Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Koniu, szukasz dziury w całym :) Brak ciśnienia paliwa, wtrysk jednopunktowy, pompa zdechła, zresztą w zbiorniku już ktoś grzebał. A z tego co pamiętam, mnożnik szedł na 128+ co by sugerowało za ubogą mieszankę i liche ciśnienie paliwa .
cisnienie jest OK a brak paliwa to moze byc przekaznik (znajduje sie on po prawej stronie ponizej ECU)
egr był wymieniany jakis czas temu ale z przyczyny zatarcia... jak sie to ma do szarpania??
Witam. Potrzebuje pomocy przy diagnozie niskiego ciśnienia na listwie cr w mojej astrze układ wtryskowy bosch . Opisze co juz zrobiłem na poczatku dałem wtryski do sprawdzenia są ok kolejna sprawą było czyszczenie zaworu regulującego dawkę paliwa na pompie , posprawdzane czujniki położenia wału , wałka rozrządu , czujnik temperatury . Zostało mi jeszcze...
Równie dobrze może ciąć się regulator ciśnienia.
Zwróć uwagę na parametry "czerwone" i jaki powinien być ich zakres pracy. Pomyśl, dlaczego są przekroczone. Zacząłbym od EGR i ciśnienia paliwa. To należy sprawdzić jeszcze podczas jazdy. Jak ciśnienie paliwa będzie zbyt wysokie to oprócz kangurów dojdzie jeszcze gaśnięcie silnika. Doładowanie też dziwnie wygląda. Do weryfikacji.
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
2 jakie powinno być ciśnienie paliwa Regulowane około 1 bar.
A wtryski na przelew ile puszczają?
Ciśnienie paliwa pod obciążeniem.
Podstawa w tych silnikach to rozrusznik.Co do paliwa to trzeba by pomierzyć ciśnienie na wstępnej jak i narastanie go przy rozruchu.No i właśnie diagnoza z podglądem parametrów.
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Ale co ma do tego pompka, skoro regulator ustala ciśnienie na 0,76 bar? Przynajmniej powinien. Wydajność pompy paliwa to około 1.4 litra na 30 sekund – czyli dwa razy nad normę, ale to chyba nie problem. Przy jakim ciśnieniu?
Strzały w dolot to za uboga mieszanka czyli z reguły za mało paliwa ew. przestawiający się zapłon co na razie w wypadku twojego układu zap. pominiemy.Opel stosuje regulacje krańcową szyny zasilania ,problem może być nie w ciśnieniu a w wydajności pompy paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa podczas pracy silnika.
Dość typowa usterka w oplach. Usterka jest w baku - pomyśl dlaczego po zalaniu do pełna było OK, a na następny dzień już nie. Zostaw w spokoju sterowniki, filtry. Podaj jakie masz ciśnienie paliwa na listwie.
Obroty widzi, ale ciśnienie w dolocie się nie zmienia. Wykręć świece zobacz czy jest iskra, odkrec wlew oleju i sprawdź czy wałek wydechowy się obraca z wałem korbowym.
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Ciśnienie paliwa - bardzo ważne i Kompresja silnika - bardzo ważne. Może paliwo się cofa? Po odpaleniu, zgaszeniu i ponownym odpaleniu efekt ten sam? Ciężko pali? Czy może już odpala dobrze ?
Witam. Nie jestem pewien czy w astrze też tak jest ale np w Toledo są dwie pompy paliwowe. Jedna jest pod podłogą i robi ciśnienie a druga zasysa paliwo z baku (jeszcze przed odpaleniem) Może poprostu ta w baku Ci się zaciera i nie podaje paliwa (odpala dopiero gdy ta druga zassie) Sprawdz dokładnie ten motyw ale powtarzam że nie wiem czy opel też to...
Sprawdż masę pod obciążeniem np żarówką na ECU piny: A12,D1,D6. Napięcie z sondy lambda względem pewnej masy bezpośrednio na ECU pin D7. Jakie jest ciśnienie paliwa? Dodano po 16 Zbyt duże ciśnienie paliwa może dawać wzbogacenie mieszanki. Przy tylu wymianach części nie pozostaje wiele możliwości. Napisz jak jeżdzi auto w ogóle? Sprawdż ustawienie rozrządu...
A pompa paliwa w baku działa? jeżeli działa to sprawdź też ciśnienie paliwa jakie daje pompa, potem sprawdź regulator ciśnienia paliwa, oraz przekaźnik i bezpiecznik pompy. Może być też wina sterownika instalacji gazowej i nie przełącza na benzynę a wyłącza gaz. Jaki wtyk do komputera 10 pin czy 16?
Bo powinien już działać poprawnie na benzynie chyba że dostaje też GAZ w tym samym czasie. O tym pisałem już wcześniej, nadal nie ma od autora odzewu - nie sprawdził, jak się samochód zachowuje na zakręconej butli. NIc nie sprawdziłeś.Miałeś sprawdzić ciśnienie paliwa.Albo podmienić pompę.Bo to że pompa pompuje to nic nie znaczy.Problem ze złą emulacją...
Nie przejmuj się, niejaki Henryk Zając w reklamie chwalił się, że od 15 lat nie może naprawić pralki. A może, że od 15 lat naprawia pralki? Nieważne. Sądzę, że to silnik C14NZ. Sprawdzić bazowy kąt zapłonu (pierwszy tłok w górze, palec wskazuje styk 1 cylindra, sprawdzić ciśnienie paliwa (czy nie za ubogo) no i drożność wydechu.
Powinno być 35. Maksymalnie 35, jak jest mniej to raczej dobrze świadczy o kondycji silnika i na 99% można wykluczyć lewe powietrze. Kiedy w końcu sprawdzisz to ciśnienie paliwa na drodze?
Czujnik ciśnienia Nastawnik w pompie Niedrożne przewody
0.76 bara (atm). A max. prędkość? Może katalizator przypchany?
C18XEL różnił się od C18XE tym że miał inny komputer wyposażenie C18XEL w EGR (zawór recyrkulacji spalin) Niestety nieprawda. Ani C18XE ani C18XEL EGRa nie miały. Z resztą sprawa jest prosta, na twoich zdjęciach tam gdzie byłby EGR (gdyby był to X18XE) go nie ma, jest za to juz jakby przygotowany "wypustek" pod niego. Twój problem najlepiej by było...
Witam to wytyczne wg producenta (tisa) W oponach pojazdu musi być przepisowe ciśnienie powietrza. Uszkodzone szkła oraz lusterka reflektorów jak również przyciemnione żarówki muszą być przed regulacją wymienione. Reflektory ustawia się przy masie własnej pojazdu powiększonej dodatkowo o jedną osobę lub masę 75 kg na siedzeniu kierowcy (masa własna pojazdu...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Rozwiązanie z pt.1 nie bardzo ma sens to jest dobre na zime jak i cięzko pali na jutrzejszy wyjazd nie szukaj wydania kasy. Nie znam sterownika nie jestem mechanikem zawodowym, opisane wyzej doswiadczenie na własnej skórze na BingoM, Ale widze że sterownik lpg raczej nie ma możliwosci podpięcia się z np laptop kontra sterownik. Rozbierałes parownik...
Witam, silnik kopci niesamowicie, ale raczej białym dymem a nie niebieskim. Oleju chla tyle co benzyny Właśnie sprawdziłem sprężanie na cylindrach i generalnie jest tak: 1. Na pierwszych trzech 0,7 na czwartym 0,6 Mpa czyli dużo za mało. 2. Po zalaniu cylindrów olejem powtórne badanie wykazało zwiększenie ciśnienie do 0,8 MPa. Jak myślicie, moim zdaniem...
Witam samochód jak wyżej problem polega na tym że dostaje za dużo paliwa i nie przepala kopci i sie dławi , Ciśnienie systemowe ok 1.5 bara czyli za wysokie , reduktor wydaje się sprawny(mambrama cała)czujnik temperatury nowy brak błędów w sterowniku. Czy ma ktoś jakiś pomysł? dzięki
Mam problem od kilku dni nie podświetla mi polowa liczniki tam gdzie wskażnik temperatury i poziom paliwa. Zarówki zmieniałem .Styki czyścilem i nadal nic.
Raczej wygląda to na rozjechaną mapę przez źle wyregulowane LPG. Albo ciśnienie paliwa jest za niskie (filtr paliwa ,regulator).
Witam, posiadam astre F 94r 1.6 8V, ostatnio mierzylem cisnienie na cylindrach i wyszly takie oto wartości liczac od strony rozrządu: 5,8,12,8 (bar), zauwazylem że troszke plynu chlodniczego mi ubylo, prawdopodobnie to głowica do planowania itd, jednak olej nie zmienil barwy nadal jest czarny a pod korkiem tez wszystko wyglada ok, jest jeszcze jeden...
Witam! Przekopałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie, i z tąd ten post. W razie czego przepraszam. Interesuje mnie ciśnienie oleju jakie powinno być w tym silniku. Nic się jeszcze nie dzieje (kontrolna gaśnie.niekiedy jeszcze na rozruszniku), ale profilaktycznie nie zaszkodzi zmierzyć. W "sam naprawiam" znalazłem tylko wzmiankę o...
witam mam problem wczoraj pękł mi waż wodny takie krótki 15cm wychodzący z za miksera i wchodzący do reduktora gazu. Rano samochodzik nie odpalił okazało się że urwałem 1 kabelek (niebieski) z 2 idących pod pokrywę wlotu powietrza w mixer ,, kabelek złączyłem leć wywaliło mi CHECK błąd 33 (Czujnik ciśnienia w kolektorze wysokie napięcie) węże takie...
Brak zasilania na pompe paliwa. Bezpieczniki dobre. Gdzie szukać przyczyny
Witam czy w każdej astrze f nie ma kontrolki rezerwy paliwa? mam licznik bez obrotomierza czy można jakoś dorobić taką lampkę?
Witam, na wstępie zacznę od tego że przeszukałem chyba całe Google i nic nie znalazłem. W zeszłym roku padł mi silnik zagotował się i od tamtej pory mam problem ze wskaźnikiem paliwa. Pokazuje mi 1/4 baku i ok. 150km do przejechania i teraz tak jak go zgaszę to już nie odpali ale jeśli będę kontynuował jazdę wskazówka zejdzie do zera, zapali się rezerwa,...
Witam Może tu znajdę pomocną dłoń.Mam Astre 1,7 diesel. Moj problem to wskaźnik paliwa który wariuje i nie wiem co zrobić. Wg schematu dochodzi do niego +5V ze stabilizatora i do wskaźnika temperatury. Wskaxnik temperatury jest ok. pracuje prawidłowo.Natomiast wsakźnik paliwa - jak samochód jest wyłączony (wyciągnięty kluczyk) wskażnik pokazuje pełny...
Witam Drodzy koledzy moja astra x18xe straciła moc (jest duszna),i czasami ciężko wchodzi na obroty i szarpie. Od czasu do czasu zapala sie kontrolka silnika i zahwile gaśnie na diagnozie pod kompem nic nie wykazało.I jeden mechanik powiedział że to wina ECU.W mojej asterce są pszeprowadzone następujące zmiany: sportowa pompa paliwa do 7bar,sportowy...
Mam problem z czujnikiem ciśnienia atmosferycznego. Jakie by nie były obroty zawsze pokazuje 81kPa i 3,75V (a według mnie powinno być ok 100kPa i 4,8-4,9V). Przekłamany odczyt z czujnika nie jest sygnalizowany kontrolką Check Engine, kontrolka świeci się dopiero po odłączeniu barometru i pojawia się błąd P1105. Po podłączeniu kontrolka znika ale ciśnienie...
Witam Mam problem z podciśnieniem wytwarzanym w zbiorniku palwa. Nie mogę znaleźć odpowiedzi - podobno jak filtr węglowy (gdzieś wyczytałem) jest zapchany to tak się dzieje. Gdzie on się znajduje ew. jakieś fotki - please! Może uda mi sie to zrobić? Na razie zdjąłem uszczelkę korka wlewu paliwa i pobiera (wyrównuje ciśnienie w zbiorniku) powietrze ale...
Witam Man problem ze swoją Astrą G 1.8 Z18XE1 od jakiegoś czasu zaczęła nie równo chodzić na benzynie to stwierdziłem że sprawdzę ciśnienie paliwa podłączyłem się pod gniazdo na listwie wtryskowej na zapłonie ciśnienie wynosi 3.5 bara jednak po odpaleniu ciśnienie zaczyna skakać od ok 2.8 bara do 3.8 bara. Co może powodować aż takie wąchania ciśnienia?
Witam Mam problem ze wskaźnikiem paliwa w astrze '92 Działa dobrze tylko w ciepłe i upalne dni, natomiast gdy jest chłodno jego wskazania są sporo zawyżone. Co to może być? Dodano po 21 Miałem napisać zaniżone a nie jak jest zawyżone
https://obrazki.elektroda.pl/8496356700_... https://obrazki.elektroda.pl/3499978900_... Witam, mam problem z przebiegiem doładowania - pojawia się nagły spadek wartości zmierzonej. Po kilku takich pikach w dół pojawia się błąd P0243 regulacja ciśnienia doładowania. Odchyłka regulacji ujemna. Turbina już wymieniona,...
Witam, mam taki problem, że jak kończy się gaz to auto zaczyna szarpać, prychać i gasnąć. Po przejechaniu kilku/nastu/ kilometrów objawy te ustępują i można jeszcze normalnie jeździć kolejne kilkanaście kilometrów aż do końca gazu.Instalacja jest z zaworem regulacyjnym 1gen. Czy ktoś potrafi to sensownie wyjaśnić albo też miał takie objawy?
niestety temat pompek w oplach jest długi i szeroki i jeśli niema czym zmierzyć ciśnienia to lipa.
Ten błąd wcale nie musi oznaczać, że ciśnienie paliwa na listwie jest poza zakresem. Aczkolwiek komputer tak to widzi...
Długoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1: +32.8 % Tu widać, że sterownik dodaje paliwa, a pomimo tego, nie widać odzewu ze strony sondy. Możliwe przyczyny : - zbyt niskie ciśnienie paliwa (w danym momencie) - uszkodzony przepływomierz - uszkodzenie w obwodzie sondy (lub sama sonda) - nie szczelny dolot lub układ pochłaniacza par paliwa - kiepskie...
Pompa niskiego ciśnienia jest w baku paliwa. Trzeba sprawdzić czy jest ciśnienie na wejściu pompy wysokiego ciśnienia w komorze silnikowej. Aby dostać się do pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku paliwa) trzeba zdemontować tylną kanapę i pokrywę pod wykładziną.
Pierwsze pytanie LPG na pokładzie? Dwa jak ciśnienie paliwa podczas pierwszego kręcenia. Czy podczas pierwszego odpalania (kręci a nie łapie ) pomaga dawka Plak-a. Jak tak brakuje mu paliwa np schodzi z węży (pompa w baku nie trzyma na zaworze zwrotnym).
Po regeneracji pompy i wtryskiwaczy, silnik wytworzył ciśnienie paliwa i pozwolił się uruchomić. Temat uważam za rozwiązany
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia w pierwszej kolejności.
Ten błąd jest źle tłumaczony - powinno być problem z ciśnieniem paliwa - za niskie. Spradź podczas jazdy jak zachowuje się ciśnienie na listwie CR. Wtryski, pompa wtryskowa itp itd
A czy nie jest tak w tym multecu ze gubi wartości wyuczone po zdjęciu klemy? Jak ciśnienie paliwa dobre to musi jechać po takim resecie. Bo niby pompę zmieniłeś ale jakie ciśnienie to już wróżyć trzeba. No jeszcze teoria z tymi dwoma paliwa możliwa.
Ciśnienie paliwa jakie masz? Sprawdź.
Wypadanie zapłonu może być też spowodowane wadliwym działaniem wtryskiwaczy a że usterka pojawia się na wszystkich cylindrach to może warto by sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie?
Sterownik nie wie jakie jest ciśnienie paliwa. Ma tak zaprogramowane (albo nie )by włączać pompę paliwa na chwilę po zapłonie. Potem po wykryciu sygnału z czujników wału/wałka włącza pompę /wtryski na stałe aż do wyłączenia zapłonu. Jak jesteś pewny że włączała sie po zapłonie to orócz wymiany sterownika nic tam nie zrobisz. No chyba że jest jakiś oczywisty...
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
Może to wydawać się bez sensu ale zmierz ciśnienie paliwa pod obciążeniem. Wg postu nr 3 może to być powiązane z paliwem. W starszych oplach lubiały gnić rurki gumowe między pompką a wyjściem zbiornika.
witam Miałem problem z silnikiem Opla Astra H 2008r silnik Z16 XER Problem obawiał się brakiem mocy i przyspieszenia przy starcie ciężko odpalał nie od razu jak wcześniej. Silnik na początku po zapaleniu jak by chciał anie mógł przyspieszyć dławił się strzelał po naciśnięciu pedału gazu. Mechanik doradził mi wymianę czujnika na dolocie powietrza zasysanego,...
Odczyt testerem pokazuje blond 1300 niski stan poziomu paliwa jak wyskoczy blond to nagle traci moc jak by go stylu coś trzymało Testerem na pewno nie. Albo to czytasz z budzika albo jakimś dziadostwem . To może paliwa nie ma? A może słabe ciśnienie paliwa ? Zmierz ciśnienie ,zmień filtr, nie wiem.
Dławi się po postoju gdy odpalę na benzynie, Miałem podobnie w Astrze h tylko 1.6 115km (dławił się po odpaleniu albo nawet zapalał po kilku razach), winne było cofanie się paliwa do zbiornika po postoju (szczególnie jak było malo paliwa w baku), trzeba było wymienić pompę paliwa. Ile masz paliwa w baku? Zrób zworę na przekaźniku pompy przed startem...
Może działa, ale tylko w ten sposób że samodiagnostyka nie wyrzuca błędu przerwy w obwodzie EGR. ECU powinien wykrywać brak przepływu przez EGR — brak obniżenia ilości zasysanego powietrza, pomiędzy wartością zadaną a wysterowaniem zaworu EGR w % (błąd P0400). Prawdziwy emulator powinien obniżać pomiar z przepływomierza, tylko po co. To dalej doprowadza...
ciśnienie paliwa astra wysokie ciśnienie paliwa astra ciśnienie pompy paliwa astra
control moduł incorrectly coded biały pulpit manual power
suszarka electrolux suszarka electrolux
Bezprzewodowy sygnalizator świetlny do dzwonka – Arduino, ESP32, Zigbee, 433 MHz, LED Sprawdzanie elektromagnesu pompy hydraulicznej – testy, pomiary, diagnostyka