Niema różnicy pod który. Ważne jest jedynie żeby np.: kabel od wtrysku pierwszego pin 7 do wtrysku a pin 1 do ECU.
Spróbuj uruchomić silnik z wrzuconym biegiem i wciśniętym sprzęgłem, tylko nie zapomnij też hamulca trzymać.
Moc z dużym zapasem (prawidłowo), ale oporność za mała. Skoro szybszy bieg pobiera 9A to wolniejszy powinien pobierać mniej, załóżmy 5A , więc myślę że musisz dać opornik powyżej 1 Ω. Pomiar oporności na szczotkach nic nie wnosi do tematu z zasady działania takiego silnika. Najlepiej dobrać taki opornik doświadczalnie.
Gdyby była tu opcja +1 Piwo :) A nie ma?
Faktycznie wygląda to na lewe powietrze, ale temu zjawisku towarzyszy charakterystyczne ssanie, musisz wyeliminować ewentualne nieszczelności czyli to co pisałeś dochodzi jeszcze zasilanie serwa tam dosyć często pojawiają się nieszczelności najlepiej jest zdjąć z kolektora owy wąż i zaślepić po czym odpalić auto i słuchać co się dzieje, silnik powinien...
Zmniejsz rozmiar zdjęć, skasuj punkty za nie. "Kostkę" immobilaizera jeśli jest w kluczyku, można przełożyć ze starej obudowy do nowej.
potwierdzam opinie kolegów-hall
Jak miałeś grube dźwigienki to jest oczywiste, że musisz założyć też grube.
Ta uszczelka nie ma bezpośredniego styku z benzyną, a jedynie z mieszanką. Paliwo jest rozpylane przez wtrysk na przepustnicę i stąd zasysane z powietrzem do kolektora ssącego. Może cieknie ci z króćca paliwowego lub przewodu. Co do mocy to efekt taki mogą powodować np.przewody zapłonowe lub świece.
Tylko że tam jest C14SE A MÓJ X14NZ WIĘC CZY TO JEST TAKI SAM ROZRZĄD ???
Nie ma różnicy X14NZ czy C14NZ ale w obu występowały różne aparaty, Bosch lub Lucas. Do Lucas-a z przewodami, do Bosch-a z płaskimi konektorami.
Czym się różni Astra I od Astry F ? Masz silnik C14NZ czy X14NZ sprawdź, wklep w Google i dostaniesz ponad 300 tys wyników w 0,5s .
Poniżej masz rozpiskę co z czym. http://obrazki.elektroda.net/58_12437646... Pozdro
Proponował bym wymienić sonde lambde.
Jak masz auto z tej listy poniżej to pompa będzie taka sama jak w DAEWOO LANOS 1.4 OD ROKU 05.1997 - (A14SMS) 8V, DAEWOO LANOS 1.5 OD ROKU 05.1997 - (A15SMS) 8V OPEL ASTRA F 1.4 ROK 09.1991 – 09.1993 14NV OPEL ASTRA F 1.4 ROK 09.1992 – 01.1998 14SE OPEL ASTRA F 1.4Si ROK 03.1992 – 03.2001 C14SE OPEL ASTRA F 1.4i ROK 09.1991 –...
Jak pompa nie działa i obiegu nie masz to nic dziwnego że wskazania masz max a wentylator włącza się dużo póżniej. Termostat, chłodnica, termowyłącznik, cały rozrząd z pompą wody jest nowe i czujnik temperatury od licznika, ten od komputera kwadratowy jest stary tak jak wszystkie trochę spękane już węże.
Pytałem o coś....
Coś tu nie trybię. Napisałeś że nie ma iskry, ale na cewce masz zasilanie (na 15) oraz że 1 jest kluczowane. I po zmianie cewki też nie ma iskry? Jeżeli tak to jedyną możliwością może być niewłaściwa stromość prądu kluczowanego -> moduł...
.. wyjąłem jednak żarówkę od checka przy zmianie licznika, gasnął silnik przez czujnik prędkości.. Brawa dla autora! Jak będą Ci bić koła, to najlepiej je odkręć żeby pozbyć się problemu... Nie wiem czy śmiać się czy płakać :) Check bezwzględnie powinien być czynny i zaczynamy od eliminacji błędów OBD.
Silnik zapala po poruszaniu kabelkami od zapłonu - takią przynajmniej stosuję metodę - na razie działa :-)). Proszę o pomoc. Witam Już prawie znalazłeś przyczynę. Wyjmij wtyki z kostek i zobacz gdzie jest coś "nie tak". Szukaj zaśniedzenia, nadpalenia itp. Wystarczy że po odnalezieniu "winowajcy" dobrze oczyścisz styki i zakonserwujesz np. WD-40, Kontakt-60...
Witam, byl temat podobny na forum ale tam nie zostało do końca wyjaśnione i w dodatku temat został zamkniety, na zdjeciu sa przewody wtryskowe, niestety nie wiem który to który, a w szczególności chodzi mi o ten cienki. http://obrazki.elektroda.pl/1018569900_1...
Do weryfikacji czujnik położenia wału. na YT po wpisaniu: "czujnik położenia wału korbowego" znajdziesz filmik pokazujący jak go sprawdzić. To dość typowa usterka. Jak sprawdzić coś, czego tam nie ma? Skoro jest kopułka z palcem, to X14NZ - system z czujnikiem Halla w aparacie zapłonowym. Pewnie albo sam czujnik zdechł, albo moduł zapłonowy. Miałem...
Słupek tzn??;p
Zgadzam się z kolegą AUTOASem .Miałem takie przypadki ,dopiero podmiana pomogła.
Witam ponownie.Już po problemie. Sugerowana przez pseudomechanika wymiana modułu zapłonowego była zwykłym naciąganiem. Po analizie kilku postów doszedłem downiosku, że winę za ten stan rzeczy może byc wyłacznie zalewanie świec spowodowane złym sygnałem ze sterownika na wtrysk. Oczyszczenie czujnika temp.płynu ( był zaśniedziały) wszystko wróciło do...
Twoj silnik to albo c14nz albo x14sz ale napewno nie x14nz.. sprawdz jakie bledy wyrzuca komputer, ponizej daj linka do stronki gdziez najdziesz dokladny opis jak samemu to zdiagnozowac.. www.astra.autokacik.pl
Używam MegaMacsa firmy Gutmann-Messtechnik kod silnika odczytany z silnika, w testerze też szukałem wg kodu silnika, nie po marce i typie samochodu , miernikiem odczyt na złączce przy sterowniku prawidłowy. Sprzęt Ople robi dobrze, poza tym do tego silnika upychali tylko dwa rodzaje sterowników, zmiana była chyba w 09/95 Ok właśnie znalazłem posta,że...
Koledzy, mam w u siebie w astrze (silnik 1.4 8v 60km) instalkę I gen z przełącznikiem stag2-w. W butli mam zamontowany wielozawór Tomastetto (nie pamiętam modelu, ale nie mam żadnego wskaźnika ilościo gazu na butli ani nic z tych rzeczy). Czy da się podłączyć w takim razie rezerwe do mojego przełącznika? Bo irytuje mnie to, że niem ile dokładnie mam...
Problem polega na tym że kiedy Astra zaczyna się grzać do 100 kilku stopni to włącza się wiatrak. Wszystko było by ok, gdyby nie to że włącza się on na chwile (20-30sec) po czym przestaje. I dobrze w tym czasie zdąży wychłodzić płyn.
To nie jest Multec tylko moduł zapłonowy ... Jest Pod cewką zapłonową ... Problem standardowy ......Jak ochłodnie to pali znowu ..... Tak jest w 99% . Jakieś trzy lata temu wymieniałem ich 4-5 na tydzień ... Pozdrawiam MikeC ..
Tak pierwszy. świece zamieniłem i dalej bez zmian
85-immo nieprawidłowy sygnał
Mam peugeot 307 B+G 1.6 16v i też mam problem z odpaleniem na zimnym silniku może ktoś wie gdzie u mnie są takie czujniki temperatury. Jeden z nich mam w bloku, a drugi na termostacie, czy jest jeszcze jakiś na kolektorze? i który z nich może być uszkodzony?
Filtr jest pod prawym przednim błotnikiem - jak się nie myle dostep jest do niego po zdjęciu plastikowej osłony błotnika.
Przyczyn może być kilka czujnik temperatury sprawdzisz przez podłączenie pod komputer zanieczyszczony filtr paliwa.
Została tylko ta pojedyncza wsuwka, nigdzie nie widzę miejsca jest podłączenia. Ta dwupinowa wtyczka była po prostu zamieniona miejscem z kierunkowskazem na błotniku i czujnikiem biegu wstecznego. Co może być przyczyną brak napięcia na zasilaniu sterownika pin A6, awaryjne działają, central zamek działa. Pozdrawiam Edit: znalazłem jeszcze jedną też...
Wymień czujnik zegara jednowsówkowy .
Czyli przynajmniej nie musze się obawiać, że coś nie halo z furą ;)
I raczej wymienie na f13 ale mam problem. Czy kolo zamachowe, docisk i tarcz sprzęgłowa pasują od silnika 1.6 Bo na pewno nie dostane od silnika 1.4
rozrzad byl wymieniany ale jakies 15tys km temu i dlugi czas bylo ok. Wydaje mi sie ze mechanicznie jest wszystko ok bo silnik ma dopiero 75 tys km. Przebegu jestem pewien w 100%
generalnie to zobacz na wyskalowanie predkościomierza reszta będzie pasować
Czujnik podciśnienia , lub przewód gumowy między czujnikiem a korpusem przepustnicy.
Witam Mam problem z astra f 1.4 8v x14nz Na bezynie astra nie che jechać tak jak by ją ktoś za tył trzymał, po osiągnięciu temperatury przełączą się na gaz i całkiem inny samochód, jedzie normalnie nawet na bęzynie już mi ręce opadają wymieniłem wszystko co związane z zasilaniem benzynowym, czy to może być wina emulatora gazowego??? Proszę o jakieś...
Czujnik temperatury działa poprawnie?
Trzeba go zdemontować, włożyć do garnka z wodą, i podgrzewać ;) Dowiesz się tym sposobem czy się otwiera.
Powinno być minimum 12V w momencie przełączenia na LPG. Sprawdź połączenia masowe i bezpieczniki.
Dzieki, za rade. Sprawdze filtr paliwa i pompke czy podaje paliwo. Ale ten sam problem mialem rowniez przy niskich ale dodatnich temperaturach np. +2 stopnie.
Prawdziwe OBD2 w Oplach to dopiero od 2005 roku. A prawdziwa Astra F to ostatnia wyszła w 98r, później to już tylko Gliwickie podróbki.
Hm...A jak mogę sprawdzić stan katalizatora ? Tak w ogóle okazało się, że jest spora dziura w tłumiku, właściwie nawet w obu... :) Ale - czy to może mieć jakiś wplyw ? Pozdr.
Mały odkop. Silnik 1.4 X14NZ jest kolizyjny na 100%
aster x14nz x14nz czujnik x14nz czujnik temperatura
ekspres krups evidence windows ricoh zapis pomiaru pliku
Zmiana nazwy arkusza w Excelu za pomocą VBA Volkswagen Passat CC 2.0 2016 - Wysokie spalanie 20,4 l/100km