Wysłałem ci jakieś.
Ma sobie tykać ,jest to elektrozawór odpowietrzenia kanistra [opary paliwka są kierowane za jego pośrednictwem do kolektora ssącego i poddawane RECYKLINGOWI (bardzo ładne słowo) :D ]
robisz to w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika
Jeżeli masz klimatyzację to stawiam na zapchany odpływ klimy. Przerabiałem to niedawno. Odpływ znajduje się na grodzi środkowej w komorze silnika.
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Ale nie na elektrodzie. Najlepiej zamknąć i usunąć dział motoryzacji bo po co forum skoro bez pobrudzenia rąk nic sie nie naprawi. Kolego Frost, poszukaj na zagranicznych forach opla lub astry, tam ludzie chętniej dzielą się wiedzą. Trafił kolega w samo sedno. Na elektrodzie to co najwyżej potrafią do serwisu odesłać. Niech sam kolega zobaczy co wypisuje...
Sprawdź przekaźniki, kiedyś miałem podobny problem i okazał się uszkodzony przekaźnik od sterowania zasilaniem prawdopodobnie świec żarowych (nie zam się dokładnie na tym, ale doszedłem i naprawiłem to sam), w wyniku czego komputer nie pozwalał uruchomić silnika. Sprawdż przekażniki w komorze silnika.
Czytałem , że jeśli zgasi się silnik przed zakończeniem wypalania DPF to przybywa oleju w misce Wszystko zależy od systemu wtrysku dodatkowej dawki paliwa na dopalanie sadzy. Jeżeli jest to realizowane przez wtrysk główny (wtryskiwacze) pomiędzy cyklami pracy, to dodatkowe paliwo powinno dostać się do filtra i tam zapalić wypalając sadzę. Jeżeli przerwiesz...
Pod podwoziem masz "plastikowe" przewody, bardzo wytrzymałe, jak nie było dzwona że się buda złożyła jak harmonijka to nikłe szanse że są uszkodzone. Albo w komorze silnika, albo przy filtrze paliwa, przy zbiorniku, jeśli ktoś tam łapki pchał.
tak moglo sie urwać przy wtyczce, ale mało prawdopodobne. A masz włączoną klimę?. Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika i skrzynce bezpieczników w środku. Ze sprężarki do jej złącza wychodzą 2 przewody? Jeśli tak przewód brązowy to masa (-). czarno-bialy to +
Witam, jak w temacie, poszukuje opisu przekaźników w komorze silnika, nie działają światła, bezpieczniki OK, stawiam na przekaźnik...
Jeżeli kontrolka (żółty silnik) miga to masz blokadę wtrysku od immo. Jeżeli świeci ciągle to sprawdź czy masz 12 V na dwóch koncówkach wtrysku, jeśli brak to sprawdź bezpiecznik 20 A w komorze silnika. Jeżeli masz napięcie 12 V na obu końcówkach to podstaw wtrysk (zakładam że komputer sprawny). Gdy masz auto na gazie to sprawdź przekaźnik który odcina...
Witam Za co sa odpowiedzialne bezpieczniki w skrzynce znajdującej się w komorze silnika (X14NZ), szczególnie pierwszy po prawej (najbliższy zbiornika płynu chłodzącego) (70A?). Czy zatarta pompa paliwa moze spowodować przepalenie się tego bezpiecznika?:?::?::?:
-Przekaźnik od pompki jest na po prawej stronie ponieżej schowka trzeba odkręcić próg (torxy) po zdjęciu progu będzie widać różowo filoetowy przekaźnik kabel wychodzący z przekaźniki to grubszy czerwono/niebieski -puszka z bezpiecznikami jest pod kierownicą trochę w lewo numer bezpiecznika w złączu to f2 wartość 20A -pompka mogła paść przez zbyt małą...
Witam wszystkich! Około miesiąca temu zakupiłem Opla Astra H 1,8 16V silnik Z 18 XER. Wczoraj przypadkowo przy kontroli stanu oleju, natknąłem się na dwie wolne wtyczki więc zacząłem szukać gniazda, niestety bez powodzenia. Czy jest ktoś kto może po zdjęciu określić od czego one są?
Nie moge sie z wami zgodzic panowie, zwlaszcza ze doswiadczenie przekonuje mnie, ze mam racje :) 1) ta dioda (dane z datasheet) wytrzymuje 3A przy temp 75 stopni z wyprowadzeniami dlugosci 12,5 mm. Jest oczywiste, ze przy dluzszych wyprowadzeniach i w nizszych temperaturach wytrzymuje wiecej. W kabinie pojazdu a nawet w komorze silnika mamy zazwyczaj...
Dziękuję. Przyczyną był przekaźnik K12 w skrzynce bezpieczników w komorze silnika. W zasadzie to zaśniedziałe gniazdo tego przekaźnika.
Nie jestem w 100% pewny, ale tam była chyba wpinana wiązka klimatyzacji
Astra J a silnik? Bo tak to mogę się tylko domyślać instalacji pod maską. Dodano po 27 https://obrazki.elektroda.pl/4319930000_... Dodano po 3 K1 miejsce na przekaźnik zapasowy. Masz tam 4piny. Pusty/+15/+30/masę
https://obrazki.elektroda.pl/5575172600_... Przedstawiony układ opisuje rozwiązanie w Astrze H (Astra III). Może być jednak z powodzeniem użyty w innych samochodach gdzie występuje oddzielny bezpiecznik na gniazdo zapalniczki. Trochę historii Astra III posiada odbiornik radiowy bez wejścia USB i Line In. Oczywiście nie ma też BT. Powstał...
Potoczne nazwy elementów których potrzebujesz to śliz (mocowanie zderzaka) i hokej (dolna dokładka). Wszystko dostępne bez problemu zarówno nowe/używane, oryginalne i zamienniki. Dokładki raczej nikt ci osobno nie sprzeda w używce, jak już to z całym zderzakiem. To jest osobny element. to po prostu urwij Jej brak bardzo negatywnie wpływa na trakcję...
Pompa niskiego ciśnienia jest w baku paliwa. Trzeba sprawdzić czy jest ciśnienie na wejściu pompy wysokiego ciśnienia w komorze silnikowej. Aby dostać się do pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku paliwa) trzeba zdemontować tylną kanapę i pokrywę pod wykładziną.
Sprawdzałem diodą przy cewce , nie ma sygnału. Też myślałem że wiązka ale wszystkie cztery kable sterujące, dziwne. Nie masz jednego plusa zasilania do sterownika. Tak że sprawdź bezpieczniki w module w komorze silnika, a potem ciągłość wiązki do sterownika.
Dzieki. Czyli musze szukac tylko tego samego silnika. Bo nie podepne osprzetu z astry w komorze merivy. Temat zamkniety.
Dziękuję za schemat ale ja potrzebuję ten kabel fizycznie w komorze silnika znaleźć.
Nie chce ktoś mi pomóc ze sterownikiem w Astra F 98 r to poliftowa 1.4 8v. Problem to coś pobierało prąd i rozladowywała aku po dluzszym postoju. Pobiera ciągle 130mA. Okazało się że po wyjęciu bezpiecznika 20A w komorze silnika prąd spadł do zera. Kabelek ten doprowadził mnie do sterownika silnika. Po wyjęciu tego bezpiecznika z deski znikła kontrolka...
Witaj.Moja sugestia co do ogrzewania samochodu jest taka ,zamontuj ogrzewanie postojowe 2 kw plus sterowanie przez telefon i masz problem z głowy .Ja we wszystkich swoich samochodach mam pomontowane ebery od scanii plus sterowanie z aplikacji telefonicznej ,i jak jest wyjazd to wcześniej tak 20 minut załączę i przychodzę do ciepłego samochodu i nie...
w samochodzie nie działała zapalniczka i klient sprawdzał bezpieczniki "na oko" więc wszystkie wyciągał i wkładał. Ja sprawdzałem miernikiem wszystkie 2 razy i jest OK. Może ktoś wie który bezpiecznik jest od zamka. W aucie zostały sprawdzone bezpieczniki w komorze silnika po lewej stronie i w bagażniku po lewej stronie.
Witam, Opel Astra J 1.4T 103kw 2009r, czy auto zamknięte czy otwarte, czy czekam 5 min czy godzinę, pobór nie spada poniżej 0,2A. Co jakiś czas co ok 1 min spada na sekundę do 0,02 i po chwili znowu wzrasta do 0,2A i tak w kółko przez cały dzień. Odłączenie wszystkich bezpieczników i przekaźników w bagażniku, w środku auta i w skrzynce w komorze silnika...
Witam,a więc tak,dwa grube to +/- zasilane ciągłe przez bezpiecznik w komorze silnika 2 cienkie jeden + po stacyjce drugi + z altelnatora ale ten pomocniczy ten co gasi kontrolkę ładowania nie mylić z plusem głównym prądowym czy jak go nazwać i teraz tak,podłącz sztywne zasilanie na grubych +/- podaj + ten co po stacyjce i najważniejsze + z alternatora...
zaglądnij pod UEC (centralka w komorze silnika - obok akumulatora ).
Tak poradziłem sobie z tematem ,otrzymywałem uszkodzone sterowniki ,znalazlem dobry wraz z nim wymieniłem wiązkę ecu w komorze silnika
Dobrze sprawdź wszystkie połączenia masowe w komorze silnika i na samym silniku.
Problem został rozwiązany... wadliwą częścią okazała się pompa sprzęgła która znajduje się w komorze silnika i jest spięta bezpośrednio z pedałem sprzęgła... Aby zdemontować pompę należy odkręcić 2 nakrętki które znajdują się w środku kabiny zaraz przy pedale sprzęgła. Dla łatwiejszego demontażu pompy należy usunąć skrzynkę z przekaźnikami znajdującą...
Pompę załącza fioletowy przekaźnik umiejscowiony w skrzynce w komorze silnikowej zaraz koło ściany grodziowej.
Pierwsze primo producent nie przewidział dolewania i wymieniania ojeju w skrzyniach... Ale w praktyce to się robi... wsteczny i w mojej astrze czasem zgrzytnie... Meteo33 napisał na temat tulejek które pomagają, temat obszernie poruszany na stronach klubowych a ja od siebie dodam zdejmij mieszek przy lewarku i wszystkie elemęty pracujące przesmaruj...
od cze http://obrazki.elektroda.net/2_119133532... go są te bezpieczniki w komorze silnika Dodano po 2 a ten który wymieniłem jest od czego
Witam . Napotkałem problem z przepalajacym się bezpiecznikiem nr 26 w komorze silnika. Po wymianie bezpiecznika błędy gasną do momentu aż bezpiecznik znów się spali. W czym może tkwić problem? Jakie elementy zasilane są przez ten bezpiecznik?
Będe jutro szukał tej masy w komorze silnika ,a z którego modułu idzie zasilanie oświetlenia zegarów i kokpitu.
Trochę to trwało ale problem został rozwiązany. Jeśli komuś się to przyda to za kontrolę kierunkowskazów (i nie tylko) odpowiada tzw moduł BSI, to płytka umieszczona w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika. Na w/w płytce znalazłem element VND830 który odpowiada za kontrolę przednich kierunkowskazów (zwarcie, przeciążenie, brak obciążenia itp.)....
Zaraz na wstępie autor napisał, że ECU widzi obroty wału i wałka Podczas pracy rozrusznika, ECU "widzi" obroty wału i wałka rozrządu. https://obrazki.elektroda.pl/5711008900_... W chwili obecnej, uporałem się z błędem czujnika temperatury. Jednak nie wiem "co pomogło". Przy odłączonym akumulatorze, kolejny raz weryfikowana była instalacja...
W każdym razie problem rozwiązany, a winny był brak styku na złączu w komorze silnika.
Jechałem tym samochodem przystanąłem pod sklepem zrobiłem zakupy wsiadam i nie mogę odpalić zholowałem do mechanika i stwierdził że nie ma napięcia przy pompce paliwa.Musi być przekaźnik obszukaliśmy cały sam. i nie ma.W tej skrzynce w komorze jest tylko jeden przekaźnik i nikt mi reszty nie ukradł! Wyczytałem w necie że od strony pasażera w środku...
Witam, Posiadam Opel Astra 1.9 CDTI 2006 rok DTJ. Samochód nagle zgasł. Sprawdziłem bezpiecznik F21 (20) w komorze silnika - układ elektroniczny silnika. Bezpiecznik przepalony. Podmieniłem - po włączeniu zapłonu (bez odpalania) znów go przepala. Proszę o schemat elektroniczny jeżeli ktoś posiada do ECU tego auta wraz z informacją co bezpiecznik F21...
Włącznik świateł - opis kabli W Astra H większością sterują cyfrowe moduły szary/fiolet (pin 4) - regulacja jasności podświetlenia - do modułu zegarów szary/niebieski (8) - przeciwmgielne przód - do modułu zegarów brązowy/czarny (9) - przeciwmgielne tył - do modułu zegarów żółty i szary/zielony (5,2) - włącznik świateł - do modułu zegarów brązowy/żółty...
Po wymianie bezpiecznika i wentylatora wszystko działa, dziękuję za pomoc! Dodano po 53 Wymiana Wentylatora i bezpiecznika w komorze silnika 30A rozwiązała problem. Dodatkowo wymieniłem opornicą (ale nie było to konieczne stara była sprawna).
Witam i dziękuje za informację jakie mi doradziliście. Problem z moją klimatyzacją został rozwiązany. A więc kilka informacji dla osób posiadający podobny problem. W mojej astrze jest sprężarka bez sprzęgłowa więc w skrzyni z bezpiecznikami w komorze silnika nie musi być przekaźnik K8_x125 i bezpiecznik nr 20 bo tak jak kolega napisał jest sterowana...
Ja mam ten sam problem, dodam tylko ze miałem dzwona w prawy bok a dokladnie w środek przednich drzwi i tylnie nadkole między wlew paliwa a lampą, uderzenia punktowe. Dwa slupy. Wyjmowałem też bezpiecznik nr 13 5A w komorze silnika http://obrazki.elektroda.pl/6582415300_1... a światełko dalej świeci. Po odłączeniu (-) klemu z akumulatora...
Problem rozwiązany został ale diagnoza była kosztowna. Uszkodzenie sterownika komputera. Niestety wadą tego modelu jest montowanie go na komorze silnika co prowadzi do przegrzewania się ścieżek. Regeneracja w firmie z Redy pomogła. Po założeniu samochód jak nowy a wszystkie urządzenia, które wcześniej były sygnalizowane jako błędne - sprawne w 100%.
Witam. Jesli kolega jacekmtl rozwiązał problem to prosił bym bardzo o napisanie co było przyczyna słabego ogrzewania kabiny.Moze ktos z forumowiczów zagłębił by sie w mój problem, gdyz w mojej asterce takze ogrzewanie szwankuje.Po przepłukaniu nagrzewnicy problem nie zniknął.Zprawego nawiewu wieje dosc cieplawe powietrze, a ze środka i z lewej strony...
Przekaźnik znajduje się w pobliżu pompy hamulcowej w komorze silnika.
Ok to nie ma problemu się kupi. A sondę lambdę widzę że mam jedną w komorze silnika przy wejściu kolektora. Nie powinno być dwóch?
Najpierw sprawdź czy któryś z przekaźników nie sklejony, skrzynka w komorze silnika przekaźnik k1 i k2. https://obrazki.elektroda.pl/8682404600_...
Przy tylu błędach to albo padnięty sterownik, albo do sprawdzenia, skrzynka bezpieczników w komorze i instalacja.
w komorze silnika patrz
zwykle im bliżej silnika to mocniej pierdzi a nie wiem do końca o co ci chodzi więc tak czy owak nieszczelność wydechu trzeba usunąć zwłaszcza w komorze silnika - ryzyko zatrucia przy długiej jeździe
W tym przypadku nie może być chyba.Oczywiście wymieniałeś przekaznik w komorze silnikowej?
Miałem podobny problem w Fordzie Mondeo Tam przekażnik pompy zasilany był przez bezpiecznik w skrzynce bezp. w komorze silnika.Był spalony:D wymieniłem i pomogło.
Witam .I już poprawiam błąd słusznie zauważony przez Moderatora ociz . Przekaźnik do wentylatora chłodnicy w modelu Opel Astra G znajduje się tutaj. Nawet tam nie ma mowy o PRZEKAŹNIKU WENTYLATORA CHŁODNICY.Jest bezpiecznik w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika.Autor pyta o przekaźnik. Odpowiedź jedyna jaka może tu paść już padła w poście #4.Przynajmniej...
Zgadza sie , ale diavia robiła manualne Klimy i właśnie dlatego też podejrzewam o to ten przekaźnik bo te w komorze silnika są. Chwilowo nie mogę dodać tych zdjęć przez tel., dwa sterują obrotami są w skrzynce obok serwa a trzy w przy zderzaku przed chłodnica Klimy jeden zał. sprzęgło sprężarki drugi od wentylatora Klimy trzeci od wentylatora chłodnicy...
No Niemiec demontuje niemieckie auto po niemiecku :) Tylko, że moja atrapa jest całkiem inna..Dzięki Dodano po 8 W obawie, że mogę pourywać zaczepy, poszedłem inną drogą. Odkreciłem dwie śrubki mocujące chłodnicę od góry i lekko ją odchyliłem, zeby reka z kluczem weszła. Odkreciłem "DZIADA", ale oprócz tego, że robił zwarcie to na dodatek w wiązce upalił...
Koledzy zrobiłem trochę pomiarów i co się okazuje. Alternator mam obecnie odpięty i jak mierzę przejście z przewodu + do masy na karoserii (oczywiście akumulator jest odpięty) to na mierniku pokazuje mi 350 ohm. Po dalszym szukaniu okazuje się, że coś się dzieje w skrzynce z bezpiecznikami w komorze silnika. Jest to 7 bezpiecznik od strony kierowcy...
Przepraszam, że tak długo nie pisałem. Niestety nie znalazłem nic konkretnego w książce. Na dodatek doszła jeszcze mi usterka w mojej Astrze: dławienie podczas szybkiego dodania gazu na niskich obrotach. Jak coś jeszcze znajdę to opisze. Przyczyna dławienia zlokalizowana i usunięta- uszkodzony MapSensor, Ten w komorze silnika na podszybiu po stronie...
Włącz ogrzewanie ja nie wyczujesz zapachu płynu to wyciek w komorze silnika.
Witam wszystkich Problem jak wyżej. Po odpaleniu silnika blokuje się szyna can. Nie działa pilot zdalnego sterowania, zapisuje się błąd komunikacji ECU-CIM. Po zdjęciu klemy wszystko wraca do normy. Wymieniony moduł CIM, moduł w komorze silnika, odłączałem radio, moduł SRS, moduł klimatyzacji, moduł wyświetlacza. Niestety nie przyniosło to zmian. Może...
Problem rozwiązany. Okazało się że w komorze silnika są duże bezpieczniki 40A 60A oraz jeden 20A i to on okazał się sprawcą całego zamieszania. Temat można zamknąć.
Witam, użytkuję od niedawna samochód Opel Astra G 2.0 DTL, 2000r. W tym czasie pojawiło się kilka usterek: 1. podczas wyprzedzania po redukcji i trzymaniu obrotów w okolicy 3000, zapala sie kontrolka silnika, samochód zacztna pracować bez sprężarki - staje się "mułowaty". Po zatrzymaniu, wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu, problem mija. 2. fiksuje...
Niezły mam ubaw, porady że ....... Tumiwisizm to jest włącznik komputerowy i nawet jak go zdemontujesz z samochodu (rozłączysz) to światła powinny wszystkie świecić. A tak a propos - widziałeś kiedyś astrę H, bo jestem pewien że jej nigdy nie robiłeś. Masz albo wykodowane te światła albo usterka w skrzynce bezpieczników w komorze silnika. Co to znaczy...
w astrze x20dtl oraz y20dtl po 2000r. przekażnik główny znajduje sie w skrzynce przy obsadzie amorka lewego w komorze silnika.
http://obrazki.elektroda.pl/3211129400_1... hej mam pytanie mam samochód astre g 1.8 16v 98r. kombi do czego słurzą poszczególne bezpieczniki w komorze silnika koło abs jest tam 8 bezpieczników takich gróbych kilka 60a jeden 80a i 20a i 30a czy ktoś ma może schemat za co odpowiadają
Opornica taka jak powyżej. Z warsztatem to racja czasami taniej nie znaczy taniej. Wynika, że koleś będzie musiał zakupić jakiś kilka oryginalnych używek i je po prosto je podmieniać jeżeli się okaże, że z wentylatorem wszystko OK. Według mnie umiejscowienie tej opornicy jest w złym miejscu powinno gdzieś to być w komorze silnika w miejscu gdzie byłby...
Pisanie tylko Astra II 99 to trochę za mało.... Skoro podajesz napięcie na przekaźnik pin 87 i pompa chodzi to jest nie źle Na 86 masz mieć plus po stacyjce na 85 minus ze sterownika Coś sprawdź Mówimy o tym przekaźniku w skrzynce w komorze silnika?
Sprawdź w ogóle czy ten automat reaguje na napięcie - tzn czy właczają się w nim przekaźniki na wyjściu do mijania/pozycyjnych. Sprawdź jak tam napięcie się pojawia. No i jak bym montował w komorze silnika blisko świateł - tak przynajmniej w Astrze F zrobiłem a nie przy manualnym przęłączniku tylko mój automat to jednak lepszej firmy niż te tanie z...
Podobny przypadek miałem z instalacją BRC. Problem uszkodzony komputer który nie przełącza benzyna - Lpg , dodatkowo membrana reduktora przepuszczała, skutkował tym że po zgaszeniu auta w komorze spalania pojawiał się gaz i po odpaleniu teoretycznie na benzynie auto szarpało i gasło.
Rozumiem. Zajrzałem dzisiaj do instrukcji obsługi i natrafiłem tam na kilka ciekawych informacji. Po pierwsze kontrolkę którą brałem za grzanie świec wcale nią nie jest: http://obrazki.elektroda.pl/3551033100_1... Wychodzi więc że sygnalizuje ona grzanie ale paliwa! Dodatkowo wszelkie bezpieczniki od grzania świec rzekomo znajdują się...
Witam serdecznie, Chcąc podłączyć światła do jazdy dziennej w aucie jak w temacie od kilku dni nie mogę znaleźć plusa po stacyjce. Zależy mi aby było to w komorze silnika - chcę podłączyć światła do jazdy dziennej. Czy ktoś jest mi w stanie wskazać takie miejsce ? http://obrazki.elektroda.pl/1966944600_1...
Witam, sprawdził bym czy immo działa prawidłowo, jeśli jest ok to wiązka w komorze silnika lub ecu, ja bym zaczął teraz od tych rzeczy.
Astra rocznik 96 Co do przekaźników w komorze silnika to mam tylko skrzynkę pod szybą a tam dwa przekaźniki (jeden jest od klaksonu a drugi może i od wentylatora, ale nie dochodzi do niego napięcie. Z tego co się dowiadywałem to w układzie z klimą są chyba po dwa przekaźniki dla wentylatora chłodnicy i dla wentylatora chłodnicy klimy i są one jakoś...
Radzę wstawić silnik bez demontażu przegubów, ponieważ będzie konieczność uzupełniania oleju w skrzyni biegów, a pracy bedzie duż więcej.Jak silnik wyszedł bez oporów to musi wejść. W Astrze f jest duż miejsca w komorze silnika. Dodano po 10 Należy zdjąć koło, odkręcić przegób kluczem 32,odkręcić dolny przegób wahacza od zwrotnicy , pociągnąć zwrotnicę...
Przecież wszystkie te napięcia masz w komorze silnikowej, po co brałeś z wiązki kabiny?
Szukaj luźnego wężyka, jeżeli go brak to szukaj drugiego takiego miejsca komorze silnikowej gdzie taki wężyk by pasował. Do grala1 - chodziło mi o check'a, gaśnięcie nie ma z tą usterką nic wspólnego, zgadzam się.
Masz dwa zawory gazu: jeden w komorze silnika (gdzieś w okolicach parownika) oraz drugi w zbiorniku. Sprawdź czy cewki pracują. Po podaniu napięcia powinieneś usłyszeć cyknięcie.
W Astra II !!! nie probuj sie dostawiac od strony przedniej szyby (odkrecanie wycieraczek...) Najlepszy sposob na wyjecie resystora to: 1. Wyjmij filtr przeciwpylkowy (inne fora)_ po wyjeciu fitra (pewnie bedziesz chcial go od razu wymienic) zobaczysz u gory w komorze rezystor. 2. Moim zdaniem najlepiej wlozyc raczke do komory filtra i wypchac rezystor...
Układ jest elektro-hydrauliczny czasami nie działa. Do pompki mam 4 kable +, - , plus po zapłonie i regulator (niebiesko biały) A pytanie mam czy ktoś wie jak idzie ten niebiesko-biały kabel? bo zaczyna się od alternatora idzie do licznika dla kontrolki ładowania a dla pompki wspomagania wychodzi osobno. Ktoś przy tym majstrował i po prawej lewej stronie...
sprawdz masy w komorze silnika i najważniejsze masę cewki
W zależności jaką masz instalacje gazową czy z komputerem czy bez.Jeśli z komputerem to rolę odcinacza wtrysku spełnia komuter gazu.A jeśli to prosta inst. to przekażnik trzeba odszukać napewno jest przypiety opaską gdzieś komorze silnika.
klimatyzacja jest ale niesprawna, a czy ktoś ma może opis tych bezpieczników i przekaźników w komorze silnika i pod kierownicą?
Ma może ktoś wiedzę, jak leci zasilanie na REC w Astrze H? Interesuje mnie trasa kabla od 80A bezpiecznika w komorze silnika (koło UEC) do samego REC'a, i co jest po drodze (np złącza)
Foto nie mam ale zasilanie idzie od przewodu podciśnienia z komory silnika a drugi wężyk powinien byc podpiety do takiej gruszki przy komorze ogrzewania
Dodano po 2 Od spodu mam luźna kostkę która wychodzi z przewodów które idą do czujnika wału. Od góry wszytko wpiete. MAP sensor to czujnik ilości powietrza dolotowego . Zobacz czy jakaś kostka w komorze silnika nie wisi luzem w okolicach rur z powietrzem na odcinku intercooler turbina. Od strony pasażera pod zderzakiem wisi kostka która jest napewno...
może będzie trzeba uzupełnić smaru popatrz też po komorze silnika czy coś sie nie wypieło nie ułamało lub przetarło
Co do zasilania dmuchawy - sprawdzić zasilanie przy silniku Jeżeli chodzi o zalewanie skrzynki to zapchane odpływy na podszybiu (dobra rada na deszczowe miesiące wywal filtr przeciwpyłkowy) Co do wentylatora to w puszce w komorze silnika masz bezpieczniki
Nie ma przekaźnika, z kabiny kablem czarny z czerwonym pasmem dochodzi do owalnej złączki w komorze silnikowej, ze złączki na starter.
Też sztywno. Wszystko było sprawdzane. W komorze silnika też nic nie lata. A w samochodzie dalej puka :-\
Masuje sie przekaźnik, skrzynka w komorze po prawej, przekaźnik koloru wiśniowego, kabel brązowy z zielonym lub zółtym pakiem, sprawdzisz sobie który, nie pamietam już. Co prawda wali wtedy błąd bodaj P0203, ale helikopera nie zaświeca.
"Znowu ubywa płynu","Mechanicy powiedzieli że ten typ tak ma"...Moim skromnym zdaniem mechanicy do zmiany skoro uważają że ubytek płynu i taki dym to normalny objaw.Jeśli u nich tą uszczelkę wymieniałes jest wysoce prawdopodobne że cała operacja jest do powtórzenia.Dym biały i ubytek płynu świadczy ewidentnie o nieporządanej obecności chłodziwa w komorze...
Nie za bardzo orientuję się co to REC ale bezpieczniki są ok w dwóch skrzynkach (w komorze silnika i w bagażniku)
Zdaje się, że moja Astra nie ma nic koło nóg pasażera. Ma natomiast jakieś przekaźniki w komorze silnika, na nadkolu (mniej więcej) od strony kierowcy. Jest tam przekaźnik (chyba przekaźnik) , który jak wyjmę to świece nie działają wcale.
Tak,ale to zaslepianie to też nie taka fajna sprawa.Musi być recyrkulacja,obniża temp. w komorze spalania.Czasami po zaślepieniu,jak silnik gorący może występować zjawisko dzwonienia. Te silniki mają stosunkowo wysoki stopień sprężania,recylkulacja powoduje obniżenie temp.w komorze (no i redukcję NOx)
Z tego co widziałem, to jest tam tylko jeden wentylator w komorze silnika. Pod grillem juz nic więcej nie ma. Włącza się automatycznie kiedy trzeba.
bezpieczniki komorze astra cisnienie komorze silnika grzałka komorze lodówki
uszkodzona grzałka kuchenki pamięć zdarzenie falownik sterowanie momentem
sterowanie napięciem sieciowym
Uszczelka do anteny dachowej Opel Vectra C z GPS Wgrywanie firmware do routera przez LAN z PuTTY