uszczelka pod glowica albo peknieta glowica!!!
pewnie smok
masa w tym aucie jest podlaczona do skrzyni a nie do glowicy
Witam-przede wszystkim zmierzyc cisnienie sprezania. Podejrzewam uszczelke glowicy ale przyczyn moze byc wiecej.
Niestety moja puszcza spaliny do układu chłodzenia. Planowana, sprawdzana cisnieniowo głowica, to samo. Na wolnych obrotach jest ok, może tak stać pół dnia i jest ok . Wystarczy, że przytrzymam powyżej 3 tys przez 30 sekund i tester na zawartość CO2 daje wynik pozytywny.... czyżby blok się odkształcił? Niestety silnik był składany na starych szpilkach...
uszczelka albo pekniecie na glowicy
25NM 90 stopni 90 stopni90 stopni 45 stopni.Wymiana śrub .
Uszczelka glowicy tak?
Witam jak już koledzy opisali ten silnik jest kolizyjny wiec głowice masz do zrzucenia prawdopodobie masz pogięte zawory najlepiej wykręcić świece i sprawdzić kompresje to będziesz wiedział na 100% na którym z cylindrów się pogieły pozdrawiam Są pogięte więc nic nie musi sprawdzać, tylko zwalać głowicę.
"Stary" 1.7 (Y17DT) miał podobną przypadłość... poszukaj na forum. http://forum.opel24.com/topic/36773-17-D...
Przepalona uszczelka to jak najbardziej powód braku ciśnienia na tych dwóch cylindrach. Pytanie o jakiś olej w jakichś komorach jest nie precyzyjne.Sprecyzuj je to być może będzie można ci na nie odpowiedzieć.
Skoro stuka to zdalnie kto pomoże zwłaszcza że była robiona głowica?
"no i przyszedł Gajowy" itp. ps Szacunek i pozdrawiam.
Faktycznie wygląda to na lewe powietrze, ale temu zjawisku towarzyszy charakterystyczne ssanie, musisz wyeliminować ewentualne nieszczelności czyli to co pisałeś dochodzi jeszcze zasilanie serwa tam dosyć często pojawiają się nieszczelności najlepiej jest zdjąć z kolektora owy wąż i zaślepić po czym odpalić auto i słuchać co się dzieje, silnik powinien...
Witam! Mam problem ze swoją astra. Gdy silnik jest zimny odpala bez problemu, rowniez pracuje równo. Gdy silnik sie rozgrzeje zaczyna przerywac, z tlumnika wydobywa sie masa bialego dymu, pod korkiem oleju pojawia sie bialy (maslany osad) czy to jest przyczyna uszkodzonej uszczelki pod glowica? pomocy
Jeżeli rozrząd dobrze ustawiony ,to za dużo zebrana głowica (za cienka uszczelka).
Słabe ogrzewanie na wolnych obrotach sugeruje niski stan płynu chłodniczego. Jak połączysz to z dużym ciśnieniem w układzie to możesz mieć to samo co ja miałem tzn wyplucie uszczelki pod głowicą (ASTRA 1.6 8V 92R). Czy nie zdarzyło się Tobie że jechałeś bez płynu jakiś czas? U mnie lało z chłodnicy i po wymianie na nową trzaskały po kolei każde węże...
Zmień pasek i raczej koło pasowe alternatora bo V tam nie ma juz dawno raczej 0 .Dodatkowo zmień też przewód masowy alternator-głowica.
Spotkałem kilka razy ten problem w silniku astry i najczęściej wychodziło że glowica była krzywa wystarczyło splanować ten model ma metalową uszczelkę więc głowica musi być idealnie prosta.
Jesli chodzi o sondy byly spradzane pracuja prawidlowo. EGR nie wyswietla bledu. Jesli jedna swieca bedzie czystsza od innych mowisz ze mozna zrzucac glowice masz na mysli ze glowica bedzie do remontu?
wszystko jest OK silnik powinien pracowac na pograniczu właczenia wentylatora a maksymalnym otwarciu termostatu fordy maja to do siebie ze przacuja na takiej temperaturze a opel na takiej sprawdz jeszcze czy po odkreceniu korka wlewu plynu chłodniczego nie ma pecherzy powietrza i zapachu spalin co swiadczyłoby o uszkodzeniu uszczelki pod glowica pozdro...
Uszczelka głowicy najprawdopodobniej do wymiany. Płynem reakcyjnym na obecność CO2 w płynie chłodniczym można sprawdzić w prosty sposób. Jak masz węże od chłodnicy twarde przed dojściem silnika do temperatury roboczej to też może to wskazywać na uszczelkę głowicy
Witam, mam problem ze stukajacym z16xe. Stuka jak na filmiku. Była robiona glowica, pierścienie, panewki korbowodowe. Silnik byl strasznie zasyfiony w środku. Silnik stukał przed i po naprawie identycznie. Zimny ciepły nic się nie zmienia.
jezeli tylko nie ma przedmuchow pomiedzy plynem chlodzacym a olejem to spox mozesz jezdzic, natomiast jezeli faktycznie okazaloby sie ze jest niedokrecona ktoras szpilka lub puscila moglo to spowodowac skrzywienie glowicy i wtedy nalezaloby jej zrobic planowanie
Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
zobacz weze od chlodnicy jak sa twarde do bym stawial na glowice lub uszczelke pod glowica
Iskra jest, świece mokre. Na moje gazem nie czuć. Pasek wygląda Okej. No nie wiem, ale wcześniej odpalał. Na niebiesko nie kopci, uszczelka pod glowica tez wydaje sie okej
Nie obedzie sie bez ponownego demontazu glowicy zeby to uszczelnic
Głowicę do twoje astry można dostać juz od 500 zł - gołą, to znaczy bez zaworów i wałków. Będzie je mozna zamontować w razie czego te ze starej glowicy. Ale głowicą się nie martw to małoprawdopodobna przyczyna i największy wydatek.
W moich okolicach około 600zł. Ile u Ciebie - nie wiem. To oczywiście sama głowica. Musisz doliczyć rozrząd, uszczelkę głowicy, robociznę.
witam przeranbiale juz taki przypadek meczylem auto chyba z miesiąc podmienialem cawki świece itd .Ten blad z mieszanka to zapewne spalanie ze zbyt mala ilością paliwa czy jakoś tak to lecialo skonczylo się remontem glowicy i wymianą pierścieni
Może pod czas wymiany uszczelki zastosowali nominalną uszczelkę pod głowice, słyszałem jak kiedyś gość kupował uszczelkę pod głowice do opla to sprzedawca pytał się który szlif głowicy. Po szlifie głowicy może ma być jakaś grubsza. Albo splanowali głowice za dużo
Sprawdź przewody na alternatorze i masę przy głowicy nad alternatorem.
Chyba w pierwszej. Tam nie ma żadnych chłodniczek EGR czy czegoś innego co by powodowało takie anomalia. Na 99% UPG lub sama głowica.
Witam Jak olej nigdzie nie wycieka to opelek go spala i wymiana uszczelniaczy zaworowych za wiele nie pomoże tylko kompleksowa naprawa pierścienie+głowica
Uszczelka pod głowicą.Dymi na niebiesko?
Posiadam na sprzedaz caly taki kolektor ssacy jakby ktos potrzebowal. Robilem remont glowicy i nowo kupiona byla kompletna. Jak chcecie moge rozebrac tez na czynniki pierwsze.
glowica byla sprawdzana na szczelnosc. wszystko z nia ok. pompa tez nowa
Brakuje zasilania albo masy. W okolicach rozdzielacza WN masz 2-pinową wtyczkę (czarny + po kluczyku, czerwony stały +), tam potrafi zaśniedzieć. Masy masz na głowicy przy alternatorze.
Tak...masa przy glowicy przykrecona i sprawdzona...
Regeneracja polegała na planowaniu wyminie zaworów, uszczelniaczy, prowadnic . Glowica po regeneracji " świeciła się jak nowa " I tak ten nagar powstał po tylu km .
Pacjentowi z tytułu trzeba wymienić silnik lub poddać go naprawie. Nie wytrzymał pasek rozrządu i zawory połamały dźwigienki, dodatkowo ujawnione zostało pęknięcie głowicy. Pomysł 1: podmienić silnik na sprawny, wymienić rozrząd. Na co zwrócić uwagę przy poszukiwaniu silnika, jakieś wskazówki co do wymiany (np. wymiana oleju po x km po swapie)? Pomysł...
Glowica jak i sam wałek rozrządu jest dokręcany osobno. Najpierw przychodzi głowica a później wałek rozrządu na głowice w obudowie. Zupełnie inaczej niz w vw.
100 % uszczelka pod głowicą
Popieram kolegę powyżej głowica.
Niestety wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą. . .
A czy przypadkiem nie widać z tłumika jakiegoś białego dymka ? Pytam, bo objaw może wskazywać na mikropęknięcie głowicy..
Jak może być na głowicy?????????
Nie podłączone masy przy głowicy. Stąd brak iskry.
http://obrazki.elektroda.net/84_12083543... http://obrazki.elektroda.net/84_12083543...
nie posiadam. rezystancja jest ok. Wszystko było sprawne przed demontażem głowicy.
Kup honownicę. Popraw hon na wszystkich cylindrach i to samo pierścienie. ... sprawdzając luz na zamkach pierścieni, bo znowu głowica do ściągania :)
w układzie zawsze jest nadcisnienie po to zeby sie nie gotował w ranicach 100 stopni tylko ew. wyzej wiec jak odkrecisz korek na goracym silniku to wybije płyn pod cisnieniem to normalne ale jak troche ostygnie bedzie ok tylko syknie 5 litrów wchodzi na zimnym bo chłodnica tez sie napełnia mimo termostatu. ty powinienes apraedzic termostat albo na poczatek...
witaj według mnie powinneś sprawdzić uszczelniacze zaworowe.masz zdjętą głowice?
glowica byla robiona.caly byl rozebrany do samego dolu i wymieniane wszystko.koszt przekroczyl w sumie zakup i wstawienie drugiego silnika.
Witaj, jak w każdym oplu jest ta sama przyczyna w moim kadecie z 92 1.4 i bylo to samo nie mial sily brak cisnienia na cylindrach i palenie na 3 cylindry ( charakterystyczny dzwiek) wymiana uszczelki pod glowica nowe pierscienie, wyczyszczenie misy olejowej z brudu dopracowanie jeszcze kilku filtrow ( powietrza gazu itd) silnik naprawde niezle chodzi...
czy to mozliwe??? co to moze byc ze silnik kopci? jakie sa objawy zepsutego czujnika? komputer na diagnostyce pokazal ze jest popsuty wlasnie ten czujnik, po odlaczeniu go silnik pracuje tak samo jak z nim czyli dziwnie wchodzi na obroty , obroty skacza np trzymam gaz na 2000 obrotow a silnik skacze od 2500 do 1500 i tak na przemian. no i mocno kopci...
Nie wykluczałbym partacko założonej nowej uszczelki. Zobacz czy masz też całą głowicę.
Silnik z22se? Na wolnych obrotach pracuje rowno? Czesta bolczka tych silnikow były pekajace głowice.
Padnięta uszczelka pod głowicą
Witam , mam problem z moja astra a mianowicie podejrzewam ze mam nieszczelna uszczelke pod glowica. Dochodze do takiego wniosku poniewaz;ubywa mi wody w chlodnicy mam majonez na korku z wlewu oleju, rano gdy jest zimny po odpaleniu pali na 3 cylindry dopiero po lekkim przegazowaniu jest lepiej czyli wydaje mi sie ze z powodu plynu z chlodnicy ktory...
P0009 Działanie systemu ustawienia silnika (rząd 2) do sprawdzenia - Czujnik położenia wału korbowego (Halla/MRE) P0597 Obwód sterowania podgrzewacza termostatu/otwarty P0014 Elektrozawór ustawienia wałka rozrządu zaworów wylotowych 1, rozrząd za daleko przesunięty lub działanie systemu do sprawdzenia -1.Czujnik położenia wałka rozrządu (Halla/MRE)...
To zamień miejscami te głowice (wcześniej nie doczytałem że posiadasz taki tuner ) , to musi działać , nie masz przeszkód , konwerter podmieniony , pozostaje kabel który też masz na zamiane ( podwójna głowica) , astra ma mocny sygnał i łatwiej ją "złapać" .
układ sam powinien się odpowietrzyć ,muszę sam sprawdzić pompę a jak będzie dobra to najprawdopodobniej uszczelka pod głowią,chyba. Może wiesz jaką siłą dokręcić głowicę
te od parownika Pewnie mają grube ścianki i za to. Jeśli te od chłodnicy grube nie są jak kamienie to nie masz się czym martwić. Kolega pewnie podejrzewał uszczlekę pod głowicą.
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jak wymienić te oringi na obsadach wtryskiwaczy bez ściągania głowicy ?
Na trzecim cylindrze brak kompresji, w zwiazku z czym pali tylko na trzech cylindrach, mam pytanko, czy możliwe ze wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssącym czy do zwalenia głowica?
A czy to ma LPG? Czemu naprawiałeś głowice ????
Ja tak miałem w Audi 80 B3 z silnikiem 2.0 16V 150KM na mechanicznym wtrysku. Poszły wszystkie zawory ssące po zerwaniu paska. Nie obyło się bez planowania głowicy.
uszczelka od 1.4 po przyłożeniu do glowicy 1.6 pasuje wiec wydaje mi sie ze bedzie dobrze ale wszystko okaże sie jutro
To co robić obecnej sytuacji oprócz regeneracji głowicy?
No ja tez wlasnie tak mysle, ze to uszczelka bo mama nadzieje ze nie peknieta glowica, wtedy koszty naprawy duzo wieksze. Zatem w najblizszym czasie biore sie za wymiane uszczelki, sprawdzenie szczelnosci glowicy i bedzie po problemie mam nadzieje.
Witam od pewnego czasu borykam się z problemem w moim oplu astrze silnik 1.4 c14nz tzn. gdzieś z okolicy głowicy wydobywa sie jakiś stukot jest to taki delikatny metaliczny dźwięk. Pierwsza diagnoza oczywiście hydroregulatory wymienione wszystkie 8 na nowe nic nie pomogło. Nie jestem pewien czy jesst możliwa jakaś diagnoza bez demontażu głowicy.
Auto obecnie już u mechanika... dam znać jaki będzie efekt końcowy. Mam nadzieję tylko że to nie pęknięta głowica :/
Korek założyłem nowy pompa wody wymieniona zastanawiam się nad wymiana chłodnicy czy czasami nie jest zapchana chyba ze już ostateczności walnięta jest uszczelka głowicy
Sprawdzić ciśnienie na tłokach,moim zdaniem puszcza uszczelka pod glowica,jesli na tłoku bedzie woda efekt jest podobny do opisu z tym paleniem
zawory są pogięte. szukaj głowicy bo taniej kupić używaną niż remontować obecną. dół silnika na 100 % będzie dobry. Nigdy nie wiadomo co się kupi, można kupić sprawną głowicę z uszkodzonymi prowadnicami zaworów lub taką która jest w opłakanym stanie. Mimo to zawsze lepsze to niż nic ;) To nie wiem czy się opłaca auto naprawiać, Astra F to już stary...
Taniej zczytać kod usterki i wymienić uszkodzony element, niż wymieniać na ślepo. ( czujnik temperatury silnika, fałszywe powietrze w układzie dolotowym między przepustnicą a głowicą).
Silnik jak najbardziej kolizyjny polaciala glowica i wylamalo sie ucho pompy oleju mocujáce napinacz paska czyli wszystko wiesz.
Najpierw trzeba mieć lampę która będzie działała na tym typie cewki zapłonowej a GMP jest zaznaczony na wale pod tym kołem pasowym. Lampa kosztuje 100zl. A jak miał bym za chwilę robić głowicę to chyba warto.
Uszczelka pod głowicą do wymiany
Witam, mam astre I cabrio 1,6 benzyna 8 zaworowa. Problem jest następujący: gdy odpalam na zimnym silniku niby na poczatku wszystko jest ok trzyma obroty itd, gdy dodam więcej gazu nagle spadaja strasznie obroty silnik zaczyna się dusić i gaśnie. Następna sprawa to gdy silnik sie rozgrzeje, na biegu jałowym pali się "smarowanie" silnik pracuje bardzo...
Jeszcze zanim weźmiesz się za skrzynie, sprawdź pomiędzy między cewką zapłonową a głowicą.
Planowanie głowicy w Krakowie, to koszt 50zł. Robocizna nawet na serwisie jest tańsza.
witam,az sie prosi zapytac?, a co na to fachowcy ,ktorzy wymieniali uszczelke pod glowica przeciez to oni stworzyli ten problem i powinni go rozwiazac z opisu wynika ,ze tak sie dzieje od wymiany uszczelki pod glowica badz konsekwentny na pewno wygrasz bo masz racje, pozdrawiam Zdzislaw
Witam. Mam pytanie jak i z jaką siła dokręcić głowice w oplu astrze 1.4 8v?? Jeśli możliwe proszę o schemat .
ja bym zaczal od tego, czy wartosci napiec zasilajacych sa odpowiednie, wiekszosc awarii ferdkow to niestety zasilacze i problemy z zasilaniem glowicy
1.6 na ciepłym ma coś około 3 -3.5ms Chyba silniki mylicie. Ten to jednopunkt, więc czasy mogą i poniżej 1ms nawet schodzić. sprawdziłem gumowe przewody Nie żadne gumowe, tylko wszystko to co pomiędzy przepustnicą a głowicą.
dzieki za podpowiedz sproboje to sprawdzic a czy moze to byc tez wina zaplonu moze przy sciagniu glowicy przestawil sie czy cos??
Kolektor jest cały, przecież by "pierdział" gdyby był dziurawy. Głowice robiłem w astrze 2, ale tam było najeżdzone 200tys na gazie 2 gen. Tu jest 160 na benzynie, więc co by się miało z głowicą stać ?
Tylko wydmuchana uszczelka pod głowicą.
pekla glowica pompa wczesniej pracowala bez zarzutu a sterownik byl juz w regeneracji podpinalem tez pod drugie auto i pracowalo normalnie
Jest jakaś możliwość zerknięcia do komory spalania bez ściągania głowicy.
zapewne masz uszkodzony blok albo głowice
Też nie jestem mechanikiem samochodowym, ale stawiam na uszczelkę pod głowicą.
Astra H 1,6 z 2015 r. Zacznę od początku zapalił mi się Check i ESP. Pojechałam do serwisu i okazało się, że trzeba wymienić głowicę. Astra h 2015 ciekawe. Jaki kod silnika? Co to za uszkodzenie było że trzeba wymieniać głowicę od razu?
O uszczelce pod głowicą
Witam - polecam chemiczny test na zawartość dwutlenku węgla w zbiorniczku wyrównawczym. W Szczecinie zapłaciłem 30 zł za taki test testerem i otrzymałem odpowiedź " na 99% uszczelka pod głowicą ". Wymiana uszczelki załatwiła sprawę. Pozdrawiam ; Marcin.
duzy waz na gorze po lewej stronie chlodnicy, na jego koncu od glowicy jest czujnik, ale napewno 2-pinowy?
Uszczelka pod głowicą padła.
astra glowica slaba glowica nieszczelna glowica
lm358 lutownica myjka ciśnieniowy parkside system macbook
Tulejka końcowa śruby do siłownika Somfy Exavia 500 - gdzie kupić? Massey Ferguson 6180: Brak połówek i sprzęgła - przyczyny