Pamiętaj sczytanie błędów to nie jest diagnostyka.
ECU diagnostyka ma na pinie A4.
To jeszcze konkretna diagnostyka.
Automat? Może w skrzyni brakuje? Podłącz pod dobrą diagnostykę.
W tym aucie nie zadziała, tylko w nowszych z CAN, czyli chyba od 2005r.
We własnym zakresie , przy pomocy"jakiś" fejsów nic nie zrobisz , jedz na diagnostykę.
co ze sterem? czego nie ma jak gasnie? diagnostyka, błedy?
A gdzie jakakolwiek diagnostyka?
Napisz jakiej firmy masz komp sterujący pracą inst LPG oraz czy byłeś na diagnostyce?
Dokładnie po wymianie komputera immo. A wcześniej diagnostyka...
No a co więcej? Jakies własne wnioski, pomiary, diagnostyka?
Dzięki, to wyjaśnia dlaczego jak wybierałem w programie diagnostykę Astra J -> SRS (AirBag) to oba transceiver CAN U600, U601 milczały. A co mogę wybrać w Autocom do diagnostyki, żeby ten transceiver CAN U601, do którego zostały dorobione ścieżki, się odezwał?
Problem w tym, że facet pokasował mi bledy, nic podczas mojej usterki ze spadkiem mocy nie wyskakuje I nie sprawdzal parametrów bieżących ? SUPER diagnostyka.
Czujniki, wału / wałka rozrządu sprawdzone ? Przebiegi prawidłowe ? Stało się to nagle czy po jakiejś naprawie awarii ? Diagnostyka robiona ?
Diagnostyka.
Obstawianie , to loteria , a w tych czasach jest już diagnostyka komputerowa itd. Do warsztatu z tym .
Komputer -> diagnostyka.
Chyba astra 3. Diagnostyka zamka.
Czy nikomu nie udało się nawiązać połączenia w/w samochodem?
W tym modelu powinien działać bez żadnej "adaptacji" i jeśli problem tkwił w EGR to nic innego nie trzeba wymieniać Potrzebna dobra diagnostyka
W tym samochodzie nie ma zwykłej stacyjki... Diagnostyka coś mówi?
Uważam, że jest potrzebna porządna diagnostyka.
Czy w astrach g były montowane silniki 2.0 dci? Chyba raczej 2.0 DTI. Jakie błędy pokazuje? Przydała by się poważna diagnostyka.
Witam, pacjent Astra J 2014r skrzynia 6t40 - na zimnej wszystko ok , jak się zagrzeje to żeby ruszyć trzeba jej dać 2-3 tys obrotów i po chwili "zazębi" i jedzie ale też czuć poślizg przy zmianie biegów , na wstecznym jest ok rusza na wolnych obrotach. Żadnych błędów... Olej sprawdzony (dolałem ok 6 setek do przelewu przy 80 stopniach ale nic to nie...
Jedyną radą jest rzetelna diagnostyka.
Jak ci się czek zapala to wybadaj jakie błedy. Poszukaj sobie guglem "astra diagnostyka układu wtryskowego" i zastosuj procedure.
Ja zawsze w tym aucie korzystałem z drucika, szkoda było kombinować, kody błędów wyświetla spartańsko ale dawało radę ;) https://www.youtube.com/watch?v=8MNTQIq9...
Sprawa się skomplikowała. Okazało się, że jest ścięty klin na kółku rozrządu na wale korbowym. Wał korbowy ma ukruszony kawałek w miejscu wycięcia na klin. W związku z tym mam pytania. 1. Czy takie coś jest naprawialne (napawanie, frezowanie ..) ? 2. Czy wał korbowy będzie pasował ze starego opla 1,6 8V ?
:arrow: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... interfejsy i oprogramowanie diagnostyczne (tylko ori.) U producenta możesz kupić OP-COMa do użytku domowego (BASIC) za 349€. Jest to pełnowartościowy program ale z ograniczoną liczbą obsługiwanych modeli. Wybierasz sobie 1 z 5 pakietów właściwy do posiadanego modelu (samochodu:...
Czlowieku, napisz to jeszcze raz po polsku bo ciezko zrozumiec. Ta kontrolka oznacza tyle, ze jest "usterka elektroniczna". Trzeba wyczytac kod bledu. Mozna jechac gdzies aby odczytali, mozna sobie zrobic przyrząd do odczytania a mozna tez sprobowac odczytac "beznarzedziowo". To ostatnie nie we wszytskich wersjach silnikowych. Wiecej na ten temat np...
prosze o jakieś dobre rady Diagnostyka.
1 wyczyść silnik krokowy możliwe że się zacina http://astra.autokacik.pl/technika/napra... 2 sprawdź czujnik temperatury (ten co daje sygnał do komputera) (znajdziesz go w okolicach kolektora dolotowego) 3 jeśli w czasie pracy zapala się kontrolka z silnikiem i błyskawicą to sprawdź kody błędów http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Co tam pokazała diagnostyka komputerowa?
Zarto zajrzec tutaj http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Poczytaj może znajdziesz rozwiazanie.
Ster zapewne na głowicy silnika. Diagnostyka zrobiona??
Diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Tutaj diagnostyka jedynie może pomóc, nic innego.
zobacz tutaj http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Witam Opis złącz diagnostycznych jest tu http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Pozdrawiam.
Skoro zapala się kontrolka, można też odczytać błąd. Pomiar, który wykonałeś jest zgrubny i na jego podstawie nie możesz ocenić, że czujnik jest na 100% dobry. Potrzeba zerknąć w parametry, jakie prędkości są widziane na poszczególnych kołach. Jednym słowem, na diagnostykę komputerową czas.
Tak kolego te które zaznaczyłeś to piny A i B. http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Tak się zrobiło po wymianie świec? Jakaś diagnostyka sterownika była robiona?
Co wykazała diagnostyka komputerowa?
Ja byłbym raczej za drugą ewentualnością, lub może jakieś problemy ze stacyjką. Sprawdź czy nie zapamiętał jakiś błędów http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Co do znikania płynu chłodniczego , do sprawdzenia na szczelność chłodnica oleju . A odnośnie świecenia kontrolki to konieczna diagnostyka.
Zrób diagnostykę.
Diagnostyka komputerowa prawdę Ci powie.
Podaj błędy po diagnostyce.
Wycyztać błędy, można "beznarzędziowo" czyli pryz pomocy kodów migowych. Tu jest nieśmiertelny link jak to zrobić http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... kody są 4 cyfrowe, te z excela.
Kup drugi sterownik jak twierdzisz ze jego wina,są za bezcen.Szkoda nawet czasu na diagnostykę usterki.
Obie rzeczy wymieniłem. Nic nie pomogło. Na desce świeci cały czas żółta kontrolka silnika. Więc co teraz wykazuje diagnostyka?
Prawdziwa diagnostyka pozostaje.
Nie ma możliwości aż takiego zasyfienia przepustnicy żeby serwo jej nie ruszyło. Diagnostyka najpierw...
Witam! Poszukuje w Olsztynie (Warmińsko-Mazurskie) zakładu naprawczego z komputerem do diagnostyki Opla Astry rocznik 1995. Z góry dziękuje
Zrób normalną diagnostykę i wtedy podaj co pokazała.
Czujnik masz sprawny. Najlepiej jak w ogóle zapomnisz o jego istnieniu. Nie tu problem. Diagnostyka się kłania.
Błędy sterownika silnika da się w Astrze G odczytać przez ELM327, do tego soft Gendan VauxCheck (jedyne 30 GBP). Ale tylko odczyt błędów... a to żadna diagnostyka. Opel Scanner zdecydowanie wart jest swojej ceny. Poniżej 100zł nie ma nic czym warto by sobie zawracać głowę.
A tak poważnie to odpal samochód na parkingu podnieś maskę i czekaj aż się zagrzeje pilnuj temperatury. Zobacz czy ci się wentylator włącza i przy jakiej temperaturze od cała diagnostyka .
A co sprawdziłeś? Diagnostyka jakaś była robiona?
sensowa bylaby diagnostyka komputerowa. pozdrawiam
w c14se nigdy nie było przepływomierza. pozostaje wróżenie z fusów albo diagnostyka TECH.
Diagnostykę zrób pod kompem. Olej bierze?
Czy aby nie jest to 1.7 DTI ? Diagnostyka może coś rozjaśnić.
Skoro dwa razem to może być usterka od klimy, a z tym to sobie nie poradzisz (czytając o dotychczasowych "osiągnięciach"). Na początek obowiązkowo diagnostyka komputerowa.
Diagnostyka , po wymieniać "na pałę"???
Co pokazała diagnostyka komputerowa?
Trzeba zrobić diagnostykę.-
Trzeba by się zastanowić dlaczego w roczniku 2005 penknou (jeszcze jedna możliwość...) wąż od wody/płynu...... I dobrze sprawdzić czy cosik nie zostało rozpięte w czasie manewrów zakładania nowego węża, rozkodowanie mało prawdopodobne No i zawsze jest jeszcze diagnostyka......
Jakakolwiek diagnostyka była robiona?
A czemu ma pokazywać usterki. Jeżeli jest problem z ładowaniem (alternator, padnięty akumulator) czy "kradzieżą" prądu przez auto to może nic nie być w komputerze. Zwłaszcza że to dość stare auto więc nie ma co się spodziewać cudów w diagnostyce.
Jedno oznacza na pewno - usterkę układów sterowania silnikiem. Sądząc po opisanych objawach to może być układ sterowania turbiny, aczkolwiek nie tylko . Diagnostyka prawdę powie.
Dokładna diagnoza komputerowa najlepiej podczas jazdy- bloki pomiarowe. Sprawdź wtryskiwacze nie zaszkodzi wyczyścić egr. Diagnostyka instalacji lpg.
Zrób diagnostykę i wróć. Jak będą odczytane błędy to odblokuje.
Myślę że każdy posiadacz takiej astry albo miał albo będzie miał podobny problem w przyszłości, przynajmniej jeśli chodzi o tylne drzwi. Tam nagminnie pękają przewody i ogólnie zaczął bym poszukiwanie usterki od tych miejsc. Dodatkowo oczywiści diagnostyka komputerem.
Witam. A diagnostyka silnika jakie błędy pokazuje?
Tak czujnik położenia wału może umiera. Tak czy siak najpierw ładowanie potem ew. diagnostyka elektroniki testerem.
50 km od wawy-50 zeta plus pełna diagnostyka reszty systemów501-077439
Hehe, nikt mi tego nie powiedział, normę 7-8 l/100 km znalazłem w danych producenta dla Astry H 1.6 w jeździe miejskiej, To powodzenia w znalezieniu usterki
Polecam dwie książki, jedna to "Sam naprawiam - Opel Astra" druga to "Diagnostyka samochodowa"...potem zakup odpowiednich narzędzi i przyrządów...
Tech2 wygląda tak jak na zdjęciu : w świetle tego że albo celowo,czy też nie skłamałeś-temat zamykam. Kończymy na forum etap fejsiarzowania,a bierzemy się za rzetelną diagnostykę.
Posprawdzaj kolejno czujniki kół - mają mieć identyczną rezystancję i wskazania. Obluzowana koronka na przegubie, itp? http://www.astra.auto.pl/dzial-techniczn...
Witam. Posiadam Astrę H 1,6 z 2008 roku z silnikiem Z16XER przebieg 195 tyś. Objaw jakie mnie nurtuje to brak mocy. Pedał gazu w podłodze a "rower" mnie wyprzedza, oczywiście w przenośni. Zapaliła się kontrolka samochodzik z kluczykiem. Po odczytaniu błędu P0011. Czy to może być w/w powodem, czy szukać innych przyczyn? Problem ze zmiennymi fazami rozrządu...
Witam mam problem z astra h 1.8 125km benzyna gaz, po nocy bądź po dłuższym postoju gdy odpalę auto się dławi nie ma siły jechać, gazownik wymienił reduktor i listwę ponoć przepuszczały jednak problem nie ustąpił, gdy pojeżdżę parę dni na samej benzynie tego problemu nie ma, ma ktoś jakieś pomyślę zanim wyłożę kolejne grube pieniądze? Posiadam op com...
Robiłeś diagnostykę?
Błyskowe Podłącz diagnoskop a nie kawałek "druta" Diagnostykę przeprowadź podczas jazdy , gdy zapala się kontrolka silnika.
Zacznijmy od diagnozy komputerowej. Nawet głupim ELM. Migająca kontrolka silnika to generalnnie standardowe jej zachowanie w przypadku wykrycia przerwy zapłonu. Zachowuje się tak generalnie bez względu na markę. Dlatego diagnostyka komputerowa i zobacz które cylindry zgłaszają problem.
Zawór możesz wymontować i zasilić "na krótko" (uwaga na polaryzację - ma wbudowaną diodę gaszącą), albo w aucie w ramach testów elementów wykonawczych na diagnostyce komputerowej. Zaś sama diagnostyka to przede wszystkim obserwacja wartości mierzonych i oczekiwanych podczas jazdy, czyli tzw. logi dynamiczne.
I uprzedzając twoje pytanie, jeśli masz złącze 10-pinowe to wskazówki masz tu http://www.astra.auto.pl/dzial-techniczn...
To problem z czujnikiem wału. Musisz zrobić diagnostyke, albo chociaż wywołać kody błyskowe. Raczej masz problem z EGR lub sondą, ale prawde się dowiesz jak odczytasz błędy i zrobisz diagnostykę.
Komputer -> Diagnostyka.
Taka różnica ciśnienia raczej nie jest powodem twojego ''szarpania''. diagnostyka komputerowa była?
A słyszałeś kiedykolwiek o czymś takim jak diagnostyka? Bo w tej chwili to jedynie wiadomo że samochód się zepsuł.
Diagnostyka komputerowa powinna dużo powiedzieć. Jeśli świece już mają swój wiek też warto zmienić. NGK to czołowy producent i nie miałem z nimi problemów.
Panowie Szlachta , tu nie chodzi o sarkazm , tylko o minimum wiedzy ogólnej działania silnika spalinowego i jego osprzętu. Czyszczenie osłony czujnika lambda nic nie daje , gdyż sztyft pomiarowy jest pod ta osłoną , a jak zawali go sadzą / złe spalanie , branie oleju itp / to nawet polerka jej nie pomoże! Przy tych silnikach już śrubokretem i kluczem...
a czy istotny jest obrót tego kółka pod kierownica gdzie wpinam poduksze i kabel z kierownicy ?? Jest istotny i to bardzo, ale ty nawet tego nie potrafisz nazwać więc proszę nie grzeb już tam tylko jedz na diagnostykę.
Rozumiem, więc będę musiał kogoś znaleźć, zrobić diagnostykę i wtedy się okaże. Serdecznie dziękuję za wszystkie rady.
Diagnostyka to nie odczytanie błędów.
Na początek diagnostyka komputerowa!!! Wiele się wyjaśni....
Widać po korekcji, że jest źle, ale o co chodzi to nie wiadomo. W dodatku część jest źle przetłumaczona i trzeba się domyślać. (np. przepływ powietrza 5g/s to raczej kalkulowany EGR) Potrzebna jest diagnostyka, czyli analiza spalin, podgląd parametrów itd.
Sprawdz odpowietrzanie zbiornika,drożność przewodów i takie tam , odkręć wlew i sprawdz czy dalej schodzi,i diagnostyka by się zdała.
A świeci kontrolka silnika? Wydaje mi sie że diagnostyka komp. może wiele wyjaśnić.
diagnostyka samochodu astra astra diagnostyka silnika astra diagnostyka błędów
montaż przegubu piekarnik zabudowy mastercook malowanie chromu
wózek jungheinrich zgrzewarka elektrooporowa
Troubleshooting Samsung BN44-00339A Power Supply Board Issues Dane techniczne głośnika W.STX.10.2.180.16.F.S.MC w kolumnach STX F-360n