W tym aucie nie zadziała, tylko w nowszych z CAN, czyli chyba od 2005r.
Pamiętaj sczytanie błędów to nie jest diagnostyka.
ECU diagnostyka ma na pinie A4.
Sprawa się skomplikowała. Okazało się, że jest ścięty klin na kółku rozrządu na wale korbowym. Wał korbowy ma ukruszony kawałek w miejscu wycięcia na klin. W związku z tym mam pytania. 1. Czy takie coś jest naprawialne (napawanie, frezowanie ..) ? 2. Czy wał korbowy będzie pasował ze starego opla 1,6 8V ?
Ja zawsze w tym aucie korzystałem z drucika, szkoda było kombinować, kody błędów wyświetla spartańsko ale dawało radę ;) https://www.youtube.com/watch?v=8MNTQIq9...
Jak ci się czek zapala to wybadaj jakie błedy. Poszukaj sobie guglem "astra diagnostyka układu wtryskowego" i zastosuj procedure.
Chyba astra 3. Diagnostyka zamka.
We własnym zakresie , przy pomocy"jakiś" fejsów nic nie zrobisz , jedz na diagnostykę.
co ze sterem? czego nie ma jak gasnie? diagnostyka, błedy?
Obstawianie , to loteria , a w tych czasach jest już diagnostyka komputerowa itd. Do warsztatu z tym .
Automat? Może w skrzyni brakuje? Podłącz pod dobrą diagnostykę.
To jeszcze konkretna diagnostyka.
Napisz jakiej firmy masz komp sterujący pracą inst LPG oraz czy byłeś na diagnostyce?
W tym modelu powinien działać bez żadnej "adaptacji" i jeśli problem tkwił w EGR to nic innego nie trzeba wymieniać Potrzebna dobra diagnostyka
1 wyczyść silnik krokowy możliwe że się zacina http://astra.autokacik.pl/technika/napra... 2 sprawdź czujnik temperatury (ten co daje sygnał do komputera) (znajdziesz go w okolicach kolektora dolotowego) 3 jeśli w czasie pracy zapala się kontrolka z silnikiem i błyskawicą to sprawdź kody błędów http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Dokładnie po wymianie komputera immo. A wcześniej diagnostyka...
Czujniki, wału / wałka rozrządu sprawdzone ? Przebiegi prawidłowe ? Stało się to nagle czy po jakiejś naprawie awarii ? Diagnostyka robiona ?
Zarto zajrzec tutaj http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Poczytaj może znajdziesz rozwiazanie.
zobacz tutaj http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Witam Opis złącz diagnostycznych jest tu http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Pozdrawiam.
Tak kolego te które zaznaczyłeś to piny A i B. http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Ja byłbym raczej za drugą ewentualnością, lub może jakieś problemy ze stacyjką. Sprawdź czy nie zapamiętał jakiś błędów http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
A gdzie jakakolwiek diagnostyka?
Diagnostyka.
Wycyztać błędy, można "beznarzędziowo" czyli pryz pomocy kodów migowych. Tu jest nieśmiertelny link jak to zrobić http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... kody są 4 cyfrowe, te z excela.
Błędy sterownika silnika da się w Astrze G odczytać przez ELM327, do tego soft Gendan VauxCheck (jedyne 30 GBP). Ale tylko odczyt błędów... a to żadna diagnostyka. Opel Scanner zdecydowanie wart jest swojej ceny. Poniżej 100zł nie ma nic czym warto by sobie zawracać głowę.
Komputer -> diagnostyka.
W tym samochodzie nie ma zwykłej stacyjki... Diagnostyka coś mówi?
Polecam dwie książki, jedna to "Sam naprawiam - Opel Astra" druga to "Diagnostyka samochodowa"...potem zakup odpowiednich narzędzi i przyrządów...
No a co więcej? Jakies własne wnioski, pomiary, diagnostyka?
Dzięki, to wyjaśnia dlaczego jak wybierałem w programie diagnostykę Astra J -> SRS (AirBag) to oba transceiver CAN U600, U601 milczały. A co mogę wybrać w Autocom do diagnostyki, żeby ten transceiver CAN U601, do którego zostały dorobione ścieżki, się odezwał?
Diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Tutaj diagnostyka jedynie może pomóc, nic innego.
Czy w astrach g były montowane silniki 2.0 dci? Chyba raczej 2.0 DTI. Jakie błędy pokazuje? Przydała by się poważna diagnostyka.
Kup drugi sterownik jak twierdzisz ze jego wina,są za bezcen.Szkoda nawet czasu na diagnostykę usterki.
Czlowieku, napisz to jeszcze raz po polsku bo ciezko zrozumiec. Ta kontrolka oznacza tyle, ze jest "usterka elektroniczna". Trzeba wyczytac kod bledu. Mozna jechac gdzies aby odczytali, mozna sobie zrobic przyrząd do odczytania a mozna tez sprobowac odczytac "beznarzedziowo". To ostatnie nie we wszytskich wersjach silnikowych. Wiecej na ten temat np...
Zrób normalną diagnostykę i wtedy podaj co pokazała.
Opcom komunikuje się bez problemu. Temat zamykam.
Hehe, nikt mi tego nie powiedział, normę 7-8 l/100 km znalazłem w danych producenta dla Astry H 1.6 w jeździe miejskiej, To powodzenia w znalezieniu usterki
Uważam, że jest potrzebna porządna diagnostyka.
Diagnostykę zrób pod kompem. Olej bierze?
Problem w tym, że facet pokasował mi bledy, nic podczas mojej usterki ze spadkiem mocy nie wyskakuje I nie sprawdzal parametrów bieżących ? SUPER diagnostyka.
Diagnostyka komputerowa prawdę Ci powie.
Jedyną radą jest rzetelna diagnostyka.
A co podpowiada tester diagnostyczny? Po co zgadywać? Skoro zapala się kontrolka, to wystarczy wykonać diagnostykę komp. i wszystko jasne...
Tak się zrobiło po wymianie świec? Jakaś diagnostyka sterownika była robiona?
Co tam pokazała diagnostyka komputerowa?
Ster zapewne na głowicy silnika. Diagnostyka zrobiona??
A co sprawdziłeś? Diagnostyka jakaś była robiona?
Co wykazała diagnostyka komputerowa?
Zrób diagnostykę i wróć. Jak będą odczytane błędy to odblokuje.
Diagnostyka , po wymieniać "na pałę"???
prosze o jakieś dobre rady Diagnostyka.
Nie ma możliwości aż takiego zasyfienia przepustnicy żeby serwo jej nie ruszyło. Diagnostyka najpierw...
Prawdziwa diagnostyka pozostaje.
Co pokazała diagnostyka komputerowa?
Czujnik masz sprawny. Najlepiej jak w ogóle zapomnisz o jego istnieniu. Nie tu problem. Diagnostyka się kłania.
Zawór możesz wymontować i zasilić "na krótko" (uwaga na polaryzację - ma wbudowaną diodę gaszącą), albo w aucie w ramach testów elementów wykonawczych na diagnostyce komputerowej. Zaś sama diagnostyka to przede wszystkim obserwacja wartości mierzonych i oczekiwanych podczas jazdy, czyli tzw. logi dynamiczne.
Czy aby nie jest to 1.7 DTI ? Diagnostyka może coś rozjaśnić.
Witam! Poszukuje w Olsztynie (Warmińsko-Mazurskie) zakładu naprawczego z komputerem do diagnostyki Opla Astry rocznik 1995. Z góry dziękuje
sensowa bylaby diagnostyka komputerowa. pozdrawiam
Rozumiem, więc będę musiał kogoś znaleźć, zrobić diagnostykę i wtedy się okaże. Serdecznie dziękuję za wszystkie rady.
Diagnostyka komputerowa powinna dużo powiedzieć. Jeśli świece już mają swój wiek też warto zmienić. NGK to czołowy producent i nie miałem z nimi problemów.
Błyskowe Podłącz diagnoskop a nie kawałek "druta" Diagnostykę przeprowadź podczas jazdy , gdy zapala się kontrolka silnika.
w c14se nigdy nie było przepływomierza. pozostaje wróżenie z fusów albo diagnostyka TECH.
Witam. A diagnostyka silnika jakie błędy pokazuje?
Jakakolwiek diagnostyka była robiona?
Kolego jak sie nie zalacza to sprawdz tez przekazniki
Jedno oznacza na pewno - usterkę układów sterowania silnikiem. Sądząc po opisanych objawach to może być układ sterowania turbiny, aczkolwiek nie tylko . Diagnostyka prawdę powie.
A słyszałeś kiedykolwiek o czymś takim jak diagnostyka? Bo w tej chwili to jedynie wiadomo że samochód się zepsuł.
Co do znikania płynu chłodniczego , do sprawdzenia na szczelność chłodnica oleju . A odnośnie świecenia kontrolki to konieczna diagnostyka.
Skoro dwa razem to może być usterka od klimy, a z tym to sobie nie poradzisz (czytając o dotychczasowych "osiągnięciach"). Na początek obowiązkowo diagnostyka komputerowa.
Zacznijmy od diagnozy komputerowej. Nawet głupim ELM. Migająca kontrolka silnika to generalnnie standardowe jej zachowanie w przypadku wykrycia przerwy zapłonu. Zachowuje się tak generalnie bez względu na markę. Dlatego diagnostyka komputerowa i zobacz które cylindry zgłaszają problem.
Dokładna diagnoza komputerowa najlepiej podczas jazdy- bloki pomiarowe. Sprawdź wtryskiwacze nie zaszkodzi wyczyścić egr. Diagnostyka instalacji lpg.
Myślę że każdy posiadacz takiej astry albo miał albo będzie miał podobny problem w przyszłości, przynajmniej jeśli chodzi o tylne drzwi. Tam nagminnie pękają przewody i ogólnie zaczął bym poszukiwanie usterki od tych miejsc. Dodatkowo oczywiści diagnostyka komputerem.
Obie rzeczy wymieniłem. Nic nie pomogło. Na desce świeci cały czas żółta kontrolka silnika. Więc co teraz wykazuje diagnostyka?
Zrób diagnostykę.
Komputer -> Diagnostyka.
Witam, pacjent Astra J 2014r skrzynia 6t40 - na zimnej wszystko ok , jak się zagrzeje to żeby ruszyć trzeba jej dać 2-3 tys obrotów i po chwili "zazębi" i jedzie ale też czuć poślizg przy zmianie biegów , na wstecznym jest ok rusza na wolnych obrotach. Żadnych błędów... Olej sprawdzony (dolałem ok 6 setek do przelewu przy 80 stopniach ale nic to nie...
:arrow: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... interfejsy i oprogramowanie diagnostyczne (tylko ori.) U producenta możesz kupić OP-COMa do użytku domowego (BASIC) za 349€. Jest to pełnowartościowy program ale z ograniczoną liczbą obsługiwanych modeli. Wybierasz sobie 1 z 5 pakietów właściwy do posiadanego modelu (samochodu:...
Podaj błędy po diagnostyce.
A tak poważnie to odpal samochód na parkingu podnieś maskę i czekaj aż się zagrzeje pilnuj temperatury. Zobacz czy ci się wentylator włącza i przy jakiej temperaturze od cała diagnostyka .
Tak czujnik położenia wału może umiera. Tak czy siak najpierw ładowanie potem ew. diagnostyka elektroniki testerem.
Trzeba zrobić diagnostykę.-
Widać po korekcji, że jest źle, ale o co chodzi to nie wiadomo. W dodatku część jest źle przetłumaczona i trzeba się domyślać. (np. przepływ powietrza 5g/s to raczej kalkulowany EGR) Potrzebna jest diagnostyka, czyli analiza spalin, podgląd parametrów itd.
50 km od wawy-50 zeta plus pełna diagnostyka reszty systemów501-077439
Chyba nie do końca tak było, że auto odpalało. Miałeś już z tym problemy. Diagnostyka i patrzysz w parametry, jedyny sposób na sprawdzenie.
Diagnostyka kompuerowa tylnego modułu REC. Hak. moduł haka jest? Czy czasem nie są to przeciwmgłowe?
Opcom, zwłaszcza chiński klon nie ogarnie nic nowego, maks to chyba coś do poziomu astry h.
Diagnostyka to nie odczytanie błędów.
no cena jest kusząca...
Problem rozwiązany
Podaj jaka to Astra, jaki silnik, który rok, pojemność. Bo dla przykładu Astra 1.6 monowtrysk ma emulator na jeden wtryskiwacz i wówczas jest łatwiej lokalizować usterkę ponieważ odcięcie wtryskiwacza jest realizowane przez jeden przekaźnik. Wiedząc gdzie jest umiejscowiony łatwo zmierzyć napięcia i sterowanie. W innych systemach wtrysku jest to nieco...
No a jakaś diagnostyka robiona bo jak nie to z czym do ludzi?
Żeby się dowiedzieć co dolega silnikowi trzeba niestety zrobić diagnostykę komputerową silnika. Inaczej trudno powiedzieć czy coś jest uszkodzone.
A czemu ma pokazywać usterki. Jeżeli jest problem z ładowaniem (alternator, padnięty akumulator) czy "kradzieżą" prądu przez auto to może nic nie być w komputerze. Zwłaszcza że to dość stare auto więc nie ma co się spodziewać cudów w diagnostyce.
Na początek diagnostyka komputerowa!!! Wiele się wyjaśni....
I uprzedzając twoje pytanie, jeśli masz złącze 10-pinowe to wskazówki masz tu http://www.astra.auto.pl/dzial-techniczn...
Witam, czy ktoś jest w stanie podać mi znacznie kodów błędu skrzyni automatycznej AF13 (Aisin–Warner 60-40 SN) z Opla Astry F 1.6 Si (C16SE). Wymigało mi kody 38 oraz 42, a takich kodów w tabelce http://astra.myto.pl/dzial-techniczny/di... niestety po prostu nie ma.
A świeci kontrolka silnika? Wydaje mi sie że diagnostyka komp. może wiele wyjaśnić.
Diagnostyka, skoro się lampka zapaliła.
diagnostyka astra diagnostyka samochodu astra astra diagnostyka silnika
sterownik turbo jazda korka paliwa komin pieca gazowego
kable przetwornica 1000w sprzęt medyczny
Czerwone kropki na monitorze DVI - przyczyny i rozwiązania Opel Corsa E - trudności z odpalaniem po kilku obrotach rozrusznika