To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
Ople miały to do siebie że nagrzewnicę można było wyjąć bez demontażu deski. Chyba w Astrze G lub H dokupywało się specjalne "okulary". A w "jotce" jeszcze nie wymieniałem.
A zawór Evap nie pokazywał by błędu? on jest ciągle otwarty "mechanicznie " ale cewka jest sprawna - błędu nie ma . Bez napięcia powinien być zamknięty łatwo to sprawdzić np dmuchnąć ...
Tak faktycznie, czyli cos z zasilaniem pompy paliwa, ECU ewentualnie IMMO. Sorry.
Dzisiaj elektryk samochodowy coś tam wykombinował i póki co działa. Najprawdopodobniej winowajcom była wtyczka co jest przed bezpiecznikami ale to się okaże z czasem. Coś tam to można sobie w nosie pogrzebać, a nie Astrę H naprawiać... No cóż, poczekamy ☺️
Musiałbyś ręczenie rozwiercać małe dysze do uzyskania prawidłowych korekt ale jest czas otwarcia i zamknięcia , rezystancja cewki oraz prąd podtrzymania. Tylko z tym rozwiercaniem to mały błąd i będzie za ubogo na którym cylindrze i wypali głowice. Niestety korekta jest średnią dla wszystkich cylindrów.
To usuń P2598 regulacją sztangi i spróbuj przyuczyć pozycję testerem najlepiej MDI (w tym silniku po wymianie turbo konieczne jest wuczenie pozycji )...
Witam poczytaj ten temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Będę mieć chwilę to poszukam i przejrze schematy, może coś znajdę pomocnego.
Nie pracuje dobrze skoro check świeci. Jedź do tego kto ten gaz montował i niech sprawdzi co spaprane.
Podobno to ostatni silnik od GM. Montowany tylko w Astrze K. Wszystkie inne modele, łącznie z nową Astrą, to już francuzy.
Czyli co dalej błędem sypie, możesz sprawdzić http://astra-3.pl/porada-astra-h-sprawdz... . Gdzie wysłałeś sterownik i jakie koszty.
A czy zawalona odma może być przyczyną mulenia i słabej pracy turbo ?
Rura dolotowa, dolot powietrza, rura turbo. Różnie mówią.
Hej a co to jest termistor i gdzie on jest w mojej Astrze j 1,4 turbo
Z tych co zostały wymienione to jedynie Astra J 1,4T, ale ma turbo.
a co z tym turbo
Pewnie turbo.
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
Pomoże ktoś?
Tak jak udało się to zrobić Dodano po 4 Walczyłem z tematem 3 tygodnie i zrobikem. Nie jest prosty temat nawet ASO nie dało rady i 6 warsztatów specjalistycznych opla rozłożyło ręce. A ja się nie poddałem i zrobiłem. Skąd jesteś?
Zgłoś się do jakiejś formy tuningowej, zobaczysz co i za ile zaproponują. Kręcąc śrubokrętem nic tam nie zdziałasz - nie istnieje możliwość podkręcenia czegokolwiek, wszystkie parametry ustawiane są programowo przez sterownik.
Nie musisz wykręcać sprawdz , pobór prądu po sciągnięciu kapturków ze swic i odkręceniu ruru turbo.
Dzień dobry udało się rozwiązać problem z odpalaniem również mam taki problem co jakiś czas nie chce odpalić za pierwszym razem kręci rozrusznik a nie odpali dopóki nie przekręcę kluczyka na 0 i 2 raz zapale odpala zawsze błędów brak
Tu masz 1.7 isuzu bo to taki silnik i już współczuję wymiany pompy Vakum zwłaszcza w Corsie tu jest Astra lecz nie łatwiej. https://youtu.be/O5yo5GDkwEo
Wejdź od dołu jest między turbiną a blokiem silnika. bardzo ciężki dostęp. Od góry niewidoczne.
No to sobie auto kupiłem , tzn 1,4 turbo 140 ps , sprzedawać ?
Witam. Jakiego potencjometru użyć do oszukiwania czujnika doładowania żeby podnieść ciśnienie turbo z 0.8 na 1 bar.
Witam, czy poradziłeś sobie z tym problemem? Mam ten sam problem.
OPL Monitor na smartfona OPCOM made in ... ;-)
Mam :)
Przy skrzyni. W sumie są chyba takie same.
witam wszystkich , mam pewien kłopat z moja asterką wczasie jazdy powyzej 2000 tysiecy obrotów i powyzej zapala mi sie kontrolka silnika wtedy autko moje traci na mocy kiedy wyzuce na luz spadna obroty do 900-set kontrolka gasnie i wtedy jest wpozadku kiedy dodam gazu i obroty wzrastaja po 2-4 minutach sytuacja sie powtarza podłaczyłem u mechanika pod...
turboo_2607 nie pisz bzdur. Miałem coś takiego przy padniętej przepływce (dawała fałszywe dane do sterownika) ale może też padać pompa bo w tych silnikach to norma ewentualnie coś ze sterowaniem turbo.
Za duże ciśnienie doładowania. Podciśnienia Wężyki Geometria (albo westgate) Zawór sterujący (wszyscy nazywają go n75 jak w vw)
Próbowałem też każdą osobno szybę, też bez efektu :(
A co to znaczy turbo 4 m-ce? Nowa turbina jest?
Dzięki przejadę się nim i dam znać co dalej. W sumie też bym go robił. Pada Turbo przy 170000 przejechanych?
Rozkręciłem jeszcze raz tego EGR'a i tam jest "membrana" zamykająca dolot, i ona nie jest fizycznie stała w jednym miejscu. Troszkę ale nieznacznie wyrobiła i rusza się na końcu metalowego palca. Czy to może być przyczyną, że nie ma "turbo" ?
Wymienić na nowy / używany
Czyli hamownie mają. Trzebaby pogmerać w dolocie z zapiętym komputerem i poglądem parametrów bieżących. Do szybkiej oceny tych podzespołów wystarczą logi dynamiczne, ew wysterowanie spod dignoskopu i fizyczna obserwacja reakcji. Zacznij od dokładnego obejrzenia dolotu. Błąd może być też spowodowany problemem ze zmienną geometrią turbiny lub jej sterowaniem.
Kupowałem kiedyś w sklepie z częściami do ciężarówek rurę wzmocniona, elastyczna, liczona na metry, wtedy kosztowało mnie 25 PLN.
Czytać ze zrozumieniem. Rozmawiamy teraz o ciśnieniu turbo.
Przecież alternator w DTI jest prawie na wieszchu pod wężem od filtra do turbo.
400 za przełożenie silnika w aucie tak prostym i archaicznym to za dużo. Za astrę turbo płaciłem kilka lat wstecz 200 z wymianą sprzęgła i koła zamachowego. Ale byłem przy tym za przynieś/podaj.
Samochód to astra j, po lifcie. Problem jest taki ,że na zimnym silniku jest słyszalny dźwięk jak na filmie : https://www.youtube.com/watch?v=GSty7n6y... https://www.youtube.com/watch?v=BMy1RldC... SILNIK BENZYNOWY 1.4 16V TURBO, A14NET, rozrząd na łańcuchu.
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Poszukaj jednostkę sterującą i tam na bank znajdziesz kabel z wtykiem
Dzięki za odpowiedzi. W takim stanie kupiłem
Są zamienne. Jednak różnica polega na tym, że są elektrozawory z króćcami 5 mm i 6 mm. W pierwszych modelach występowały tylko elektrozawory 5 mm (3 szt). Później były mieszane 5 mm i 6 mm. To cytat z forum Zafiry. I to z tego forum dowiedziałem się ,że nie są zamienne.: "Rużnica jest w upuszczaniu tak zwanemu terkotaniu w ez egr i turbo bo ez od klapek...
W załączeniu zdjęcie silnika z jakim mam zamiar kupić astrę,to niby turbo diesel,nie znam się na silnikach stąd to pytanie:| http://obrazki.elektroda.net/19_12700993...
Zdejmij pokrywę i popatrz w kolektorze dolotowym.
sprawdz czy weze podcisnieniowe sa cale te przy turbo
Jeśli jest oryginalny zestaw audio Opla to jest do wyboru język polski w menu (ustawia się to przez zestaw radia/nawigacji).U Ciebie jest jakiś chińczyk z Androidem to czasami różnie bywa ..
Jakie ciśnienie daje turbo podczas jazdy?
już wszystko wyjaśnione filtr powietrza był przyczyną nie żadna pompa albo poduszki pozdrawiam.
Witam. Pytanie odnośnie demontażu skrzyni biegów w Astra K 1.4 100km czyli bez turbo i pięć biegów: trzeba demontować sanki, czy jest na tyle miejsca, że da się wyjąć skrzynię bez ich demontażu?
tak o turbo dieslu 2,5
Rozumiem :D
Czyli zrobiłeś źle. Zakręć przy butli.
Kasowałem i wraca błąd ale po kilku kilometrach
Pomoże ktoś pilne błąd tylko u2105
A to nie z okolic pasków? pasek jakiś nie ociera o osłonę?
Podświetlenie a działanie panelu to dwie różne rzeczy zacznij od tego czego nie sprawdziłeś.
Uszkodzona odma.
A turbo masz sprawne ?
Chyba masz rację. Bardziej by się tak opłacało mniej się z pewnością sypie honda:) wpadł mi jeszcze silnik opla astry gsi cx20 bodajże i do niego walnąć turbo. Astrze tylko przyciemniam szybki i nowe felgi bo ja nie lubię tuningu optycznego:P mnie rajcuje co jest pod maseczką:) do Asty są taniusie części mało się psuję ( ja mam vectrę b c i wujaszek...
Hej może podepnę się pod temat i trochę go odświeżę :) Mam następujący problem gdy odpalę samochód (mowa o wersji GTC 2.0 Turbo 200km) i dodam delikatnie gazu słyszę spod maski taki dźwięk jakby pisk z ocieraniem o coś.. Gdy samochód trochę pochodzi i jak ruszę dźwięk znika albo po odpaleniu i ruszeniu na zimnym silniku nawet przy lekkim dodaniu gazu...
Witam. Mam świeżo zakupioną astrę 1.4 turbo benzyna. I pierwsza sonda lambda w ogóle nie chodzi. Na wtyczce od grzałki jest tylko 5v przy włączonym zapłonie. Wymieniłem już sondę ale bez skutku nadal wyskakuje błąd pierwszy jaki się pojawia to intake air temperature sensor Bank 1 sensor 3 który też wymieniłem i nadal jest błąd i pokazuje 130 stopni...
Witam,mam pytanie czy ktos posiada schemat ustawienia rozrządu w oplu astra 1995r. 1.7 turbo diesel oploski.Dziekuje
opel astra (turbo diesel intercooler) X17dtl- typ silnika, rok 1996 hatchback, uwierz mi istnieje
Do sprawdzenia sztanga turbo czy pracuje poprawnie . Przepływomierz powietrza dla próby można odpiąć i sprawdzić czy dalej zamula . Podpiąć Komputer i sprawdzić parametr ciśnienia turbo.
jak się zatrzymam to wąż poniżej na zdjęciu sie rozłącza i cały płyn ze zbiorniczka wycieka, zapalają się kontroli silnik przegrzany. Jaka jest tego przyczyna? I co potem go zapinasz lejesz płyn i tak w kółko? Dodano po 7 Lewy wąż montowany na opaski sprężyste nie na zapinki. Cała ta teoria się kupy nie trzyma. Albo zamiast opasek są sznurki albo ciśnienie...
oczywiście . 2.0 8 zaworowy lepiej lata niz 1.8 16v. To na prawdę do 200 zwija się na momencie i wcale nie gorzej niż 1.8 turbo
Ten TDS to jest właśnie od Isuzu. Poznać można bardzo łatwo po wyglądzie, ten zwykły Oplowski ma na pokrywie napisane "DIESEL" a Isuzu "TURBO".
Dziękuję panowie za porady :) A ten Olej Agip muszę obadać co to za specyfik i czy jest dostępny jako 5w40 ? Bo 5w50 nie bardzo mogę używać ze względu na turbo..
Witam, niedawno zakupiłem Astre 2.0 turbo. W trakcie jazdy nagle silnik przestał działać. Wymieniłem tranzystor i nadal nie moge jej uruchomić. Paliwo dochodzi do pompy tak jak powinno. Wszystko jest odpowietrzone. Głębia tego opisu jest godna najlepszych pisarzy
Witam posiadam Opla astre 1.4 turbo nie mogę dojść z układem chłodzenia podczas dłuższej jazdy zaczyna się gotować i wyrzuca płyn zbiorniczkiem na postoju jest ok może chodzić cały dzień i nic się nie dzieje może ktoś miał podobny problem z góry dziękuje .
chyba jednak turbo - zaciera się albo egzorcyzmy
Witam. Potrzebuję znaleźć sygnał (+,-) po odpaleniu silnika. Auto to opel astra 1,4 16V benzyna turbo z 2013r. W szukajce na ten temat nic nie znalazłem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Cześć, bardzo proszę Was o pomoc w wykonaniu gniazdo do zapalniczki w bagażniku samochodu (w celu np. podłączenia lodówki turystycznej podczas podróży). Najlepiej byłoby skorzystać ze skrzynki bezpieczników, które znajdują się po lewej stronie bagażnika, aby nie przeciągać wielu kabli. Niestety nie mam dużej wiedzy w tej kwestii, więc byłbym bardzo...
No to przecież możesz zrobić test regulacji turbo (funkcja kontrola modułu sterującego)
Żadne turbo,ale jak ściągniesz głowice to musisz ją z planować uszczelke ja zakładam gates lub victor reinz kup nowe szpilki nie są drogie.
https://yei.pl/bezpieczniki-astra-j/
Witam Mam podobny problem. W sterowniku było grzebane. Jak włączę zapłon pojawia się błąd P1602 - układ regulacji spalania stukowego. Odpalam i auto nie ma mocy. Wystarczy skasować błąd na załączonym silniku i wszystko wraca do normy. Po ponownym uruchomieniu znowu to samo. Czujnik wymieniony. Czy to jest wina sterownika??
Wzrosło spalanie samochodu.Gdzie może być przyczyną.Średnie spalanie w tej chwili wynosi 11,3 a było około 8 litrów
Mam opcję kupić w niezłej cenie Opla Astrę III OPC 2.0 ,Turbo, 250 KM, 6-biegowa skrzynia. Fura jest nieziemska, ale kwestia spalania mnie powala.. 10l to tak lajcikowo. Auto jest Turbo (250 koni mówi samo za siebie) i moje pytanie brzmi: czy instalacja gazowa w takim aucie zda egzamin i jakie to są koszta? Mówiono mi w niektórych zakładach montażu...
Nie kupuj francuza co z tego ze tanie części jak trzeba je często wymieniać? Osobiście polecam coś z grupy VW/Audi tylko wystrzegaj sie silnika 1.8 Turbo. Ewentualnie astra g 1.7dti (brat ma pali max 5l ropy na 100)
Podobny problem miałem w Astrze J 1.6 turbo. Od czasu do czasu wywalało trochę płynu ze zbiorniczka i co kilka, kilkanaście dni trzeba było go uzupełniać. Nowy termostat, płyn i na życzenie klienta nawet zbiornik wyrównawczy z korkiem. Tester obecności dwutlenku węgla w układzie nic nie pokazywał. Problemem okazała się uszczelka pod głowicą. Przy niskiej...
W Astrze Diesel bez turbo też komputer coś odcina? Możesz coś więcej napisać na ten temat?
astra 1.7 diesel z turbo. na deklu pisze DIESEL. Isuzu?
Moze ECU się wysypało?
Komputer trzeba podłączyć i zobaczyć jakie są błędy.
To jest Opel Astra H GTC 1.6 Turbo rok 2007, Oznaczenie silnika Z16LET. Jokerro problem w tym że teraz mieszkam w DE a tu mechaników dobrych nie ma, ewentualnie SERWIS OPLA ale cen nawet znać nie chcę.
W isuzu są 2 czujniki 1 jednopinowy na wsuwkę na licznik i 2 dwupinowy wychodzą z niego dwa kabelki zakończone okrągłą wtyczką do grzania świec. Są blisko siebie na głowicy pod rurami z turbo do intercolera.
Witam, mam problem z brakiem napięcia w gniazdach zapalniczek w Oplu Astra J 1.4 turbo. Napięcia nie ma również na bezpiecznikach gniazd, przekaźnik 12V po zapłonie działa. Instalacja od bezpieczników do gniazd sprawna. Czy ma ktoś z Was schemat na którym będzie obwód zasilania gniazd zapalniczek?
Jaki jest schemat elektryczny silnika opel astra j A14NET 1.4 turbo 140 koni 2015r?
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi ale winna byla pompa. Pozdrawiam
Którego sterownika??? Dodam iż od jakiegoś roku niekiedy było tak że niekiedy nie reagowała na pedał tzn nie miała mocy ale jak na chwilę puściłem to wracała do normy teraz tak zostało dodam też że turbo jest całe opocone
Co może być przyczyną słabego doładowania? Podłączyłem CDIF, nie ma błędów, zaworek zaciąga. Proszę o pomoc. Turbo ma luz, do wymiany.
aster turbo aster isuzu turbo podciśnienie turbo aster
zasilać lampa solarny płyta główna głośnik piszczy zimnego nawiewu
solid security piekarnik kernau
Schemat podłączenia przewodów podciśnienia w Renault Laguna 2.2 dCi 150 KM Przepalający się bezpiecznik klimatyzacji BMW E83 3.0d