pewnie smok
uszczelka pod glowica albo peknieta glowica!!!
Witam-przede wszystkim zmierzyc cisnienie sprezania. Podejrzewam uszczelke glowicy ale przyczyn moze byc wiecej.
Przepalona uszczelka to jak najbardziej powód braku ciśnienia na tych dwóch cylindrach. Pytanie o jakiś olej w jakichś komorach jest nie precyzyjne.Sprecyzuj je to być może będzie można ci na nie odpowiedzieć.
Jeżeli rozrząd dobrze ustawiony ,to za dużo zebrana głowica (za cienka uszczelka).
Spotkałem kilka razy ten problem w silniku astry i najczęściej wychodziło że glowica była krzywa wystarczyło splanować ten model ma metalową uszczelkę więc głowica musi być idealnie prosta.
Niestety moja puszcza spaliny do układu chłodzenia. Planowana, sprawdzana cisnieniowo głowica, to samo. Na wolnych obrotach jest ok, może tak stać pół dnia i jest ok . Wystarczy, że przytrzymam powyżej 3 tys przez 30 sekund i tester na zawartość CO2 daje wynik pozytywny.... czyżby blok się odkształcił? Niestety silnik był składany na starych szpilkach...
masa w tym aucie jest podlaczona do skrzyni a nie do glowicy
Uszczelka glowicy tak?
uszczelka albo pekniecie na glowicy
Witam, mam problem ze stukajacym z16xe. Stuka jak na filmiku. Była robiona glowica, pierścienie, panewki korbowodowe. Silnik byl strasznie zasyfiony w środku. Silnik stukał przed i po naprawie identycznie. Zimny ciepły nic się nie zmienia.
Witam! Mam problem ze swoją astra. Gdy silnik jest zimny odpala bez problemu, rowniez pracuje równo. Gdy silnik sie rozgrzeje zaczyna przerywac, z tlumnika wydobywa sie masa bialego dymu, pod korkiem oleju pojawia sie bialy (maslany osad) czy to jest przyczyna uszkodzonej uszczelki pod glowica? pomocy
Witam.Posiadam Astre J z 2010r 1.6b 16v. Wymieniam sam uszczelkę pod glowica. Ma pytanie z jak momentem dokrecanie śruby do głowicy?
zobacz weze od chlodnicy jak sa twarde do bym stawial na glowice lub uszczelke pod glowica
Nie obedzie sie bez ponownego demontazu glowicy zeby to uszczelnic
Jesli chodzi o sondy byly spradzane pracuja prawidlowo. EGR nie wyswietla bledu. Jesli jedna swieca bedzie czystsza od innych mowisz ze mozna zrzucac glowice masz na mysli ze glowica bedzie do remontu?
Skoro stuka to zdalnie kto pomoże zwłaszcza że była robiona głowica?
"Stary" 1.7 (Y17DT) miał podobną przypadłość... poszukaj na forum. http://forum.opel24.com/topic/36773-17-D...
Głowicę do twoje astry można dostać juz od 500 zł - gołą, to znaczy bez zaworów i wałków. Będzie je mozna zamontować w razie czego te ze starej glowicy. Ale głowicą się nie martw to małoprawdopodobna przyczyna i największy wydatek.
Iskra jest, świece mokre. Na moje gazem nie czuć. Pasek wygląda Okej. No nie wiem, ale wcześniej odpalał. Na niebiesko nie kopci, uszczelka pod glowica tez wydaje sie okej
Posiadam na sprzedaz caly taki kolektor ssacy jakby ktos potrzebowal. Robilem remont glowicy i nowo kupiona byla kompletna. Jak chcecie moge rozebrac tez na czynniki pierwsze.
wszystko jest OK silnik powinien pracowac na pograniczu właczenia wentylatora a maksymalnym otwarciu termostatu fordy maja to do siebie ze przacuja na takiej temperaturze a opel na takiej sprawdz jeszcze czy po odkreceniu korka wlewu plynu chłodniczego nie ma pecherzy powietrza i zapachu spalin co swiadczyłoby o uszkodzeniu uszczelki pod glowica pozdro...
Witam, mam astre I cabrio 1,6 benzyna 8 zaworowa. Problem jest następujący: gdy odpalam na zimnym silniku niby na poczatku wszystko jest ok trzyma obroty itd, gdy dodam więcej gazu nagle spadaja strasznie obroty silnik zaczyna się dusić i gaśnie. Następna sprawa to gdy silnik sie rozgrzeje, na biegu jałowym pali się "smarowanie" silnik pracuje bardzo...
Glowica jak i sam wałek rozrządu jest dokręcany osobno. Najpierw przychodzi głowica a później wałek rozrządu na głowice w obudowie. Zupełnie inaczej niz w vw.
glowica byla sprawdzana na szczelnosc. wszystko z nia ok. pompa tez nowa
witam przeranbiale juz taki przypadek meczylem auto chyba z miesiąc podmienialem cawki świece itd .Ten blad z mieszanka to zapewne spalanie ze zbyt mala ilością paliwa czy jakoś tak to lecialo skonczylo się remontem glowicy i wymianą pierścieni
Regeneracja polegała na planowaniu wyminie zaworów, uszczelniaczy, prowadnic . Glowica po regeneracji " świeciła się jak nowa " I tak ten nagar powstał po tylu km .
"no i przyszedł Gajowy" itp. ps Szacunek i pozdrawiam.
Zmień pasek i raczej koło pasowe alternatora bo V tam nie ma juz dawno raczej 0 .Dodatkowo zmień też przewód masowy alternator-głowica.
jezeli tylko nie ma przedmuchow pomiedzy plynem chlodzacym a olejem to spox mozesz jezdzic, natomiast jezeli faktycznie okazaloby sie ze jest niedokrecona ktoras szpilka lub puscila moglo to spowodowac skrzywienie glowicy i wtedy nalezaloby jej zrobic planowanie
Może pod czas wymiany uszczelki zastosowali nominalną uszczelkę pod głowice, słyszałem jak kiedyś gość kupował uszczelkę pod głowice do opla to sprzedawca pytał się który szlif głowicy. Po szlifie głowicy może ma być jakaś grubsza. Albo splanowali głowice za dużo
Witam , mam problem z moja astra a mianowicie podejrzewam ze mam nieszczelna uszczelke pod glowica. Dochodze do takiego wniosku poniewaz;ubywa mi wody w chlodnicy mam majonez na korku z wlewu oleju, rano gdy jest zimny po odpaleniu pali na 3 cylindry dopiero po lekkim przegazowaniu jest lepiej czyli wydaje mi sie ze z powodu plynu z chlodnicy ktory...
Tak...masa przy glowicy przykrecona i sprawdzona...
Pacjentowi z tytułu trzeba wymienić silnik lub poddać go naprawie. Nie wytrzymał pasek rozrządu i zawory połamały dźwigienki, dodatkowo ujawnione zostało pęknięcie głowicy. Pomysł 1: podmienić silnik na sprawny, wymienić rozrząd. Na co zwrócić uwagę przy poszukiwaniu silnika, jakieś wskazówki co do wymiany (np. wymiana oleju po x km po swapie)? Pomysł...
glowica byla robiona.caly byl rozebrany do samego dolu i wymieniane wszystko.koszt przekroczyl w sumie zakup i wstawienie drugiego silnika.
uszczelka od 1.4 po przyłożeniu do glowicy 1.6 pasuje wiec wydaje mi sie ze bedzie dobrze ale wszystko okaże sie jutro
Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
25 Nm potem 3 razy po 60°.
Witam jak już koledzy opisali ten silnik jest kolizyjny wiec głowice masz do zrzucenia prawdopodobie masz pogięte zawory najlepiej wykręcić świece i sprawdzić kompresje to będziesz wiedział na 100% na którym z cylindrów się pogieły pozdrawiam Są pogięte więc nic nie musi sprawdzać, tylko zwalać głowicę.
Sprawdź przewody na alternatorze i masę przy głowicy nad alternatorem.
Planowanie głowicy w Krakowie, to koszt 50zł. Robocizna nawet na serwisie jest tańsza.
Kiedyś zrobiłem takie urządzenie: płyta z blachy 2 mm wielkości takiej żeby zakryć jeden cylinder, pod nią wycięta takiego samego rozmiaru gumowa uszczelka i przykręcone to do bloku nad tłokiem. Na środku płyty otwór i dmuchasz sprężarką. Powietrze ucieka pierścieniami tak czy inaczej, ale w pierwszym momencie powinno mieć wystarczającą siłę by obrócić...
zawory są pogięte. szukaj głowicy bo taniej kupić używaną niż remontować obecną. dół silnika na 100 % będzie dobry. Nigdy nie wiadomo co się kupi, można kupić sprawną głowicę z uszkodzonymi prowadnicami zaworów lub taką która jest w opłakanym stanie. Mimo to zawsze lepsze to niż nic ;) To nie wiem czy się opłaca auto naprawiać, Astra F to już stary...
W moich okolicach około 600zł. Ile u Ciebie - nie wiem. To oczywiście sama głowica. Musisz doliczyć rozrząd, uszczelkę głowicy, robociznę.
Uszczelka pod głowicą.Dymi na niebiesko?
Witaj, jak w każdym oplu jest ta sama przyczyna w moim kadecie z 92 1.4 i bylo to samo nie mial sily brak cisnienia na cylindrach i palenie na 3 cylindry ( charakterystyczny dzwiek) wymiana uszczelki pod glowica nowe pierscienie, wyczyszczenie misy olejowej z brudu dopracowanie jeszcze kilku filtrow ( powietrza gazu itd) silnik naprawde niezle chodzi...
Uszczelka głowicy najprawdopodobniej do wymiany. Płynem reakcyjnym na obecność CO2 w płynie chłodniczym można sprawdzić w prosty sposób. Jak masz węże od chłodnicy twarde przed dojściem silnika do temperatury roboczej to też może to wskazywać na uszczelkę głowicy
Sprawdzić ciśnienie na tłokach,moim zdaniem puszcza uszczelka pod glowica,jesli na tłoku bedzie woda efekt jest podobny do opisu z tym paleniem
No ja tez wlasnie tak mysle, ze to uszczelka bo mama nadzieje ze nie peknieta glowica, wtedy koszty naprawy duzo wieksze. Zatem w najblizszym czasie biore sie za wymiane uszczelki, sprawdzenie szczelnosci glowicy i bedzie po problemie mam nadzieje.
Silnik jak najbardziej kolizyjny polaciala glowica i wylamalo sie ucho pompy oleju mocujáce napinacz paska czyli wszystko wiesz.
pekla glowica pompa wczesniej pracowala bez zarzutu a sterownik byl juz w regeneracji podpinalem tez pod drugie auto i pracowalo normalnie
Faktycznie wygląda to na lewe powietrze, ale temu zjawisku towarzyszy charakterystyczne ssanie, musisz wyeliminować ewentualne nieszczelności czyli to co pisałeś dochodzi jeszcze zasilanie serwa tam dosyć często pojawiają się nieszczelności najlepiej jest zdjąć z kolektora owy wąż i zaślepić po czym odpalić auto i słuchać co się dzieje, silnik powinien...
Witam Jak olej nigdzie nie wycieka to opelek go spala i wymiana uszczelniaczy zaworowych za wiele nie pomoże tylko kompleksowa naprawa pierścienie+głowica
witam,az sie prosi zapytac?, a co na to fachowcy ,ktorzy wymieniali uszczelke pod glowica przeciez to oni stworzyli ten problem i powinni go rozwiazac z opisu wynika ,ze tak sie dzieje od wymiany uszczelki pod glowica badz konsekwentny na pewno wygrasz bo masz racje, pozdrawiam Zdzislaw
mam ten sam problem w Astrze 1.6i. Zrzera mi plyn ze zbiorniczka wyrownawczego, przewód od chodnicy pęcznieje, a w silniku przy wlewie oleju w srodku pojawia sie bialawa maź. Czuje ze to uszczelka pod glowicą. W oplu regeneracja silnika to max. 2000 pln.
Witam - polecam chemiczny test na zawartość dwutlenku węgla w zbiorniczku wyrównawczym. W Szczecinie zapłaciłem 30 zł za taki test testerem i otrzymałem odpowiedź " na 99% uszczelka pod głowicą ". Wymiana uszczelki załatwiła sprawę. Pozdrawiam ; Marcin.
Wspominali....
Nie podłączone masy przy głowicy. Stąd brak iskry.
olej ok, wyciekow nigdzie nie widac. sasiad (mechanik) z ktorym dzis testowalem auto kazal obserwowac czy plyn ucieka, czy oleju nie przybywa, czy jakies weze nie sa twarde i czy nie ma za duzego cisnienia pod korkiem od plynu chlodniczego. pozostawil 3 opcje: - odpowietrzenie o ktorym nikt nie pomyslal heh i mowil ze to najbardziej prawdopodobne bo...
ja bym zaczal od tego, czy wartosci napiec zasilajacych sa odpowiednie, wiekszosc awarii ferdkow to niestety zasilacze i problemy z zasilaniem glowicy
Uszczelka pod głowicą do wymiany
Brakuje zasilania albo masy. W okolicach rozdzielacza WN masz 2-pinową wtyczkę (czarny + po kluczyku, czerwony stały +), tam potrafi zaśniedzieć. Masy masz na głowicy przy alternatorze.
Chyba w pierwszej. Tam nie ma żadnych chłodniczek EGR czy czegoś innego co by powodowało takie anomalia. Na 99% UPG lub sama głowica.
No i po 4 latach zagadka sie rozwiazala. U mnie przyczyna ubywania plynu jednak okazala sie glowica. Po remoncie, wymianie obsad wtryskiwaczy okazalo sie ze plyn jest czysty i nie ubywa.
Słabe ogrzewanie na wolnych obrotach sugeruje niski stan płynu chłodniczego. Jak połączysz to z dużym ciśnieniem w układzie to możesz mieć to samo co ja miałem tzn wyplucie uszczelki pod głowicą (ASTRA 1.6 8V 92R). Czy nie zdarzyło się Tobie że jechałeś bez płynu jakiś czas? U mnie lało z chłodnicy i po wymianie na nową trzaskały po kolei każde węże...
duzy waz na gorze po lewej stronie chlodnicy, na jego koncu od glowicy jest czujnik, ale napewno 2-pinowy?
czy to mozliwe??? co to moze byc ze silnik kopci? jakie sa objawy zepsutego czujnika? komputer na diagnostyce pokazal ze jest popsuty wlasnie ten czujnik, po odlaczeniu go silnik pracuje tak samo jak z nim czyli dziwnie wchodzi na obroty , obroty skacza np trzymam gaz na 2000 obrotow a silnik skacze od 2500 do 1500 i tak na przemian. no i mocno kopci...
dzieki za podpowiedz sproboje to sprawdzic a czy moze to byc tez wina zaplonu moze przy sciagniu glowicy przestawil sie czy cos??
Po zdjeciu glowicy wymieniamy uszczelke i sruby ,do nowej uszczelki powinna byc dolaczona instrukcja montazu.W ktorej jest opisana kolejnosc dokrecania srub i z jaka sila. A Ty poczytaj tą instrukcję:
Kup honownicę. Popraw hon na wszystkich cylindrach i to samo pierścienie. ... sprawdzając luz na zamkach pierścieni, bo znowu głowica do ściągania :)
Dzis chcialem dolac oleju bo ostatnio sprawdzalem i bylo na dolnej kresce. Ku mojemu zdziwieniu poziom oleju byl na górnym wskaźniku. Sprawdzalem za kazdym razem na goracym silniku. Zdziwilem sie nieco ale skokjarzylem ze w osatnio w ciagu miesiaca dolalem litr p[lynu chlodzacego 2 razy po pol litra. Jesli to uszczelka pod glowica dlaczego niemam oleju...
Opel astra 1.4i. Jaką siłą dokręcić głowicę w oplu astra 1.4i
Zacznijmy od tego dlaczego wymieniał uszczelke. Nie nie wiem kto by sie babral w zakladanie starych uszczelniaczy, chyba ze do planowania glowicy nawet jej nie rozebrali ..to tak.
w układzie zawsze jest nadcisnienie po to zeby sie nie gotował w ranicach 100 stopni tylko ew. wyzej wiec jak odkrecisz korek na goracym silniku to wybije płyn pod cisnieniem to normalne ale jak troche ostygnie bedzie ok tylko syknie 5 litrów wchodzi na zimnym bo chłodnica tez sie napełnia mimo termostatu. ty powinienes apraedzic termostat albo na poczatek...
glowica w góre - za duzy moment skretny = za dużo pary za mało pomyślenia podczas odkrecania mam nadzieje ze nie oberwie mi sie za temat mechaniczny :)
Auto obecnie już u mechanika... dam znać jaki będzie efekt końcowy. Mam nadzieję tylko że to nie pęknięta głowica :/
witam ! mam opla astre G z 98roku 8V i poszla mi uszczelka pod glowica po wymianie uszczelki kolejny problem sie pojawil z iskra ktorej jest brak z tego co widze paliwo podaje i mam pytanie gdzie moze byc problem i dlatego prosze o pomoc z gory DZIEKI !!
Podepnę się pod temat. Przerobiłem astre II x16szr , na c16se - na razie mechanicznie,czyli glowica wałek i kolektory.Zrobił sie z tego wielopunkt.pozostaje kwestia sterownika. Wolalbym zostawic stary zamiast wymieniac go na ten c16se z astry F, bo sa peoblemy z licznikiem i wentylatorami. Czyli najlepsza opcja to wgranie nowych map Pytanie za 100punktów;]...
Witam. Mam pytanie jak i z jaką siła dokręcić głowice w oplu astrze 1.4 8v?? Jeśli możliwe proszę o schemat .
Witam, mam pewien problem, jutro oddaje głowice na planowanie, (astra f c16nz), z głowicy wystaje tulejka ustalająca głowice względem bloku, nie mogę jej za żadną cholerę ruszyć. Jak się jej pozbyć? Z nią chyba nie da sie tego splanować?
Witam auto odstawilem do mechanika fachowca w tej dziedzinie(teoretycznie fachowiec roznie bywa) i jest diagnoza JEDNAK USZCZELKA POD GLOWICA *sprawdzil chlodniczke omijajac ja jakos i jest ok *oringi na wtryskiwaczach tez odrazu odzrucil Napisze jeszcze po naprawie czy wszystko jest ok Dziekuje za pomoc.
To sprawdź jeszcze masowanie silnika.Naprościej to zrobić tak że jedną końcówkę miernika na klemę minusową a drugą na korpus silnika (np do glowicy).Jak silnik chodzi to miernik może pokazać max 01V.
Astra H 1,6 z 2015 r. Zacznę od początku zapalił mi się Check i ESP. Pojechałam do serwisu i okazało się, że trzeba wymienić głowicę. Astra h 2015 ciekawe. Jaki kod silnika? Co to za uszkodzenie było że trzeba wymieniać głowicę od razu?
Kolektor jest cały, przecież by "pierdział" gdyby był dziurawy. Głowice robiłem w astrze 2, ale tam było najeżdzone 200tys na gazie 2 gen. Tu jest 160 na benzynie, więc co by się miało z głowicą stać ?
Padnięta uszczelka pod głowicą
nie posiadam. rezystancja jest ok. Wszystko było sprawne przed demontażem głowicy.
Dzięki wielkie po wypłacie odrazu stawiam do szkoły żeby sprawdzili ciśnienie i zrobili próbę olejową mam nadzieję że będzie dobrze a i mam takie pytanie bo jak dobrze się orientuje to można uszczelniacze wymienić bez ściąganie glowicy? Tylko chyba potrzebny przyrząd do ściśnięcia sprezyn?
Najpierw trzeba mieć lampę która będzie działała na tym typie cewki zapłonowej a GMP jest zaznaczony na wale pod tym kołem pasowym. Lampa kosztuje 100zl. A jak miał bym za chwilę robić głowicę to chyba warto.
Witam, mam problem z Astra 1,7 cdti. Wymieniłem uszczelkę pod głowica,ponieważ był olej w wodzie... Okazało się ze głowica miała wżery, została zrobiona i posprawdzana.. pompę oleju podaje normalnie olej i przy jej założeniu ciśnienie oleju było normalne po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ciśnienie się straciło a motor zaczął głośniej pracować...Chłodzniczka...
Niestety wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą. . .
Popieram kolegę powyżej głowica.
Witam, od pół roku ubywa mi płynu chłodniczego z asterki. Mniej więcej co miesiąc dolewam jakies 3-3,5cm płynu. Po moich oględzinach nigdzie nie zauważam ubytku płynu - węże suche, nigdzie nie jest mokro. Uprzedzając diagnoze uszkodzonej uszczelki pod glowica dodam, ze auto nie dymi, oleju nie przybywa, ani w zbiorniczku wyrównawczym nie ma śladów oleju.....
Witam ! I znow wystapil problem mianowice autko pali na trzy cylindry!! Swiece wymienione, listwa wymieniona, wtryski i kompresja sprawdzona, uszczelka pod glowica wymieniona wyszczyszczone zawory i prowadnice,Komputer nie pokazuje zandych bledow!! Moze ktos z kolegow ma jakis pomysl....?? Pozdrawiam
czy możliwe że pospadały z prowadnic? Nie ma możliwości , żeby to sprawdzić przez forum :(
Glowica i owszem, w tym XEP moze byc do roboty ale raczej inne objawy beda. lopr_pol dobrze pisze. Skasowac adaptacje w sterowniku albo pojezdzic na samej benzynie z 50 km zeby sie skasowala. Wtedy wykasowac bledy i patrzec co dalej..
A czy to ma LPG? Czemu naprawiałeś głowice ????
zapewne masz uszkodzony blok albo głowice
Witam odkad kupilem samochod pali on strasznie duzo jest to okolo 18 litrow na 100km. Podczas jazdy spuszczajac noge z gazu faluja obroty przez jakies 10 sekund potem silnik cichnie. Po rozgrzaniu samochodu zapala sie check. W samochodzie wymienilem juz jednowtrysk (gaznik), termostat, uszczelke pod glowica, olej+filtr. Wie ktos moze co to moze byc?...
Jak może być na głowicy?????????
Samochod byl u trzech mechaników i w sewisie opla. Serwis chciał odrazu wymieniac "szklanki" tyle ze koszt byl za duzy wiec oddalem glowice do "serwisu glowic" (porzadny zakład) i w/g nich naprawa nie byla konieczna ale jak to mowia klient nasz pan wiec wymienili w glowicy co sie dalo i ustawili luzy zaworowe( silnik bez hydro-popychaczy) w porozumieniu...
glowica astra slaba glowica nieszczelna glowica
citroen xsara centralne zamek lodówka alarm samsung opóźniony zapłon
radio internetowe radio internetowe
Arkusz M42 styczeń 2014 - kwalifikacja E.20 Wzmacniacz WS432: Wpływ prądu podkładu na działanie