moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Za nakładka plastikową,jak słupek drzwi przednich prawych
Witam. W zał. schemat - okablowanie zamków drzwiowych w PEUGEOT 806 1.9 D Turbo od 1994 do 2000r. Zauważ, że z modułu sterowania zamków wychodzi sygnał na oświetlenie wnętrza.
Strona 63 na przykład.
Tu masz rozpiskę: https://www.the12volt.com/installbay/for...
Spróbuj podłączyć alarm ale bez tej małej czarnej wtyczki. Ona łączy ten czujnik ze świecącą diodą z alarmem? Jeśli nie, to odłącz też to pudełko. Czy do alarmu jest dołączony jakiś zewnętrzny przekaźnik? Słabo widać przewody w tej dużej białe wtyczce. Mniejsza biała wtyczka, to centralny.
A jak masz zamiar zaprogramować tego pilota? To jakiś staroć. Nowa centralka to koszt 45zł plus podłączenie to drogo?
A czy w nich występowały podgrzewacze filtra paliwa? Zauważyłem że w okolicach filtra paliwa coś cycka i w tym momencie pobór prądu spada praktycznie do zera.
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
Może napisz czy masz usterkę czy chcesz pilota dołożyć .
nie kłóćcie się już jak octa jedynka to przecież nad pedałem sprzęgła po zdjęcu obudowy nad nogami kierowcy
Ok. już sprawdziłem pilot emituje sygnał ale jak go zaprogramować aby działał c.z., metoda na włączony zapłon nie działa :cry:
Kolego pierwsza rzecz to taka że ten alarm to tragedia, wywal go i wstaw coś nowszego i działającego, jak widzę te piloty nerki to aż mną rzuca chyba jeden z najgorszych alarmów jaki wychodził. Po drugie to Ty odnalazłeś moduł centralnego zamka ale on nie ma modułu radiowego to tylko centralka która steruje z zamka kierowcy resztą drzwi. Gdzieś indziej...
W tym roczniku (1999-2002) sterowanie odbywa się przez podanie impulsów "masy". Otwieranie - niebiesko/czerwony (pin-1) Zamykanie - zielono/żółty (pin-8) w 15'pinowym złączu modułu centralnego zamka za schowkiem, po prawej stronie kabiny.
I jak to stwierdzic ktore to sa za oomoca miernika? Do tego typu pomiarów nie używaj miernika tylko zwykłą żarówkę 12V Wszystko na jednym niebiesko czarnym przewodzie (pin.6) w białym 24-pinowym złączu modułu z trzema wtyczkami pod kolumną kierownicy. Rozcięcie / podłączenie - zamyka / otwiera.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
włączniki drzwi: brązowo czarny poz.2 w białym 26 polowym złączu modułu centralnego zamka - drzwi tylne. pozycja 2 i 3 w zielonym 26 polowym złączu po stronie pasażera - drzwi przednie. Odseparować przewody od siebie diodami prostowniczymi np. 1N4004.
Fabryczny moduł zamka znajduje sie za zegarami po lewej stronie.
Nie ma odrębnego modułu, moduł kontroli nadwozia(m.inn. centralny) jest pod schowkiem, nad nogami pasażera
Sterownik centralnego zamka firmy Lucas, znajduje się pod skrzynką bezpieczników.
Najpierw sprawdź siłowniki w zamkach podając na nie napięcie 12V - niestety nie pamiętam na które przewody z wiązki, ale łatwo poznać po otwarciu zamka które idą do silniczka itp. Jeśli wszystkie siłowniki masz OK to następnie przebadaj przewody aż do modułu centralnego (będzie za schowkiem po stronie pasażera, pod siedzeniem pasażera, gdzieś indziej...
A ja znalazłem w 2 minuty. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Kolega powyżej standardowo wypisuje farmazony. Pytanie zasadnicze - masz teraz kluczyk z pilotem?
Można sobie kupić np. dokładany sterownik centralnego zamka z pilotami. Często w ofertach są również z docinaniem grotów. Lub pójść w fabryczne rozwiązania, to znaczy się wymiana modułu komfortu na taki z obsługą pilotów np. 1J0 959 799 J. Dokupić do niego odpowiednie piloty, dociąć groty i przełożyć pastylki immo ze starych kluczyków.
Na poczatku chcialbyw goroco przywitac wszystkich forumowych szperaczy jak i madre glowy tego forum. Sam sie udzielam duzo lecz na innych forach. Jako nowicjusz na tym forum mam nadzieje ze pomoge w róznych sprawach a i ze nie kiedy tę pomoc uzyskam. Bedziemy sie ratowac na wzajem :D Moja wizyte na forum zawdzieczam swojej niewiedzy na temat alarmu....
Mam alarm Tesor i tam dwa wyjścia "-". Centralka alarmu podaje na nie sygnał przez 0,3s przemiennie raz na jeden raz na drugi mam pytanie czy do podłączenia CZ moze byc taki moduł tej samej firmy?http://www.mse.pl/index.php?p161,m... Dzieki.:D
jest to centralka do sterowania centralnym zamkiem. do jej budowy zostały użyte dwa przekaźnki samochodowe oraz przekaźnik czasowy. "M" oznacza silniczek zamykania drzwi a styki są umiejscowione w siłowniku typu master.
Najprostsze jechać do kogoś kto ma o tym pojecie i zakoduje Ci prawidłowo, bo jak zaczniesz się sam bawić to żebyś jeszcze czegoś innego sobie nie popsuł, a jeśli sam chcesz się dalej w to bawić to za nim cokolwiek zmienisz zapisz sobie na kartkę żebyś mógł to odkręcić i poszukaj informacji na temat kodowania modułu centralnego zamka i adaptacji czyli...
Witam, Posiadam 5 budynków gospodarczych, chciałbym je z domu jednym przyciskiem zamykać na noc bez chodzenia z kluczem i zamykania ich. W drzwiach jest możliwość zamontowania zamka wpuszczanego. Jakie urządzenie trzeba w nim zamontować żeby to zadziałało? Budżet nie jest przewidziany, chciałbym najpierw poznać koszty. w załączniku przesyłam szkic budynków
Niebieski i żółto-czarny, 2 i 3 pin w 10 pinowej wtyczce modułu sterownika CZ
schemat jest tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... na przyszłóść korzystaj z funkcji szukaj alarm posiada dwa wyjścia( pojawia sie masa na przemian otwrcie zamknięcie ) do sterowania modułem dodatkowym centralnego zamka musisz sprawdzić zasilaniie tego modułu .Odłaczyć sterowanie na czas prób od alarmu i na wejscie sterujące...
Czy będzie działal (podłączony do sterownika centralnego zamka) czy konieczny jest aalarm.
mam mały problem mianowicie potrzebuje schemat bądź rozpiske wyprowadzeń do modułu centralnego zamka firmy "Tesor" wychodzą z niego patrząc od prawej : czerwony,czarny, niebieski,zielony,biały, biały i nie mam pojęcia jak to podłączyć
Modułem centralnego jest moduł BMT II i nie radzę tam grzebać. Lokalizacja jak wskazane wyżej
Przymierzam się do założenia u siebie modułu abym mógł zamykac zamek z pilota i zastanawiam sie jaki kupic.Mam na razie na uwadze Minister Plus.Co jeszcze według was jest godne uwagi.Samochod to BMW 735 e32
Chciałbym podłączyć uniwersalny moduł radiowy zamka centralnego . I zaczęło się .....Podczas przełączania blokady zamków w drzwiach kierowcy słychać jak klikają lub klika przekaźnik od siłowników i tutaj jest problem bo te przekaźniki znajdują się na płytce PCB z bezpiecznikami , więc nie mogę się do nich " dobrać" . Może ktoś posiada rozpiskę lub schemat...
seat leon m1 rok 2000 Zasilanie +12V i masa, np. wiązka przewodów modułu centralnego zamka w okolicy kolumny kierownicy. 23-pinowe, jasno/niebieskie złącze: +12V - pin 22, kabel czerwono/niebieski masa - pin 23, kabel brązowy [15] plus po stacyjce - pin 3 kabel żółto/czerwony Sterowanie centralnym zamkiem: Impulsy masy, 24-pinowe złącze modułu we wnętrzu...
Trzeba zrobić w/g tego schematu: Jeszcze jeden 2005. Przekaźniki podczas zamykania /otwierania rozłaczają przecięty przewód, jednocześnie trzeba podać "-" na ten sam przewód od strony modułu cz
Możesz podłączyć siłownik master, ale nie będziesz mógł nim sterować po przez kluczyk bo potrzebowałbyś dodatkowego modułu
Nie mam na 100% pewności, ale tak kojarzę, że centralny sterowany jest z BCM. To na zdjęciu w twoim poście to nie BCM. Jakie objawy? Centralny nie działa w ogóle, czy tylko z pilota?
Sterowanie podłącz do przewodu brązowo/szarego - pin 20 w niebieskim 36'pinowym złączu z tyłu modułu sterującego lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. https://obrazki.elektroda.pl/5361237300_...
Sprawdź dobrze bezpieczniki, od tego modułu bezpiecznik jest tak na samej górze rozdzielni bezpiecznikowej, ciężko dostępny 10A
Niestety nie. Jak pisałem wyżej po wypięciu przewodu z 5 pina wtyczki centralny działa normalnie. Nie udało się znaleźć schematu modułu komfortu a diagnostyka nie wykazała żadnych błędów i wszystko działa więc kolega prosił abył tak zostawić. Nie powiem, męczy mnie ten temat ;) mam chyba identyczny problem ,pamiętasz może jaki to kolor przewodu był...
Synchronizacja pilota: Włącz na zapłon, wyłącz zapłon wciśnij przycisk na pilocie w ciągu 10 sekund. Tam masz BSI więc zapewne w BSI jest centralny zamek.
To kostka od modułu komfortu. Taka czarna puszka umieszczona pionowo nad pedałem gazu, trzeba odkręcić osłonę i nawiew na nogi kierowcy.
Zielony do sterowania minusem podnoszenia szyby kierowcy
Jezeli chcesz w orginale -wymiana modułu komfortu na obsługujący piloty(6Q0 959 433 E)Jak poszukasz znajdziesz używkę z pilotem -przekladasz transponder ,docinasz grot .Przekladka modułu jest plug&play .[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/vi...
Kolego podaj vin to ci podam oryginalny nr komfortu
czy będzie trzeba coś zakodować? Jeżeli centralny zamek działa prawidłowo "z kluczyka" w drzwiach oraz przycisku na panelu drzwi, to niczego nie musisz programować. zamontować dodatkową centralkę zamka Czy istnieje możliwość podłączenia tej centralki bez ingerencji w komputer, Montaż centralki bezkluczykowej w Golf V Jaką dokładnie centralkę chcesz...
Kolega rysiu666 ma rację. Dokładnie taka procedura obowiązuje w sterowniku Z3. Kolega Maniek_R opisał urządzenia nie produkowane już od około 2 lat (stałokodowe). Nowsze urządzenia stałokodowe mają już kod zapisany w układzie i nie potrzebują zwierania nóżek. Sterownik Z3 posiada kod zmienny :) . Pozdrawiam. Sonix
W Suzuki Grand Vitara II 2006 r. przestał działać pilot centralnego zamka. Auto jest własnością mojej żony i ona nie pamięta dokładnie, kiedy to miało miejsce - przed zmianą akumulatora na nowy, czy już po zmianie. Z kluczyka i z przycisków wewnętrznych (drzwiowych) centralny zamek działa, więc wykluczyłem uszkodzenie samego zamka. Kolejne działanie:...
W zasadzie mógłbyś zamontować pod deską. Wtedy ciągniesz dwa przewody do silnika szyby lewych przednich drzwi, a resztę wyłapujesz w wiązce z nich idącej. Moduł najlepiej sterować ze sterownika centralnego zamka. Zamykanie - impuls masy przy ze sterownika przy zamykaniu zamka, blokowanie - impuls masy ze sterownika zamka przy otwieraniu. Nawet producent...
Nie polecam żadnych serwisów bo to stare auto a koszty kodowania to czasami kilkaset złotych Życzę powodzenia z trafieniem kodowania wyposażenia komfortu na podstawie numerów modułu. Jakim kodowaniem?Wymieniajac komfort na taki sam jedyne co musisz zakodować to buda 5d czy 3d... Dodano po 1 Do autora. Zrób zdjecie tego kluczyka
Kolego komfort 5J0959433A jest ścisłym zamiennikiem 5J0959433, więc wszystko musi działać. Kwestia tylko prawidłowego zakodowania tego modułu do twojego wyposażenia samochodu i dodaniu pilota. Nie przejmuj się że ty masz dwa złącza a nowy ma trzy, w niczym to nie przeszkadza.
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Podłączenie uniwersalnego modułu centralnego zamka do oryginalnego sterownika: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
naprawa modułu centralnego zamka kodowania modułu centralnego zamka astra modułu centralnego zamka
tranzystor bieżnia zaprogramowanie pilota thomson vestel gaśnie podświetlenie
odkurzacz festool odkurzacz festool
Mosty w Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS 2007: Diagnostyka i Konserwacja Jak podłączyć zasilacz Cisco 650W poza serwerem?