Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Koniu, szukasz dziury w całym :) Brak ciśnienia paliwa, wtrysk jednopunktowy, pompa zdechła, zresztą w zbiorniku już ktoś grzebał. A z tego co pamiętam, mnożnik szedł na 128+ co by sugerowało za ubogą mieszankę i liche ciśnienie paliwa .
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
Ciśnienie paliwa pod obciążeniem.
A jeśli okaże się uszkodzona pompa to wymieniać sam wkład czy wszystko z tym całym koszem?
2 jakie powinno być ciśnienie paliwa Regulowane około 1 bar.
cisnienie jest OK a brak paliwa to moze byc przekaznik (znajduje sie on po prawej stronie ponizej ECU)
Nie ma gotowej recepty.Sprawdź ciśnienie paliwa,odczytaj błędy itp.
Jakie ciśnienie paliwa?
Mierzyłeś ciśnienie paliwa??
Dość typowa usterka w oplach. Usterka jest w baku - pomyśl dlaczego po zalaniu do pełna było OK, a na następny dzień już nie. Zostaw w spokoju sterowniki, filtry. Podaj jakie masz ciśnienie paliwa na listwie.
Ja tu bym w pierwszej kolejności sprawdził ciśnienie paliwa.
Ja ci pomogę, jestem kompetentny, tak sadzę-manometr w szereg i mierzyć ciśnienie paliwa.
Kolego, dlaczego brniesz...Tu o podciśnienie w kolektorze chodzi, nie o ciśnienie paliwa...
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Skoro problem jest na benzynie szukałbym problemu w układzie paliwowym, pompka, filtr paliwa, wtryski, sprawdź ciśnienie paliwa.
Może jednak siada pompa paliwa - czy podczas jazdy na benzynie silnik nie dławi się ? Może filtr paliwa - warto by sprawdzić ciśnienie paliwa...
Witam. Panowie samochód Opel Astra H 1.7 CDTI silnik DTR 2007r. Jakie powinno być ciśnienie paliwa w opcomie, na zapłonie, przy wyłączonym silniku? U mnie skacze od 006-035MPa. Czy uszkodzony jest czujnik?
Strzały w dolot to za uboga mieszanka czyli z reguły za mało paliwa ew. przestawiający się zapłon co na razie w wypadku twojego układu zap. pominiemy.Opel stosuje regulacje krańcową szyny zasilania ,problem może być nie w ciśnieniu a w wydajności pompy paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa podczas pracy silnika.
Sprawdź pompę jakie daje ciśnienie paliwa.
Uszczelka wymieniona, ktoś mówił że mam sprawdzić EGR ale co mam z nim zrobić? Wykręciłem i tam nawet nie ma jak tego wyczyścić ani nic. Ogólnie silnik to x16sz. W jaki sposób sprawdzić ciśnienie paliwa?
Od rocznika około 1994 pompa nie działa po włączeniu zapłonu w oplu. Ja proponuje ci wymienić filtr paliwa który masz pod autem,i sprawdzić ciśnienie paliwa.
Brak paliwa za małe ciśnienie pompy paliwa
Zmierz ciśnienie paliwa.
Sprawdż czy jest iskra,skoro jest,zobacz jakie jest ciśnienie paliwa.
Ciśnienie paliwa sprawdziłeś :?:
Sprawdzić czy ta pompka chodzi po zapłonie i czy daje odpowiednie ciśnienie paliwa.
Czy zmierzyłeś ciśnienie paliwa?
sprawdź ciśnienie paliwa.
sprawdż ciśnienie paliwa.
To sprawdź ciśnienie paliwa.
Podstawa w tych silnikach to rozrusznik.Co do paliwa to trzeba by pomierzyć ciśnienie na wstępnej jak i narastanie go przy rozruchu.No i właśnie diagnoza z podglądem parametrów.
Ciśnienie paliwa sprawdzone?
Najpierw wymien filtr paliwa i sprawdź ciśnienie paliwa
Tak. to nie cisnienie paliwa.
Musi czegoś brakować albo iskry albo paliwa albo komprechy ,sprawdz ciśnienie paliwa .
Ciśnienie paliwa jakie masz? Sprawdź.
Jakie ciśnienie paliwa podczas kręcenia?
Lepsze ciśnienie paliwa(grawitacyjne) ?
Witam! Jak nie czujnik temperatury (ten co podaje sygnał do sterownika 2-pinowy), to dokonać pomiaru ciśnienia sprężania żeby ocenić stan silnika oraz sprawdzić czy regulator ciśnienia paliwa jest sprawny (ciśnienie paliwa) Pozdrawiam
Zwróć uwagę na parametry "czerwone" i jaki powinien być ich zakres pracy. Pomyśl, dlaczego są przekroczone. Zacząłbym od EGR i ciśnienia paliwa. To należy sprawdzić jeszcze podczas jazdy. Jak ciśnienie paliwa będzie zbyt wysokie to oprócz kangurów dojdzie jeszcze gaśnięcie silnika. Doładowanie też dziwnie wygląda. Do weryfikacji.
Wypadanie zapłonu może być też spowodowane wadliwym działaniem wtryskiwaczy a że usterka pojawia się na wszystkich cylindrach to może warto by sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie?
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia w pierwszej kolejności.
Po regeneracji pompy i wtryskiwaczy, silnik wytworzył ciśnienie paliwa i pozwolił się uruchomić. Temat uważam za rozwiązany
Co masz mistrzuniu dokładnie za silnik w tej Astrze? Do sprawdzenia ciśnienie i wydajność pompy paliwa, potem kontrola tego jaką temperaturę silnika widzi ECM, stopień otwarcia przepustnicy - jako że łapki włożyłeś nie wiadomo po co do TPS-u, wartość MAP/MAF na biegu jałowym.
Moim zdaniem założyliście pompę od jednopunktowego wtrysku (ciśnienie max 1bar) zamiast pompy, która powinna tłoczyć ok 3,5 bar. Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa
Sprawdź świece , ciśnienie paliwa. Masz LPG?
Ale co ma do tego pompka, skoro regulator ustala ciśnienie na 0,76 bar? Przynajmniej powinien. Wydajność pompy paliwa to około 1.4 litra na 30 sekund – czyli dwa razy nad normę, ale to chyba nie problem. Przy jakim ciśnieniu?
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
Hmmm a zerkał ktoś w ciśnienie paliwa? I jego filtr?
Ten błąd wcale nie musi oznaczać, że ciśnienie paliwa na listwie jest poza zakresem. Aczkolwiek komputer tak to widzi...
Jaki numer wybłyskałeś ; 0325 czy 0330 , te dotyczą złej pracy czujnika. Twój kod mówi o czymś innym - zła oporność czujnika detonacyjnego. Do przeglądu czujnik i kabelek od niego do sterownika oraz ......wydajność i ciśnienie pompy paliwa.
Ciśnienie paliwa sprawdzone -prawidłowe.
A sprawdziliście cokolwiek? Dolot, ciśnienie paliwa? Parametry?
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Czujnik ciśnienia Nastawnik w pompie Niedrożne przewody
a oprucz tych czterech wtrysków, jaka pojemnośc i kod silnika?, ciśnienie paliwa sprawdzone?
A wtryski na przelew ile puszczają?
świece, kable WN, cewka, ciśnienie paliwa, czujnik położenia wału, najlepiej podłączyć pod kompa sczytać błędy albo samemu zworką błyśnięciami check-a.
A wymieniałeś kiedyś w tym aucie filtr paliwa?Ogólnie ciśnienie paliwa do sprawdzenia.
Ciśnienie paliwa-wtryskiwacze benzyny-sonda lambda.
a co do astry to sprawdz ciśnienie paliwa z pompy paliwa możesz mieć zamałe ciśnienie więc astra niejedzie jak należy bo brakuje jej oktanów i jeszcze sprawdz katalizator czy niejest zapchany a najlepiej jak podłączysz go do tech 2 i szczytasz błędy to powinno załatwic sprawe aha jeszcze filtr paliwa
No więc do sprawdzenia sterowanie wtrysków (w tym emulator), same wtryski i ciśnienie paliwa (pompa, filtr, regulator).
niestety sonda na Pb spadła na minimum i ani jazda na Pb ani ponowna adaptacja już nie działa - auto nie chce się uruchomić na PB a gdy się go już uruchomi na LPG i w trakcie jazdy przełączy na Pb sonda spada na minimum (jakby mieszanka była za uboga) i strasznie zalewa motor Może warto podłączyć manometr i zbadać ciśnienie paliwa ?
Ja bym sprawdził na początek ciśnienie i wydajnośc pompy paliwa...
Może zapchany filtr paliwa, jeśli nie był dawno wymieniany to na początek warto to zrobić. Jeśli byłaby możliwość, to zmierzyć ciśnienie paliwa w listwie.
w takim razie sprawdź lampą czy faktycznie problem jest w kącie zapłonu jeżdżenie na benie tutaj nie ma wielkiego sensu bo sterownik się nie uczy niczego i nie potrafi sobie zmienić mapy w tak dużym stopniu zeby było całkiem źle wypada jeszcze sprawdzić ciśnienie w ukł paliwa i wtryskiwacz
Nie przejmuj się, niejaki Henryk Zając w reklamie chwalił się, że od 15 lat nie może naprawić pralki. A może, że od 15 lat naprawia pralki? Nieważne. Sądzę, że to silnik C14NZ. Sprawdzić bazowy kąt zapłonu (pierwszy tłok w górze, palec wskazuje styk 1 cylindra, sprawdzić ciśnienie paliwa (czy nie za ubogo) no i drożność wydechu.
zmierz ciśnienie paliwa , może pompka mówi pa pa
A czy nie jest tak w tym multecu ze gubi wartości wyuczone po zdjęciu klemy? Jak ciśnienie paliwa dobre to musi jechać po takim resecie. Bo niby pompę zmieniłeś ale jakie ciśnienie to już wróżyć trzeba. No jeszcze teoria z tymi dwoma paliwa możliwa.
Zatkaj wydech z tyłu przy pracującym silniku i wtedy posłuchaj czy gdzieś nie syczy. Po zaślepieniu EGR nie powinno być błędu ubogiej mieszanki. Ciśnienie paliwa sprawdzone?
A jak wszystko co powyżej posprawdzasz, będzie dobrze, to zmierz ciśnienie paliwa na listwie.
Witam! Sprawdz ciśnienie paliwa (regulator ciśnienia) oraz termostat
Prędkość przy kreceniu to 180obr na min a ciśnienie na listwę omon rail 27 bar
oczywiście wtrysk wielopunktowy i powtarzam: nie ma żadnej nieszczelności paliwowej. To nieszczelność tylko i wyłącznie związana z podciśnieniem na górnej części regulatora.
sprawdź ciśnienie paliwa może pompka siada
Pompa paliwa daje dobre ciśnienie?
Ten błąd jest źle tłumaczony - powinno być problem z ciśnieniem paliwa - za niskie. Spradź podczas jazdy jak zachowuje się ciśnienie na listwie CR. Wtryski, pompa wtryskowa itp itd
Do sprawdzenia temperatury z czujników, ciśnienie paliwa, napięcie przy rozruchu. Dodano po 4 Do sprawdzenia temperatury z czujników, ciśnienie paliwa, napięcie przy rozruchu.
Lewego powietrza nie ciągnie, ciśnienie paliwa ok. Sonda działa prawidłowo. ??
Witam co do błędu P000F, oznacza to, że moduł sterujący zespołu napędowego (PCM) wykrył nadmierne ciśnienie paliwa i został aktywowany zawór nadciśnieniowy.Przyczyny tego kodu mogą obejmować: Zły czujnik ciśnienia paliwa . Wadliwy regulator ciśnienia paliwa
Ciśnienie paliwa - bardzo ważne i Kompresja silnika - bardzo ważne. Może paliwo się cofa? Po odpaleniu, zgaszeniu i ponownym odpaleniu efekt ten sam? Ciężko pali? Czy może już odpala dobrze ?
Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa - tylko wymiana.
brak iskry, nieraz uda mi się odpalić to jest iskra, silnik sie nagrzeje to zgaśnie i potem nie da rady odpalic bo juz iskry nie ma!! bo wtryskiwacze chodzą bo sprawdzałem i ciśnienie paliwa jest ok!
Jakie jest ciśnienie paliwa bo nic o tym nie napisałeś.
Co więcej słychać jakieś buczenie/cykanie w pozycji "Zapłon", krótko i zanika. , to może być oznaka pompy, W trybie diagnostycznym(drucik na piny A i B) takie buczenie i cykanie nie ustępuje. , ale co masz na myśli, jakie piny i doczego one są? Sprawdź czy podaje paliwo i jakie ciśnienie paliwo.
Nie wiem czy to coś pomoże,skoro czytasz tylko nr błędu to powalczysz z ciśnieniem paliwa?
Nie chce mi się wszystkiego czytać, ale sprawdź ciśnienie paliwa w czasie szarpania.
0.76 bara (atm). A max. prędkość? Może katalizator przypchany?
Rozrząd na pewno nie jest przestawiony.Sam sprawdzałem jak ustawiają według znaczników.I wiem kiedy jest przestawiony bo już to przerabiałem.A to ciśnienie paliwa jak sprawdzić?
U mnie ten sam problem, wymiana sterownika od silnika nic nie dała, będę wymieniać czujnik wału korbowego oryginalny, mapowanie, ale zanim to zrobię, to będę sprawdzać jeszcze, czy odpali, jak mu włączę zapłon i wyłączę, czy wtedy będzie odpalać od strzału. Jeśli tak, to w pierwszej kolejności pójdzie ciśnienie paliwa, a czujnik ewentualnie, jak to...
...nie raz mam wrażenie że jednego razu lepiej się zbiera, a jednego słabo. No i nie raz potrafi szarpnąć kiedy depne mu w pedał... Jakie masz ciśnienie paliwa na listwie?
egr był wymieniany jakis czas temu ale z przyczyny zatarcia... jak sie to ma do szarpania??
niestety temat pompek w oplach jest długi i szeroki i jeśli niema czym zmierzyć ciśnienia to lipa.
Może być też słabe ciśnienie paliwa, nieszczelność kolektora wydechowego, itp:idea:
Podejrzewam za niskie ciśnienie paliwa na komputerze trzeba by sprawdzić.
Do kolegów wyżej, jeśli nie mieliście do czynienia z tym systemem to nie piszcie bzdur. Faktycznie ciśnienie jest za wysokie, sprawdzałeś drożność odpływu? Rozbierz regulator ciśnienia, zobacz czy pod sprężyną nie ma dziwnych podkładek, zanieczyszczeń. Pompa paliwa oryginalna? Uzupełnij dane o silniku, typ.
Sorki mój błąd w astrze 2 był z14xe a tam jest stałe ciśnienie paliwa 4 bary względem atmosfery i regulator w baku.
astra ciśnienie paliwa wysokie ciśnienie paliwa astra ciśnienie pompy paliwa astra
stycznik termostat astra ciśnienie wtrysku compressor supreme
thx202 zamiennik inżynieria środowiska
CAME brama przesuwna – opóźnione zamykanie 10-15 min, fotokomórki, kondensator, timer Panasonic TV – blokada poziomu głośności, Tryb Hotelowy, Volume Limit, modele Viera, Android TV