Sprawdz cisnienie pompy paliwa w komorze silnika powinienes miec takie wentylki jak przy kole tylko ze na listwie wtryskiwaczy jesli to jednopunkt to ok 1,2 bara, natomiast przy wielopunkcie 2.5 minimum musi byc stawiam na pompe kable wg. mnie to nie to stawiam na pompe paliwa
Na wtryskiwaczu nic nie pisze. Cale szczęście ze to nie jest dwusprezynowy dopiero była by zagwozdka :D Ważne jest jednakowe ustawienie cisnienia na komplecie wtryskiwaczy gdzie roznica nie moze być większa jak 2 bary. Kąt wtrysku tutaj ustawia EDC (MR) Cisnienie nie dobiera się do silnika tylko do każdego silnika dobiera się odpowiednia komorę spalania,...
1. sprawdź odpowietrzanie skrzyni korbowej czy jest drożne (czy odma nie jest zatkana) zwiekszy się wtedy cisnienie w komorze olejowej silnika i będzie wywalać olej do IC i dymić przy przygazowywaniu 2. sprawdź jak już wczesniej kolega powiedział czy nie leci olej z wydechu ( wtedy na bank uszczelniacz turbo) Czasami firmy krzaki zajmują się regeneracją...
nie wrze tylko cisnienie z komory spalania przedostaje sie do ukladu chlodzenia.wymien uszczelke pod glowica i powinno byc dobrze ewentualnie sprawdz uklad chlodzenie.
Kolego, sprawdź wszystkie czujniki w komorze silnika. (ciśnienie, temperatura) , najprędzej będzie jakaś wtyczka "zielona w środku" a nie uszkodzona wiązka.
Chodzi mi o ciśnieniomierze do wskazywania ciśnienia w komorze silnika przez otwor w świecach oraz do pomiaru ciśnienia oleju w silniku!Czy ktoś ma coś na ten temat!! Z Gory dziekuję ! Pozdrawiam!
Sprawdz cisnienie badz chociaz wydatek paliwa w komorze silnika moze gdzies zapchane przewody paliwowe, jesli nie dochodzi to sprawdz przy filtrze albo nawet przy samej pompie. A pompe slychac po wlaczniu zaplonu? moze uszkodzony/upalony przekznik tak jak poprzednik pisze. Albo padniete sterownianie wtrysku.
LOVATO posiada dwie komory,wysokiego i niskiego cisnienia,jesli silnik ma za malo gazu na wolnych obrotach to znaczy,ze w komorze wysokiego cisnienia ,cisnienie jest podobne jak w komorze niskiego,wtedy nie ma prawa jezdzic na gazie,gdyz wcisniecie pedalu gazu spowoduje zgasniecie silnika,,kolega nie byl pewnie w wojsku i nie biegal w masce gazowej,polecam...
Ustaliłem, że złącze niskiego ciśnienia znajduje się w komorze silnika przy nadkolu (potrzebna przejściówka), a wysokiego ciśnienia w głębi pod podszybiem. Pozdrawiam
Po wykręceniu świecy spróbuj wielokrotnie uruchamiać silnik, aby usunąć resztki oleju z komory spalania. Sprawdź ciśnienie w cylindrze, czy silnik ma "dobrą" iskrę i czy klin na wale nie jest ścięty. Gaźnik też do przeglądu (dysze i membrana).
witam, kolego posłuchałem i tak zawory ładnie cykają wyraznie słychać na wolnych, te dzwieki to albo wypadanie zapłonów (jak wyglada stabilność na obrotach 3000rpm, nie falują?) lub spalanie stukowe, spowodowane chyba jednak niesprawną sondą, te )0,35V to na jakich obrotach miałeś? istnieje jeszcze mozliwość złego wysterowania przez przemienniki na...
Może być to spowodowane przerwami w obwodzie czujnika otwarcia maski, czujnik znajduje się przy zamku i jeśli poziom oleju masz prawidłowy to musisz sprawdzić Vagiem czy i jakie ECU zapisał błędy (zwłaszcza elektryczne - albo czujnika ciśnienia oleju albo czujnika otwarcia pokrywy komory silnika) a następnie podejrzeć wartość ciśnienia oleju na biegu...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
, bo zauwazylem to wlasnie po myciu karcherem.. Sam sobie dałeś odpowiedź na pytanie. Nie zaleca się mycia wodą pod takim ciśnieniem komory silnika, z uwagi na złącza instalacji elektrycznej. Woda wciska sie pod uszczelki z miękkiej gumy i nie może potem wyparować. Poszukaj w starych tematach, była o tym mowa na forum.
Witam, oto pełny opis silnika termomechanicznego z ciągiem. http://alusigma.pl/Opis_silnika_ciag.pdf Jeśli kolega nie zaznajomił się dokładnie z moim silnikiem, to proszę o trochę kultury i proszę o nie nazywanie mnie wciskaczem kitu, bo jest to obraźliwe i powinien kolega dostać upomnienie od moderatora. Mój silnik będzie działał tak, jak go opisałem,...
Problem okazał się przewód paliwowy był przełamany w srodku ten plastikowy element w oplocie gumy...a najciekawsze było to ze cisnienie było prawidłowe i chyba zależnie jak się ustawił tak odpalil albo nie (na cieplym silniku).. po wymianie w komorze grodziowej przewodu problem znikł.. założyłem znów stary na próbę 1dzien problem powrócił dałem nowy...
mam pytanie. Jak się odpala taki silnik? Trzeba najpierw rozkręcić turbinę jeśli dobrze rozumiem. Widzę na jednym z filmików że robią to odkurzaczem? :D no mozna odkurzaczem ale lepsza jest dmuchawa do lisci lub sprezarka. Sekwencja odpalania silnika wyglada nastepujaco: 1. zał cisnienie oleju 2. zał. iskre w komorze spalania. 3. wymuszamy przeplyw...
Regulator cisnienia paliwa montowany na końcu zespołu wtryskowego reguluje cisnienie w układzie paliwowym. Składa się z metalowej obudowy, przedzielonej przeponą na dwie komory. Sprężyna dociska przeponę do grzybka zaworu. Jeżeli cisnienie paliwa przekracza ustalona wartosć, zawór otwiera się w celu umożliwienia przepływu do zbiornika nadmiaru paliwa....
Ciśnienie OK. Problem na kablach w komorze silnika. Kolor czarny idzie z czujników przez okrągłą złącze do licznika. I prosze się nie sugerować pełnym przejściem, najlepiej puścić to drugim kablem.
Swiece zarowe sluza tylko do rozgrzania komory cylindra przed rozruchem,gdy jest silnik zimny. Sprawdzales czy pompa wytwarza odpowiednie cisnienie mozna wyjac wtryskiwacz i sprawdzic czy wtryskuje(powinien robic mgielke).
Witam wiec pacjent jak w temacie Auto ma dziwna czkawke czasami poprostu nie odpala jak mu najdzie raz na dzien 2 razy na tydzien itp ... gdy auto dotarlo do mnie bylo wlasnie w stanie dead :) wiec poczynilek kroki nastepujace .. brak sterowania pompy paliwa w momecie podania kluczyka rybki na zaplon auto kreci rozrusznikiem bez problemu . brak sterowania...
Hi ! Mama takie pytania: Jakie jest ciśnienie maksymalne podczas suwu pracy w silniku benzynowym i diesla. Oraz jakie jest ono na końcu suwu pracy ale jeszcze przed momentem otwarcia zaworu. Może ktoś z was wie....
Witam. Mam problem, otoz zbiera mi sie paliwo pod komora silnika. Ogolnie wiem skad, ale problem jest tego typu ze paliwo cofa sie na wtryski I poprostu cisnienie nie daje rady I wypycha wezyki przez ktore nastepnie leci paliwo. Dodam ze paliwo leci tak jak jest na zdjeciu ta zielona strzalka, a powinno odwrotnie. Ale pytanie moje brzmi dlaczego paliwo...
A ja zasugeruje tak: Przykrec ja bokiem do kierunku jazdy (nie musi byc w dol - i tak od jezdni niewiele odbije sie). Mozesz zrobic to w komorze silnika, albo miedzy grill'em a chlodnica. Istotna jest tez moc tuby. Zawin ja w folie i sprawdz, czy bedzie roznica. Ja w swoim aucie dostalem "w spadku" 2 sztuki dwuwzbudnikowych glosnikow (+ ZURA PS 100R),...
chodzi mi o ciśnieniomierze do wskazywania ciśnienia w komorze silnika w cylindrach po włożeniu przewodu w miejsce świecy oraz wskażników do pomiaru ciśnienia olejuw układzie. Ma może ktoś z was lub czy ktos wie gdzie można kupić? Prosze o pomoc!
Szybciej kręci to i większe ciśnienie w komorze spalania. Sprawdź te zawory i zmierz ciśnienie sprężania.
Było już o tym . Adams 987 tłumaczył , ale to chyba w tych postach co usunął. W prawej komorze masz cisnienie wieksze od atmosferycznego i po kilku ruchach ono spadnie a maszyna stanie. Energia tego ciśnienia powoduje ruch dopóki jest wieksze od atmosferycznego (kilka ruchów).
Kolega ma zintegrowany zawór magnetyczny więc w jego komorze silnika pojedynczego N75 nie znajdziesz. butcherpl , sprawdź czy na czujniku ciśnienia doładowania G71 w Swoim Polo masz numer 038 906 051C.
Czy wymieniając głowicę sprawdziłeś jej szczelność? Większość dostępnych na rynku tanich głowic posiada pewien mankament zwany niedotartymi zaworami. Zrób pomiar ciśnienia sprężania na zimnym i gorącym silniku. Zapewne zawory są nieszczelne, a ciśnienie z komory spalania ucieka. Jeśli w dolot to zawór ssący, jeśli w wydech to zawór wydechowy. Jakie...
No zamieszałem:) tak stara uszczelka była poszarpana i i zatkała wlot powietrza( tam jest jeden wlot który jest połączony rurka gumową z filtrem powietrza) w tym momencie zrobiło się za duże ciśnienie w komorze silnika i wywaliło mi olej. No i właśnie po wymianie tej uszczelki i oleju itd coś sie porobiło z tymi obrotami:(
Poczytaj troche o pierscieniach minutowych(minutenring).i skręceniu pierscienia.Pierscien minutowy (z fazką ) jako drugi.. Napisem TOP do góry w strone komory spalania.Napis jest wazny bo bywają pierscienie z górna i dolną fazką(skręcanie dodatnie i ujemne). Jak sie dobrze przyjzysz temu pierscieniowi to zauwazysz ze jego powierzchnia pracujaca z cylindrem...
panowie sorki ze poruszam po kimś ten temat ale czy ktos może to sprawdzić czy u niego w mondeo na tym rozwidleniu(trójniku)co daje ciśnienie na serwo jest jakieś nawet najmniejsze ciśnienie na nawiewy bo u mnie nie ma nic, na serwo cisnienie jest ogromne a na nawiew brak cisnienia tak jakby był zapchany trojnik, czy może tak powinno być i problemu...
Jak strzela, to może być uszkodzony kondensator. Jak czarna świeca to mieszanka za bogata lub uszkodzony zapłon - np kondensator. Iskra jest, a przy innym ciśnieniu w komorze silnika może być za słaba. A czy nie za bogato z olejem w benzynie lub czy benzyna nie przeleżała w piwnicy?
Witam. Z tego co pamiętam to większość silników diesla wolnossących montowanych jest w maszynach i ciągnikach rolniczych ale nie tylko. Nie wszystkie silniki nawet te wolnossące mają takie same ciśnienie sprężania. Podam Ci tylko na przykładzie naszych dobrze znanych silników od ciągnika URSUS C-360 I C-330.Ciśnienie w komorze sprężania dla jednego...
Pierwszą podstawową sprawą jest ilość gazu w układzie o ile dobrze pamiętam to ok 800-850 g gazu i to musi być zachowane a dopiero można sprawdzać ciśnienia. Niskie powinno pracować miedzy 2-4 a wysokie od 13 - 17&18 . Najlepiej odessać cały gaz i nabić odnowa wtedy jest pewnoś że ilość jest odpowiednia,można też sprawdzić ilośćgazu w układzie na tablicce...
Cześć, Problem dotyczy toyoty corolli E12 z silnikiem diesla 1.4 d4d. Samochód nagle zgasł i już nie odpala. Pod komputerem brak jakichkolwiek bledow, podczas próby odpalenia cisnienie na rampie to 400 bar, obroty silnika w granicach 310obr/min a czas wysterowania wtryskiwaczy 0sec czyli tak jak by nie dostawał sygnału na wtryski. Z plaka zapala ale...
... A wytłumacz proszę dlaczego te złe diesle tak trują wyłącznie w samochodach osobowych?... Chyba nie wiesz o czym napisałem. Nie chodzi o wszystkie diesle w samochodach, tylko o diesle wyprodukowane przez firmę VW. O te konkretne, za które w USA firma VW musi płacić odszkodowania. Powszechnie wiadomo, że po przekroczeniu pewnej temperatury i ciśnienia...
Witam! do sprawdzenia może być wszystko, tak mało informacji podajesz, sprawdzaj układ zasilania benzyną, sprawdź ciśnienie paliwa w komorze silnika.
Witam i dziękuję za uwagi. Miałem napisac o rodzajach silników Stirlinga by przejśc do szczegółów ale jak widzę muszę zmienić kolejność Filmy nie pokazują bardzo istotnych detali - np faktycznego kształtu obrotowego wypornika oraz regeneratora - co stanowi istotę patentu. Generalnie - przygotowuję jakby trzy wersje silnika - różniące się szczegółami...
Witam ,kolego zagrzej auto do temperatury roboczej, nastepnie sprawdz weze czy dwa sa tak samo twarde? czy maja podobna temperature? jezeli dolny jest odczuwalnie zimniejszy, i wczesniej sprawdziles termostat -gwarancja ze jest dobry-mozliwie ze twoja chlodnica kwalifikuje sie do wymiany jest zasyfiona w srodku, osobiscie przedmuchal bym ja sprezonym...
do zasilania silnika używa wyłącznie węglowodorów Dodajmy, że węglowodorów, które wytworzyła natura. Czad musimy wyprodukować, poświęcając na to energię (paliwo). Czad jest produktem niepełnego spalania węglowodorów. Przy czystym spalaniu węglowodorów, czad nie powinien powstawać. Jak już powstanie, można go dopalić, ale to było problemem prymitywnych...
u mnie problem bardzo podobny do opisanego ale zastanowiło mnie to cisnienie za wysokie na listwie , wyminilem zawor regulkacyjny na pompie hp i problem ten sam mysle sobie pompa -wiec umyje sobie silnik zeby był czysty przed robota wyjechałem i nic problem przepadł mysle mycie mu pomogło ale nie powruciło po dwoch dniach , teraz zamawim ten bsm do...
4 piny przy pływaku to mają benzyniaki -2 na wskaźnik i 2 na pompę. Silniki 1,9 dci 754 mają pompę niskiego ciśnienia w komorze silnika pod filtrem paliwa, a wersji 750 nie mają w ogóle pompy niskiego tylko gruchę. Trzeba sprawdzić rezystancję wg schematów na pinach od pływaka przy różnych poziomach paliwa. Rozbieranie i wyciągnięcie całego pływaka...
hmmm wydaje mi sie zastosowanie MAP sensora jako zbędne MAP sensor jest wykorzystywany w układach wtryskowych do dokładnego wyliczenia aktualnej ilości zasysanego powietrza aby ECU silnika dokładnie wyliczyło dawke paliwa ( oczywiscie oprucz MAP sensora ECU do tego celu wykorzystuje wartosci z czujników połozenia przepustnicy oraz obrotów silnika )...
Witam,jezeli poziom oleju w silniku jest w normie,sprawdź jedną rzecz;zaraz po zgaszeniu silnika wyciągnij bagnet od oleju i sprawdź czy z silnika nie wydostaje się spaliny w postaci dymu,jezeli tak to wskazywało by to na przedmuchaną uszczelkę pod głowicą (która wydmuchana jest do środka silnika), i co z tym jest związane za duże ciśnienie w komorze...
Najprawdopodobniej silnik do remontu. Wyrobione tuleje, pęknięty pierścień lub jedno i drugie. Zawory raczej odpadają ponieważ bierze dużo oleju. Brak szczelności (kompresji) powoduje, że silnik nie może uzyskać temperatury samozapłonu.. Radziłbym zacząć, od pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach. Przedmuch do komory sprężania, będzie widać na pracującym...
Nie, o tym nie myslalem, gdyz sadze ze przy wiekszych szybkosciach intercooler nie powinien miec problemow z chlodzeniem, gdyz wlot jest na masce i dobrze zbiera powietrze do chlodzenia. Moj Patrol to standardowy GR 2.8 TDI. silnik 1 rzedowa 6. Dodano po 9 Teraz tak pomyslalem o powietrzu przechodzacym przez chlodnice do komory silnika i mozliwe ze...
Witam Nie wiem czy dobrze wybrałem dział, jak źle proszę o przeniesienie. Nurtuje mnie jedno rozwiązanie które znalazłem w internecie Na filmiku jest przedstawiony jawa 50 mustang z gaźnikiem od piły spalinowej i nie wiem jak jest to rozwiązane ponieważ w gaźnikach tego typu jest pewien otwór działający na ciśnienie w komorze silnika które steruje całym...
Teraz widac, o co chodzi : waz odplywowy jest 3-4 razy grubszy od zasilajacego gaznik, to miesci sie w nim z 1,5 - 2L benzyny nawet na tak dlugim odcinku, zanim doplynie do zbiornika - to cisnienie tak duzego 'slupa paliwa' powoduje, ze zaworek iglicowy w gazniku nie jest w stanie zatrzymac / 'odciac' jego doplywu do gaznika, dlatego gaznik sie przelewa...
Jeśli chodzi o pompę wstępna to chodzi słychać ja, na pewno też pompuje paliwo bo nie raz zalało mi komorę silnika przy sprawdzaniu. A zawór sterujący ciśnieniem? To nie ma znaczenia czy chodzi czy nie chodzi. Trzeba sprawdzić jakie daje ciśnienie. Jak ok to pompa CR do roboty. Oczywiście sprawdzić wcześniej zawór ciśnienia ,jego wysterowanie i np...
Za wolno kręci rozrusznik, załóż przełącznik 12/24. Jak się silnik dotrze możliwe, że będzie lepiej. Diesel z komorami powinien mieć świece żarowe. Jaka tam jest pompa wtryskowa, może da się zwiększyć dawkę rozruchową ? Tłoki ile mają pierścieni ?
wiec tak ,zrobilem sobie ta podkladke zalozylem na ten walek w pompie , i kiszka silnik pracowal jeszcze gorzej , zlozylem wszystko do kupy , ale zaczalem bawic sie rozdzadem , walek od pompy na rozdzadzie ma 3 sruby ktore mozna poluznic i kreci w lewo lub prawo o jakies 5 mm , zaznaczylem sobie polozenie bialym korektorem zeby czegos nie zdupic , i...
sorry w takim razie najpierw auto na podnosnik i ogladnac wszystkie weze, krucce, termostaty itp czy nie ma cukiereczkow z plynu, potem test naa obecnosc co2 w ukladzie chlodzenia (nie zawsze robi sie bagno w oleju, plyn takze nie musi sie bardzo brudzic) moze byc delikatny przedmuch do plynu ze tylko tester wylapie. I niektorzy sa w bledzie myslac...
Witam Kolego! proponuje spróbować diagnostyki komputerowej ponieważ, nikt wróżką nie jest. Osobiście to proponuje sprawdzić sonde lambda ponieważ to ona ma współpracować z katalizatorem. Można by sprawdzić ciśnienie paliwa w komorze silnika i drożność układu wydechowego. Proszę pisać o wszystkim.
sprawdz czy pompa daje wystarczające cisnienie aby przecisnąć paliwo przez dysze w gazniku. To przepływ paliwa przez dysze jest zależny od ciśnienia pompki, tak? To po co w takim razie przelew i zaworek iglicowy w komorze pływakowej? Regulamin pkt 12. Ostrzeżenie.
Witam. Co do komentarza ze przyczyna jest kopulka to chcialbym poinformowac ze w tych silnikach stosowany jest uklad bezrozdzielaczowy takze przyczyna wspomniana przez mkubola nie wystepuje. Tak jak wspomnial kordel "Silnik krokowy jest odpowiedzialny za wolne obroty (na biegu jalowym), wiec nie mam pojecia co ci mechanicy chcieli zdzialac poprzez jego...
Przeprowadziłem przed chwilą próbę z zamkniętą komorą generatora przy ciśnieniu 2.8 Bar. Silnik grzałem palnikiem na kartusze przez 5 min. Obciążeniem była dioda LED 12 V 30 W. Uzyskałem napięcie 10.7 V i 160 mA co daje około 1.7 W.
Niestety cisnienie podawanego paliwa musi byc zdecydowanie wyzsze niz wewnatrz komory spalania chociazby dlatego by dokladnie rozpylic ciecz , sa konstrukcje z wtryskiwaczami wirowymi , ktore paliwo podaja na scianki komory i odparowanie zdecydowanie pomaga skrocic ich wymiary tyle ,ze niewiem czy jest to na warunki amatorskie.
Właściwie tak, ale takie coś zdarzyło mi się właściwie trzeci raz. Poza tym olej musi być wyrzucany z dużym ciśnieniem , ponieważ cała komora silnika jest ubrudzona, niekiedy nawet kratki wentylacyjne są ubrudzone. Czy rurka odprowadzająca gazy spod korka wlewu oleju ma duże ciśnienie , ponieważ jest ona przegięta, ale drożna, więc może przez nią wytwarza...
czas opóźnienia sądy lambda 20 sek (nawet do60) cut - off na 1500 - 2000 obr bo bedzie strzelał w gaznik zubozenie - pobaw sie 20 do 40 % tak aby nie szarpał emulacja H L - H-nieco wiecej od L ale bez przesady bezwladniśc TPS ok 0,2 V przelaczenienie na gaz 2000 do 2500 narastajaco temp przelaczenia LPG 10-20 + opornik 100 ohm zwierany recznie przez...
- w silniku diesla musi być wyższa kompresja i technologicznie możemy sobie na to pozwolić bo ON jest tłusty, w benzyniaku kompresja musi być mniejsza bo paliwo jest suche Kompresja nie ma związku z gęstością paliwa. Kompresja to stosunek objętości nad tłokiem w jego dolnym i górnym położeniu. To o czym piszesz to ciśnienie sprężania. Ono w istotny...
Witam, problem mam z autem jak w temacie, podczas cofania tyłem auto migneło kierunkami, po czym zgasło. okazało się ze wstrząsówka była wywalona, po wcisnięciu wstrząsówki auto nadal nie odpala, podłaczone pod komputer nie wykazuje żadnych błedów, bynajmniej tak twierdzi facet u którego byłem. Pompa siemensa siedzi w nim. Po podłaczeniu normalnego...
Proponuje sprawdzić również czójnik ciśnienia gazu. Przy nagrzanej komorze silnika może nie pracować w sposób prawidłowy. Problemem może być jego złe umiejscowienie. Pozdrawiam.
Zgodzę się, każdy silnik sie nadaje poza dwusuwowymi ale najlepiej 4-suwowy diesel wielki stopien sprężania wieksze cisnienie sprężania = lepsza wydajeniejsza sprężarka wysokociśnieniowa Nadaje się każdy silnik z płaskimi tłokami albo wypukłymi (można stoczyć). Wklęsłe tłoki odpadają. Nieistotne czy Diesel czy benzyna bo stopień sprężania zależy od...
Jeśli chodzi o fabryczne Piaggio, to oryginalnie stosowano uszczelniacze vitonowe wysokiej jakości. Spokojnie wystarczały na wykonanie przebiegu od nowości do remontu silnika (około 25 000 km). Jeśli został założony nowy, to najprawdopodobniej wykonany z gumy NBR która twardnieje. Inna kwestia że sprzedawane są uszczelniacze z badziewnego materiału,...
Hej, jesli mozesz sprecyzowac o ktory przekaznik chodzi. Niestety moja laguna odmowila posluszenstwa w podobny sposob. Po przejechaniu 1km zgasilem normalnie a po 10 minutach brak mozliwosci uruchmienia , kreci ale nie odpala. Pompka trzyma cisnienie (nabija), ale w komorze spalania sucho, do tego brak iskry. Lpg nawet na krótko -wymuszone dzialanie,...
A zapchana odma nie powoduje wzrostu ciśnienia w komorze korbowej do tego stopnia że następuje wyrównanie ciśnienia pompy oleju z nadciśnieniem w komorze korbowej co skutkuje zatarciem silnika?
na ciepłym to 17 - 18 bar. Zbyt wysokie ciśnienie sprężania jest spowodowane zużyciem pierścieni olejowych.Olej silnikowy dostaje się na pierścienie uszczelniające, dodatkowo je uszczelnia, następnie zostaje spalony w komorze spalania.17-18 bar to zbyt wysokie ciśnienie dla tego silnika.
A czy w takich silnikach nie ma odprężnika który zmniejsza ciśnienie w komorze spalania?
Czesc, Uszczelka pod glowica. Cisnienie z komory sprezania przedostajac sie do ukladu chlodzenia powoduje to co obserwujesz (a raczej slyszysz) odkrecajac korek zbiorniczka wyrownawczego. Sprawdz cisnienie na poszczegolnych cylindrach (min. 9 bar) i jak mozesz to w ukladzie chlodzenia (norma 1,2-1,5 bar). Jesli bedzie drastycznie mniejsze - wiesz, ktorym...
Map sensor jest przykręcony na ścianie grodziowej w komorze silnika. Mierzy ciśnienie w układzie dolotowym. Kieruj się kolorem zielonym.
Ponieważ zostanę podłączony do kanalizacji miejskiej niebawem będę miał do dyspozycji zakopane w ziemi 3 komorowe superszczelne betonowe szambo. Są to 3 komory po 2,3m3 każda. Chodzi mi po głowie aby wykorzystać dwie komory na zbieranie deszczówki a w jednej komorze przeprowadzić test wytwarzania biogazu. W ciągu lata gromadziłbym koszoną trawę (zbiera...
Witam. W silnikach diesla większy jest stopień sprężania czyli stosunek objętości skokowej (zakreślanej przez tłok od dpz do gpz) do objętości komory spalania - nad tłokiem będącym w gpz. Stąd ciśnienie sprężania jest kikakrotnie większe, niż w silniku benzynowem. Pozdrawiam.
Ile wodoru wytworzy sie elektroliza majac 10Kw agregat?ile sie wytworzy majac takie 2?Z technicznego punktu widzenia taki silnik rozbuja takie dwa agregaty a nawet i wiecej!!Czy nie wytworzymy wystarczajaco wodoru?Gdzie jest ten blad?Do tej pory byla zazarta dyskusja o silnikach tlokowych te cisnienie za duze ze rozsadzi silnik za duza wybuchowosc itd.szereg...
Troche wyjasnień. Stan silnika poza wyciekiem oleju jest bdb. Silnik przeszedł mały tunung min znaczaco zwiekszyłem cisnienie otwarcia wtryskiwaczy co spowodowało "rozejście" się strugi paliwa, a to z kolei powodowało natrysk na końcówki świec żarowych niszcząc je bardzo szybko. Problem wyeliminowałem montując krótsze o 5mm swiece. To z kolei zwiekszyło...
Jeżeli stukał na II, a teraz na I, to znaczy że pompa dobra , a Ty coś partaczysz. Nie będę powtarzał co powinieneś zrobić. Silnik wywodzi się pewnie z jakiejś starożytnej konstrukcji. Odkroili cztery gary z szóstki czterolitrowej i stąd ta dziwna pojemność. Żeby nadawał się do osobówki podnieśli limiter, tylko dymił jak Batory, więc dołożyli turbo....
Teraz wkleję tekst z www.obd2.pl z podpisem autora. Jest to istotny tekst, który warto przeczytać zanim rozpoczniemy regulacje sterownika lpg. Ten tekst pozbawia nas złudzeń, co do tego, że możliwa jest w ogóle szybka jednorazowa operacja wgrania mapy lpg, oczym często mówią instalatorzy. Oni nie jeżdżą naszym samochodem. Pierwszy szybki wniosek, to...
Witam Wlasnie zabralem sie za montaz klimatyzacji klimatic (recznej) w vw caddy z 2004 roku w silniku 2.0 sdi. Zakupilem na alle... caly kpl tzn sprezarke, chlodnice, rurki, i nagrzewnice z wiazka wszystko zamontowalem wsio szczelne i pasujace:) Pozostala elektryka czyli musialem dolozyc przewody w komorze silnika do czujnika cisnienia i sterowanie...
Troszke trudno znalezc tu logike. Co ma zaworek od przelewu do dolania np. 50 plynu do zbiorniczka wyrownawczego? Poza tym w roverku w chlodnicy nie ma zaworka tylko przelew nastepuje po otwarciu duzego obiegu, tak samo w zbiorniczku nie ma zadnego zaworka. Za cisnienie w ukladzie odpowiada korek od zbiorniczka wyrownawczego. Nie chciało mi się wcześniej...
Witam, najbardziej prawdopodobna przyczyna usterki to "przeciekajacy" wryskiwacz lub - jesli to wtrysk boscha edc15 - regulator wysokiego cisnienia na pompie. Zanim zaczniesz sprawdzac inne rzeczy, sprawdz czy masz bezwladnosciowy wylacznik w komorze silnika a jesli tak to wcisnij go mocno i obejrzyj czy wtyczka dobrze siedzi. Zakladam, ze sprawy typu...
Twój post można odczytać jako komunikat do publiczności a nie pytanie lub apel. Można się domyśleć, że chodzi o przewód odpowietrzania silnika. A jeśli tak to albo katastrofalny stan silnika i duże ciśnienie w komorze silnikowej, Albo niedrożny przewód do obudowy filtra powietrza. Zatem pytanie jak wygląda filtr powietrza silnika.
Panowie wytłumaczy ktoś jak taką próbę olejową zrobić?? wlej olej do cylindra tak zeby osadzil sie na scianie tulei a nie w komorze zawirowania rusz silnikiem 1 obrut zeby rozprowadzic poczym zmierz sprezanie
A czy gaśnie Ci też gdy np wrzucisz na luz przy większej prędkości? Gdyby tak było to kwestia ustawienia dolotu powietrza, najczęściej gazownicy ustawiają dolot tak, aby powietrze nie było wtłaczane pod ciśnieniem w czasie jazdy ale pobierane gdzieś z komory silnika. Co do tego przełączania na gaz, to tutaj nie jestem pewien ale może to być kwestia...
mogą być uszczelniacze na zaworach lub pierscionki sprawdz cisnienie powinno byc około 11 jesli to benzyna jak zwalisz głowice to zobaczysz jak cylindry wyglądają, czy jest rant, moze byc tez przerwa na uszcxzelce pod głowica i wtedy z kanału olejowego olej przedostaje sie do komory spalania-ja tak miałem, nie kupuj silnika, zrób sobie remont-fakt faktem...
Powodów może być kilka: zużyte pierścienie, uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa, pompy paliwa, lejące wtryskiwacze,częste jazdy na krótkich trasach przy zimnym silniku, wtedy to przedostawanie się paliwa do komory silnika jest naturalne. Daj wtryskiwacze do sprawdzenia, sprawdź ciśnienie paliwa.
Kontynuujac temat, wrzucam schemat konstrukcji dla silnika dwukierunkowego. Wbrew moim obawom jego konstrukcja nie jest znaczaco trudniejsza. Nie bede wyjasnial co i jak, bo jak sie skumalo powyzszy typ, to od razu wiadomo o co chodzi tutaj:) A wiec: http://obrazki.elektroda.net/66_12400802... http://obrazki.elektroda.net/95_12400802...
Witka, jak w temacie ostatnio z kuzynem rozebralismy moją tigrę po to by wymienic w niej pierscienie i uszczelniacze..., wymienilismy bez problemu wszystko zlozylismy na czysto, poskladalismy, zalalismy nowym olejem, odpalilismy silnik pracowal rowno.... zgasilismy a tu psikus , silnik gasnąc wydal metaliczny glosny dzwięk. po tym nie probowalismy nawet...
witam, To trochę stary wątek, ale wydaje mi się, że nie zostało podane rozwiązanie problemu. Podejrzewam, że problem tkwił w źle złożonym reduktorze - gdy regenerowałem to przy składaniu okazało się że nie kojarzę jednej sprężynki - akurat pasowała pod zawór wpuszczający do głównej komory, tak że pozostał on cały czas otwarty i zalewa silnik gazem....
w silniku AFN nie ma pompy paliwa w baku tylko jedna pompa wtryskowa na silniku skłądająca się z sekcji ssącej niskiego ciśnienia (ona pompuje paliwo z baku) i sekcja tłocząca wysokiego ciśnienia. Filtr jest tylko jeden w komorze silnika.
Cześć, Kontrolowałbym poziom oleju aby nie zabrakło, oprócz tego posprawdzałbym parę rzeczy, np. to czy po odkręceniu korka nie ma zbyt dużych przedmuchów, czyli czy nie wydostaje się zbyt dużo powietrza(spalin) z komory silnika. Tak z ciekawości czy wyciek nie został spowodowany zbyt dużym ciśnieniem w komorze. Natomiast warto zagadać więcej z mechanikiem,...
Mój odkurzacz postanowił odmówić współpracy i na chwilę obecną sytuacja wygląda tak, że po włączeniu działa przez 10 - 100 sekund i wyłącza się. Po ponownym włączeniu pracuje krócej. Temperatura na radiatorze triaka BTB12 600BW dochodzi do 40 stopni, co jest ponoć normalne. Podejrzewam, że za wyłączenia odpowiedzialny jest zewnętrzny czujnik ciśnienia...
Według mnie jest to raczej uszkodzenie mechaniczne sprawdź ciśnienie w komorach spalania.
Witam. Moj problem wyglada nastepujaco: Kupilem astre 99r bez gazu w zadko spotykanym dobrym stanie nakrecone ponad 300t km. Niestety silnik pracowal zle tj rzucanie cala buda a po wskoczeniu na wyzsze obroty stukanie. Mechanik wykrecil WSZYSTKIE swiece po czym sprawdzal cisnienie po kolei na kazdym tloku na 2 od strony lewej 12 na 2 po prawej 0. Zdjalem...
silnik 2.0 tfsi wypadanie zapłonu cylinder 1 mechanicy wraz z serwisem rozkładają ręce fałszywe powietrze w komorze spalania auto cały czas chodzi na 3 gary dawka paliwa jest z kosmosu swiece nowe pochodzi z 10 min ok i znowu zalewa , cewki nowe , odma nowa , wtryski nowe , głowica z wałkami sprawdzona wyczyszczona z nagaru zawory dotarte czujniki posprawdzane...
Jestem załamany :| Nie mam juz sił do tej instalacji. Teraz sytuacja wyglada tak ze najprawdopodobniej zostaly popelnione bledy w montarzu choc moze sie myle. Ale do rzeczy: Reduktor zregenerowany z bardzo duzą starannością, niema opcji ze cos jest źle zlozone! Max cisnienie reduktora nadal jest za słabe !!! Tak przynajmniej pokazują dwa manometry....
Najgorszy błąd to regulatora ciśnienia paliwa Bzdura. Posprawdzaj wpierw bezpieczniki w komorze silnika. Sterownik nie dostaje zasilania z zacisku "30".
Sprawdź dokładnie układ przewietrzania, z tego co pamiętam to silniki turbo mają zaworek zwrotny na odpowietrzaniu skrzyni korbowej i jak on jest zatkany to ciśnienie doładowania z kolektora dostaje się do przewietrzania i wtedy może tak wyrzucać olej. Nie spotkałem się z takim zużyciem silnika by tak rosło ciśnienie na przewietrzaniu komory bo wszystkie...
Witam . jutro sprobuje w nim pomiezyc cisnienie pod tlokami na wszystkich cylindrach i zobacze co pokaze. W idealnym silniku ciśnienie pod tłokami powinno wynosić "0", oczywiście to taka drobna uwaga - nawet niektórzy mechanicy tak mówią - ciśnienie sprężania mierzymy w komorze spalania czyli nad tłokami a pod głowcą. Zmień źródło tankowania (stację...
Presostat to czujnik ciśnienia freonu znajdujący się na przewodzie od klimy w komorze silnika. Sprawdzisz go zwykłym miernikiem, a jeśli jest 3 pinowy to też dokładnie ciśnienie po podpięciu urządzeniem diagnostycznym.
Witam Forumowiczow i prosze o porade. Pisalem juz dzisiaj lecz moj problem nie zostal "wrzucony" na forum. Opis problemu. Od dluzszego czasu czulem w czasie jazdy brak "ciagu", wg mnie byla to wina zasyfionego egr`a i przepustnicy. Zamowilem te dwie uszczelki i jezdzilem z tym problemem. W dniu odbioru czesci - nastapila eskalacja usterek - calkowity...
spaliny komorze silnika komorze silnika matiz przekaźniki komorze silnika
wtórnik katodowy ecc83 ripple current amica śmierdzi
uszkodzenie centrali przez ślimaki bateria piaskowa
Schemat modułu wyświetlacza LED w telewizorze Philips Nastawnik turbiny Siemens VDO w Vito 111 2.2 - styki i materiały