Aby bagażnik otwierał się z pilota moduł musi mieć dodatkowy kanał.
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Bez znaczenia, wszystkie siłowniki spięte są równolegle.
Witam Dostałem do naprawy moduł od zamka centralnego. Jak widać na fotkach prawdopodobnie bardzo mocne nagrzał się ten mostek, który chyba ktoś wlutował na miejsce innego elementu. Na płytce nie ma żadnych oznaczeń dlatego nie wiem co za element powinien się tam znajdować. Czy znajdę gdzieś schemat tego modułu? Wszędzie szukałem ale nigdzie nie mogę...
Tak jak pisalem wiem ze jest (powinin byc) na prawym slupku, ale nie moge go zlokalizowac stad pytalem jak on powinin wygladac (ile ma wejsc itp) Atak przy okazji to czy jest mozliwe aby wywalic modul centralnego zamka i sterowac zamkami bezposrednio z modulu alarmu ? Pytam bo ni jak nie moge zlokalizowac w prawym przednim slupku tego modulu, wiec moze...
Zrób to jak najszybciej bo tylny moduł w bagażniku pójdzie z dymem i wtedy elektronik tylko będzie ratował
Bardzo dziękuję za rzeczową podpowiedź. Znalazłem już sterownik i przyczyne awarii centralnego zamka. Pozdrawiam. I.
W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
Sprawdź kable od zamka w drzwiach do sterownika/modułu centralnego zamka
Chodzi o to ze ten strownik raczej calkiem padl. Otwiera sie sam, zamyka tylko dzwi kierowcy albo wszystkie inne. A poza tym jak juz zamknie to ich nie potrafi otworzyc. A wszystko to sie zaczelo od tego ze wywalil bezpiecznik od centralnego zamka. Acha i jeszcze jak go wezme do reki i energicznie poruszam to w srodku cos lata jakby kotwiczka sie zlamala...
Podłacz na stały plus pin zaplon przy module.
Ja bez problemu dopisywałem piloty z innych opli to mojego. Zmieniałem też sterowniki zamka i zawsze mogłem dopisać do nich piloty. Chodzi o astre G Omege b i zafire A .
Panowie gdzie znajduję sie moduł centralnego zamka w astrze H heatbag, chodzi o to ze nie zawsze otwiera sie klapa raz chodzi siłownik raz nie. Przewody w przelotce gumowej całe wtyczka przy zamku cała nie skorodowana, sam zamek sprawdzony na krótko chodzi. Doszedłem do wniosku że w momencie awarii brak napięcia w kostce do zamka. Może ktoś wie gdzie...
Moduł ma po 3 przewody do otwierania i zamykania "Skonfigurowałeś" do sterowania impulsami masy ?
tak zamyka się całe auto...lecz modułu centralnego nie mogę zlokalizować ...
W którym miejscu znajduje się moduł centralnego zamka?
Centralny naprawiony. Wymieniony moduł + styki w tylnych drzwiach Koszt 1150 zł
Na wysokości rączki otwierania maski, po stronie pasażera znajduje się moduł zamka centralnego. Sprawdź, demontując plastik czy nie masz tam mokro.
Wystarczy wykorzystać sygnał "zamknij" z oryginalnego centralnego zamka. Do tego moduł domykania szyb. Jeszcze trochę wiedzy i po kłopocie.
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
Nie wiem ale tak na zdrowy rozsądek wiesz gdzie są w astrze i vectrze?No to właśnie tam :D
Może kostka ''nie odbija'' i masz zasilanie na radio i moduł zamka centralnego .Na liczniku gaśnie wszystko? Czasem pada moduł w skrzynce bezpieczników ,ten wsuwany z boku.
W Astrach II z 4 szybami elektrycznymi i modułem Comfort była opcja domykania szyb przez przytrzymanie kluczyka w zamku w pozycji "zamknij". Niestety nie działało to z pilota, ale wystarczyła drobna modyfikacja modułu komfortu i szyby się automatycznie zamykały po zamknięciu centralnego zamka.
Co sprawdziłeś oprócz bezpiecznika? CZ oryginał, czy dokładany?, do modułu dochodzi napięcie?, masa jest?
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Domykanie szyb znajduję się w centrali zamka centralnego w prawym progu. Pamiętaj jeśli szyby niesą zaprogramowane czyli po naciśnięciu zamknięcia szyby, szyba nie podnosi się sama to i funkcjia domknięcia nie będzie działała.Przewód sygnału domykania szyb znajduje się w wiązce w lewym progu(brązowo czarny-cienki).
Właśnie jest sterowany plusem od akumulatora ale potrzebuje impuls od otwierania centralnego zamka żeby się zapaliła światła
Niestety nie wiem jak jest w Astra F, nie dysponuję pełnymi schematami. Wiem jak to jest w Astra G i Zafira A. W sterownikach od elektrycznych szyb jest dodatkowy pin wejściowy do zamykania okien. Moduł centralnego zamka lub moduł alarmu ma wyjście do domykania elektrycznych szyb i szyberdachu. Przy przytrzymaniu kluczyka lub pilota w pozycji zamykania...
Dzieki za info. Na razie muszę poszukać tego zwarcia, ale to dopiero w następnym tygodniu. P.S. I jeszcze mam prośbę. Jakbyś mógł mi to mniej więcej rozrysować. Jak ten switch jest połączony z kabelkami prądowymi od silniczka w siłowniku (wnętrze siłownika). Byłbym bardzo wdzięczny :-) P.S.2 I do czego są pozostałe kabelki przy module ? (czarny cienki...
Spróbuj znaleźć centralke z alarmu - odłącz wtyczke dwuprzewodową ( przewody biały i zielony) i spróbuj wysterować zamek z klucza .Jeśli działa zamykanie i ryglowanie z kluczyka to centralka z alarmu fiksuje , a jeśli zc z kluczyka działa tak jak opisałeś no to może być siłownik z drzwi przednich prawych lub lewych lub moduł zamka centralnego (dół przedniego...
Odpowiedz czy którykolwiek pilot wywołuje jakąkolwiek reakcję w aucie. To bardzo istotne bo podpowie nam czy moduł radiówki odbiornka działa. Jest wspólny dla wszystkich funkcji.
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
A z kluczyka chociaż działa centralny. Tak napisałeś, że nie wypada się dziwwić koledze Trawikowi za cenną poradę. Mogły walnąć bezpieczniki, przewody, siłowniki, centralka zamka, moduł, piloty itp. itd....
Dodam jeszcze że moduł znajduje się pod "komputerem" pod wykładziną. Sterowanie jest na dwóch najcieńszych kabelkach jakie wchodzą do tegoż modułu. Kolorów nie pamiętam.
Witam już wiem dlaczego nie mogę go zaprogramować. Nie mam komunikacji z modułem odpowiedzialnym za obsługę pilotów jest to moduł RCDLR (Remote Control dior lock receive). Teraz mam pytanie gdzie taki moduł się może znajdować.
Jeśli jest oryginalny to zawiera się w module centralnego zamka, prawy przedni słupek
https://obrazki.elektroda.pl/6168163100_... Zobacz czy przypadkiem na styku 2 lub 6 modułu centralnego zamka nie masz potrzebnego gotowego sygnału.
A więc tak, dzisiaj dotarł do mnie moduł REC. Po wymianie i programowaniu wszystko działa jak należy. Dziękuję za zainteresowanie tematem. POZDRAWIAM
Witam Panowie. Ja w swojej asterce mam ten sam sterownik. A problem jest następujący. Po zamknięciu samochodu pilotem było ok, a gdy musiałem otworzyć go ponownie to już nie działało. Ani na kluczyk ani na pilota. Wiec zacząłem szukać modułu zamka, no i znalazłem. Jest identyczny jak ten powyżej na zdjęciach. Ale jak koledzy opisywaliście przy próbie...
Jak oryginał to musi być prawy przedni słupek. Moduł firmy Kiekert.
Moja astra I z oplowatych nawet z alarmem ma kłopoty, centralnego zamka nie ma więc i żadnych dodatkowych rygli...
Jak masz fabryczny zamek to mózg jest przy nogach pasażera po prawej. Jak tam nie dochodzi napięcie a bezpiecznik ok to szukaj pod fotelami zgnitej wiązki.Jak masz na czerwonym grubym plus na brązowym grubym masę to spróbuj kontrolką wysterować moduł zamka(brązowe cieńkie z paskiem).
I możesz spokojnie domykać szyby impulsem zamka centralnego. Wydatek parudziesięciu złotych z głowy ;)
Sprawdź, moduł w środku. Bywa, że uszkodzi się przekaźnik i powoduje zwarcie
Masz na myśli A31? Jeśli tak, to jest to podłączone do centralnego zamka, prawdopodobnie w celu domykania szyb z kluczyka/pilota.
Pilot przelutowany.W dalszym ciągu brak komunikacji.Czy w takim razie pozostaje wymiana modułu z pilotem?Czy jest jakiś reset który zwolni być może zablokowane linie dla mojego pilota?
jezęli przed upływem 6 msc sprzedasz to scyzoryk wytrzyma .szyby tylko uzywki oryginały i wtedy moduł, a po tych zabiegach astra zyska na wartość .....sporo może drugie tyle .
no ale po co ciąć? nie chcesz zamykać wszystkich drzwi kluczykiem? prawdopodobnie wystarczy wymienić siłownik kierowcy i będzie działało. lub zamontować nowy moduł zdalnego sterowania.
Witam wszystkich. Otóż kupiłem wczoraj sterownik zamka centralnego firmy Carprotect model BX60S. Zabrałem się za podpinanie kabli. Znalazłem stały + i -, jak również podpiąłem kierunkowskazy. Znalazłem w aucie 2 kable odpowiadające za zamykanie i otwieranie centralnego zamka i otóż teraz mam parę pytań. Czy w Astrze centralny zamek jest sterowany minusem...
Dzięki za tą odpowiedź. Zadziałała. Padł u mnie bezpiecznik od otwierania klapy tylnej nr 38 i przy tej okazji przestał działać centralny zamek. Po wymianie bezpiecznika klapa zaczęła działać, lecz nadal nie działał centralny zamek. Jeździłem po elektronikach i wołali po podpięciu do komputera od 500 zł do 700zł za wymianę jakiegoś modułu. Dobrze że...
Witam. Astra H 2 piloty typu i obydwa mają uszkodzone płytki od sterownia centralnym zamkiem w punkcie dorabiania kluczy mówią ze są nie do naprawy cena nowego 450 zł . Chciałbym zamontować uniwersalny sterownik centralnego zamka i tu pytanie czy ktoś z forum robił taki zabieg i mógłby podpowiedzieć gdzie podłączyć się ze sterownikiem do kabli idących...
Witam Mam uszkodzoną stacyjkę w astrze. nie podaje ona +12 po przekręceniu kluczyka do radia i prawdopodobnie do modułu zamka centralnego też ponieważ nie mogę zakodować kluczyka. posiadam moduł z oznaczeniem CE gm 90 560 112.. I moje pytanie brzmi na którym kablu powinno się pojawić 12V po stacyjce(najlepiej jakby ktoś zamieścił foto i zaznaczył strzałką...
I jeszcze jeden przekaznik koło modułu centralnego zamka z którego przewody idą na jakies niewidoczne złącza za nagrzewnicą 3 przewody a dwa gdzieś w stronę komory silnika.
gdyby była wypięta ta wtyczka w drzwiach, to nie działał by też centralny zamek, ale poruszać nią zawsze można sprubować
Witam, chciałem sobie udogodnić życie i postanowiłem zamontować sterowanie centralnego zamka z pilota (magicar 820). Kabelki z modułu podłączyłem następująco czarna kostka - białe kabelki do kierunków (czarny z białym paskiem i czarny z zielonym), czerwony do zasilania +12V (czerwony), czarny do masy (gruby brązowy) biała kostka - niebieski do otwierania...
Można wyczaić po przewodach w słupku Tam jest złącze wielostykowe. https://obrazki.elektroda.pl/7743150800_... Opis Pinów: 1. masa (brązowy) 2. zasilanie podnośnika szyby (czerwony) 3. przełącznik w zamku drzwi od kluczyka (czerwono-niebieski) 4. sterowanie z modułu składanego dachu (niebiesko-biały) 5. silnik regulacji lusterka pasażera...
Przyczyn może być wiele. Zlokalizuj moduł sterujący, spawdź czy jest zasilany i czy dostaje sygnał sterujący z Mastera.
Zaraz? Założyłeś siłowniki, a podczas instalacji nie zauważyłeś, że jakieś już tam są? Możesz opisać, jak to zrobiłeś? Opis przewodów znajdziesz na forum, bo centralny w oplach, to jeden z lepiej opisanych układów na forum. Wspomóż się hasłem "kiekert" (nazwa stosowanego tam sterownika). Nie widziałem tam w drzwiach żadnych siłowników... Jak to zrobiłem?...
Witam wszystkich. Odgrzeję temat chodzi mi właśnie o ten przekaznik klima załączona działa sprężarka załączona tylko wentylatory nie działają w czasie pracy sprężarki. Klima manualna ale brak modułu wentylatorów wszystko sterowane przekaznikami 5 przekazników zlokalizowałem tylko tego nie moge rozgryść, znajduje się za schowkiem obok modułu centralnego...
Co nie jest modułem komfortu, a tylko SYGNAŁEM do jego wysterowania. I nie można wykorzystywać tego sygnału do bezpośredniego starowania silnikami szyb/dachu. Ani nawet z zastosowaniem tylko przekaźnika. Do poprawnej pracy wymagany jest zewnętrzny moduł komfortu. Sygnał ten w przypadku zastosowania zewnętrznego modułu nie jest do niczego przydatny,...
Witam. Kombinowałem dzisiaj przy centralnym zamku bo chodził jak chciał, a to podczas jazdy drzwi się otwierały, zamykały a to alarm sam się włączał, zajrzałem do komputera centralnego, okazało się że kable pozwijane palcami porozłączane, to je zlutowałem, zakładam z powrotem i okazuje się że centralny zamek nie działa z pilota, jak kluczyki wsadzę...
Witam serdecznie. Mam takie pytanko. Mam w Audi A2 oryginalny centralny zamek, ale niestety tylko na kluczyk. Pilota nie było od samego początku, tylko zwykłe kluczyki. Moje pytanie to czy jest możliwość domowymi sposobami założenia sterownika centralnego zamka bez żadnych konsekwencji np. w module komfortu. Zakładałem już takie sterowniki do Vitary,...
Czarna skrzynka z przedziału pasażera to centralka centralnego zamka- w starych oplach tam był sterownik, to metalowe to owszem przekaźnik lub moduł świec żarowych ale on otrzymuje dane z sterownika silnika.P
Po kolei -opcja "naciśniecie na włączonym zapłonie" to przypomninanie klucza. -dodawanie nowego to programowanie. Ty zmieniłeś moduł centralnego zamka, więc z jego pkt widzenia dodajesz nowy klucz. Do silnika nic nie zgrywasz, klucz ( transponder) zotał stary.
witam!!!Mam problem jak w temacie przy próbie zamykania auta z kluczyka nie z pilota pilot jest uszkodzony centralny zamek zamyka przednie drzwi czyli kierowcy i pasażera natomiast tylne drzwi prawe wedle uznania raz się zamkną a raz nie, drzwi lewe wcale się nie zamykają i tak samo przy otwieraniu. Jeśli ktoś miał podobny problem to byłbym wdzięczny...
Forum,moduł prawa strona,analiza sygnałów.Lub na szybko odepnij wtyczkę każde drzwi przód plus zobacz przepust z bagaznika i wysteruj na próbę.
W astrze jest sterowanie "-" moduł zamka znajduje sie w nogach pasażera na słupku. Żeby go znaleźć musisz odsunąć wszystkie okładziny bo on jest wpuszczony w słupek. Sterowanie jest na cieniutkich kabelkach czarnych z jakimiś kolorami. Nie pamiętam dobrze ale chyba jeden z żółtym a drugi z niebieskim. Sprawdź sobie brzęczykiem na których się pokazuje...
Instalacja sprawdzona ,rozebrałem modół centalnego zamka ,ktos juz tam lutował ,dziwne jest że jak zaczyna sie problem z zamknięciem auta ,to zawsze za szóstym przyciśnięciem przycisku zamykania auto sie blokuje i wszystko przechodzi ,aż do następnego razu,ma ktoś może schemat modułu ,lub jakieś podpowiedzi w tej sprawie Dzięki pzdr.
Znalazłem na innym forum, że, jest kilka linii diagnostycznych (piny 3, 7 i 12) i w opel scanner jest drabinka rezystorowa i słabo to przerzuca. Jak ręcznie połączyć przewody aby było ok? Dla właściwego rozpoznania dodam, że interfejs łączy się z autem 3 kabelkami: - zasilanie +12V to pin 16, - masa to pin 4,5 - linia K diagnostyczna, przełączana...
Przykład. Wlew paliwa - silnik M7 Przewód 0,75mm2 w kolorze czaro-żółtym idzie do złącza X62 - pin 8 modułu z Twojego zdjęcia. Drugi przewód z silnika M7 o przekroju 0,75mm2 w kolorze czarno-czerwonym idzie do złącza X62 - pin 7 Złącze X62 - jest to ta mniejsza wtyczka - 12 pinów. Złącze X61 - większa wtyczka - 28 pinów. Nie wszystkie piny we wtyczkach...
Ten temat zakładam "dla potomnych", aby ułatwić rozwiązanie problemu nie działającego pilota w kluczyku: OPEL ASTRA G oraz ZAFIRA A. Teoretycznie lista modeli jest "otwarta", tzn: to powinno zadziałać na wszystkie pojazdy OPEL z pilotem centralnego zamka w kluczyku. Czy na te nowsze też? Nie wiem. Do sprawdzenia. Pacjent testowy: Opel Astra G 1,7 TD...
W jakim sensie się nie otwierają? Centralny nie otwiera czy klamki nie działają? Tak czy inaczej moduł zamka... ale żeby go wymienić trzeba otworzyć drzwi. Przerabiałem to jak się zaciął w pozycji zaryglowanej.
Dzięki za informacje a jakieś rady jak sprawdzić najprościej czy odbiera czy też nie ? Nie ma chyba lepszego sposobu niż podpięcie się w OBD, a potem sprawdzenie w diagnostyce centralnego zamka czy moduł w ogóle wykrywa sygnał z pilota, bo naciskając zamykanie/otwieranie na pół sekundy zmienia się wskazanie "rozpoznana funkcja kluczyka". https://obrazki.elektroda.pl/1693017600_...
A co do głównego tematu jak bym miał szukać usetrki zaczął bym od siłownika rozbierz drzwi dojdz do kabli siłownika i spradz czy na kablach zasilających silnik w trakcie zamykanie lub otwierania pilotem jest zasilanie możesz tam wpiąć kontrolkę i patrzec czy sygnał jest czy nie ma a jak sygnał jest a siłownik martwy to znaczy że siłownik powiedział...
Sprawdź, czy RZECZYWIŚCIE z przełącznika wychodzi 12V na przewód otwierania. Poza tym, Astra F to bardzo proste auto. Ma jedynie taki feler, że gniją w niej wiązki ułożone pod dywanikami z przodu. Zerknij na nie. Przy okazji popatrz na prawy słupek w nogach pasażera. Tam jest moduł centralnego zamka i być może będzie "coś" od szyb. A pytanie na koniec....
Witam. Może ktoś mi podpowie jak to zrobić. A mianowicie montuję do Astry G autoalarm "MINICAR 686H" z pilotem pod oryginalny moduł centralnego zamka. Próbowałem na różne sposoby, auto mogę zamknąć, funkcja komfort (domykanie szyb) działa ale ryglować mogę tylko z oryginalnego pilota do CZ w kluczyku. Podłączałem otwarcie do brązowo-białego a zamknięcie...
Blacharka może być tip-top, ale w nogach kierowcy pod dywanikiem jest wiązka. Bywa, że tam przewody tracą swoją przewodność :D Wypnij wtyczkę z modułu i podawaj przemiennie +12 i masę na czarne, o których pisałem. Muszą na to zareagować siłowniki. Najpierw odryglują się, potem otworzą. To jest walka ze skutkami, ale przyczynę tego zablokowania musisz...
https://obrazki.elektroda.pl/7743150800_... Pełna wtyczka drzwi: 4 szyby + lusterka + głośniki + centralny + poduszka Opis Pinów: 1. masa (brązowy) 2. zasilanie podnośnika szyby (czerwony) 3. przełącznik w zamku drzwi od kluczyka (czerwono-niebieski) 4. sterowanie z modułu składanego dachu (niebiesko-biały) 5. silnik regulacji lusterka...
Gdzie znajdę kabel który odpowiada za otwarcie i zamknięcie centralnego zamka? Ostatnio zakupiłem Moduł DRL świateł dziennych i żeby mieć funkcję Coming Home potrzebuję wpiąć się w ten kabel. Gdzie go znajdę i jakiego jest koloru. Obstawiam że gdzieś w progu ale nie jestem pewien. Dodaje instrukcję dodaną do zestawu.
No tak! racja tak małymi literami napisał,że nie doczytałem że to opel Astra , chociaż jak by odpisał na mój post gdzie pytałem jaki to samochód to bym to wyprostował no to zostaje zmostkować blokadę alarmu i zobaczyć co się stanie . "Skończmy z suchymi kawałkami" . Jak znalazł centralkę bo przecież zna nazwę systemu to chyba ma jakąś instrukcję . Jeśli...
Witam , przymierzam się do kupna zamka centralnego uniwersalnego ( moduł, siłowniki) , napiszcie mi czy ciężko coś takiego zamontować, czy jest dużo przeróbek w drzwiach przy zamku, oraz co polecacie , może być coś z allegro do 150 zł . Szukałem dedykowanego ale ceny mnie odstraszyły. Proszę o rady (schemat montażu w drzwiach .. samych siłowników )...
Wieczorem wrzucę schemat centralnego zamka z opisem co i jak. Dodano po 4 Zamek jest sterowany poprzez masę, natomiast nie pamiętam, które piny w zamku są za to odpowiedzialne - posiadając miernik z dzwoneczkiem na ciągłość przewodów rozszyfrujesz. A teraz na szybko - podłączasz się modułem z przewodami wychodzącymi z drzwi kierowcy (dwie sztuki - otwarcie...
Z tego co wiem to w tych astrach chyba nie było alarmów fabrycznych.By najmniej ja się nigdy nie spotkałem.A to co opisujesz to jest rygiel ale taki 'mechaniczny' jak w omedze A.Po zamknięciu zamka zastawiasz kluczyk w poziomie i go wyjmujesz-jest rygiel.Żaden podwójny impuls nic tu nie zdziała.Ja kiedyś kombinowałem to spaliłem moduł zamka:-)na szczęście...
Jeśli radio blokuje szynę CAN to można je odłączyć i zobaczyć co będzie się działo z centralnym zamkiem. Ale mi coś wygląda bardziej na uszkodzenie właśnie modułu CIM. Po co wogóle opel wystrzelił z tym CIM-em to nie wiem. Prędzej czy pózniej chyba w każdym oplu pojawiają się problemy z CIM-em.
Centralka jest osobnym modułem (wraz z modułem centralnego zamka), pewnie trochę "rzeźbienia" będzie - trzeba wziąć schematy i porównać. Tigra to praktycznie Corsa B, Vectra A jest generację starszym autem, prawdopodobnie podobna centralka będzie też w Calibrze i Omedze. Oryginalny pilot z Tigrze był w kluczyku, jak w Astrze G. Kolega miał takie coś...
Witam. Wydaje mi się, że jeżeli ta Astra ma w standardzie centralny zamek na pilota i elektryczne podnośniki szyb, to powinna mieć również funkcję komfort(domykanie szyb). Włóż kluczyk do zamka przekręć go w pozycję zamknij, później odpuść do normalnej pozycji i jeszcze raz w pozycję "zamknij" i przytrzymaj tak chwilę.Zamek powinien się zaryglować a...
Witam mam małe pytanie chciał bym zrobić w mojej astrze domykanie szyb z kluczyka wiem że trzeba połączyć kable w wiązce w lewym progu .Możecie mi powiedzieć które to są kable z góry dziękuje za pomoc . Astra posiada moduł komfortu bo sprawdziłem szyby są zaprogramowane wiem że trzeba połączyć kabel brązowo czerwony z brązowo czarny ale astra nie ma...
Błąd 21 w module zamka centralnego z autoalarmem lub bez, to kluczyk nie zsynchronizowany z centralką. Pewnie nie działa central z pilota :) . Włącz zapłon i przyciśnij parę razy przycisk w pilocie , to pomoże.
Witam.Mój problem polega na tym że centralny zamek nie zamyka ani nie otwiera dzwi/przednie prawe i oby dwa tylne/,dodam że auto posiada alarm i tak samo sie dzieje nawet gdy zamykam z kluczyka czy od sierodka i nie mam pojęcia co sie dzieje.Sprawdzałem moduł ten w prawym słupku niby jest ok.Pomóżcie proszę i z góry dzięki
Można by spróbować ręcznie podać napicie na kostkę od modułu komfortu. Niestety teraz nie mam dostępu do schematów żeby wskazać które dokładnie piny trzeba by zasilić. Pytanie jeszcze czy wiązka między drzewami a karoserią nie jest uszkodzona, to dość powszechna usterka w samochodach, co uniemożliwi elektryczne odblokowanie drzwi. Dodano po 2 Moduł...
Witam Samochód jest po naprawie blacharskiej tyłu (było grzebane przy wlewie paliwa). Przed naprawą wszystko działało poprawnie. Po naprawie spalony bezpiecznik od oświetlenia wewnętrznego (wymieniony) oświetlenie działa. Działał też jeden dzień centralny zamek. Następnego dnia pojechałem do sklepu zamknąłem auto, wracam chce wsiadać i auto zamknięte....
Tam nie potrzeba żadnych przeróbek, sterujesz bez problemu impulsami masy z dołożonego modułu radiowego
Moduł dostanę wieczorem choć z tego co wiem to rzadko się zdarza żeby moduł padł, mogę jeszcze go wyjąć i wraz z cewką i sprawdzić wiązkę kabli czy styki... Przepraszam jestem tutaj nowy w dodatku cisne z telefonu. Dodano po 2 Jeszcze czytałem o tym całym ECU, lecz pod kierownicą mam tylko szeroką wtyczkę z wiązka kabli i tyle.. A i jeszcze biała mała...
Witam Konkretnie mam sterownik zx600 podpięty pod oryginalny centralny z modułem komfortu: czyli trzymam kluczyk w zamku trochę dłużej jak zamykam i trzymam aż domknie szyby boczne i szyberdach. Nie ma alarmu u mnie. Chcę wykorzystać kanał który mi został na pilocie, a jest on od otwierania klapy bagażnika. Mam kabel który wychodzi ze sterownika i wg...
Witam. Kilka dni temu z bliżej nieokreślonych przyczyn rozleciała mi się centralka (sam moduł). Dziś kupiłem Alarm samochodowy o symbolu Y-3018 Peiying. Tutaj jest dostępny schemat jak go podłączyć: [url=http://www.peiying.pl/sites/default... Peiying Y-3018 Jednak niewiele on mi mówi gdyż w mojej...
Witam, posiadam Opla Astrę II, 3 drzwiową. Niestety mój problem polega na tym iż nie mogę zamknąć wszystkich drzwi oraz klapy z bagażnika z kluczyka, tylko zamykają się drzwi od strony kierowcy a resztę muszę ręcznie ryglować. Krótka historia z sytuacji. Posiadam uszkodzonego pilota więc zamykanie z niego jest niemożliwe. W zamku drzwi miałem w środku...
brązowo-biały otwórz,brązowo-czerwony zamknij,sterowanie impulsem masy,przewody do zlokalizowania w boczku-progu kierowcy,lub jeżeli wolisz przy module zamka centralnego za osłoną boczku pasażera,czujnik drzwiowy podaje masę na przewód koloru szarego[wszystkie cztery połączone równolegle],ale tak się zastanawiam,czemu najpierw nie poczytasz dokładnie...
Witam! Tą drugą puszka jest sterownik do zamka centralnego. Jeśli nie reaguje na otwarcie klapy silnika to zobacz wogóle czy założyli Ci wyłącznik na tą klape (najprawdopodobniej go nie ma). Następna rzecz to nie podpiete odcięcie jakiego kolwiek modułu w aucie, dlatego może odpalic. Najprawdopodobniej nie podpieli tez plusa po stacyjce (musi byc niegasnący...
Co do problemów z silnikiem jak się domyślam chodzi o X18XE1 wiec może się spodziewać uszkodzenia sterownika silnika Simtec 70 ale sprawdż koniecznie także masę na komputerze.Co do kodowania pilota to koniecznie sprawdż czy w module zamka centralnego na prawym przednim słupku (u dołu)masz napięcie po zapłonie.Bo miałem już kilka kiedyś przypadków że...
modułu centralnego zamka astra centralnego zamka naprawa modułu centralnego zamka
serwis amica zmywarka mieszanka paliwo koszt wymiany licznika
pompa ciepła split pompa ciepła split
Demontaż silnika w Nissan Qashqai - krok po kroku Telewizor nie zapamiętuje kanałów - przyczyny i rozwiązania