99 usterek to dolny sterownik, usterka obwodu zaworu przelewowego. Wykręcisz sterownik ( 4 śruby na klucz 10mm)-przyśrubowany do bloku silnika z tyłu, jak się blok schodzi z misą, przyślesz-naprawię.
I specjalny klucz do ustawienia.
sprawdź zawór który opisałem, klucz ok. 38 do odkręcenia, największy zawór na pompie wtryskowej, odpowiada za doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej i jednocześnie odpowiada za gaszenie auta, ponieważ diesla gasi się przez odcięcie paliwa, powodzenia
Panowie mieszacie pojęcia, już w poprzednim wątku pisałem, tutaj siedzi pompa Denso, nie vp44, i nie ma sensu jej wymieniać. Jak już to można wyjąć sterownik pompy, który jest oddzielnym elementem i go sprawdzić. Trzyma się 4 śrubami na klucz 10, trzeba go rozkleić i poszukać zimnych lutów które są częstą przypadłością, ale wydaje mi się że nie w tym...
poszła na złom, regeneracja pompy wtryskowej, dziękuję wszystkim za pomoc, cześć
Hmm dosyc dziwne objawy. Poniewaz chodzi o Opla, i z doswiadczenia wiem ze jezeli w aucie dzieja sie dziwne rzeczy z pradem, ktowych nie mozna wyjasnic w prosty sposob- zacznij od sprawdzenia MASY auta. Gdzies moze byc przewra. Na ogol to z odpaleniem moglby byc problem, ale dziwne ze wlaczenie sporych odbiornikow pradu pomaga wiec mozna sie spodziewac...
Błądzić może każdy , nawet "krutki" klucz. Z tym kondensatorem , to tak jak z koniem: metalowy koń to " kuńserwa " elektryczny " kuńdensator " , a latający koń to " kuńcord ".
Masz problem z immobiliserem. Czy nie upadł ci klucz i się rozpołowił, albo nie rozpaławiałeś go np celem wymiany bateryjki oświetlenia?
Najprościej możesz podnieść moc zwiększjąc dawkę paliwa wtryskiwaną przez pompę. Nie wiem jak w VW ale u mnie w astrze jest z tyłu pompy (nad przewodami do wtryskiwaczy) śruba na śrubokręt z kontrą na klucz 13. wkręcając tą srubę, po popuszczeniu kontry oczywiście zwiększasz dawkę paliwa. Nie więcej jak 1/2 obrotu. Efekt - większa moc i oczywiście większe...
Cześć koledzy. Moj pierwszy post tutaj więc prosze o wyrozumiałość. Mam problem ze swoja asteroida. Padla mi pompa wtryskowa, usterka została zweryfikowana,kompletna regeneracja pompy i montaz w serwisie bosha(5tys zl). Po ok 5 tysiacach km dzis wystapil identyczny objaw a mianowicie po odpaleniu zapala sie kontrolka z kluczykiem ktora po ruszeniu i...
otwórz skrzynkę bezpieczników z lewej strony jest złącze diagnostyczne pokręcisz rozrusznikiem ok 15 sek przestajesz robisz mostek w złączu pin A i B przekręcasz kluczyk na sam zapłon rozpocznie migać kontrolka check control ( ten silniczek żółty) pierwsze mignie raz 2 sek przerwy i dwa razy to oznacza 12 i tak 3 razy to jest test układu samodiagnostycznego...
Nikt nie miał problemu bo to nie jest problem.Nie możesz wyciągnąć bo nie umiesz.Pompa trzyma się na 4 śrubach na klucz torx od strony rozrządu i na czterech z drugiej strony(wspornik).Od rozrządu trza zdemontować koło zewnętrzne torx 4x popuścić napinacze i odpowiednio ustawić wewnętrzne koło (otwory)żeby był dostęp do śrub pompy.Można użyć klucza...
musisz odpiąć te węże.Masz tak-jeden idzie do dóry,mniejwięcej naprzeciw osłony paska rozrządu idze go odczepić od rurki.Czasami się daje go odkręcić od vacumpompy-krotki klucz 24.Drugi wężyk jest (od dołu)przykręcony drążoną śrubą na klucz 14 mm (uwaga na dwie podkładki miedziane).Trzeci wąż od dolu -wystarczy zluzowac opaskę.Ważne-podstaw naczynie...
pompa jest nowa,przekażnik na prawym słupku też nowy.Przed wymianą pompy paliwa auto odpalało od razu a teraz kręce rano jak głupi odpala po 10 sekundach kręcenia. silnik to 1.6v8 z gazem. jak odpalam go na gazie pali na dotyk,Na paliwie też odpala ładnie ale jak już trochę sie rozgrzeje, ale i wtedy nie pali tak jak przed wymianą pompy. Mam pytanie...
Czujnik wkręcamy po wyręceniu śruby na klucz 12 znajdującej sie między przewodami wtryskowymi;PAMIĘTAĆ należy też o ustawieniu wałka rozrządu (bardzo ważne) WAłEK ROZRZĄDU NIE MA ŻADNYCH ZNAKÓW USTAWCZYCH tylko mierzy sie podniesienie drugiej krzywki lub stosuje sie specjalny przyrząd wkrecany zamiast pompy podciśnienia
Już zlokalizowałem, która śruba jest którą. Czy te śruby jest się w stanie odkręcić bez wyjmowania pompy? Tą z góry próbowałem odkręcić zwykłą 10tką ale nie szło. I dałem sobie spokój. Mógłbyś kolego podesłać mi jakieś zdjęcie jak wygląda ten specjalny klucz do odkręcania tej śruby? Co do tej na torxa to tej nie próbowałem odkręcać. Ostatnio chciałem...
jedyne co mi powiedzila ze cisnienie w cilindrach jest dobre , i musze szukac przyczyny gdzie indziej. . . wtryski sprawdze dopiero na wyplate. a kat wtrysku gdzie sie znajduje? jeśli nie czujesz się pewnie to nie dotykaj ale jak sobie poradzisz to trzeba zdjąć górna osłonę rożrządu dokładnie oznaczyć piastę pompy z kołem kreską namalowaną markerem...
Do immobilizera na pompie udało mi się dobrać przy pomocy wiertarki (wcześniej musiałem odkręcić przewody wtryskiwaczy) .Wiertłem 5mm wywierciłem otwory w śrubach (wcześniej zrobiłem zagłębienia w łebkach większym wiertłem owiniętym taśmą klejącą aby nie uszkodzić plastikowej obudowy) i wbiłem w otwór torxa (akurat pasował) i wykręciłem. Były tam wkręcone...
Niekoniecznie klucz.Trzeba sprawdzić jak immo widzi klucz-czy jako nieautoryzowany,czy jako poza zasiegiem. Może być wina w tym że immo albo pompa nie jest z tego samego samochodu,i trzeba przeprowadzić inicjację. No albo wywalone bezpiecznik,wzglednie przerwana linia kodowa.
Masz nieszczelność w układzie, jeśli jedyną rzeczą którą ruszałeś był filtr paliwa to pewnie któraś uszczelka przy nim. Nie ma pompy wstępnej więc nie ma szans, żeby pompa wtryskowa zaciągnęła paliwo ze zbiornika.
Sposób ustawienia rozrządu w silnikach ISUZU 1,5 i 1,7 D jest w zasadzie taki sam. Różnią się tylko sposobem naciągu paska zębatego. Piszę z głowy - więc nie wiem, czy wszystko będzie zrozumiałe. O ile nie zdjąłeś jeszcze starego paska to poszczególne kroki wyglądają tak: 1. demontaż filtra powietrza i przewodu doprowadzenia; 2. odkręć przewód podciśnienia...
Jeżeli zwarłeś na krótko styki pompy i zagrało, to teraz probierzem żarówkowym sprawdź czy występuje napięcie na stykach włączających przekaźnik. Powinno być chyba przez chwilę po włączeniu zapłonu, następnie może zniknąć i pojawić się przy przekręceniu kluczyka na rozruch. Jak będzie ok, to chyba padnięty przekaźnik.
Witam. Moja Astra 1,7 DTI ma podobny problem mianowicie zapisuje się ten sam błąd (P0251) i auto gaśnie, usterka pojawiła się tydzień temu gdy był niski stan paliwa. Zgasło i odpaliło od tzw "szczała" pojechałem na stacje i dotankowałem przez 2 dni było OK. Gdy zaczeło gasnąć powiazałem to z niskim stanem paliwa. Wymieniłem f.paliwa i nic to nie pomogło....
Akumulator (roczny) oczywiście odłączałem i nic nie pomogło. Czytałem gdzieś na forum, że w astrach jeżeli padło jedno z urządzeń np ABS to zakręcenie rozrusznikiem automatycznie jest niemożliwe. Nie daje mi spokoju ABS ponieważ po odłączeniu od niego wtyczki co jest rzeczą normalną pojawił się bład U2108-00 czyli brak komunikacji z ABS, ale po ponownym...
Witam, zacznę od off top króciutko jeżdzę oplem astra pierwszej generacji w kompletnie ubogiej wersji wyposażenia. założyłem obrotomierz centralny i elektryczne szyby ale wspomagania nadal brak. a że teraz ma używać go kobieta to chciałbym to dołożyc. z zebranych informacji wiem ze to możliwe nawet niedrogim kosztem. mam kilka pytań związanych z tym...
Narzędzia specjalne Przyrząd blokujący koła zamachowego - nr KM-911. Przyrząd blokujący koła rozrządu - nr KM-852. Podpórka silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-6001. Przyrząd regulacyjny silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-909-B. Podpórka silnika (2000→ Astra/Zafira) - nr KM-6001-A. Przyrząd regulacyjny silnika (2000→ Astra/Zafira)...
witam tu masz obraz twojego rozrzadu nie potrzebujesz jakis wyspecjalizowanych narzedzi rozrzad jest naprawde prosty pamietaj zeby przed zdjeciem paska odpiąć akumlator. Dobrze sobie go ustaw na znakach góre i dół i zablokuj górne wałki. wykrec sobie swiece bedzie ci lepiej krecic ustaw wszystko idealnie zblokuj odkerc napinacz zdejm pasek potem wymien...
Hmm... przekaźnik kluczowany masą czyli przy zgaszonym silniku a więc nie wysterowanym przekaźniku sterownik powinien widzieć na nim z grubsza +12V... Po wyjęciu przekaźnika pojawia się błąd "niskie napięcie" więc poprawnie ( "....pompy oleju.." - (?) błąd tłumaczenia czy co). Obstawiałbym że błąd się sterownikowi bierze z tego, że zamiast spodziewanych...
Witam, Mam bardzo drażniący mnie już od dłuższego czasu problem. Otóż mam Opla Astrę 1.4 16v i pewnego ładnego dnia, zaświeciła mi się kontrolka check "samochód z kluczem" W instrukcji problem z ukł. elek. silnika/ skrzyni biegów system awaryjny. Pojechałem do mechanika który podłączył ją pod cdif/2 który pokazał o ile dobrze pamiętam "brak sygnału...
w przełącznikach jest moduł W "przełącznikach" jest moduł CIM, który pełni rolę "bramy" pomiędzy szybką i wolną magistralą CAN, posiada rozbudowaną funkcje immobilizera z zapisanymi sygnaturami transponderów wraz z anteną do komunikacji z transponderem w kluczyku, zawiera czujnik kąta skrętu kierownicy, itp. https://obrazki.elektroda.pl/8265858400_...
filtr paliwa wymieniony Dodano po 1 turbo raczej sprawne bo przy 20000 obrotow slychac ze sie zalacza a jesli by bylo uszkodzone to przeciez olej by mi caly poszedl do turbiny Dodano po 6 niżej w załączniku wysyłam pomiary zrobione moim kablem do samochodu to są pomiary na postoju: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows...
Rozrząd po wystrzale,urwało łańcuch pogięło zawory ,nie rozbierałem go tylko składałem i jest problem .Normalnie nie zapali za cholerę,dopiero po wciśnięciu gazu do spodu zaczyna łapać ale tylko na dwa gary .Jak już załapie chodzi jak cienki i jest brak reakcji na gaz.I tak ,rozrząd na pewno dobrze łańcuchy nowe są tam znaki i wszystko dobrze poskładałem...
Cześć planuje wymianę filtrów i chce to zrobić sam mam pare pytanek: 1.czy ciężko jest wymienić filterek w instalacji landi 98 wiem ze odkręca się śrubę (klucz 13) i zdejmuje brązowa "kopułkę" podmienia filtr i skręca... czy to wszystko? (oczywiście butla zakręcona). 2.filtr kabinowy dziś wyjąłem i rozleciał się w rekach wiec chwilowo jego brak czym...
pompka paliwa w zbiorniku - ciśnienie i zasilanie podczas kręcenia Jaka pompa paliwa w zbiorniku .1.7 dt-x- nigdy nie miały pompy paliwa w zbiorniku!! Dodano po 1 - zgoda na start czyli synchronizacja - jak to widzi ecu jak odpali na popych to jest. Dodano po 2 mechanik stwierdził że trzeba wyczyścić dpf więc go sam wyczyściłem Jak ty wyczyściłeś tego...
Oznaczenie nie tyczy się tylko prędkościomierza aczkolwiek całego zegara ( czyt. Licznika ) Różnica chyba nie wielka Ja osobiście w Asterce swojej zmieniłem licznik z W-1102 na W-1111 i działa bardzo pięknie bez zarzutów, co do odpalaniaTwojego samochodu. Ewidentna przyczyną jest pompa paliwa, nawet jeśli słychać jej rozruch po przekręceniu kluczyka...
niżej w załączniku wysyłam pomiary zrobione moim kablem do samochodu to są pomiary na postoju: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>-19/10/2013. 13:1251 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,1999 (X),Astra-G,Silnik,X 17 DTL Sterownik Klucz #1: 6B Klucz #2: 8F Ustawiony...
Witajcie. Mam problem z swoim Oplem Astra. Po przekręceniu kluczyka na zapłon, pompa nie pracuje przez chwilę, przez co ma problem z odpalaniem. Zaczyna pracować dopiero jak jest kręcony zapłon. Dodam, że przekaźnik pompy paliwa wymieniony i nadal to samo. Co steruje pompą po przekręceniu na zapłon, żeby podawała paliwo przez chwilę? Komputer zepsuty?
Załatwione. Miałem przerwę wakacyjna ale dopiszę jak zakończyłem sprawę. Wymiana pompy wbrew pozorom nie jest taka trywialna. Może z tej przyczyny, że te pompy się po prostu nie psują. Wymieniłem moją ale faktyczna przyczyną była oczywiście awaria sterownika. Dopiero specjalistyczny warsztat był w stanie to zrobić. Tak czy inaczej jeśli ktoś faktycznie...
Witam.Jeżdżę 2 lata w/w Astrą sprowadzoną z Holandii.Silnik 1,6i .Od początku nie działa instalacja benzynowa-zapalam i jeżdżę na LPG. Stwierdziłem uszkodzoną pompę paliwa-wymieniłem i okazało się ,że otwiera na maxa wtrysk.Oczywiście za chwilę silnik jest zalany.Posiadam cały aparat wtryskowy i go podstawię -myślę,że będę mógł odpalać na benzynie.Aktualmie...
Np w tym schemacie z autodaty z bezpiecznika f21 napięcie idzie również do 3 pinów we wtyku M. u mnie te piny są nieobsadzone. To akurat podejrzewam że zależy od wyposażenia, automatyczna skrzynia itp. Ale np wg AD '30' na przekaźniku pompy jest pośrednio po kluczyku, a wg Twojego schematu bezpośrednio z akumulatora, to akurat łatwo sprawdzić.
Posiadam Astrę 2 z silnikiem x18xe sonda2 /za katalizatorem/ Simens 5WK91709 liczba przewodów 4 nap.grzałki 12v zakres pracy 1v. Dane techniczne: gwint - M18x1.5mm na klucz 22mm długość kabli z sondą - 28 cm kolory przewodów dwa białe - podgrzewanie sondy szary - masa czarny - przewodzi sygnał prądowy z sondy do komputera benzyny sygnał sterujący -...
Witam, borykam się z ciężkim przypadkiem, auto po wypadku, akurat Opel uderzony w część z bezpiecznikami . Zrobione, połączone. Kiedy wkladam klucz kontrolki świecą, ogólnie okej, ale po przekręceniu jakby odpalaniu nagle wszystko gaśnie i echo, nie wiem gdzie już szukać, bezpieczniki sprawdzone.. masa sprawdzona, jest przejście od klemy a ż na silnik....
Też tak mysle że niestety sterownik.Zagladne jeszcze do pompki w baku ale to raczej nic nieda,szkoda że niemam na podmiane. Pomiary robiłem na przekazniku pompy.Tak jeszcze mam pomysł. Zeby ta mase co idzie ze sterownika na przekaznik cewki styk 85 wypiąc .I dac stała mase z akumulatora.Bo plus na styk 86 pojawia sie tez po zapłonie.Więc pompka zacznie...
Witam Jako ze jest to moj drugi post chcialbym sie przywitac i pozdrowic wszystkich. W zeszlym roku kupilem astre G, niestety samochod nie posiadal kluczy.Po dopisaniu klucza Opcomem problem zostal rozwiazany. Wczoraj zgubilem klucz, niestety w pamieci immo nie bylo juz miejsca na dopisanie kolejnego, a wiec wykasowalem wszystkie klucze i dopisalem...
Wtedy raczej miałby problem z odpaleniem - u mnie pali od pierwszego obrotu... Widzę ze po p[przekręceniu kluczyka komputer robi "przegląd " układu - żółta kontrolka jeśli tylko mignie to wiem ze już zostanie i będzie brak mocy, jak jest chłodniej - tak poniżej 10 stopni i silnik zimny to żółta kontrolka gaśnie po sek. -dwóch od przekręcenia kluczyka...
Ok. Dzięki Panowie za pomoc. Jutro jeszcze test czy odpali i to by było na tyle. A już się bałem ,że znów pompa padła. Mimo wszystko wolę pęknięty wężyk niż awarię pompy. Szkoda tylko że trzeba mieć zestaw kluczy aby odpowietrzyć układ. Sam się chyba nie odpowietrzy?
Witam. Auto nie odpala wcale. Był robiony test z plakiem/sprayem i też nie pali. Diagnoza komputerem błąd P0500 - czujnik prędkości. Wypedałowane błędy : 213970 050074 007071 21397F Moje pytanie, czy w baku paliwa jest na pewno pompa? Jeden mechanik stwierdził, że może nie być - dlaczego są tylko dwa przewody? Napięcie mierzyłem przy przękręconym kluczyku...
To tak wygląda jakby stacyjka, tak jakby wracała na zapłon skoro wszystko zaczyna świecić na desce. Nie wiem czy on ma zwykły kluczyk czy kartę czy jeszcze inny start stop ale ja bym zlecił przejrzeć to pod kątem elektrycznym. To może być pierdoła. Chwilowy zanik prądu na jakiś przekaźnik i cyk gaśnie. Po chwili wraca i możesz odpalić i znów to samo....
Dziękuję za odpowiedzi. Kilka rzeczy poszło jednak nie tak. Podpiąłem zamiennik ECU bez przykręcania go, podłączyłem z powrotem akumulator i zacząłem programować. W każdym przypadku przyjmował mój car pass, zaprogramowałem fizyczny klucz i zero problemów. Wyłączyłem stacyjkę, włączam od nowa, zaczynam programowanie w sekcji engine (wtryski etc) i tu...
stacyjka się nie wysuwa nic takiego nie zauważyłem oczywiście kliknięcie jest podczas wysuwania kluczyka co jet chyba prawidłowe ?
Może ktoś wrzucić fotkę tego transpondera z kluczyka? Ja mam możliwość zamontowania lampki w kluczyku, (Astra F C14NZ '97)ale jak go rozłożyłem to nic tam nie było. Myślałem że w stacyjce jest coś co odblokowuje immo jak kluczyk przejdzie przez wszystkie wsuwki i dotknie tego. W Instrukcji natomiast jest napisane, że kluczyk bierze prąd ze stacyjki...
Witam wszystkich.Mam problem z moją asterką.Byłem w serwisie Opla na komputerze.Wyskoczył kod 1631 {uszkodzony sterownik pomy wtryskowej} Na desce rozdzielczej zapalił sie zółty klucz.Stale sie świeci.Samachód ma 87 tys przebiegu i trochę się dziwię co do tej usterki.Asterka jeżdzi w "trybie serwisowym" Co mogę z tym zrobić? w Bosch-u za remont chcą...
przecież to paliwo co masz go nadmiar, przez pompkę która np pracuje na okrągło to wraca do baku z powrotem, ono się nigdzie nie wylewa i nie wyparuje. musi być wężyk na przewał :) Dodano po 9 apropos sprawdzenia tego przekaźnika od pompy paliwa. przecież słychać w aucie kiedy przekręcisz kluczykiem w stacyjce na pozycje taką w której zapalają ci się...
Astra H 2005 1,7CDTI Pompa CP3 nie buduje ciśnienia na rampie, przez co samochód nie odpala, ale gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulującego wydatek pompy, to ciśnienie szybko mija wymagane 24MPa i szybuje do ok. 80MPa. Od razu po przekręceniu kluczyka, ECU wysterowuje zawór wydatku na ok 33% (patrz oscylogram). Czy tak powinno być? Dodam, że w tym silniku...
Cześć. Mam problem z samochodem, mianowicie po przejechaniu trasy około 150 km zgasiłem go na chwilę (dosłownie 4 min) po czym nie chciał odpalić. Po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolki migają w dziwny sposób (raz się odpalają, a raz nie), do tego na zapłonie słychać dziwny głośny dźwięk z silnika z tego co ogarnąłem jest to pompa od wspomagania...
Witam może ktoś poradzi w czym problem tkwi ze po zagrzaniu silnika ginie napięcie na pompę paliwa. Wymieniłem przekaźnik pompy ten co jest pod maska na używkę bo bardzo się grzał ,jednak po pól godz auto gaśnie i z przekaźnika nie wychodzi napięcie na pompę ale jak "załączę" (mam otwarty przekaźnik)to napięcie idzie na pompe auto pali. Co może być...
Witam, auto jak w temacie, po nagrzaniu do 80 stopni miga kontrolka awarii elektroniki sterującej silnikiem (auto z kluczykiem), zgasi się go i już nie można odpalić. Opcom pokazuje : p1335 C- obwód czujnika wałka rozrządu wadliwe działanie. I teraz pytanie czy sugerować się opisem tego błędu, przypominam że to silnik na Common Rail, czyli nie ma pompy...
Witam Serdecznie.Nic nie znalazłem w wyszukiwarce,dlatego założyłem nowy temat. Problem polega na tym ze, mój ojciec posiada od 8 lat,w opel astra,1.6benz.1993rok, alarm Lampart 2.Pewnego poranka siadł akumulator,a co za tym idzie,spadło napięcie i alarm zaczął świrować.(wyć itd.)Moj ojciec w nerwach wyłączył kluczykiem,ale nie pomogło,tak wiec wyrwał...
Witam.Mam problem.Może mi ktoś powiedzieć do czego służy zawór elektromagnetyczny na pompie wtryskowej BOSCHA do Opel Astra 1,7td,znajduje się on z lewej strony pompy.Jaką on ma zasadę działania,z którego czujnika jest zasilany,jaką funkcję spełnia.(Nie chodzi mi o ten odcinający paliwo z kluczyka,tylko o ten drugi taki sam).Jak ktoś wie;na wolnych...
Witam, jestem nowy na forum. Mam podobny problem, ponieważ zaczęło sie od alternatora, przy obrotach poniżej tysiąca lekko żarzyła sie kontrolka. pozniej juz alternator przestał działać, a co dziwne wspomaganie pomy pracowało po przekreceniu kluczyka na 1 stopien. i wydaje głosne dzwieki. prosze o pomoc. dodam że auto to opel astra g 1.6 8V, alternator...
Panowie zauważyłem coś takiego: auto chodzi kasuje błąd P1631 czysto auto chodzi dodaje odejmuje gazu i lampka potrafi się zapalić dodam gazu gaśnie.-efekt losowy Dalej robię tak ze skasowany błąd czysto jest.Gasze auto. Przekręcam ponownie kluczyk i lampka już pali się na stałe i wybija błąd.-efekt również losowy.Sterownik widzę ze musiał już kiedyś...
Witam Jako, ze mój temat nie przyniósł, żadnych odpowiedzi postanowiłem się przypomnieć. Obrotomierz teraz zostawimy w spokoju. Więc: Witam jak w temacie problem dotyczy samochodu: Opel Astra 1.7 TDS 82KM 1995r kombi z silnikiem issuzu Tc4ee1 Naprawiłem dzisiaj alternator (dioda prostownicza spalona) wymieniłem też regulator napięcia, łożyska i uszczelniacz...
silnik nie gaśnie odpala normalnie tylko ten warkot po przejechaniu oklo 20 km. no i pojawienie się błędu PO216 błąd pojawił się tylko 3 razy spróbuję jeszcze odczytać te błędy po przektęceniy kluczyka dzięki
Wyobraźnia jest... pod kątem serwisu ;-) Wymiana świec też do przyjemnych nie należy... Ja używam do tego klucza z przegubem cardana
Dodam że różnica napięć może wynosić 0,2 v i też powinna wystartować.Mowa o różnicy napięć po między cienkimi kabelkami do pompy jednak że napięcie po kluczyku powinno być niższe od nap pomocniczego z alternatora wtedy powinna wystartować.Ciekawostka: Mając uszkodzony bendiks w rozruszniku i po kilku próbach może załączyć się wspomaganie mimo że silnik...
Na lince pali, a z kluczyka nie chce?
Opiszę dokładniej: po włożeniu klucza do stacyjki i przekręceniu do 2 pozycji następuje check układów - gasną kontrolki po bokach (abs itd), natomiast na zegarze głównym ta zółta zbiorniczek z gwiazdką przygasa na ułamek sekundy po czym zapala się na stałe i nie gaśnie następnie nie gasną te z konturem silnika i auto z kluczem, ale to może skutek że...
witam mam prolem z astra siadla niby pompka paliwa (diagnoza 2 mechaników) wymienilem na nowa odpalila pojezdzila tydzien i nieodpala nie slychac pompki po przekreceniu kluczyka prad nie dochodzi na kostke do pompy prosze o pomoc
Witam wszystkich, mam problem ze swoim Oplem, a mianowicie po odebraniu auta od mechanikow....wymiana pompy wody i poduszki tylnej silnika samochod nie ma kompletnie mocy. Niestety auto moge oddac dopiero w poniedzialek, bo wyjechalem. Jak to wyglada: wyglada to tak jakby odcielo turbine....zwykly, mulowaty diesel, a dodatkowo przy wcisnietym gazie...
Witam. Problem pojawił się kiedy odpaliłem auto rano wszystko było ok. Ogarnąłem ze śniegu, wsiadłem, otworzyłem schowek i nagle zgasło. Ponowny rozruch bez rezultatu. Po przekręceniu kluczyka brak normalnie słyszanego dźwięku pompy oraz nie zapala się kontrolka silnika, która zawsze się paliła kiedy nie pracował. Mam instalacje lpg. Chciałem spróbować...
Wytypowałem Audi i Audi kupię. Porównując moją Astrę z 99 z Audi A3 z 97 - przepaść, pod względem rozwiązań jak chociażby właśnie budowa silnika ( przykład - w Astrze 1.8, żeby wymienić termostat, trzeba zdejmować rozrząd - bez komentarza ) a audi można rozkręcić przy użyciu śrubokręta i kilku kluczy (nie durnych torx-ów jak w oplu) pod blokiem... Audi...
Witam mam problem z astrą jak jest ciepły silnik to ma ciężko odpalić jak zimna to pali dobrze podmieniłem sterownik i teraz nie gaśnie ta żółta kontrolka samochodzik z kluczykiem i wogóle nie odpala, nawet założyłem stary i to samo kontrolka nie gaśnie, co to się stało? Z góry dziękuję za pomoc
Witam! Mam bardzo podobny problem z Astra iii H z16xap. Auto potrafi jezdzic bez problemowo a gdy jest zimno lub wilgotno dzieja sie cuda. Czasem odpalam i potrafi zamulic. czasem zgasnie. czasem brak mocy. Gdyz wiecej jezdzilem na cieplym silniku nie moglem wielokrotnie odpalic auta. Przy przekrecaniu kluczyka wyraznie klikal przekaznik pompy paliwa...
Jeśli chodzi o napięcie na wtryskiwaczach w Oplu Astra G z silnikiem Z16XE, oto kilka informacji, które mogą ci pomóc w diagnostyce: 1. Napięcie na wtryskiwaczach: W momencie, gdy silnik jest "na zapłonie" (przekręcony kluczyk, ale silnik nie pracuje), na jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza powinno być napięcie stałe +12V, które pochodzi z przekaźnika...
wtryska raczej nie przebija bo jak tylko odstawię to gaśnie a z wtryskiem to nie jest to taka prosta sprawa podstawiam z forda transita. Orginalnego nie bardzo się da sprawdzić ,trzeba najpierw wyciągnąć wałek rozrządu potem płetwę a na końcu specjalnym kluczem wyciągnąć go z głowicy dlatego sprawdzam na innym Dodano po 3 tak prywatnie to staram się...
Może byś uszkodzony steronik pompy, a w nim tranzystorek kluczujący nastawnik dawki, zapnij się oscyloskopem na kable do nastawnika i popatrz czy jest kluczowany. Albo zapieczony jest nastawnik...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam problem z Astrą.Auto stopniowo zaczęło słabnąć i ciężej odpalać zapalał się czek na 3 sekundy i gasł.Trwało to tydzień czasu aż w końcu nie można było uruchomić samochodu,jak przekręciło się kluczykiem wariowały na desce wszystkie kontrolki.Po bardzo ciężkim odpaleniu nie działa obrotomierz i nie załącza się turbina,auto...
Dziękuję wszystkim za pomoc. Mechanik podłączył komputer i wszyszlo uszkodzenie pompy. Odkręcił przewody od wtrysku , odpalił na plaka, i nawet kropla nie poleciała. Sprawdzał napięcie na pompę , ktore jest prawidłowe. Moje kolejne 3 pytania są następujące: 1. Czy wystarczy zmienić tylko sterowniki( co na 99% jest przyczyną) czy też należy zmienić tłoczek(...
Witam.Objaw jest taki ,że samochód chce odpalić , ale nie może rozrusznik chodzi wszystko działa.Jeżeli chodzi o typowy objaw to po przekręceniu kluczyka nie slychać pompy paliwa ,ale jak podłącze ją na krótko to pompa działa. kod błędu to 1604 iskra na świecach jest lampka silnika raz migała teraz cały czas się pali wtryski wszystkie ok.
Sterownik stale podaje + na zawór a kluczuje minusem najpierw sprawdzasz czy masz plus w obu przewodach( cewka zaworu przewodzi) jeśli tak to dalej podłączasz diodę led bez rezystora i próba rozrusznikiem, musi migać. (tylko bieguny muszą być dobrze czyli próba raz tak a raz tak). A i jeszcze jest dobrze sprawdzić zasilanie samego sterownika pompy najlepiej...
A słyszysz pracę pompy po przekręceniu kluczyka w kontrolki ? Przez chwile powinna pracować i się wyłączyć. Skoro masz iskrę to albo padła pompa paliwa albo nie otwierają się wtryski.
Też nad tym myślałem troche ale zrobiłem w inny sposób:po przekręceniu kluczyka (rozruch) napięcie idące na cewke rozrusznika pojawia sie na przekazniku (sterowanie ) załącza pompe,po puszczeniu klucza kiedy silnik zacznie pracować i zgaśnie ciśnienie oleju na drugim przekazniku (podwujnym) znika masa wtedy włącza drugi styk pod który podpięta jest...
Czarny przewód przy tym fioletowym przekaźniku, zobacz czy masz na nim napięcie po kluczyku. Żarówką nie miernikiem.
Witam Mam od jakiegoś czasu problem z wchodzeniem na obroty po uruchomieniu silnika w mojej Astrze G 1.6, 16V silnik Z16XE Multec.Autko jest zagazowane i dopiero po przejściu na gaz problemy znikają. Odczytalem dziś błędy i mam komunikat :Fuel pump relay contact problem i sugestia programu diagnostycznego : Battery voltage is greater than 6.0 V The...
wiesz można spekulować tylko ja osobiście niespotkałem sie z czymś takim.Zatarta pompa ciągnie troche prądu,za mocny bezpiecznik-grzejący sie przekaznik-zwarcie miedzy zwojami-może może uszkodzić element kluczujący.Ale to tylko dywagacje. :D
Mam jeszcze pytanie co do pompy. Czy ma ona wydawac dzwiek slyszalny np z miejsca kierowcy???. Obecnie po sciagnieciu tylnego fotela oraz dekla maskującego gdy przestawie ucho to delikatnie slychac jak costam szumi (po przekreceniu kluczykow czy tez probie odpalenia). Nie wiem jak bylo wczesniej czy bylo slyszac pompe ale cos mi sie przypomina ze bylo...
Immo blokuje, nie wypadło Ci nic z kluczyka?
Witam przyjechałem do domu zgasiłem i 2 dni później cisza wkładam kluczyk, nie ma kontrolki świec zarowych i nie kreci silnikiem nie łączy się ze sterownikiem silnika ani abs patrzyłem wiązke przy sterowniku nie widać zgnitych kabli ani wtyczek, sprawdziłem ze na pinie 1,2 masa/5,6 12v(30)/ pin 23,50 12v(15)/ nie wiem czy mam dobry schemat sterownik...
Witam Jestem posiadaczem opla astry g jak i psa, tak psa który pogryzł mi przewody w tym oto aucie :D Problem polega na tym iz nieświadomy całego zajścia chciałem odpalić auto które po przekręceniu kluczyka zachowywało się normalnie tzn rozrusznik kręcił ale auto nie chciało odpalić, i pompa paliwowa w ogóle się nie załącza plus check engine nie gasnie...
Odciecie glownego zasilania czyli zaraz po stacyjce to dobry pomysl gdyz w astrach trudno sie dostac do tego miejsca. Ja jednak proponowalbym 2 punkty odciecia. Pierwszy to zasilanie pompy paliwa. Drugi to zasilanie cewki lub masa kluczowana z kompa do cewki. Dwa rozlaczone obwody znacznie trudniej ominac niz odciecie glownego zasilania ktore mozna...
Witam serdecznie w moim pierwszym poście na forum ;) Jak zasygnalizowałem w temacie - mam problem z alarmem. Samochód: Opel Astra F Classic, silnik X16SZR, alarm Lagenford nie wiem jaki dokładnie ponieważ nie udało mi się dostać do centralki która jest sprytnie zablokowana za bezpiecznikami (trochę powyżej chyba nawet). Objawy: któregoś ranka samochód...
Witam, Kupiłem niedawno Astre H III 1.8 16V 130 tys.km, 2008 z Niemiec, przyjechała do mnie rozładowana. Akumulator wymienilem, ale silnik kreci choc nie zapala - metoda hamulec/gaz nie pokazuje zadnych bledow. Domowa metoda na sprawdzenie ELMem327 tez nie pokazuje nic. Przy listwie wtryskowej jest koreczek zakrecany czarny po prawej stronie, odkrecilem...
Tak przeglądam schematy i chyba w Astrze F nie ma oddzielnego bezpiecznika od ECU. W takim razie sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa i czy słychać załączenie się na chwilę pompy po przekręceniu kluczyka. http://static.elektroda.pl/attach/bezpie...
Podgląd mam przez opcom i LPG. Błędów generalnie brak poza EGR, którego musiałem się pozbyć. Mam drugi "czysty" sterownik zalogowany do samochodu. Czysty w tym sensie, że bez "dziwnych" adaptacji. Zachowanie jest takie same. Na zimnym sonda i tak nie pracuje a przynajmniej nie w pierwszych 15s. Reset z klemą nic nie dał. Jak był problem z odpalaniem...
Kupiłem przekaźnik i podmienilem i jest samo. bezpiecznik od pompy paliwa będzie pod kierownicą? Pompa pracuje dopiero po przekreceniu kluczyka na drugi poziom czyli rozruch. Na przekazniku gdy zrobię mostek na wtyczce słychać pompę ze pracuje.
Witam, mam problem z Oplem astrą f mianowicie : Auto jeździło normalnie zgasiłem i po jakimś czasie zszedłem do auta chciałem odpalić i się nie dało, po przekręceniu kluczyka zapłon powinno być słychać pompę paliwa jak zaciąga paliwo i tego nie słychać, najpierw sprawdziłem przekaźnik pompy prąd podaje, zmostkowałem kablem i nie słychać pompy paliwa,...
To raczej dosyć normalny objaw - jak auto postoi noc na zimnie, to może na to mieć wpływ dosłownie wszystko. Wspomniane cofanie się paliwa do baku - chociaż jak przekręcisz kluczyk, i nie odpalasz od razu, to pompa zdąży już dostarczyc paliwo - gdyż już w tym momencie pracuje. To mogą byc świece, zawilgotniałe przewody wysk.napięcia itp. itd. Ale kręcenie...
(...) o się krztusi. Silnik nie pracuje równomiernie i traci moc. Jakbym miał za wysoki Ping 🫣 Zapaliła się kontrolka ESP i pali się cały czas. Jaki może być powód? Dużo czytałem i ponoć wymiana świec może pomóc? Niestety nie jestem ekspertem jeśli chodzi o auta,wiec każda rada będzie pomocna. Dziękuję! Witaj na forum! Z opisu Twojego problemu wynika,...
Witam Po uszkodzeniu silnika wymieniłem cały silnik wraz z pompą i sterownikiem pompy. Komputer został stary. Teraz nie zapala, po włączeniu zapłonu nie ma żadnych błędów ale nie włącza się grzanie świec żarowych (nie świeci kontrolka ani nie ma napięcia na świecach) ale układ jest sprawny zarówno kontrolki świec jak i przekaźników (wymuszone launchem...
Hej, Masz podobny problem co ja miałem w moim 1.7 DTR, przyczyną jest vacum pompa która przepuszcza olej na elektrozawór turbiny przez co gruszka się zacina i wyskakuje autko z kluczykiem. Kup nową vacum pompe i elektrozawór (chodź nie które da się uratować rozbierając i czyszcząc je), co do używek vacum pompy z alledrogo nie polecam (czasem szkoda...
astra klucz klucz astra klucz pompy
domykanie drzwi przesunięcia bitowe numer administratora
adapter bluetooth mackie thump
Moduł komfortu Passat B5 1.9 TDI - brzęczenie i wibracje Ekspres Siemens EQ6 nie pobiera mleka - co robić?