Witam Po podpięciu opel tech2 wyskakuje mi "Za wysoka rezystancja obwodu zapłonnika poduszki powietrznej kierowcy". Taśma pod kierownica sprawna zastanawia mnie tylko jedno w kostce jest taka blaszka i ona robi zwarcie wygląda na fabryczną i robi wrażenie ze jak zepnę kostki to sie rozwiera. Gdy kasuje błąd niby kasuje i za chwilkę wyskakuje to samo....
Czujnik obrotów wału korbowego. Korzystając z Tech2 warto było spojrzeć na F2-wyświetlenie danych - prędkość obr. silnika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Usterka dość typowa. Wymień czujnik i Asterka odżyje :-) Pozdrawiam!
Hm, 1.8 benzyna w astrze G to mogą być następujące silniki: X18XE, X18XE1 i Z18XE. Montowane były kolejno w różnych latach, ale nie pamiętam który kiedy. Z18XE ma tzw. "elektroniczną przepustnice", czyli nie ma linki gazu. Przy pedale jest czujnik położenia a przepustnica ma stosowny silniczek. Tutaj tempomat jest elementem składowym sterownika silnika....
Cześć. Da się to zrobić na conajmniej dwa sposoby. Można dołożyć moduł taki jak LWPM, który po sieci CAN wysteruje odpowiednio licznik. Zaletą jest tutaj duża ilość innych bajerów jakie oferuje ten moduł. Można też zmodyfikować licznik poprzez zmianę zawartości pamięci eeprom. Przy czym musi być to licznik z odpowiednio nowym oprogramowaniem. Zdaje...
Diagnoza tego autka tylko przy pomocy TECH2. Podpiąc, sprawdzic błędy i parametry fizyczne.
Tech2-->nadwozie-->moduł chłodzenia silnika-->odczyt DTC i wszyastko wiadome
programowanie wyświetlacza tech1,tech2.kod 012,lub 011
Dziecko-ten temat to cała jedna parodia. Krótko-reset robi się testerem Tech2. Są mozliwości wykonania następujących resetów: -Reset regulacji jałowej -Reset mapy stukowej -Reset O2 BLM -Reset IAC BLM Rozumiesz coś z tego solo_ta? Nie. A wiesz czemu? hehehehe...
Tak jak qxw napisał: Diagnostyka widzi obroty silnika i o połowę mniejsze obroty pompy, czyli tak jak powinno być. Co to może być sterownik czy całą pompa do regeneracji? więc teraz należałoby sprawdzić czy sygnały dochodzą cały czas czy z przerwami - podpowiedź jak wyżej problem z synchronizacją. Sprawdź czujniki i moc sygnałów miernik może być do...
Czujnik zderzeń bocznych zamontowany jest w drzwiach pojazdu. Działa on na zasadzie pomiaru wzrostu ciśnienia komory powietrza w drzwiach podszas zderzenia bocznego. Aby czujnik zadziałał prawidłowo drzwi muszą być uszczelnione folią uszczelniającą. Dodano po 1 Sterownik jest zabezpieczony metalową plombą Podczas wypadku w czasie którego nastąpiła aktywacja...
Tech2->kontrola moduł sterującego->kontrola recylkulacji spalin->patrzeć na wskazania MAF.
To jak sam widzisz czas jechać do elektryka:) bo zaraz będziesz pisał ze wydałeś 3000 a samochód dalej kuleje. Trzeba kupić sobie odpowiednie narzędzia czyli oscyloskop taki od 3000zl w górę i tester Tech2. A i tak nie znajdziesz usterki bo po twoich postac widać ze nie masz o tym pojęcia. Kolega ociz juz napisał co jeszcze może być a nie jesteś wstanie...
Opel scaner ,tech2. mdi,kts .
A jakiś inny program poradzi? Opcom jako program czy jaki interface ma problem? Mam jeczszcze dostep do interface grupy VW chyba viaken kkl. Ten bedzie lepszy? Natknąłem sie na informacje ze bodaj wspolpracuje z tech2.
Ciąg dalszy perypetii z Astrą- dziś wróciła od mechanika. Nie zdążył zająć się błędami komputera- zrobił wymianę oleju, filtrów oleju i paliwa, łączniki stabilizatora, filtr kabinowy, zmienił olej z 5w30 na 10w40 i wymienił cięgna skrzyni biegów. No i tu pojawił się problem-jak oddawałem auto to na zimnym silniku miało około 1400 obrotów, po nagrzaniu...
Znajdź kogoś w pobliżu z Tech2. Niech wykona procedurę kontroli elementów wykonawczych.
To jest standardowe złącze 16 pin. Obsługuje każdy interfejs do Opel. Np. OPEL TECH2.
jak je odczytać czy możliwe że mechanik nie miał jakiegoś programu. Tech2 , Mdi + tech2win , opcom ... itp ...
Trudno powiedzieć o co chodzi po w/w objawach. Masz możliwość podpięcia się pod komputer? Złączkę OBD2 masz pod klapką między dźwignią zmiany biegów a ręcznym. Proponuję OP-COM albo TECH2. Jeżeli nie masz takiej opcji, zobacz to: Spisz wszystkie kody błędu, jakie Ci wyskoczą i daj nam znać...
witam dziś! Mialem ten samochodzik dzisiaj na chwile, walczyłem z 3 godz. i nic.. Dzieki za odpowiedzi, cewka odpada, sprawdzałem iskre na zdjętej listwie każda cewka wali iskre prawie na 2 cm wiec tu jest ok. Nie zdążyłem zająć się wtryskiwaczem bo juz tylko to mi zostało. Troche wypraktykowałem przy mocnym przegazowaniu gdy silnik zejdzie z obrotów...
program + schemat interface (nowsze modele opla )<br/><br/>Program diagnostyczny OPEL TECH2 <br/>*****************************... <br/> <br/>Program do Opla <br/>Program jest w języku angielskim . <br/>Diagnozuje: <br/># Silnik, <br/># Automatyczna skrzynie biegów, <br/># ABS, <br/>#...
Czuujnik hala (połozenia wału korbowego) wymieniłem na nowy, wymieniłem też regulator obrotów biegu jałowego. Oleje i filtry też są dopiero co wymienione. Poruszanie silnika nie daje rezultatu. Zauważyłem że jak mi silnik w czasie jazdy gaśnie i jadąc kręce kluczyk to rzęzi jak by silnik był odpalony. A auto zwalnia do zera i zapalają sie diody. i nie...
programu opel tech2. Nie no jaj se nie rób, w tym syfie nie masz podglądu wartości zmierzonych ani procedury kontroli moduł sterującego. Wyraźnie pisałem o Techu 2, nie? Jak by wiedział że nie masz czym tego sprawdzić to dał bym se siana z pomocą.
Po kolei Tech2 -programowanie -dodaj kluczyk -tech poprosi o kod bezpieczeństwa (PIN) -po wpisaniu PIN wykonywać polecenia Tech2 Uwaga-niektóre systemy są wredne i Tech poprosi o akceptację z TIS, dlatego lepiej TP klucza dopisywac Launchem :lol:
Witam Samochód : Opel Astra G 1.8 16V 1999 r. Silniki: X18XE1 Sterownik: Siemens Simtec 70 Sterownik LPG: OMVL Dream XXI N Diagnostyka: TECH2 Mam następujący problem: Tech2 pokazuje tylko ten jeden błąd P0352. Drugi cylinder nie pracuje jak powinien - usterka najczęściej pojawia się na rozgrzanym silniku. Na całkowicie zimnym pracuje prawidłowo - najczęściej...
Mam op coma nawet podlaczylem tech2 widzi 3 problemy w rec niewiem jak wylaczyc obwody ?? Jesli mozna jakies wskazowki to bede wdzieczny. Sa 2 zarowki postojowe jeda jest ok 2 tam gdzie jest stop jest martwa. Zaczynam myslec ze to ten rec ma jakis problem. Postaram sie go wykrecic i rozebrac.. czy ktos kiedys z was rozebral ten rec?? Dodano po 2 Mam...
Witam, Od jakiegoś czasu w mojej Astrze H GTC wyskakuje mi kontrolka "żółty samochód z kluczykiem" byłem na komputerze tech2 wykazało błąd "czujnik temperatury płynu chłodzącego", mechanik powiedział mi, że są jakieś dwa czujniki i te dwa czujniki mierzą temperaturę czegoś tam i jakoś wyśredniają czy coś podobnego wynik i przekazują gdzieś tam i jeden...
Witam, mam problem z instalacja gazowa, sterownik TECH204. Wszystko zaczęło się od tego ze auto w ogóle nie przełączało się na gaz, podłączyłem sie do sterownika poprzez program LPG TECH GAS SETTING, oprogramowanie wymagało aktualizacji, po jej wykonaniu auto przełącza się na gaz, lecz bardzo nierówno pracuje, na niskich obrotach wręcz się dusi, w czasie...
[quote="plitom"]Witam, podpinam się do tematu bo mam podobną usterkę a mianowicie mój samochód to astra II silnik 1.4 16v z 1999r, jechałem wczoraj i czułem że moc silnika spadła samochód stracił przyśpieszenie Miałem podobne objawy, auto po nagrzaniu robiło sie strasznie mułowate, byłem u wielu mechaników i było wiele diagnoz ( żadna celna). Ostatnio...
Witam! Mam taki problem: Vauxhall(Opel) Astra 2.0TD 1999r X20DTL nie dziala predkosciomierz i swieci kontrolka ABS na stale. Kolega podlaczyl Astre do programu TECH2 ale poniewaz ma wersje po wegiersku nie wiedzielismy co oznacza blad nr C0035. Szuakelm w watkach dotyczacych kodow Astry na forum ale nic nie znalazlem Prosze o pomoc i ewentualna porade...
i se ten ABCOM może w buty wsadzić, bo w tym przypadku będzie konieczna taka funkcja jak "kontrola modułu sterującego" i wykonać test etapów mocy. Only Tech2....
Mówimy rozumiem o vetronix ? Akurat na saabach nie sprawdzałem ale potrafi się to wywalić na vectrze c przy silnikach diesla. Astra g silnikie dtl, dth, parametry rozłączało co kilka sekund. Miałem taki egzemplarz co owszem czytał sterownik, nagłówek, podawał info o nim, a jak próbowałem wejść w kody błędów czy parametry gubił komunikacje. Kupiłem HP...
Co zrobiłem? 1. Pierwszy raz kiedy mi się włączył ten wentylator nie wiedziałem co się dzie, podbniosłem maskę w chwili gdy załączył się wentylator skraplacza aby zobaczyć co tak huczy?! - stwierdziłem że to wentylator skraplacza. Wydało mi się to nienormalne... 2. Pojechałem do gościa aby sprawdził i zważył ile mam czynnika w klimie - okazałao się...
U mechanika po podłączeniu komputera ukazała się ( usterka układu krytycznego ). Którego, numer 1 czy numer 2? I jak był błąd P1630 bądź P1222 to szykuj grubą kaskę. normalny interfejs Oplowski. Porada durnowatego lamera. te ople robi się testerem Tech2, i nikt normalny nie nazwie go interfejsem.
Jak mi załatwisz cim do VC za 700 to biorę 10 sztuk .W tym roku zmieniły sie ceny cimo w serwisie te najtansze do astry H co kosztowały 450 kosztują teraz 1200 a te do VC ujednolicili i są drogie jak holera
Cześć, przełożyłem pompę ABS która posiada maksimum opcji w tym DDS (który zadziałał od strzała) oraz HSA który nie działa - pompa zgłasza błąd: - C0287-00 Longitudinal Acceleration Sensor Circuit Malfunction. Obstawiłem że mój Yaw Rate sensor jest tej funkcji pozbawiony (13 257 072 - AA), więc kupiłem 13 208 665 - BB. Problem jaki się pojawił to konektor...
WITAM !!! ASTRA III MOŻESZ ZDIAGNOZOWAC JEDYNIE TECHEM 2 Z PRZYSTAWKĄ CANDI GDYŻ TAM ZNAJDUJĄ SIĘ TRZY RODZAJE SZYN DANYCH INFORMACJE SĄ PRZESYŁANE CYFROWO NA JEDNYM PRZEWODZIE. A MAM TAKIE PYTANIE JAK DIAGNOZUJESZ INNE OPLE BEZ TECH Z TEGO CO JA WIEM TO JESZCZE NIKT DO OPLA NIE STWORZYŁ PROGRAMU NA KOMPUTER ALA TECH2 - CHYBA ŻE ZCZYTUJESZ KODY MIGOWE...
witam auto sporo pali (11-12 l) i w trakcie nabierania obrotów płynnie szarpie sonda jest ok czujnik wody wymieniony świece przewody wymienione tech2 nic nie wykazuje dostałem info od kogoś z pomorskiego ze miał taki sam problem, komputera nie naprawiał tylko kupił nowy i problem minął ja niestety nie mam tyle pieniedzy i dla tego ratuję sie naprawą...
jest program Opel Tech2, działa z interfejsem złożonym z 4 oporników i 2 tranzystorów, zrobiłem sobie taki i w Corsie C z 2001 działa bez problemu. Zczytuje i kasuje błędy itp. Poszukaj na stronie astra.autokacik.pl
witam siadł mi program w kompie prawdopodobnie rozjechały sie mapy wtrysku i zapłonu samochod to astra G silnik X16SZR 1999r usterka wygląda w ten sposób, że: podczas jazdy podczas zwiększania obrotów silnik szarpie tak samo na luzie w momencie gdy silnik ma 2-3 tyś obr/min skaczą obroty o 100-200 obr i wyraznie słychać wypadające zapłony Tech2 nić...
tak to ta kiedy byłem na diagnostyce poprawiło się - zapalał i równo pracował, ale ostatnio znowu kontrolka zaświeciła pojawia mi się taki problem: Astra II Z14XE 2001 (LPG - SEQENT24) zapalam samochód - wszystko w porządku po kilkudziesięciu sek. - nierówno pracuje (z diagnostyki wiem że to cylinder 2 - nierównomierna praca) dodaje trochę gazu nie...
Mam opelscanner (od niedawna) i muszę powiedzeć że możliwości tego urządzenia są naprawdę niezłe (ale to subiektywna moja opinia) Z tanich a względnie skutecznych zabawek to polecam ABCOM. Można tym wyczytać parametry bierzące a to chyba cie interesuje najbardziej. Trochę paskudnawy w obsłudze ten program jest i gada troche po angielsku, trochę po węgiersku...
Witam Da rade przeprogramować sterownik silnika Simtec 70 (Astra G x18xe1 99r) aby aktywować klimatyzacje. Była dokładana i Ecu obsługuje inne piny Byłem dziś w Aso i po podłączeniu pod Tech2 powiedzieli ze nie ma opcji klimatyzacji. Piny w sterowniku są pod klimatyzacje. Nr sterownika 09 117 394 -02 siemens 5wk9 6 02 01 09 07 0 1707 A jak z wymiana...
Witam, mam problem z Astra G 1,7 DTI - kupilem taki samochod, niby sprawny, jezdzilem nim 2 tygodnie i jednego dnia pojechalem do pracy, zostawilem go na parkingu i po 8 godzinach wsiadlem i gdy odpalilem zapalila sie kontrolka chlodzenia silnika, a po chwili kontrolka silnika. pojechalem na serwis, podpieli do kompa - Tech2 i stwierdzili ze to wina...
Panowie, przeszukałem net, na różne warianty ale nie mam jednoznacznej odpowiedzi: Zakupiłem do Astry G 2000r. radio CDR 500, po podłączeniu radio gra (kod na stałe) , sterowanie z kiery tez jest, ale nie pokazuje info na wyświetlaczu - pokazuje niezmiennie tylko datę i godz. Wcześniej w tym aucie było radio nie fabryczne, a jak domyślam sie po wersji...
Witam, ASTRA H 2006 Z16XEP. Pierwsza usterka to strzelony przewód w układzie chłodzenia - guma się przepracowała albo ją ciśnienie rozerwało. Syczenie przy zbiorniku wyrównawczym nie słychać więc płyn chłodzący nie gazuje. Przy pomocy Tech2 wszystkie biegi wentylatora chłodnicy da się załączyć. Chłodnica się załącza przy 108C lub nawet wyższej temperaturze....
Witam Mam aby jeden kluczyk do samochodu i chce dodać drugi za pomocą interfejsu kkl. Mam kilka pytań co do tej operacji: 1 jaki program użyć do tej operacji( mam op- com i opel tech2)? 2 czy jak kupie używany kluczyk od astry g z pilotem do centralnego to bd mógł go dopisać do centralnego ? 3 czy do tego używanego kluczka muszę kupować nowy transponder?...
Napisałeś w tytule : "pali sie chek" Jedź do warsztatu, który podłączy diagnoskop Tech2 lub chociaż Opcoma i zweryfikuje przyczynę zapalania się lampki "check". Część błędów w Astrze H można też sprawdzić metodą ręczną "gaz-hamulec". Opis metody: 1. Na wyłączonym zapłonie wciskamy do oporu pedał gazu i hamulca 2. Włączamy zapłon ale nie odpalamy silnika...
Witam problem dotyczy Opla Astry G 2004 1.6 16V 103 KM silnik Z16XEP , zapaliła się kontrolka check egine , podpięcie do komputera wykazało następujące błędy; P0300 -Wykryte wielokrotne wypadanie zaplonow w cylindrach. P0301- wykryte wypadanie zaplonu pierwszego cylindra OPEL TECH2 Pierwsza rzecz jaką zrobiłem wymiana świec na nowe ....nic nie pomogło...
Witam, mam do założenia światła do jazdy dziennej w astra H. Problem polega na tym że po uruchomieniu silnika, włączają się światła mijania automatycznie. Gdzie w Tech2 jest funkcja aktywacji / dezaktywacji tej opcji ? Dodano po 15 Zamykam bo:
Witam. Mam pewien problem. Samochód to Opel astra g 1.7 dti y17dt isuzu z 2000 roku. Układ klimatyzacji to behr. Problem jest taki ze podczas pracy klimatyzacji startują wentylatory jeden i drugi. Oba chodzą na pierwszym biegu. Po chwili gdy auto stoi na wolnych obrotach załącza się drugi bieg wentylatorów. Jednak na drugi bieg wchodzi tylko wentylator...
W astrze H nic nie musisz robić online chyba że SPS z Tis2web ale to nie w tym przypadku . Każdy tech2 ,mdi lub np. Opcom to zrobi ...
żaden serwis opla (autoryzowany) nie bazuje na sprzęcie bosch'a tylko vetroniksa...a mianowicie tech1,tech2,(3?-bo jeszcze nigdzie nie widziałem)31,40........natomiast są przyrządy które umożliwiają odczyt i kasowanie błędów i są to np KTS-y f-my bosch ,jest tu np.megamax,adp124,sikens picawant i wiele innych....dlatego nie tylko serwis....wielu ludzi...
Potrzebny Tech2.Robi się nową nastawę (programowanie) obrotów biegu jałowego. Można ustawić od 600 do 950 rpm.
dokładnie tak w tym modelu do sterownia wiatrakami zastosowano specjalny moduł któryznajduje się pod zderzakiem po lewej strony na dwie kostki zasuwane a czujnik ciśnienia to element piezoelektryczny mierzy ciśnienie od 0 do 32 bar i w zależności od ciśnienia załącza poszczególny bieg wentylatora skala od 0-5 możesz mieć przegnity przewód (częsta usterka...
obawiam się, że notebook nie pomoże... kiedyś słyszałem co prawda o jakimś sofcie, który może to usunąć, ale znaleźć to... to raczej beznadziejna sprawa w grę wchodzi tylko oplowski TECH1 lub TECH2 popytaj w swojej okolicy w warsztatach, które specjalizują sie w Oplach, te porządniejsze powinny mieć przynajmniej TECH-a 1
Posiadam OPLA ASTRĘ II 1,7 DTI z silnikiem ISSUZU z 2002r z klimatronikiem.Prawdobodobnie jest założony zły wentylator (od benzyny) tak po diagnozie tech2 stwierdził fachowiec i efekt jest taki że wentylator po załaczeniu klimy załacza się i po 15 sek na desce pojawia się bład Potrzebuję do niej wentylatora chłodnicy ale podobno są do niej dwa rodzaje...
Witam Tego się nie da określić bez podłączenia do TECHa .Trzeba podjechać do ASO lub do warsztatu co posiada tester do Opla TECH2 i to zdjagnozować na pewno w pamięci ECU będzie ten błąd zapamiętany i TECH go odczyta. To najrozsądniejsze wyjście aby nie szukać w ciemno. Pozdrawiam i Życzę Wesołych Świąt
Witam Nie ma co zgadywać co mu jest bo powodów może być wiele trzeba pojechać do warsztatu gdzie mają TECH2 i zdjagnozować przyczynę takiego zachowania silnika.To najtańsze i najrozsądniejsze wyjście z tej sytuacji. Pozdrawiam
cdif2,tech2
trzeba wpisac index kodów tech2
Witam. Właśnie dzisiaj wróciłem z serwisu opla. Wieści nie najlepsze, dla mnie oczywiście Całkowity koszt naprawy z diagnozowaniem które odbyło się wcześniej wyniósł ciut ponad 2000PLN. Wymieniono sterownik silnika. Niestety dopiero na miejscu zapytano mnie o kod do immobilizer (nie wiem jak się to pisze poprawnie). Oczywiście nie sprawdziłem...
witam mam problem z astrą G z silnikiem X16SZR 1. dużo pali gazu 13 l/100km instalacja Bingo - M, wyregulowana poprawnie 2. podczas jazdy ok. 60km/h i wyżej, gdy wrzuci sie na luz silnik gasnie, poniżej tej prędkości nie gasnie TECH2 wykazał tylko zakłócenia w pracy EGR do czego sie dobrać? za pomoc dziekuję pozdro T
W takim razie jeśli nie znika data to masz zablokowany wyświetlacz bo auto opuściło fabrykę bez radia. Odblokować to może głównie serwis urządzeniem o nazwie Tech2, drobne warsztaty nie mają takiego sprzętu. SławeK
Czy tech2 działa w windows,dos?"Szarpać" sie z tym fejsem jeśli mam tylko usb w laptopie?Czy pójdzie na przejściówce usb-com? Pozdrawiam.
kod 51 to nieodmiennie błąd pamięci EPROM ,błędny kod programowy,ubity soft,czy też inne kłopoty software'owe. Jeżeli masz techa2 to masz z górki,spróbuj programować deskę na nowo-funkcja "programowanie". Spradź jeszcze w wartościach mierzonych jak Tech2 pokazuje wartość hodometru.
pomógł tech2, zmiana w index'ie kodów. w serwisie 150 zł (chociaz polowa z serw opla nie ma o tym pojecia, nie potrafia ogslugiwac urzadzen na ktorych pracuja! :| :O temat zamkniety
Też miałem problem z wiązką przewodów do sterownika klimy - jest on schowany za lewym przednik błotnikiem, ale błoto na niego czasem chlapnie. U mnie zaśniedziało kilka przewodów i poprzerywały się, nawet się Tech2 nie mógł z nim połączyć. Wymieniłem wszystkie przewody i wypucowałem złącza w sterowniku - kilka godzin lutowania i czyszczenia - i jest...
najpierw TECH2
Witam , jestem posiadaczem astry g 1.6 16V 2000r X16XEL . opel tech2 wykrył błąd nr. 17,7,163 w układzie chłodzenia silnika(7,163 dały się skasować)...może jest mi ktoś w stanie powiedzieć co to jest za błąd?? Z góry dziękuje.
piotrdan podejżewam że podłańczał sie gdy kontrolka nie świecila ale zamówilem już tech2 i sam to sprawdze. o efektach dam znać jak tylko dojdzie do mnie tech2
Trzeba podłączyć się do auta (Tech2) i wszystko będzie wiadomo
Rozjechała się adaptacja, jedź do kogoś tko ma tech2 i ci przywróci
Opel diagnostic tech2
Witam ponownie wszystkich zmieniłem uszczelniacze i jak nareazie bez skutku pompa podaje paliwo rurkami ale bardzo słabe cisnienie po podłaczeniu opel tech2 wyskakuje błąd 1630 i 1635 czyzby sterowanie pompa padło(sterownik pompy wtryskowej) jak by ktos podpowiedział to będę wdzięczny.pozdrawiam
Witam! Proszę o pomoc - zaczęła na dziurach i nierównościach a czasem też podczas gwałtownego przyspieszaania zapalać się kontrolka ABS. Po podłączeniu do komputera poprzez domowej konstrukcji interfejs w programie Tech2 wyskoczyła mi usterka: C0045, która opisana po angielsku jest tak jak w temacie, czyli: Left Rear Wheel Speed Circuit Malfunction...
Jak jesteś grzebaczem i czerpiesz przyjemność z samodzielnych prac przy samochodzie, to złóż sobie interfejs prosty i załatw sprawę (skasowanie błędu) przy pomocy programu. Może byc niesławny "Opel Tech2 na PC" albo ABCOM. OPCOM też jest ale nie próbowałem nim kasować błędów nigdy więc nie wiem czy działa ;) Wcześniej wymienione działają i kasują co...
Rozstrojona adaptacja komputera benz. przez inst. gazową. Częsta przypadłość przy II gen. Potrzeba Tech2 do przywrócenia auta do normalności
tech2?
Tech2 (prawdziwy) albo opelscanner
Na tyle to ja mocny nie jestem .podłączony jestem pc i programem OPEL TECH2,ale niemoge wejść w bloki pomiarowe ,niewiem dlaczego
Tech2, albo jakies inne cudo co tak dobrze diagnozuje opla. Żaden fejs.
-Tech2 -rocznik modelowy, pojazd, elektronika nadwozia -blokada rozruchu: -F4 programowanie -zaprogramuj kluczyk z transponderem Strzałkami wpisać security code Dalej wykonywać polecenia jakie się ukażą na ekranie. Można też użyć testera Launch X431 , też programuje kluczyki.
w nowej astrze robisz to z poziomu klawiatury w menu a w starszych tylko tech2 inaczej chyba tego nie obskoczysz
Witam, Przede wszystkim trzeba sprawdzić parametry pracy silnika. Na pierwszy ogień - temperatura silnika, podciśnienie w układzie dolotowym. Może po prostu siadł czujnik temp. w układzie chłodzenia... Za pomocą tech2 można zapisać parametry w postaci tzw. migwaki. Tak jak napisał jaworskiauto - cudów nie ma. Jest to dość prosty silnik, z którym nie...
P1125 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 lub 2. Na początku zacząłbym od sprawdzenia układu podciśnieniowego - szczelności,wartości samego podciśnienia. W tym silniku to podstawa! Jeśli oscyluje na poziomie 0,7 - 1 bar - to OK. Następnie sprawdziłbym zaworki sterujące - a jest tam ich przynajmniej 3 sztuki... Czyli - rozłączasz wtyczkę od zaworu...
Możesz mi wyjasnić co to jest czynnik roboczy AC.. Aaaa, luiza! Jesteś blondynką tak? Lubię ten kolor włosów więc wytłumaczę Czynnik AC to czynik klimatyzacji czyli R134a. Jak jest za duże ciśnienie to włączy sie fena aby go schłodzić. Moduł chłodznia silnika najefektywnej sprawdż testerem Tech2 z modułem CanDi ( bo jak wnioskuję chodzi o astrę H)
Błąd 1530 wg. Opel Tech2 to przekaźnik klimatyzacji. Prawdopodobnie padł Ci ten przekaźnik, albo jego obwód. Ten przekaźnik znajdziesz pod maską w skrzynce przekaźników. Pozdrawiam
Możesz spróbować tak (w Vectrze przedliftowej to działa): 1. Wyłączyć zapłon 2. Wcisnąć przycisk kasowania przebiegu dziennego 3. Trzymając w/w przycisk włączyć zapłon 4. Trzymać przycisk do zmiany wskazań z mil na km. - powinno to być kilka sekund Jeżeli nie zadziała to pozostaje tylko Tech2
Podstawa to diagnostyka a o tej tu nie ma nic wspomniane. Bez podłączenia do TECH2 lu OP-COM-a ciężko coś powiedzieć. Ostatnio miałem podobny przypadek w Peugot 206 2.0 HDI winny był czujnik ciśnienia w pompie który pokazywał 800 bar. Po podłączeniu do LEXII od razu wywalało za wysokie ciśnienie. Pozdrawiam
Mam jeszcze jeden problem- nie mogę wejść w bloki pomiarowe. Używam programu opel-tech2. Niewiem czy jest to jakaś okrojona wersja tego programu czy coś z ustawieniami nie tak. Zaraz ide prześwietlić przewody.
tak jak kolega "izapaw" powiedział problem ze świecami żarowymi, ale tearaz można je sprawdzić tylko podpinając kompa, lub tech2 i w elementach wykonawczych można załączyć świece żarowe.
Witam! Radio powinno pasic. Jesli chodzi o sposob zmiany wyswietlania informacji w przez radio miedzy DIGIT8 a DIGIT10 to robi sie to w taki sposob: trzymasz przyciski 3 i 5 i wlacz radio i trzymaj az nie wyswietli Ci sie info DIGIT10 lub DIGIT8 w zaleznosci co potrzeba. Do kolegi wyzej - urzadzenie, ktore posiadaja (rowniez) serwisy nazywa sie TECH2...
ok dzieki dzieki ale dlugo szukalem i nigdzie nie ma jasnej odpowiedzi ... wszyscy pisza lutowac kostke pod siedzeniem a to wcale nie jest tak.. wystarczylo prawidlowo odczytac blad i wyczyscic styk nie trzeba nic odcinac lutowac itp.... moj problem powstal z bledu informacji tech2 i bledu tabeli kodow do air bag.... gdyby odrazu ktos napisal ze tam...
Nie napisał skąd przybywa więc do kogo go wyślę? Po lokalizacji i treści tego postu domniemuję ze autor nie zna się na elektronice i nie posiada Tech2, TiS-a ani klucza, tym samym wykluczam możliwość samodzielnego usunięcia tej usterki.
Kodów błyskowych tu nie sczytasz. Zanim zaczniesz wymieniać "na ślepo" podjedź do kogoś kto ma tester (TECH2 lub choćby OpelScanner). Błędów skutkujących trybem awaryjnym jest sporo i nie musi to być przepływka. Może to być choćby zawór podciśnienia sterujący upustem turbiny. Wzrastają obroty, ciśnienie doładowania przekracza założoną wartość => spadek...
Jak się okazało na 1 cylindrze pękła sprężyna na zaworze ssącym. Stąd też nie było momentami kompresji na tym cylindrze, a sama diagnostyka na TECH2 pokazywała wypadania zapłonów. Skończyło się to na zdjęciu głowicy, jej splanowaniu i wymianie sprężyn na zaworach ssących na tym cylindrze. No i po tej naprawie teraz jest ok.
Schematu nie mam ale musisz mieć oryginalną wiązkę oplowską do przednich świateł przeciwmgłowych (koszt w ASO ok 1500zł). Inaczej zostaje tylko rozwiązanie omijające komputer pokładowy czyli oddzielny włącznik (oryginalny daje tylko impuls do komputera) i brak kontrolki na zegarach. Generalnie potrzebne są oryginalne halogeny (albo odpowiadający zamiennik),...
ok, a co ze strona pierwotna? Nie sprawdzisz przebiegu, to cewka razem z modułem ( czterokanałowym modułem wzmocnienia). Może jedynie sprawdzić obecność impulsów sterujących. Bardzo łatwo by było zlokalizować usterkę gdyby miał dostęp do testera Tech2, oferuje on mozliwość wyłączenia poszczególnych wtryskiwaczy podczas pracy, brak zmian rytmu pracy...
Wykonaj prosty test wyświetlacza: naciśnij równocześnie oba klawisze na nim i przytrzymaj ok 5 sekund. Jeśli rozjaśnią się wszystkie segmenty to jest możliwe, że trzeba będzie użyć OPEL-TECH2, by wyświetlacz "stał się przyjazny dla radia" i wyświetlał to co radio mu każe. Może on pochodzić z auta w którym fabrycznie nie było zamontowane radio.
Dzień dobry, Kilka dni temu gdy wracałem z pracy po przejechaniu około 20 km nagle spadla moc silnika ,obrotościomierz spadl do 0 ,i zaświeciła sie kontrolka check engine(silniczek z piosunem). Jeżdżąc caly tydzien do pracy zauważyłem ze gdy zapalała mi sie ikonka check engine prawie 2x zwiekszało sie zużycie paliwa. Po sprawdzeniu Tech2 wyskoczył błąd...
Radio możesz wyciągnąć ono się nie zakoduje. Możesz nawet go rozłączyć to nic nie zrobi bo radio koduje się z wyświetlaczem i jak byś zmienił wyświetlacz to się radio wtedy zakoduje. A aux trzeba aktywować tech2 lub opcom. Ja sam już tego nie robiłem z braku czasu ale wyciągałem radio i sprawdziłem piny mam podpięte do radia.
Tech2 i włączyć obsługę radia!Mam astre g z 2001 roku i fabryczny wyświetlacz wyświetla DIGIT-8
Cięgno cały czas jest w tej samej pozycji nie rusza,wężyki posprawdzałem są ok,błąd P1220 nie występował,za to na techu serwisowym (nie mylić z zabawką tech2 allegro ) w pamięci wystąpił błąd ciśnienia doładowania który teraz nie występuje.
Tu masz, polecam, ople wymiata tak jak żadne Op-comy.
No sporo tych błędów. Jedz do jakiegoś normalnego elektryka ( chociaż podobno w Szczecinie i okolicach ciężko o takich, takimi mówił mi jeden mój klient który przyjechał do mnie pozbyć się problemów z FAP-em). Ale znajdź kogoś niech podłączy TECH2 zczyta błędy i zobaczy parametry podczas jazdy autem, i w momencie kiedy wchodzi w tryb awaryjny.
Witam wszystkich ponownie. Z uwagi na to że zakup okazała się nie udany i kabel nie działa (nie łączy się ze sterownikiem) temat zawieszam i dziękuję za zainteresowanie, chyba że ma ktoś pomysł i sprawdzony sposób jak dokonać połączenia interfejsem OPEL TECH2 USB z Allegro OBD2, ze sterownikiem silnika X16SZR, bo mi pomysły się skończyły(ABCOM, TECH2,...
To co pisze kolega Lolek744 jest świętą prawdą. Przerabiałem to samo u siebie w Calibrze 95r. z tym motorem. Miesiąc czasu walki i jeżdżenia po mechanikach i nic. Co najlepsze żaden tester org.Tech2 itp. nie wykrywały uwalonego czujnika temp. Skutkowało tym iż komp.interpretował to jako przegrzanie lub bardzo niską temp i zalanie silnika...ale nigdy...
Tech2, względnie Op Com.
Witam Ja też chciałbym się dowiedzieć jak zrobić aby uzyskać wyświetlanie spalania itp. Wyświetlacz jaki posiadam to GID, i wiem że jest możliwość zaprogramowania wyświetlacza aby pokazywał dane parametry spalania. Z tego co wyczytałem to wystarczy zmienić jakąś wartość o jeden więcej, tylko jaką?? Wiem że do takiej operacji wystarczy interfejs i program...
Tech 2 :D :D :D W rozsądnej cenie miało być :D :D Potroi wartość auta przy odsprzedaży z testerem :D :D :D To dla ciebie 100pln to jest nierozsadna cena? Głupio sie śmiąć to możesz w domu a nie na forum marian 1- Nie pogrążaj się Tech2 kosztuje parę dużych stówek. Najlepiej idź z tym do elektryka.
Witam. Posiadamy silnik Opel/Isuzu z 2001 roku, o kodzie silnika Y17DT. Jest problem z uruchomieniem. Nie ma do niego sterownika ymmobilisera. Udało się jednak zainicjować komunikację za pomocą KTS-a, sterownik posiadał 8 błędów (brakowało przepływki i innych lekkich, oraz błędy poważne: P0602 - Sterownik - Błąd programowy P1610 - Kod bezpieczeństwa...
Czym czytane błędy? Pewnie fejsem tech2?
Tech 1 lub Tech2 ,to nazwy przyrządów diagnostycznych dla Opla. W twoim przypadku pozostaje Tech 1, bo to rocznik niższy niż '96. Najszybciej w ASO ,tyle że kosztowne.
Racja Karaczan - mój błąd. Do zakodowania immo potrzebny jest pin samochodu który znajduje się na car pass i tester diagnostyczny np. tech2, op com. Kodowanie w ASO - tam też ściągną pin z fabryki (jeżeli go nie masz), oczywiście za dodatkową kasę, lub u kogoś kto ma taki sprzęt. Jednak nadal pozostaje pytanie - czy drugi klucz posiada pestkę immo?.
Źle wyliczył średnie spalanie i zaśięg,zdejmij klemę masową na noc z aku,sterownik się zresetuje i zacznie wyliczać na nowo,powinno pomóc,jeśli nie to Tech2 i bedzie trzeba skorygować.
Hmm rozumiem,że diagnostyka taka z prawdziwego zdarzenia tech2 Jeżeli chodzi o błedy to ich brak. Również sam sprawdzam na bieżąco op comem i opelscanerem
Witam.Problem występuje na zimnym silniku.Przy dodawaniu gazu silnik przerywa i gaśnie ,po przejechaniu 300 metrów na półsprzęgle inaczej nie można usterka ustępuje.Dodam też że jeśli auto po zapaleniu rozgrzewa się problem mija po 2 minutach.Problem dotyczy Astry H 2004r. silnik Z18XE.Może napisze co wyeliminowałem. Świece nowe orginał opel dobrane...
Na szczęście nie straciłem wiele na diagnozy. Brałem pod uwagę ,ze komputer(tech2 opla) może nic nie wykazać, natomiast nie spodziewałem sie wciskania ciemnoty. Gość wyciął z tyłu kawałek blachy ochronnej 6x3 cm i przelutował rozklejone piny. Nie miało to nic wspólnego z wtyczką , w ogóle " operacja " była wykonana w innym miejscu niż znajdują się wtyczki....
Tech2 OP-com KTS
Sterownik ma opóźnione działanie aby ci wskaźnik nie szalał podczas jazdy po nierównej drodze. Co do komputera istnieje możliwość programowania średniego spalania przez tech2, programujemy min wielkość opon itp. Jak już kolega fjodek wspomniał pomaga samoczynne programiowanie czyli kilkaset KM i tankowanie.
Mam identyczną Astrę, chodzi bez zarzutu. Obroty trzyma idealnie. Postaram się jutro sprawdzić w Tech2 czy jest tam adaptacja przepustnicy elektronicznej. A na deser:
Okazało się że prawym przednim kole było mniej powietrza -> świeciła kontrolka DDS. Za żadne skarby nie udało się według instrukcji poprzez przycisnięcie przycisku DDS ustawić trybu nauki. Zerowanie z TECH2 też nic nie pomogło. Jazda próbna z prędkością powyżej 30km/h też nie pomogła. Dopiero jazda >30 km/h plus przyciśnięcie i przytrzymanie przycisku...
Witam,mam taki problem,podczas wgrywania mam aku dostalo chyba jakies zwarcie i przy 100% MAG PRO 2 wywalilo błąd, przy ponownej próbie programowania,urzadzenie komunikowało sie ze sterownikiem,lecz było brak danych,i ponowne programowanie kończyło się błedem. Poprosiłem kolege który podjechał z TECH2 oraz glopal tis,ale niestety przy próbie programowania...
Próbowałeś odłączać klemę? Jak tak to podłącz Tech2 i odczytaj błędy.
Co do sterownika - jeśli nie ma śladów ropy, to powinien dać się naprawić. Jeśli nie chcesz naprawiać a wymienić, to procedura jest następująca: - kupujesz "wyzerowany" komp od innego auta, montujesz w samochodzie i za pomocą Tech2 doprogramowujesz - musisz mieć tylko 4 cyfrowy security cod dołączony do Twojej asterki. Jeśli nie jest wyzerowany, to...
Podejrzewam ze masz uszkodzony CIM, CIM jest getaway CAN miedzy deską, radiem a ABS ECU stąd też te problemy. I radzę naprawić CIM bo jego wymiana nie jest prosta i bez TECH2 będzie prawie że niemożliwe
moje pytanie brzmi: jak wyprowadzić kable od kostki OBD2 16 pinowej i wpiąć je w kostkę w samochodzie OBD1 (10 pinowa). Zdjęcia i opis kostek mam i czy urządzenie TECH2 połączy się z moim samochodem które jest dość stare
Witam.Podmiana sterownika bez zmian sprawdzona kompresja 1-13.5 2-13 3-13 4-14 byłem u człowieka co posiada TECH2 i po analizie pracy parametrów powiedział że sonda lambda ta w katalizatorze coś dużo powietrza w pętli podaje czy jakoś tak fakt sonda niby bosch ale uniwersalna długoterminowa korekta paliwa pokazuje -14% chyba dobrze zapamiętałem pozdrawiam....
Witam, jakiś czas temu w czasie jazdy zaczęło mi szarpac auto, nagle pojawił się Check Engine auto zgasło i nie chce odpalic, nie wchodzi na obroty , rozrusznik kręci, po analizie Opel Tech2 znalazł błąd P0195, proszę o pomoc
ale to nie ma nic do odblokowania, trzeba wrzucić oprogramowanie na pamięć radia programatorem jeśli płytą nie idzie. OPCOM czy tech2 tutaj nic nie da.
Tech2 pomoże.
Tylko on jedyny wie. Po to Koledze wiedzieć, skoro nie ma Kolega do tego sprzętu? Mam Tech2 łącznie z CANdi, choć w przypadku tego modeli jest zbędne. Jak tam podnieść pożądanie jałowe, bo ani w funkcji F6 (regulacje) ani F7 (programowanie) nie widziałem takiej opcji? Owszem, w np. Omega 2,5TD była taka możliwość, ale tym konkretnym przypadku nie widziałem....
Tech2 i OP-COM też powinien dać radę. Benza czy diesel?
Ta procedura ze strony Opla dotyczy kodowania pilota do centralnego zamka a nie kluczyka. Do zakodowania kluczyka, Tech2 i Op-COM w dobrej wersji. Jaki Tam masz sterownik? Pewnie hybryda patrząc na rocznik. Będziesz potrzebował pin z Twojego auta i pin z nowego stera , chyba, że kupiłeś wylogowany.
Niekoniecznie zapchanie katalozatora jak brak jego skuteczności pokoloruj obrazek W sensie skaner, jaki według ciebie lepiej to pozbiera niż opcom? Tech2?
kabel podpisany jest jako Opel Tech2 OBDII i nic wiecej na Nim nie ma. Dodano po 2 tylko że na windows 10, windows 7 poprzednie oprogramowanie które wykorzystywałem czyli OpelTech2 nie chce działać, czesto sie zawiesza, wywala mi program i nie zawsze chce się połączyć
Witam! Posiadam Opla Astrę II 1.8 16v X18XE1. Cały czas świeci się kontrolka CHECK.Na biegu jałowym obroty falują.Po uruchomieniu samochodu gdy jest zimny obroty wskakują do około 2 tysięcy obrotów,po czym gwałtownie spadają do zera i auto gaśnie,podczas jazdy przy dodawaniu gazu do 3 tysięcy obrotów samochód zaczyna przerywać,przy około 4.5 odcina....
Witam Borykam się z problemem opadających wskazówek na zegarach. Problem jest szerszy bo dotyczy również zapalającej się kontrolki ESP, kontrolki silnika, oraz reszty kontrolek - zegary zachowują się tak jakby nie dostawały danych z CAN(o tym dalej) Problem pojawia się dopiero po nagrzaniu silnika do temperatury roboczej. Samochód jedzie normalnie -...
W tym silniku (X16XEL) najwyraźniej nie resetuje się ecu poprzez zdjęcie klem. Po zabiegu nie ma żadnej różnicy. Jest jakiś inny domowy sposób czy koniecznie serwis który skroi mnie na niezłą sumkę za samo podłączenie? Czy uszkodzenie któregoś z czujników temperatury może powodować taki efekt? Mam OPEL TECH2 USB (tą tanią chińszczyznę na USB) która...
Czytałem Opel-tech2 i kablem VAG KKL
Mam tylko taki pomysł info. Odszukaj GMPZ.pl.tl w necie . to firma która poradziła sobie ze smartem Jaguarem i bentlejem.Robi wszystko to z czym nie łączy się KTS.to wszystko.pozdrawiam Dodano po 4 Poszukaj firmy która ma TECH2 a nie kts,i inne paździochy. pozdrawiam
Witam Kolejny przypadek: Klient zażyczył(dobrze napisane - przywiózł i zamontuj niech działa) sobie do Astry H (2012rok) A18XER światła przeciwmgielne. Diabeł tkwi w szczegółach a jako że Opel lubi kombinować to dołożenie świateł nie powinno stanowić problemu - ale ... to właśnie ale powoduje mały misz-masz. Cały bałagan polega na tym czy auto ma tylną...
Tak, wykonaj diagnostykę i przekonasz się. Diagnostyka TECH2, to nie tylko odczyt i kasowanie błędów.
Przepraszam wcześniej nie dodałem że ma LPG przebieg 159000 tyś Cewka sprawdzona podmieniona jest ok Świece nowe dedykowane oryginalne GM Czyszczony kolektor i kanaliki EGR Po podłaczeniu do Tech2 na starym EGR pokazywało tylko zacinanie się jego właśnie nic więcej. Więc wymiana na nowy. Niestety na tym nowym szarpanie gorsze jest niż na starym. Szkoda...
A czym robiłeś? tech2 na pewno zapisuje konfigurację pojazdu na karcie.
Czaje, ja mam tylko dostęp do opcoma, autocoma, texa nanodiag, cdif, g-scan2, może którymś sie uda ruszyć coprawda nigdy nie robiłem takiej adaptacji pentli ale popróbujemy :) Tylko tech2 lub op-com .
UEC komunikuje się przez LS CAN zCIMem. UEC programujemy przy pomocy TECH2 (tylko tą metodę znam , bo nie potrzebuję innej). Do programowania UEC potrzebny będzie kod IMMO. Poza tym , jeżeli masz wszystkie powyższe , to jest "bułka z masłem". Ale zastanów się , co uszkodziło UECa , bo częstą przyczyną jest zalanie przy niedomkniętej pokrywce... P.S...
Jak kupisz wylogowane, to tylko pozostaje po wymianie zalogować go do auta np. Opcomem , jak kupisz nie wylogowane to trzeba więcej kombinacji. Pamiętaj op-com nie każde auto weźmie. Lepszy jest tech2
Informacje na temat DPF diagnozy i przyczyn wg. tisa środki zaradcze. Pytanie 1: Czy moduł ECU jest wyposażony w tzw. „czarną skrzynkę”, pozwalającą na uzyskanie informacji o ostatniej regeneracji lub sekwencji regeneracji? Odpowiedź: Wszystkie aplikacje wyświetlają bieżący status ładowania w procentach, a także przebieg od chwili ostatniej...