Ale w Astrze był taki podnośnik https://archiwum.allegro.pl/oferta/lewar... na jednej nodze.
1. wystarczy kupić pestkę i dopisać klucz 2.Jeśli ktoś ma czytnik to może sprawdzić czy transponder działa. 3.Można całkiem usunąć immo ale trzeba ingerować w eeprom np. sterownika silnika 4. Najtaniej chyba będzie kupić pestkę immo i dopisać klucz .
słuchaj,ale nie stacyjka,stacyjkę zostaw.Trzeba wymienić plastikową wkładkę ze stykami,tą z drugiej strony z ktorej wkładasz klucz.
Cewka może padać. Kontrolka silnika lub klucz nie wyskakuje?
U mnie za taki klucz robi od lat coś takiego: http://obrazki.elektroda.net/25_12667060... Czas wykonania:10 minut,materiał:stal sprężynująca,dawca:przednie pióro wycieraczki Syrena,skuteczność 100%. :D
Wystarczy że jeden moduł został podmieniony lub w wyniku zakłóceń został wysłany nieprawidłowy identyfikator i masz właśnie taki objaw. Zrób scan auta , zobacz w których modułach jest błąd nieprawidłowy identyfikator środowiska i będzie wiadomo . Jak jest taki błąd procedura programowania klucza może się nie zakończyć prawidłowo , a do czasu jak występuje...
Kluczyk nowy,czy używany? Jeżeli nowy,to trzeba go wprogramować odpowiednim urządzeniem. Drugi klucz działa poprawnie?
Nie klucz a przycisk, klawisz i nie potwierdzić a użyć. Tak to jest z tymi " tłumaczami".
Jest to tłumik drgań skrętnych. Ratuje Cię tylko wymiana i nie zwlekaj z tym bo za chwilę rozleci się do końca. Wymiana banalnie prosta (potrzebny klucz pneumatyczny).
Witam.Mam problem z dorobieniem kluczyka do Opla.Drzwi w samochodzie mogę otworzyć bez problemu z kluczyka natomiast w stacyjne już kluczyk ani drgnie.Myślałem że to może jest jakaś blokada ze względu na brak zakodowanego w nim immobilisera więc zakodowałem immobiliser z powodzeniem ale kluczyk dalej w stacyjce ani drgnie.Mierzyłem i porównywałem wykonany...
Koledzy, przecież jak auto odpala i gaśnie to nie jest problemem immo, immo nie pozwoliłoby odpalić wcale. Skoro miga check to trzeba sprawdzić o co mu chodzi kompem, a nie wymieniać bez sensu sterownik, przeciez to nic nie da, a tylko namnoży kłopoty.
Poszukuje kogos (firma), kto polutuje styki na plytce - prawdopodobnie styki podstawki baterii urwaly sie od plytki. Najchetniej okolice Wolomin, Kobylka, Zielonka lub Warszawa. Jesli napisalem w niewlasciwym dziale prosze o wyrozumialosc i przeniesienie.
-odczytać pin z puszki immo, siedzi tam HC05. lub - udać się na serwis i na podstawie numerów VIN dostaniesz numerki. Ale wpierw pasuje się zorientowac czy nowy klucz jest z transponderem.
Opcom + pin z carpass.
Kolego, a masz klucz dynamometryczny aby dokręcić świece odpowiednim momentem? (25 Nm)
Da się rozłożyć tą tuleję tak żeby przełożyć wnętrzności i będzie pasował stary klucz? Tak, po naciśnięciu przycisku zapala się czerwona dioda Sprawdziłem przyrządem pomiarowym baterię- 3,05 V
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
Rozbierałes klucz czy nie? Może updał, rozłożył się i tranponder wyleciał?
Panowie szybkie pytanie czy do zafiry a można zakodować klucz od innego opla ??? szczególnie chodzi mi o immo . Zostały klucze z astry g wraz z elektroniką a zafira ma tylko jeden klucz . Czy mogę dopisać ten klucz czy musi być czysty transponder prekodowany pod opla ??? . Pozdrawiam
Odkręć i wyciągnij wybierak ze skrzyni (4 śruby na klucz 11), zobacz czy widełki są w jednej linii
dziękuje a to musi byś jakiś specjalny klucz ??
Witam.Zwykly pneumat i troszke rozwagi i bedzie ok.
OK astra ma inny kokpit niż tigra. Wsadz głęboko uchwyty(tzn ten klucz np. ze szprychy) tak aby odgięły się zapadki, później próbuj ścisnąć i ciągnąć w prawo-lewo. Lewo i prawo i Wysunąć.Jak niebyło nigdy wyćiągane to dobrze siedzi i będzie trochę ciężko.
W Twoim kluczu Valeo 13.149.658 GM 13149658 wystarczy zastąpić oryginalny transponder, nowym - prekodowanym pod Opla - PCF7941AT i klucz będzie odblokowany i w pełni programowalny - jak nowy :) Poniżej przykładowe zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/3682121500_1...
Oryginalny, tylko klucz
Wymiana samego koła ,potrzebny specjalny klucz i klucz pneumatyczny
Da się, kupujesz na złomie klucz ( astra, corsa, vectra, omega) za powiedzmy 30 zł, wydłubujesz transponder-chwała Bogu nie jest przyklejany jak w VW- i programujesz.
Zakładasz klucz bodajże 15 i w lewą stronę odciągasz napinacz i zakładasz pasek.
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
Witam serdecznie wszystkich mam taki problem bo nie dawno kupiłem auto lecz za późno sie zorientowałem że kluczyk i pilot jest od innego opla i tu pytanie czy da sie jakoś skonfigurować pilota i klucz z moim autem tak bym mógł zamykać i alarm włączać ? Model samochodu to opel astra 1.6b benzyna rocznik 2004
nie działa centralny z pilota ... a działał czy tak już kupiłeś ? Kluczyk wydaje się być Oki dioda mriga na pilocie Jaki kluczyk, jaki pilot - klucz Astry G z wbudowanym w "główce" pilotem ? https://opel.7zap.com/pl/car/t98/c/12/4-... https://obrazki.elektroda.pl/2375088000_... Jeszcze jakieś pomysły? Podłącz Tech 2 i sprawdź "co widzi"...
Punkt przelewowy może służyć jak miejsce dolewania oleju. Pompka do wlewania oleju, wężyk i ładnie wszystko wchodzi. Obok miejsca gdzie wchodzi lewa półoś jest taki punkt przelewowy, korek na klucz 13.
Poprawność montażu możesz zweryfikować tutaj: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
Kumpel miał tak samo -- okazało się że w nocy ktoś chciał mu auto sprzątnąć ale został spłoszony i nie skończył włamu. Wymieniał (płatne z AC) zamki, kluczyki, immo.
Klucz 15 płaski i za rolkę napinającą . Klemę odłącz to oczywiste kluczyk też wymij. Przewody po odkręceniu altka z góry jak go obrócisz.
Jaki dokładnie silnik?,bo można zmienic sam sterownik od starszego modelu.
A jak bardzo musisz to odkrec dwie sruby mocujace pokrywe na silniku zdejmij fajki wyciagajac je z srodka.wykrec swiece (dlugi klucz).Wymien i po klopocie.W Oplu wymiana przewidziana po 60tys.
Klucz bez przycisku służy do otwarcia drzwi i odpalenia auta. Klucz z przyciskami uruchamia alarm. Centralnego brak, ewentualnie może być z klucza, ale wątpię. Do uzbrojenia alarmu trzeba chwilę odczekać, czyli po włączeniu około 1 minuty i wtedy powinien już działać.
kostke raczej odrzacam , bo wystarczy ze wsadze centymetr klucz i wyjme , swiatelko zaczyna swiecic .
Normalna sprawa w astrze G komputer załącza swiece tylko ponizej pewnej temp ....okolo 10st powyzej ich nie załącza, dlatego w mrozy odpala, cieply odpala, ale letni silnik ma problem... rozwiązań jest kilka...wgranie nowego programu do komputera, zamontowanie ukladu oszukujacego temp przy zapaleniu, albo najprostsze wpiecie w uklad czujnika wylacznika...
Nie. Ten duży u góry na klucz bodajże 42.
Usterką może być zamek w drzwiach kierowcy jak również wiązka łącząca drzwi z karoserią.
seo perfect pasuje idealnie.
Wkład nic nie ma do odpalania, skopane coś na drodze klucz,pastylka,pętla. Na zapasowym palił ?
Wsadź klucz do stacyjki włącz zapłon i naciśnij zamykanie na pilocie i trzymaj 30sek powinien zamknąc się central czyli otrzymasz potwierdzenie że klucz został zaprogramowany.
Witam ! Man Problem iz moja dziewczyna zgubila zapasowy kluczyk do opla. Jesli kupil bym na necie kluczyk od opla astra h,czymoge go normalnie zakodowac.poniewaz wyrobienie nowego z Pilotem w serwisie wiaze sie z duzymi kosztami.kluczyk jest mniejszym problemem od pestki.,proszę o pomoc .dziękuje.
Może ktoś poda namiar na fachowca - zachodniopomorskie lub śląskie. Zapraszam również do mnie, od razu dokoduje Ci klucz do autka.
Czyli kluczyk to klucz do sukcesu !!!
99 usterek to dolny sterownik, usterka obwodu zaworu przelewowego. Wykręcisz sterownik ( 4 śruby na klucz 10mm)-przyśrubowany do bloku silnika z tyłu, jak się blok schodzi z misą, przyślesz-naprawię.
Sterownik silnika, pętla od immo i transponder. A swoją taniej będzie nowy klucz dorobić?
Gdzie ten rysunek lub foto sterownika?
To normalne że wskazówka rusza się w trakcie obracania wałem, szczególnie jak tak szarpiesz za wał. Ważne jest żeby na moment przed końcem drugiego obrotu kręcić raczej powoli i spokojnie (załóż coś dłuższego na klucz, jakąś rurę czy coś) i nie pozwolić żeby wał się cofał. I w GMP ma być na znaku "used".
witaj kabel prądowy z alternatora idzie do rozrusznika i dalej do akumulatora sprawdż połączenie na rozruszniku klucz 13mm
Witam, mam pytanie odnośnie wymiany modułu CIM w samochodzie jak z tematu. Moduł jest ze wszystkimi kodami do programowania. Chodzi tylko o kluczyk po wymianie. Znalazłem identyczny CIM, ale człowiek sprzedający poinformował, że kluczyk jest, ale jest bez elektroniki w środku. Czy jeśli przełożę elektronikę z mojego kluczyka, do tego który przyjdzie...
Czy udało się komuś przelutować i zaprogramować transponder w tego typu kluczu? Chcę po taniości dorobić klucz kupując używany klucz oraz do tego nowy transponder i grot.
Mam to samo z Zafirą 1,8 silnik X18XE1. Czyszczenie "zespołu przepustnicy" sprayem do czyszczenia gaźników pomaga ale na krótko. Jestem świeżo po demontażu takiego podzespołu i muszę powiedzieć, że spray wszystkiego nie wyczyścił - zrobiłem to ręcznie pędzlem i benzyną ekstrakcyjną. Teraz jest lepiej. Demontaż nie jest trudny ale musisz mieć klucz nasadowy...
Nawet jak to uklecisz jakoś to będzie niezgodność VIN w modułach a tego nie zmienisz w tanich pieniądzach. znachorów co zaprogramują kluczyk i na końcu mówią nie da rady to już pogoniłem trzech. Pozdrawiam I pogonisz jeszcze dziesięciu bo to nie astra czy paserati. Po klucz idzie się do serwisu z numerem Vin i dowodem własności auta.
Przepraszam wszystkich ktorzy czytali watek a nie dzialaly linki - moja wina zle wpisalem - dlatego chyba nikt nie wypowiedzial sie - jezeli jeszcze macie do mnie troche cierpliwosci to pomozcie Zgubilem klucz ten oryginalny do Astra G 1.4 2005- komplecik w ASO to ok. 400 zl z kodowaniem znalazlem ma aledrogo Dodano po 2 troche usystematyzowalem swoja...
Racja Karaczan - mój błąd. Do zakodowania immo potrzebny jest pin samochodu który znajduje się na car pass i tester diagnostyczny np. tech2, op com. Kodowanie w ASO - tam też ściągną pin z fabryki (jeżeli go nie masz), oczywiście za dodatkową kasę, lub u kogoś kto ma taki sprzęt. Jednak nadal pozostaje pytanie - czy drugi klucz posiada pestkę immo?.
Nic nie trzeba kombinować z ecu ,potrzebny jest samochód ,klucz z nowym transponderem i odpowiedni sprzęt .
Zamawiając stacyjkę w ASO ,podaj im numer mechaniczny klucza,który jest zapisany w "Car Pass". Dostaniesz stacyjkę pod ten sam klucz ,który masz,czyli nadal masz jeden i ten sam klucz.
jak się uprzesz, to dwustykowy przekaźnik , spory kondensator,jakaś dioda, rezystorek, i gotowe. Hasło klucz - multiwibrator monostabilny.
odepnij radio ( jak nieoryginalne) albo kostkę stacyjki, jeżeli wykrywa włączony klucz to nie zadziała.
Stacyjka/wkładka wymieniona ale przecież pętla stara, a gdzie stary klucz, już nie istnieje?
A gdzie można znaleźć klucz do zrozumienia tych cyfr?
Niestety bez tego elementu centralny zamek nie działa Z moich notatek 12pF
NIe wiem czy Ci pomoge,ja dorabialem klucz do astry 2. Bez pilota .Kody do klucza musisz miec (KARPAS) .Jezeli nie masz ,to w serwisie dostaniesz za oplata.Samo wyciecie i zakodowanie to 5 min i 200 zl
Według danych to zasila ECM i cewkę zaplonową. Odłącz cewkę albo szukaj we wiązce.
Problem rozwiązany trzeba było rozkręcić pół auta, wykręcić zawór odcinający paliwo ( klucz 38), rozebrać go,przeczyścić, złożyć wszystko i jest ok Pozdrawiam serdecznie wszstkim
Witam. Muszę wymienić komputer w opel combo 1.4 95r silnik c14nz. U mnie jest komputer 16204809GL D95010. Czy komplet komputer immobilizer i klucz od astry lub corsy od tego silnika 1.4 c14nz tylko różnią się oznaczenia na komputerze ale wejścia kostek te same. pasował by do mojego combo?
Dwa lata wstecz, klucz z ASO 300. No nie wiem. W Oplu, do Astry G za grot, transponder i kartkę z pinem, ponad 700zł.
Silnik 8-zaworowy. A co chodzi o "checka" to dziś dzwoniłem do diagnostyka, to mówi że jak mruga check to jest usterka immobilizera i że powinienem dorobić klucz i zkodować go i powinno działać. a powiedział też żeby spróbować odpalić drugim kluczem, więc tak zrobiłem,ale niestety dalej to samo się dzieje. Czy jest warto dorabiać kolejny klucz? czy...
Wyczyść rurkę solenoidu reduktora . Wykręć cewkę , potem klucz 21 i rurkę . Następnie wyczyść z osadu tłoczek i samą rurkę . Poskręcaj i powinno pomóc ...
Albo Delco-remy,albo delkor,albo Valeo D6RA.Widzialem te trzy typy.Trzeba zanurkować pod spód i zobaczyć. Delco-remy jest taki pękaty,delkor długi i widać śruby co do do kupy mocują,a valeo poznasz po tym że ma z tylu taki dekielek na dwie nakrętki 5mm (pod klucz 8)
Po kolei -opcja "naciśniecie na włączonym zapłonie" to przypomninanie klucza. -dodawanie nowego to programowanie. Ty zmieniłeś moduł centralnego zamka, więc z jego pkt widzenia dodajesz nowy klucz. Do silnika nic nie zgrywasz, klucz ( transponder) zotał stary.
Witam. Dzięki za uwagi ale w/g mnie klucze są fabryczne i jest transponder.W serwisie Opla chcą sporą kasę. Myślałem że gdzieś załatwię to taniej, bo przydałby się zapasowy klucz.
Dobra udało się naprawić usterkę. Pin w kostce od ecu sie wysunął i nie łączył, po wciśnięciu go na miejsce błędu nie ma i wszystko działa :)
Bierzesz w rękę TECH 2 i łączysz się ze sterownikiem silnika wpisujesz PIN i udostępnia sie opcja programowania transpodera(nowego kluczyka)stary wymazujesz z pamięci i programujesz na nowo posiadane klucze...i to cała filozofia...
A czy przypadkiem nie wariuje obrotomierz? Znam podobny przypadek w C16NZ i sprawcą zamieszania był moduł w rozdzielaczu zapłonu. W Multecu on często się sypie. Uszczelka pod głowicą też prawdopodobna, ew. walnięty podstawnik hydrauliczny. Dźwigienka raczej nie, ale to łatwo ustalić (klucz 10mm).
To zależy, czy uda się odkręcić rolkę (odpowiedni klucz) i czy zejdzie bez ściągacza.
Typowy problem, ukręcona wkładka stacyjki.
Dokładnie rezystor 100k. Pozdr.
immobilizer... sprawdz transponder w kluczyku, baterie nie mają z tym nic wspólnego... bo to tylko pilot, w celu zaprogramowania pilota przekręć zapłon i naciśnij dowolny przycisk na pilocie
nie wiem czy pasuje.... ale żeby go odpalić jak już go włożysz to pamiętaj o immobilizerze i komputerze....... z tej Astry 2 bedzie ci potrzebny klucz z transponderem, puszka z cewką zamonotwana na stacyjce, noi głowny komputer.... ale te wszystkie rzeczy muszą być z tego właśnie samochodu z którego wyciągasz silnik!!
Miałem taki jeden przypadek: Przyszła klientka ze złamanym kluczykiem. Dorobilem drugi a transponder przełożyłem. Jednak klucz nie działał. Ponowne wkodowanie pomogło. Prawdopodobnie transponder zgubił kod, bo klientka twierdziła, że klucz był od tego auta.
na podstawie numeru mechanicznego klucza zamówisz na serwisie bębenek pasujący do aktualnie posiadanych kluczy. To korzystna opcja, bo zmiana bebenka to inne klucze, a tym samym koniecznośc doprogramowania transponderów. Numer mechaniczny klucza to S i 5 cyfr.
Na dzień dzisiejszy na szrocie nie ma żadnej astry g.Pojechałem do odległej o 15 km do zakładu co dorabia klucze.Gość dorobił klucz który otwiera i odpala auto.W przypadku daje sobie sokój z tą centralką.Dzięki za wszelkie informacje.Temat uważam za zamknięty.
Plus to ten pin bliżej krawędzi. https://obrazki.elektroda.pl/7159333400_...
Pytanie jeszcze czy piloty w ogóle nadają, świecąca diodka o niczym nie świadczy. Ale tego bez odpowiedniego testera nie sprawdzisz, OPCOM też chyba nie pokazuje czy, i jaki kod odebrał. Jeśli masz OPCOMA, i piloty rzeczywiście są od tego samochodu, to jest szansa je z powrotem przypisać. Nie można tylko używanych kluczyków dopisać do innego samochodu....
Koncowka klucza została uszczerbiona, zamowilem w ASO sam trzpien ponieaż pilot działa, sam klucz bez pilota cena 147zł ale dodatkowo musze zaplacic 100zł ASO za zakodowanie nowego klucza moim immo! Moje pytanie czy jest mozliwe aby przełozyc immo! ze starego klucza...klient z ASO powiedział ze musi podpiac nowy klucz do swojego komputera i zakodowac,...
I specjalny klucz do ustawienia.
ok. Tylko muszę skombinować klucz, bo ten co mam jest za duży
Witam. Mam pytanie gdzie znajduje się korek do kontroli poziomu oleju w skrzyni biegów manualnej w Oplu astrze benzyna silnik Z16 SE ? Zamierzam sprawdzić poziom oleju, ale nie wiem gdzie jest korek kontrolny i na jaki klucz. Pozdrawiam.
Nowy klucz, albo klucz z innego samochodu można przyuczyć tylko techem. Sprawdź wpierw czy pilot cokolwiek nadaje, nawet samą nośną. Wystarczy do tego radio z zakresem UKF
Wczoraj wieczorem przyjechałem do domu i zgasiłem auto dziś rano wsiadam przekręcam kluczyk kontrolki ok przekręcam w start i nic cisza. nie słychać przekaźnika ani automatu od rozrusznika. Gdzie zacząć szukać? akumulator ok. 1999 to może być Astra F lub G, ważne jest czy automat czy manual. Zakładam, że to Astra G manual. Jeśli tak to nie ma tam przekaźnika...
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
No a dlaczego nie?Może nie zgubił,a sie uszkodził. Jeżeli podczas diagnozy wyszlo "TP klucz poza zakresem" to wszystko w temacie.
Zmniejsz rozmiar zdjęć, skasuj punkty za nie. "Kostkę" immobilaizera jeśli jest w kluczyku, można przełożyć ze starej obudowy do nowej.
Kostka stacyjki jest ale wbudowana w blokadę.
Słuchaj, jak dla mnie działasz trochę nielogicznie, już powiem o co chodzi- trzeba się upewnic co do kompletacji tych części. Poproś kogoś kto ma tester Tech1 o sprawdzenie układu. Odpytując imobiliser na zapamiętane uszterki dowiesz się czy klucz jest wlaściwy ( mogą być błędy TP klucza-poza zakresem, TP klucza-klucz nieuprawniony) jak i zrobisz sobie...
klucz astra astra świeci klucz klucz pompy astra
przyciski przestają działać pioneer wieża kabel bezpiecznik kuchni elektrycznej
ripper spawarka krups zawór dwubarowy
Bosch Tassimo TAS 140x - Ciągłe wylewanie wody Yamaha AX-750 - Czy to dobry wzmacniacz?