1. wystarczy kupić pestkę i dopisać klucz 2.Jeśli ktoś ma czytnik to może sprawdzić czy transponder działa. 3.Można całkiem usunąć immo ale trzeba ingerować w eeprom np. sterownika silnika 4. Najtaniej chyba będzie kupić pestkę immo i dopisać klucz .
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
Cewka może padać. Kontrolka silnika lub klucz nie wyskakuje?
Opcom + pin z carpass.
Klucz bez przycisku służy do otwarcia drzwi i odpalenia auta. Klucz z przyciskami uruchamia alarm. Centralnego brak, ewentualnie może być z klucza, ale wątpię. Do uzbrojenia alarmu trzeba chwilę odczekać, czyli po włączeniu około 1 minuty i wtedy powinien już działać.
Kluczyk nowy,czy używany? Jeżeli nowy,to trzeba go wprogramować odpowiednim urządzeniem. Drugi klucz działa poprawnie?
U mnie za taki klucz robi od lat coś takiego: http://obrazki.elektroda.net/25_12667060... Czas wykonania:10 minut,materiał:stal sprężynująca,dawca:przednie pióro wycieraczki Syrena,skuteczność 100%. :D
Koledzy, przecież jak auto odpala i gaśnie to nie jest problemem immo, immo nie pozwoliłoby odpalić wcale. Skoro miga check to trzeba sprawdzić o co mu chodzi kompem, a nie wymieniać bez sensu sterownik, przeciez to nic nie da, a tylko namnoży kłopoty.
Jest to tłumik drgań skrętnych. Ratuje Cię tylko wymiana i nie zwlekaj z tym bo za chwilę rozleci się do końca. Wymiana banalnie prosta (potrzebny klucz pneumatyczny).
-odczytać pin z puszki immo, siedzi tam HC05. lub - udać się na serwis i na podstawie numerów VIN dostaniesz numerki. Ale wpierw pasuje się zorientowac czy nowy klucz jest z transponderem.
Kolego, a masz klucz dynamometryczny aby dokręcić świece odpowiednim momentem? (25 Nm)
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
W Twoim kluczu Valeo 13.149.658 GM 13149658 wystarczy zastąpić oryginalny transponder, nowym - prekodowanym pod Opla - PCF7941AT i klucz będzie odblokowany i w pełni programowalny - jak nowy :) Poniżej przykładowe zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/3682121500_1...
Odkręć i wyciągnij wybierak ze skrzyni (4 śruby na klucz 11), zobacz czy widełki są w jednej linii
Rozbierałes klucz czy nie? Może updał, rozłożył się i tranponder wyleciał?
Klucz 15 płaski i za rolkę napinającą . Klemę odłącz to oczywiste kluczyk też wymij. Przewody po odkręceniu altka z góry jak go obrócisz.
Zakładasz klucz bodajże 15 i w lewą stronę odciągasz napinacz i zakładasz pasek.
OK astra ma inny kokpit niż tigra. Wsadz głęboko uchwyty(tzn ten klucz np. ze szprychy) tak aby odgięły się zapadki, później próbuj ścisnąć i ciągnąć w prawo-lewo. Lewo i prawo i Wysunąć.Jak niebyło nigdy wyćiągane to dobrze siedzi i będzie trochę ciężko.
Poszukuje kogos (firma), kto polutuje styki na plytce - prawdopodobnie styki podstawki baterii urwaly sie od plytki. Najchetniej okolice Wolomin, Kobylka, Zielonka lub Warszawa. Jesli napisalem w niewlasciwym dziale prosze o wyrozumialosc i przeniesienie.
99 usterek to dolny sterownik, usterka obwodu zaworu przelewowego. Wykręcisz sterownik ( 4 śruby na klucz 10mm)-przyśrubowany do bloku silnika z tyłu, jak się blok schodzi z misą, przyślesz-naprawię.
Mam to samo z Zafirą 1,8 silnik X18XE1. Czyszczenie "zespołu przepustnicy" sprayem do czyszczenia gaźników pomaga ale na krótko. Jestem świeżo po demontażu takiego podzespołu i muszę powiedzieć, że spray wszystkiego nie wyczyścił - zrobiłem to ręcznie pędzlem i benzyną ekstrakcyjną. Teraz jest lepiej. Demontaż nie jest trudny ale musisz mieć klucz nasadowy...
Panowie mieszacie pojęcia, już w poprzednim wątku pisałem, tutaj siedzi pompa Denso, nie vp44, i nie ma sensu jej wymieniać. Jak już to można wyjąć sterownik pompy, który jest oddzielnym elementem i go sprawdzić. Trzyma się 4 śrubami na klucz 10, trzeba go rozkleić i poszukać zimnych lutów które są częstą przypadłością, ale wydaje mi się że nie w tym...
Słuchaj, jak dla mnie działasz trochę nielogicznie, już powiem o co chodzi- trzeba się upewnic co do kompletacji tych części. Poproś kogoś kto ma tester Tech1 o sprawdzenie układu. Odpytując imobiliser na zapamiętane uszterki dowiesz się czy klucz jest wlaściwy ( mogą być błędy TP klucza-poza zakresem, TP klucza-klucz nieuprawniony) jak i zrobisz sobie...
Co do kwesti mechanicznej to ja bym przełożył wszystkie zapadki ze starego bębenka do nowego i wtedy będzie działał że starym kluczykiem, natomiast jeśli chodzi o centralny to czy podczas naciskania na przycisk dioda na pilocie się zapala?
Przekaźnik inicjuje ruch początkowy, resztę ruchu załatwie krańcówka, więc do silnika musi dochodzić jedno napięcie stałe.Na silniku jest dwupinowa kostka, jeden bolec ma mieć napięcie stale jak jest włączony klucz w stacyjce. Defekty to przełamana instalacja na łaczeniu klapa->nadwozie lub zestalony smar smarujący ślimacznicę, smar ten przyjmuje konststencję...
Witam.Zwykly pneumat i troszke rozwagi i bedzie ok.
TPS! TPS! TPS! to podstawa! Bo skąd końputer ma wiedzieć że ty "ruszyłeś"? i skąd ma wiedzieć że WŁAŚNIE TERAZ POTRZEBUJE dać ci więcej gazu niż na wolnych obrotach? Ma czekać na sygnał z sondy lambda? czyli da gaz po 5 sek jak mu sonda powie: "kierowca ruszył, mieszanka słaba"! ... Bezwladnosc sondy lambda to 5 sekund ??:-) Podepnij sobie miernik...
Kumpel miał tak samo -- okazało się że w nocy ktoś chciał mu auto sprzątnąć ale został spłoszony i nie skończył włamu. Wymieniał (płatne z AC) zamki, kluczyki, immo.
Czy po tym kłopotliwym odpaleniu nie podśmierduje delikatnie benzyną? Pisałeś, że kable masz z rurkami, ale czy przy samej głowicy są rurki osłaniające końcówki kabli(te orurkowane). Często kable mają przebicie, które jest niewidoczne właśnie poprzez rurki osłonowe wystające z głowicy. Gdy miałem głowicę(od 16N) właśnie z rurkami(świece na klucz 16mm...
To piszę że kostka trzyma mieszadło. Sam mechanizm raczej nie jest uszkodzony.
Jaki dokładnie silnik?,bo można zmienic sam sterownik od starszego modelu.
Stacyjka zazwyczaj jest bardziej wyrobiona niż wkładki w drzwiach. Powrót do ślusarza i niech poprawia do skutku. Kluczyk jest tylko i wyłącznie mechanicznym przyrządem i immo nie ma nic do tego. Poza tym dobry ślusarz poprosiłby Cię o przetestowanie przed zakończeniem dorabiania.
Witam ! Man Problem iz moja dziewczyna zgubila zapasowy kluczyk do opla. Jesli kupil bym na necie kluczyk od opla astra h,czymoge go normalnie zakodowac.poniewaz wyrobienie nowego z Pilotem w serwisie wiaze sie z duzymi kosztami.kluczyk jest mniejszym problemem od pestki.,proszę o pomoc .dziękuje.
Wyczyść rurkę solenoidu reduktora . Wykręć cewkę , potem klucz 21 i rurkę . Następnie wyczyść z osadu tłoczek i samą rurkę . Poskręcaj i powinno pomóc ...
Witam serdecznie wszystkich mam taki problem bo nie dawno kupiłem auto lecz za późno sie zorientowałem że kluczyk i pilot jest od innego opla i tu pytanie czy da sie jakoś skonfigurować pilota i klucz z moim autem tak bym mógł zamykać i alarm włączać ? Model samochodu to opel astra 1.6b benzyna rocznik 2004
dziękuje a to musi byś jakiś specjalny klucz ??
Problem rozwiązany trzeba było rozkręcić pół auta, wykręcić zawór odcinający paliwo ( klucz 38), rozebrać go,przeczyścić, złożyć wszystko i jest ok Pozdrawiam serdecznie wszstkim
nie działa centralny z pilota ... a działał czy tak już kupiłeś ? Kluczyk wydaje się być Oki dioda mriga na pilocie Jaki kluczyk, jaki pilot - klucz Astry G z wbudowanym w "główce" pilotem ? https://opel.7zap.com/pl/car/t98/c/12/4-... https://obrazki.elektroda.pl/2375088000_... Jeszcze jakieś pomysły? Podłącz Tech 2 i sprawdź "co widzi"...
Punkt przelewowy może służyć jak miejsce dolewania oleju. Pompka do wlewania oleju, wężyk i ładnie wszystko wchodzi. Obok miejsca gdzie wchodzi lewa półoś jest taki punkt przelewowy, korek na klucz 13.
Klucz który posiadasz może być oryginalny na pcf7941e . Problem może być w tym ,że ktoś wymienił jakiś moduł . Sprawdź który moduł ma inny win lub zgłasza problem o którym pisałem zresetuj wszystko , i zakoduj od początku aż zgaśnie informacja , potem dopisz klucz który masz .
Wsadź klucz do stacyjki włącz zapłon i naciśnij zamykanie na pilocie i trzymaj 30sek powinien zamknąc się central czyli otrzymasz potwierdzenie że klucz został zaprogramowany.
Kluczyk rozsuwasz na pół i transponder wyciągasz palcami. Wkładasz do nowego klucza i Fajnie. Tylko nie wiadomo jaką wkładkę zamka i z jakimi kluczami kupił autor tematu? Ja kupiłem z kluczami w których nie było kieszonki na kostkę immo. Były to zwykłe klucze. Bez możliwości połączenia pilota centralnego zamka. Takie jak zapasowy klucz kupowany razem...
Silnik 8-zaworowy. A co chodzi o "checka" to dziś dzwoniłem do diagnostyka, to mówi że jak mruga check to jest usterka immobilizera i że powinienem dorobić klucz i zkodować go i powinno działać. a powiedział też żeby spróbować odpalić drugim kluczem, więc tak zrobiłem,ale niestety dalej to samo się dzieje. Czy jest warto dorabiać kolejny klucz? czy...
Wymiana samego koła ,potrzebny specjalny klucz i klucz pneumatyczny
Zamawiając stacyjkę w ASO ,podaj im numer mechaniczny klucza,który jest zapisany w "Car Pass". Dostaniesz stacyjkę pod ten sam klucz ,który masz,czyli nadal masz jeden i ten sam klucz.
Racja Karaczan - mój błąd. Do zakodowania immo potrzebny jest pin samochodu który znajduje się na car pass i tester diagnostyczny np. tech2, op com. Kodowanie w ASO - tam też ściągną pin z fabryki (jeżeli go nie masz), oczywiście za dodatkową kasę, lub u kogoś kto ma taki sprzęt. Jednak nadal pozostaje pytanie - czy drugi klucz posiada pestkę immo?.
Czy udało się komuś przelutować i zaprogramować transponder w tego typu kluczu? Chcę po taniości dorobić klucz kupując używany klucz oraz do tego nowy transponder i grot.
Witam. Przeczytałem większość rad jak ustawić centralny zamek tzn jak zaprogramować kluczyk ale nic to nie dało-może jakieś propozycje to zrobić? 1 wsiadam zamykam drzwi czkam 30 sek ustawiam klucz w pozycji 2 ,zapalają sie kontrolki -wciskam zamknij i nic. j.w. to samo i wciskam otwórz i też nic-doda świeci w pilocie około 3 sek. 2.wsiadam zamykam...
Oryginalny, tylko klucz
witam tu masz obraz twojego rozrzadu nie potrzebujesz jakis wyspecjalizowanych narzedzi rozrzad jest naprawde prosty pamietaj zeby przed zdjeciem paska odpiąć akumlator. Dobrze sobie go ustaw na znakach góre i dół i zablokuj górne wałki. wykrec sobie swiece bedzie ci lepiej krecic ustaw wszystko idealnie zblokuj odkerc napinacz zdejm pasek potem wymien...
Zakupiłem nowy podnośnik trapezowy. Nie wierząc w zapewnienia producentów nabyłem taki na wyrost - teoretycznie do 2 ton. Przesmarowałem go porządnie, rozkręciłem i skręciłem parę razy a teraz ładnie leży w samochodzie. Zaopatrzyłem się także w klucz krzyżowy oraz klin. Mam nadzieję że nie będę musiał szybko sprawdzać jakości tych narzędzi. Oby nie....
Piasta wymieniona.. Wybór padł na firmę Febi Bilstein. Nie było większych problemów z wykręceniem starej. Obyło się bez rurki. Zdziwiło mnie tylko to, że śrubę z piasty wykręcił zwykły sieciowy klucz udarowy za 100zł który niby ma napisane 800 Nm ale raczej ma max. 140 Nm. Było widać, że piasta nie była wymieniana bardzo długo a może i od nowości. Po...
Na moje oko kluczyk. Kiedys włamali mi sie do bagarznika i musialem kupic nowy zamek. Zamowilem go w oplu zeby org kluczyk pasowal i dostalem do zamka klucz bez Immobilizera. Da sie nim odpalić auto własnie na 4 sekundy, nie reaguje na gaz i zaraz gaśnie.
P1614 Niewłaściwy kluczyk z transponderem P1616 Moduł ster. kolumny kier. (CIM)- błędny identyfikator środowiska Zaczyna siadać klucz , lub standardowo CIM ma problemy . Spróbuj pojeździć na drugim kluczu i zobaczysz czy usterka powraca .
Samochód na kanał, wchodzisz pod niego i na skrzyni biegów jest korek, prawdopodobnie na klucz imbusowy. Na samym dole skrzyni do zlania oleju, od przodu śruba, korek do kontroli poziomu oleju i od góry skrzyni do uzupełniania.
Może ktoś poda namiar na fachowca - zachodniopomorskie lub śląskie. Zapraszam również do mnie, od razu dokoduje Ci klucz do autka.
Dziś złapało mi lewe koło. Przejechałem 20 km. Po zatrzymaniu felgi i tarcze były ok. Nie odczuwałem, że "trzyma auto". Na powrocie 3km od domu poczułem spadek mocy. Z tarcz dymek bo nowe i jeszcze farba na nich😜 Akurat w tej miejscowości był sklep i kupiłem klucz 10 żeby upuścić płynu hamulcowego przez odpowietrznik. Ciśnienia tam NIE było....
można kupić taki kompletny klucz i zaprogramować . To masz na filmiku , fakt Astra H -to przykład tam wyraźnie autor filmu podaje dane. W czym problem znaleźć właściwą płytkę i przelutować TP? Bym szedł w tym kierunku. Jeszcze dokładnie bym sprawdził i postarał się naprawić stary kluczyk.
Nawet jak to uklecisz jakoś to będzie niezgodność VIN w modułach a tego nie zmienisz w tanich pieniądzach. znachorów co zaprogramują kluczyk i na końcu mówią nie da rady to już pogoniłem trzech. Pozdrawiam I pogonisz jeszcze dziesięciu bo to nie astra czy paserati. Po klucz idzie się do serwisu z numerem Vin i dowodem własności auta.
Witam. Moja Astra 1,7 DTI ma podobny problem mianowicie zapisuje się ten sam błąd (P0251) i auto gaśnie, usterka pojawiła się tydzień temu gdy był niski stan paliwa. Zgasło i odpaliło od tzw "szczała" pojechałem na stacje i dotankowałem przez 2 dni było OK. Gdy zaczeło gasnąć powiazałem to z niskim stanem paliwa. Wymieniłem f.paliwa i nic to nie pomogło....
Moduł komfortu jest sprawny,bezpieczniki tak samo zrobiłem to co kolega pisał dalej nic kupiłem nowy klucz dalej cisza bagażnik, i drzwi kierowcy mają zamki reszta otwiera się automatycznie i tu jest problem bo się nie otwierają posrawdzallem przewody wszystko ok już nie mam pomysłu nawet zamek wymieniłem w drzwiach kierowcy i dalej cisza dziękuję panowie...
Nie. Ten duży u góry na klucz bodajże 42.
Na dzień dzisiejszy na szrocie nie ma żadnej astry g.Pojechałem do odległej o 15 km do zakładu co dorabia klucze.Gość dorobił klucz który otwiera i odpala auto.W przypadku daje sobie sokój z tą centralką.Dzięki za wszelkie informacje.Temat uważam za zamknięty.
Sterownik silnika, pętla od immo i transponder. A swoją taniej będzie nowy klucz dorobić?
Czyli kluczyk to klucz do sukcesu !!!
Taka blaszka jest zabezpieczeniem trzeba ją wyciągnąć i przewód wyjdzie z metalowego uchwytu. Potwm tylko odkręcić. Dobrze dopasowany klucz 11-12. Najlepiej specjalny do przewodów. Bo można sobie biedy narobić.
Nietety kluczyk ten nie pasuje do astry kuzyna ... i bardzo dobrze, bo to było by tak jak by Twój klucz z domu pasował do domu kuzyna. Czy istanieje jakaś możliwość dorobienia takiego kluczyka Tak w dobrym warsztacie dorabiania kluczy. w aso W ASO nic oprócz wymiany systemu nie załatwisz. Zresztą może należy zadzwonić i zapytać w ASO ! czy można jakoś...
witaj kabel prądowy z alternatora idzie do rozrusznika i dalej do akumulatora sprawdż połączenie na rozruszniku klucz 13mm
Witam serdecznie, kiedyś wymieniałem wkładkę w aucie i poszedłem ze starym kluczykiem od stacyjki do mechanika, który przełożył mi chip i nowy kluczyk odpalał auto jak stary oryginalny ale teraz zgubiłem klucz z chipem i nie mam chipu. Mam klucz zapasowy ale nie ma chipu więc mam pytanie: co mam teraz zrobić z góry dziękuję. Post był raportowany, poprawiłem...
Pisał że ma. Natomiast żaden sprzęt nie zastąpi myślenia. Miałem gigusi którzy chcieli wpisać nowy klucz w sytuacji, kiedy miejsce na wpisanie tego klucza było już wyczerpane.
Witam kolegów Mam ogromną prośbę o pomoc w kodowaniu kluczyka do Opla Astry z 2004 roku . Kluczyk upadł i od tej pory nie można uruchomić autka , centralny zamek działa . Uszkodziło sie immo a dokładnie jego tzw pastylka . Po rozebraniu kluczyka uważam że jest to zintegrowane immo z kluczykiem ( nie ma osobnej pastylki a ta jest przylutowana ). Po poszukiwaniach...
jak się uprzesz, to dwustykowy przekaźnik , spory kondensator,jakaś dioda, rezystorek, i gotowe. Hasło klucz - multiwibrator monostabilny.
Zwykła zarówka, pod przyciskiem ze znaczkiem opla jest bateryjka. Klucz rozbiera sie prosto, rozpaławiasz, baba sobie nawet poradzi.
słuchaj,ale nie stacyjka,stacyjkę zostaw.Trzeba wymienić plastikową wkładkę ze stykami,tą z drugiej strony z ktorej wkładasz klucz.
ok, a w takim razie, jakbym kupił nowy (czysty) klucz to wystarczy wtedy dociąć grot, zaprogramować immo pod komputerem i zapisać pilota przekręcając go w stacyjce i wciskając przycisk ?
Koncowka klucza została uszczerbiona, zamowilem w ASO sam trzpien ponieaż pilot działa, sam klucz bez pilota cena 147zł ale dodatkowo musze zaplacic 100zł ASO za zakodowanie nowego klucza moim immo! Moje pytanie czy jest mozliwe aby przełozyc immo! ze starego klucza...klient z ASO powiedział ze musi podpiac nowy klucz do swojego komputera i zakodowac,...
Witam. Samochód Opel Astra H 2004r. kluczyk upadł i aktualnie nie da się uruchomić samochodu (centralny zamek działa), op-com odczytuje błąd złego transpondera w kluczyku. Rozebrałem klucz i w środku tak to wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/1247590400_... https://obrazki.elektroda.pl/2731818000_... https://obrazki.elektroda.pl/4551014200_...
W szustej klasie było o naczyniach połączonych - tak paliwo będzie wracać do zbiornika , śrubkę blokady masz z przodu na torksa a zworek ciśnienia z góry na specjalny klucz ale da się odkręcić płaską dziesiątką .
Nowy klucz, albo klucz z innego samochodu można przyuczyć tylko techem. Sprawdź wpierw czy pilot cokolwiek nadaje, nawet samą nośną. Wystarczy do tego radio z zakresem UKF
Odkręć pierwszy wtryskiwacz od strony rozrządu . Nakrętka z metalowym przewodem w środku. Chyba 19mm klucz . Popuść tą nakrętkę trochę i zacznij kręcić rozrusznikiem i obserwuj czy wypływa paliwo .
Albo Delco-remy,albo delkor,albo Valeo D6RA.Widzialem te trzy typy.Trzeba zanurkować pod spód i zobaczyć. Delco-remy jest taki pękaty,delkor długi i widać śruby co do do kupy mocują,a valeo poznasz po tym że ma z tylu taki dekielek na dwie nakrętki 5mm (pod klucz 8)
Jednoprzewodową 1 voltową sondę kupisz w cenie do 100 zł (z wtyczką). Przy wykręcaniu starej najlepiej nagrzać rurę wydechowa - klucz 22 i wykręcać. Nowa sonda powinna mieć gwint nasmarowany specjalnym smarem (grafit ze szkłem) i wkręcać z odpowiednim momentem.
Miałem taki jeden przypadek: Przyszła klientka ze złamanym kluczykiem. Dorobilem drugi a transponder przełożyłem. Jednak klucz nie działał. Ponowne wkodowanie pomogło. Prawdopodobnie transponder zgubił kod, bo klientka twierdziła, że klucz był od tego auta.
odepnij radio ( jak nieoryginalne) albo kostkę stacyjki, jeżeli wykrywa włączony klucz to nie zadziała.
A gdzie można znaleźć klucz do zrozumienia tych cyfr?
Po kolei -opcja "naciśniecie na włączonym zapłonie" to przypomninanie klucza. -dodawanie nowego to programowanie. Ty zmieniłeś moduł centralnego zamka, więc z jego pkt widzenia dodajesz nowy klucz. Do silnika nic nie zgrywasz, klucz ( transponder) zotał stary.
jeśli kontrolka mruga to immo blokuje, przy wymianie bateri zgubiłeś transponder (wyleciał z klucza). żeby zainicjować pilota centralnego zamka nie trzeba zamykać drzwi, poza tym to tylko inicjacja pilota zamka a nie immo, to są dwie różne sprawy. Jeśli jest transponder w kluczyku to jakimś cudem wywaliło go z systemu (trzeba ponownie zaprogramować...
Wiedziałem, że z mojego dość długiego opisu ciężko będzie wyobrazić sobie mój problem :( Zdjęcie numer 1. jest poglądowe i zaznaczam, że tak jak na tym zdjeciu jest wystający gwint, tak w mojej podstawce nie ma wystajacego gwintu, tylko wystaje ok. 3-5 cm metalu szesciokatnego, na ktory pasuje klucz 7mm. Ten 3-5cm kawalek konczy sie zapewne gwintem,...
czyli co to znaczy??? Jak wezme inny klucz - to moge zaprogramowac w nim immobilaizer i pilota centralnego i wystarczy dorobic grot - dobrze rozumuje???/ kto moze to zrobic ???
Klucz 10 nasadka dluga, wszystkie sa tak samo montowane. Sciagasz metalowa oslone od srodka wypychasz od dolu i wylazi. Ogladnij sobie ja i zobaczysz ze sie da wymienic klamke, ale plastik pomaluj na kolor lakieru przy okazji wtedy efekt bedzie.
jak to przełączyć ? Dodano po 23 Kody usterek Elektronika silnika Ilość kodów Opis usterek P0070 - Czujnik temperatury zewnętrznej - nieprawidłowe działanie - Stale Status DTC 71 P0500 - Prędkość pojazdu - Sygnał nieprawidłowy - Nieciągle Status DTC 74 P1125 - Obwód informacji zwrotnej z siłownika przepustnicy - Sygnał nieprawidłowy - Nieciągle Status...
Witam, Gdy wkładam klucz do stacyjki, przesuwam go, ale nie odpalam samochodu, i czekam na zgaszenie się kontrolek, zauważyłem, że jedna pomarańczowa nie gaśnie i nie wiem, co to oznacza, a książeczkę pojazdu mam w języku niemieckim. Ważną rzeczą jest fakt, że po załączeniu samochodu, pomarańczowa ikonka gaśnie. Załączam zdjęcie. Proszę mi powiedzieć,...
Witam.Mój problem polega na tym,iż drugi kluczyk nie obsługuje mi centralnego zamka.W mądrej książce wyczytałem,że może tak być jeśli wymiana baterii trwała dłużej niż trzy minuty.Kupując autko(używane) nie sprawdzałem tego kluczyka - jak się potem okazało batri w nim nie było.Kupiłem odpowiedną i postąpiłem jak napisano w w/w książce tj.włączyłem tym...
Obawiam się że w obu przypadkach będzie taiej dorobić klucz u fachowca lub w serwisie ...
Czyszczenie miski sobie daruj, było spuścić wpierw płyn z układu chłodzenia, potem olej z rozgrzanego silnika. Głowicę zakłada się przy prawidłowo ustawionych wałkach i wale korbowym. Klucz dynamometryczny oczywiście masz?
Zamierzam wymienić zużyte,tylne tarcze i klocki hamulcowe.Tarcze na 4 śruby. Teraz pytanie: Jakie klucze (oczywiście pomijam klucz do odkręcania kół) będą potrzebne do tej operacji? Wiem, że jest tam także potrzebny klucz nasadowy Torx, ale nie wiem jaki.
Sposób ustawienia rozrządu w silnikach ISUZU 1,5 i 1,7 D jest w zasadzie taki sam. Różnią się tylko sposobem naciągu paska zębatego. Piszę z głowy - więc nie wiem, czy wszystko będzie zrozumiałe. O ile nie zdjąłeś jeszcze starego paska to poszczególne kroki wyglądają tak: 1. demontaż filtra powietrza i przewodu doprowadzenia; 2. odkręć przewód podciśnienia...
dzięki,a może ktoś zna koszty takiej "operacji" i technicznie jak to wygląda, trzeba znaleźć nie mechanika, a elektronika? kto się tym zajmuje, elektryk samochodowy? klucz jest na dwa pionowe przyciski i mam tylko jeden...czy wystarczy kupić np. na allegro podobny klucz i pojechać do elektryka ,żeby go zaprogramował? jeszcze raz dzięki
Ja musiałem użyć szlifierki pneumatycznej i zeszlifowałem łeb śruby. Potem zdjąłem napinacz a pozostałość śruby wykręciłem szczypcami. Niestety uszkodziłem przy tym powierzchnię napinacza, ale i tak był do wymiany. Musisz to zrobić jakoś delikatnie żeby nie dotknąć kamieniem szlifierskim napinacza. Niestety w tych silnikach ładują tam takie płytkie...
to mój pierwszy samochód i po woli dopiero się uczę ... a nauka kosztuje ! oddaj auto do kumatego elektryka Tak będzie prościej. Samodzielnie nie założysz nowej centralki zamka i alarmu a może wszystkiego nie ugotowałeś. Sprawdź i napisz czy sterownik centralnego zamka jest fabryczny - Opla? Jaki masz klucz do auta? Jaki pilot? Zamieść zdjęcia.
astra klucz astra świeci klucz klucz pompy astra
projektor wentylator generator czujnik lemet bojler
Wyciek wody z siłownika SAS 31.53 - przyczyny i naprawa Grzejniki żeliwne – różnica temperatur zasilanie-powrót 3°C, Ferroli, Viessmann, regulacja ΔT