Wtrysk 3 i 4 grubo poza normą, co się dzieje z autem? Sprawdzałeś kostki na wtryskach?
O ile dobrze pamietam to tylko wtryski.
Jak nie masz czym to na plaku i luzowanie wężyków przy wtryskach.
Masz uszkodzony moduł zapłonowy (ten pod cewką)
Czy ten silnik ma MAP-sensor ? Może być problem z emulatorem wtrysków.
A patrzałeś gdzie wpięte zasilanie 15, i czy nie bierze sygnału obrotów czasem z wtrysków?
Jeśli jest tak jak podajesz że twój silnik to c14nz to masz jednopunktowy wtrysk paliwa Multec. Poznasz to po tym że jednopunktowy wtrysk ma obudowe podobną jak gażnik. Twoja Astra ma symbol F jako następca Kadetta E. Astra 2 ma symbol G ,a Astra 3 symbol H. Pozdrawiam!
przestawia kąt wtrysku,inaczej zasibnik
Jeżeli kontrolka (żółty silnik) miga to masz blokadę wtrysku od immo. Jeżeli świeci ciągle to sprawdź czy masz 12 V na dwóch koncówkach wtrysku, jeśli brak to sprawdź bezpiecznik 20 A w komorze silnika. Jeżeli masz napięcie 12 V na obu końcówkach to podstaw wtrysk (zakładam że komputer sprawny). Gdy masz auto na gazie to sprawdź przekaźnik który odcina...
Nie masz sterowania na przekaznik bo immo blokuje - programowanie sterownika pomoze :) Dodano po 1 W srodku hc11f1 , wiecej powiediec nie moge , pisz na pw jak cos.
Mam , ale nie mam możliwości wrzucenia go na internet! Mam nadzieje ,ze wiesz który to przekaźnik i gdzie się znajduje i umiesz odczytać numer nóżki / 87/. Kolor kabelka od przekaźnika na wtyczkę listwy - prawdopodobnie - czerwono niebieski .
Tam krokowca nie ma , jest zawór wolnych obrotów sterowany minusem ze sterownika i plusem po przekazniku podwójnym.Najlepiej sprawdzić , czy po wyłączeniu kluczyka jest zasilanie na wtryskach.
ciekawe jak było wcześniej h-275 L-275 i musi jeździć nic się nie rozreguluje a jak nie to przekaźniczek resetujący na komp, ale do asterki nigdy takiego nie zakładałem
Jeśli masz x14SE, to masz 82KM. Po ludzku, 8 zaworów i wtrysk MPI.
Na czarnym przewodzie masz mieć +12 wolt po stacyjce a z ECU z d15 niebieskim kablem leci minus jak silnik jest uruchomiony .Więc wytnij niebieski przewód przy kompie i przy wtrysku i zrób bypasa jak nie pomorze to uszkodzony komp.
70 Nm
Nie, to Multec CFI, odmiana tego systemu w polonezie to TBI 700
A nie podwinął ci się oring i nie leje się paliwo do dolotu.
Podejrzyj parametry czujników podczas złej pracy silnika kiedy gaśnie,jaką temperaturę pokazują czujniki płyny chłodzącego i powietrza zasysanego no i tak jak kolega napisał co się dzieje z czasami wtrysków.
Mam Astrę F 1.4 benzyna, problem z wtryskiem - gdzie mógłbym szukać sterownika wtrysku, chyba uszkodzony bo resztę przejrzałem a część wymieniłem na nowe.
Skoro sterownik dogadał się z pompą to może być wiele przyczyn niedostatecznie dobrej pracy silnika,nie można wykluczać wtrysków ale i nie trzeba od razu ich podejrzewać.
Zawór termiczny sterowania dopływem powietrza
Witam, sprawdź najpierw wskazania sondy, potem czujnika temperatury. One dają sygnał na sterownik a ten steruje wtryskiem.
Montuj Barracudy kolego. W Hankach trafiają się buble. To nie to co jeszcze 4-5 lat temu.
Musiałbyś odczytać błędy, ale w tej bryce masz do przeglądu lub wyczyszczenia: czujnik doładowania w kolektorze, ewentualnie kolektor, egr oraz sterowanie (kierownicę) turbiny lub sama turbinę - (niestety w tych autach to powszechne) i przy tej okazji wszystkie te czynniki mają taki skutek, ale najbardziej prawdopodobny jest zasyfiony kolektor oraz...
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
Jakieś informacje w którym momencie to się stało Było coś wymieniane ? Ja miałem problem po myciu listwy uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na szynie też nie podawał na wtryski
Układ wtryskowy. Lejące wtryski, zła dawka itp.
Skasuj błędy i poczytaj jeszcze raz, te nieobecne świadczą o spadku napięcia, może kiedyś auto wyładowało akumulator. Nie ważne. Ważne są te z wiązki wtrysków. Tam bym się skupił.
witam a czy na gazie auto pracuję dobrze ? może być emulator wtrysku uszkodzony i będzie robił psikusy i jeszcze dobrze sprawdzić wtyczkę przy pompie paliwa miałem taki przypadek ze na dołkach nie łączyła
No i lux.
gdzie zdobyć jakąś instrukcje,rysunek chodzi mi o podłączenie wszystkich wężyków(podciśnienia) podłączonych do wtrysku (obudowy )
Witam, Jak wygląda prawidłowy przebieg napięcia i prądu na wtryskiwaczu Opla Astry I? Wtrysk jednopunktowy. Pozdrawiam
Pompki w zbiorniku niema .Spróbuj wystartować z plaka.
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
Niema różnicy pod który. Ważne jest jedynie żeby np.: kabel od wtrysku pierwszego pin 7 do wtrysku a pin 1 do ECU.
Astra na jednopunktowym wtrysku ?
Witam.Koledzy może ktoś opisać krok po kroku jak ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku czujnikiem zegarowym w astrze 17 dtl 95r.Jeszcze nie ustawialem katu na czujnik i nie chciał by czegoś skopać w moim asterixe.Z góry dziękuje.
Immo podłączone jest do sterownika wtrysku poza pompą
Okolice wtrysku, kolektor ssący, na jednym przewodzie, wsuwany konektorek.
Możliwe że masz uszkodzoną uszczelkę pod korpusem wtrysku.....można podać pędzelkiem benzyny w okolicach i się przekonasz...
zwróć uwagę na to że silnik 1,4 z astry k to nie jest silnik 1,4 z astry j- jeden jest idealny do lpg (wtrysk pośredni- w astrze j) a drugi - nie za bardzo (wtrysk bezpośredni- astra k).
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
Witam jaka powinna być zbliżona wartość kąta wtrysku astra 2.0 dti?
Zaczynasz nudzić, to stary ogórek i naprawia się probówką takie auta Sprawdź rezystancję ceweczki, jak dobra to wymieniaj moduł nawet w czerwone kropeczki, no i ten rozrząd sprawdziłeś
Podpięcie pod komputer powie czy to kwestia sterownika pompy czy tylko zapowietrzenia.
Możliwe że jest to przekaźnik wtrysku
Piersze sprawdz czy nie zapowiecza się przez podkładki wtrysków
Rozrusznik jest nowy więc czas zobaczyć wtryski
Witam, najprościej to założyć przełącznik a najlepiej przekaznik który po pojawieniu się napięcia na elektrozaworze gazu, odetnie zasilanie pompy (instalatorzy gazu powinni to zrobić ale nie robią). Tak zabezpieczysz też pompe przed uszkodzeniem w przypadku braku paliwa. Pózniej reszta (wtryski leją ?)
Po odłączeniu regulatora, masz maksymalne ciśnienie dużo ponad normę. Odepnij wszystkie przelewy które idą do zbiornika i patrz gdzie pojawia się ropa - tam ucieka ci ciśnienie. Odrobina wtyczki od wtrysków, to jest prosty problem.
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
Witam. Dotknął mnie standardowy problem - uszkodzone wtryski. Mam możliwość kupienie sprawnych wtrysków ale o nieco innym numerze. Moje wtryski mają numer 0445110159 za to te które mogę kupic 0445110276. Czy takie wtryski można spokojnie zakodować do mojej astry czy muszą być wtryski o identycznym numerze? Według allegro to do tego silnika pasuja różne...
Wtryski do wymiany o ile ciśnienie z pompy na listwie OK.
Widzi obroty wału /wałka i jest zasilanie podczas kręcenia to pewnie siedzi ster jak to w łopelach. A impulsy masz na wtryski?
Jaki masz czas wtrysku na wolnych obrotach i normalnej temperaturze pracy silnika ?
Do diagnozy potrzebne są wszystkie parametry dla loop closed bieg jałowy: położenie przepustnicy, integrator, przepływomierz, czas wtrysku itp. Do tego wszystkiego słuchowa ocena pracy silnika podczas badania.
Filtr paliwa może być zapchany po tamtej pomce. Lub dojście do wtrysku/wtrysk. Zdejmij przewód paliwowy wchodzący na wtrysk i zobacz czy i jak będzie leciało paliwo gdy zakręcisz rozrusznikiem.
Jak ostatecznie uruchomiłeś ten samochód? Mam identyczny problem.
One mają problem w astrze K Co dziwne w astrze J tych problemów brak. Przecież Astra K a Astra J to dwie różne generacje, w Astrze J są silniki 1,4T na wtrysku pośrednim, dobre pod lpg. W Astrze K są już na wtrysku bezpośrednim, także o lpg można zapomnieć. Jak mieszkasz w Skandynawii to pytanie jakie tam są zimy i tereny? Może warto coś kupić z napędem...
Witam Posiadam Asterke 1.4 z 92r. Nie odpala, bo wtrysk zalewa świece zanim mi autko odpali. Ale spokojnie, odłączam wtrysk by odpalić autko i podłączam go zpowrotem. Ale jak zaczynam jazde czuje sie jak bym jechał na rumaku, bo szarpie. Co jest przyczyną ze wtrysk podaje za duzo paliwa przy odpalaniu? I dlaczego w czasie jazdy szrpie jak nagle dodam...
Witam, w mojej asterce padł czujnik położenia walka rozrządu. Dokładnie takie objawy. Koszt naprawy 65pln ,czas 5 min i po sprawie👍
Napisalem gdy niebieski zwieram do masy to wtrysk jest
Jeśli tak to zrób diagnostykę bo ona może wyjaśnić co się stało że nie steruje wtryskiem .
Po takiej próbie to nigdy się nie dowiesz czy wtryski są dobre. To tylko część diagnozy. Jak chodzi o sam wynik testu to jak najbardziej mieści się w normach.
to jest astra F. to wtryski nie są elektronicznie sterowane
Kiedyś miałem walnięty emulator wtrysków od gazu i wywaliło 2 sterowniki w ciągu 2 dni.
A tam nie ma przypadkiem starej zwykłej pompy która działa tylko mechanicznie? W takim wypadku nie uda ci się wpiąć by pobrać impuls długości czasu wtrysku.
Błędu może nie być a poprostu złe wartości pokazuje, warto wtryski wyjąć z listwą i zobaczyć jak psikają.
Może, wygląda na uszkodzenia kabli zasilających wtryski.
Winę miał oring na wtrysku temat zamykam.
wg mnie problemy z przestawiaczem kąta wtrysku do sprawdzenia przewody pomiędzy sterownikami i pompa :/ Pozdrawiam
Ok.Rozumiem że mam wymienić moduł.Tak zrobię.Dziękuje i pozdrawiam
Multec S .
Czy wie ktos moze gdzie znajduje sie termostat w oplu astrze 1.4 na pelnej szprycy???Pojazd jest z roku 1992 sinik to nie zaden ECOTEC jest to jeszcze stary motor tylko ze na pelnym wtrysku..... Dokladnych przyczyn wymiany termostatu nie znam poniewaz jest to pojazd mojego przyjaciela podobno dol chlodnicy jest zimny czy cos takiego....Napierw nalezaloby...
Adam , tam najczęściej brak połączenia "włosów"z polami lutowniczymi. W Twoim przypadku może być wejście czujnika położenia wału-zgaduję!
Z tego co piszesz to raczej wygląda na wtryskiwacze tym bardziej że zawór nadciśnieniowy na pompie został wymieniony.Niestety bez wyjęcia wtrysków i sprawdzeniu ich na stole,nic nie stwierdzisz.Miałem już sporo wtrysków commonray które w próbie przelewowej nic specjalnego nie pokazywały. :cry:
Mam taki sam problem czy mógłbyś napisać jak naprawiłeś swoją Astrę
Skończyło się remontem silnika. Głowica + panewki ,pierścienie. Powodem nie odpalania były zarzucane świece olejem. Co do sterownika jest ok paliwo i tak w momencie kręcenia rozrusznikiem paliwo szybko dostaje się do wtrysków.
A ciekawe co tam takiego padło ze trza cały wtrysk wymienic. Wymiana prosta , nie trza podłączac do kompa.
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
Trace już cierpliwość do tej instalacji. Wtrysk benzyny nie dolewa. Sprawdzony zawór dfco i ogółem rozdzielacz. Wszystko git...;/ Reduktor też w porządku. Zostały już tylko wtryski albo wadliwe sterowanie - coś tu prowadzi do ciągłego zalewania więc raczej wtryski puszczają...;/
Sprawdź filtr powietrza. W jakim stanie świece- jak stare? Uszkodzony czujnik temperatury. Zła praca regulatora ciśnienia i daje za duże dawki na wtrysku.
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
A wtryski na przelew ile puszczają?
Ja bym stawiał na zapowietrzenie. ...co opóźnia kąt wtrysku, ale w blokach pomiarowych podejżyj prędkość obrotową silnika. Może czujnik niedomaga. No i świeczki.
a nierówno chodzi na zimnym czy ciepłym
Zazwyczaj ECU steruje masą wtryski. Jeśli na tych przewodach pojawi się zieleń i masa ,to wystarczy aby wtrysk pracował.
czy zanim zdemontuje wspomniany sterownik, jest cos jeszcze co nalezaloby sprawdzic, czy moze on calkowicie zamknac dopolyw paliwa na wtryski?
czujnik wałka rozrządu możesz całkiem odłączyć i silnik będzie chodził poprawnie, tylko będzie miał mniej mocy bo będzie wtrysk działał tak że wszystkie na raz a nie sekwencyjnie
no jest na gwarancji to jest instalacja IIgeneracji bo to jest silnik na jednopunktowym wtrysku.
Na końcu układu czyli? :D Przy wężyku dochodzącym do wtrysku?
Witam! Co może być przyczyną utrzymywania się obrotów ok. 1500 i dodatkowo dość niestabilnie na biegu jałowym w Astrze 1,4 na pełnym wtrysku? Astra jest z instalacją gazową a podany efekt występuje na obu paliwach.
G - główne, to Astry nie znalazłem przełożeń.
Temat rozwiązany po wymianie wtrysków wszystko śmiga Dodano po 44 Wymianą wtrysków
Mam pytanie dotyczące silniczka krokowego: Mechanik powiedział mi że przed założeniem silniczka krokowego trzeba go odpowiednio ustawić? Czy ten trzpień jest regulowany? Jeśli tak to na jaką wysokość go wysunąć? Metodą prób i błędów? Opel Astra 94r 16i Nr silnika X16SZ jednopunktowy wtrysk Dzięki
Kolego, patrzałes czy komuter pokładowy ma połaczenie z sterownikiem wtrysku?
Jaśniej nie potrafię.
sprawdź przelewy na wtryskach
Rozwalona mapa wtrysku PB. Jaki masz sterownik gazu? Jak wygląda mapa wtrysku gazu odczytana ze sterownika, jakie masz wtryskiwacze i jaki przebieg na LPG. Odłącz akumulator na 15 minut, podłącz, zapal, wyłącz gaz na amen przyciskiem zrób 100km powiedz co się dzieje. Wypadanie zapłonu świadczy o usterce wtrysku gazu. Pewnie Valdemary pod maska. Pozdrawiam
wtrysk aster wtrysk paliwo aster aster wtrysk paliwo
schemat pozycjoner turbo diesla benzyny bezpiecznik zasilacza komputera
Czy drut rozgrzeje się do czerwoności od świeczek? Radio Blaupunkt - Napis "PROTECT" i brak dźwięku