A sprawdziłeś taką prozaiczną rzecz jak bezpiecznik centralnego zamka? Pod kierownicą w skrzynce bezpiecznik nr F11 - 20A Możesz też w zrobić po numerze VIN odkodowanie co ten samochód miał na wyposażeniu. Może będzie centralny zamek?
Przepusty do sprawdzenia, zwłaszcza w klapie
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
Jest pod komputerem za wykładziną.POZDRAWIAM
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
w zamku pasazera :)
oryginał czy dokładany?
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
Robiłem tak : Brązowy + cza.zółtym Czerwony + Czr.nieb To samo KLIK (ten chyba próbował zamykać ) Tu błąd bo miał być czarny z czerwonym nie z żółtym.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Oto link do schematów autoalarmów Tytan Max dokładnie takiego jak na fotce. pozdrawiam
uszkodzony mikrowyłącznik w siłowniku
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Super komfortowo nie będzie, zwłaszcza jeśli nigdy jej nie zdejmowałeś. Moja rada, dla treningu zdejmij z drzwi pasażera a potem z doświadczeniem zabierz się za te od kierowcy.
podłącz z według rysunku C
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
To jest dokładka więc programowanie oplowskie nic nie da.Sprawdż zasilanie i podłączenie przewodów do sterownika c.z. Dodano po 1 Użyj drugiego pilota .
Wysłałem ci schemacik. Daj znać czy doszedł.
Uszkodzony jest silownik w tylnych drzwiach Dosc czesty problem ale jest mozliwosc naprawy
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
Ewidentnie masz błędy w montażu. Tu masz dokładną rozpiskę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Jeśli jest master,to master. Ze słave,nie zamkniesz całego auta kluczykiem,tylko pilotem.
Na kokpicie zamykanie i otwieranie działa, z zamka w drzwiach nie działa.
Niestety bez tego elementu centralny zamek nie działa Z moich notatek 12pF
Dzięki za tą odpowiedź. Zadziałała. Padł u mnie bezpiecznik od otwierania klapy tylnej nr 38 i przy tej okazji przestał działać centralny zamek. Po wymianie bezpiecznika klapa zaczęła działać, lecz nadal nie działał centralny zamek. Jeździłem po elektronikach i wołali po podpięciu do komputera od 500 zł do 700zł za wymianę jakiegoś modułu. Dobrze że...
Witam Panów. Wyciągałem bezpieczniki tak jak Panowie i niestety podobna sytuacja a mianowicie centralny przestał działać i tak naprawdę to nie ma innej możliwości zamknięcia samochodu, proszę o szybką radę bo samochód stoi przed domem a pojutrze są święta nikt mi go nie naprawi, jeśli ma ktoś schemat elektryczny to może na krótko uda mi się go zamknąć....
Witam, od dawna mam problem z oryginalnym centralnym zamkiem w Astrze G 2002. Na czym ten problem polega? Chciałbym dołożyć uniwersalny zamek, lecz nie wiem gdzie i jak podłączyć. To nie jest zamek a sterownik.
witam, mam ten sam problem czyli tylne drzwi otwieraja caly centralny gdy sa otwierane z zewnatrz mimo ze powinny byc zamkniete. jakies sugestie..? pozdr tax
Centralka odbiera każdy sygnał, ale wykonuje tylko prawidłowy.
Być może https://www.forumsamochodowe.pl/opel-zaf...
A więc tak, dzisiaj dotarł do mnie moduł REC. Po wymianie i programowaniu wszystko działa jak należy. Dziękuję za zainteresowanie tematem. POZDRAWIAM
to zostaje tylko tech. Niektóre modele nie chcą się tak synchronizować. (30s to czas zbędny) klikaj od razu.
W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
tak wygląda orginalny centralny zamek w mojej astrze sedan: https://obrazki.elektroda.pl/8867218600_... https://obrazki.elektroda.pl/4797538400_... https://obrazki.elektroda.pl/7441295900_... po prostu bolec wchodzi i blokuje możliwość wciśnięcia przycisku otwarcia klapy tylniej
Czyżby jakaś krańcówka siadła?? Myślę że tak. Drzwi kierowca.
witam mam podobny problem z centralką w opel astra f '95 naciskam przycisk na pilocie i tylko kierunki migają, i sie wogóle nie zamyka ani kluczykiem jak przekręcam zamek to też nic sie nie dzieje, od czego mam zacząć?? może to ten sterownik, gdzie on sie znajduje pomocy Regulamin Kolegi nie obowiązuje? 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających...
Kolego Legendbojownik jest temat ładnie opisany na forum opla i jest nawet pokazane co i jak trzeba zrobić. Wystarczy poszukać. Pozdrawiam
Spróbuj tego : 1. Wsiadamy do samochodu i zamykamy drzwi, 2. Przekręcamy kluczyk w stacyjce do momentu zapalenia się kontrolek. 3. Przytrzymujemy w kluczyku guzik odpowiadający za zamykanie drzwi przez ok 3 sek. 4. W tym czasie drzwi zaryglują się i odryglują ponownie. 5. Kluczyk jest zaprogramowany.
Drugiego pilota nie mam, testera pilotów też nie mam.
Poczytaj trochę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... tematów już podobnych było już wiele .
nie mogę w ogóle zamknąć auta, jedynie zamykają się tylko drzwi od kierowcy Działa (zamyka/otwiera) przycisk w kokpicie ? https://obrazki.elektroda.pl/6182376100_...
To nie siłownik stanął tyko zamek się zaciął. Musisz zdjąć boczek.
panowie teraz to całkiem się z centralnym porobiło podczas zamykania auta auto zamyka się jedynie drzwi pasażera kierowcy i tylne prawda natomiast drzwi tylne lewe i klapa bagażnika już nie zrobiło się tak gdy chciałem aby drzwi tylne lewe się zamykały bo się nie zamykały a teraz jest tak ze ani te drzwi się nie zamykają ani klapa bagażnika się nie...
skorpion ma sterowanie centralnym , bodajże zielony i niebieski ,wychodzą na nich impulsy masy .W ASTRZE znajdż na progu kierowcy przy słupku A kable brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) , zchodzą one z progu na podłogę 0,5 mm2 . central sterowany jest masą tak że żaden iterfejs nie będzie potrzebny
Astra F 1995, od razu otwiera i zamyka.
W drzwiach jest złącze wielostykowe - konkretnie między zawiasami. Jeżeli drzwi były demontowane to może styki są zabrudzone. Rozebrać gniazdo z wtyczką przeczyścić - gorzej na pewno nie będzie. Problem jest tylko jeden -mało tam miejsca na takie czynności.
no to jak przekręciłeś to ciąg w stronę nadwozia z sił wszystkich jaki masz. Jest jeszcze opcja że ktoś zamontował np centralny zamek i przewiercił złącze puszczając kable we środku. Albo inne licho.
astra zamek centralny astra centralny zamek zamek centralny astra
przenośne radio samochodowe schemat rezystor kondensator oznaczenie lc320w01 inwerter
esperanza płyta indukcyjna esperanza płyta indukcyjna
Sterwins – myjka nie podaje płynu: brak zasysania detergentu, czyszczenie układu, dysza MIX Czyszczenie turbosprężarki Audi A4 B6 bez demontażu – Liqui Moly, Forte, Wynn’s, JLM, K2