie szyb lub automatyczne ryglowanie drzwi podczas jazdy jest...
To jest standardowe złącze 16 pin. Obsługuje każdy interfejs do Opel. Np. OPEL TECH2.
Próbowałeś odłączać klemę? Jak tak to podłącz Tech2 i odczytaj błędy.
programowanie wyświetlacza tech1,tech2.kod 012,lub 011
ale to nie ma nic do odblokowania, trzeba wrzucić oprogramowanie na pamięć radia programatorem jeśli płytą nie idzie. OPCOM czy tech2 tutaj nic nie da.
Rozstrojona adaptacja komputera benz. przez inst. gazową. Częsta przypadłość przy II gen. Potrzeba Tech2 do przywrócenia auta do normalności
Carprogiem szczytaj pamięć obojętnie z jakiego modułu i masz carpass najlepiej by było z radia albo lcd zerknij tu https://tech2.guru/eeprom-locations/
trzeba wpisac index kodów tech2
Potrzebujesz np MDI , bo Op Com i TECH2 nie diagnozuje np. Astry J, Insigni, ... .
tech2?
Jeśli przeniesiesz klucze, pin, to będzie trudniej. Przeczytaj 221 i 115 95160. Albo tech2-mdi-op-com .... td.
potrzebny tech2
Znajdź kogoś w pobliżu z Tech2. Niech wykona procedurę kontroli elementów wykonawczych.
najpierw TECH2
Opcom ,Opelscanner ,(oczywiście tech2 i mdi), delphi ds150 , texa , kts i inne uniwersale bez problemu , tylko zwykłe skanery OBD nie działają..
Czujnik obrotów wału korbowego. Korzystając z Tech2 warto było spojrzeć na F2-wyświetlenie danych - prędkość obr. silnika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Usterka dość typowa. Wymień czujnik i Asterka odżyje :-) Pozdrawiam!
piotrdan podejżewam że podłańczał sie gdy kontrolka nie świecila ale zamówilem już tech2 i sam to sprawdze. o efektach dam znać jak tylko dojdzie do mnie tech2
Opel diagnostic tech2
cdif2,tech2
Posiadam interface OBD kkl line i program opel tech2, próbuje się połączyć z oplem astrą 2003 rok, ale nie nawiązuje połączenia ze sterownikiem - sterownik nie odpowiada. Jaka może być przyczyna? Proszę o odpowiedź !!!
do astry jest na com, jakiś pseudo tech2, czyli potrzebujesz interfejs vag
Jaki interfejs był używany? Trzeba użyć interfejsu TECH2 bądź OP-COM i jest tam całą procedura.
Czym czytane błędy? Pewnie fejsem tech2?
Tech2 i po zawodach.
i se ten ABCOM może w buty wsadzić, bo w tym przypadku będzie konieczna taka funkcja jak "kontrola modułu sterującego" i wykonać test etapów mocy. Only Tech2....
Tech2 OP-com KTS
Użyj innego sprzętu. W przypadku Tech2 nie ma problemów.
W astrze H nic nie musisz robić online chyba że SPS z Tis2web ale to nie w tym przypadku . Każdy tech2 ,mdi lub np. Opcom to zrobi ...
Nie napisał skąd przybywa więc do kogo go wyślę? Po lokalizacji i treści tego postu domniemuję ze autor nie zna się na elektronice i nie posiada Tech2, TiS-a ani klucza, tym samym wykluczam możliwość samodzielnego usunięcia tej usterki.
Opel scaner ,tech2. mdi,kts .
Super. To proszę tylko czy ktoś może wskazać czy 1.7 czy 1.99 wersję wziąć.
Tech2, względnie Op Com.
Niekoniecznie zapchanie katalozatora jak brak jego skuteczności pokoloruj obrazek W sensie skaner, jaki według ciebie lepiej to pozbiera niż opcom? Tech2?
Rozjechała się adaptacja, jedź do kogoś tko ma tech2 i ci przywróci
Tak z ciekawości podłączałem wczoraj kilka opli do euroscana i tak'' opel Astra G 98, corsaB 98,Astra F 95,Vectra A 94 i wszystkie się połączyły z poduchami bez problemu.''Może u ciebie jakiś przypadek,albo sensor,albo coś w instalacji.A co do Opel tech2 to sprawdzisz tylko błędy i wykasujesz,nie odczytasz tym żadnych parametrów i tak naprawdę to się...
Czytałem Opel-tech2 i kablem VAG KKL
jedynie sprzetem diagnostycznym TECH2
jak je odczytać czy możliwe że mechanik nie miał jakiegoś programu. Tech2 , Mdi + tech2win , opcom ... itp ...
śmieszne,ha ha ha tech2 twierdzi :unknown error code:(
Trzeba podłączyć się do auta (Tech2) i wszystko będzie wiadomo
Tech2 pomoże.
żle odpowietrzyłes.
czyli musze sczytać programatorem epromy w module kierownicy , w bagażniku i uec pod maską ? - żeby uzyskać wszystkie piny ? następnie kupić op-com i to wszystko skonfigurować ? tyle roboty żeby szło włączyć tylną lampę przeciwmgłową , regulować jasność licznika i lampy ? tester delphi ds-150 tego nie poczyta ? musze kupić tech2 lub op-com ?
Tech2 (prawdziwy) albo opelscanner
Mam identyczną Astrę, chodzi bez zarzutu. Obroty trzyma idealnie. Postaram się jutro sprawdzić w Tech2 czy jest tam adaptacja przepustnicy elektronicznej. A na deser:
Tak próbowałem, ale nie da rady. W tech2 co tam dokładnie trzeba poprzestawiać ?
Diagnoza tego autka tylko przy pomocy TECH2. Podpiąc, sprawdzic błędy i parametry fizyczne.
To jest opis gdy immo blokuje a nie programowanie. Jeśli chodzi o transpondery to napewno astra2 vectraB CorsaC może nawet B powinny pasować, kwestia próby. Pilot od innej astry lub Vectry ale nowszego typu powinien pasować. Programowanie poprzez Tech2 z kodami na karcie Car-Pass
Czaje, ja mam tylko dostęp do opcoma, autocoma, texa nanodiag, cdif, g-scan2, może którymś sie uda ruszyć coprawda nigdy nie robiłem takiej adaptacji pentli ale popróbujemy :) Tylko tech2 lub op-com .
A czym robiłeś? tech2 na pewno zapisuje konfigurację pojazdu na karcie.
Tech2->kontrola moduł sterującego->kontrola recylkulacji spalin->patrzeć na wskazania MAF.
Tech2 i OP-COM też powinien dać radę. Benza czy diesel?
Jak kupisz wylogowane, to tylko pozostaje po wymianie zalogować go do auta np. Opcomem , jak kupisz nie wylogowane to trzeba więcej kombinacji. Pamiętaj op-com nie każde auto weźmie. Lepszy jest tech2
A takie coś współpracuje z tym oplem? Ktoś ma doświadczenie z tym urządzeniem? [url=https://allegro.pl/oferta/interfejs... albo ten: [url=https://allegro.pl/oferta/interfejs... tech2
Tak, wykonaj diagnostykę i przekonasz się. Diagnostyka TECH2, to nie tylko odczyt i kasowanie błędów.
Sprawdziłem OP-COMem i nie ma śladu po wprogramowaniu przebiegu. A gdzie w OP-COM to można sprawdzić? Może jakiś chiński "OP-COM na wypasie" bo mój oryginał takiej możliwości nie ma, nawet TECH2 tego mi nie sprawdzi.
wszystko jest na forum wystarczy poszukać -> Opel TECH2 ISO9141 lub EUROSCAN pozdr
Podejrzewam ze masz uszkodzony CIM, CIM jest getaway CAN miedzy deską, radiem a ABS ECU stąd też te problemy. I radzę naprawić CIM bo jego wymiana nie jest prosta i bez TECH2 będzie prawie że niemożliwe
Witam Ja też chciałbym się dowiedzieć jak zrobić aby uzyskać wyświetlanie spalania itp. Wyświetlacz jaki posiadam to GID, i wiem że jest możliwość zaprogramowania wyświetlacza aby pokazywał dane parametry spalania. Z tego co wyczytałem to wystarczy zmienić jakąś wartość o jeden więcej, tylko jaką?? Wiem że do takiej operacji wystarczy interfejs i program...
nie mam pojęcia jaki sterownik... w ogóle kupiłem interfejs http://allegro.pl/opel-tech-2-usb-pl-vec... z tej aukcji no i nie chce działać tzn. łączy sie tylko z silnikiem a np poduszek etc nie może sie połączyć. mam win 7 port ustawiony na com 1 i nie wiem co jest grane...
Źle wyliczył średnie spalanie i zaśięg,zdejmij klemę masową na noc z aku,sterownik się zresetuje i zacznie wyliczać na nowo,powinno pomóc,jeśli nie to Tech2 i bedzie trzeba skorygować.
Tylko on jedyny wie. Po to Koledze wiedzieć, skoro nie ma Kolega do tego sprzętu? Mam Tech2 łącznie z CANdi, choć w przypadku tego modeli jest zbędne. Jak tam podnieść pożądanie jałowe, bo ani w funkcji F6 (regulacje) ani F7 (programowanie) nie widziałem takiej opcji? Owszem, w np. Omega 2,5TD była taka możliwość, ale tym konkretnym przypadku nie widziałem....
Tech2-->nadwozie-->moduł chłodzenia silnika-->odczyt DTC i wszyastko wiadome
program Opel Tech2 jest do ściągnięcia z autokącika astry, do tego interfejs własnej roboty z 4 oporników i 2 tranzystorów i pięknie wszystko zczytuje i kasuje błędy :-)...bynajmniej w mojej Corsie C z 2001r
a po co, Tech2 plus jazda próbna, ewentualnie jakis oscyloskop. XXI wiek panowie...
Mam opelscanner (od niedawna) i muszę powiedzeć że możliwości tego urządzenia są naprawdę niezłe (ale to subiektywna moja opinia) Z tanich a względnie skutecznych zabawek to polecam ABCOM. Można tym wyczytać parametry bierzące a to chyba cie interesuje najbardziej. Trochę paskudnawy w obsłudze ten program jest i gada troche po angielsku, trochę po węgiersku...
Wyswietlacz odblokowany przez mechanika specjalizujacego sie w oplach w moim miescie , mial tego TECH2 , za usluge wzial cale 50 zl :)
tak jak kolega "izapaw" powiedział problem ze świecami żarowymi, ale tearaz można je sprawdzić tylko podpinając kompa, lub tech2 i w elementach wykonawczych można załączyć świece żarowe.
Tak jak qxw napisał: Diagnostyka widzi obroty silnika i o połowę mniejsze obroty pompy, czyli tak jak powinno być. Co to może być sterownik czy całą pompa do regeneracji? więc teraz należałoby sprawdzić czy sygnały dochodzą cały czas czy z przerwami - podpowiedź jak wyżej problem z synchronizacją. Sprawdź czujniki i moc sygnałów miernik może być do...
Tech1,Tech2,KTS,fastbox,ewentualnie euroscan.
te kody nie dotyczą air bagów a fejs tech2 z allegro można sobie wsadzić w ..... no wiesz gdzie
jestem pc i programem OPEL TECH2 Bo to dziadostwo jest nic nie warte.
Potrzebny Tech2.Robi się nową nastawę (programowanie) obrotów biegu jałowego. Można ustawić od 600 do 950 rpm.
Egr też sprawdzałem. Dokonałem pomiaru oporności i podpinałem go na krótko i działa płynnie i nic nie wskazuje na jego uszkodzenie, poza tym zaślepiałem specjalną zaślepką z allegro i to też nic nie zmieniło, ba nawet silnik był bardziej mulasty, więc kupiłem oryginalną oplowską i poskładałem do kupy. Walka z kablem opel tech2 USB dzień 3 :)
-Tech2 -rocznik modelowy, pojazd, elektronika nadwozia -blokada rozruchu: http://obrazki.elektroda.net/48_12339423... -F4 programowanie http://obrazki.elektroda.net/22_12339422... -zaprogramuj kluczyk z transponderem http://obrazki.elektroda.net/43_12339424... Strzałkami wpisać security code Dalej wykonywać polecenia jakie...
czyli co kody błędów które znalazłem i które ma zaprogramowane tech2 sa błędne bo tam jest wyraźnie napisane ze błąd 87 za duża rezystancja poduszki powietrznej kierowcy!!!!
Mam op coma nawet podlaczylem tech2 widzi 3 problemy w rec niewiem jak wylaczyc obwody ?? Jesli mozna jakies wskazowki to bede wdzieczny. Sa 2 zarowki postojowe jeda jest ok 2 tam gdzie jest stop jest martwa. Zaczynam myslec ze to ten rec ma jakis problem. Postaram sie go wykrecic i rozebrac.. czy ktos kiedys z was rozebral ten rec?? Dodano po 2 Mam...
Tech2, albo jakies inne cudo co tak dobrze diagnozuje opla. Żaden fejs.
Możesz mi wyjasnić co to jest czynnik roboczy AC.. Aaaa, luiza! Jesteś blondynką tak? Lubię ten kolor włosów więc wytłumaczę Czynnik AC to czynik klimatyzacji czyli R134a. Jak jest za duże ciśnienie to włączy sie fena aby go schłodzić. Moduł chłodznia silnika najefektywnej sprawdż testerem Tech2 z modułem CanDi ( bo jak wnioskuję chodzi o astrę H)
A to ciekawy przypadek. To jakby efekt niewłaściwej dawki paliwa, zalewa się albo ma za mało. Parametry z czujników mierzyłeś czy podglądałeś w Tech2 ? Bo może w danej chwili cz.t. płynu albo dolotu "oszukuje". Trzeba by podejrzeć przebiegi.
kod 51 to nieodmiennie błąd pamięci EPROM ,błędny kod programowy,ubity soft,czy też inne kłopoty software'owe. Jeżeli masz techa2 to masz z górki,spróbuj programować deskę na nowo-funkcja "programowanie". Spradź jeszcze w wartościach mierzonych jak Tech2 pokazuje wartość hodometru.
W astrze z 99 nie trzeba kodu, więc w twojej też może nie. Ale na 100% nie wiem.
Schematu nie mam ale musisz mieć oryginalną wiązkę oplowską do przednich świateł przeciwmgłowych (koszt w ASO ok 1500zł). Inaczej zostaje tylko rozwiązanie omijające komputer pokładowy czyli oddzielny włącznik (oryginalny daje tylko impuls do komputera) i brak kontrolki na zegarach. Generalnie potrzebne są oryginalne halogeny (albo odpowiadający zamiennik),...
Witam, jakiś czas temu w czasie jazdy zaczęło mi szarpac auto, nagle pojawił się Check Engine auto zgasło i nie chce odpalic, nie wchodzi na obroty , rozrusznik kręci, po analizie Opel Tech2 znalazł błąd P0195, proszę o pomoc
http://www.motofocus.pl/news,1638,tester... Tu masz, polecam, ople wymiata tak jak żadne Op-comy.
Cięgno cały czas jest w tej samej pozycji nie rusza,wężyki posprawdzałem są ok,błąd P1220 nie występował,za to na techu serwisowym (nie mylić z zabawką tech2 allegro ) w pamięci wystąpił błąd ciśnienia doładowania który teraz nie występuje.
Radio możesz wyciągnąć ono się nie zakoduje. Możesz nawet go rozłączyć to nic nie zrobi bo radio koduje się z wyświetlaczem i jak byś zmienił wyświetlacz to się radio wtedy zakoduje. A aux trzeba aktywować tech2 lub opcom. Ja sam już tego nie robiłem z braku czasu ale wyciągałem radio i sprawdziłem piny mam podpięte do radia.
Tech2 i włączyć obsługę radia!Mam astre g z 2001 roku i fabryczny wyświetlacz wyświetla DIGIT-8
Hm, 1.8 benzyna w astrze G to mogą być następujące silniki: X18XE, X18XE1 i Z18XE. Montowane były kolejno w różnych latach, ale nie pamiętam który kiedy. Z18XE ma tzw. "elektroniczną przepustnice", czyli nie ma linki gazu. Przy pedale jest czujnik położenia a przepustnica ma stosowny silniczek. Tutaj tempomat jest elementem składowym sterownika silnika....
moje pytanie brzmi: jak wyprowadzić kable od kostki OBD2 16 pinowej i wpiąć je w kostkę w samochodzie OBD1 (10 pinowa). Zdjęcia i opis kostek mam i czy urządzenie TECH2 połączy się z moim samochodem które jest dość stare
Witam Jeżeli zapali się kontrolka ECU to nie należy tego lekceważyć bo komp wykrył jakąś usterkę w sterowaniu silnikiem należy bezwzględnie pojechać do serwisu gdzie podłączą tester TECH2 i zdjagnozują przyczynę.Lekceważenie tego może drogo kosztować więc im szybciej tym lepiej .
Witam Nie ma co zgadywać co mu jest bo powodów może być wiele trzeba pojechać do warsztatu gdzie mają TECH2 i zdjagnozować przyczynę takiego zachowania silnika.To najtańsze i najrozsądniejsze wyjście z tej sytuacji. Pozdrawiam
U mechanika po podłączeniu komputera ukazała się ( usterka układu krytycznego ). Którego, numer 1 czy numer 2? I jak był błąd P1630 bądź P1222 to szykuj grubą kaskę. normalny interfejs Oplowski. Porada durnowatego lamera. te ople robi się testerem Tech2, i nikt normalny nie nazwie go interfejsem.
dokładnie tak w tym modelu do sterownia wiatrakami zastosowano specjalny moduł któryznajduje się pod zderzakiem po lewej strony na dwie kostki zasuwane a czujnik ciśnienia to element piezoelektryczny mierzy ciśnienie od 0 do 32 bar i w zależności od ciśnienia załącza poszczególny bieg wentylatora skala od 0-5 możesz mieć przegnity przewód (częsta usterka...
[quote="plitom"]Witam, podpinam się do tematu bo mam podobną usterkę a mianowicie mój samochód to astra II silnik 1.4 16v z 1999r, jechałem wczoraj i czułem że moc silnika spadła samochód stracił przyśpieszenie Miałem podobne objawy, auto po nagrzaniu robiło sie strasznie mułowate, byłem u wielu mechaników i było wiele diagnoz ( żadna celna). Ostatnio...
A jakiś inny program poradzi? Opcom jako program czy jaki interface ma problem? Mam jeczszcze dostep do interface grupy VW chyba viaken kkl. Ten bedzie lepszy? Natknąłem sie na informacje ze bodaj wspolpracuje z tech2.
Błąd 1530 wg. Opel Tech2 to przekaźnik klimatyzacji. Prawdopodobnie padł Ci ten przekaźnik, albo jego obwód. Ten przekaźnik znajdziesz pod maską w skrzynce przekaźników. Pozdrawiam
Tech 1 lub Tech2 ,to nazwy przyrządów diagnostycznych dla Opla. W twoim przypadku pozostaje Tech 1, bo to rocznik niższy niż '96. Najszybciej w ASO ,tyle że kosztowne.
Hmm rozumiem,że diagnostyka taka z prawdziwego zdarzenia tech2 Jeżeli chodzi o błedy to ich brak. Również sam sprawdzam na bieżąco op comem i opelscanerem
Cześć. Da się to zrobić na conajmniej dwa sposoby. Można dołożyć moduł taki jak LWPM, który po sieci CAN wysteruje odpowiednio licznik. Zaletą jest tutaj duża ilość innych bajerów jakie oferuje ten moduł. Można też zmodyfikować licznik poprzez zmianę zawartości pamięci eeprom. Przy czym musi być to licznik z odpowiednio nowym oprogramowaniem. Zdaje...
tech2 aster programować tech2 aster tech2 naprawa
pomiar prądu pomiar pradu świateł focus wartość skuteczna napięcia tętnień
analizator widma akustycznego lodówka campingaz
Danfoss Link CC – brak możliwości resetu, usterka resetu, diagnostyka, firmware, zasilanie FreeRTOS STM32: rola przerwania xPortPendSVHandler w przełączaniu kontekstu