bo chcę pozbyć się tego problemu z DPFem i ciągłym przelewaniem paliwa do oleju Tylko fizyczne usunięcie i pozbycie się ze sterownika usunie ten problem. mam nowe wtryskiwacze, czy muszę robić im jakieś dostosowywanie ? Programuje się kody wtryskiwaczy ale nie zawsze trzeba. co mogę zdiagnozować z EGR i DPF-em, czy DPF tylko wypalanie ? Zdiagnozować...
Hehe, nikt mi tego nie powiedział, normę 7-8 l/100 km znalazłem w danych producenta dla Astry H 1.6 w jeździe miejskiej, To powodzenia w znalezieniu usterki
ECU diagnostyka ma na pinie A4.
Obstawianie , to loteria , a w tych czasach jest już diagnostyka komputerowa itd. Do warsztatu z tym .
W tym modelu powinien działać bez żadnej "adaptacji" i jeśli problem tkwił w EGR to nic innego nie trzeba wymieniać Potrzebna dobra diagnostyka
Diagnostyka komputerowa powinna dużo powiedzieć. Jeśli świece już mają swój wiek też warto zmienić. NGK to czołowy producent i nie miałem z nimi problemów.
Kolego diagnostyka prawde ci powie ale obstawiam VP44 jak tak to moge ci pomóc zadzwoń 790 718 520 jak nie masz gdzie sprawdzić powiem ci jak tego dokonać bez komputera,pozdrawiam
Zawór możesz wymontować i zasilić "na krótko" (uwaga na polaryzację - ma wbudowaną diodę gaszącą), albo w aucie w ramach testów elementów wykonawczych na diagnostyce komputerowej. Zaś sama diagnostyka to przede wszystkim obserwacja wartości mierzonych i oczekiwanych podczas jazdy, czyli tzw. logi dynamiczne.
Diagnostyka jak już koledzy napisali. Ja do tego dołożę sprawdzić dokładnie bezpieczniki i wiązkę oraz wtyki do modułu bo niestety gniją. Spróbuj odłączyć na chwilę wtyczkę od czujnika temperatury płynu i zobacz czy wystartują wentylatory.Powinny jeśli zasilania są OK.
W tych pieniądzach to przemyśl 6 razy zanim kupisz i nie licz że kupisz luks igłę jeśli chodzi o blachę. Jęśli blacha będzie dobra to albo autko leciwe albo silnik do kapitalnego remontu. Małe spalanie, hmm astra g 1.4 zjada 9-10 PB95 w mieście (Łódź). Może ewentualnie z tego wszystkiego to Golf bo i części używanych dużo i diagnostyka też prosta ale...
Jeśli nie pojawiała się żółta kontrolka od silnika to diagnostyka programem może nic nie podpowiedzieć, tak przynajmniej było u mnie tylko przy 8v. Kontrolka "Check Engine" nie zawsze się zapala gdy w silniku są jakieś błędy. Niektóre błędy wyzwalają zapalenie się kontrolki, inne nie. Ja bym podłączył pod komputer i sprawdził parametry sondy lambda...
Nic. Tyle że sam widzisz ile warta jest taka diagnostyka - żaden błąd nie wskazywał na EGR. A powinien, jeśli to jego wina. Zasadniczo, powinno się go wyczyścić i sprawdzić potencjometr sygnału zwrotnego. Ponadto sugerując podejście z oscyloskopem, nie miałem wcale na myśli pomiaru sygnałów czujników CKP i CMP, tylko prądów pierwotnych cewek - czy we...
Sprawa się skomplikowała. Okazało się, że jest ścięty klin na kółku rozrządu na wale korbowym. Wał korbowy ma ukruszony kawałek w miejscu wycięcia na klin. W związku z tym mam pytania. 1. Czy takie coś jest naprawialne (napawanie, frezowanie ..) ? 2. Czy wał korbowy będzie pasował ze starego opla 1,6 8V ?
Mówisz o lambdzie? Wyjmowałem ją ostatnio, trochę była przykopcona ale wyczyściłem i nic nie dało :( Czy ty wiesz co ty piszesz?Słyszałeś o czyms takim jak diagnostyka ?Pomiar parametrów bieżących?Tester błędy odczytać jak nic niema nic live data i patrzysz,może coś będzie widać może nie.I wcale to nie musi być problem z tps. Moze to byc wina sondy,zła...
Podaj jaka to Astra, jaki silnik, który rok, pojemność. Bo dla przykładu Astra 1.6 monowtrysk ma emulator na jeden wtryskiwacz i wówczas jest łatwiej lokalizować usterkę ponieważ odcięcie wtryskiwacza jest realizowane przez jeden przekaźnik. Wiedząc gdzie jest umiejscowiony łatwo zmierzyć napięcia i sterowanie. W innych systemach wtrysku jest to nieco...
Ja zawsze w tym aucie korzystałem z drucika, szkoda było kombinować, kody błędów wyświetla spartańsko ale dawało radę ;) https://www.youtube.com/watch?v=8MNTQIq9...
Czujniki, wału / wałka rozrządu sprawdzone ? Przebiegi prawidłowe ? Stało się to nagle czy po jakiejś naprawie awarii ? Diagnostyka robiona ?
Opcom komunikuje się bez problemu. Temat zamykam.
Kolego jak sie nie zalacza to sprawdz tez przekazniki
Szkoda , pozostaje diagnostyka lecz wcześniej do kontroli cewka ( aw niej - stan gumek, sprężynek, spękana fajek-ubytki ).
Dopóki masz ,,F,, na wyświetlaczu to możesz tylko pomarzyć o odpaleniu. Diagnostyka to podstawa bo bez niej nie jesteś w stanie odgadnąć co się dzieje ze skrzynią, że jest w trybie awaryjnym
Witam, ja mam problem po wymianie modułu haka Astra J (moduł również ogarnia tylne światła chyba). Cały czas palą się w przyczepie wsteczny i przeciwmgielne. Jest do niego diagnostyka ale nie ma błędów. Nie reaguje na test wyjść. Tak samo na dwóch modułach z 2ej ręki. Ktoś wie czy to może być CS i czym by to można ogarnąć. W środku spalonego modułu...
Diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Tutaj diagnostyka jedynie może pomóc, nic innego.
Zacznijmy od diagnozy komputerowej. Nawet głupim ELM. Migająca kontrolka silnika to generalnnie standardowe jej zachowanie w przypadku wykrycia przerwy zapłonu. Zachowuje się tak generalnie bez względu na markę. Dlatego diagnostyka komputerowa i zobacz które cylindry zgłaszają problem.
Diagnostyka kompuerowa tylnego modułu REC. Hak. moduł haka jest? Czy czasem nie są to przeciwmgłowe?
..dzięki za cisze...:D
Jeżeli ci nawalił ten VSS a twojej astrze, to zaświeci się lampka ABS, bo sygnał prędkości generuje lewy przedni czujnik.
(...) o się krztusi. Silnik nie pracuje równomiernie i traci moc. Jakbym miał za wysoki Ping 🫣 Zapaliła się kontrolka ESP i pali się cały czas. Jaki może być powód? Dużo czytałem i ponoć wymiana świec może pomóc? Niestety nie jestem ekspertem jeśli chodzi o auta,wiec każda rada będzie pomocna. Dziękuję! Witaj na forum! Z opisu Twojego problemu wynika,...
Jakie masz korekty krótko i długoterminowe? Podstawą jest diagnostyka a nie tylko odczytanie błędów. Nie bierz się za naprawę jak nie masz czym diagnozować auta. Wymieniłeś sporo części bez diagnostyki i jak widzisz nic to nie dało.
Tak, mieszkam daleko od szosy "mój" mechanik ma długi weekend, więc chciałem podyskutować z kimś kto ma pojęcie o ropniakach, czy miał podobne objawy. Bo ciekawi mnie związek obrotów z hamulcem, w benzynowcu kolektor ssący połączony jest ze wspomaganiem, więc można coś przypuszczać. W międzyczasie objawy ustąpiły i obawiam się że diagnostyka może niczego...
Generalnie po włączeniu zapłonu zawór powinien się otworzyć, a tak się nie dzieje. Otwieranie EGR po zapłonie ? Gdzie to wyczytałeś? Sprawdź zasilanie ,masę czujnika na wtyczce i parametry w programie z czyjnika. Ze zgadywanek to pewnie trzeba będzie wymienić EGR. Także albo diagnostyka albo podmiana w ciemno.
W tym samochodzie nie ma zwykłej stacyjki... Diagnostyka coś mówi?
A jak wpadłeś na trop EGR? Diagnostyka komputerowa - czy jak?
Chyba nie do końca tak było, że auto odpalało. Miałeś już z tym problemy. Diagnostyka i patrzysz w parametry, jedyny sposób na sprawdzenie.
Diagnostyka komputerowa prawdę Ci powie.
Diagnostyka modułu wentylatorów wskazana... Bo może to być sam sterownik jak i rezystor dmuchawy....
Skoro nie ma silnika krokowego to co steruje wolnymi obrotami? Bo coś musi. Jak oglądałem zdjęcia przepustnic astry to wyglądało mi to tak, jakby silniczek krokowy sterował główna przepustnica. Jak rozbiórek to będę wiedział. Poza tym napisałem, że diagnostyka komputerowa odpada. Chyba że jesteś w stanie zaproponować jakiś pewny i tani komputer diagnostyczny.
U mnie juz "po bólu".. Tzn auto naprawione, nie odpisywałem odrazu bo chciałem się przekonać czy aby na pewno wszystko już jest OK, ale na to wyglada.. Przyczyną takiego zachowania był czujnik położenia wału korbowego. Temat dosyć dobrze znany ale objawy nie zawsze takie same Astra stała dwa dni podłączona pod komp w Autoryzowanym Serwisie Boscha i...
Witam. A diagnostyka silnika jakie błędy pokazuje?
Z tego co znalazłem to błąd b370b to błąd "B370B Rear Wiper Function Control Circuit", czyli błąd obwodu sterowania wycieraczki tylnej. Pomierz jeszcze napięcia na wcisnietej manetce od wycieraczki, na rozpietych przewodach do silnika. Nie ma żadnej różnicy.. auto przy zapłonie skanuje chyba całą instalacje i od razu odcina możliwość odpalenia wycieraczki...
Tak się zrobiło po wymianie świec? Jakaś diagnostyka sterownika była robiona?
Diagnostyka , po wymieniać "na pałę"???
No a jakaś diagnostyka robiona bo jak nie to z czym do ludzi?
A co sprawdziłeś? Diagnostyka jakaś była robiona?
Jak ci się czek zapala to wybadaj jakie błedy. Poszukaj sobie guglem "astra diagnostyka układu wtryskowego" i zastosuj procedure.
Jeśli chodzi o napięcie na wtryskiwaczach w Oplu Astra G z silnikiem Z16XE, oto kilka informacji, które mogą ci pomóc w diagnostyce: 1. Napięcie na wtryskiwaczach: W momencie, gdy silnik jest "na zapłonie" (przekręcony kluczyk, ale silnik nie pracuje), na jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza powinno być napięcie stałe +12V, które pochodzi z przekaźnika...
Jedno oznacza na pewno - usterkę układów sterowania silnikiem. Sądząc po opisanych objawach to może być układ sterowania turbiny, aczkolwiek nie tylko . Diagnostyka prawdę powie.
A diagnostyka jakaś była robiona? Silnik 8V czy 16V?
Chyba astra 3. Diagnostyka zamka.
Co tam pokazała diagnostyka komputerowa?
astra diagnostyka diagnostyka samochodu astra astra diagnostyka silnika
przełącznik świateł suzuki lanos świateł sprężarka lodówce
p0481 boxer rower spalinowy sugestie
Migające oświetlenie LED w naczepie Schmitz/Krone – niestabilna masa, korozja wtyczki, testy CAN-bus Bizhub C280: Błąd połączenia serwera 61 - Rozwiązania