cisnienie jest OK a brak paliwa to moze byc przekaznik (znajduje sie on po prawej stronie ponizej ECU)
Koniu, szukasz dziury w całym :) Brak ciśnienia paliwa, wtrysk jednopunktowy, pompa zdechła, zresztą w zbiorniku już ktoś grzebał. A z tego co pamiętam, mnożnik szedł na 128+ co by sugerowało za ubogą mieszankę i liche ciśnienie paliwa .
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
2 jakie powinno być ciśnienie paliwa Regulowane około 1 bar.
Ciśnienie paliwa pod obciążeniem.
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
Witam. Panowie samochód Opel Astra H 1.7 CDTI silnik DTR 2007r. Jakie powinno być ciśnienie paliwa w opcomie, na zapłonie, przy wyłączonym silniku? U mnie skacze od 006-035MPa. Czy uszkodzony jest czujnik?
Nie ma gotowej recepty.Sprawdź ciśnienie paliwa,odczytaj błędy itp.
Witam Man problem ze swoją Astrą G 1.8 Z18XE1 od jakiegoś czasu zaczęła nie równo chodzić na benzynie to stwierdziłem że sprawdzę ciśnienie paliwa podłączyłem się pod gniazdo na listwie wtryskowej na zapłonie ciśnienie wynosi 3.5 bara jednak po odpaleniu ciśnienie zaczyna skakać od ok 2.8 bara do 3.8 bara. Co może powodować aż takie wąchania ciśnienia?
Co masz mistrzuniu dokładnie za silnik w tej Astrze? Do sprawdzenia ciśnienie i wydajność pompy paliwa, potem kontrola tego jaką temperaturę silnika widzi ECM, stopień otwarcia przepustnicy - jako że łapki włożyłeś nie wiadomo po co do TPS-u, wartość MAP/MAF na biegu jałowym.
Podstawa w tych silnikach to rozrusznik.Co do paliwa to trzeba by pomierzyć ciśnienie na wstępnej jak i narastanie go przy rozruchu.No i właśnie diagnoza z podglądem parametrów.
Dość typowa usterka w oplach. Usterka jest w baku - pomyśl dlaczego po zalaniu do pełna było OK, a na następny dzień już nie. Zostaw w spokoju sterowniki, filtry. Podaj jakie masz ciśnienie paliwa na listwie.
Tak. to nie cisnienie paliwa.
Strzały w dolot to za uboga mieszanka czyli z reguły za mało paliwa ew. przestawiający się zapłon co na razie w wypadku twojego układu zap. pominiemy.Opel stosuje regulacje krańcową szyny zasilania ,problem może być nie w ciśnieniu a w wydajności pompy paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa podczas pracy silnika.
Jakie ciśnienie paliwa?
No to prościej jest przykręcić manometr do wyjścia pompy CR bez listwy i zmierzyć ciśnienie.
oczywiście wtrysk wielopunktowy i powtarzam: nie ma żadnej nieszczelności paliwowej. To nieszczelność tylko i wyłącznie związana z podciśnieniem na górnej części regulatora.
Od rocznika około 1994 pompa nie działa po włączeniu zapłonu w oplu. Ja proponuje ci wymienić filtr paliwa który masz pod autem,i sprawdzić ciśnienie paliwa.
A wtryski na przelew ile puszczają?
Zwróć uwagę na parametry "czerwone" i jaki powinien być ich zakres pracy. Pomyśl, dlaczego są przekroczone. Zacząłbym od EGR i ciśnienia paliwa. To należy sprawdzić jeszcze podczas jazdy. Jak ciśnienie paliwa będzie zbyt wysokie to oprócz kangurów dojdzie jeszcze gaśnięcie silnika. Doładowanie też dziwnie wygląda. Do weryfikacji.
Ale co ma do tego pompka, skoro regulator ustala ciśnienie na 0,76 bar? Przynajmniej powinien. Wydajność pompy paliwa to około 1.4 litra na 30 sekund – czyli dwa razy nad normę, ale to chyba nie problem. Przy jakim ciśnieniu?
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Mierzyłeś ciśnienie paliwa??
Brak paliwa za małe ciśnienie pompy paliwa
a co do astry to sprawdz ciśnienie paliwa z pompy paliwa możesz mieć zamałe ciśnienie więc astra niejedzie jak należy bo brakuje jej oktanów i jeszcze sprawdz katalizator czy niejest zapchany a najlepiej jak podłączysz go do tech 2 i szczytasz błędy to powinno załatwic sprawe aha jeszcze filtr paliwa
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Ciśnienie paliwa jakie masz? Sprawdź.
Sprawdź pompę jakie daje ciśnienie paliwa.
Ja tu bym w pierwszej kolejności sprawdził ciśnienie paliwa.
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
0.76 bara (atm). A max. prędkość? Może katalizator przypchany?
Ciśnienie paliwa sprawdzone?
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia w pierwszej kolejności.
Zmierz ciśnienie paliwa.
Ciśnienie paliwa sprawdziłeś :?:
Ten błąd wcale nie musi oznaczać, że ciśnienie paliwa na listwie jest poza zakresem. Aczkolwiek komputer tak to widzi...
Sprawdż czy jest iskra,skoro jest,zobacz jakie jest ciśnienie paliwa.
świece, kable WN, cewka, ciśnienie paliwa, czujnik położenia wału, najlepiej podłączyć pod kompa sczytać błędy albo samemu zworką błyśnięciami check-a.
niestety temat pompek w oplach jest długi i szeroki i jeśli niema czym zmierzyć ciśnienia to lipa.
Czy zmierzyłeś ciśnienie paliwa?
Ja ci pomogę, jestem kompetentny, tak sadzę-manometr w szereg i mierzyć ciśnienie paliwa.
Prędkość przy kreceniu to 180obr na min a ciśnienie na listwę omon rail 27 bar
sprawdź ciśnienie paliwa.
sprawdż ciśnienie paliwa.
Sprawdzić czy ta pompka chodzi po zapłonie i czy daje odpowiednie ciśnienie paliwa.
Kolego, dlaczego brniesz...Tu o podciśnienie w kolektorze chodzi, nie o ciśnienie paliwa...
To sprawdź ciśnienie paliwa.
Wypadanie zapłonu może być też spowodowane wadliwym działaniem wtryskiwaczy a że usterka pojawia się na wszystkich cylindrach to może warto by sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie?
egr był wymieniany jakis czas temu ale z przyczyny zatarcia... jak sie to ma do szarpania??
Najpierw wymien filtr paliwa i sprawdź ciśnienie paliwa
Jakie ciśnienie paliwa podczas kręcenia?
Może jednak siada pompa paliwa - czy podczas jazdy na benzynie silnik nie dławi się ? Może filtr paliwa - warto by sprawdzić ciśnienie paliwa...
Lepsze ciśnienie paliwa(grawitacyjne) ?
Ten błąd jest źle tłumaczony - powinno być problem z ciśnieniem paliwa - za niskie. Spradź podczas jazdy jak zachowuje się ciśnienie na listwie CR. Wtryski, pompa wtryskowa itp itd
Skoro problem jest na benzynie szukałbym problemu w układzie paliwowym, pompka, filtr paliwa, wtryski, sprawdź ciśnienie paliwa.
A czy nie jest tak w tym multecu ze gubi wartości wyuczone po zdjęciu klemy? Jak ciśnienie paliwa dobre to musi jechać po takim resecie. Bo niby pompę zmieniłeś ale jakie ciśnienie to już wróżyć trzeba. No jeszcze teoria z tymi dwoma paliwa możliwa.
Musi czegoś brakować albo iskry albo paliwa albo komprechy ,sprawdz ciśnienie paliwa .
Czujnik ciśnienia Nastawnik w pompie Niedrożne przewody
Do kolegów wyżej, jeśli nie mieliście do czynienia z tym systemem to nie piszcie bzdur. Faktycznie ciśnienie jest za wysokie, sprawdzałeś drożność odpływu? Rozbierz regulator ciśnienia, zobacz czy pod sprężyną nie ma dziwnych podkładek, zanieczyszczeń. Pompa paliwa oryginalna? Uzupełnij dane o silniku, typ.
Nie przejmuj się, niejaki Henryk Zając w reklamie chwalił się, że od 15 lat nie może naprawić pralki. A może, że od 15 lat naprawia pralki? Nieważne. Sądzę, że to silnik C14NZ. Sprawdzić bazowy kąt zapłonu (pierwszy tłok w górze, palec wskazuje styk 1 cylindra, sprawdzić ciśnienie paliwa (czy nie za ubogo) no i drożność wydechu.
Sprawdź świece , ciśnienie paliwa. Masz LPG?
w takim razie sprawdź lampą czy faktycznie problem jest w kącie zapłonu jeżdżenie na benie tutaj nie ma wielkiego sensu bo sterownik się nie uczy niczego i nie potrafi sobie zmienić mapy w tak dużym stopniu zeby było całkiem źle wypada jeszcze sprawdzić ciśnienie w ukł paliwa i wtryskiwacz
Hmmm a zerkał ktoś w ciśnienie paliwa? I jego filtr?
Ciśnienie paliwa - bardzo ważne i Kompresja silnika - bardzo ważne. Może paliwo się cofa? Po odpaleniu, zgaszeniu i ponownym odpaleniu efekt ten sam? Ciężko pali? Czy może już odpala dobrze ?
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia.
Astra h silnik Z16XEP problem jest taki że rano długo trzeba kręcić żeby odpalił. Nie podoba mu się pompka w baku w której znajduje się regulator. Czy normalne jest ze jak włączę zapłon pompka dobije ciśnienie ok 3bary jak się wyłączy to ciśnienie spada do 0 ?
Witam! Jak nie czujnik temperatury (ten co podaje sygnał do sterownika 2-pinowy), to dokonać pomiaru ciśnienia sprężania żeby ocenić stan silnika oraz sprawdzić czy regulator ciśnienia paliwa jest sprawny (ciśnienie paliwa) Pozdrawiam
Uszczelka wymieniona, ktoś mówił że mam sprawdzić EGR ale co mam z nim zrobić? Wykręciłem i tam nawet nie ma jak tego wyczyścić ani nic. Ogólnie silnik to x16sz. W jaki sposób sprawdzić ciśnienie paliwa?
Sorki mój błąd w astrze 2 był z14xe a tam jest stałe ciśnienie paliwa 4 bary względem atmosfery i regulator w baku.
zmierz ciśnienie paliwa , może pompka mówi pa pa
A sprawdziliście cokolwiek? Dolot, ciśnienie paliwa? Parametry?
Ciśnienie paliwa sprawdzone -prawidłowe.
Ciśnienie paliwa-wtryskiwacze benzyny-sonda lambda.
Pompa paliwa daje dobre ciśnienie?
3,5-3,8 bara - to jest prawidłowe ciśnienie.
Witam! Sprawdz ciśnienie paliwa (regulator ciśnienia) oraz termostat
A wymieniałeś kiedyś w tym aucie filtr paliwa?Ogólnie ciśnienie paliwa do sprawdzenia.
Jakie jest ciśnienie paliwa bo nic o tym nie napisałeś.
a oprucz tych czterech wtrysków, jaka pojemnośc i kod silnika?, ciśnienie paliwa sprawdzone?
U mnie ten sam problem, wymiana sterownika od silnika nic nie dała, będę wymieniać czujnik wału korbowego oryginalny, mapowanie, ale zanim to zrobię, to będę sprawdzać jeszcze, czy odpali, jak mu włączę zapłon i wyłączę, czy wtedy będzie odpalać od strzału. Jeśli tak, to w pierwszej kolejności pójdzie ciśnienie paliwa, a czujnik ewentualnie, jak to...
No więc do sprawdzenia sterowanie wtrysków (w tym emulator), same wtryski i ciśnienie paliwa (pompa, filtr, regulator).
Ja bym sprawdził na początek ciśnienie i wydajnośc pompy paliwa...
sprawdź ciśnienie paliwa może pompka siada
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Ciśnienie zbyt niskie czy zbyt wysokie?
Moim zdaniem założyliście pompę od jednopunktowego wtrysku (ciśnienie max 1bar) zamiast pompy, która powinna tłoczyć ok 3,5 bar. Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa
Sprawdż masę pod obciążeniem np żarówką na ECU piny: A12,D1,D6. Napięcie z sondy lambda względem pewnej masy bezpośrednio na ECU pin D7. Jakie jest ciśnienie paliwa? Dodano po 16 Zbyt duże ciśnienie paliwa może dawać wzbogacenie mieszanki. Przy tylu wymianach części nie pozostaje wiele możliwości. Napisz jak jeżdzi auto w ogóle? Sprawdż ustawienie rozrządu...
Obroty widzi, ale ciśnienie w dolocie się nie zmienia. Wykręć świece zobacz czy jest iskra, odkrec wlew oleju i sprawdź czy wałek wydechowy się obraca z wałem korbowym.
A jak wszystko co powyżej posprawdzasz, będzie dobrze, to zmierz ciśnienie paliwa na listwie.
Do sprawdzenia temperatury z czujników, ciśnienie paliwa, napięcie przy rozruchu. Dodano po 4 Do sprawdzenia temperatury z czujników, ciśnienie paliwa, napięcie przy rozruchu.
Lewego powietrza nie ciągnie, ciśnienie paliwa ok. Sonda działa prawidłowo. ??
Skoro wtryski sa dobre trzymaja do dołu i do góry ciśnienie, a zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr podaje paliwo do pompy to warto było by sprawdzić ciśnienie na wyjściu z pomy .
Jeżeli na listwie ma ciśnienie paliwa i wtryski się otwierają to musi palić na benzynie... Zmierz jakie jest naprawdę ciśnienie w układzie zasilania benzyną (na listwie paliwowej masz przysłowiowy "wentyl".
Multimetr w złączę elektr. pompki paliwa , załączyć zapłon na kilka sekund powinno się pokazac 12V . Jeżeli będzie - najlepiej manometr w układ i sprawdzić ciśnienie paliwa ( prawdopodobnie nie będzie , mogła paść pompka paliwa )
Witam co do błędu P000F, oznacza to, że moduł sterujący zespołu napędowego (PCM) wykrył nadmierne ciśnienie paliwa i został aktywowany zawór nadciśnieniowy.Przyczyny tego kodu mogą obejmować: Zły czujnik ciśnienia paliwa . Wadliwy regulator ciśnienia paliwa
Może zapchany filtr paliwa, jeśli nie był dawno wymieniany to na początek warto to zrobić. Jeśli byłaby możliwość, to zmierzyć ciśnienie paliwa w listwie.
Sprawdź ciśnienie paliwa, powinno być ok. 0,8 atm.
Podejrzewam za niskie ciśnienie paliwa na komputerze trzeba by sprawdzić.
Może być też słabe ciśnienie paliwa, nieszczelność kolektora wydechowego, itp:idea:
ciśnienie paliwa astra wysokie ciśnienie paliwa astra ciśnienie pompy paliwa astra
schematy projektorów czarne paski bokach volvo silnika
inżynieria środowiska balia ogrodowa
Brak niektórych kanałów na Metz 24MTC6000Z Jak uzyskać SuperSU na telefonie z Androidem?