To jest standardowe złącze 16 pin. Obsługuje każdy interfejs do Opel. Np. OPEL TECH2.
Próbowałeś odłączać klemę? Jak tak to podłącz Tech2 i odczytaj błędy.
trzeba wpisac index kodów tech2
programowanie wyświetlacza tech1,tech2.kod 012,lub 011
ale to nie ma nic do odblokowania, trzeba wrzucić oprogramowanie na pamięć radia programatorem jeśli płytą nie idzie. OPCOM czy tech2 tutaj nic nie da.
tech2?
Carprogiem szczytaj pamięć obojętnie z jakiego modułu i masz carpass najlepiej by było z radia albo lcd zerknij tu https://tech2.guru/eeprom-locations/
Rozstrojona adaptacja komputera benz. przez inst. gazową. Częsta przypadłość przy II gen. Potrzeba Tech2 do przywrócenia auta do normalności
Witam, odgrzeję stary temat, ale na pewno przyda się co niektórym chcącym uruchomić zablokowane/ukryte opcje w swoich Oplach, parę tych funkcji zwykle jest dostępnych w naszych autach a są po prostu nieaktywowane, bo pierwszy właściciel nie dopłacił w salonie. Do niektórych opcji jak domykanie szyb lub automatyczne ryglowanie drzwi podczas jazdy jest...
piotrdan podejżewam że podłańczał sie gdy kontrolka nie świecila ale zamówilem już tech2 i sam to sprawdze. o efektach dam znać jak tylko dojdzie do mnie tech2
potrzebny tech2
najpierw TECH2
i se ten ABCOM może w buty wsadzić, bo w tym przypadku będzie konieczna taka funkcja jak "kontrola modułu sterującego" i wykonać test etapów mocy. Only Tech2....
Potrzebujesz np MDI , bo Op Com i TECH2 nie diagnozuje np. Astry J, Insigni, ... .
Jeśli przeniesiesz klucze, pin, to będzie trudniej. Przeczytaj 221 i 115 95160. Albo tech2-mdi-op-com .... td.
Niekoniecznie zapchanie katalozatora jak brak jego skuteczności pokoloruj obrazek W sensie skaner, jaki według ciebie lepiej to pozbiera niż opcom? Tech2?
Opel diagnostic tech2
cdif2,tech2
Czym czytane błędy? Pewnie fejsem tech2?
Znajdź kogoś w pobliżu z Tech2. Niech wykona procedurę kontroli elementów wykonawczych.
Opcom ,Opelscanner ,(oczywiście tech2 i mdi), delphi ds150 , texa , kts i inne uniwersale bez problemu , tylko zwykłe skanery OBD nie działają..
Tech2 i po zawodach.
Tech2 OP-com KTS
Przypuszczalnie problem z silnikami nastawnika biegów , diagnoza tech2 (opcom) i test nastawnika + podgląd listy danych ...
Użyj innego sprzętu. W przypadku Tech2 nie ma problemów.
Czujnik obrotów wału korbowego. Korzystając z Tech2 warto było spojrzeć na F2-wyświetlenie danych - prędkość obr. silnika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Usterka dość typowa. Wymień czujnik i Asterka odżyje :-) Pozdrawiam!
Posiadam interface OBD kkl line i program opel tech2, próbuje się połączyć z oplem astrą 2003 rok, ale nie nawiązuje połączenia ze sterownikiem - sterownik nie odpowiada. Jaka może być przyczyna? Proszę o odpowiedź !!!
Tech2, względnie Op Com.
Rozjechała się adaptacja, jedź do kogoś tko ma tech2 i ci przywróci
Opel scaner ,tech2. mdi,kts .
W astrze H nic nie musisz robić online chyba że SPS z Tis2web ale to nie w tym przypadku . Każdy tech2 ,mdi lub np. Opcom to zrobi ...
Nie napisał skąd przybywa więc do kogo go wyślę? Po lokalizacji i treści tego postu domniemuję ze autor nie zna się na elektronice i nie posiada Tech2, TiS-a ani klucza, tym samym wykluczam możliwość samodzielnego usunięcia tej usterki.
Czytałem Opel-tech2 i kablem VAG KKL
do astry jest na com, jakiś pseudo tech2, czyli potrzebujesz interfejs vag
czyli musze sczytać programatorem epromy w module kierownicy , w bagażniku i uec pod maską ? - żeby uzyskać wszystkie piny ? następnie kupić op-com i to wszystko skonfigurować ? tyle roboty żeby szło włączyć tylną lampę przeciwmgłową , regulować jasność licznika i lampy ? tester delphi ds-150 tego nie poczyta ? musze kupić tech2 lub op-com ?
śmieszne,ha ha ha tech2 twierdzi :unknown error code:(
jak je odczytać czy możliwe że mechanik nie miał jakiegoś programu. Tech2 , Mdi + tech2win , opcom ... itp ...
jedynie sprzetem diagnostycznym TECH2
Czaje, ja mam tylko dostęp do opcoma, autocoma, texa nanodiag, cdif, g-scan2, może którymś sie uda ruszyć coprawda nigdy nie robiłem takiej adaptacji pentli ale popróbujemy :) Tylko tech2 lub op-com .
A takie coś współpracuje z tym oplem? Ktoś ma doświadczenie z tym urządzeniem? [url=https://allegro.pl/oferta/interfejs... albo ten: [url=https://allegro.pl/oferta/interfejs... tech2
Trzeba podłączyć się do auta (Tech2) i wszystko będzie wiadomo
Tak z ciekawości podłączałem wczoraj kilka opli do euroscana i tak'' opel Astra G 98, corsaB 98,Astra F 95,Vectra A 94 i wszystkie się połączyły z poduchami bez problemu.''Może u ciebie jakiś przypadek,albo sensor,albo coś w instalacji.A co do Opel tech2 to sprawdzisz tylko błędy i wykasujesz,nie odczytasz tym żadnych parametrów i tak naprawdę to się...
Tech2 pomoże.
Jak kupisz wylogowane, to tylko pozostaje po wymianie zalogować go do auta np. Opcomem , jak kupisz nie wylogowane to trzeba więcej kombinacji. Pamiętaj op-com nie każde auto weźmie. Lepszy jest tech2
Tech2 (prawdziwy) albo opelscanner
Super. To proszę tylko czy ktoś może wskazać czy 1.7 czy 1.99 wersję wziąć.
Diagnoza tego autka tylko przy pomocy TECH2. Podpiąc, sprawdzic błędy i parametry fizyczne.
A czym robiłeś? tech2 na pewno zapisuje konfigurację pojazdu na karcie.
Tak próbowałem, ale nie da rady. W tech2 co tam dokładnie trzeba poprzestawiać ?
Sprawdziłem OP-COMem i nie ma śladu po wprogramowaniu przebiegu. A gdzie w OP-COM to można sprawdzić? Może jakiś chiński "OP-COM na wypasie" bo mój oryginał takiej możliwości nie ma, nawet TECH2 tego mi nie sprawdzi.
Mam identyczną Astrę, chodzi bez zarzutu. Obroty trzyma idealnie. Postaram się jutro sprawdzić w Tech2 czy jest tam adaptacja przepustnicy elektronicznej. A na deser:
Źle wyliczył średnie spalanie i zaśięg,zdejmij klemę masową na noc z aku,sterownik się zresetuje i zacznie wyliczać na nowo,powinno pomóc,jeśli nie to Tech2 i bedzie trzeba skorygować.
Podejrzewam ze masz uszkodzony CIM, CIM jest getaway CAN miedzy deską, radiem a ABS ECU stąd też te problemy. I radzę naprawić CIM bo jego wymiana nie jest prosta i bez TECH2 będzie prawie że niemożliwe
Tak, wykonaj diagnostykę i przekonasz się. Diagnostyka TECH2, to nie tylko odczyt i kasowanie błędów.
Witam Ja też chciałbym się dowiedzieć jak zrobić aby uzyskać wyświetlanie spalania itp. Wyświetlacz jaki posiadam to GID, i wiem że jest możliwość zaprogramowania wyświetlacza aby pokazywał dane parametry spalania. Z tego co wyczytałem to wystarczy zmienić jakąś wartość o jeden więcej, tylko jaką?? Wiem że do takiej operacji wystarczy interfejs i program...
Tech2->kontrola moduł sterującego->kontrola recylkulacji spalin->patrzeć na wskazania MAF.
Tech2 i OP-COM też powinien dać radę. Benza czy diesel?
żle odpowietrzyłes.
To jest opis gdy immo blokuje a nie programowanie. Jeśli chodzi o transpondery to napewno astra2 vectraB CorsaC może nawet B powinny pasować, kwestia próby. Pilot od innej astry lub Vectry ale nowszego typu powinien pasować. Programowanie poprzez Tech2 z kodami na karcie Car-Pass
Tak jak qxw napisał: Diagnostyka widzi obroty silnika i o połowę mniejsze obroty pompy, czyli tak jak powinno być. Co to może być sterownik czy całą pompa do regeneracji? więc teraz należałoby sprawdzić czy sygnały dochodzą cały czas czy z przerwami - podpowiedź jak wyżej problem z synchronizacją. Sprawdź czujniki i moc sygnałów miernik może być do...
wszystko jest na forum wystarczy poszukać -> Opel TECH2 ISO9141 lub EUROSCAN pozdr
program Opel Tech2 jest do ściągnięcia z autokącika astry, do tego interfejs własnej roboty z 4 oporników i 2 tranzystorów i pięknie wszystko zczytuje i kasuje błędy :-)...bynajmniej w mojej Corsie C z 2001r
Egr też sprawdzałem. Dokonałem pomiaru oporności i podpinałem go na krótko i działa płynnie i nic nie wskazuje na jego uszkodzenie, poza tym zaślepiałem specjalną zaślepką z allegro i to też nic nie zmieniło, ba nawet silnik był bardziej mulasty, więc kupiłem oryginalną oplowską i poskładałem do kupy. Walka z kablem opel tech2 USB dzień 3 :)
Tech2-->nadwozie-->moduł chłodzenia silnika-->odczyt DTC i wszyastko wiadome
a po co, Tech2 plus jazda próbna, ewentualnie jakis oscyloskop. XXI wiek panowie...
Wyswietlacz odblokowany przez mechanika specjalizujacego sie w oplach w moim miescie , mial tego TECH2 , za usluge wzial cale 50 zl :)
tak jak kolega "izapaw" powiedział problem ze świecami żarowymi, ale tearaz można je sprawdzić tylko podpinając kompa, lub tech2 i w elementach wykonawczych można załączyć świece żarowe.
Tylko on jedyny wie. Po to Koledze wiedzieć, skoro nie ma Kolega do tego sprzętu? Mam Tech2 łącznie z CANdi, choć w przypadku tego modeli jest zbędne. Jak tam podnieść pożądanie jałowe, bo ani w funkcji F6 (regulacje) ani F7 (programowanie) nie widziałem takiej opcji? Owszem, w np. Omega 2,5TD była taka możliwość, ale tym konkretnym przypadku nie widziałem....
te kody nie dotyczą air bagów a fejs tech2 z allegro można sobie wsadzić w ..... no wiesz gdzie
kod 51 to nieodmiennie błąd pamięci EPROM ,błędny kod programowy,ubity soft,czy też inne kłopoty software'owe. Jeżeli masz techa2 to masz z górki,spróbuj programować deskę na nowo-funkcja "programowanie". Spradź jeszcze w wartościach mierzonych jak Tech2 pokazuje wartość hodometru.
jestem pc i programem OPEL TECH2 Bo to dziadostwo jest nic nie warte.
Tech1,Tech2,KTS,fastbox,ewentualnie euroscan.
Schematu nie mam ale musisz mieć oryginalną wiązkę oplowską do przednich świateł przeciwmgłowych (koszt w ASO ok 1500zł). Inaczej zostaje tylko rozwiązanie omijające komputer pokładowy czyli oddzielny włącznik (oryginalny daje tylko impuls do komputera) i brak kontrolki na zegarach. Generalnie potrzebne są oryginalne halogeny (albo odpowiadający zamiennik),...
Mam opelscanner (od niedawna) i muszę powiedzeć że możliwości tego urządzenia są naprawdę niezłe (ale to subiektywna moja opinia) Z tanich a względnie skutecznych zabawek to polecam ABCOM. Można tym wyczytać parametry bierzące a to chyba cie interesuje najbardziej. Trochę paskudnawy w obsłudze ten program jest i gada troche po angielsku, trochę po węgiersku...
Możesz mi wyjasnić co to jest czynnik roboczy AC.. Aaaa, luiza! Jesteś blondynką tak? Lubię ten kolor włosów więc wytłumaczę Czynnik AC to czynik klimatyzacji czyli R134a. Jak jest za duże ciśnienie to włączy sie fena aby go schłodzić. Moduł chłodznia silnika najefektywnej sprawdż testerem Tech2 z modułem CanDi ( bo jak wnioskuję chodzi o astrę H)
Potrzebny Tech2.Robi się nową nastawę (programowanie) obrotów biegu jałowego. Można ustawić od 600 do 950 rpm.
czyli co kody błędów które znalazłem i które ma zaprogramowane tech2 sa błędne bo tam jest wyraźnie napisane ze błąd 87 za duża rezystancja poduszki powietrznej kierowcy!!!!
Witam, jakiś czas temu w czasie jazdy zaczęło mi szarpac auto, nagle pojawił się Check Engine auto zgasło i nie chce odpalic, nie wchodzi na obroty , rozrusznik kręci, po analizie Opel Tech2 znalazł błąd P0195, proszę o pomoc
Tech2, albo jakies inne cudo co tak dobrze diagnozuje opla. Żaden fejs.
-Tech2 -rocznik modelowy, pojazd, elektronika nadwozia -blokada rozruchu: http://obrazki.elektroda.net/48_12339423... -F4 programowanie http://obrazki.elektroda.net/22_12339422... -zaprogramuj kluczyk z transponderem http://obrazki.elektroda.net/43_12339424... Strzałkami wpisać security code Dalej wykonywać polecenia jakie...
Mam op coma nawet podlaczylem tech2 widzi 3 problemy w rec niewiem jak wylaczyc obwody ?? Jesli mozna jakies wskazowki to bede wdzieczny. Sa 2 zarowki postojowe jeda jest ok 2 tam gdzie jest stop jest martwa. Zaczynam myslec ze to ten rec ma jakis problem. Postaram sie go wykrecic i rozebrac.. czy ktos kiedys z was rozebral ten rec?? Dodano po 2 Mam...
A to ciekawy przypadek. To jakby efekt niewłaściwej dawki paliwa, zalewa się albo ma za mało. Parametry z czujników mierzyłeś czy podglądałeś w Tech2 ? Bo może w danej chwili cz.t. płynu albo dolotu "oszukuje". Trzeba by podejrzeć przebiegi.
[quote="plitom"]Witam, podpinam się do tematu bo mam podobną usterkę a mianowicie mój samochód to astra II silnik 1.4 16v z 1999r, jechałem wczoraj i czułem że moc silnika spadła samochód stracił przyśpieszenie Miałem podobne objawy, auto po nagrzaniu robiło sie strasznie mułowate, byłem u wielu mechaników i było wiele diagnoz ( żadna celna). Ostatnio...
Cięgno cały czas jest w tej samej pozycji nie rusza,wężyki posprawdzałem są ok,błąd P1220 nie występował,za to na techu serwisowym (nie mylić z zabawką tech2 allegro ) w pamięci wystąpił błąd ciśnienia doładowania który teraz nie występuje.
nie mam pojęcia jaki sterownik... w ogóle kupiłem interfejs http://allegro.pl/opel-tech-2-usb-pl-vec... z tej aukcji no i nie chce działać tzn. łączy sie tylko z silnikiem a np poduszek etc nie może sie połączyć. mam win 7 port ustawiony na com 1 i nie wiem co jest grane...
moje pytanie brzmi: jak wyprowadzić kable od kostki OBD2 16 pinowej i wpiąć je w kostkę w samochodzie OBD1 (10 pinowa). Zdjęcia i opis kostek mam i czy urządzenie TECH2 połączy się z moim samochodem które jest dość stare
http://www.motofocus.pl/news,1638,tester... Tu masz, polecam, ople wymiata tak jak żadne Op-comy.
dokładnie tak w tym modelu do sterownia wiatrakami zastosowano specjalny moduł któryznajduje się pod zderzakiem po lewej strony na dwie kostki zasuwane a czujnik ciśnienia to element piezoelektryczny mierzy ciśnienie od 0 do 32 bar i w zależności od ciśnienia załącza poszczególny bieg wentylatora skala od 0-5 możesz mieć przegnity przewód (częsta usterka...
Tech2 i włączyć obsługę radia!Mam astre g z 2001 roku i fabryczny wyświetlacz wyświetla DIGIT-8
W astrze z 99 nie trzeba kodu, więc w twojej też może nie. Ale na 100% nie wiem.
U mechanika po podłączeniu komputera ukazała się ( usterka układu krytycznego ). Którego, numer 1 czy numer 2? I jak był błąd P1630 bądź P1222 to szykuj grubą kaskę. normalny interfejs Oplowski. Porada durnowatego lamera. te ople robi się testerem Tech2, i nikt normalny nie nazwie go interfejsem.
Radio możesz wyciągnąć ono się nie zakoduje. Możesz nawet go rozłączyć to nic nie zrobi bo radio koduje się z wyświetlaczem i jak byś zmienił wyświetlacz to się radio wtedy zakoduje. A aux trzeba aktywować tech2 lub opcom. Ja sam już tego nie robiłem z braku czasu ale wyciągałem radio i sprawdziłem piny mam podpięte do radia.
Cześć. Da się to zrobić na conajmniej dwa sposoby. Można dołożyć moduł taki jak LWPM, który po sieci CAN wysteruje odpowiednio licznik. Zaletą jest tutaj duża ilość innych bajerów jakie oferuje ten moduł. Można też zmodyfikować licznik poprzez zmianę zawartości pamięci eeprom. Przy czym musi być to licznik z odpowiednio nowym oprogramowaniem. Zdaje...
A jakiś inny program poradzi? Opcom jako program czy jaki interface ma problem? Mam jeczszcze dostep do interface grupy VW chyba viaken kkl. Ten bedzie lepszy? Natknąłem sie na informacje ze bodaj wspolpracuje z tech2.
Witam Jeżeli zapali się kontrolka ECU to nie należy tego lekceważyć bo komp wykrył jakąś usterkę w sterowaniu silnikiem należy bezwzględnie pojechać do serwisu gdzie podłączą tester TECH2 i zdjagnozują przyczynę.Lekceważenie tego może drogo kosztować więc im szybciej tym lepiej .
Hm, 1.8 benzyna w astrze G to mogą być następujące silniki: X18XE, X18XE1 i Z18XE. Montowane były kolejno w różnych latach, ale nie pamiętam który kiedy. Z18XE ma tzw. "elektroniczną przepustnice", czyli nie ma linki gazu. Przy pedale jest czujnik położenia a przepustnica ma stosowny silniczek. Tutaj tempomat jest elementem składowym sterownika silnika....
Mam tylko taki pomysł info. Odszukaj GMPZ.pl.tl w necie . to firma która poradziła sobie ze smartem Jaguarem i bentlejem.Robi wszystko to z czym nie łączy się KTS.to wszystko.pozdrawiam Dodano po 4 Poszukaj firmy która ma TECH2 a nie kts,i inne paździochy. pozdrawiam
Witam Nie ma co zgadywać co mu jest bo powodów może być wiele trzeba pojechać do warsztatu gdzie mają TECH2 i zdjagnozować przyczynę takiego zachowania silnika.To najtańsze i najrozsądniejsze wyjście z tej sytuacji. Pozdrawiam
Błąd 1530 wg. Opel Tech2 to przekaźnik klimatyzacji. Prawdopodobnie padł Ci ten przekaźnik, albo jego obwód. Ten przekaźnik znajdziesz pod maską w skrzynce przekaźników. Pozdrawiam
Czuujnik hala (połozenia wału korbowego) wymieniłem na nowy, wymieniłem też regulator obrotów biegu jałowego. Oleje i filtry też są dopiero co wymienione. Poruszanie silnika nie daje rezultatu. Zauważyłem że jak mi silnik w czasie jazdy gaśnie i jadąc kręce kluczyk to rzęzi jak by silnik był odpalony. A auto zwalnia do zera i zapalają sie diody. i nie...
aster tech2 tech2 naprawa tech2 uszkodzony
pralka samsung bęben stukać focus klimatyzacji impuls włącza wyłącza
pilot uniwersalny silvercrest kh2156 pilot uniwersalny silvercrest
Jak przyspieszyć suszenie w pralko-suszarce Haier? Tłok do pilarki Makita DCS 460 - gdzie kupić?