Zwróć uwagę na parametry "czerwone" i jaki powinien być ich zakres pracy. Pomyśl, dlaczego są przekroczone. Zacząłbym od EGR i ciśnienia paliwa. To należy sprawdzić jeszcze podczas jazdy. Jak ciśnienie paliwa będzie zbyt wysokie to oprócz kangurów dojdzie jeszcze gaśnięcie silnika. Doładowanie też dziwnie wygląda. Do weryfikacji.
świece, kable WN, cewka, ciśnienie paliwa, czujnik położenia wału, najlepiej podłączyć pod kompa sczytać błędy albo samemu zworką błyśnięciami check-a.
Pompa niskiego ciśnienia jest w baku paliwa. Trzeba sprawdzić czy jest ciśnienie na wejściu pompy wysokiego ciśnienia w komorze silnikowej. Aby dostać się do pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku paliwa) trzeba zdemontować tylną kanapę i pokrywę pod wykładziną.
I co, na Techu nic nie widać? co z adaptacją jak się zmienia pod obciążeniem co wtedy z sondą się dzieje jakie podciśnienie itd. Trzeba się z Techem przejechać i coś się znajdzie. Aaaaaaaaa, kolego zapomniałeś wymienić tłoków :) ( nie mogłem sie powstrzymać) Coś mi się wydaje że masz za wysokie ciśnienie paliwa (zatkany powrót)
Ciśnienie zbyt niskie czy zbyt wysokie?
W common rail nic nie zmieni. Pompa cr ma wytworzyć tylko wysokie ciśnienie paliwa i tyle. Czy kółko będzie tak czy inaczej nie ma znaczenia. "Zapłonem" steruje komputer.
Skoro problem jest na benzynie szukałbym problemu w układzie paliwowym, pompka, filtr paliwa, wtryski, sprawdź ciśnienie paliwa.
Rozrząd na pewno nie jest przestawiony.Sam sprawdzałem jak ustawiają według znaczników.I wiem kiedy jest przestawiony bo już to przerabiałem.A to ciśnienie paliwa jak sprawdzić?
Poluzuj przewody wysokiego ciśnienia i zobacz czy podaje paliwo.
Do kolegów wyżej, jeśli nie mieliście do czynienia z tym systemem to nie piszcie bzdur. Faktycznie ciśnienie jest za wysokie, sprawdzałeś drożność odpływu? Rozbierz regulator ciśnienia, zobacz czy pod sprężyną nie ma dziwnych podkładek, zanieczyszczeń. Pompa paliwa oryginalna? Uzupełnij dane o silniku, typ.
Przepływ 500-600 mg, dawka paliwa 3.5-5.5 mg. Pomiar oczywiście na rozgrzanym.
Jak dla mnie pudło z tym MAP-em. Wysokie obroty, małe otwarcie przepustnicy to i czemu nie miało by być niskie ciśnienie w kolektorze.
Miałem podobny przypadek w Fieści, przyczyną było zbyt wysokie ciśnienie paliwa na wtrysku, objawy takie jak u ciebie. Komp w tym przypadku nic nie pokazywał.
Skoro jest bez zmian to wynika z tego, że wtryskiwacz, mimo, że pracuje nie domyka się i stąd zalewanie. Może regulator ciśnienia jest uszkodzony i daje za wysokie ciśnienie. Pompa od Vectry z tym samym silnikiem co twój?
Ten wysoki jest od pompy,po prostu rozbierz i przelutuj. Ciśnienie paliwa warto też sprawdzić ok. 3 bar.
Czujnik można sprawdzić manometrem. Wątpię aby nagle strzeli wtryskiwacz bez dawania jakichkolwiek oznak wcześniej. Na uszkodzonym wtryskiwaczu też powinien odpalić. Jeżeli pokazuje ciśnienie 0 przy kręceniu rozrusznikiem to pompa w baku nie podaje paliwa, uszkodzony jest czujnik ciśnienia bądź walnięta jest pompa wysokiego ciśnienia. Zobacz czy na...
Może zbyt niskie ciśnienie paliwa. Zabrudzony filtr paliwa. Ale niech inni też się wypowiedzą.
mialem w astrze j podobny problem okazalo sie ze akumlator jest w du.... i alternator czasami podbijal napiecie do 18v przez co cisnienie paliwa skakalo ale nie wiem jak w vw z ta pompa bedzie
Jeśli z mechaniką jest w porządku to trzeba szukać w osprzęcie silnika .Ciężka sprawa ale: brudna przepustnica,niesprawny wtryskiwacz,regulator ciśnienia ,ciśnienie paliwa zamałe(niema mocy),lewe powietrze,zobacz kolor świec.Może to coś pomoże.
A czujnik temperatury ktoś sprawdzał może uszkodzony i pokazuje cały czas temperature -20 st C i chodzi tak jakby na ssaniu. Wszystko wymienione a sygnały do tych czujników co wymieniane są, bezpieczniki dobre, trzeba to wszystko sprawdzić. Sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa na listwie i wizualnie wtrysk czy nie ,,leje"
Ciśnienie raczej jest dobre , była wymieniana pompka paliwa ponad tydzień temu ale sprawdzę. Może ktoś więcej coś doradzi.
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Bzdura wyssana z palca żeby trza było adoptować zawór wysokiego ciśnienia,pierwsze słysze
Diagnostyka była wykonywana. Jedyny konkretny błąd dotyczył działania pompy wysokiego ciśnienia i masa innych niepowiazanych błędów. W chwili obecnej nic konkretnego się nie pojawia w związku z tym ze auto w ogóle nie da się uruchomić Postaram się sprawdzić dziś ciśnienie paliwa w czasie rozruchu.
Może się zaopatrzę w taki tester. Mogę jeszcze powiedzieć tyle ze spalanie gazu jest prawidłowe, 8,5 litra w trasie do 10,5 w miescie, czyli skoro nie jest jakoś specjalnie wysokie wskazuje to na to że sonda pracuje prawidłowo? Na benzynie niestety nie wiem, musiałbym zatankować do pełna. Za niskie ciśnienie wskazywałoby zatem na pompę (a może filtr...
sonda za 120 zł nie jest to orginał też mnie zainteresował wykres z sondy bo nie jest "idealny" ale sprawdzałen na innym oplu i był jeszcze gorszy a u niego spalanie w normie wiec wydaje mi się ze to nie wina sondy A mam jeszcze pytanie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie pompy paliwa bo etech podaje 2,3 do 3bara a autodata 0.76bara a po zamiennikach...
Postukałem w zawór nadmiarowy na CR ale nic to nie dało. Po odkręceniu przewodów, przy wtryskiwaczach pod lupą nie widać żadnych opiłków metalu. Zawór SCV w pompie wymieniony w ramach "profilaktyki" Nadal nie ma ciśnienia paliwa. Kolejnym krokiem będzie wymiana listwy paliwowej CR razem z zaworem nadmiarowym i/lub pompy wysokiego ciśnienia..
Do P0105 jest 7 opisów.Ogólnie rzecz biorąc chodzi o ciśnienie ładowania. 6,7 Niezgodne z masą powietrza, 1,2,3,4,5 sygnał czujnika ciśnienia ładowania przy zacisku 85 modułu sterującego hałasuje, Napięcie przy zacisku 82 za niskie /wysokie . Nie ma to wpływu na paliwo w oleju. Dodano po 5 Jedynym rozsądnym miejscem przedostawania się paliwa do oleju...
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
Ja miałem identyczną sytuację. Powodem tych objawów była pompa paliwa na wyczerpaniu. Ciśnienie było bardzo małe, pompa wysiadła mimo wysokiego stanu paliwa w zbiorniku. Podobnie jak u kolegi, jak udało się odpalić na benzynie to osiągał obroty do około 2500obr/min Pompę wymieniłem i założyłem do niej wyłącznik. Taki najprostszy bez przekaźników. Pompa...
Świece okopcone ale suche, bez oleju?Za bogaty skład mieszanki.Sprawdź stan filtru powietrza czy nie za bardzo zapaprany. Inna przyczyna to czujnik temperatury silnika. Możesz go pomierzyć multimetrem klub na diagnostykę podjechać na komputer.Może podawać że jest o wiele zimniejszy silnik i ECU wydłuża czas wtrysku a tym samym zalewa świece i kolejny...
Rozrząd? Sprawdź układ wysokiego napięcia. Przewody powinny mieć opór około 5 kiloomów. Zdemij pokrywę wtrysku, naciśnij gwałtownie gaz ręką, zobacz, czy zwiększy się dawka wtryskiwanego paliwa. Może być uszkodzony czujnik położenia przepustnicy lub MAP sensor (podciśnienia). Sprawdzić parametry pracy sondy. Jak to nie pomoże to trzeba podłączyć komputer...
Żeby ustawić zapłon podjedź do warsztatu. To nie jest droga usługa. Niech powiedzą jaki był. Z radiem to też prawda jak pisze kwok. Ciśnienie paliwa jest dosyć istotne. W Astrze F 0,75 powinno być. Miejmy nadzieję, że masz średniej klasy manometr. Na tym etapie badań bym jeszcze nie regulował ciśnienia. Diagnostykę zacząłbym od wykresu sondy dla silnika...
Który rok astry? masz tam pompę wysokiego ciśnienia? Może padać lub paliwo Ci cofa
Witam Już nie wiem co mam myśleć. Auto nie chce zapalać. Wymieniłem czujnik temp. na komputer i nic się nie zmienilo.Założyłem jeszcze inny - to samo. Jak odepnę wtyk od tego czujnika auto zapala bez problemu. Zmierzyłem omy zarówno na starym jak i nowym czujniku i wszystko jest tak jak powinno być. Z podpiętą wtyczką do czujnika jak zapodam mu samostarta...
Wiele czynników odpowiada za ilość spalanego paliwa min: filtr powietrza, filtr gazu, układ zapłonowy(szczególnie przy LPG trzeba na niego zwracać uwagę,utrzymywać go w czystości i sprawności), prawidłowe ciśnienie w kołach, prawidłowy skład mieszanki(posprawdzaj czujniki temperatury i położenia przepustnicy) no i przedewszytskim jakość tankowanego...
Witam. Auto Opel Astra F Kombi, 1993 rok produkcji, benzyna, brak gazu, silnik C16NZ, mono wtrysk Multec. Powrót paliwa z wtrysku jest podłączony do metalowego "przelotu" przy czujniku ilości paliwa. Następnie za "przelotem" (już wewnątrz zbiornika paliwa) idzie dalej gumowy wężyk, który jest podłączony do czegoś w dole zbiornika. I o to coś mi chodzi....
kolego technik0 ,zanim sie zabiorę od poniedziałku do roboty , to mam jeszcze dwa malutkie pytania. Aby być pewnym że regulator ciśnienie jest sprawny pomierze ciśnienie na zasilaniu i na powrocie , jaki powinno mi to dać wynik? Jakie ciśnienie powinna wytworzyć pompa paliwa zaślepiona manometrem aby można było w 100% z twierdzić że takie ciśnienie...
Na letnich powinien palić mniej, z racji mniejszych oporów toczenia. Zostaje Ci tylko diagnostyka, ocena wartości jaką mierzy przepływomierz, masa paliwa, jak zachowuje się ciśnienie doładowania, temperatura jaką widzi sterownik silnika. Moim zdaniem przepływomierz będzie miał tu kluczowe znaczenie, tak jak i czystość układu recyrkulacji spalin EGR.
popuszczałeś wszystkie przewody wysokiego ciśnienia i na żaden nie podaje paliwa?
filtr paliwa parę razy ponad 300zl za wszytskie To się ciesz bo do Punta to by Ci starczyło na jeden i to w zamienniku... w Astrze masz wymienne wkłady - dobrze założyłeś uszczelkę, nie jest popękana? regeneracja popy wtryskowej ponad 2500 złotych Po co? Jakie były ku temu przesłanki? ...i jeśli chodzi o ścisłość to w tym aucie nie ma pompy wtryskowej,...
http://astra.autokacik.pl/ tu masz dokładny opis błędów z tego co piszesz to wygląda na czujnik temp. do kompa-stąd może być wyższe spalanie z drugiej strony 530km na 50 l to daje ok 9,5 l więc jak na Ecoteca do nieźle-no zależy czy to spalanie na mieście,średnie czy na trasie dla dwóch pierwszych to możne być ale jeśli trasa to za dużo WYKRYJ TO SAM!...
Problem polega na tym że na 4 i 5 biegu przy obrotach 3 tys wyskakuje błąd i odcina moc, po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu błąd gaśnice i auto idzie dobrze lecz przy wysokich obrotach znów wyskakuje błąd. Na diagnozie wyszło że jest (Zbyt duże ciśnie paliwa na powrocie) Wymiana filtra paliwa nie pomogła🙁 Ktoś ma jakiś pomysł co może...
Sprawdź wydajność pompy paliwa, nie wiem jak wygląda ona w Astrze F ale jeśli masz dwie pompy wtryskową wysokiego ciśnienia i drugą - paliwa w zbiorniku to sprawdź tą drugą, niskiego ciśnienia, może ma za małą wydajność, coś się przytkało i pompie wtryskowej brakuje paliwa.
filtr paliwa wymieniony Dodano po 1 turbo raczej sprawne bo przy 20000 obrotow slychac ze sie zalacza a jesli by bylo uszkodzone to przeciez olej by mi caly poszedl do turbiny Dodano po 6 niżej w załączniku wysyłam pomiary zrobione moim kablem do samochodu to są pomiary na postoju: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows...
Witam. Samochód ma problemy z wchodzeniem na obroty, czasem gaśnie. Błędy ze sterownika silnika: P0500 - Usterka sygnału prędkości pojazdu (74) - Nie występuje P0002 - Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie (75) - Nie występuje P0002 - Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie (5B) - Nie występuje...
A z wtryskiwacza gdy w stanie zamkniętym i pod ciśnieniem nie leje się czasem paliwo ?
Opel Astra-G 98-00 X14XE, X16XEL Multec S (F) P0105 -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za wysokie -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za niskie P0110 -? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego -? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego P0115 -? Za wysokie napięcie temperatura środka...
Silnik od strony mechanicznej OK co masz na myśli ??sprawdzałeś ciśnienia na garach?rozrząd ok? stawiał bym na zawalony katalizator ciśnienie paliwa to raczej przy wysokich dalo by znac o sobie,chociaż może faktycznie pompa sie kończy ale wątpie,a z tą diagnostyką to coś nie bardzo 0 błędów?? często wywala tam egr i lambda
Tu to znaczy jakiego tematu się czepiłeś Astra H 17.cdti - kłopot z wymianą filtra paliwa nie pisałem nic o pompie tylko o filtrze paliwa gdzie ty wyczytałeś coś na temat pompy Dodano po 5 Pewnie mi chodziło o pompę wysokiego ciśnienia
Witam, mam problem z odpaleniem astry G z silnikiem X16szr; Silnik kręci, ale auto nie odpala. Przepustnica zalewana jest paliwem. Myślałem, że to może regulator ciśnienia paliwa. Wyjąłem go i okazało się, że poprzedni właściciel coś kombinował bo dodał do niego uszczelkę własnej roboty i całość mocno wysmarował silikonem. Kupiłem nowy regulator, zamontowałem...
Piszę ponieważ mam problem z moją Astrą H 1,9 CDTI 110kW. Od blisko roku mam problem z pojawiającym się błędem P0001 - za niskie ciśnienie szyny. Błąd pojawia się jak silnik jest zimny lecz okazało się ostatnio, że i to nie jest regułą. Czasami cały tydzień można jeździć i nic sie nie dzieje. Zazwyczaj ma to miejsce podczas mocniejszego przyspieszczanie...
Witam. Zdecydowałem sie zamieścić ten temat ponieważ nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na mój problem. Mianowicie posiadam Astrę F '95. Instalacja gazowa została założona w połowie zeszłego roku i akurat z nią nie dzieją się żadne problemy. Niestety moja bolączka polega na spalaniu Pb95. Mianowicie zatankowałem benzynę do pełna (45 litrów) na początku...
W mojej Astrze 1,7 101KM 2007 w zbiorniku nie ma pompy paliwa. Przy silniku jest pompa niskiego i wysokiego ciśnienia. Dlatego nawet bardzo mała nieszczelność może powodować zapowietrzenie. Chyba idą trzy przewody, niezbyt grube.
Nie nie znowu ma za małe ciśnienie na listwie żeby odpalić. Wczoraj w obudowie filtra paliwa był taki brązowy osad, wszystko wyczyściłem, zmieniłem filtr i palił jak ta lala. Dziś znowu syf i zaczyna się problem z paleniem. Jakiego rodzaju jest to syf? Zbadaj organoleptycznie, tzn. wypompuj z puszki filtra paliwa za pomocą ręcznej pompki (gruszki)...
Opis do schematu: ENZ17DTJA Silnik Z17DTJ, DECE1 ENZ17DTRA Silnik Z17DTR, DECE1 Elementy składowe A84 Moduł sterujący silnika L2C Wtryskiwacz, cylinder 3 A111 Element nastawczy przepustnicy L2D Wtryskiwacz, cylinder 4 B175 Czujnik ciśnienia spalin Y142 Zawór elektromagnet. regulacji ciśnienia doładowania B176 Czujnik - ciśnienie szyny paliwowej Y145...
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
Witam serdecznie, więc jak w tytule, wóz to astra z 99r 1.7dtl sprowadzona z hollandii. Problem jaki z nią wygląda następująco, podczas jazdy i kręceniu silnika powyżej 3tys (np pod góre z gazem w podłodze) auto zaczyna słabnąć a nawet czasem silnik odmawia całkowicie posłuszeństwa ( w tym czasie zaświeca się check), dopiero gdy puszcze całkowicie gaz...
To jeszcze sprawdź jakie ciśnienia paliwa widzi sterownik silnika gdy faluje.
Na odłączonym EGR, auto zachowuje się bez zmian. Tylko po kilku km pojawia sie dodatkowo błąd dotyczący zaworu EGR. Z tym luzem zaworowym ciekawa sprawa, może ktoś jeszcze podpowiedziałby, czy faktycznie nie ma tam hydropopychaczy. Dowiadywałem się jaka była historia z tym autem i teoretycznie zaczęło się od tego że 3-4 razy zgasł i nie dało się go...
Ma pomóc nawet na godzinę, wtedy będę pewny czego mam szukać. Paliwo się nie cofa. Kąt ustawiony, auto dalej ciężko pali, w momencie kręcenia kąt wyprzedzenia -2 stopnie. Co dalej? Napięcie systemu,14.0 V Sygnał sensora pozycji pedału gazu,0.0 % Przełącznik położenia biegu jałowego,Aktywne 12V Przepływomierz powietrza,423 mg/suw Sensor barometru,0.99...
niżej w załączniku wysyłam pomiary zrobione moim kablem do samochodu to są pomiary na postoju: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>-19/10/2013. 13:1251 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,1999 (X),Astra-G,Silnik,X 17 DTL Sterownik Klucz #1: 6B Klucz #2: 8F Ustawiony...
Koledzy odświerzę stary temat związany z nie odpalaniem silnika 1,9cdti, otórz mam takowy problem z zafirą B 1,9 cdti z 2006 roku. Auto nie odpala wcale. Diagnostyka wyrzuca błąd zaworu regulacji ciśnienia. Błąd daje się skasować lecz powraca po kręceniu, bo brak ciśnienia na listwie CR, które wynosi podczas kręcenia od 6bar i dochodzi do około 40bar....
Rozrząd był zakładany w lipcu nowy w ASO, skrzynia automatyczna, raczej nie przeskoczył. Oczywiście można rozebrać obudowe i sprawdzić, ale czy w takim układzie, jeżeli byłby przestawiony, to czy zapalałby idealnie i czy miałby ciśnienie sprężania OK ? Zwróciłem teraz uwagę na wtryski i listwę z zaworem. Jeżeli zasysam ustami powietrze z zaworu poprzez...
No właśnie warto się zapoznać. W okolicach maksymalnego momentu silnik ma zwykle optymalne zużycie paliwa w stosunku do siły osiąganej na kołach. To nie jest prawda. Maksymalny moment obrotowy, to maksymalna zdolność silnika do konwersji energii zawartej w paliwie, przez ciśnienie w cylindrze na moment obrotowy na wale korbowym, a finalnie na siłę...
Witam, czy problem może tkwić w tym, że pompa paliwa nie daje takiego dużego ciśnienia paliwa i przy wysokich obrotach pojawia się ten błąd? Pozdrawiam
Syczenie i wysokie obroty naprawione okazało się że przewód podciśnienia sparciał i złamał się na końcu gdzie jest w kształcie L. Check nie zapala się obroty wróciły do normy w granicach 900. Ale skoro już wątek jest zrobiony to odkąd mam auto mam problem z obrotami jałowymi bo skaczą od 880 a 940 delikatnie sobie podfalowywują przez co czuć delikatne...
Witam ponownie jestem po wstępnych testach, autko gdy jadę np na 4 biegu bez gazu to zapala sie kontrolka silnika i autko słabn ie, gdy dodam więcej gazu to dostaje sił, przed regeneracja też miałem podobny problem z tym że z czasem coraz częściej się pojawiała ta kontrolka. jakiś tydzień temu zczytałem błąd P0400 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego...
Ten silnik jest tak cepowaty że ......... Zapalasz, odłaczasz czujnik temp, odłaczasz sondę, a on i tak ma chodzić i nawet w miarę jedzie. Bez czujnika temp zapalisz po długim kręceniu z pedałem gazu w podłodze. Jeśli powyższe nie skutkuje usterka jest gdzie indziej. Ciśnienie paliwa trochę za małe ale powinien jeździć. Jeśli kłopot jest przy ruszaniu,...
Witam,problem z moja Astra pojawił się z początkiem zimy,tzn zaraz po odpaleniu przez ok 20 sekund jest ok,później zaczyna szarpać silnikiem na wolnych obrotach. Ciężko się zbiera na obroty,i tak praktycznie aż do osiągnięcia temperatury normalnej pracy,ale np w korku znowu zaczyna kuleć.Przy jeździe np na autostradzie moc na 3 biegu ma do ok 4500tys.obr....
Aż mi się nie chce czytać tych wydumek. To nie czytaj. Zasada działania pomp VP nie jest żadną tajemnicą i w necie masz wystarczającą ilośc materiałów na ten temat, nie ma potrzeby miziania się z przedstawicielstwem Bosch-a. Może lepiej porównać to do pracy wtryskiwacza CR. Pod względem mechanicznym nie różni się to od realizacji w mechanicznej pompie...
Kupiłem sterownik silnika od identycznego samochodu, przerzuciłem tylko pamięć 95160 z IMMO i jest bez zmian. Pompa CP3 nie buduje ciśnienia a gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulacyjnego, to ciśnienie rośnie błyskawicznie i mija wymagane 240bar szybując do ok 700bar. Pytanie zasadnicze: dlaczego sterownik silnika, podczas rozruchu, zamyka paliwu drogę...
Wartości widziane przez sterownik - temperatura płynu, wskazania MAP, pozycja EGR. Rozszczelniony regulator ciśnienia paliwa itp.
1.Sprawdzenie szczelności - czy benzyna ekstrakcyjna się nada? 2. Ciśnienie paliwa - nie dysponuje specjalistycznym sprzętem, chyba że są jakieś proste, domowe sposoby - dajcie znać. 3. Świece i przewody wysokiego napięcia faktycznie można wymienić - niestety nie wiem ile już mają bo jestem kolejnym właścicielem. Jak się uporam z punktami 1 i 3 dam...
rozwin mysl na temat "na komputerze wszystko OK" znaczy ze wszystkie wartosci rzeczywiste sa w normie (tech), sprawdz cisnienie paliwa podczas obciazenia, moze masz uszkodzenie mechaniczne
Z ASTRY Ale powinno byc tosamo Układ MULTEC firmy Delco-Remy Kod Znaczenie 12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek 13 Sonda lambda - brak sygnału 14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego 17 Wtryskiwacz 18 System regulacji spalania...
na początek diagn. komp. sprawdzenie ciśn. paliwa oraz jego jakości
według nich wszystko działa jak należy, a problem jest. Jeżeli nie będą mieli podłączonego podglądu pracy instalacji w momencie wystąpienia problemu, to nic nie będą wiedzieli. Jeżdżenie cały czas z podpiętym lapkiem jest bardzo kłopotliwe. Wygodniejszy jest podłączony na stałe manometr, bo wtedy jak problem wystąpi wystarczy stanąć otworzyć komorę...
Witam, co do tej pory zrobiłeś w kierunku odpalenia? Czy samochód ma zapewnione warunki bu odpalić(prąd,paliwo,drożne filtry,przewody). Jeśli tak to poluzuj przewody wysokiego ciśnienia i zakręć celem obserwacji czy pompa paliwo daje. Jeśli podaje przykręc je kręcąc rozrusznikiem.
Zrobiłem jak pisałem no i totalna porażka. zabity katalizator? Wątpię ale nie zaszkodziło by się przyglądnąć. rozciągnięty łańcuch? Były by odchyłki przy synchronizacji. Sorki za takie banalne pytanie ale kiedy były po raz ostatni zmieniane filtry paliwa i powietrza? Ja bym się przyglądnął pompie wysokiego ciśnienia i wtryskiwaczom.
Cześć, jestem posiadaczem Opla Astry H i chciałbym dowiedzieć się, nauczyć, poruszyć kwestie mojego problemu oraz zgłosić się do tutejszych bywalcy o pomoc do problemu, który wylazł z mojego samochodu dosłownie z nikąd. Mój samochód to Opel Astra H Kombi 2005 1.7CDTi 101km 350000km przebiegu. Problem wystąpił 22 marca rano, gdy odpaliłem samochód rano...
Po odpięciu regulatora ciśnienie powinno być zdecydowanie wyższe. Więc albo sam regulator nie działa jak należy. Zatarty na przykład, niska wydajność pompy, paliwo gdzieś się przedostaje.
wymien wezyki naładuj akumlator i kręć może chwile to potrwac ale zapali Jak dla mnie to szkodliwa porada... najpewniej nie zapali (nie ma tam pompy wstępnej), a może się skończyć uszkodzeniem chodzącej na sucho pompy wtryskowej (smarowanej i chłodzonej paliwem). Ojciec kiedyś próbował odpalić swoją Astrę po spadnięciu jednego z przelewów na samostarcie...
Witam, To mój pierwszy wątek na Elektrodzie, zarejestrowałem się po mam ciężki temat z zakresu mechaniki. Nie mogę dojść do ładu z moją Zafirą B 2008 1.9 CDTI (silnik z19dt). Pomyślałem że najpierw opiszę jak ja zepsułem ze szczegółami (proszę nie szydzić - wierzę że moja szczerość pomoże w diagnozie) Tej zimy z własnej głupoty zaliczyłem strzał ze...
Witam mam problem ze swoim autkiem jakim jest Opel Astra G 1.6 8v 75km 55KW X16SZR benzyna 1999r 210.000km przebiegu. Zanim opiszę swój dotychczasowy problem chciałbym podzielić się wcześniejszymi dolegliwościami asterixa. Od samego początku od kiedy go kupiłem były problemy z obrotami biegu jałowego tzn spadki w zakresie 20-50 wyczuwalne drgania silnika...
Witam jak w temacie opel astra h 2005 1.7 DTH 100KM wsakźnik paliwa leży na zerze. Brak wskazań ilości pozostałych kilometrów do przejechania na paliwie z w zbiorniku. Błąd w tylnim zespole elektrycznym "REC" B0575 obwód przerwany lub zbyt wysokie napięcie czujnika poziomu paliwa. CZujnik sprawny 46-260 ohmów, wiązka też od czujnika do tylnego zespołu...
Mechanik chyba nie widział obudowy filtra paliwa wraz z podgrzewaczem i pompa wstępną. Ponieważ pompa wstępna pracuje tylko przy uruchamianiu i kilka minut po, to jest tam właśnie bypass. Może to być przyczyną lub nieszczelna/pęknięta obudowa filtra. Co do ewentualnych spadków wysokiego ciśnienia to jest możliwość usterki "regulatora"/zaworu ciśnienia...
No nie wiem, wypadanie przez wyższe ciśnienie? NIe wiadomo czy zegar pokazuje dobrze. Domysły. Lewe powietrze w dolocie ,niskie ciśnienie paliwa,złe sygnały z ECM.Na to stawiam.Bo cewka wtryski niby podkładane.
Mam problem z Astrą F `92r, silnik 60KM dławi się przy wysokich obrotach, podjazdach nawet pod niewielką górę. Zapala się lampka z układu elektronicznego silnika. Odzczytałem kody błędów 33-Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie, 45-Sonda lambda - bogata mieszanka. Co może być przyczyną? Dodam, że mechanik wymienił silniczek pompy paliwa...
No i co jeszcze mogło ulec uszkodzeniu ? Komputer, sprzęgło, docisk, pompka paliwa, regulator ciśnienia paliwa, cewka, przewody, zaśniedziałe złącza, itp itd
Więc tak, drugi dzień prób i błędów. 1) Sprawdzałem cewkę i świece - jest iskra, 2) Sprawdziłem czy wałek się kręci na rozruchu - kręci się, 3) Dostałem się do pompki paliwa - słychać jak załącza się podczas rozruchu (nie wyciągałem, na wtyczce miernikiem jest napięcie), 4) Próby odpalenia na plaku poszły na marne - raz zakręcił do 1000 obrotów, a tak...
Mam dokładnie taką samą usterkę... auto ma problem powyżej 18*C pali ledwo co, gaśnie od razu. Po przełączeniu na LPG idzie jak nówka, na benzynie też jest ok jak już się rozgrzeje ponad 80*C. (at) drzasiek nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wtryski ok, świece ok, cewka ok i wszystkie pozostałe czujniki. Czy u Ciebie też śmierdzi paliwem z wydechu? Ja...
Na b.jałowym jak i wyższych obrotach napięcie ma oscylować od 0,1 do 0,9 V. Sprawdż ciśnienie paliwa,bo wygląda to na ubogą mieszankę.
Witam Kolegów! Może ktoś mi pomoże. Po wymianie przewodu wysokiego ciśnienia, autko odpaliło dobrze, i jeździło. Gdy postało noc nie chciało odpalić. Prawdopodobnie schodzi z układ paliwo. Może ktoś zna przyczynę.? :cry:
niewiem jak jest akurat w tym modelu ale np w vw złe odpalanie na ciepłym jest spowodowane złą dawką ,a na zimnym złym kątem ale tu zapewne jest cr ,kiedyś miałem taki przypadek w bmw że padnięty był regulator ciśnienia w pompie cr i miał problemy z odpalaniem ,no i musisz sprawdzić czy paliwo jest podawane na pompę wysokiego ciśnienia a dokładniej...
A po co komu wskazania jak nie potrafisz powiedzieć chociaż tego czy auto chodzi na wszystkie gary.Bo jak tak, to możliwe że np wydech zapchany,słabe ciśnienie paliwa,przestawiony rozrząd itp.Ja tam widzę że map trochę wysoko stoi.Jest tam egr?Może otwarty?
po sprawdzeniu u elektronika sam . wyszły błędy 1 wysokie napięcie czujnika masowego przepływu powietrza MAF 2 obwód czujnika 1 temperatury powietrza dolotowego IAF 3 wykryto duży przeciek w układzie paliwowym 4 obwód sterujący regulatora ciśnienia paliwa 5 działanie czujnika położenia EGR Po skasowaniu tych błędów jak na razie samochód jeździ poprawnie...
Oczywiście, na początku trzeba sprawdzić świece żarowe. Układ pomiarowy działa w 2 parach więc gdy świece będą walnięte na 1 i 3 lub 2 i 4 cylindrze to układ nie wykaże usterki lub gdy wszystkie będą walnięte to też nie wykaże. Po tak długim postoju i małej nieszczelności może dochodzić do zapowietrzania się układu. Jak wiemy astra 2 1,7 isuzu nie posiada...
Witam Mam problem z odpalanie samochodu Opel Astra H 1.9 cdti z19dtl 100km na zimnym silniku. Obecnie żeby uruchomić samochód muszę 3 razy włączyć zapłon na czas pracy pompy paliwa (ok 30sec. słychać jak pracuje pompa ) dopiero po tym zabiegu samochód w miarę możliwości odpala po 2-4 sec. kręcenia.Gdybym chciał uruchomić bez tego rozrusznik kręci 10-20...
ciśnienie paliwa astra astra ciśnienie paliwa wysokie ciśnienie klimatyzacji astra
projekt linii kablowej peugeot partner kluczyk modem arris dostęp
Opel Mokka 1.6 benzyna – chwilowy brak reakcji pedału gazu, APP, błędy P2138, diagnostyka Barton Flash 50 4T – migające diody na gaźniku ROJO GY6, diagnostyka napięcia i ECU