To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
Ople miały to do siebie że nagrzewnicę można było wyjąć bez demontażu deski. Chyba w Astrze G lub H dokupywało się specjalne "okulary". A w "jotce" jeszcze nie wymieniałem.
A zawór Evap nie pokazywał by błędu? on jest ciągle otwarty "mechanicznie " ale cewka jest sprawna - błędu nie ma . Bez napięcia powinien być zamknięty łatwo to sprawdzić np dmuchnąć ...
Dzisiaj elektryk samochodowy coś tam wykombinował i póki co działa. Najprawdopodobniej winowajcom była wtyczka co jest przed bezpiecznikami ale to się okaże z czasem. Coś tam to można sobie w nosie pogrzebać, a nie Astrę H naprawiać... No cóż, poczekamy ☺️
Musiałbyś ręczenie rozwiercać małe dysze do uzyskania prawidłowych korekt ale jest czas otwarcia i zamknięcia , rezystancja cewki oraz prąd podtrzymania. Tylko z tym rozwiercaniem to mały błąd i będzie za ubogo na którym cylindrze i wypali głowice. Niestety korekta jest średnią dla wszystkich cylindrów.
Tak faktycznie, czyli cos z zasilaniem pompy paliwa, ECU ewentualnie IMMO. Sorry.
Witam poczytaj ten temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Będę mieć chwilę to poszukam i przejrze schematy, może coś znajdę pomocnego.
Nie pracuje dobrze skoro check świeci. Jedź do tego kto ten gaz montował i niech sprawdzi co spaprane.
Podobno to ostatni silnik od GM. Montowany tylko w Astrze K. Wszystkie inne modele, łącznie z nową Astrą, to już francuzy.
400 za przełożenie silnika w aucie tak prostym i archaicznym to za dużo. Za astrę turbo płaciłem kilka lat wstecz 200 z wymianą sprzęgła i koła zamachowego. Ale byłem przy tym za przynieś/podaj.
Czyli co dalej błędem sypie, możesz sprawdzić http://astra-3.pl/porada-astra-h-sprawdz... . Gdzie wysłałeś sterownik i jakie koszty.
Dzień dobry udało się rozwiązać problem z odpalaniem również mam taki problem co jakiś czas nie chce odpalić za pierwszym razem kręci rozrusznik a nie odpali dopóki nie przekręcę kluczyka na 0 i 2 raz zapale odpala zawsze błędów brak
Dzięki za odpowiedzi. W takim stanie kupiłem
Tak jak udało się to zrobić Dodano po 4 Walczyłem z tematem 3 tygodnie i zrobikem. Nie jest prosty temat nawet ASO nie dało rady i 6 warsztatów specjalistycznych opla rozłożyło ręce. A ja się nie poddałem i zrobiłem. Skąd jesteś?
To usuń P2598 regulacją sztangi i spróbuj przyuczyć pozycję testerem najlepiej MDI (w tym silniku po wymianie turbo konieczne jest wuczenie pozycji )...
Witam, czy poradziłeś sobie z tym problemem? Mam ten sam problem.
Pomoże ktoś?
Zgłoś się do jakiejś formy tuningowej, zobaczysz co i za ile zaproponują. Kręcąc śrubokrętem nic tam nie zdziałasz - nie istnieje możliwość podkręcenia czegokolwiek, wszystkie parametry ustawiane są programowo przez sterownik.
OPL Monitor na smartfona OPCOM made in ... ;-)
Mam :)
Jeśli jest oryginalny zestaw audio Opla to jest do wyboru język polski w menu (ustawia się to przez zestaw radia/nawigacji).U Ciebie jest jakiś chińczyk z Androidem to czasami różnie bywa ..
już wszystko wyjaśnione filtr powietrza był przyczyną nie żadna pompa albo poduszki pozdrawiam.
Próbowałem też każdą osobno szybę, też bez efektu :(
Z tych co zostały wymienione to jedynie Astra J 1,4T, ale ma turbo.
Wymienić na nowy / używany
W załączeniu zdjęcie silnika z jakim mam zamiar kupić astrę,to niby turbo diesel,nie znam się na silnikach stąd to pytanie:| http://obrazki.elektroda.net/19_12700993...
[postid]21402221[/postid Ten w chłodnicy jest do wentylatorów. Do ECU jest ten w kominku przy głowicy nad skrzynią biegów.
Witam. Jakiego potencjometru użyć do oszukiwania czujnika doładowania żeby podnieść ciśnienie turbo z 0.8 na 1 bar.
Samochód to astra j, po lifcie. Problem jest taki ,że na zimnym silniku jest słyszalny dźwięk jak na filmie : https://www.youtube.com/watch?v=GSty7n6y... https://www.youtube.com/watch?v=BMy1RldC... SILNIK BENZYNOWY 1.4 16V TURBO, A14NET, rozrząd na łańcuchu.
Tu masz 1.7 isuzu bo to taki silnik i już współczuję wymiany pompy Vakum zwłaszcza w Corsie tu jest Astra lecz nie łatwiej. https://youtu.be/O5yo5GDkwEo
Rura dolotowa, dolot powietrza, rura turbo. Różnie mówią.
Poszukaj jednostkę sterującą i tam na bank znajdziesz kabel z wtykiem
A co to znaczy turbo 4 m-ce? Nowa turbina jest?
Hej a co to jest termistor i gdzie on jest w mojej Astrze j 1,4 turbo
Witam, niedawno zakupiłem Astre 2.0 turbo. W trakcie jazdy nagle silnik przestał działać. Wymieniłem tranzystor i nadal nie moge jej uruchomić. Paliwo dochodzi do pompy tak jak powinno. Wszystko jest odpowietrzone. Głębia tego opisu jest godna najlepszych pisarzy
opel astra (turbo diesel intercooler) X17dtl- typ silnika, rok 1996 hatchback, uwierz mi istnieje
Kupowałem kiedyś w sklepie z częściami do ciężarówek rurę wzmocniona, elastyczna, liczona na metry, wtedy kosztowało mnie 25 PLN.
Zdejmij pokrywę i popatrz w kolektorze dolotowym.
Witam. Mam świeżo zakupioną astrę 1.4 turbo benzyna. I pierwsza sonda lambda w ogóle nie chodzi. Na wtyczce od grzałki jest tylko 5v przy włączonym zapłonie. Wymieniłem już sondę ale bez skutku nadal wyskakuje błąd pierwszy jaki się pojawia to intake air temperature sensor Bank 1 sensor 3 który też wymieniłem i nadal jest błąd i pokazuje 130 stopni...
Jasny komunikat "Skontaktuj się z serwisem", nie koniecznie musi to być ASO. Nie mamy pojęcia co mu dolega, moc tnie bo się zabezpiecza przed uszkodzeniem- ale dlaczego to nic nie wie.
Czyli hamownie mają. Trzebaby pogmerać w dolocie z zapiętym komputerem i poglądem parametrów bieżących. Do szybkiej oceny tych podzespołów wystarczą logi dynamiczne, ew wysterowanie spod dignoskopu i fizyczna obserwacja reakcji. Zacznij od dokładnego obejrzenia dolotu. Błąd może być też spowodowany problemem ze zmienną geometrią turbiny lub jej sterowaniem.
Podświetlenie a działanie panelu to dwie różne rzeczy zacznij od tego czego nie sprawdziłeś.
To ja chyba czegoś nie rozumiem 🤔 , chcesz mi powiedzieć że gaz leci do ze zbiornika do kolektora bez przewodu jak wifi? To faktycznie jestem niedowiarek , ja rozumiem że może poszczać elektrozawór itp i dlatego zdemontowałem przewód https://obrazki.elektroda.pl/5253404600_... Dodano po 8 Nie to zdjęcie Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/6272700900_...
Siema. Mam ten sam problem. Szukalem dzis zkad moze pochodzic ten dzwiek i nagle wlaczyl sie wentylator, wtedy halas znikl.
Witam. Moja astra 1.4 turbo silnik A14NET. jestem juz zdesperowany. prosze o pomoc. nikt nie wie w czym tkwi problem. Silnik po wymianie, nowy z 2016 roku, przebieg udokumentowany 5100 km. SILNIK GOTUJE!!! na desce pokazuje 90c, w silniku woda wrze, czujnik sprawdzony(w oplu powiedzieli ze tak ma pokazywac 90c), pompa sprawdzona jest ok, termostat otwiera...
Kasowałem i wraca błąd ale po kilku kilometrach
Wzrosło spalanie samochodu.Gdzie może być przyczyną.Średnie spalanie w tej chwili wynosi 11,3 a było około 8 litrów
Pomoże ktoś pilne błąd tylko u2105
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
jak się zatrzymam to wąż poniżej na zdjęciu sie rozłącza i cały płyn ze zbiorniczka wycieka, zapalają się kontroli silnik przegrzany. Jaka jest tego przyczyna? I co potem go zapinasz lejesz płyn i tak w kółko? Dodano po 7 Lewy wąż montowany na opaski sprężyste nie na zapinki. Cała ta teoria się kupy nie trzyma. Albo zamiast opasek są sznurki albo ciśnienie...
Uszkodzona odma.
Witam posiadam Opla astre 1.4 turbo nie mogę dojść z układem chłodzenia podczas dłuższej jazdy zaczyna się gotować i wyrzuca płyn zbiorniczkiem na postoju jest ok może chodzić cały dzień i nic się nie dzieje może ktoś miał podobny problem z góry dziękuje .
Skontaktuj sie ze mna przez pw-moze ci cos poradze
Witam Mam podobny problem. W sterowniku było grzebane. Jak włączę zapłon pojawia się błąd P1602 - układ regulacji spalania stukowego. Odpalam i auto nie ma mocy. Wystarczy skasować błąd na załączonym silniku i wszystko wraca do normy. Po ponownym uruchomieniu znowu to samo. Czujnik wymieniony. Czy to jest wina sterownika??
Mam opcję kupić w niezłej cenie Opla Astrę III OPC 2.0 ,Turbo, 250 KM, 6-biegowa skrzynia. Fura jest nieziemska, ale kwestia spalania mnie powala.. 10l to tak lajcikowo. Auto jest Turbo (250 koni mówi samo za siebie) i moje pytanie brzmi: czy instalacja gazowa w takim aucie zda egzamin i jakie to są koszta? Mówiono mi w niektórych zakładach montażu...
Witam. Pytanie odnośnie demontażu skrzyni biegów w Astra K 1.4 100km czyli bez turbo i pięć biegów: trzeba demontować sanki, czy jest na tyle miejsca, że da się wyjąć skrzynię bez ich demontażu?
Komputer trzeba podłączyć i zobaczyć jakie są błędy.
Cześć, bardzo proszę Was o pomoc w wykonaniu gniazdo do zapalniczki w bagażniku samochodu (w celu np. podłączenia lodówki turystycznej podczas podróży). Najlepiej byłoby skorzystać ze skrzynki bezpieczników, które znajdują się po lewej stronie bagażnika, aby nie przeciągać wielu kabli. Niestety nie mam dużej wiedzy w tej kwestii, więc byłbym bardzo...
Podobny problem miałem w Astrze J 1.6 turbo. Od czasu do czasu wywalało trochę płynu ze zbiorniczka i co kilka, kilkanaście dni trzeba było go uzupełniać. Nowy termostat, płyn i na życzenie klienta nawet zbiornik wyrównawczy z korkiem. Tester obecności dwutlenku węgla w układzie nic nie pokazywał. Problemem okazała się uszczelka pod głowicą. Przy niskiej...
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi ale winna byla pompa. Pozdrawiam
Nowa cewka załatwiła sprawę dzięki za zainteresowanie tematem
Witam. Potrzebuję znaleźć sygnał (+,-) po odpaleniu silnika. Auto to opel astra 1,4 16V benzyna turbo z 2013r. W szukajce na ten temat nic nie znalazłem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Moze ECU się wysypało?
Dzięki przejadę się nim i dam znać co dalej. W sumie też bym go robił. Pada Turbo przy 170000 przejechanych?
https://yei.pl/bezpieczniki-astra-j/
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Witam, mam problem z brakiem napięcia w gniazdach zapalniczek w Oplu Astra J 1.4 turbo. Napięcia nie ma również na bezpiecznikach gniazd, przekaźnik 12V po zapłonie działa. Instalacja od bezpieczników do gniazd sprawna. Czy ma ktoś z Was schemat na którym będzie obwód zasilania gniazd zapalniczek?
Na początek sprawdź elektrozawór obejścia turbosprezarki Na filmie jest pokazane jak to zrobić https://forum.opel24.com/topic/91690-vid...
Witam,mam pytanie czy ktos posiada schemat ustawienia rozrządu w oplu astra 1995r. 1.7 turbo diesel oploski.Dziekuje
A czy zawalona odma może być przyczyną mulenia i słabej pracy turbo ?
W Astrze Diesel bez turbo też komputer coś odcina? Możesz coś więcej napisać na ten temat?
Jaki jest schemat elektryczny silnika opel astra j A14NET 1.4 turbo 140 koni 2015r?
To jest Opel Astra H GTC 1.6 Turbo rok 2007, Oznaczenie silnika Z16LET. Jokerro problem w tym że teraz mieszkam w DE a tu mechaników dobrych nie ma, ewentualnie SERWIS OPLA ale cen nawet znać nie chcę.
a co z tym turbo
Pewnie turbo.
A jakiś chiński OPCOM ?? Szukam czegoś do Merivy i jednocześnie do Astry J 2010 1.4 turbo.
Prawdopodobnie źle złożony rozrząd. Reklamacja tam gdzie zmieniałeś. Jakaś diagnoza kompem była?
Za duże ciśnienie doładowania. Podciśnienia Wężyki Geometria (albo westgate) Zawór sterujący (wszyscy nazywają go n75 jak w vw)
opel astra 3 gtc 2.0 turbo 200KM co sadzicie o założeniu gazu do tego autka ? da sie ? Posiada ktoś jakieś doświadczenia na ten temat ? co wogóle myślicie o tym aucie warto kupić jak z awaryjnoscia
Witam. To powinno być to, należy sprawdzić. Dokładnie, to Astra G 2.0 Turbo 2003 lata wykonania 10/2002 - 02/2004 W zał. schemat okablowania poduszek powietrznych.
astra 1.7 diesel z turbo. na deklu pisze DIESEL. Isuzu?
Kodowanie skrzynki zrobione?
Wejdź od dołu jest między turbiną a blokiem silnika. bardzo ciężki dostęp. Od góry niewidoczne.
Jakie ciśnienie daje turbo podczas jazdy?
Witam. Proszę o pomoc gdyż poszukuję dobrego akumulatora za w miarę rozsądną cenę. Ostatni nie wytrzymał nawet okresu gwarancyjnego... Autko to Opel Astra H, silnik 2.0 Turbo. Nie mam zbyt dużo bajerów elektronicznych (niefabrycznych) w środku. Przy okazji - ostatnio polecano mi jenoxy, coś ktoś może o nich powiedzieć?
Witam. Majstry mam do was pytanie. Zanim je zadam od razu napiszę ,że prześledziłem trochę różne tematy. Otóż z tego co wyczytałem EZ klap nie jest zamienny z EZ Turbo. Problem w tym ,że wedle oznaczeń u mnie w Astrze wszystkie EZ są takie same jak ten od klap zawirowań. EGR i klapy mam odłączone, tzn mam emulator. A co z Turbo? Jakie powinny być objawy...
Witam, mam Astrę J 2012 1.4 Turbo 120 KM, problem polegał na wyskoczeniu błędu P0171 (uboga mieszanka), a następnie obroty na biegu jałowym podnosiły się do poziomu 1500 obr/min, zauważyłem również zwiększone zużycie paliwa. Okazało się, że czujnik oparów benzyny zbiornika, który najprawdopodobniej (nie jestem specjalistą, a taką informację dostałem...
Nie musisz wykręcać sprawdz , pobór prądu po sciągnięciu kapturków ze swic i odkręceniu ruru turbo.
No to przecież możesz zrobić test regulacji turbo (funkcja kontrola modułu sterującego)
Cześć :) Jestem posiadaczem Astry J 1.4 Turbo. Chciałem dodatkowo zabezpieczyć swoją Astrę w postaci ukrytego micro switcha lub kontaktronu odcinając obwód np. pompy paliwa, napięcia na cewce itd. Chciałem zasięgnąć porady na jakim obwodzie zastosować przerwę, tak aby w razie czego na komputerze nie zrobiła się choinka i nie sypało błędami. Czy ktoś...
Witam. Posiadam samochód Opla Astra j 1.4 turbo z 2011 roku. Na komputerze pokładowym wyświetla się tylko przebieg 1 i 2 zużycie oleju i tyle. Czy jest jakaś możliwość rozszerzyć opcję komputera żeby pokazywało chociaż średnie spalanie albo chwilowe, zasięg paliwa itp. posiadam przewód elm 327
Żadne turbo,ale jak ściągniesz głowice to musisz ją z planować uszczelke ja zakładam gates lub victor reinz kup nowe szpilki nie są drogie.
Tam mam 1,8bara
Wiem, że nie produkują tych 9241 ale jak to pisane było niby się pojawiły. Podłączyłem do astry j z 2010r 1,6 let turbo benzyna i niestety nie łączy się z deską rozdzielczą, klimatyzacją, sterowniki układów bezpieczeństwa a łaczy się z silnikiem, hamulce, funkcje różne i reset kontrolki serwisowej program Delphi 2017 Rev.3.
Auto naprawione. Pojechałem do innego serwisu Opla. Gość posłuchał pracy silnika, podpiął komputer, ogladnął parametry silnika, sprawdził kompresję i stwierdził ze zawory do regulacji. Diagnoza okazala sie byc prawidłowa. Po regulacji luzów zaworowych auto silnik zaczął normalnie pracować.
Czytać ze zrozumieniem. Rozmawiamy teraz o ciśnieniu turbo.
Co może być przyczyną słabego doładowania? Podłączyłem CDIF, nie ma błędów, zaworek zaciąga. Proszę o pomoc. Turbo ma luz, do wymiany.
Najprawdopodobniej korek-puszcza za szybko.Zamienniki przeważnie krótko wytrzymują
Przecież alternator w DTI jest prawie na wieszchu pod wężem od filtra do turbo.
turbo aster aster isuzu turbo podciśnienie turbo aster
podłączyć termostat zamrażarka lexmark napełnianie podsłuch telefon analogowy
Lokalizacja bezpiecznika zamka centralnego Opel Vectra 1996 Najlepszy wzmacniacz do kolumn Mezzo 6