ECU diagnostyka ma na pinie A4.
We własnym zakresie , przy pomocy"jakiś" fejsów nic nie zrobisz , jedz na diagnostykę.
Diagnostyka.
Ster zapewne na głowicy silnika. Diagnostyka zrobiona??
To jeszcze konkretna diagnostyka.
Wycyztać błędy, można "beznarzędziowo" czyli pryz pomocy kodów migowych. Tu jest nieśmiertelny link jak to zrobić http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... kody są 4 cyfrowe, te z excela.
Żeby się dowiedzieć co dolega silnikowi trzeba niestety zrobić diagnostykę komputerową silnika. Inaczej trudno powiedzieć czy coś jest uszkodzone.
Dokładnie po wymianie komputera immo. A wcześniej diagnostyka...
a ceny w kablach potrafią osiągać nawet 200 zł za coś to wygląda jakby z Chin uciekło Wszystkie kabelki są z Chin, co ty chciałeś tańsze to sobie zbuduj. Świeci na desce kontrolka od silnika? Może tam coś mechanicznie jest padnięte. Tutaj najtańszy interfejs. https://www.youtube.com/watch?v=7evRXv9A...
Jak ci się czek zapala to wybadaj jakie błedy. Poszukaj sobie guglem "astra diagnostyka układu wtryskowego" i zastosuj procedure.
Jedno oznacza na pewno - usterkę układów sterowania silnikiem. Sądząc po opisanych objawach to może być układ sterowania turbiny, aczkolwiek nie tylko . Diagnostyka prawdę powie.
Witam. A diagnostyka silnika jakie błędy pokazuje?
Błyskowe Podłącz diagnoskop a nie kawałek "druta" Diagnostykę przeprowadź podczas jazdy , gdy zapala się kontrolka silnika.
Błędy sterownika silnika da się w Astrze G odczytać przez ELM327, do tego soft Gendan VauxCheck (jedyne 30 GBP). Ale tylko odczyt błędów... a to żadna diagnostyka. Opel Scanner zdecydowanie wart jest swojej ceny. Poniżej 100zł nie ma nic czym warto by sobie zawracać głowę.
A świeci kontrolka silnika? Wydaje mi sie że diagnostyka komp. może wiele wyjaśnić.
Jedyną radą jest rzetelna diagnostyka.
A co sprawdziłeś? Diagnostyka jakaś była robiona?
Zapalniczka nic nie ma do silnika. Zrób diagnostykę układu sterowania silnika.
Czujniki, wału / wałka rozrządu sprawdzone ? Przebiegi prawidłowe ? Stało się to nagle czy po jakiejś naprawie awarii ? Diagnostyka robiona ?
Wymieniłem czujnik położenia wału korbowego A po co, skoro iskra rzekomo była? Silnik prawdopodobnie - sądząc z opisu - jest zalewany paliwem, ale metodą wymiany na ślepo czego popadnie do niczego nie dojdziesz. Diagnostyka - odczyt parametrów życiowych silnika.
Polecam zrobić diagnostykę, wraz z podglądem parametrów silnika. Zawalony EGR też będzie powodował falowanie, jak również nieszczelność w dolocie czy sonda lambda. Możliwości jest wiele.
Czy aby nie jest to 1.7 DTI ? Diagnostyka może coś rozjaśnić.
A diagnostyka jakaś była robiona? Silnik 8V czy 16V?
Jakiego oleju używasz do silnika o tym przebiegu?
No a jakaś diagnostyka robiona bo jak nie to z czym do ludzi?
Osobiście w Astrze G z silnikiem Z18XE PB+LPG borykałem się z identycznym problemem. Przy czym u mnie przy diagnostyce pokazało błąd czujnika ABS w przednim lewym kole. Okazało się, że ma on jakiś wpływ na gaśnięcie silnika przy dojazdach do skrzyżowań. Po wymianie na nowy błąd zniknął i auto pracuje jak powinno. U Ciebie nie ma błędów ABS, ale może...
Zrób diagnostykę układu chłodzenia silnika, to się dowiesz i pragnienie ugasisz...
Diagnostyka co mówi jakie błędy których sterowników nie widzi. Masy sprawdzić.
Czy w astrach g były montowane silniki 2.0 dci? Chyba raczej 2.0 DTI. Jakie błędy pokazuje? Przydała by się poważna diagnostyka.
Zacznijmy od diagnozy komputerowej. Nawet głupim ELM. Migająca kontrolka silnika to generalnnie standardowe jej zachowanie w przypadku wykrycia przerwy zapłonu. Zachowuje się tak generalnie bez względu na markę. Dlatego diagnostyka komputerowa i zobacz które cylindry zgłaszają problem.
Skoro zapala kontrolkę wtrysku to należałoby zobaczyć jakie błędy zapamiętał sterownik (diagnostyka) I na tej podstawie szukać usterki.
Skoro nie ma silnika krokowego to co steruje wolnymi obrotami? Bo coś musi. Jak oglądałem zdjęcia przepustnic astry to wyglądało mi to tak, jakby silniczek krokowy sterował główna przepustnica. Jak rozbiórek to będę wiedział. Poza tym napisałem, że diagnostyka komputerowa odpada. Chyba że jesteś w stanie zaproponować jakiś pewny i tani komputer diagnostyczny.
Jeśli nie pojawiała się żółta kontrolka od silnika to diagnostyka programem może nic nie podpowiedzieć, tak przynajmniej było u mnie tylko przy 8v. Kontrolka "Check Engine" nie zawsze się zapala gdy w silniku są jakieś błędy. Niektóre błędy wyzwalają zapalenie się kontrolki, inne nie. Ja bym podłączył pod komputer i sprawdził parametry sondy lambda...
To podłączyć kontrolkę silnika i chociaż kody błyskowe. Tak jest diagnostyka po lini K i potrzeba interfejsu i programu. Może to być OpelScanner albo OpCom. Wtedy można podglądać parametry z czujników na żywo. PS C16SE to właśnie OBD teraz obecnie mamy OBD-2 (a dokładniej EOBD)
Chyba żartujesz, jest na bieżąco myta benzyną. Diagnostyka - bez tego ani rusz.
Panowie Szlachta , tu nie chodzi o sarkazm , tylko o minimum wiedzy ogólnej działania silnika spalinowego i jego osprzętu. Czyszczenie osłony czujnika lambda nic nie daje , gdyż sztyft pomiarowy jest pod ta osłoną , a jak zawali go sadzą / złe spalanie , branie oleju itp / to nawet polerka jej nie pomoże! Przy tych silnikach już śrubokretem i kluczem...
Sprawdz odpowietrzanie zbiornika,drożność przewodów i takie tam , odkręć wlew i sprawdz czy dalej schodzi,i diagnostyka by się zdała.
Diagnostyka na początek co DTC siedzi.
W takim razie chyba jedynie egzorcyzmy pozostają. tak jak napisałem wcześniej - diagnostyka i podgląd zapamiętanych kodów usterek i parametrów silnika.
Jakieś pomysły? A może by tak diagnostyka jakaś? X14XE, Z14XE, Z14XEP ?
Zrób diagnostykę.
Jak się zaświeca kontrolka to nie ma siły żeby nie było żadnych błędów... kwestia tylko czym się diagnozuje. Poza tym diagnostyka to nie tylko odczytanie błędów, to również jazda z komputerem i analiza zebranych logów.
Diagnostyka była wykonywana jakieś błędy ?Sprawdź jeszcze ciśnienie sprężania .
To problem z czujnikiem wału. Musisz zrobić diagnostyke, albo chociaż wywołać kody błyskowe. Raczej masz problem z EGR lub sondą, ale prawde się dowiesz jak odczytasz błędy i zrobisz diagnostykę.
wskazuje na problem z czujnikiem wału korobwego lub wałka rozrządu (raczej ten drugi). Może być też kwiestia okablowania w/w czujników a zwłaszcza tego dolnego. Co to za astra (F? G?) i jaki silnik, X18XE czy X18XE1 ? Czek się nie świeci ? (powinien) Jeżeli to X18XE i masz lampke czek sprawną możesz wyczytać błędy. Tu opisane np: astra.auto.pl dział...
rzeczywiście zrób jakąś diagnostykę.
Tak http://astra.autokacik.pl/diagnostyk... Dodano po 1 Tak http://astra.autokacik.pl/diagnostyk...
Pewnie sterownika silnika. Zrób diagnostykę a nie w ciemno wypytujesz.
Modułu od świec nie sprawdzisz na diagnostyce pod kompem. Zmień te świece, a jeśli cewka jest walnięta to będziesz słyszał po pracy silnika. OP-COM i zaczynasz zabawę. Tylko aby ktoś miał takie urządzenie...
Często gęsto jak występuje gaz w tych silnikach. jest problem z luzem zaworowym i należy sprawdzić i go wyregulować w początkowej fazie pomiar kompresji jest mało miarodajny. Należy zdemontować pokrywę zaworów i dokonać pomiaru. Jak coś to zapraszam do naszej firmy na diagnostykę. Więcej info na pw. Jak pomogłem to ...
Przede wszystkim diagnostyka. Jeśli coś wskaże na moduł silnika to też da się go naprawić.
sterownik silnika wadliwe Dodano po 2 p.s. nie pisałeś nic o diagnostyce komp
Najpierw zrób diagnostykę jakiś zaprzyjaźniony elektronik może ma kabelek żeby się podłączyć. Kody błędów wklep na Google i będziesz wiedział co tam mu dolega. Napisz co to za błędy na elektrodzie wtedy stwierdzimy czy remont czy wymiana silnika. Dobrze by było jeszcze sprawdzić czy w układzie chłodzenie nie ma spalin u mechanika są na to odpowiednie...
Witam serdecznie.Wyszukałem ten silnik w Info-Techu.Jest C20NE.Z tego programu wynika, że diagnostykę masz pod pinem 55 i 13 w sterowniku.Złącze dla tego modelu jest 10 pinowe.Resetowanie błędów przez odłączenie zacisku akumulatora.Pozdrawiam.
Tak, wykonaj diagnostykę i przekonasz się. Diagnostyka TECH2, to nie tylko odczyt i kasowanie błędów.
Co wykazała diagnostyka ? - jakie błędy były zapisane w pamięci sterownika?
Obie rzeczy wymieniłem. Nic nie pomogło. Na desce świeci cały czas żółta kontrolka silnika. Więc co teraz wykazuje diagnostyka?
Dałem do regeneracji i jeden dzień po naprawie było wszystko ok (check dalej się palił) Jakie błędy były że stwierdzono sterownik, a jak pali się check to i dalej jest błąd silnika. Tak więc diagnostyka się kłania i mile widziane kody błędy podać na forum.
Lampka akumulatora świecąca podczas pracy silnika świadczy o awarii alternatora lub zużyciu się jego paska albo został polany jakimś płynem i się ślizga. W alternatorze mogą być wytarte szczotki i ślizgi. Wysokie obroty mogą być spowodowane przez wiele czynników jak nieszczelności w układzie powietrza, silnik krokowy, przepustnica. https://dobrymechanik.pl/artykuly/czytaj...
Namierzyłeś się jak dziki i nic z tego nie wynika. Raczejnie podołasz samemu za wiele zrobić. Ale zobacz na: http://astra.auto.pl w dziale diagnostyka to chociaż sobie błędy rozszyfrujesz. Tylko nie interpretuj ich dosłownie, bo np "nieprawidłowy sygnał sondy lambda" zwykle wcale nie oznacza uszkodzonej sondy ;_)
1-diagnostyka 2-odczyt parametrów bierących. to powinno załatwić sprawę.
http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... tu masz diagnozowanie asterek zapraszam też na AKP gdzie dowiesz się wszystkiego o astrze http://astraklub.pl/
Polecam: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Powinno pomóc, znajdziesz tam kilka ciekawych informacji. Ogólnie polecam http://astra.autokacik.pl
Diagnostyka była robiona? Błędy? Sprawdź klapy jeszcze raz i EGR.
jaki ten korsarz i z którego roku? Jeżeli B i silnik to X12XE to wyczytać błąd samodzielnie ("wymigać"). Jak ? A tak: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Jeżeli C i silnik to Z12XE to miganie raczej nie możliwe -> potrzebna diagnostyka odpowiednim narzędziem (tzw. "komputerowa") EDIT: Niestety głupotę napisałem. X12XE, podobnie jak X10XE jest...
Da się, w złączu zwierasz piny 3 z 4, przekręcasz stacyjkę i liczysz impulsy kontrolki "check engine". Zapraszam do lektury: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Artykuł jest o Astrach, ja miałem o tyle szczęście że mam silnik 1.4 16V (X14XE) który był montowany także w Astrach, nie wiem natomiast jak to sie ma do Twojego silnika...
a może : http://www.rapidauto.pl/naprawa-komputer...
a jak ten zawór wyglda i gdzie jest? tam na tej stronie http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... sa narysowane dwa gniazda diagnostyczne, w tej corsie jest to na 16 pinowe ale nie zgadzaj sie piny, w corsie nie ma 6 , jest 8, 16, 5,4,3 i chyba jeszcze 9
To źle. Bo trzeba było wymienić tylko środkowe, za to po jednym zaworze na cylinder i zamienić miejscami śruby w kołach. Silnik ci źle pracował, to się od razu wziąłeś za pierścienie? Na jakiej podstawie? Jakaś diagnostyka? Testy? Próby? Choćby próba olejowa? Coś, co dało podstawę do rozebrania silnika?
Tylko sterownik silnika może wykrywać błąd EGR i przechodzić w tryb awaryjny . Sterownik gazu tego nie wie i steruje normalnie co powoduje problemy ale to tylko domysły porządna diagnostyka i najlepiej podłączanie pod komputer do silnika i sterownik gazu.
Typowe objawy usterki egru w tym silniku. Uszkodzony może być zawór EGR lub nieszczelność w podciśnieniach ewentualnie zawór sterujący egrem. Średnio ogarnięty mechanik powinien to zrobić bez problemu. Ale mogą cię naciągać na inne rzeczy więc uważaj. Najlepiej jak by zrobili ci dobrą diagnostykę (nie odczyt błędów).
silnik Z16XEP, diagnostyka robiona kulka razy jak w opisie.
Oto link do KODÓW BŁYSKOWYCH w silnikach OPLA http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Ale usterke immo nie powinien wykryć na diagnostyce.
Trzeba zrobić diagnostykę i się okaże co jest nie tak. To że sterownik był robiony 4 miesiące temu nie znaczy że znowu się nie uszkodził. Bez diagnostyki to wróżenie z fusów.
kolejny klient co nic mu nie pokazało , X20DTL to VP44 trzeba wykonać konkretna diagnostykę
Dziękuję za chęci,jestem, juz umówiony na diagnostykę
http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... czyli jak domowym sposobem wykryć usterkę w układzie wtryskowym
A co z diagnostyką komputerową?
Jaki to silnik? Tych 1.7 było w Astrze II przynajmniej trzy różne.
Przeczytać błędy przy pomocy kodów błyskowych. Procedura opisana np tu: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... A tak wogóle to archiwum się kłania ;)
A co zrobiłeś w tej sprawie oprócz pytania na forum. Jakaś diagnostyka czy coś w tym stylu była robiona
Witam. W skrzynce bezpieczników masz złącze diagnostyczne. W bardzo prosty sposób możesz samemu zczytać kody błędów silnika jeśli zapala się "check" Podam Ci link jak zczytać kody. http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Jeśli kod będzie dotyczył sondy lambda to przeważnie ma zły odczyt jak jeździsz na gazie, no chyba, że błąd dotyczy tylko sondy....
http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Dodano po 2 No to teraz najprostsze pytanko: to gdzie mam wsadzić łapki? Omega A 2,0i 1992 sterownik bosch motronic wersja GG
otwórz skrzynkę bezpieczników z lewej strony jest złącze diagnostyczne pokręcisz rozrusznikiem ok 15 sek przestajesz robisz mostek w złączu pin A i B przekręcasz kluczyk na sam zapłon rozpocznie migać kontrolka check control ( ten silniczek żółty) pierwsze mignie raz 2 sek przerwy i dwa razy to oznacza 12 i tak 3 razy to jest test układu samodiagnostycznego...
Witam tutaj masz jak wywołaś kody: http://212.87.231.90/vu/dzialy/porady/al... a tutaj masz kody: http://212.87.231.90/vu/dzialy/porady/mu... Tutaj tez coś jest na ten temat: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Pozdrawiam i powodzenia
Tak, 4 ma silnik a piąty kierowca, jak chłop oczywiście. To jest to jak za diagnostykę się bierze ten, co pojęcia nia ma.
Prosił bym o wasze porady co z tym zrobić ? Oddać do mechanika niech zrobi diagnostykę.
Diagnostyka widzi obroty silnika i o połowę mniejsze obroty pompy, czyli tak jak powinno być. Tak ma być Sprawdz co koledzy podpowiadają.
Jaki jest mniej więcej koszt takiego emulatora ok. 50 zł. Schemat nawet jest gdzię stu na forum. Bez kodów błedów się nie obejdzie. Opis jak to zrobic: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Błędów nie ma już diagnostykę zrobił , a temperatura jaką widzi sterownik na zimno ?
Twoja diagnostyka dużo nie wniosła, trzeba podejrzeć parametry rzeczywiste wtedy będzie wiadomo jak odczytany błąd ma się do parametrów pracy silnika.
W tych pieniądzach to przemyśl 6 razy zanim kupisz i nie licz że kupisz luks igłę jeśli chodzi o blachę. Jęśli blacha będzie dobra to albo autko leciwe albo silnik do kapitalnego remontu. Małe spalanie, hmm astra g 1.4 zjada 9-10 PB95 w mieście (Łódź). Może ewentualnie z tego wszystkiego to Golf bo i części używanych dużo i diagnostyka też prosta ale...
Po odpięciu czujnika cieczy chłodzącej kontrolka świec żarowych pali sie na liczniku do czasu odpalenia silnika. Zapala sie również kontrolka od diagnostyki silnika. Po podłączeniu czujnika diagnostyka gaśnie . Przoblem tkwi chyba w zapowietrzaniu układu
Jedź na diagnostykę
Astra H 1.8 benzyna 2004 rok IDS Plus spala olej. Witam wszystkich forumowiczów. Chciałbym zapytać, od czego zacząć diagnostykę silnika, ponieważ para oleju w dość dużej ilości. Nie jestem w stanie dokładnie określić, ile kilometrów robię tygodniowo, ale jest to mniej więcej około 200. Raz na tydzień dolewam około 250 ml oleju. Czym może być to spowodowane...
Witam niesądze żeby w czasie jazdy się zapowierrzył,raczej coś z pompą,najpierw sprawdz bezpieczniki te w komorze silnika,zrób diagnostykę i wtedy będzie wiadomo co boli
Witam lukas22 mastah: jak to co mi to da? np. C14NZ, C16NZ, C18NZ kazdy z silników ma inny układ zapłonowy i chyba łatwiej jest pomódz jezeli wie sie jaki ma silnik no nie? radek_got kody mozesz sobie sam odczytać tutaj Ci podaje linki do stron gdzie jest to szczegółowo opisane: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... http://212.87.231.90/vu/dzialy/porady/mu...
Ja się nie spotkałem ze spadkiem mocy w tych autach a czujników jakich wymieniłem, to by już na wiadra liczyć ;) . A jak spaliny wylatują ok? Układ wydechowy ok? Podłącz "komisyjnie" jeszcze raz pod diagnoskop (u kogoś mądrego, warsztat/mechanik/elektryk) i jaka filozofia sprawdzić? Auto co najmniej kilka tyś. kosztuje, a podłączenie ile z 50zł? Więc...
Kontrolka "check engine" oznacza niesprawnośc w układzie sterowania silnikiem. Musisz pojechać do najbliższego warsztatu dysponującego odpowiednim sprzętem pozwalającym na odczytanie błędów w twoim aucie, oraz wiedzą do interpretacji tego odczytu. "Diagnostyka" na włąsną rękę bez znajomości zasad działania diagnozowanego układu skutkuje masą bzdurnych...
diagnostyka samochodu astra astra diagnostyka błędów diagnostyka silnika zasilacz
klonowania dysków huawei mobile windows szyba wewnętrzna
mascott schemat wiatka przebicie
Dach Peugeot 207 CC opada i bagażnik się nie zamyka Światła przednie nie działają w Mercedes V-Klasse