A nie podwinął ci się oring i nie leje się paliwo do dolotu.
Nie wiem jak sprawdzić impulsy na wtryski ale paliwem śmierdzi
no tak paliwo podaje wtrysk !
Skończyło się remontem silnika. Głowica + panewki ,pierścienie. Powodem nie odpalania były zarzucane świece olejem. Co do sterownika jest ok paliwo i tak w momencie kręcenia rozrusznikiem paliwo szybko dostaje się do wtrysków.
Czyżby padła pompa wtryskowa , popuść przewody na wtryskach i zobacz czy podaje paliwo.
Zdalnie to za wiele my ci tu nie pomożemy. Musisz trochę sam się wykazać. Sprawdź filtr paliwa i zobacz czy w momencie kręcenia rozrusznikiem idzie paliwo na wtryski
Pompa chodzi wtrysk otwierają śmierdzi paliwem
sprawdził bym czy immo działa prawidłowo Immo blokuje właśnie jedną lub dwie rzeczy na raz (impulsy na wtryski , i cewkę). W jaki sposób stwiesdziłeś że paliwo jest podawane? Wyciągałeś wtryski czy jak?
zależy co to za "komputerek". Z takimi danymi nie można nic powiedzieć. Co to znaczy że rozrusznik "kręci bez oporów" ? To znaczy że silnik nie ma kompresji, czy rozrusznik nie zazębiony z kołem zamachowym? musisz sprawdzić czy masz iskrę, czy wtryski podają paliwo.
sprawdz szczelność zasilania paliwem,a jaki kolor ma dym po zapaleniu na zimnym,ciemnu czy niebieskawy,czy jak regulowałeś wtryski to ciśnienie zostało prawidłowo uregulowane do typu pompy wtryskowej
Kolega ma rację DOKŁADNIE sprawdzic silnik i dbac o paliwo - padały wtryski
Sprawdź czy iskra też jest jest tylko raz... próbowałeś czy przy stałym podawaniu "plaka" będzie chodził? Najłatwiej byłoby podpiąć komputer i zobaczyć czy widzi obroty silnika, no ale z drugiej strony piszesz, że wtryski podają paliwo - tylko znów pytanie czy sprawdzałeś dłużej czy tylko raz "siknął" i na tym koniec. Świece są zalane po próbie rozruchu?
Jak informatycy będą pisać w dziale motoryzacyjnym, to będziemy wiecznie czyścić krokowce, nawet jak ich nie będzie. Kolego a_jablon zajmij się sieciami, bo tu piszesz głupoty i pocisz się niepotrzebnie. Co niby sonda ma do szarpania na hamowaniu silnikiem? Bardziej trzeba obstawić to, że wtrysk podaje paliwo...
Pompka paliwa dziala, paliwo daje na wtrysk.
jak sądzę masz licznik bez obrotka w licznikach z obrotkiem jest mało skomplikowana elektronika która włącza kontrolkę w zależności od aktualnej rezystancji czujnika poziomu paliwa i nie potrzeba żadnych komputerów najtańsze rozwiązanie - kup na szrociarni licznik z obrotkiem wyłącznik paliwa - jeśli masz silnik benzynowy to wyłączanie wtrysku paliwa...
Bez czujnika wału korbowego silnik nie ma prawa zapalić. Komp nie dostaje informacji, że wał się obraca. W twoim przypadku musi on być dobry, bo inaczej nie byłoby iskry. Sprawdź czy wtryski leją paliwo.
nie wiemy jaka instalacja , być może przez elektronikę lpg nie otwierają się wtryski benzynowe
Filtr paliwa może być zapchany po tamtej pomce. Lub dojście do wtrysku/wtrysk. Zdejmij przewód paliwowy wchodzący na wtrysk i zobacz czy i jak będzie leciało paliwo gdy zakręcisz rozrusznikiem.
Przez uszczelniacze na wtryskach.
Sprawdź czy wtrysk pracuje i czy podaje paliwo
Jak dla mnie to albo kąt wyprzedzenia wtrysku lub mam wrażenie jakby paliwo się cofało po zgaszeniu
opel astra 2 1999r. diesel (1.7) przejechane190 tys.km (nowy rozrząd przy 165 tys. km) nowy przepływomierz, sterownik pompy ostatnio był w regeneracji. po przejechaniu 80 km czuć było paliwo,na drugi dzień nie odpalił, z jednego wtrysku cieknie paliwo. moje pytanie: czy wystarczy zrobić wtrysk czy padła pompa? jaki to koszt?
witam, masz jedopunktowy wtrysk, odkrec przewod paliwa przed wtryskiem i jezeli wyplywa paliwo /uwaga cisn./ krecac rozrusznikiem to wtrysk jest uszkodzony, a moze paliwo nie dochodzi?, pozdrawiam Zdzislaw
tak pompa pracuje cisnienie odpowiednie jak zapodam napięcie do wtrysku na krótko to dostaje paliwo do cylindra..
Witaj Wyjmij listwę tak żebyś widział rozpylane paliwo, odłącz cewkę, żeby pozbyć się iskry. próbuj odpalić i obserwuj czy wszystkie wtryski rozpylają tak samo paliwo. Pozdr
Sterownik był sprawny, ponieważ przełożony był od auta, które było sprawne. Czy tak powinno być, że z wężyków przelewowych od wtrysków w ogóle nie leci paliwo???
tak wiem ale dziwne ze tam nie ma żadnego silniczka tylko wygląda jak smok i jest pływak który pokazuje ilość paliwa,czy pompa wysokiego cisnienia musi ciągnąć paliwo aż z baku
Panowie, czy temat rozwiązany? U mnie temat rozwiązany . Wytopione końcówki wtrysków. Paliwo się lało jak z kranu. Pompa nie mogła nabić ciśnienia.
Ta uszczelka nie ma bezpośredniego styku z benzyną, a jedynie z mieszanką. Paliwo jest rozpylane przez wtrysk na przepustnicę i stąd zasysane z powietrzem do kolektora ssącego. Może cieknie ci z króćca paliwowego lub przewodu. Co do mocy to efekt taki mogą powodować np.przewody zapłonowe lub świece.
a spruboj mu wtrysnac paliwo do gardziela wtrysku i zobacz czy zapali
wtrysku paliwa i gazu A wiesz że gaz LPG to też paliwo? Wyrażaj się jaśniej
Widać że rzyga paliwem. Albo otwarty (zacięty mechanicznie )wtrysk, zwarcie wiązki do masy , uszkodzony driver.
Witam, W mojej astrze jest następujący problem. Jest tam zamontowany zamek centralny z alarmem. Po przeszukaniu internetu wszystko wskazuje że jest zamontowany tam gdzie wszyscy na to wskazywali. w prawym słupku przy nogach pasażera. Niestety na dzień dzisiejszy poprzez nie znaną mi przyczynę zostało odcięte paliwo i mimo kręcenia silnik nie chce zaskoczyć....
Wygląda jakby czujnik temperatury dokonał żywota. Na jego podstawie sterownik dobiera dawkę paliwa. -40 st to czujnik zwarty. Mniej nie pokaże. Wtryski leją paliwem jak oszalałe. Powoduje większe spalanie, wypadanie zapłonów, szarpanie. Logiczne wydaje się sprawdzenie czujnika i przewodów.
Jak zdejmiesz obudowę wtrysku i kręcisz rozrusznikiem to wtryskiwacz paliwo podaje?
Sprawdź wtrysk czy zalewa.
Problem został rozwiązany winę miała siateczka która otacza mono wtrysk lekko ją uszkodziłem i dlatego się astra zalewała,wtrysk zamiast tworzyć mgiełkę wtryskując paliwo to lał ciurkiem do przepustnicy załączam foto o jaką siateczkę chodzi pozdrawiam http://obrazki.elektroda.pl/7654937000_1...
Witam! Co może być przyczyną utrzymywania się obrotów ok. 1500 i dodatkowo dość niestabilnie na biegu jałowym w Astrze 1,4 na pełnym wtrysku? Astra jest z instalacją gazową a podany efekt występuje na obu paliwach.
Sprawdzałeś czy jest paliwo na wtryskach, jakie pompa daje ciśnienie, rozrząd ok?
Jeżeli olej jest w paliwie to i poszedł na wtryski i przez to może nie odpalać
Sprawdź czy paliwo nie dostaje się do oleju? Może uszczelniacze na wtryskach puszczają.
paliwo jest kontrolka miga a na stykach do wtrysku jest 12v i masa
Witam. Problem dotyczy Astry F z silnikiem 1,6si (C16SE), mianowicie po dwu miesięcznym postoju samochód nie odpala? Iskra jest, paliwo pompka podaje lecz niestety nie ma zasilania na wtrysku.
Mam dokładnie taką samą usterkę... auto ma problem powyżej 18*C pali ledwo co, gaśnie od razu. Po przełączeniu na LPG idzie jak nówka, na benzynie też jest ok jak już się rozgrzeje ponad 80*C. (at) drzasiek nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wtryski ok, świece ok, cewka ok i wszystkie pozostałe czujniki. Czy u Ciebie też śmierdzi paliwem z wydechu? Ja...
Sprawdź z jakim ciśnieniem pompa podaje paliwo.
a pompa zalana?? czy mordujesz na sucho??
witam mam problem. ostatnio byłem na zakupach i postawiłem autko na parkingu. gdy przyszedłem auto już nie chciało zapalić. gdy odkręcam przewody z wtrysków to nie pokazuje sie tam paliwo. pozdrawiam. jest to silnik isuzu z 1999 roku.
Diesel sprawny mechanicznie musi się odezwać. Zapodaj mu plaka w dolot. Musi zagadać. Może rozrząd przeskoczył? Bo jak pompa podaje paliwo, idzie to na wtryski... to niema siły musi działać.
a) tam nie ma gaźnika, b) to, że po zdjęciu wężyka idącego do wtrysku sika z niego paliwo, znaczy że pompka coś tam podaje paliwa, ale Ty miałeś sprawdzić czy idą impulsy na wtrysk.
Witam sprawdź wtryskiwacze czy nie zatkane wystarczy wyjąć jeden i przekręcić kluczyk czy paliwo jest rozpylane jeśli nie sprawdzić czy do chodzi napięcie do wtrysku jeśli jest to wtryski zatkane .
Miałem kiedys taki przypadek, całkiem podobny gdy padł sterownik od gazu i silnik pracował na dwóch paliwach, benzynie i gazie. Spróbuj odpalić go na gazie a wcześniej wypinając złączke od wtrysku benzyny. Jesli ożyje to jest to. Powinna Ci sie swiecic w tej sytuacji "Check Engine", zły skład mieszkanki. Również takie cuda zdarzają sie gdy sondaλ...
udało się zrobić asterke okazało sie ze to jakiś przewód odcinający paliwo był przerwany i dlatego pompa nie podawała paliwa na wtryski. dziękuję za podpowiedzi zamykam temat :D
Witaj, Czujnik wału to chyba nie jest, ponieważ nawet gdy go się odłączy, to jest jeszcze drugi na pompie wtryskowej i komputer bierze z niego sygnał o położeniu. Pozdrawiam Dodano po 7 Jeszcze coś. Podłącz się komputerem, wyłącz przekaźnik pompy (czyli załącz go na stałe) i spróbuj zapalić. Gdy zapali od kopa, to znaczy, że to immo. Jeżeli nie zapali,...
Czytałem , że jeśli zgasi się silnik przed zakończeniem wypalania DPF to przybywa oleju w misce Wszystko zależy od systemu wtrysku dodatkowej dawki paliwa na dopalanie sadzy. Jeżeli jest to realizowane przez wtrysk główny (wtryskiwacze) pomiędzy cyklami pracy, to dodatkowe paliwo powinno dostać się do filtra i tam zapalić wypalając sadzę. Jeżeli przerwiesz...
Wyjmij listwę wtryskową ale tak żebyś nie odkręcał żadnego przewodu ani nie wyjmował wtrysków, jak będzie na wierzchu kręć rozrusznikiem i zobaczy czy paliwo ładnie jest rozpylane
Jak było duże ciśnienie to cofnęło spaliny (ich część) do dolotu przez cylinder. Wtrysk podał paliwo normalnie i teraz wystarczy niewielka nieszczelność na zaworach lub cofnięte dopalające się spaliny, by zapalić mieszankę w dolocie. I masz dziurę.
Czyli, że z tego wtrysku tak się leje paliwo czy skąd? Wtrysk w trakcie kręcenia ma rozpylać i w jednopunkcie to dobrze widać. Zdejm ten plastik z przepustnicy i niech ktoś kreci a Ty patrz czy dobrze rozpyla paliwo. Łatwo wymienić wtryskiwacz, tylko jeden torx trzyma ten wtrysk.
nigdy nie było problemu z podawaniem paliwa podczas jazdy, po prostu znika z filtra paliwa po zgaszeniu auta po jeździe. w momencie próby odpalenia auta po postoju auto odpala na paliwie co jest w przewodach wypala się i auto gaśnie. po kręceniu rozrusznikem 10-30 s paliwo pojawia się na wtryskach i auto odpala.
a gdzie jest przekaznik od wtrysku ,w ktorym miejscu on sie znajduje,czy jesli wloze kontrolke we wtyczke od wtrysku to sie zapali? o co tu chodzi???????????? plizzzzzzz:cry:
Mam jeszcze jedną podpowiedź :) samochód mi zgaśł nie chciał odpalić pompka poadje paliwo iskra jest :) To w takim razie zanika sterowanie wtryskiem.
Nie tam problem. Poza tym tam jest wtrysk pojedynczy, wtryskiwacz napiernicza paliwem wprost na przepustnicę, w jaki sposób się zasyfi?
Tydzień już szukam usterki w Asterce i nadal lipa. Nie chce odpalić. Zachowuje się jak by miała przestawiony zapłon. Paliwo jest podawane z wtrysków, iskra na wszystkich garnkach, czujnik Halla sprawdzony (sygnał podaje na wtrysk). Rozrząd idealnie w punktach.
Jeśli o silniki chodzi, to często się zdarza, że wtryski podczas hamowania silnikiem zostają wyłączone. Dzięki temu samochód mocniej hamuje silnikiem oraz oszczędza paliwo. Elektronika czuwa by np. po naciśnięciu sprzegła silnik nie zgasł.
Albo pompa padła albo zaworek na pompie który puszcza paliwo na wtryski u ciebie znajduje się on pod sterownikiem immo na pompie
Moja Octavia 1.9 tdi 130km z 2004roku przy spokojnej jeździe na trasie poniżej 5l a w mieście około 6. Wracajac do tematu to twój silnik ma takie zapotrzebowanie na paliwo, może chip tuning pomógłby zredukować spalanie.
Jeśli są tam wtryski to immo na pewno je odcina. Chyba że paliwo podwane jest czysto mechanicznie, wredy nie ma takiej możliwości. Klapy jeśli są to w dolocie.
Witam nie dawno kupiłem sobie Opelka Astrę 1,4 + lpg wszystko było oki do pewnego momentu. Przy pierwszych przymrozkach chciałem odpalić go na benzynie żeby parownik nie zamarzł no i odpalił jednak po ok 3 sek zgasł i już nie odpalił myślałem ze jest zaje..... filtr paliwa wymieniłem i nic, kolejną rzeczą było sprawdzenie wtrysku też jest ok i nadal...
Połączyłam dwa przewody filtra paliwa w jeden i paliwo ciągnie, na wtryskach ropą się pojawia ale samochód nie odpala, ktoś ma jakiś pomysł?
A sprawdzałeś czy paliwo leci z przewodu paliwowego?Np. zapchany filtr paliwa ,pęknięty przewód paliwowy .
A gdzie tankowałeś paliwo ? , znajomy robił w focusie cztery wtryski na raz , niby tankował na markowych stacjach , w końcu się przyznał że zatankował w jakimś kiblu .
Witam, problem udało się rozwiązać, przyczyną nie była uszkodzona turbina tylko uszczelka na wtryskiwaczu, jedna była uszkodzona i przelewała paliwo do oleju, jak się zrobił wysoki stan to zaczęło pompować olej przez turbinę. Po wymianie uszczelniaczy na wtryskach auto pracuje prawidłowo. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Spokojnie bez nerwów jeżeli odpowietrzałeś pompę z poluźnionymi przewodami wysokiego ciśnienia to niestety ale tak tej pompy nie odpowietrzysz. Weź wszystkie przewody wysokiego ciśnienia po dokręcaj dość mocno chyba ok 60nM i wtedy odpowietrz jak już odpowietrzysz to wtedy próba odpalenia. Mi nawet jak powietrze szło z powrotu przy odpowietrzaniu to...
Zaworek sobie daruj, bo pomoże CI może na 2 dni a później jeśli cofało się paliwo to i tak będzie się cofać, szukaj przyczyny nieszczelności jeśli nie pomoże ustawienie kąta wtrysku
Dajcie sobie spokój. Jak na plaku gadał to problem z paliwem. Jak nie pali podać wartość ciśnienia na CR ,a jak by rozłączało to manometr albo pomiar napięcia na czujniku. To podstawowy parametr. Odczytać, potem wrócić na forum.
Na razie nie mam numeru tego wtrysku. Astra musi swoje odleżeć... ;) A tak na poważnie to dużo innej roboty mam. Myślę, że szkoda czasu na jego sprawdzanie, podmienię, części są za grosze. Czy to będzie wtrysk czy nie to już nie ważne. Problem jest z paliwem i to już znajdę. Dzięki za zainteresowanie, temat zamykam...
Jak nie masz żadnego kodu to jest wtrysk jednopunktowy bardzo często pada tam uszczelnienie wtrysku i leje paliwo i wtedy wychdzi bardzo duże zużycie paliwa , popacz dokładnie i nie szukaj komputera:?::?::?::?::?:
Skoro na plaku silnik łapie i chodzi chwilę to na początek warto sprawdzić czy dostaje paliwo. Można podnieść listwę wtryskiwaczy i zobaczyć czy podają paliwo dodatkowo pomiar ciśnienia paliwa na listwie. jak jest LPG które pominęli to może, źle podpięli wtryski benzynowe.
Witam Miałem podobną sytuacje z moim oplem i nadal ją mam .Po przejechaniu jakiś 15 km samochód zgasł i niechciał odpalic . Gdy zaprowadzilismy go do mechanika okazało się że trzeba wymienic sterownik pompy , po jego wymianie odebralismy samochód i po przejechaniu 50 km zostawilismy go na noc i już nie odpalił . Znowu zaprowadziłem go do mechanika i...
Witam moggły unieruchomić,ajak wyglada cisnienie paliwa na wtryskach,jak chcesz to zadzwoń to porozmawiamy
Doszedłem do takiego etapu, że jest iskra, wszystko działa jak należy, tylko nie dochodzi paliwo. Jeśli pod wtrysk wleję odrobinę benzyny, silnik na moment normaknie odpala. Jak uruchomić nie działający układ paliwowy?
Czy w jakiś sposób można zablokować koła wału i rozrządu żeby po ściągnięciu paska zębatego nie straciły ustawień - poza metodą zrobienia własnych znaków.? Czy pompę paliwa można zdemontować od silnika bez odkręcania od niej koła zębatego oraz czy można je zablokować koło na pompie żeby się nie obróciło? Pompa przy montażu musi być też ustawiona odpowiednio...
W tych astrach to nagminny problem że na benzynie po latach jazdy na LPG chodzi gorzej. Wynika to z dwóch powodów. Pierwszy i podstawowy sonda lambda na gazie zamienniki dość szybko umierają (2 lata) na gazie będzie chodzić dobrze bo wystarczy zrobić ograniczenie otwarcia zaworu krokowego a emulator sondy zrobi resztę. Dwa wtrysk potrafi być zasyfiony...
Trzeba sprawdzić czy z wtryskiem jest wszystko w porządku czy od razu podaje paliwo, czy się nie dławi jak będąc na luzie, linką dasz do oporu gazu.
Raczej cofa się paliwo, jak wymienialiście filtr paliwa to paliwo czyste było? Bo może okazać się że oringi pod wtryskami, może zawór w pompie. Jeśli paliwo przy wymianie filtra było czyste to wymień sobie wężyki przelewowe, najtaniej a jedno wyeliminujesz.
Dlatego ma byc wlaczona ,bo wtedy zalacza sie pompa . Sprawdz drugi przewod a jak nic nie poleci to zaraz za przepustnica (ta studnia) jak ja nazwales powinien byc przekaznik jak przekreca sie kluczy powinien sie odzywac. Mozesz uzyc pomocnika ktory zakreci silnikiem a ty sprawdz czy z wtrysku do tej stydni leci paliwo bedzie widac.
Filtr paliwa? Zależy jaki przebieg i gdzie tankowane paliwo. Ale małe przyspieszenie zapłonu dało oczekiwany rezultat. Polak potrafi. Ciekawe czy rozrząd był ok?
mam do kolegów pytanie patrzebuję ustawic kąt wtrysku w mojej asterce z silnikiem x17dtl z 95 pompa bosch czy ktos może mi pomóc i przesłac jaki powinien byc pomiar na czujniku zegarowym kąt wtrysku dodam że pompa jest bez sterownika z góry dzieki
A nie działa tam zworkologia, czy też hamulec gaz? Pierwsze co bym sprawdził, to czy brakujące impulsy masy wychodzą z komputera, bo mogą, tylko przez kabelek nie dochodzą do wtryskiwacza. Jak zasilisz wtryskiwacz to pojawi się paliwo? Jeśli auto ma immo ,to niesprawność tego systemu również spowoduje brak sygnału i sterowania wtryskiem . Tylko paliwo?...
Edit: Problem został rozwiązany. Wyjaśnie o co chodziło, może komuś się przyda ta wiedza w przyszłości. Paliwo, które dolałem było z dodatkiem (do czyszczenia wtrysków, itd) Zalałem pod korek czystej benzyny i zniknęły wszelkie problemy.
Witam.Załatwiłem inny aparat wtryskowy i podstawiłem.Teraz paliwo nie leci ani troszkę i mam następny dylemat.Postaram się o jeszcze jeden aparat wtryskowy i zobaczę jak będzie.Pozdrawiam.SKORBI.
na początek sprawdź czy pompa daje paliwo na wtrysk dostań się do pompy zobacz czy przewody gdzieś nie zostały przygniecione odepnij zasilanie pompy zobacz czy pali bezpiecznik:D
nie odkręcaj przewodow paliwowych zwłaszcza jezeli jest to CR. to nie jest metoda na sprawdzanie czy dochodzi paliwo do wtrysków. wszystko ma być szczelne na tip top. zobacz czy działa centralny zamek sterowany pilotem? czy masz jakies migajace kontrolki na desce?
Mam problem z moją astrą ;po przekroczeniu 2 tyś.obr bardzo kopci z wydechu-paliwo jest pewne mechanicy twierdzą różnie jeden że pompa drugi że turbo trzeci że wtryski leją. Morze ktoś miał podobny problem :sm1: :sm1:
Każdy silnik o zapłonie ZI z elektronicznym wtryskiem paliwa musi posiadać urządzenie blokujące przepływ paliwa w układzie dzięki temu w układzie pojawia się ciśnienie. Wtryskiwacze to zwykłe elektrozawory a to że z nich tryska paliwo to tylko zasługa odpowiedniego ciśnienia w układzie. Tzw regulator ciśnienia paliwa jest zawszę na powrocie paliwa z...
witam wyciągnij wąż zasilający wtrysk zrób krótki impuls zapłonem i zobacz czy leci paliwo ale prawdopodobnie pompa dostała i nie podaje paliwa z odpowiednim ciśnieniem pozdrawiam
Tam gdzie gaziarze odcinali wtrysk poszukaj.A dokładnie wiązka lub przekaźnik.Masy zobacz na głowicy.Wtyczki od modułu pod cewka i "aparatu". Ale zacznij od ustalenie czego brakuje iskry czy paliwa. Paliwo jest.. Iskra też 🙄
Podaj zasilanie na wtryskiwacz i zobacz czy podaje paliwo jak kręcisz rozrusznikiem. Jeżeli podaję to problem w instalacji. Jeżeli nie podaje to za słabe ciśnienie benzyny lub uszkodzony wtryskiwacz.
jako ze temat się chyba rozwiązał podepnę się i witam wszystkich mam bardzo podobny problem z asterka jak kolega bląd P0303 auto nie ma mocy, nie przyspiesza, pod górkę ledwo jedzie nawet na 1 biegu sprawdzone - cekwa, swiece, pompa, - wszystko nowe oryginały - wyczyszczony EGR i Przepustnica, wszystkie węzyki i nadal kiszka paliwa nalałem 3/4 ze środkiem...
Kurcze, to zagadka, mam to samo auto z silnikiem isuzu, ale moj rekord na jednym baku to 920 km. Moze to pompa, daje za duzo paliwa, albo wtryski, bo paliwo na stacji raczej nie powinno miec tak drastycznego wplywu na spalanie
Pierwsze to ogarnij układ dostarczania paliwa. Sprawdź czy nie schodzi paliwo. Przelewy na wtryskach oringi na wężach. Możliwe że smok w baku zasyfiony.Zaworki to nie naprawa. Możesz podłączyć też paliwo z kanistra zamiast języka i zobaczyć czy jak zasysa i czy odpali. Dodano po 2 Możesz pomóc sobie plakiem. Tylko dobrze by było podać ręcznie paliwo...
aster wtrysk paliwo wtrysk podawać paliwo aster aster układ wtrysk paliwo
paski ekranie cienkie astra błąd poduszki turbo diesla benzyny
Tranzystor jako element grzejny: zastosowanie i wyzwania Jak odkamienić termostat octem: czas moczenia i wskazówki