nie są wymienne
Zawsze coś można stworzyć.Wulkanizowana czy nie. Można przykleić.
U mnie za taki klucz robi od lat coś takiego: http://obrazki.elektroda.net/25_12667060... Czas wykonania:10 minut,materiał:stal sprężynująca,dawca:przednie pióro wycieraczki Syrena,skuteczność 100%. :D
Ogólnie to sprawdź całe zawieszenie z prawej strony, tuleje wahaczy także.
Astra 2 wyłącznik świateł!!!
ustaw zbieżność,wyważ koła na początek
Powodem latania może być gumowa tuleja, widać ją ja zdejmiesz mieszek od lewarka.
nie no widzę ,że są wciskane kołnierzem do dołu
Wobec tego jedynie wina moze spasc na akumulator. Ale nie moze byc tak, ze na alternatorze masz 14V , a na akumulatorze jest ponizej 13V. Na akumulatorze i alternatorze musi byc taki samo napiecie. Ewidentnie tu tkwi przyczyna. Dopoki nie wyjasnisz tej sytuacji - inne kombinacje nic ci nie dadza. Jak wyglada sprawa masy miedzy blokiem silnika, a alternatorem....
Tulejki pasują idealnie od rozruszników, podjedź pod jakiś zakład z tym mech i dobiorą ci tulejkę.
Witam potrzebuje informacji o częściach "tuleja i sruba" potrzebne do zamontowania silownika na uchwycie slupka poniewaz nie posiadam a serwis sprzedaje w kompletach z uchwytami dosc drogo bo za 140zl moze ktos moze mi pomoc zwymiarowany wzor tych czesci lub zakup w dobrej cenie?
na to wygląda ze tuleja wtryskiwacza puszcza dziwne
mam takie pytanie, muszę wymienić tuleję metalowo gumową na której trzyma się tylni wahacz w astrze. czy jeśli odkręcę obie śruby które przechodzą przez te tuleje to bez problemów będę mógł wymienić tuleję czy może sprężyny mi odbiją i stracę połowę zębów. czy może muszę to zrobić w jakiś inny sposób??
turbo to swoja droga. ale sprawdź olej jeżeli jest jakiś dziwny "za żadki" to znaczy ze poszła uszczelka pod głowicą lub oringi na tulei.
Jak masz alufelgi i tuleje plastikowe to centrowanie koła na piaście , wymień tuleje centrującą alufelgę.
pewnie przebijaja zachlapane WN i dlatego tak chodzi, trzeba to wszystko wypłukać z glikolu (bo glikol tak chętnie nie wyschnie), trzeba wodą przepłukać cewkę całą i wysuszyć potem (najlepiej w domu na kaloryferze albo suszarką, kable/gumki na cewce też wysuszyć, i dopiero próbować, i przede wszystkim osuszyć te tuleje w których są świece, wypsikać...
A sprawdziłeś klocki w zacisku? Masz zacisk z spręzyną czy bez? Tuleje wahacza sprawdzone?
Łączniki stabilizatora? tuleje gumowe stabilizatora? pozdr
W jakim stanie są tuleje oraz dół silnika.
a ja stawiam na tuleje w tylnej belce
Brałem to pod uwagę ale z drugiej strony widoczne są wszędzie równe rysy po honowaniu. Kiedy owa tuleja była by "uszkodzona" to również odwzorowało by się na owych rysach.
Tam pada szcztkotrzymacz tuleje wirnika i wirnik.Reszta jest wieczna.
W mojej astrze podobne objawy - szarpania miałem przy uszkodzonym module aparatu zapłonowego. Ale ten motyw ze skręcaniem totalnie do tego nie pasuje. Może łapie lewe powietrze. C16nz jest to bardzo prosta konstrukcja wiec nie ma co za bardzo sie popsuć i to w tak dziwny sposób. Jak masz możliwość podmień kable WN bo wbrew pozorą w astrach często siadają...
Sprawdź dokładnie luzy w zawieszeniu, zobacz w jakim stanie są tuleje metalowo-gumowe na wahaczach.
zdemontuj mechanizm wycieraczek,wyczyść tuleje bo sa zatarte,zakonserwuj,i bedzie wszystko chodziło ;-)
U mnie tak samo było Taki sam remont wszytko tak jak pisałeś i pewnie trzebabylo wymienić ten tłok i ewentualnie tuleje Wszyscy mówią ze to tłok na nawrotce stuka
Alternator w Astrze F jest odizolowany od bloku silnika.(tuleje gumowo metalowe) Mase dostaje na górną śrubę z głowicy silnika.I jak zawsze tam jest spadek na masie i to spory!
Jeżeli chcesz można śmiało wymieniać jedną tuleję , tylko naprawa polega na roztoczeniu i wciśnięciu na prasie nowej tulei , a więc silnik musisz wyjąc i dać do naprawy goły blok . W silniku tym nie ma wymiennych tulei .
Sprawdz owal tulei a nie tłoków. Ciemno to widzę.
dobrze mierzyles, zaslepienie egr na bank nie powoduje tych dzwiekow. Moze Ci sie wydawac ze dobrze idzie, walki same sie nie odkrecaja, predzej luz zaworowy sie zrobil lub jest wyklepane lozysko walka (malo prawdopodobne). 10 bar jest dobre dla zwyklego silnika te xep maja chyba 16,5 bar nominalnie wiec ubytku masz 1/3. Osobiscie robilem taki silnik...
...I stało się,wizyta u mechanika za mną. Do wymiany mam tuleje wahacza,które wiem że do wymiany się nie kwalifikują. Ale do naprawy/wymiany mam te elementy które odpowiadają za pracę sprężyny,czyli to co kolega wcześniej powiedział o łożysku. Teraz pytanie czy za to wszystko 550 zł z materiałem ze średniej półki to normalna cena? pozdrawiam 1 wahacz...
Błędy do odczytu,problemem może być sam ECM jak to w łopelach. Masy do sprawdzenia a nie dokładanie na zasadzie bo może może coś pomoże. Multitimer jak najbardziej do sprawdzenia a wycieraczki może po prostu stoją na tulejach? Do tego moduł na podłużnicy też może być zielony. Raczej bez dobrego fachowca nie poradzisz.
Wymieniłem to małe łożysko na nowe i dalej puka. Dodano po 2 Pisałem, że wymieniłem końcówki drążków a tuleje wahacza też są nowe.
Jeździć aż padnie,albo policja zabierze dowód.Remont tego wozu jest nieopłacalny.Chyba że będziesz robił to sam.Ale wątpię w to by tuleje nadawały się do nowych pierścieni po tym przebiegu.
Na 90% masz zerwane tuleje wahaczy, lub luz na sworzniach. Miałem kiedyś tak co prawda w innym aucie, ale stuki występowały tylko na nierównościach i to było przyczyną.
A tam nie było 3ch śrub przypadkiem? Zamiast 2ch długich przelotowych, jedna długa i 2 krótkie? Jak wszystko na pewno odkręcone to podważ go łomem czy czymś, mógł się "zaprasować" tulejami śrub do uchwytu na silniku.
. cała dźwignia od zmiany biegów zaczyna Mi latać na lewo i prawo : Skup się na mechanizmie zmiany biegów czy nie ma nadmiernych luzów jak pisałem Tobie wyżej, a co do samego zawieszenia to na pewno efekt w postaci stuków może być właśnie tuleja jak najbardziej
Jak dobrze pamiętam to w tym silniku jeszcze tuleje i oringi od wtrysków wchodziły w grę przy takich objawach.
Wczoraj sprawdzalem wszystkie tuleje sprayem do wykrywania pęknięć. .. badanie nic n8e wykazalo. Wszedzieczysto.... glowica to samo. Wcześniej sprawdzana była cisnieniowo. Dziś po nagrzanou znów temperatura powędrowała na czerwone pole. Cale zjawisko zachodzi tylko pod obciążeniem. Na wolnych obrotach auto moze stać i nic sie nie dzieje.
Lusterko to prosta sprawa, są tam dwa silniczki z przekładniami slimakowymi. Jak są problemy, to zdejmij szkło i wyjmij silniki. Przeczyść wszystkie styki, przesmaruj przekładnie i tuleje wirnika, zakonserwuj wazelina techniczna i bedzie jak nowe!
jeśli nie wymienisz tulei sam oring nie wiele zrobi bo problem wróci za jakiś czas koszt orginalnego oringa to 10 zł a tulei 25 zł gorzej jest z robocizną to jest umowne
Zawiecha tylna w twoim aucie to nic innego jak belka wleczona zawieszona do budy na dwuch tulejach metalowo gumowych.Jeśli amorki są ok to pozostają jedynie te tuleje. Chyba że auto było bite i naprzykład ta belka jest skrzywiona. Pozdrawiam
W przekładni jest możliwość regulacji luzu międzyzębnego ale jeżeli ściśniesz zbyt mocno to będzie się żle prowadził i będzie ciężko kręcić fajerą . jeżeli ma luz na tulei plastikowej prowadzącej listwę to sam nie zregenerujesz tego.
Nie wiem, może auta z mojego podwórka są jakieś cudowne. Nie rdzewieją a i nie psują się. Poza rzeczami eksploatacyjnymi (rozrząd, oleje filtry) czasem trzeba wymienić np. piastę za 100 zł albo tuleje zawieszenia po 20 czy 30 zł. Co jest takiego drogiego w utrzymaniu w astrze G? Może trafiłeś na zrujnowany egzemplarz?
Powodem niskiego ciśnienia na cylindrze okazała się zuzyta gładź tulei w której porusza się tłok. Głowica też wymagała regeneracji. Silnik został zastąpiony innym
Proponuję sprawdzić jak wygląda poduszka gumowa amortyzatora, może jest już wypracowana guma i wystaje środkowa tuleja za bardzo do góry. Co do kąta pochylenia sworznia to w astrze F jest on nie regulowany i jeżeli nie ma luzów na wahaczu i poduszka amortyzatora jest OK. to pozostaje wymiana amortyzatora.Niestety amortyzatory powinno wymieniać się parami.
Da się rozłożyć tą tuleję tak żeby przełożyć wnętrzności i będzie pasował stary klucz? Tak, po naciśnięciu przycisku zapala się czerwona dioda Sprawdziłem przyrządem pomiarowym baterię- 3,05 V
to nie stuki tylko trzeszczenie gumy o metal jak dla mnie, choć gdyby to była Honda powiedziałbym że to sworzeń dolny wahacza dolnego -wracając a od zewnątrz tego nie słychać ? może tuleje drążka kierowniczego , łożysko górne amora ...... za dużo możliwości posłuchaj od zewnątrz
Łącznik stabilizatora, tuleja stabilizatora, tuleja wahacza, sworzeń wahacza, najlepiej udać się na okręgówkę i zbadać zawias na szarpakach, po ściągnięciu koła ciężko Ci to będzie zdiagnozować, bo wszystko będzie naprężone.
Na pewno masz skasowane wszystkie luzy w układzie dźwigni zmiany biegów? Jeśli kula ma luz w osi góra–dół to odbija się na luzie prawo–lewo. Z lewej strony jest dźwignia która przekłada ruch prawo–lewo na cięgło Bowdena, tam jest plastikowy sworzeń na którym pojawiają się luzy. Na skrzyni jest plastikowa kostka która też się zużywa, ale nie pamiętam...
To nie ważne że zmniejszyłeś ciśnienie ten zawór działa tylko gdy siłownik skrętu dojdzie do granicznego położenia. U ciebie przelewa się cały czas czyli coś innego. Możliwe że w orbitrolu jest zatarta tuleja która kieruje odpowiednio olej. Rozbierz go całego.
Witam, kolego a czy robi ciśnienie na wężach, bo jeśli nie to nie czepiał bym się głowicy tylko któraś z tulei cylindra może być pęknięta i przez nią płyn dostaje się do komory spalania i z tego ten biały dym...
Pęknięty blok może... Chwyciło pierscienie na wszystkich 4 tłokach naraz? Pooglądaliście dokładnie tuleje? Jest utrata kompresji na jakimś cylindrze? Jak podacie ciśnienie z komprersora pokolei na cylindry to pieni się w zbiorniczku?
Tak. Dobrze jest, żeby mechanik który robi głowicę dobrze obejrzał uszczelkę. Czasem od razu widać że dała ciała, ale niekiedy lepiej jest jak przy okazji planowania szlifierz sprawdził szczelność głwicy. Aaaa.... Poza tym jeśli to silnik isuzu to może być więcej niespodzianek. Ostatnio taki robiłem. W głowicy znajdują się tuleje z uszczelniaczami w...
Poduszki - górne podpory "makpersonów" + tuleje stalowo gumowe wahaczy. Koła są w tej chwili "rozkraczone", dlatego kierownica ma problemy z wracaniem na środek i różne wyniki zbieżności wychodzą.
Cześć wszystkim. Mam problem z cewką zapłonową. Czy ktoś może kojarzy gdzie dostanę same tuleje do cewki jak na zdjęciu? - 20181229_170747-1 Akurat ta tuleja została wytoczona z miedzi. Co ciekawe auto pali i jeździ ale nie wiadomo jak długo jeszcze. Niestety w żadnym sklepie / u mechanika nikt nie jest w stanie namierzyć tej części np. numeru tak aby...
Ostatnio w Vectrze B 2.0 DTI robiłem rozrusznik. Bo jak odpalał to dopiero gdzieś za 4- 5 zakręceniem. Wymienione tuleje, łożyska, szczotko-trzymacz ze szczotkami. Teraz w zasadzie za pierwszym pełnym obrotem odpala. Problemem były przegrzane szczotki.
tylko co padło? Gdy nie odpala podłączam nowy aku na kable i bez problemu odpala, czyli wykluczamy tuleje. Jedyne co to podczas jazdy robi coś zwarcie , albo cewka klimy, albo cewka rozrusznika, ale jak to sprawdzić bez kupowania rozrusznika
A tam nie są ruchome uchwyty tylnego zawieszenia ? Nie. Belka ma jedną możliwość zamontowania i żadnej regulacji. Nie chodzi o regulacje , a o montaż i o luz na tulejach . http://obrazki.elektroda.net/76_12807320...
ja bym chociaż zdemontował głowice i zobaczył w jakim stanie sa tuleje jezeli nie ma progów i widocznych rys zamontował bym nowe pierścienie + uszczelnienie głowicy. Silnik zawsze możesz kupić taki sam jak masz. Pozdrawiam
Podczas odpalania dusi go i krztusi. Nie wchodzi w obroty. Ma ich tylko pół tysiąca. Bardzo dymi. Dodam iż silnik jest po remoncie następujących części: -pierścienie -oleje -tuleje -zawory -uszczelniacze zaworów Cóż może być problemem i jak go rozwiązać? Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.
To wychodzi tylko na to, ze musisz kupic dobrej jakosci pasek. U mnie srednio 2 razy w roku wymienialem. Nie zrywal sie, ale juz po paru tysiacach km rozwarstwialy sie, lub widoczne byly pkniecia od srodka paska. Obecnie zalozylem jakis podobno wzmacniany Gatesa. Ten radzi sobie dobrze w kazdych warunkach. Kilka lat temu z musu do Omegi musialem kupic...
Witam, czeka mnie wymiana tulei tylnich wachaczy (metalowo gumowe) z dwóch stron. Jak się do tego zabrać za pomocą narzędzi garażowych. Proszę o krótki opis wymiany tych tulei.
Ja wymieniłem oringi i tuleje. Koszt samych oringów to groszowe sprawy, natomiast za jedną tuleję płaciłem bodajże 60 zł. Potrzeba ich 4 szt. Na początku miałem tylko czarny osad na ściankach zbiorniczka. Można by przypuszczać że mogły być to spaliny. Problem zaczął się nasilać, gdy robiłem długie trasy. Wtedy już po ostygnięciu silnika powyżej płynu...
Silnik 8v 1.6 Z Opla Astry F Dodano po 39 Jaki to silnik? jeżeli w bloku to są jeszcze umieszczone tuleje działające jak cylinder. w innych przypadkach cylinder jest na zewnątrz. 3 przypadkiem są rotory w silnikach vankla ale to już inna bajka. O jaki silnik konkretnie chodzi. v8 1.6 litra Silnik z Opla Astry F
Jak faktycznie masz jakieś luzy to napraw zawieszenie kompleksowo, a nie po kawałku raz a dobrze. Tzn mam wymieniać rzeczy które są dobre? To co miałem do roboty zrobiłem na częściach z górnej półki, inna sprawa że poziom usług u nas w kraju to jest jak Afryka, więc nie wiem czy tuleje dobrze zamontowali, czy amortyzatory dobrze poskręcali i czy widzą...
Witam, nie wiem czy to ci może pomóc, ale robiłem ostatnio Astrę H i po wymianie tulei tylnej belki geometria też wychodziła źle (wszystko było poprzestawiane kont zbieżność), ale po lekkim ruszaniu całą belką geometria wróciła do normy.
Już napisałem że się da, ale po co? Wybij tego McPhersona na wiszącym zawieszeniu, toż trzeba sobie zdawać, że w coś się wali. Opis jest całkiem do dupy, przyleciał kolejny pomógł czy punkty zarobić. Oddam sam sporo, tylko bzdur nie piszcie. Przecież ten opis to tylko na forum się nadaje, jak coś rozpierniczyć, chociaż by o łączniku stabilizatora napisał....
Temat jest złożony i wszystko co tutaj napisane to domysły. Usunięcie sitek nic nie daje jak są czyste, jest to po prostu głupie. Pierwsza czynność jaka powinna być wykonana to pomiar ciśnienia oleju. Druga to obserwacja parametrów tzn rzeczywistego położenia wałków.Klekot na zimnym może być od kół ZFZ owszem. Ale równie dobrze od braku ciśnienia oleju,czy...
sigwa18: to mówisz że głowica aż tak bardzo nie zajeżdża się tylko głównie te pierścienie w ekotkach? bo tak samo żre kupę oleju mi Astra F x16xe ale puki co nie mogę trafić pewnego dobrego silnika za rozsądne pieniądze i też z możliwością wypróbowania, a nie na palecie który leży gdzieś parę lat a i przed wyciągnięciem pewnie odpalony był tylko na...
dziękuje wszystkim za odpowiedzi. a uto jest u mech. Gdyby byla to uszczelka pod głowicą to bylbym szczesliwy. okazalo sie ze jest pęknięta tuleja na 4 bloku. musialem kupic silnik. lałem wodę bo mieszkam w Irlandii i temp oscyluje w granicach 5 stopni. jeszcze raz dziękuję pozdrawiam
W mojej jest Delco Remy. Jezeli cie to interesuje nadal to napisze tak. Alternator w astrze zeby dzialal prawidlowo i zebys ty sie cieszyl dobrym ladowaniem bez wzgledu na pore roku ;) musi mies wykonane 3 rzeczy i to porzadnie przez jego wlasciciela. 1. Wymien przewod plusowy miedzy alternatorem iakumulatorem. tzn utnik tamten stary i koniecznie zaizolij...
Amortyzatory wymieniłem wszystkie 4 wraz z poduszkami na gazowe. Nadal jest mało stabilny na drodze ale jest sztywny. Nie wiem czy dalej inwestować bo nie wiem czy to zmienię czy lepiej zmienić go na np Opla astre. Fiat jest fajny, szczególnie z silnikami fire które są pancerne. Jak dla mnie stara astra wcale lepiej się nie prowadzi.. A sienę masz...
Ceny części do A3 8L nie są wcale wysokie np. Amortyzator przód Bilstein b4 (bardzo dobry) to koszt ok. 130zł/szt. do Fiata Punto Kayaba (bardzo dobry) ok. 120zł/szt. Łożysko koła przód Audi a3 SKF 120zł, Fiat Punto II ok. 120zł. Tuleje tylnej belki do A3 tańsze niż "zestaw naprawczy" wahacza tył w Punto itd.
Właśnie do silnika krokowego nie mogłem się dostać bo nie posiadam tak małych torx'ów ale jesteś pewien ze to może być to? A co do czujnika Temperatury to przy 92 czy 94 załącza się wentylator chłodnicy i nie przekracza temperatura tych 92-94 stopni i szybko schodzi do 88 jak długo można jeździć z uszkodzonym czujnikiem temperatury? Aktualnie czeka...
Można dokupić plastikowe tuleje dystansowe i zastosować dowolne głośniki 16cm (przód). Koszt tych plastików to ok. 12 zł. Ja bym polecał oryginalne ale Nokii, grają wspaniale, sam takie używam z radiem Sony Explod. Oryginały Blaupunkta rzeczywiście są mizerne.
Jeżeli uszczelka poszła pomiędzy tulejami to żaden tester tego nie pokaże. Zawory maja być zamkniete na 3 cylindrze , tlok w gmp auto nie bieg i nacisnąć hamulec druga osoba dmucha ciśnienie do cylindra i sprawdza gdzie ucieka ( będzie słychać )
95 a 120 robi się forscanem który kosztuje z kablem z 200 zeta. Z tymi tulejami to nie jest potwierdzone info. Spotkałem się z uszkodzonymi samochodami i w sumie przyczyny nikt nie znał. Jeździło zaczęło wyrzucać płyn i tyle. W ASO forda w przedliftowych też mieli silniki zagotowane jeszcze na gwarancji. A co panewek w 1.5 dCi to mój przypadek to była...
Chyba nawet taki ale to już sobie sprawdź dokładnie: http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/U... http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/M...
Ściągnij zacisk i jażmo . Wyczyść dokładnie wszystkie miejsca gdzie przylegają klocki. Zacisk z jażmem trzymają tuleje pływające po których chodzi zacisk - wyczyść je dokładnie ale nie porysuj (tylko ropa, benzyna, nafta lub jakaś chemia i pędzelek) jak będziesz składał to przesmaruj je smarem miedziowym. A co z tarczami? Bo nic nie piszesz?
...problem masz z tym, że nie pali czy nie kręci bo nie mogę wywnioskować. Jeżeli chodzi o kręcenie to mogą być uwalone np. tuleje w rozruszniku, albo np. zalewa silnik i rozrusznik nie daje rady. Jeśli chodzi o to, że nie pali to może być właściwie wszystko (aparat zapłonowy, przewody w/n, ecu, okablowanie, immo, pompa paliwa, filtr paliwa itd.) Napisz...
mam opla vectre 1.6i rok 93 mam problem chyba z sondą lamda.Samochód nie chce mi niekidy zapalić, zalewa mi swiece nie wiem co jest grane pomocy. Samochód jest na gaz (miesięczny).POMOCY Hmmm ty masz problem z instalacją ale nie gazową.zobacz czy przewody wysokiego napięcia nie są popękanei czy są czyste,sprawdz stan kopułki(czysta niepopękana)w środku...
Witam ponownie, Byłem u mechanika oto co zdiagnozowali. Sworznie wahacza, lewa tuleja wahacza, 2x końcówki drążków, łącznik stabilizatora, (przekładnia- polecili regeneracje, tańsza niż zakup nowej która kosztuje ok 500zł) Nie mam serca sprzedawać lub złomować auta zwłaszcza iż jest ze mną 5 lat ;) Wymienię wszystko po kolei i zobaczymy ;)
Pasek tarł o przednią osłonę, była za mocno dociągnięta, osłona ma tuleje gumowe pod nakrętkami, albo poddały się za bardzo, albo ich nie ma. Miałem kiedyś podobny przypadek, odkręciła się sruba mocująca czujnik wałka rozrządu, spadła na dolne koło o też zmieliło pasek.
Tak myslałem ale wszystkie... wiec tak co do całego bloku to nie mam wiedzy czy iden tyko. ale robiłem kilka przypadków tyle że na giełde.. tłoki od Y psaują idealnie róznią się tylko komorą spalania. tuleje w blok nowe pierścionki .. Wszyscy mówili że to nie ma prawa działać bo inna komora w tłoku mało tego jedna astra chodzi koło mnie i śmiga jak...
Dokładniej SILENTBLOCKi czyli tuleje metalowo gumowe do tłumienia drgań. Dzięki stosowaniu gumy korpus altrnatora może nie mieć połączenia z masą pojazdu. Dla usunięcia tego mankamentu występuje przewód masujący. I o nim mowa.A jeszcze której sprawdź, czy korpus altrnatora ma pewne połączenie z masą pojazdu.
Przy przebiegach które maja (realnie) to wszystkie. Popatrz sobie na koszt 1 wtryskiwacza. Czy dwumasy plus wymiana. 1.9 tdi to będą PD czyli padające wałki i rozjechane gniazda pompo-wtrysków. Stare 1.9 tdi na pompach rotacyjnych są już na złomie lub blisko im tam. Ja bym szukał golfa 5 czy octavi 2 1.6 mpi. Tylko dokładnie przyjrzał by się silnikowi...
Gumy te z gory juz wymieniłem. A jak sprawdzic luz w tulejach dolnych? Bo jak chce poruszyc amorki reka to ani drgna. Sprezyny zalozylem wzmocnione, bo jak mialem z tylu 2 pasazerów to tłumik jechal po glebie prawie, a teraz siadaja 3 i jest ok. Tylko to stukanie ciagle mnie martwi...a nie chce niepotrzebnie wydawac pieniedzy.
Użytkuję Zafirę już od ponad 8 lat, tylko że wersję z silnikiem diesla z 2005r. Zawieszenie do bólu proste i trwałe - przez 100kkm wymieniłem tylko tuleje tylnej belki i tylne amortyzatory a z przodu łączniki stabilizatora. Blacha w nowych oplach jest już znacznie poprawiona względem poprzedników. U mnie w 15-letnim aucie z przebiegiem ponad 300 tysięcy...
Jakieś 2 miesiące temu dałem swój traktor - Astra H Z17DTL 2005r - do warsztatu na wymianę wszystkich sprężyn (2 pęknięte), przednie wraz z łożyskami amortyzatorów, do tego tuleje belki z tyłu i wszystkie podkładki pod sprężynami. Na części nie żałowałem kasy i o ile mnie warsztat nie wy**chał to powinny być pozakładane zamienniki dobrej jakości. Po...
wyjąłem pierwszy tłok zobaczyć jak wygląda, pierścienie super tłok czysty jak nowy oraz pierścienie tez jak nowe ciśnienie komór cylindrów to 15 i 14 Atmosfer. Siateczka idealna na gładzi tulei. Na oko, to chłop w szpitalu umar ł - wiedziałeś? Czy przez starte pierścienie olejowe może tak brać olej ze jak dam gazu to jest zasłona dymna i mokre tłoki...
Ja na Twoim miejscu tego bym nie ruszał. O ile się wiem to regulacja dawki paliwa odbywa się po rozebraniu pompy i przestawieniu zębatego kółka sterującego względem tulei regulacyjnej. Dzięki temu zapewniona jest możliwość takiego ustawienia objętości dawki, aby bieg silnika był równomierny i do każdego cylindra była wtryskiwana zawsze taka sama objętość...
Witam, Zaczęło się od tego że miałem pękniętą membrane (syczał silnik, falowały obroty itd), kupiłem na allegro wymieniłem i niby ok ale silnik zaczoł brac olej... Kupiłem cały zawór odmy pobór oleju pozostał lekko zasysało powietrze do silnika... Gumka w tym całym zestawie jest dość sztywna... wymianiełem na tę z allegro cieniutka i miękka... ale dalej...
Norma oplowska to 1l na 1000km, jego poprzednik x16xel w mojej F kupionej w salonie po 120kkm (60kkm na lpg) palił więcej 15W40 niż Pb ;), przy 160kkm po rozebraniu silnika stwierdzono "śladowe ilości pierścieni tłokowych", zużyte grubo ponad normę, tuleje cylindrów wyglądały jak "prosto z fabryki", po wymianie pierścieni i uszczelniaczy zaworowych...
A gdzie napisałem, że jeździ lepiej??? To może ja to źle zinterpretowałem, chodziło mi o stwierdzenie że golf to łóżko wodne. Sprawdzałeś zawieszenie silnika ? Zawieszenie silnika czyli poduszki? Tak, raczej są ok, ale zawieszenie silnika a np tylna oś ? jak ostatnio delikatnie cofając dla testu najeżdżałem wolno na nierówności to czuć że to auto tak...
A skąd pomysł, że skrócona sprężyna jest twardsza? Na pewno szybko uszkodzisz amortyzatory, przeguby, tuleje zawieszenia i inne. Skracając o jeden zwój będziesz po ziemi szorował podłogą. Gumy sobie daruj, bo to nic nie usztywnia, tylko uszkadza sprężynę /nie pracuje w całości/. Zresztą pogadaj sobie z ludkami, co robią sprężyny, regenerują i dowiedz...
Skoro zębatka i tak jest zniszczona to proponuję delikatnie naciąć i zdjąć, a wtedy zobaczysz jak jest mocowana. Podobne rozwiązanie widziałem przy okazji naprawy siłownika Nice, tam zębatka blokowana jest metalowym trzpieniem który znajduje się na okrągłej tulei zębatki pod łożyskiem. Wracając do producentów, to raz i tylko raz zamontowałem Proteco...
Ja mysle ze to auto jednak jest na gazniku bo na wtrysku byly w samej koncowce. Jesli jest tak jak ja mowie to warto zwrocic uwage na ten gaznik bo w razie awarii nie kazdy go naprawi. W zawieszeniu lubia sie wybijac sworznie, rzadziej tuleje i przede wszystkim obejrzyj auto pod wzgledem stanu nadwozia i podwozia zeby sie nie okazalo ze auto 4 slady...
Dawno temu zajmowałem sie odrestaurowalem aut jeden projekt był nawet z lat 30tych ubiegłego wieku - auto widuje do dzisiaj znam dobrze właściciela i fakt trzeba było coś poprawiać z czasem. Co tu można dodać oprócz nowoczesnych środków chemicznych, wszystkie elementy styku / przeniesienia np. Sanki, trawersy, połączenia łap z tulejami poszukaj sobie...
az tak to ci sie nie rozszezy wloz pierscien do cylindra i sprawdz najprostszy sposób to włożenie żyletki jeśli nie wejdzie w ta przestrzeń pierścień możne pęknąć przy wkładaniu tłoka w cylinder jeśli będzie za duża czyli tuleje już są częściowo wydarte sprawdź jakie masz progi i czy widać rysy po honowaniu bo jeśli ich nie ma to same pierścienie na...
tuleja aster tuleja volvo tuleja sanek
karta dźwiękowa directx openvpn windows server zaprogramować yaesu
Falownik restartuje się przy produkcji energii - przyczyny i diagnostyka Opóźnienie w działaniu pilota - przyczyny i rozwiązania