128 to środek. Screen jest dla błędu sondy, czyli podstawione wartości domyślne. Nic z niego nie wynika.
Nie bierz tego. Po co masz 2 razy sprzęgło robić. Bierz LUK'a i pojeździsz na tym.
Żarówka rurkowa LED, długość musisz zmierzyć sam.
Wygląda na wewnętrzy przeciek pompy. Uszczelnienie tłoczka poszło spać. Pompa pod pedałem do wymiany. Ale to wymaga jeszcze weryfikacji.
Zamykanie na brązowo-czerwonym otwieranie na brązowo-białym ryglowanie to drugi impuls odciąć 15 czyli plus po stacyjce
A możesz napisać nr błędów które pokazuje komputer i czym diagnoza robiona?
Z instalacji gazowe. Spróbuj skasować błąd i uruchomić na benzynie i nie przełączać na gaz. Jaką masz instalacje gazową?
Kolego wymiana intercoolera, kontrola turbiny i diagostyktyka wszystko Ci powiedzą. Pozdrawiam
Witam Ja ciągniesz dźwignie czuć że linka się naciąga ? Linka cofa się ? linka zardzewiała może i też nie cofa się . Ciężko będzie się dobrać bo bęben aby ściągnąć to hamulce muszą puścić!
Może się gdzieś zapowietrza, najlepiej było by się wpiąć pompka w układ paliwowy i poobserwować czy nie ma jakiegoś wycieku.
Nr części CJ24410133, nr katalogowy opla 6237095
Sterownik do przelutowania
Zacznij od pomiarów,może na początek ładowanie i pobór prądu.
Silnik 1.6 za 1500 i stary w rozliczeniu to chyba trochę złodziejstwo. Widocznie chce dobrze przyciąć. A tak ogólnie to sam silnik nie wiele ci da, musisz mieć sterownik, skrzynie, osprzęt bo 1.2 jest na łańcuchu a 1.6 na pasku wiec osprzęt zupełnie inny. I kto ci to podlaczy, inna wiązka itp. Realne koszty wymiany wyniosą około 3-4 tysiące. Za te pieniądze...
OK, dzięki, zadziałało. Teraz jeden pilot działa a drugi nie, ale musi to być teraz coś z tym pilotem. Będę działał na tym dobrym. Dzięki za pomoc!
Okazało się że to były klapy wirowe. One powodowały taki dziwny dźwięk. Pozdrawiam
Błędy do odczytu,problemem może być sam ECM jak to w łopelach. Masy do sprawdzenia a nie dokładanie na zasadzie bo może może coś pomoże. Multitimer jak najbardziej do sprawdzenia a wycieraczki może po prostu stoją na tulejach? Do tego moduł na podłużnicy też może być zielony. Raczej bez dobrego fachowca nie poradzisz.
Tak mam klime też wentylator nie pracuje przy jej włączeniu. Dodano po 2 Samochód normalnie odpala gdy temperatura spadnie około 70° to gdy dodam trochę gazu kontrolki znikają i pracuje dobrze dobrze momentu 90°
Brak ładowania. Do sprawdzenia/naprawy/wymiany alternator.
No niestety ale do tego silnika pozostaje tylko OP-COM, ELM obsługuje auta niby od 2000r ale nie wszystkie ECU były kompatybilne. Można zainwestować 50zł w chińskiego OP-COM-a albo zbudować sobie własny interfejs w oparciu no MAX232, adapterem KKL też w sumie powinno dać radę się podpiąć.
dokładnie w którym miejscu drzwi jest ten czujnik? ( moze fotke ktos ma?)
Tylko pamiętaj że bez katalizatora diagnosta nie podbije Ci badań technicznych. Niektórzy w miejsce katalizatora dają atrapę ale jeżeli diagnosta będzie badał spaliny to nie przejdziesz badań technicznych.
Tam nie ma przekaźnika ... Pompa wspomagania dostaje następujące sygnały .. Plus po kluczu , sygnał ładowania , zasilanie bezp 80A , masa , ew diagnoza tech ... Sprawdz Podłaczenie tej małej wtyczki dwupinowej czasami gubi styk (jest koło małej skrzynki bezp w komoze silnika po prawej stronie ... ) Pompa posiada sterownik w sobie i czasami niestety...
(at)dominikzks Sprawdź pobór prądu przez wentylator, sądzę, że tam będzie problem (przytarty wentylator i pobór prądu >40A).
panowie problem rozwiązałem sam, wlałem płynu do zbiorniczka po brzegi zrobiło ciśnienie i pokazało się miejsce wycieku. Przewód wychodzący z bloku zaraz obok egr połączony trójnikiem z cienkim przewodem idącym w kierunku wlotu powietrza. Gruby przewód wychodzi z silnika i idzie do kabiny wew. auta i na tym trójniku jest pęknięty. Nie wiem jak ten wąż...
A jak "widzi" ecu jego pracę?
Jest to normalne zjawisko w tym aucie. Można oczywiście zrobić zabieg o czym poczytasz [url=http://astra.autokacik.pl/technika/... chodź to rozwiązanie nie jest najlepsze i w pełni nie rozwiązuje problemu.
No musisz te żarówki sprawdzić ja też tak miałem i te żarówki się spaliły
Tam jest kawałek elektroniki który ogranicza prąd teog silnicza. Standardową usterką jest to że silniczek dojeżdża do końca i zamiast się zatrzymać wyłamuje conieco.
Astra II 1.4 16V 2000r wspomaganie elektro-hydrauliczne. Od jakiegoś czasu borykam się z trudnym do zdiagnozowania problemem związanym ze wspomaganiem kierownicy , otóż kiedy uruchamiam silnik wszystko jest ok wspomaganie działa jak nowe ,robię parę km wyłączam silnik i kiedy włączam ponownie wspomagania brak , i teraz najciekawsze - im dłużej silnik...
Powiedzmy ze w duzym uogolnieniu masz racje to sa lini sluzace do komunikacji pomiedzy strownikiem a urzadzeniem diagnostycznym . Predkosc prezsylania danych moze byc rozna , moze wynosic np. 9600 baude rate (jednostka bod, uzywana tez jako okreslenie predkosci przesylu danych w fax-ach , sprawdz sobie czym sie to rozni od bitow , bajtow , zwroc uwage...
Opel ASTRA 1.7 DTI isuzu 2000r zapala i po 2 sekundach gaśni Po podaniu paliwa bezpośrednio do pompy (do przewodu podłączonego do wyjścia filtra ) dzieje się to samo. może ktoś ma jakiś pomysł co mogło się stać. Fajowe porady, immo, alarm.
Szukaj pod kątem lewego powietrza.
sterownik pompy
Czyli nie masz ciśnienia czynnika roboczego, plus pewnie uszkodzoną opornicę (np bezpiecznik termiczny) jednego z silników.
Jeżeli będzie błąd zaworu przelewowego to uszkodzony sterownik,można przesłać, naprawię.
Witam mam pytanie gdzie znajduja sie czujniki temp paliwa i plynu chlodniczego w astrze II 1.7 DTI ISUZU poniewaz pokazuje mi wartosci minusowe jak podlacze pod program diagnostyczny.prosze o podpowiedz lub zdjecia lokalizacji czujnikow.
Sama wymiana nic nie da. Musi zostać "dopasowany".
Witam.Każda astra z tym silnikiem ma czujnik sprzęgła.Służy też do włanczania silnika gdy chamujemy silnikiem i gdy wciśniemy sprzęgło to zaczyna pracować-oszczędzanie paliwa.
mam problem z Astra 2000r silnik Y17DT podczas jazdy kiedy temperatura na wskaźniku dochodzi do około 90 stopni silnik gaśnie po ostygnięciu można go normalnie odpalic. Sprawdziłem termostat i pompę wodną są OK. Czy ktoś wie jak rozwiązac ten problem??
Sprawdźcie zasilanie sterownika i masy.
Jeden kabelek to + po stacyjce a drugi do świateł cofania.
Nie ma. Ale można sobie poradzić inaczej. Jak chcesz to zastukaj na GG, masz u mnie fory za wsad do kości Rover do Sykesa.
W celu wyeliminowania problemu migotania możesz zastosować kondensator.
witam spod przedniego zderzaka wystają 2 kable które sa zakończone wtyczka a z kolei do niej wsadzony jest zwierający oba kable przewód. Do czego to jest? I czy to tak powinno być jak jest u mnie? Ktoś powiedział mi ze tu powinien być wpięty rezystor(on jest chyba z jakąś dioda o aluminiowej oprawie) który widać na fotce a leży luzem na zderzaku - może...
A należało zacząć od wymiany czujnika położenia wału.
diody najlepiej badac pradem.
W astrze stałym problemem jest chłodnica,tam często cieknie.Ale ta ilość wskazuje bardziej na pompę wodną.Kiedy ostatnio wymieniałeś rozrząd.Na przewodach jeśli jest przeciek będzie nalot.Sprawdź czy podłoga jest sucha z przodu bo może być z nagrzewnicy przeciek.
Bartek udzielił Tobie konkretnej odpowiedzi
Możliwe że przytkany osuszacz lub skraplacz ....
sharan 2000r laguna 2000r toledo 2000r
termostat naprawa komputer telwis regulator wentylatora chłodnicy peugeot
testowanie powerbanku radio mińsk
Unitra MDS 432: Ciche odtwarzanie i pulsowanie 50Hz Czy helikopter nocą miga na czerwono?