Twoj silnik to albo c14nz albo x14sz ale napewno nie x14nz.. sprawdz jakie bledy wyrzuca komputer, ponizej daj linka do stronki gdziez najdziesz dokladny opis jak samemu to zdiagnozowac.. www.astra.autokacik.pl
Witam. Posiadam Opla Astrę F 2001 X14NZ. Nie mam już siły. Opelek gaśnie po hamowaniu silnikiem, oczywiście nie zawsze, w losowych momentach. Nie chce też odpalać, gdy jest chociaż trochę rozgrzany, ale to już mniej uporczywe. Dojeżdżam do skrzyżowania, wciskam sprzęgło i nagle zapalają się wszystkie kontrolki, a auto stoi. Po przeczytaniu wielu tematów...
Witam mam taki problem od dłuższego czasu ze swoją Astrą W astrze F było wiele silników 1,4. C14NZ, X14NZ, C14SE, X14XE Podałeś typ silnika?
w X14NZ nie ma aparatu zapłonowego.... Może kolega wie czym się różni ten silnik z C na początku od tego z X? Z tego co wiem to spełnieniem norm emisji spalin i X ma EGR, teraz dowiedziałem się, że nie ma aparatu zapłonowego. Mam astrę F z salonu '97r, na tabliczce ma wybite X14NZ, a nie mam EGRa i mam aparat zapłonowy co by wskazywało na C14NZ tak...
mam ten sam problem ze swoją astrą typ silnika i pojemność identyczna,wymieniłem sondę i dalej to samo więc daj spokój sobie z lambdą bo to na pewno nie wina sondy.
Witam.Astra f 98rok silnik X14NZ. Klient zgłosił wieksze zużycie paliwa.Sprawdzając parametry zauważyłem zły odczyt temperatury silnika, na gorącym 18-20 C.Po wymianie czujnika problem nie ustąpił. Sprawdziłem zachowanie sie tego czujnika w czasie nagrzewania i zauważyłem że pokazuje temperature prawidłową do temperatury 52 stopnie potem spada na -8...
Witam kolegów. Mój problem z Astrą - silnik x14nż, benzyna, wygląda nastepująco: Miałem problem z odpalaniem auta przy niskich, ujemnych temperaturach i w czasie deszczu. Przy dodatnich temp. auto pracowało bez zarzutu za wyjątkiem zwiększonego zużycia paliwa. Zrobiłem pomiary cśniena w poszczególnych cylindrach i okazało sie, że jest za niskie i pali...
Cześć, Poczytałem trochę forum i wiem że mój problem nie jest oryginalny, ale na jedno pytanie nie znalazłem odpowiedzi. Około rok temu kupiłem Opla Astrę 1,4 X14NZ. Od paru miesięcy (a może nawet od kupna) auto poszarpywało przy zmianie biegów i czasami przy jeździe na płaskim [ to pierwszy mój samochód - myśałem że to norma....], od paru tygodni zaczęło...
Witam, dziękuję za odpowiedzi. Przeszukałem jeszcze forum i znalazłem kilka tematów o podobnym problemie. Doszukałem się w sieci również strony na temat wymiany czujnika halla i jest opisany dobry sposób sprawdzenia prawidłowego działania układu zapłonowego z pominięciem czujnika halla aby wykluczyć inną ewentualność. Dziś rano wykonałem test i układ...
Wymieniasz części w ciemno na jakieś buble Czyli mam rozumieć, że termostat Calorstatu jest do bani? Tylko jeszcze kwestia jaka ona jest naprawdę, bo wskaźnik prawdy nie pokaże. Komputer pokazuje taką samą temperaturę, bo mówiłem aby sprawdzili wszystko czy coś nie przekłamuje, czy któryś z czujników, czy komputer, czy nagle licznik padł, nie wiadomo....
To będzie się trzeba wybrać na regulację, choć na obecną chwilę tak dobrze chodzi, że aż boję się ruszać. (at)igorelectronics: ja mam gen I, bez krokowego i to też pewnie jakoś podnosi spalanie. Poza tym, jakie dystanse jednorazowo pokonują Twoi Rodzice? Bo ja jeżdże różnie, ale zazwyczaj max 15km i stop. I dopiero potem za kilka godzin znów 15km. W...
Akurat problem z odpaleniem wystąpił po tym, jak dolałem 8 litrów supremy 98 na Statoilu, w baku było +-10 litrów zwykłej 95. Winnym raczej jest temperatura - astrę mam od października i nigdy nie odpalałem jej na takim mrozie, zwykle na wyświetlaczu miałem nie mniej niż -8°C i odpalała znośnie, zawsze za pierwszym razem. Po pracy jeszcze spróbuję pomierzyć...
Witam wszystkich mam problem ze swoją asterką 1.4 8v x14nz+lpg od jakiegoś czasu po odpaleniu które jest bezproblemowe chodzi równiutko przez 2-3min.następnie potrafi falować na obrotach i zgaśnie lub szarpnie i zacznie chodzić jakby na 3-cylindrach i tak kilka razy aż zgaśnie.Po ponownym odpaleniu wchodzi na normalne obroty i dopiero po 1-2 min.znowu...
A jak wyglądała głowica wewnątrz, nie było osadu olejowego w nadmiarze? Może ciśnienie na głowicy jest niewystarczające. Smok oleju sprawdzony, miska olejowa nie powgniatana? Głowica splanowana w zakładzie który tym się zajmuje, więc wydaje mi się ze oczyszczona jest. A gdyby było coś z ciśnieniem to by nie dawała znać kontrolka od oleju, że coś jest...
Mam problem z Astrą 96' , a mianowicie gaśnie mi samochód jak jest gorący i są problemy z odpalaniem. Muszę kręcić kilka/kilkanaście razy po czym zaskakuje ale jakby nie na wszystkich tłokach i po tym raczej zapala, ale nie zawsze. Dzieje się to również gdy jadę dłuższy czas i staje gdzieś (parking, sklep itp.), gaszę auto i próbuje odpalić np. po 5-10...
Właśnie to mnie martwi czy ALDL, czy ODB II. Pod tym linkiem http://asterka.2max.pl/aldl.html jest informacja, że "w zależności od modelu, roku produkcji i typu silnika mogą występować różne wersje tego złącza: 10-pinowe i 16-pinowe". W innym miejscu też czytałem, że ALDL występowało w wersji 16 pinowej i trzeba uważać, żeby nie pomylić z ODBII. Krzysiek
Witam. Mam taki problem, ze kiedy odpalam rano moja asterke96(silnikX14NZ zagazowany) to musze trzymac noge na pedale gazu bo inaczej zgasnie. Tak przez 3,4 minuty az zlapie troche temperatury i wtedy juz pracuje normalnie. Bylem na diagnostyce i nic. Inny mechanik zalecil wymiane czujnika i silnika krokowego. Wymienilem i to, i to a silnik dalej ciezko...
Witam. Jesli byl ten temat poruszany to przepraszam ale po prostu nie moge znalezc odpowiedzi na mój problem. Otóż, odpalam moja asterke rano na benzynie (1,4i silnik X14NZ zagazowany), oczywiscie jest zimno(ok. -2) i nie da rady odpalić, zeby nie trzymać nogi na pedale gazu(caly czas pracuje na benzynie). Obroty tak spadają ze silnik gasnie. Kiedy...
Mam problem z Astrą 96 ' , a mianowicie gaśnie mi samochód jak jest gorący i są problemy z odpalaniem. Muszę kręcić kilka/kilkanaście razy po czym zaskakuje ale jakby nie na wszystkich tłokach i po tym raczej zapala, ale nie zawsze. Dzieje się to również gdy jadę dłuższy czas i staje gdzieś (parking, sklep itp.), gaszę auto i próbuje odpalić np. po...
Też tak myślałem, gaz szwankował na starych kablach i rozdzielaczu. Instalacja ma juz 13 lat (wymieniłem parownik, auto mam od roku) więc układ paliwowy zapewne zaniedbany, auto od pierwszego własciciela (troche zaniedbał asterkę pod koniec jej używania ale u mnie odżyła :D). Jednak jak na tyle lat jazdy na gazie silnik jest w naprawdę dobrym stanie,...
Mam pytanko: otoz, chce wymienic lozyska w alternatorze mojej asterki (Astra F silnik X14NZ) i nie wiem jakie przygotowac. Musze to zrobic bo juz troche ich slychac a samochod potrzebny mi jest codziennie wiec nie moge wyjac alternatora w jeden dzien i zlozyc w drugi. Musze to zrobic jednego dnia. Jesli ktos wie jakie to lozyska to prosze o pomoc. Z...
Witam serdecznie. Otóż jakiś czas temu kupiłem okazyjnie Opla Astrę F z 2002roku z silnikiem 1.4 benzyna. Oznaczenie silnika to X14NZ. Od momentu gdy ją mam to cały czas swieci się kontrolka poduszek powietrznych. Nie ukrywam razi w oczy. Posiadam tester diagnostyczny Delphii ds150e którym próbowałem połączyć się z sterownikiem poduszek powietrznych...
Witam Znajomy poprosił mnie o zabranie głosu w sprawie jego problemu z samochodem. cytuję: Witam. Mam następjujący problem z obrotami: jadąc np. 90 km/h i wrzucając luz obroty nie spadają na nominalne 900obr/min, tylko pozostają na poziomie 1200obr/min a czasem wyżej. I tak sobie jadę aż po kilku (kilkunastu) sekundach się to unormuje i spadnie. Podonie...
Tak, przy pojemności 1.4 występują 3 warianty mocy C14NZ i X14NZ 60KM, 14SE i C14SE 82KM oraz X14XE (Ecotec) 90KM (dane z www.astraf.cba.pl/danetechniczne.htm). Ja natomiast w dowodzie przy oznaczeniu silnika mam C14SE, a przy mocy 44kW. Wg tego co znalazłem w sieci powinno być wpisane do dowodu rejestracyjnego 60kW. Stąd moje pytanie.
astra x14nz x14nz czujnik x14nz czujnik temperatura
alarm master podłączyć plazm samsung połowa matrycy działa
dewalt bateria zmywarka bosch płukanie
D3SBA60 mostek prostowniczy – zamienniki RS405L, RS406L, D3SBA80, parametry, obudowa SIP-4 Hyundai Tucson 2005 Diesel D4EA – lokalizacja czujnika CKP, dostęp, wymiana, objawy P0335