Robiłem tak : Brązowy + cza.zółtym Czerwony + Czr.nieb To samo KLIK (ten chyba próbował zamykać ) Tu błąd bo miał być czarny z czerwonym nie z żółtym.
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
A sprawdziłeś taką prozaiczną rzecz jak bezpiecznik centralnego zamka? Pod kierownicą w skrzynce bezpiecznik nr F11 - 20A Możesz też w zrobić po numerze VIN odkodowanie co ten samochód miał na wyposażeniu. Może będzie centralny zamek?
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
w zamku pasazera :)
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Przepusty do sprawdzenia, zwłaszcza w klapie
na włączonym zapłonie uderz czymś twardym w centralkę zamka.
Astra F 1995, od razu otwiera i zamyka.
Wysłałem ci schemacik. Daj znać czy doszedł.
Dzieki za info. Na razie muszę poszukać tego zwarcia, ale to dopiero w następnym tygodniu. P.S. I jeszcze mam prośbę. Jakbyś mógł mi to mniej więcej rozrysować. Jak ten switch jest połączony z kabelkami prądowymi od silniczka w siłowniku (wnętrze siłownika). Byłbym bardzo wdzięczny :-) P.S.2 I do czego są pozostałe kabelki przy module ? (czarny cienki...
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
tak wygląda orginalny centralny zamek w mojej astrze sedan: https://obrazki.elektroda.pl/8867218600_... https://obrazki.elektroda.pl/4797538400_... https://obrazki.elektroda.pl/7441295900_... po prostu bolec wchodzi i blokuje możliwość wciśnięcia przycisku otwarcia klapy tylniej
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
Zastanawie mnie jeszcze jedno,gdy pozostawie kluczyk w stacyjce zamek potrafi się sam zamknąć,a pochwili otworzyć,dodam że dzieje się tak gdy niewystępują żadne np.drgania które mogły by też takie coś spowodować.Momentami głupieje od czego mam zacząć,dziś przez większość dnia korzystałem z auta,często zamykając,otwierając.Działa bez sprawiana jakichkolwiek...
Czyżby jakaś krańcówka siadła?? Myślę że tak. Drzwi kierowca.
A więc tak, dzisiaj dotarł do mnie moduł REC. Po wymianie i programowaniu wszystko działa jak należy. Dziękuję za zainteresowanie tematem. POZDRAWIAM
Jest pod komputerem za wykładziną.POZDRAWIAM
A praktyka jest taka, że po włączeniu zapłonu to natychmiast trzeba nacisnąć zamknij/otwórz I na to jest czas 10s
Jeśli masz pewność, że okablowanie jest ok, to najprościej podstaw na chwilę centralkę zamka od innej astry. To najszybszy sposób sprawdzenia, ale też spiep..... drugiej centralki. Pozdr.
Zamykanie na brązowo-czerwonym otwieranie na brązowo-białym ryglowanie to drugi impuls odciąć 15 czyli plus po stacyjce
witam mam podobny problem z centralką w opel astra f '95 naciskam przycisk na pilocie i tylko kierunki migają, i sie wogóle nie zamyka ani kluczykiem jak przekręcam zamek to też nic sie nie dzieje, od czego mam zacząć?? może to ten sterownik, gdzie on sie znajduje pomocy Regulamin Kolegi nie obowiązuje? 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających...
Być może https://www.forumsamochodowe.pl/opel-zaf...
panowie teraz to całkiem się z centralnym porobiło podczas zamykania auta auto zamyka się jedynie drzwi pasażera kierowcy i tylne prawda natomiast drzwi tylne lewe i klapa bagażnika już nie zrobiło się tak gdy chciałem aby drzwi tylne lewe się zamykały bo się nie zamykały a teraz jest tak ze ani te drzwi się nie zamykają ani klapa bagażnika się nie...
Sprawdź czy prąd dochodzi do przyłączy w drzwiach. Jeśli dochodzi no to trzeba tapicerkę ściągnąć.
Witam wszystkich. To mój pierwszy temat na tym fotum więc proszę o wyrozumiałość. Założyłem autoalarm Safecar do Opla Astry wraz z centralnym zamkiem. I mam kilka pytań. Po podłączeniu centralnego zamka do alarmu zamek nie działa na kluczyk. Czyli jak zamknę drzwi od kierowcy kluczykiem to pozostałe się nie zamykają. A jeśli odłącze od alarmu to jest...
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Witam. Mam mały problem z alarmem GMS 210 w astrze. Otóż, kiedy włączam alarm pilotem ten się uzbraja i zamyka centralny zamek po 1sek. Zamek sam z powrotem się otwiera, ale alarm jest ciągle aktywny. Zauważyłem też ze przy zamykaniu drzwi wszystkie siłowniki pracują tylko jeden od kierowcy zasuwa do połowy i zamek otwiera się z powrotem. Dodam jeszcze...
Chyba raczej nie wystarczy. Owa "nauka" polega na zestrojeniu pilota i odbiornika (kod zmienny). Jeżeli pytasz to pewnie wiesz jak się to robi. Przyznasz, że gdyby tak było, jak radzi kolega piętro wyżej kradzież samochodu była by bajeczna.
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Super komfortowo nie będzie, zwłaszcza jeśli nigdy jej nie zdejmowałeś. Moja rada, dla treningu zdejmij z drzwi pasażera a potem z doświadczeniem zabierz się za te od kierowcy.
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Dzięki za tą odpowiedź. Zadziałała. Padł u mnie bezpiecznik od otwierania klapy tylnej nr 38 i przy tej okazji przestał działać centralny zamek. Po wymianie bezpiecznika klapa zaczęła działać, lecz nadal nie działał centralny zamek. Jeździłem po elektronikach i wołali po podpięciu do komputera od 500 zł do 700zł za wymianę jakiegoś modułu. Dobrze że...
to steruje jeszcze przez sterownik do zamkow bo mam to samo :D http://obrazki.elektroda.net/0_118396799...
Nie rozumiem tego ostatniego zdania o centralce. ??
Od jakiego auta masz te zamki centralne? Może wstaw fotkę tego co masz po stronie kierowcy i pasażera...
http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Bo...
Ewidentnie masz błędy w montażu. Tu masz dokładną rozpiskę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Aneczko, powiedz nasz Ty rodzynku (bo nie często goszczą na tym forum kobiety), jaki masz centralny zamek, fabryczny czy wstawiany? Jeżeli masz dokładany, to jest niższy koszt sterownika. Jeśli fabryczny to można za niewielkie pieniądze kupić na szrocie np. od Anglika. Skąd jesteś?
Odłącz centralkę alarmu i zamknij samochód kluczykiem - i już będziesz widział co głupieje. Wiem co głupieje. Pytam czemu ? Bez alarmu centralny działa normalnie.
podłącz z według rysunku C
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem pilota w mojej astrze. Mam fabryczny centralny z pilotem. Centralka działa bez zarzutu, ale pilot nie. Po sprawdzeniu przez opel scanner sterownik odbiera sygnał z pilota, jednak nie zamyka drzwi. Jak zaprogramować przez Opel Scanner?? Czy jest taka możliwość prze Opel Scanner, czy potrzebny Tech-2 ? Mam tez...
Namalowałem na szybko coś takiego
Czyli jeszcze masz jakiś zabezpieczony obwód. Dodano po 1 Szukaj puszki do której idzie przewód od czytnika pastylki, nie chce mi się wierzyć że puszka od immo obsługuje też centralny zamek.
Wszystko to zrobiłem, ale nie pomoglo
albo siłownik nie dostaje sygnału, albo dostaje sygnał, a nie działa. Raczej to drugie. U mnie w megance od strony pasażera było identycznie. Wymieniłem siłownik, a stary rozebrałem i okazało się, że w siłowniku na połączeniu silniczka z obudową był słaby styk, który się tracił jak po otwarciu drzwi z pilota. Jaki jest związek Megane i Astry ? Reg....
witam , kiedyś miałem podobny problem byłem u speców z mojej okolicy i każdy rozkładał ręce, koszt naprawy w aso przekroczył 300 zł. zdecydowałem się wiec poszperać w sieci i znalazłem przyczynę. a więc wymiana samego siłownika master niestety nie wystarczy , rzecz w tym że prawdopodobnie nie była to nawet wina siłownika . jeśli nie działa ani manualnie...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Oto link do schematów autoalarmów Tytan Max dokładnie takiego jak na fotce. pozdrawiam
uszkodzony mikrowyłącznik w siłowniku
bezpieczniki sprawdzone wszystko jest ok. ale jutro zobacze moze pomoże "przyuczenie", własnie też podejrzewam że coś jest z pilotem nie tak, ale to się jutro okaże, dzieki za rade. pozdrawiam.
Może być centralka , zamek kierowcy lub wiązka karoseria -drzwi karoseria-klapa . Do sprawdzenia .
Wystarczy poszukać ...
Nie chodzi para drzwi z prawej strony tj. prawe od strony pasażera z przodu i z tyłu prawe. W tych ostatnich słychać dzwięk siłownika ale nic się nie dzieje jak zamykam. Dzięki za rady Hans30 jutro się za to zabiorę a wieczorem napiszę o skutkach.pozdrawiam!
W drzwiach jest złącze wielostykowe - konkretnie między zawiasami. Jeżeli drzwi były demontowane to może styki są zabrudzone. Rozebrać gniazdo z wtyczką przeczyścić - gorzej na pewno nie będzie. Problem jest tylko jeden -mało tam miejsca na takie czynności.
Na prawym słupku we wnęce błotnika masz sterownik, sprawdź czy jest stały + masa itd., możesz też otworzyć sterownik i zobaczyć czy nie jest np. podlany wodą itp. - ostatnio usuwałem podobna usterkę w astrze
Pokaż zdjęcie tej płytki. Prawdopodobnie padł ci rezystor, na którym centralka realizowała pomiar prądu. Zanim zamontujesz nową, to musisz znaleźć przyczynę uszkodzenia. Bo wygląda to na pełne zwarcie. Tak, jak Paweł, podejrzewam tutaj skutki napraw blacharskich. Niestety blacharze nie patrzą, co jest wokół. Nie raz już łatałem wiązki po nich. Na twoim...
witam, mam ten sam problem czyli tylne drzwi otwieraja caly centralny gdy sa otwierane z zewnatrz mimo ze powinny byc zamkniete. jakies sugestie..? pozdr tax
Jeśli jest master,to master. Ze słave,nie zamkniesz całego auta kluczykiem,tylko pilotem.
To jest dokładka więc programowanie oplowskie nic nie da.Sprawdż zasilanie i podłączenie przewodów do sterownika c.z. Dodano po 1 Użyj drugiego pilota .
Witam Mam Asterke rok 97' z oryginalnymi opuszczanymi szybami problem jest jeden nie dziala zamykanie centralnym zamkiem - zamek tez oryginalny - ale jak opuszcze szybe w dół to central sie zamknie i otworzy? Dodam ze samochód ma alarm Silocona - i nie dziala (nie reaguje na pilota) Od czego zacząć Mysle od wypięcia alarmu?? yahoo
Centralny zamek fabryczny czy "dokładany"? A jak wygląda teraz sytuacja "zamykania" samochodu guzikiem od wewnątrz?
Centralka odbiera każdy sygnał, ale wykonuje tylko prawidłowy.
Kolego Legendbojownik jest temat ładnie opisany na forum opla i jest nawet pokazane co i jak trzeba zrobić. Wystarczy poszukać. Pozdrawiam
Najprościej, gdy użyjesz takiego sterownika: http://www.sklepdioda.pl/photo/_pdf/zams... http://www.alarmy-gerard.pl/index.php?pa... Podłączenie do Astry F: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
Witam, mam takie pytanie. Czy w przewodach centralnego zamka znajdę napięcie 12v? w drzwiach z wyjątkiem centralki/kierowcy.
Twój temat nie miał nic wspólnego z tamtym wątkiem - tam chodziło o immobilizer, a tobie o pilota od centralnego zamka. To dwie zupełnie (no prawie - sterownik zamka musi mieć potwierdzenie z immobilizera do synchronizacji pilota) niezależne od siebie rzeczy.
Witam Mam oryginalny centralny zamek GM z centralka kiekert nr 90457682 od paru dni dziwnie zaczął się zachowywać sam się zamykał myślałem że to wina alarmu który był podpięty pod centralkę dziś odłączyłem i dalej to samo. Nie zawsze się zamyka sam nieraz chodzi normalnie ale zawsze jak wyłączę zapłon automatycznie zamyka się centralny. Obecnie alarm...
Sprawdź wiązkę przewodów pomiędzy drzwiami kierowcy a słupkiem.
Chyba astra 3. Diagnostyka zamka.
Jeśli faktycznie brak zasilania oryginalnej centralki to przewody na podłodze pewnie zgniłe.
Np. ja bym się cieszył bo keyless jest chroniony tym sposobem.
Poczytaj trochę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... tematów już podobnych było już wiele .
Według mojego opisu robiłeś prawidłowo do momentu kiedy wcisnąłeś jeden przycisk. Prawidłowo powinieneś wcisnąć w kolejności lock (zamknięcie) a potem unlock (otwórzenie). Wtedy dopiero powinno nastąpić potwierdzenie poprawnej synchronizacji centralnym zamkiem. Powodzenia :)
Możesz próbować podłączyć diodeczkę świecącą, najlepiej samomrugającą pod stały plusik z jednej stroneczki, a pod kabelek na którym pojawia się maseczka po zamknięciu zameczka (wpinasz sie w przewodzik masterka drzwiczek). I wtedy po zamknięciu centralnego zameczka z piloteczka diodeczka będzie zasilana napięciuniem i zacznie sobie świeciunić...
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
Kolega mój ma problem z centralnym na pilota w Oplu Astra rok 1996. Pilot dopiero po kilkunastym naciśnięciu zamyka zamek. Bateryjki wymienione i nadal to samo.
to jest fabryczny zamek a radiówka dokładana czy od podstaw zakładałeś wszystko
sa wersje bez centralnego z polski:))) a centralny można zainstalowac żaden problem allegro.pl rózne sa zdania o tych uniwersalnych a jak chcesz zobaczyć czy masz centralny to rozbierz ktures drzwi i zobacz czy masz siłowniki fotki sa na allegro
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
Skrzynka w bagażniku REC .
nie
Zamek centralny masz oryginalny czy z Chinaland?
witam, mógłby mi ktoś pomoc i doradzić jak założyć tanio i dobrze centralny zamek do opla astry?? auto wcześniej w centralny zamek nie było wyposażone... chciałbym wiedzieć jakie części potrzebuje i jak to wszystko podłączyć??
nie mam drzwi tylnych , chyba że masz na myśli klapę bagażnika
Zamien ten sterownik na inny i bedxie wszystko chodzilo na jednej z kostek napewno ustawiasz wyjscie na silowniki w drugiej jest podany plus ,minus,sterowanie dwoma minusami,sterowanie plusem,sterowanie minusem
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Nie musisz rozbierać deski, możesz wszystko podłapać w boczku odkręcając cztery wkręty i wyciągając cały próg , znajdziesz tam w wiązce progowej idącej od takiego sporego złącza sterowanie zamkiem i kierunki na kolorach które wymieniłeś wyżej, idzie też tam w stały plus na czerwonym przewodzie, a na czystych brązowych masz masy, krańcówki drzwi też...
Wymień switcha na pewno brak styku.
Mam zamek tylko w drzwiach kierowcy. Centralny zamyka wszystkie drzwi.
Witam. Jak kupiłem asterkę to miałem takie same objawy. Rozebrałem zamek w tylnych lewych drzwiach wyczyściłem, nasmarowałem i zamek chodzi. w pozostałych drzwiach drzwiach wystarczyło zdjąć tapicerkę i zamek spryskać WD-40. Zamki działają do dzisiaj.
Kochany SEO Perfect to bezpilotówka więc do astry '95 trochę nie halo.Masz oryginalnego pilota?
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Post był raportowany. Przeniosłem z: Zabezpieczenia i Alarmy
Mógł by mnie ktoś nakierować jak podłączyć uniwersalny zamek centralny do samochodu Opel astra f
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
centralny zamek astra astra zamek centralny zamek centralny astra
zworka pinem chińskie testery akumulatorów astra tylne hamulce
napędy force traktorek craftsman
Awaria hamulców i prędkościomierza w Renault Espace IV Zamiana bezpiecznika T2AH250V na 10AL25009V - czy to bezpieczne?