Równe ciśnienie to super, gratuluję kondycji silnika. Świece zapłonowe dawno zmieniane, w jakiej kondycji są?
Jeśli nie masz możliwości skasować adaptacji, to po prostu pojeździj trochę na samej benzynie i zobacz czy sytuacja będzie się zmieniać. Jeśli to kwestia adaptacji to z czasem powinno się poprawić.
Ten silnik "jedzie" od 2300 do 2800 obrotów. Także w tego zakresu powinieneś się trzymać jeśli chcesz dynamicznie a za razem ekonomicznie przyspieszać. Pełna moc przy 3800-4000 obrotów, wyżej w ogóle nie ma sensu kręcić.
Sonda jest w tym mijescu co wskazałeś - mierz napięcie bo to się ma zmieniać, tam jest jeden plusowy kabel tylko. Przepustnice czyściłeś? EGR nie zasyfiony? LPG czy tylko benzyna?
Witaj Przy jakich obrotach zmieniasz biegi Pozdrawiam
Ciężko po kolorach przewodów zobaczyć? Na niższych obrotach wentylatory są połączone równolegle. Tak w ogóle S109 to informacja dla sterownika silnika żeby obroty podwyższył.
a regulator napięcia w alternatorze sprawdzałes, jeśli światła tez lekko przygasaja na wolnych obrotach w ryt,ie tego falowania to na 100% regulator napiecia do wymiany - miałem to samo w astrze2 tyle ze diesel z 2000 r - wymienilem i jest po sprawie były skoki napięcia pradu ładowania pomiedzy 13,7 do 14,4 V - zmieniały się bardzo szybko - pomierz...
To co trzeba wymienić jak po zdjęciu tego wężyka z EGR i zatykaniu go obroty się nie zmieniają i nadal jest 1000 obr.
W tym modelu pompy obroty się nie bedą zmieniać(podnosić),bo ta dzwignia działa na przestawiacz zapłonu(przyśpiesza) ,a nie na mechanizm wolnych obrotów.Co do kąta to " w miare " a dobrze to duża różnica (tolerancja 0,02 mm)
Filtr paliwa zmieniałeś?
Problematyczny okazał się czujnik położenia wału. Zmieniał oporność w różnym zakresie temperatur.
Mam taki problem że w mojej astrze przy zmianie biegu gdy wciskam sprzęgło podciąga obroty np bieg zmieniam na 3000 i gdy wcisnę sprzęgło podciąga do około 3100 obrotów. Przepustnica jest nowa i były wprowadzane adaptacje przepustnicy.
Ee, dla tego rocznika nie ma tam żadnych skomplikowanych wodotrysków... Co się dzieje, jak na postoju wciśniesz hamulec, zmieniają się obroty/praca silnika?
Każdy na swój sposób rozumie:) Ja 3 tygodnie temu u mojego także C16NZ zmieniałem tym sposobem i nic nie zniszczyłem. Wykręciłem kilka obrotów śrubę mocującą koło i wraz z paskiem zsunąłem, pod nim dwie śruby do osłony, po wymianie tylko dosunąć koło na ten wypust ustalający i dokręcić i gotowe. Zgadzam się, że 80% czasu to spuszczanie i zalewanie płynu...
Ciśnienia sprawdzane? U mnie też przy tej pogodzie pracuje cyklicznie, ale normalnie odparowuje, nie trzeba włączać i wyłączać czy zmieniać obroty silnika. Zacząłbym od sprawdzenia ciśnień.
Gdy jadę spokojnie i nagle nacisnę sprzęgło to obroty podskakują do 2500 tyś./min. Co się dzieje , trzeba zmieniać silnik , dzikie powietrze czy zły olej? Proszę o pomoc
a pompa wody jak wygląda?kiedy była zmieniana?termostat w jakim stanie?
Proponuje sprawdzić filter gazu i wyregulować wolne obroty na parowniku .Oczywiście problem występuje tylko na gazie ?
Przypnę się do tematu. A jak ma się wartość napięcia sondy na wyższych obrotach? U mnie na wolnych obrotach oscyluje ok. 0,45- 0,55, na wyższych spada prawie do zera.Próby regulacji lpg zmieniają napięcie sondy tylko na wolnych obrotach . Czyżby sonda do wymiany?
U siebie niedawno też zmieniałem uszczelkę bo brał wodę przez czwarty cylinder. Głowicę dałem do zrobienia- planowanie, frezowanie gniazd i docieranie, wymiana uszczelniaczy- koszt to 180zł. Zrobiłem też regenerację hydrauliki za pomocą poradnika z internetu, rozebranie ich i wymycie szmalcu. Po złożeniu silnika też zdrowo dzwoniło, już był płacz i...
nie staram się zmieniać biegi w granicach 3 tys obrotów chyba że się wyprzedza czasem to obroty do 4,5:D
Ah, niedoczytałem w tytule, faktycznie pisze że sekw. No jeżeli na benzynce jest ok a na gazie problem to niech gazownicy grzebią.. ;) Czas wtrysku benzyny w danym punkcie pracy czyli np na wolnych obrotach ma się nie zmieniać niezależnie czy gaz czy benzyna.. Trzeba tak dobrać dysze, ciśnienie i mnożnik dla gazu.
bedzie wychwytywal blad . w nowszch silnikach z16se zmieniamy program na wylonczenie egr w tym sie nieda.
pierwsze co to profil :idea: później sonda lambda. dokładniej jej charakterystyka oraz czas reakcji. ma zmieniać się z częstotliwością około 0,5 Hz. diagnoza też by się przydała
2gen to najgorsza instalacja gazowa jaka może być, to już śruba lepsza, bo ten komputer zakręcający i odkręcający śrubę działa straszliwie wolno i nie precyzyjnie, przez co nadaje się to tylko dla dziadków do dojazdów na cmentarz, jak chcesz tym jakkolwiek dynamicznie jeździć to zapomnij, wciskasz gaz i nic się nie dzieje a to myśli....myśli...kręci...
To musisz to zamalować, by odizolować dwie barwy. Kiedyś widziałem zabawne rozwiązanie, w którym wskazówka obrotomierza zmieniała barwę od zielonej do czerwonej w zależności od obrotów silnika.
Cała instalacja gazowa ma 8 lat i parownik nigdy nie był regenerowany. Instalacja do tej pory była czyszczona, były zmieniane filtry i miała korygowane ustawienia w serwisie. Opisywany problem pojawił się w ostatnim czasie.
Mam tylko rzeczywista pozycje walka i jej wartość jest stała niezależnie od obrotów. Też myślałem o ciśnieniu, tylko że wtedy kzfr terkocza w tych silnikach. Gadałem z gościem który montował silnik i mówił że silnik był z opla, ale nie wie jakiego. Mówił też ze zmieniał walki rozrzadu bo miały inne kola impulsowe. Podejrzewam że jest z astry i jest...
Zmieniałem jeszcze silniczek krokowy, dziś wymieniłem EGR ale jest jeszcze gorzej, trzymał koło 4000 obr. spróbuję zobaczyć te błędy bez tego komputera. Dodano po 15 Niestety w Astrze g z 1999 nie da rady sprawdzić kodu błędu bez komputera Dodano po 2 Na tym nowym EGRze nie odpinałem klemy jeszcze, zostawię go na noc bez niej. Jeśli to nie pomoże to...
No na jednej się właśnie nie zmieniają, czy na wolnych obrotach czy przy 2tyś cały czas jest 1.28V. Komputer pokazuje że to ta druga sonda, ale jutro wjadę na podnośnik odłącze ją i sprawdzę czy to napewno ta jest do wymiany Dodano po 2 A nie wiem ilu przewodowa bo się jeszcze do niej nie dobrałem, ale pomiar robiony był na rozgrzanym silniku 90st
A jakby zamiast siłowników pneumatycznych dać elektromagnesy? Patrząc od góry jeden mógłby poruszać końcówką od biegów w osi X a drugi w osi Y. tylko czy motor da wystarczająco dużo prądu do pracy magnesów i czy ich rozmiary nie będą za duże. Chyba sprawdzę na wymontowanej skrzyni. Pierwsza zmiana biegów "by wire" tylko jaja będą jak podczas jazdy...
Tu raczej obroty za dużo nie zmieniają. Tylko znaczenie ma temp. Otoczenia. Czy to może byc oznaką zużytego kompresora? Tak stwierdziło dwóch Panów. Dlaczego wiec w niskiej temperaturze kompresor sobie radzi? A może coś z zaworem rozprezajacym?
Cześć, Od niedawna jestem posiadaczem Astry Sports Tourer 2011 r. 1.4 benz (A14XER). Od jakiegoś czasu niepokoi mnie dźwięk odpalania silnika i jego ogólna praca. Na samym początku brzmi jak zgrzyt czegoś, a potem dochodzi klekot i cykanie (wtryski?). Brzmi jak diesel. Dodam jeszcze, że po jakichś 30 km ciągłej jazdy potrafi występować charakterystyczne...
Miałem podobną sytuację, tzn. silnik po uruchomieniu chodził na obrotach ok 1600. Przy jeździe, podczas zmiany biegu, obroty nie spadały od razu, tak jak normalnie, tylko albo utrzymywały się na poziomie przy którym zmieniałem bieg albo spadały nieznacznie. Co się okazało? Błaha sprawa -podobno linka sie zacierała. WD40 i gra :)
No jak nic się nie zmienia. Częstotliwość się powinna zmieniać. Jeżeli się nei zmienia, naczy że alternator kręci się cały czas z tymi samymi obrotami -> problem mechaniczny w napędzie alternatora - luźny pasek ? luźne kółko pasowe ?
Witam...zimny silnik zapala i ma duże drgania, po rozgrzaniu są za wolne obroty biegu jałowego-nadal drży.Po naciśnięciu pedału gazu wolno wchodzi w obroty i nie ma przyspieszenia. Wyczyściłem świece i ustawiłem na nich przerwę, wymieniłem cewkę zapłonową /na używaną/ i przewody w.n., zaślepiłem zawór ERG.Przy zdejmowaniu nasadek ze świec ,na drugim...
A jak odepniesz czujnik temp. podczas pracy to zmieniają się obroty? czy nie ma to wpływu na pracę silnika bo dawka rozruchowa jest zależna od jego temp. Kąt wyprzedzenia zapłonu jest prawidłowy?
Witam. Mam problem ze swoją Astrą 1,7CDTI 2005r Gdy zmieniam bieg na wyższy to po wciśnięciu sprzęgła podskakują obroty do góry i spadają. Dzieje się tak przy każdej zmianie biegów. Zaczął się ten problem po wymianie licznika. Tak zaobserwowałem ale to może być przypadek. Byłem na komputerowej diagnostyce i niestety nie było żadnych błędów silnika tylko...
To by się zgadzało, bo gazownik mi ustawił TPS liniowy 0-5 V, ale kabel odciął od czujnika twierdząc że jest to niepotrzebne. Wcześniej jak było "dobrze" to po zmianie przeze mnie na brak TPS zmiany wskazania sondy było wolniejsze niż przy załączonym TPS. Zmierzyłem wskazania sondy miernikiem gdy silnik ostygł i były ok. Więc żeby krokowiec działa prawidłowo...
Sprawdziłbyś jaką masz wartość otwarcia silnika krokowego na biegu jałowym? To ja odpowiem. Tak ma być. Pozycja przepustnicy jest stała więc to otarcie zaworu obejściowego ma się zmieniać wg potrzeb. Jak dla mnie tam wszytko działa jak powinno a Ty szukasz problemu? nie tam gdzie trzeba.
Co do własności jezdnych tego silnika nie jest źle :) Generalnie staram się przyśpieszać z obrotami powyżej 1.7k ale wiadomo jak to jest jadąc w korku na 2 i obrotach 1-1.5k ciężko zmieniać co chwilę na 1. Czy ruszając z 1, jest to nieuniknione .. Wystarczy wymiana samego napinacza czy szarpnąć się na kompletnie nowy rozrząd ? I ostatnie pytanie czy...
witam. Mam problem ze swoją astra G 1.7 tdi tzn kiedy odpalam silnik i jadę przez około 1 km silnik na obrotach około 2tys zaczyna się dławić i przerywać jeżeli zredukuje bieg i obroty spadną wszystko wraca do normy. Przy dłuższej jedzie gdy silnik zaczyna się rozgrzewać problem mija. wydaje mi się że może to być sterownik pompy wtryskowej.... przejechane...
Witam mam opla astrę 93 rok i mam pytanie na temat wyświetlacza wie ktoś czy ten wyświetlacz morze wyświetlać obroty silnika. mój opel jest w wersji bez obrotomierza morze ktoś słyszał o takiej przeróbce aby wyświetlało obroty. Nie chce zmieniać licznika. Może wystarczy tyko wstawić jakiś scalak podać sygnał z cewki zapłonowej. :D:D
Pacjentem jest astra g 1.6 16v Od pewnego czasu auto zaczęło mi dużo palić i przerywać prz przyspieszaniu, auto na biegu jałowym chodzi równo bez żadnych wichrowań obrotów, odpala normalnie nie gaśnie samocznynnie, przy przyspieszaniu zaczyna szarpać i strzelać z wydechu, była sprawdzana sonda lambda i jest sprawna była sprawdzana, nie pokazuje żadnych...
Pierwsza i najważniejsza rzecz to sprawdź do czego idzie ten kabel który zamieniłeś do plusa - wszystko się wyjaśni co spaliłeś, bo na 90% coś spaliłeś Po drugie - czy samochodem przejechałeś się przed wymianą silnika? może takie problemy były i na starym silniku, tylko o tym nie wiesz i coś masz uwalone Po trzecie - zmiana silnika bez zmiany komputera...
Chyba mnie nie rozumiecie. Np. Gdy zmieniam bieg z 2 na 3 to obroty sa kolo 3500 wciskam sprzęgło, puszczam gaz obroty wskakują na 3800 utrzymują się przez jakieś 3-4 sekundy i dopiero zaczynają opadać ( cały czas mam wciśnięte sprzęgło i puszczony gaz). No to chyba nie jest normalne??
Włącz swiatla na włączonym silniku i szarp kierownice prawo lewo pewnie będzie w porządku a potem rob tak samo tylko zmieniaj obroty w zakresie 1tys do powyżej 2 tys i wtedy swiatla gasna bo alternator daje na chwile napiecie powyzej 15 v az do 16v działa jakieś zabezpieczenie elektroniki i wszystko gasnie. Sam z tym mam problem ale stawiam na alternator
Na luzie jak przygazuję i odpuszczam pedał to wszystko jest ok, ale podczas jazdy gdy np zmieniam bieg i puszczam gaz to nie schodzi z obrotów jak powinno a obroty na chwilę gwałtownie ale niewiele podwyższają się, i po chwili jest juz ok, w zasadzie to nie da się z tym jeżdzić , spotkał się ktoś z tym ??? ( regulowałem linkę przepustnicy i czyściłem...
Mapa wtrysku się nie rozjedzie, bo mapy się nigdy nie zmieniają, są stałe. Zmieniają się tylko korekty map, krótko i długoterminowe,a na to pomoże ci nawet tutaj odłączenie akumulatora na parenaście minut. Sterownik przynajmniej na razie zostaw.
Mechanik nic o tym nie wspomniał. Tylko doszedł do wniosku ze to pedał gazu ponieważ jak zamienił z innego samochodu żeby sprawdzić to chodził dobrze tylko problem w tym że następnego dnia po odbiorze znowu były wysokie obroty podczas jazdy. Dodano po 3 po reklamacji trzyma samochód ponad tydzień i tylko powiadomił mnie że bedzie zmieniana jakaś kostka,...
nie no jasne sprzegło bede zmieniał, juz nawet lezy valeo zakupione ale zmiana wynika z hałasujacego łozyska, a ja zawsze zmieniam wszystko parami lub kompletami, wiec sie astrze dostanie tez tarcza i docisk. jesli buczenie jest przez sprzegło to wydaje mi sie ze obroty powinny rosnac a auto nie przyspiesza. taki powinien byc efekt slizgania sie (czy...
W tablicy zegarów jest stabilizator napięcia. Jeśli jest uszkodzony wskazania temp i poziomu paliwa będą zafałszowane. Być może to jego wina. Potencjometr, ja osobiście, sprawdzam tak: podpinam woltomierz między niebieski przewód i masę (silnik). Na jałowych powinno być poniżej 0,7V. Następnie powoli jednostajnie wciskasz gaz. Napięcie powinno się płynnie...
tak, patrzyłem i zmieniałem, wcześniej tps nie był w ogóle podłączony, po podłączeniu miałem obroty 1500 na lpg i na pb, jak zmieniłem w centralce na 0-5 to obroty na lpg się ustabilizowały na 900 a niestety pb nadal chodzi na 1500 ----- sprawdzone i lipa, dioda powoduje że centralka nie widzi TPS
Cholernie zależy mi na tym aucie-ma dożywocie:) Mam 3 fejsy i dostęp do techa -błędów brak dzisiaj dla przykładu przejażdżka 5 km stukania nie ma. We wtorek zmieniam filtr oraz olej na maxlife 10 w 40(olej obecnie ma 15 tys) falowanie wystąpiło z dnia na dzień natomiast stuk najprawdopodobniej jak zmniejszyłem przerwę na świecach na 0,6(ecu nie wykazuje...
"Zmierzyłeś napięcie" -chyba na sondzie lambda? Oto opis pomiaru: podłączyć odpowiedni oscyloskop lub woltomierz do przewodu próbkowania sondy lambda. Zwiększyć prędkość obrotową silnika do 2500...3000 obr. / min na okres 3 minut w celu nagrzania sondy lambda i uaktywnienia katalizatora. Pozostawić silnik na szybkim biegu jałowym i sprawdzić próbkowanie...
Witam, Silnik pracuje na wszystkich cylinrach, olej jest zmieniany systematycznie (obecnie zalany shell 15w40) filtr powietrza oraz gazu zmieniony, brak nieszczelności na układzie wydechowym. W samochodzie jest zamontowana instalacja II generacji (reduktor BRC Tecno + sterownik Mini Lambda)
Pacjent: Opel Astra 1.4 8V SPI C14NZ 1993 Objawy: poszarpywanie silnika, ale TYLKO podczas jazdy. Jak puszczę gaz, na dowolnym biegu, nawet mając obroty wyższe niż 1000/min (na słuch). W ciągu kilku ostatnich tygodni (dystans około 3 kkm) 2x wyskoczył błąd 35. Obserwowane raczej po rozgrzaniu silnika. Co zostało zrobione: czyszczenie przepustnicy i...
Witam po dłuższej przerwie. Udało mi sie dzisiaj podłączyć auto pod ABCOM.Opiszę to,co zaobserwowałem.Obroty wahają się od 775obr do 825obr,w tym czasie kąt wyprzedzenia zapłonu zmienia się w zakresie od 5do 10-11stopni,pozostałe parametry OK.Wypiąłem czujnik spalania stukowego,odłączyłem krokowca,zacisnąłem wężyk z MAPsensora(żeby trzymał stałe parametry,bo...
Coś te astry mają nie tak z tym ogrzewaniem:|Kolega jeździ astrą II 1,4 90KM z ręczną klimatyzacją i też ogrzewanie ma bardzo słabe. Na wolnych obrotach i w czasie wolnej jazdy dmucha praktycznie zimnym powietrzem. Dopiero na wysokich obrotach czuć cieplejsze powietrze ale do gorącego mu bardzo daleko. Nawet po przejechaniu kilkudziesięciu km jest to...
Pisze z pytaniem astra g dizel 1.7 alternator boscha 70a wolne obroty bez włączania świateł 13,95 /13,98 na światłach włączonych 13,80 /13,9 po prze gazowaniu koło 3000obrotów 14,1 / 14,15 objawia sie to minimalnym rozjaśnieniem deski /obroty wentylatora podnoszą się podczas jazdy co dziwne podczas jazdy ze stałą prędkością na jednym biegu wiatrak jakby...
CD. opowieści o usterce asterki. Serwis wczytał najnowsze oprogramowanie sterownika i nic to nie dało ale P. mechanik dociekliwy trochę zauważył że napięcie sondy utrzymuje się cały czas na wartości 4.8 v. i chyba dlatego błąd się wczytuje napięcie powinno być mniejsze na wolnych obrotach. Ponieważ sondy wymienione były już 3 więc pozostało uszkodzenie...
Po mojemu nie podpiąłeś dobrze kabloteki na pompę. Błąd występuje przy uszkodzeniu zaworka SPV ale uszkodzenie czy zabrudzenie odkładamy na bok. Na spokojnie spójrz na wiązkę do pompy. Dodano po 1 Istnieje taka możliwość że padł sterownik. Ale pytanie. Czemu zmieniałeś silnik? i Czy taki objaw pojawiał się wcześniej? Bo jeśli nie, tylko teraz po wymianie...
Witam wszystkich. Chciałbym, żeby ktoś mi pomógł, bo nie chciałbym niepotrzebnie tracić pieniędzy na mechaników, którzy będą tylko brać kasę. ..Mój problem polega tym, że niedawno kupiłem samochód marki Opel Astra f z silnikiem 1.4 8v benzyna + LPG. Do tej pory wszystko było OK, ale jakiś czas temu samochód dostał dużych obrotów. Gdy go zapalę to obroty...
Witam, Nie znam dokladnie tego modelu ale te czujniki sa montowane na osi obrotu przepustnicy lub w czyms co "podaza" za tym ruchem. Moze szukaj wzdloz przewodow idacych od przepustnicy. Pozdrawiam Szukałem po przewodach i nie mogę znaleźć mam uszkodzony czujnik przepustnicy a przepustnicy jest nowa Dodano po 2 Tam jest przepustnica elektroniczna,...
pozycjoner ma oddzielne styki do tego który bieg wybrany oraz oddzielne do rozrusznika i jeszcze oddzielne do lampki wstecznego :) także to że rozrusznika nie załącza na D to o niczym nie świadczy, mi się w Astrze raz tak zepsuł pozycjoner że na D jechał jak na 3 (zmieniał od 1 do 3) innym razem znów wywalał tryb awaryjny w losowych momentach i wtedy...
-Regulacja-masz mozliwość regulacji ciśnienia na reduktorze. Jeżeli nie możesz połączyć się z programem i zmieniać czasu otwarcia wtrysków to spróbuj wpiąć za filtrem fazy lotnej zwykły manometr.Powinno być ok 1 bar. I spróbuj od 0.6 do 1.3 bara po ok 0.1 zmieniając. Jednak, Skoro zmieniałeś wielkość dysz to może poszukaj błędów w przepięciu wtrysków...
Tak mam błędy stałe z pedałem gazu związane.Jutro podłącze i podeśle jakie . Jutro podmienię od znajomego sterownik pompy - myślę ,że pompa mechanicznie jest dobra stało się to podczas jazdy na wyższych obrotach nagle autko straciło moc zjechałem na pobocze i obroty na biegu jałowym 1500. Wcześniej z tym autkiem było wszystko porządku. Co najgorsze...
Witam panowie, dziękuje za odpowiedzi ale muszę dodać ze w Ast-erce nie ma kopułki tylko jest moduł, świece były zmieniane już chyba 4 razy bo te nowe to teraz potrafią być takie ze kupisz i już przebicie ;/ Co do kabli tam samo były wymieniane kilka razy . Hmm pompka paliwa to mnie zainteresowało, ja miałem takie przypuszczenia ale nie sprawdzałem...
Witam serdecznie. Bardzo bym prosił o poradę odnośnie problemu, który opisuję, a dotyczy on Opla Astry 1,6 8v 75 km. Mam taki problem z tym samochodem, że przy prędkości około 120 km/h i obrotach od 3,5 tysiąca samochód zaczyna szarpać i go muli aż do 4,5 tyś obrotów, wrażenie jakby tracił częściowo moc. Szarpanie się normuje gdy delikatnie ujmuję gazu....
Słuchaj, wszystkie 16 zaworowe dobre są, ale mają swoje wymagania. Ten silnik lubi obroty, musi je mieć. Inaczej go zmulisz i jeździ gorzej niz 8-mio zaworówka. Jeżeli nie robisz tras, a toczysz się po miescie, lub potrzebujesz samochodu na dojazdy do pracy szukaj 8-mio zaworowego. No i w razie awarii ( np urwanie paska) koszty naprawy sa zdecydowanie...
Witam! Mam problem z samochodem i nie wiem z której strony temat ugryźć, do kogo najpierw pojechać. Auto to opel astra F 1.7 TDS Isuzu, silnik TC4EE1. Pierwszy, mniejszy problem to fakt że jak samochód postoi dobę to podczas odpalania trzeba trzymać silnik na gazie przez około 5 sekund, ponieważ tak przerywa że inaczej albo nie zaskoczy, albo zaraz...
ale czy to ustawienie psuje silnik ? bo doszłem do wniosku że chyba prawdopodobnie nie psuje....instalacja zakładana była w kwietniu 2008 roku, na takim ustawieniu jeździł więc 5 lat! (najpierw brat a od 3 lat ja użytkuje auto) z silnikiem nie było problemów.....choć było kilka razy gdzieś 2 miesiące temu takie coś odpalam auto na zimnym silniku i po...
Witam wszystkich, w czasie jazdy światła mijania jak i drogowe delikatnie przygasają (średnio 1 raz na minutę, przygasanie jest delikatne i zauważalne również w oświetleniu licznika), dzieje się tak zarówno gdy zmieniamy biegi (choć nie za każdym razem) jak i podczas płynnej jazdy ze stałymi obrotami silnika. czyżby to był regulator napięcia, jaki jest...
Jaki proponujesz model do 140 KM? Ewentualnie jaką firmę. AC podaje Zavoli do 150KM, Czy jak już zmieniać to wkładać jeszcze większy? Z tą lokalizacją to chodzi o co dokładnie? Powinien być jak najmniej narażony na podgrzewanie sie z silnika czy np z chłodnicy? Czy może chodzi o odległość od reduktora do listwy wtryskowej? pozdrawiam, napiszę coś więcej...
coś chyba niejasno napisałem: drukarka niezależnie czy z kompa czy z przycisku wciąga kartkę na 1-2mm i potem zmienia kierunek obrotu i z powrotem kartka ląduje w zasobniku papieru. Płyty zmieniałem 30 razy, zatem albo błąd jest w tym haczyku ("dzyndzelku") albo w zasilaczu. Spiłować się trochę boję, bo nie mam drugiego..., aster, Jesteś pewien że piłować?...
witam model Astra F 1.6 B+ gaz silnik C16NZ 92r. przebieg 172 000 sedan Wydaje mi sie ze mam za duze spalanie na gazie jest to 10.5L na 100km jazda mieszana ( 0 stania w korkach jako ze mieszkam poza miastem ) czyli z przewagą jazdy w trasie nie jeżdżę "dziko" spokojna jazda do max 100km biegi zmieniane co ok 2000- 2500 obrotów jak mogę zmniejszyć spalanie??...
Wolne obroty silnika w czacie powolnej lub szybkiej jazdy zmieniają się od 800 do 1000.Gdy samochód zatrzymuje się obroty wracają do normy. Proszę o Poradę
Mam od wczoraj problem z moją Astrą (1.7D 60KM). Otóż na luzie i na biegu (ale bez gazu) zaczynają sobie falować obroty. Czasem silnik gaśnie. Gdy doda się gazu, to zjawisko to już nie występuje. W czasie jazdy na niskim biegu w związku z falowaniem obrotów samochód potrafi sam sobie nagle przyspieszyć. Coś takiego zdarzało mi się już wcześniej (ostatnio...
Mam to samo w aucie u sąsiada zgasł w czasie jazdy, pompa reaguje na na obroty ale iskry brak. Cewka iskrzy na krótko. Jak pisał "gość" pewnie koniec mocy uwalony, wiadomo do wymiany moduł. Mam tylko pytanie czy zmieniać cewkę na nową? Bo wydaje mi się że to ona mogła sie zestarzeć i obciążać końcówkę. Ktoś tam pisał że cewki palą moduły. Pozdrawiam!
Właśnie 02 integrator wyświetla 128 - czy o to chodzi? wskazania sondy oscylują - jak dodawałem gazu to spadały chyba cos koło jedynki - 1,2 ale co chwile się zmieniały, na wolnych obrotach O2 sensor wyświetla 4,7 V - chodzi mi o to jak wychwycić czy jest OK? OP-com wydaje mi się mało intuicyjny jeśli chodzi o te odczyty? może jest inny program który...
koledzy ja problem z błedem 0335 rozwiazałem wymieniłem czujnik najpierw kupiłem zaminnik około 130 zł firma EPS było dobrze przez jakieś trzy miesiace i znów to samo głowiłem sie czy to był czujnik czy nie ale mając stary z przed wymiany postanowiłem go załozyc i problem zniknął na krótki czas, wiedząc juz że to winna czujnika wybrałem sie do serwisu...
Ciśnienie paliwa na pewno nie jest zbyt duże, bo zmieniałem regulator ciśnienia. To jest moje autko, i wcześniej wszystko jeździło bardzo dobrze, a szarpania i CHECK pojawiły się nagle, auto chodzi stabilnie na wolnych obrotach, po minucie wywala błąd 45, czasem się da jeździć, czasem szarpie, zalewa.. co do kąta wyprzedzenia, jutro to sprawdzę, ale...
Witam Mam następujący problem po wymianie rozrządu auto po odpaleniu pokazywało obroty silnika na biegu jałowym 700 obr./min przed wymianą było zawsze 900 obr./min Po gwałtownym dodaniu gazu powyżej 2000 obr./min silnik przerywa.. Przy łagodnym przyśpieszaniu jest wszystko dobrze co to może być? Zauważyłem że po wymianie rozrządu olej trochę śmierdzi...
Witam forumowiczów. Mam problem z moim autem, od pewnego czasu mam spory problem z astra bo strasznie faluja w niej obroty w zakresie od 500 do 1500obr/min i niekiedy zdarza sie ze jak puszcze auto na luz gdy dojezdzam do krzyzowki czy tez zmieniam bieg to gasnie. Znajomy gosc stwierdzil ze to moze byc zawor recyrkulacji spalin lub jakis tam jeszcze...
Gaz zakładałem jakieś 5 lat temu. Wiem, że założyli go źle bo od tego czasu samochód zaczął brzmieć jak traktor, nie było już tego byzczenia jak każda Astra. Moduł właśnie wymieniłem i auto jeździ tylko skąd się bierze to szarpanie na zimnym silniku. No nic jutro wymienię kable i świece i zobaczymy... Mam tylko nadzieję, że z praktycznie całym nowym...
To dlaczego tylko nieliczni producenci je stosują, fakt tytanowe mają szersze pasmo tylko poco. No z moich obserwacji na kilku autach wynika że tytanowe są wolniejsze niektórzy producenci też o tym wspominają. Przyjrzyj się 12v jest cały czas, ecu steruje masą grzałki. Mierzyłeś potencjometr od egr? Masa powietrza trochę odstaje, ale u mnie jak zrobię...
Dzięki za podpowiedzi, faktycznie świece żarowe podgrzewają jeszcze zimny silnik po uruchomieniu w celu poprawy jakości spalin, ale moim zdaniem to nie powód żeby ładowanie spadło do 12V, po włączenie świateł mijania 11,9V + pogrzewanie tylnej szyby to na wyświetlaczu już tylko 11,7V i wyższe obroty silnika mało zmieniają, a gdy świece się wyłączą to...
Na sondzie sygnał zmieniać pow. się od 0V do 1V w czasie 1sek. Gazownicy biorą również ten sygnał łączą ze swoim ustrojstwem /emulator/ przy żle podłączonym,uszkodzonym wprowadza zakłócenia i stąd są zawsze największe problemy. Takie zakłócenia wprowadza też zapchany katalizator wcześniej podobno silnik się zalewał.Przejedż się autkiem na trzecim biegu...
TPS max możesz wstawić 0,40V? tak program Bingo - m 5.02 ale na kazdej wersji tak jest. A jakie masz otwarcie krokowca na luzie? +5, -5 a zaawansowanych 0,0 na jalowych. (jw) A co z jałowymi obrotami nie tak? Za słabo chodzi czy za mocno? z Obrotami wszystko ok, jak zmieniam na dwie cewki to tylko odczyt jest wyzszy na programie silnik chodzi normalnie...
Ta kontrolka w astrach sygnalizuje 4 lub 5 błędów...nie pamiętam dokadnie.Napewno 3 z nich to sonda lambda ,praca wtryskiwacza, i bieg jałowy.Często jest tak że po wymianie uszczeliki gaśnie.Sonde sprawdza sie tak: wepnij się woltomierzem ("plusem") w przewód sondy (nie odłączając jej oczywiście), "minus" miernika do masy. Silnik musi być wstępnie...
1. To, że znaki czasem mrugają albo znak pojawia się w innym miejscu ( najczęściej o 90 stopni później) to kwestia zakłóceń od 2 świecy i niewyłapywania sygnału wyzwalającego i o niczym to nie świadczy. Weź folię aluminiową i zaekranuj okolicę wpięcia lampy na przewód, żeby poprawić obserwację. Jednak nie wydaję mi się to potrzebne. 2. Uważam, że niemożliwe...
Jeżeli chodzi o moc alternatora to ja w mojej Astrze mam 1400W (14,5V/100A) , podejrzewam, że dużych w ciężarówkach są na pewno z 3 kW. Poza tym są przecież generatory od agregatów prądotwórczych. Wasia, na co Ty chcesz tracić 50% mocy w alternatorze?jeżeli chodzi o obroty to poszukaj sobie w necie charakterystyk alternatora a co do prostej przetwornicy...
Nie do końca rozumiem co masz na myśli pisząc: główne objawy to niestabilność obrotów niskich,gdy jest zimny i zawór się puszcza gaz to szybko gaśnie,tak jakby nie było w butli gazu ale mogę podpowiedzieć że w oplu Astra F często gasł mi silnik przy pracy na gazie gdy wlot powietrza do filtra był zamontowany "fabrycznie". Znajomy mechanik zsunął gumę...
Mam problem z astrą II g 1.7 cdti. Podczas jazdy gaśnie tablica, wszystkie wskazówki idą do zera (obroty, prędkościomierz itd) samochód jedzie dalej z tego co zauważyłem to mocniej świecą światła gdy to się dzieje. Jezeli zmieniam bieg to gaśnie, po dosłownie minucie odpalam i mogę jechać dalej. Byłem w warsztacie i wykryli mi w silniku błąd "brak napięcia...
Witam. Posiadam Astrę G 1.7DTI Y17DT HB 01r. Panowie mam pytanie co może być przyczyną szarpania mojej asi podczas gdy zmieniam biegi i puszczam sprzęgło wtedy zaczyna mi tak ze 3 razy szarpać "budą" Nie zawsze tak się dzieje ale wyraźnie czuć to gdy zmieniam bieg z 3 na 4 czy też z 4 na 5. Efekt jest taki jak szarpanie autem gdy brakuje mu paliwa....
Witam mój problem jest taki że , gdy odpalam asterke 1.6 ,benz. 92r. na zimnym silniku to silnik pracuje równo nie ma żadnych dolegliwości po 5 min. zaczynają falować obroty i jak bym ruszał to nie pojadę daleko bo jest ciężko ruszyć , ale poczekam chwilę dłużej w końcu zapala się chek engine i obroty się wyrównują troszkę ale dalej pluje z tłumika...
Sprawa wygląda tak: Moja Biała Strzała śmiga jak złoto, jednak od wtorku zauważyłem o dziwo coś takiego jak nierówną prace silnika na biegu jałowym. Na pocz. to było tak ze jak fura była „zimna” to jakoś te obroty jak się zmieniało bieg nie chciały spadać. Teraz już jest taki myk ze czasami jak wyrzucę na luz to skaczą tak odrobinę od 900...
Witam Radio CD30 MP3 w astrze h. Wymieniałem końcówkę na troszkę mocniejszą (teraz siedzi TDA 7564. Wyciągnąłem sygnał na cinche pod wzmaka. Wlutowałem się pod nogi wejściowe końcówki 11 (Lewy przód), 15 (Prawy przód) i 13 (masa sygnału SGND). Między nogi końcówki a gniazda dałem po kondzie 4.7 uF (ceramik) na kanał (załącznik). Podłączyłem do auta...
Witam ponownie! Otóż wymieniłem swój licznik na inny podobno sprowadzony ze skądś tam. Głownie chodziło mi o poprawę obrotów (żeby mi nie gasł) bo w liczniku znajduje się czujnik prędkości (błąd 24) Po wymianie porawiło się tylko wskazanie prędkości ( już nie przekłamuje) i innych wskaźników. Samochód dalej gaśnie i wyskakuje ten błąd. Tak jak pisałem...
Nie powiązałem tego z regulatorem. Nawet o nim nie pomyślałem, bo oba alternatory zachowują się tak samo, tj. przysiada napięcie. Z tym, że ten 100A miał spadek do 11,6V, więc tam była tragedia. Tu też przysiada, ale już akceptowalnie. Mój pierwotny alternator 100A był już raz regenerowany, dwa lata temu, wtedy też zmieniałem przewody na nowe. Bez tej...
kosiarka zmieniać obrót zmieniać kierunek obrót czujnik obrót aster
czyszczenie kabli mierniki voltcraft podświetlenie vestel 17ips71
barracuda 2000i wisniowski satel
Obroty biegu jałowego silnika Case 5140 Czas pracy pompy po wygaszeniu pieca Vaillant VU 260 XE