Wtrysk 3 i 4 grubo poza normą, co się dzieje z autem? Sprawdzałeś kostki na wtryskach?
O ile dobrze pamietam to tylko wtryski.
Jak nie masz czym to na plaku i luzowanie wężyków przy wtryskach.
A patrzałeś gdzie wpięte zasilanie 15, i czy nie bierze sygnału obrotów czasem z wtrysków?
Tam krokowca nie ma , jest zawór wolnych obrotów sterowany minusem ze sterownika i plusem po przekazniku podwójnym.Najlepiej sprawdzić , czy po wyłączeniu kluczyka jest zasilanie na wtryskach.
Czy ten silnik ma MAP-sensor ? Może być problem z emulatorem wtrysków.
Podejrzyj parametry czujników podczas złej pracy silnika kiedy gaśnie,jaką temperaturę pokazują czujniki płyny chłodzącego i powietrza zasysanego no i tak jak kolega napisał co się dzieje z czasami wtrysków.
Jeżeli kontrolka (żółty silnik) miga to masz blokadę wtrysku od immo. Jeżeli świeci ciągle to sprawdź czy masz 12 V na dwóch koncówkach wtrysku, jeśli brak to sprawdź bezpiecznik 20 A w komorze silnika. Jeżeli masz napięcie 12 V na obu końcówkach to podstaw wtrysk (zakładam że komputer sprawny). Gdy masz auto na gazie to sprawdź przekaźnik który odcina...
Mam Astrę F 1.4 benzyna, problem z wtryskiem - gdzie mógłbym szukać sterownika wtrysku, chyba uszkodzony bo resztę przejrzałem a część wymieniłem na nowe.
gdzie zdobyć jakąś instrukcje,rysunek chodzi mi o podłączenie wszystkich wężyków(podciśnienia) podłączonych do wtrysku (obudowy )
Mam , ale nie mam możliwości wrzucenia go na internet! Mam nadzieje ,ze wiesz który to przekaźnik i gdzie się znajduje i umiesz odczytać numer nóżki / 87/. Kolor kabelka od przekaźnika na wtyczkę listwy - prawdopodobnie - czerwono niebieski .
przestawia kąt wtrysku,inaczej zasibnik
Jeśli masz x14SE, to masz 82KM. Po ludzku, 8 zaworów i wtrysk MPI.
Dziś zaprogramowałem na nowo wtryski i wszystko wróciło do normy. Kontrolka auto zmkliczykiem już mnie nie denerwuje.
Witam, sprawdź najpierw wskazania sondy, potem czujnika temperatury. One dają sygnał na sterownik a ten steruje wtryskiem.
Jakieś informacje w którym momencie to się stało Było coś wymieniane ? Ja miałem problem po myciu listwy uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na szynie też nie podawał na wtryski
Montuj Barracudy kolego. W Hankach trafiają się buble. To nie to co jeszcze 4-5 lat temu.
Piersze sprawdz czy nie zapowiecza się przez podkładki wtrysków
Widzi obroty wału /wałka i jest zasilanie podczas kręcenia to pewnie siedzi ster jak to w łopelach. A impulsy masz na wtryski?
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
Rozrusznik jest nowy więc czas zobaczyć wtryski
Masz uszkodzony moduł zapłonowy (ten pod cewką)
Jeśli jest tak jak podajesz że twój silnik to c14nz to masz jednopunktowy wtrysk paliwa Multec. Poznasz to po tym że jednopunktowy wtrysk ma obudowe podobną jak gażnik. Twoja Astra ma symbol F jako następca Kadetta E. Astra 2 ma symbol G ,a Astra 3 symbol H. Pozdrawiam!
ciekawe jak było wcześniej h-275 L-275 i musi jeździć nic się nie rozreguluje a jak nie to przekaźniczek resetujący na komp, ale do asterki nigdy takiego nie zakładałem
Układ wtryskowy. Lejące wtryski, zła dawka itp.
Skasuj błędy i poczytaj jeszcze raz, te nieobecne świadczą o spadku napięcia, może kiedyś auto wyładowało akumulator. Nie ważne. Ważne są te z wiązki wtrysków. Tam bym się skupił.
Jeśli tak to zrób diagnostykę bo ona może wyjaśnić co się stało że nie steruje wtryskiem .
Skoro sterownik dogadał się z pompą to może być wiele przyczyn niedostatecznie dobrej pracy silnika,nie można wykluczać wtrysków ale i nie trzeba od razu ich podejrzewać.
Nie masz sterowania na przekaznik bo immo blokuje - programowanie sterownika pomoze :) Dodano po 1 W srodku hc11f1 , wiecej powiediec nie moge , pisz na pw jak cos.
A nie podwinął ci się oring i nie leje się paliwo do dolotu.
Może, wygląda na uszkodzenia kabli zasilających wtryski.
Witam, najprościej to założyć przełącznik a najlepiej przekaznik który po pojawieniu się napięcia na elektrozaworze gazu, odetnie zasilanie pompy (instalatorzy gazu powinni to zrobić ale nie robią). Tak zabezpieczysz też pompe przed uszkodzeniem w przypadku braku paliwa. Pózniej reszta (wtryski leją ?)
Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam podobnie, jedyna różnica że odpala ok, zaczyna trzęść na PB, na LPG jest idealnie. Jak zostawię go na PB i nie ruszam gazu to po chwili P0130. Obstawiam albo lewe powietrze lub lejący wtrysk.
Witam jaka powinna być zbliżona wartość kąta wtrysku astra 2.0 dti?
70 Nm
Nie, to Multec CFI, odmiana tego systemu w polonezie to TBI 700
Witam.Koledzy może ktoś opisać krok po kroku jak ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku czujnikiem zegarowym w astrze 17 dtl 95r.Jeszcze nie ustawialem katu na czujnik i nie chciał by czegoś skopać w moim asterixe.Z góry dziękuje.
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
Niema różnicy pod który. Ważne jest jedynie żeby np.: kabel od wtrysku pierwszego pin 7 do wtrysku a pin 1 do ECU.
Na czarnym przewodzie masz mieć +12 wolt po stacyjce a z ECU z d15 niebieskim kablem leci minus jak silnik jest uruchomiony .Więc wytnij niebieski przewód przy kompie i przy wtrysku i zrób bypasa jak nie pomorze to uszkodzony komp.
Temat rozwiązany po wymianie wtrysków wszystko śmiga Dodano po 44 Wymianą wtrysków
Zawór termiczny sterowania dopływem powietrza
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
no jest na gwarancji to jest instalacja IIgeneracji bo to jest silnik na jednopunktowym wtrysku.
Możliwe że jest to przekaźnik wtrysku
zwróć uwagę na to że silnik 1,4 z astry k to nie jest silnik 1,4 z astry j- jeden jest idealny do lpg (wtrysk pośredni- w astrze j) a drugi - nie za bardzo (wtrysk bezpośredni- astra k).
Immo podłączone jest do sterownika wtrysku poza pompą
Astra na jednopunktowym wtrysku ?
Musiałbyś odczytać błędy, ale w tej bryce masz do przeglądu lub wyczyszczenia: czujnik doładowania w kolektorze, ewentualnie kolektor, egr oraz sterowanie (kierownicę) turbiny lub sama turbinę - (niestety w tych autach to powszechne) i przy tej okazji wszystkie te czynniki mają taki skutek, ale najbardziej prawdopodobny jest zasyfiony kolektor oraz...
Kolego, patrzałes czy komuter pokładowy ma połaczenie z sterownikiem wtrysku?
Witam. Dotknął mnie standardowy problem - uszkodzone wtryski. Mam możliwość kupienie sprawnych wtrysków ale o nieco innym numerze. Moje wtryski mają numer 0445110159 za to te które mogę kupic 0445110276. Czy takie wtryski można spokojnie zakodować do mojej astry czy muszą być wtryski o identycznym numerze? Według allegro to do tego silnika pasuja różne...
Okolice wtrysku, kolektor ssący, na jednym przewodzie, wsuwany konektorek.
Ok, jak sprawdzić - potwierdzić lub wykluczyć czy to jest wtrysk?
Przy wypadku uszkodziły się wtryski?
Skończyło się remontem silnika. Głowica + panewki ,pierścienie. Powodem nie odpalania były zarzucane świece olejem. Co do sterownika jest ok paliwo i tak w momencie kręcenia rozrusznikiem paliwo szybko dostaje się do wtrysków.
Sorry nie odczytałem. Niech sprawdzi kluczowanie na wtrysku.
Pompka paliwa dziala, paliwo daje na wtrysk.
Czy to wtrysk jednopunktowy?
I teraz dodatkowo kontrolka silniczka się świeci Dodano po 1 Jak myślisz pompa do wymiany czy wtryski ?
Masz odczyt średniego spalania to co się czepiasz sygnału wtrysku?
czy zanim zdemontuje wspomniany sterownik, jest cos jeszcze co nalezaloby sprawdzic, czy moze on calkowicie zamknac dopolyw paliwa na wtryski?
Po odłączeniu regulatora, masz maksymalne ciśnienie dużo ponad normę. Odepnij wszystkie przelewy które idą do zbiornika i patrz gdzie pojawia się ropa - tam ucieka ci ciśnienie. Odrobina wtyczki od wtrysków, to jest prosty problem.
a dlaczego ruch tylko wokół pompy może cos nie tak z wtryskami?
Jak kopci na niebiesko-usterka silnika.jak na czarno-osprzęt (elektronika,wtrysk)
witam a czy na gazie auto pracuję dobrze ? może być emulator wtrysku uszkodzony i będzie robił psikusy i jeszcze dobrze sprawdzić wtyczkę przy pompie paliwa miałem taki przypadek ze na dołkach nie łączyła
pod górny króciec ???? Masz 2 króćce w kolektorze i we wtrysku,ma byc we wtrysku.
Co o tym sądzicie? Nic. Nie wiadomo co mierzysz. Wiesz jak są sterowane wtryski?
Problem na 99% leży po stronie wysokiego ciśnienia. Często zawór w pompie się uszkadza ale może to być problem z wtryskami. Najprościej to zrobić próbę przelewową to powie wszystko o wtryskach.
Pompki w zbiorniku niema .Spróbuj wystartować z plaka.
Check zapala się gdy auto gaśnie, potem znika. Na chwilę obecną błędów nie ma. Co do większych zmian to jeszcze wymienialem krokowca czujnik położenia przepustnicy razem z przepustnica całą i wtryskiem.
Witaj. Kiedy próbujesz odpalić to ten jeden cylinder załapuje? Jeżeli tak to sprawdź czy na pozostałych masz iskrę bo może sterownik wykrywa brak iskry i odcina wtryski.
Bardzo często w autach z LPG lampka wtrysku jest odłączana kiedy silnik pracuje na LPG. To taki trik instalatorów, żeby kierowcy nie drażniła świecąca lampka niesprawności układu wtrysku.
sprawdź przelewy na wtryskach
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
Witam. Filter paliwa masz czysty? Ewentualnie pompa słaba. Albo masz nieszczelny układ paliwowy w okolicach wtrysku.
Jaki masz czas wtrysku na wolnych obrotach i normalnej temperaturze pracy silnika ?
Na razie nie mam numeru tego wtrysku. Astra musi swoje odleżeć... ;) A tak na poważnie to dużo innej roboty mam. Myślę, że szkoda czasu na jego sprawdzanie, podmienię, części są za grosze. Czy to będzie wtrysk czy nie to już nie ważne. Problem jest z paliwem i to już znajdę. Dzięki za zainteresowanie, temat zamykam...
Wtryski do wymiany o ile ciśnienie z pompy na listwie OK.
Zaworek sobie daruj, bo pomoże CI może na 2 dni a później jeśli cofało się paliwo to i tak będzie się cofać, szukaj przyczyny nieszczelności jeśli nie pomoże ustawienie kąta wtrysku
bardzo cenna informacja. Czyli np GedBoxem 2 nie pośmigam zbytnio na Astrze? czyli nic dziwnego, że ten silnik jest mało ekonomiczny.
Napisalem gdy niebieski zwieram do masy to wtrysk jest
a) tam nie ma gaźnika, b) to, że po zdjęciu wężyka idącego do wtrysku sika z niego paliwo, znaczy że pompka coś tam podaje paliwa, ale Ty miałeś sprawdzić czy idą impulsy na wtrysk.
Witam! Co może być przyczyną utrzymywania się obrotów ok. 1500 i dodatkowo dość niestabilnie na biegu jałowym w Astrze 1,4 na pełnym wtrysku? Astra jest z instalacją gazową a podany efekt występuje na obu paliwach.
Sprawdź filtr powietrza. W jakim stanie świece- jak stare? Uszkodzony czujnik temperatury. Zła praca regulatora ciśnienia i daje za duże dawki na wtrysku.
Do diagnozy potrzebne są wszystkie parametry dla loop closed bieg jałowy: położenie przepustnicy, integrator, przepływomierz, czas wtrysku itp. Do tego wszystkiego słuchowa ocena pracy silnika podczas badania.
Czy może to mieć wpływ na brak mocy powyżej 2,5 tys obr,auto wchodzi w tryb awaryjny zapala się check itraci moc . Wywala błąd temp.oleju i początek wtrysku?
Ale czy to mogą być wtryski?
Przez uszczelniacze na wtryskach.
Na końcu układu czyli? :D Przy wężyku dochodzącym do wtrysku?
Przyczyną okazała się wiązka bądź sterownik instalacji LPG i nie puszczała paliwa na wtrysk
Moge tylko powiedzieć L O L przeciez nawet tłoki sie róznią kiedys robiłem silnik po takim druciarzu w astrze2 , załorzyli wał od astry 1 do astry 2 , no kurna przeciez pasuje no nie :) ludzie to mają wyobraznie
Zazwyczaj ECU steruje masą wtryski. Jeśli na tych przewodach pojawi się zieleń i masa ,to wystarczy aby wtrysk pracował.
Pompa a w niej przestawiacz kąta wtrysku.
Samochód sprzedany, jednak na 90 procent winne były wtryski. Pozdrawiam
Podmieniłem rozrusznik ale nic nie pomogło. TO co teraz wtryski?
Natomiast gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulacyjnego, Niektóre samochody gasną po takim zabiegu, co ciekawe Kangoo gaśnie, a megana z takim samym systemem wtrysku, tylko głośniej pracuje. A synchronizacja rozrządu. Nie ma zezwolenia na budowanie ciśnienia później jeszcze zezwolenie na wtrysk musi być.
Masz silnik Z17DTR czyli denso .. podpinam schemat podłączenia wtrysków
Podciśnienia ok Dodano po 27 Spróbuję jutro softa wgrać jak kolega pisze, lub mam podejrzenie że ten problem ma powiązanie z wtryskami?
Witam, Mam pytanie obecnie mierze czas wtrysku bezpośrednio z komputera ECU - na pinie 21, (astra g x16xel) sa to impulsy o długości czasu wtrysku, podczas hamowania ecu prawdopodobnie wyłącza wtryski, i na tym wyjściu pojawia mi sie 12V, a impulsy które mierze na tym wyjściu tez sa 12V, i mam problem z odróżnieniem kiedy jest otwarty wtrysk a kiedy...
Podpięcie pod komputer powie czy to kwestia sterownika pompy czy tylko zapowietrzenia.
aster wtrysk wtrysk paliwo aster aster wtrysk paliwo
laguna klapa bagażnika śmigła elektrowni wiatrowej debugowanie laptop
behringer europower proste uklady elektroniki
Samoistny restart nawigacji Peugeot - przyczyny i rozwiązania Błąd E 036 w kotłach De Dietrich - przyczyny i rozwiązania