A sprawdziłeś taką prozaiczną rzecz jak bezpiecznik centralnego zamka? Pod kierownicą w skrzynce bezpiecznik nr F11 - 20A Możesz też w zrobić po numerze VIN odkodowanie co ten samochód miał na wyposażeniu. Może będzie centralny zamek?
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
Przepusty do sprawdzenia, zwłaszcza w klapie
Czyli jeszcze masz jakiś zabezpieczony obwód. Dodano po 1 Szukaj puszki do której idzie przewód od czytnika pastylki, nie chce mi się wierzyć że puszka od immo obsługuje też centralny zamek.
Jest pod komputerem za wykładziną.POZDRAWIAM
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
tak wygląda orginalny centralny zamek w mojej astrze sedan: https://obrazki.elektroda.pl/8867218600_... https://obrazki.elektroda.pl/4797538400_... https://obrazki.elektroda.pl/7441295900_... po prostu bolec wchodzi i blokuje możliwość wciśnięcia przycisku otwarcia klapy tylniej
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
Aneczko, powiedz nasz Ty rodzynku (bo nie często goszczą na tym forum kobiety), jaki masz centralny zamek, fabryczny czy wstawiany? Jeżeli masz dokładany, to jest niższy koszt sterownika. Jeśli fabryczny to można za niewielkie pieniądze kupić na szrocie np. od Anglika. Skąd jesteś?
Zakładając jednak że są dobre proszę o pomoc przy sterowniku, jak wysterować bezpośrednio cewki przekaźników? Dodano po 6 Siłowniki chodzą bo słychać ruch przy próbie zamknięcia (nie dam ręki uciąć że ten prawy przód też)tzn. układ reaguje na próbę zamknięcia z kluczyka od strony kierowcy, dodatkowo bagażnik mam otwarty bo okazało się że tam siłownik...
Robiłem tak : Brązowy + cza.zółtym Czerwony + Czr.nieb To samo KLIK (ten chyba próbował zamykać ) Tu błąd bo miał być czarny z czerwonym nie z żółtym.
w zamku pasazera :)
Możesz próbować podłączyć diodeczkę świecącą, najlepiej samomrugającą pod stały plusik z jednej stroneczki, a pod kabelek na którym pojawia się maseczka po zamknięciu zameczka (wpinasz sie w przewodzik masterka drzwiczek). I wtedy po zamknięciu centralnego zameczka z piloteczka diodeczka będzie zasilana napięciuniem i zacznie sobie świeciunić...
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
skorpion ma sterowanie centralnym , bodajże zielony i niebieski ,wychodzą na nich impulsy masy .W ASTRZE znajdż na progu kierowcy przy słupku A kable brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) , zchodzą one z progu na podłogę 0,5 mm2 . central sterowany jest masą tak że żaden iterfejs nie będzie potrzebny
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
na włączonym zapłonie uderz czymś twardym w centralkę zamka.
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
pojawiło się zaraz po zamontowaniu.
Nie musisz rozbierać deski, możesz wszystko podłapać w boczku odkręcając cztery wkręty i wyciągając cały próg , znajdziesz tam w wiązce progowej idącej od takiego sporego złącza sterowanie zamkiem i kierunki na kolorach które wymieniłeś wyżej, idzie też tam w stały plus na czerwonym przewodzie, a na czystych brązowych masz masy, krańcówki drzwi też...
podłącz z według rysunku C
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Oto link do schematów autoalarmów Tytan Max dokładnie takiego jak na fotce. pozdrawiam
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Namalowałem na szybko coś takiego
http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Bo...
Jakie przewody?? Zapewne nadają się do zasilania oświetlenia choinkowego.
Zamontowalem ostatnio w Astrze F 4 drzwiowej centralny zamek uniwersalny z 2 masterami sterowany pilotem. Po zamontowaniu z pilota dziala wszystko ok, natomiast brak reakcji na zamykanie-otwieranie z kluczyka tak jakby mastery nie generowaly sygnalu ? Schemat zestawu : http://images20.fotosik.pl/334/c92e15d6e... Mam jeszcze pytanie poniewaz...
uszkodzony mikrowyłącznik w siłowniku
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
Być może https://www.forumsamochodowe.pl/opel-zaf...
Tu go kupisz: www.amt-alarmy.pl
Skrzynka w bagażniku REC .
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
To jest dokładka więc programowanie oplowskie nic nie da.Sprawdż zasilanie i podłączenie przewodów do sterownika c.z. Dodano po 1 Użyj drugiego pilota .
Sprawdził bym jeszcze przewody a zwłaszcza pomiędzy drzwiami a karoserią jak również w drzwiach przy konektorach od siłowników. Miałem już kilka takich przypadków i były albo pourywane przewody albo przerwa (zaśniedziałe) zaraz przy konektorach. Siłowniki sprawdziłeś "na krótko" czy działają? Jak dobrze kojarzę to master od slave różni się tylko tym...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72...
Wysłałem ci schemacik. Daj znać czy doszedł.
Zależy co chcesz podłączyć i co masz w aucie. Może trochę pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Tu też jest trochę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
po przekręceniu zapłonu zero reakcji na kluczyk, mam 3 kluczyki do niej i z żadnego nie da rady zaprogramować, nie mam pojęcia co z nim może być Dodano po 5 oryginalnego nie mogę zaprogramować, nie mam pojęcia czemu, próbowałem wiele sposobów, mam 3 kluczyki i żaden się nie programuje. Ale oczywiście jak włożę kluczyk w drzwi i przekręcę to wszystkie...
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
pomaranczowy i rozowy do masy zielony i niebieski do brazowo czerwonego i brazowo bialego
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Od jakiego auta masz te zamki centralne? Może wstaw fotkę tego co masz po stronie kierowcy i pasażera...
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
Poprawność montażu możesz zweryfikować tutaj: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
1. Co przeczytałeś i czego się dowiedziałeś do tej pory w swojej sprawie? 2. Co sprawdziłeś?
coś się dzieje z ryglowaniem o ile jest takowe w tym oplu-a pewnie jest mam starą omege i zamki w zimie w niej to jest historia .Natomiast marwić się powinieneś gdy przy sprawnym aku sa jakieś chece z zamkiem po drugie aku coś za szybko pada może słabe ładowanie ,a może trzeba raz porządnie naładować . A z tą linką to pewnie przypadek bo gdy auto stoi...
Zamykanie na brązowo-czerwonym otwieranie na brązowo-białym ryglowanie to drugi impuls odciąć 15 czyli plus po stacyjce
Astra jest prosta jak drut tylko trochę upierdliwa.A co do alarmu to ja nie przepadam za tymi wynalazkami z allegro i to jeszcze z kraju wielkiego muru.
tak a jakie to diody gdzie je kupic
Sprawdź czy prąd dochodzi do przyłączy w drzwiach. Jeśli dochodzi no to trzeba tapicerkę ściągnąć.
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Super komfortowo nie będzie, zwłaszcza jeśli nigdy jej nie zdejmowałeś. Moja rada, dla treningu zdejmij z drzwi pasażera a potem z doświadczeniem zabierz się za te od kierowcy.
Tak dodalem przewod zeby byly spiete obydwa do zoltego i bez tez probowalem i nic
to steruje jeszcze przez sterownik do zamkow bo mam to samo :D http://obrazki.elektroda.net/0_118396799...
Dzięki za tą odpowiedź. Zadziałała. Padł u mnie bezpiecznik od otwierania klapy tylnej nr 38 i przy tej okazji przestał działać centralny zamek. Po wymianie bezpiecznika klapa zaczęła działać, lecz nadal nie działał centralny zamek. Jeździłem po elektronikach i wołali po podpięciu do komputera od 500 zł do 700zł za wymianę jakiegoś modułu. Dobrze że...
Witam, proponuję zacząć od sprawdzenia zasilania (bezpieczniki, masy, itp.). W załączeniu schemat tego zamka.
hej hej dzięki za odpowiedz. no to tak. nie mam dużego doświadczenia z autami i niestety nie udalo mi sie tego nawet znaleźć. czy mógłbyś mnie odesłać do jakiejs foty. bo jedyne co z prawej strony odkopałem to zamykanie wlewu paliwa ^_^ czy aby dostać sie do tej wnęki muszę rozbierać cala ta plastikowa obudowę na nadkolu ?? czy chodzi o ten ostatni...
Pilot pobiera za dużą moc, prawdopodobnie coś z płytką pilota ;) Ale jak to mozna naprawic? Tylko wymiana plytki czy w gre wchodzi jeszcze cos?? I dlaczego sie tak moglo stac?
Ewidentnie masz błędy w montażu. Tu masz dokładną rozpiskę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Kolego zaraz mod pośle wątek do "piekła", z powodu zaniżania poziomu forum. Kolego jaja sobie robisz? To po co jest to forum?Sądzę że do pomagania ludziom co nie wiedzą co i jak. Nie moja wina że nie nie ma działu ,Dla zielonych'
w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem Nie W Astra G, oryginalny centralny zamek jest sterowany impulsami masy. a w sterowniku uniwersalnym minusem W sterowniku uniwersalnym można styki przekaźników konfigurować w dowolny sposób..., schematy: A,B,C,D,E, https://obrazki.elektroda.pl/9968920000_... Uniwersalny sterownik...
Chyba raczej nie wystarczy. Owa "nauka" polega na zestrojeniu pilota i odbiornika (kod zmienny). Jeżeli pytasz to pewnie wiesz jak się to robi. Przyznasz, że gdyby tak było, jak radzi kolega piętro wyżej kradzież samochodu była by bajeczna.
Niestety bez tego elementu centralny zamek nie działa Z moich notatek 12pF
Centralny zamek Astra G, Vectra B, Omega B itp. Skoro masz oznaczenia złącz to przecież z jakiegoś schematu, więc po co jeszcze jakiś "opis"?
Witam Poszukuje schematu elektryki do ASTRY 1993 Kombi oraz informacji gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka montowanego fabrycznie (czy w ogole jest),przeszukałem już wszystkie dzwi i nic. Dzieki 8)
witam, mógłby mi ktoś pomoc i doradzić jak założyć tanio i dobrze centralny zamek do opla astry?? auto wcześniej w centralny zamek nie było wyposażone... chciałbym wiedzieć jakie części potrzebuje i jak to wszystko podłączyć??
Panowie, założony fabryczny centralny zamek w Astrze G. Dołożony alarm. Wszystko działa bez zarzutu przy pracy z pilota alarmu. Przy próbie zamykania centralnego z kluczyka: 1. drzwi się ryglują, 2. po ok.1 sek. drzwi się odryglowują. Gdzie szukać przyczyny ?
no ale po co ciąć? nie chcesz zamykać wszystkich drzwi kluczykiem? prawdopodobnie wystarczy wymienić siłownik kierowcy i będzie działało. lub zamontować nowy moduł zdalnego sterowania.
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
Czyżby jakaś krańcówka siadła?? Myślę że tak. Drzwi kierowca.
złącze sprawdzone wcześniej.
Zamek centralny masz oryginalny czy z Chinaland?
Jeśli jest master,to master. Ze słave,nie zamkniesz całego auta kluczykiem,tylko pilotem.
A więc tak, dzisiaj dotarł do mnie moduł REC. Po wymianie i programowaniu wszystko działa jak należy. Dziękuję za zainteresowanie tematem. POZDRAWIAM
A jak biały albo brązowy dotykasz do masy to zamek się zamyka i otwiera?
astra II z 2000 roku, pilot fabryczny
nic nie pozostaje jak iść po nitce do kłębka.znajdż cienkie przewody brązowy z białym i brązowy z czerwonym wychodzą ze słupka prawych drzwi są to przewody sterujące i muszą iść do centrali o ile jest to fabryczny centralny zamek
to zostaje tylko tech. Niektóre modele nie chcą się tak synchronizować. (30s to czas zbędny) klikaj od razu.
To zgraj pilota z Autkiem.Włącz zaplon i na włączonym zapłonie poklikaj w guziczki na pilocie,powinno załapać.
To ustal teraz czy dochodzą napięcia do sterownika centralnego zamka.
W razie wypadku ten element ma odblokować centralny zamek. Ten patent był już w starych vectrach a, astrach f. Nie ma nic wspólnego z airbag.
Chyba astra 3. Diagnostyka zamka.
Witam Mam zamiar zalozyc centralny zamek i alarm do astry 97 sedan. 1. Jaki polecacie alarm i c. zamek? 2. Jak najlepiej rozwiazac kwestie otwierania klapy bagaznika? Z tego co slyszalem ciezko jest zamontowac tam silownik c. zamka.
Rozbierz boczki, wyjmij zamek, w zamku coś nie kontaktuje na 99%.
Jaki centralny zamek podłączyłeś? Wcześniej, czyli kiedy? Popraw pisownie bo oczekujesz pomocy, ale sam nie chcesz nawet chwili poświecić na to co piszesz.
sprawdź przelotki w tylnych słupkach i przewody w przelotce klapy. Klapa czasem lubi mieszać w centralnym
Astra F 1995, od razu otwiera i zamyka.
czy ma ktoś zdjęcia jak zamontować centralny zamek(siłowniczki)do opla astry
bateria jest ok bo alarm sie rozłącza ale centralny nie chce sie otworzyc jak pisałem
Centralny zamek fabryczny czy "dokładany"? A jak wygląda teraz sytuacja "zamykania" samochodu guzikiem od wewnątrz?
witam mam podobny problem z centralką w opel astra f '95 naciskam przycisk na pilocie i tylko kierunki migają, i sie wogóle nie zamyka ani kluczykiem jak przekręcam zamek to też nic sie nie dzieje, od czego mam zacząć?? może to ten sterownik, gdzie on sie znajduje pomocy Regulamin Kolegi nie obowiązuje? 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających...
Chce mieś tylko informację że centralny zamek zostały zamknięte lub otwarte
Centralka odbiera każdy sygnał, ale wykonuje tylko prawidłowy.
Witam Na zdjęciach zdjęciach masz sterownik centralnego zamka,oraz autoalarm i czujniki ultradźwiękowe.Czy w swoim aucie masz centralny zamek z kluczyka .
astra zamek centralny astra centralny zamek zamek centralny astra
schemat kontrolki rezerwy paliwa thunderbird konfiguracja cewka pompa
napędy force traktorek craftsman
Adapter RCA na DVI - Jak podłączyć starsze urządzenia do nowoczesnych monitorów? Kolory bezpieczników termicznych - identyfikacja i znaczenie